Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2327 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1851

Postad 28 april 2021 - 19:51

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Kör immortals fenix Rising. Detta måste vara ett av de tråkigaste spel jag kört på många år. Dessa vaults där man gör hur tråkiga pussel som helst. Kommer nog aldrig orka lägga tiden på detta =(

Nån med akuta råd?

#1852

Postad 29 april 2021 - 08:16

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Kör immortals fenix Rising. Detta måste vara ett av de tråkigaste spel jag kört på många år. Dessa vaults där man gör hur tråkiga pussel som helst. Kommer nog aldrig orka lägga tiden på detta =(

Nån med akuta råd?

Aj då så pass. Sneglat på det länge. Testa Genshin Impact på ps4/PS5/PC och se vad du tycker. Mysigt liknande cellshadat rpg. Jag gillar det skarpt och man behöver inte köpa något. Otroligt mycket spel för att vara gratis om man kan bortse från alla lockelser till köp. Utökas hela tiden också, igår kom en stor uppdatering och en ren ps5 version.



#1853

Postad 29 april 2021 - 09:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Själv hade jag riktigt kul med Fenyx Rising så det beror väl lite på vad man har för förväntningar antar jag. Om man hade sneglat på nån recension så hade man förstått att det är en del pusslande. Just pusseldelen var jag själv otroligt skeptisk till men upplevde inte det som speciellt störande alls. Man måste ju inte springa efter vaults hela tiden heller.

Kan dock varna för första DLC’n som bara innehöll vaults. Riktigt trist.

#1854

Postad 29 april 2021 - 10:00

Gubbas83
  • Gubbas83
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0

Asphalt 9 på switch helt besatt



#1855

Postad 29 april 2021 - 12:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Bygga växthus. Rätt kul trots kass manual

#1856

Postad 29 april 2021 - 19:55

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Själv hade jag riktigt kul med Fenyx Rising så det beror väl lite på vad man har för förväntningar antar jag. Om man hade sneglat på nån recension så hade man förstått att det är en del pusslande. Just pusseldelen var jag själv otroligt skeptisk till men upplevde inte det som speciellt störande alls. Man måste ju inte springa efter vaults hela tiden heller.

Kan dock varna för första DLC’n som bara innehöll vaults. Riktigt trist.


Jo jag läste recensioner innan men är besviken på vaultsen. Tom värld med. Iaf än så länge även om det är story förklarat

#1857

Postad 02 maj 2021 - 23:28

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0

Ghost of Tsushima. 

Bra spelmekanik med underhållande svärdsvingande. Tjatet om mongoler och leka springpojke i div sidoäventyr, not so much.  

 

Shantae and seven sirens

Som 40-årig gubbe borde man nog inte roas av detta skuttande, med en lila-hårig flicka, men som gammalt Wonderboy fan gör jag fanimej det, för likt som attan är det och värmer mitt hjärta gör det. 

 

Assassins Creed Valhalla 

j*vlar vad den här spelserien tar sig. Tyckte den söög i början men numera är den ju riktigt bra. 

 

Trials of Mana 

Ärligt talat inget vidare spel, egentligen. Mest skal, inte mycket innehåll. Men sååå jäkla mycket nostalgi det bär upp för mig (spelade igenom föregångaren, Secret of Mana, till originalet säkert 15 ggr).   



#1858

Postad 03 maj 2021 - 11:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

 

 

Trials of Mana 

Ärligt talat inget vidare spel, egentligen. Mest skal, inte mycket innehåll. Men sååå jäkla mycket nostalgi det bär upp för mig (spelade igenom föregångaren, Secret of Mana, till originalet säkert 15 ggr).   

Håller med, jag ville verkligen att det skulle vara ett bra spel, men ser ingen anledning att spela klart det. Det finns många andra liknande som är bättre.



#1859

Postad 03 maj 2021 - 11:44

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Shantae and seven sirens

Som 40-årig gubbe borde man nog inte roas av detta skuttande, med en lila-hårig flicka, men som gammalt Wonderboy fan gör jag fanimej det, för likt som attan är det och värmer mitt hjärta gör det. 

Har du kört senaste Monsterboy spelet, Cursed Kingdom, som kom för 3 år sen?

Rekommenderas om du missat det.

 

https://www.youtube....h?v=p5B6AagkRQY



#1860

Postad 04 maj 2021 - 23:45

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

BeamNG.drive.

 

Mycket underhållande, även om det är komplicerat att hantera fysiken. Mitt försök att lyfta över och fästa en madrass på en flakbil slutade i att bilen blev rätt bucklig, samt att madrassen fastnade i marken och slet av luckan på flaket. När jag väl lyckades fästa madrassen – på sidan av bilen, inte på flaket – och drog på 50 sekundmeter vind slutade det med att jag åkte av vägen. Med andra ord gick det exakt som planerat, förutom några smådetaljer.

 

Imorgon ska jag testa att använda en ledbuss som piñata.



#1861

Postad 25 maj 2021 - 09:21

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 1
Mad Max, låg på rea samt att det lagts till FPS boost för Series X.
Verkar som man får 1080p men det gör inte mig så mycket, funkar alldeles utmärkt ändå.
Ganska kul spel även om man får lättare Ubisoft-känsla på hela upplägget.

#1862

Postad 25 maj 2021 - 09:32

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Yakuza Like a Hero på PS5, och Golden Sun på GBA.



#1863

Postad 25 maj 2021 - 21:07

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Efter förra veckans 60fps uppdatering till The Last of Us: Part II för PS5 så var det äntligen dags att ta sig an spelet (på PS5 såklart). Efter typ 25 timmar in i spelet kan jag säga att det är ett helt makalöst spel med fantastisk grafik. Spelet är precis så bra som jag hoppades och jag hoppades på mycket, då första spelet är ett av mina absoluta favoritspel. 



#1864

Postad 25 maj 2021 - 21:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Efter förra veckans 60fps uppdatering till The Last of Us: Part II för PS5 så var det äntligen dags att ta sig an spelet (på PS5 såklart). Efter typ 25 timmar in i spelet kan jag säga att det är ett helt makalöst spel med fantastisk grafik. Spelet är precis så bra som jag hoppades och jag hoppades på mycket, då första spelet är ett av mina absoluta favoritspel.


Tips du kommer till ett läge där du ska sluta spela för bästa möjliga slut :)

#1865

Postad 26 maj 2021 - 00:55

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Nier Replicant samt Fantasian


Redigerat av ESAFESA, 26 maj 2021 - 00:56.


#1866

Postad 22 juli 2021 - 22:19

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Bloodroots. Gratis på Game pass.
Fantastiskt roligt! Härligt tempo,många vapen och många olika sätt att ta livet av fiender.
Trial and error. Blir aldrig särskilt svårt eller repetitivt.
Tar drygt 5 timmar att klara av.

#1867

Postad 26 juli 2021 - 13:48

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Guacamelee! 2.Xbox Game pass.
Har av oklar anledning aldrig spelat detta. Tror nog att jag tyckt det såg ut som en sämre version av Ori-spelen.
Och visst, dom är lika. Och visst, Ori-spelen upplever jag som bättre.
Men ändå helt mycket roligt plattformspel!

#1868

Postad 26 juli 2021 - 14:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Guacamelee! 2.Xbox Game pass.
Har av oklar anledning aldrig spelat detta. Tror nog att jag tyckt det såg ut som en sämre version av Ori-spelen.
Och visst, dom är lika. Och visst, Ori-spelen upplever jag som bättre.
Men ändå helt mycket roligt plattformspel!


Körde ettan, tror det var gratis med games with Gold eller något för ett gäng år sen. Också riktigt kul men Ori spelar i en helt annan liga.

#1869

Postad 26 juli 2021 - 14:57

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

Precis spelat klart Mass Effect trilogin igen. Denna gång blev det remaster versionerna. Inga jättestora skillnader men spelet har helt enkelt blivit bättre och det är inte helt fel med tanke på att det är världens bästa spel redan. Fantastisk spelupplevelse är det iaf.

 

Nu väntar jag till kl 17:00 imorgon så jag kan prova Microsoft Flight Simulator. Riktigt laddad inför det släppet.



#1870

Postad 27 juli 2021 - 08:04

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Precis börjat på Yakuza 6.



#1871

Postad 28 juli 2021 - 15:30

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Star wars rogue squadron i väntan på svenska Ascent imorgon.



#1872

Postad 30 juli 2021 - 01:19

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Death’s Door på Series X, rekommenderas varmt. Riktigt bra spel.

#1873

Postad 30 juli 2021 - 04:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Precis börjat med Metro 2033 redux .
Planen är iaf att spela igenom dem alla .
Men det återstår väl att se 😁

#1874

Postad 07 augusti 2021 - 16:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Dishonored 2

 

Riktigt snyggt spel på Series X.



#1875

Postad 10 augusti 2021 - 15:35

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Death's door till Xbox series X.

Redigerat av karlnr9, 10 augusti 2021 - 18:10.


#1876

Postad 25 augusti 2021 - 11:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Psychonauts, hade aldrig OG Xbox och nu iom att 2:an släpps så är det väl lika bra att köra detta också.
Mellansekvenserna är bra suddiga men jag antar att det annars körs i 4K så spelet känns fresh.

#1877

Postad 25 augusti 2021 - 12:36

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Köpte Psychonauts 1 på Steam för 10:-, rean slutar idag.

 

Så ska köra igenom det först.



#1878

Postad 25 augusti 2021 - 22:50

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Köpte Psychonauts 1 på Steam för 10:-, rean slutar idag.

Så ska köra igenom det först.


Verkar ändå hålla högre klass än jag förväntade mig. Är det från 2005? Humorn är också bättre än väntat.

#1879

Postad 31 augusti 2021 - 13:18

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Har som brukligt en hemsk lista med spel som jag spelar samtidigt. Jag är dessvärre ganska humörsstyrd, så vad jag spelar beror på vad jag känner för i stunden. Det gör att jag har ovanan att sätta igång nya spel när jag redan lirar ett annat, och det, i samband med att jag har svårt att avsluta saker (någon separationsångest, månne?) gör att jag har en ständigt växande lista med lir att spela :D Ska inte ljuga att jag ofta glömmer av var jag är någonstans i spel som jag tar upp igen, som jag får börja om på.

Men iaf, det jag lirar för tillfället:

AC: Valhalla - Parisexpansionen. Otroligt trött tillställning, de har verkligen oblygsamt skitit ut expansionerna utan några större ambitioner. Irland var ganska kass också, mest för att det bara var trötta additioner, liksom.

Ogillar också att svärden som lagts till suger och att det kändes episkt att hitta lite legendariska vapen, men jobbigt när man själv springer runt med OP-spjutet från Irland som t.o.m är bättre än Mjölnir.

 

Yakuza 5: Löpande tradition att jag inte avslutar Yakuzaspelen, fastän jag kanske är ett uppdrag ifrån. Sänker man typ 100 h i varje titel så känns det jobbigt att lämna. :lol: Yakuza 5 är dock klart sämst i serien av det jag minns, Dead Souls exkluderat.

 

Horizon Zero Dawn: Lagt det lite på is med meningen i och för sig, men inte blivit så greppad som jag trodde att jag skulle bli. Något med framförallt fienderna som skaver. Också hyfsat ointressanta karaktärer.

 

Humankind: Avslutat första sessionen så att säga visserligen, men vill prova fler kombinationer än vad jag gjort hittills. Kul Civ-klon, läs gärna min recension :D 

 

The Great Ace Attorney Chronicles: Älskar Ace Attorney-serien, jag tar det dock långsamt med meningen för njuter verkligen av att få spela en till titel. Riktigt bra story. Otroligt bra soundtrack. Rekommenderas!

Kings Bounty II: Precis påbörjat, får se om/när jag kommer någonstans i det :lol:



#1880

Postad 31 augusti 2021 - 14:14

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 2

Jag började spela om Eye Of The Beholder III via Dosbox. Kommer nu ihåg varför spelet klassades som det dåligaste i serien. Dom har försökt få in någon slags samplade ljudeffekter vilket resulterar i att det lixom klipper....jag har den nya aesop32-patchen men jag tror det är hur spelet laddar in effekterna för det är antingen helt tyst eller så kommer dessa ljuden från monster och sen är det helt tyst igenn, ingen musik eller annat stämningsfullt så det blir lite konstigt.

 

Själva spelet fick kritik för att inte ha någon själ och det stämmer nog då det känns väldigt öde....nede i en grotta är det ok men ute i skogen och stan så blir det genast mera påtagligt..... men det fick också kritik för att första dungeon är den svåraste i hela spelet, detta tycker jag är lite obefogat då den faktiskt är optional, men om man ger sig på den så är den inte sååååå svår, man måste bara springa tillbaka och sova lite oftare än vanligt.

 

Det är också en lite udda motor som känner om det går att sova eller inte, och den tar inte hänsyn till om du stänger inn dig i ett tomt rum utan den ser på närheten till monster oavsett om de är bakom en låst dörr eller inte, dvs helt utan intelligens annat än antall rutor från party. Men detta listar man snabbt ut så det är igentligen bara innan man rensat en liten gång i musoleum och sen går det helt fint att sova man måste bara springa lite längre. Dumt ja, men inte så illa som folk ska ha det till.

 

I mages tower ser det ut som det är en del brist på fantasi men vi får väl se hur det går vidare. Har ju spelat det förut men det var när det kom ut så detta blir instressant nu med lite nya ögon så att säga. (haha)


Redigerat av Demon Slayer, 31 augusti 2021 - 14:22.


#1881

Postad 24 september 2021 - 15:56

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Division 2. Urbota korkad shooter men lite halvtrevlig looting

#1882

Postad 27 september 2021 - 13:48

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Spelar igenom Metroid Fusion nu, innan det är dags för Dread, nästa vecka.

#1883

Postad 15 oktober 2021 - 20:52

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 959 inlägg
  • 0
Fortsätter med Switch Zelda Skyword Swords HD. Dvs, hon spelar, jag hämtar bubbel.

#1884

Postad 17 oktober 2021 - 12:19

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

A Hat in Time, som jag när det kom upplevde som nästan ospelbart på Xbox One X eftersom det där är optimerat enbart för ursprungliga Xbox One, med lågupplöst grafik (1536x864), obefintlig kantutjämning och bundet till 30 fps. För Xbox One X och Series S/X har man lagt till ett 60 fps-läge, men det fungerar bara ibland. Det känns väldigt Xbox 360 överlag.

 

Nu spelar jag det på PC istället och trots att det är en maskin i medelklass så kan jag pressa spelet långt utöver vad Xbox One-versionen tillåter. Det gör att det nu är spelbart i 60 fps och 1080p med hyfsad kantutjämning.

 

Trots att spelet har en supergullig huvudkaraktär och är ganska kul när det inte är lågupplöst och ryckigt så känns vissa segment riktigt sadistiska i sin utformning. Då det inte går att spara mitt i en värld och fortsätta senare blir det enerverande, då man inte vet i förväg om en utmaning kommer ta en halvtimme eller tre timmar att ta sig igenom. Det går att stänga av sadismen i viss mån genom att aktivera en pseudo-odödlighet (fler liv som fylls på igen om man väntar lite), men det hjälper bara i viss mån.

 

Med andra ord fungerar det som 3D-plattformsspel gör i största allmänhet.



#1885

Postad 18 oktober 2021 - 19:30

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Hades på Series X.

Ytterligare ett spel jag nog inte hade köpt om jag endast tittat på trailer eller gameplay.
Men rackarns vad roligt det är!

#1886

Postad 19 oktober 2021 - 14:15

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Witcher 3 DLCx2 på Series X - mycket trevligt!



#1887

Postad 19 oktober 2021 - 16:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Witcher 3 DLCx2 på Series X - mycket trevligt!


Följ upp med kingdom come deliverance

#1888

Postad 05 november 2021 - 01:38

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Forza horizon 5 känns rätts så bra, ljudet på bilarna är klart mycket bättre än 4an,

#1889

Postad 05 november 2021 - 07:26

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Cannon Fodder på Amiga :D



#1890

Postad 07 november 2021 - 22:39

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0

Forza Horizon 5.

 

En del irriterande buggar i spelet, bland annat vildsint över- och underexponering med flera bländarsteg vilket gör att tiden på dygnet verkar ändras beroende på vilket håll man tittar. I vissa bilar blir det så underexponerat att dag blir till natt. Konstig tone mapping också som pressar ned lågdagrar till kolsvart. Hade det inte varit för dessa så hade spelet sett bra ut, nu ser det halva tiden bara konstigt ut.

 

Det känns som att spelet än så länge bara är gjort för Xbox Series X och HDR, inte PC och SDR. Lite besviken hittills. Jag vill ju kunna se vägen även om jag kör i cockpitvy... :rolleyes:



#1891

Postad 08 november 2021 - 04:03

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Pc och hdr ser brutalt bra ut hela tiden. Kör med drönar och undrar varför Fc 6 intf hade den här grafiken :)

#1892

Postad 08 november 2021 - 14:46

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Finns lite buggar i horizon 5 ja, men spelet känns ändå mycket bättre tycker jag än 4an av flera anledningar

Kartan är 50% större och mycket roligare miljöer, 4an karta var riktigt tråkig, den sämsta av alla horizon enligt mig,
Biljuden är mycket bättre nu, i 4an var hälften av alla billjud antingen copypaste eller lät riktigt dåligt, i 5an kan man också ändra lite hur bilen låter med uppgraderingar,
Även ett bättre karriärläge som tillåter dig göra lite mer än i 4an,

#1893

Postad 28 november 2021 - 14:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

immortals: Fenyx rising. Tips kör inte på normal i svårighetsgrad. De fintade mig med att det var hur det var tänkt att spelas men jag är rätt säker du kan dra igenom hela liret utan att levla din karaktär överhuvudtaget. Stamina och en eller två krafter kan kanske krävas för vissa pussel men inte för bosstriderna.

 

Fighterna är otroligt meh pga detta sedan verkar dina superpower va lite obalanserade. Finns en som känns hypereffektiv mot allt och lätt spammas. Kul spelidé men lär inte hålla för en uppföljare. 



#1894

Postad 03 december 2021 - 00:04

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Eh, det är Ubisoft vi snackar om. Det kommer högst troligt komma en uppföljare som är mer eller mindre identisk. Skulle nästan bli förvånad annars.

Redigerat av La Cucaracha, 03 december 2021 - 00:04.


#1895

Postad 03 december 2021 - 03:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Jo men det är ju inget vi behöver lira :)

#1896

Postad 03 december 2021 - 22:24

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Jo men det är ju inget vi behöver lira :)


Ändå spelar ni varenda AC, WD och FC? :P

#1897

Postad 03 december 2021 - 23:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Det är ju andra spelserier. Ser bara inte vad det finns att bygga på här. Känner mig rätt mätt med vaults :)

AC där gillade man historien kring miljöerna men de har tappat mycket av den biten så ja känns som dags släppa det. Även far cry är gjort till döds. Fenyx känns gjort efter ett lir. Har bara lirat ett watch dogs men blev inte klar vad jag minns :P

#1898

Postad 04 december 2021 - 13:15

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 672 inlägg
  • 0
Spelar forfarande forza horizon 5 och lär göra det till 4 mars och nu såg man vilka roliga bilar som kommer de kommande veckorna i car pass

#1899

Postad 17 december 2021 - 23:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Köpte death stranding. Blev lite drygt 50 kr efter 100 kr kupongen på epic games. Kört igenom på PS 4 till 95 % typ innan. Men vad jag vet går det inte att föra över. Men jag sitter banne mig och ser varenda mellansekvens igen ändå :D. Makalöst vackert redan på PS 4. Naturligtvis än läckrare på PC kanske lite för skarpt emellanåt. Tror sist jag körde var det 50" plasman som gällde :)



#1900

Postad 18 december 2021 - 19:16

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 959 inlägg
  • 0
Man of Medan,

Spelade ut spelet med fyra överlevande. Ett ganska bra jumpscarespel. Ett gäng kompisar ska ut och dyka när de stöter på allt från sjöpirater till oförklarliga händelser och läskig handling.

Det blir 4 av 5 råttor i magen.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.