Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

World War 3

16 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 22 augusti 2018 - 09:15

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0

https://youtu.be/y28oD6ltNVk



#2

Postad 22 augusti 2018 - 09:25

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0

World War 3 is a multiplayer military FPS set in a modern, global conflict. Strong teamplay, national armed forces, real locations, full body awareness, and a versatile customization system all contribute to the authenticity of the modern combat experience enhanced by other essential elements such as a robust ballistic system, advanced armors and life-like weapons.

Produced in cooperation with military R&D centers and consultants, World War 3 shows the consequences of every battle in the context of a global war campaign on a strategic war map.

 

Two game modes

World War 3 presents a modern conflict with tactics, techniques and procedures inspired by true combat engagements. All of this packed into two exciting game modes. Warzone offers opportunities for dynamic, intense firefights in teamwork-focused battles of infantry and armored units over fortified points. The tactically-oriented Recon allows players to cooperate within small reconnaissance squads left on their own to survive and capture high-value targets in hostile territory. Together these modes create a coherent gameplay experience aimed at presenting the actual feel of modern warfare.

 

True combat experience

ARMOR VS. PROJECTILE
The most authentic bullet vs. armor system in the FPS genre to date, achieved through years of research and development with military professionals. Ballistics, a weight system, full body awareness, vehicle physics, and an extensive customization system all affect the gameplay in a meaningful way.

 

STRONG TEAMPLAY
World War 3 supports team-based gameplay rewarding the initiative in playing as a part of a squad. Responsible cooperation within a squad is the best recipe for combat effectiveness. Players can choose between assuming the role of an Attacker or a Defender, and use any gear available to support their playstyle – what matters is the victory.

 

The Farm 51

The Farm 51 is a team of enthusiasts. We develop computer games and virtual reality applications, and contribute to the dynamic growth of the new technologies market. Our projects combine game development experience, advanced photogrammetry and 3D scanning solutions, as well as passion for telling interesting, original stories. The Farm 51 also includes the Reality 51 team, which is focused primarily on technological advancements and the virtual reality market.

The company was established in 2005 by three game dev veterans: Kamil Bilczyński, Robert Siejka and Wojtek Pazdur. Since then The Farm has expanded significantly and today it hires over 100 employees. Since 2012, the company has been listed on the NewConnect Stock Exchange which allowed it to develop even further. We have finished many projects so far - we created or co-created over 10 games and VR applications. We are also a licenced developer for Microsoft, Sony and Apple iOS. Our newest projects are: Get Even, World War 3 and Chernobyl VR Project.

In 2015, we have set up a team focused on technological advancement. Reality 51 is the name of a proprietary technology by The Farm 51 which offers new technology and VR solutions. We prepare top quality applications/VR projects. Reality 51 is a technology, fully aligned with the emerging VR market. Apart from elements of virtual reality, we offer advanced 3D scanning, 360° photos and videos, and elements of Augmented Reality - everything fully adapted to state-of-the-art VR headsets: Samsung Gear VR, HTC Vive, Oculus and PlayStation VR.


Är så sjukt taggad på detta spel så jag vet inte vad. :wub:



#3

Postad 22 augusti 2018 - 11:57

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

ser ju ut som ett bf3/4 så kan säkert bli skoj :) 



#4

Postad 22 augusti 2018 - 12:15

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Ett battlefield som inte dice/ea är inblandade i kan ju bli hur bra som helst. Nästan sugen på att köpa en PC bara för detta spel. Någon som byter ett 1080 ti mot en ps4? Kan slänga in ett lock öl också...



#5

Postad 22 augusti 2018 - 12:28

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Du har ju hintat om PC länge nu Johan så det är väl kanske dags att bekänna färg....;-)

Tror det här kan bli riktigt bra faktiskt.

#6

Postad 22 augusti 2018 - 14:51

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Japp! Beslutsam som en get
Vi närmar oss slutet på ps4an, tanken är vart jag går efter det, ny konsol eller PC. Velar på det beslutet

#7

Postad 22 augusti 2018 - 15:12

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Japp! Beslutsam som en get
Vi närmar oss slutet på ps4an, tanken är vart jag går efter det, ny konsol eller PC. Velar på det beslutet

kommer inte gpu priserna ner i vettiga nivåer blir det ju en rätt stor pengafråga :P I alla fall för mig som går i samma tankar :)



#8

Postad 23 augusti 2018 - 13:28

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
https://youtu.be/ad61k4bcg_E

#9

Postad 23 augusti 2018 - 13:38

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Hell Yeah! Lite tunt ljud och styrningen på tornet på tanken samt skotten på tanken var väl inte helt lysande men utöver det tycker jag det ser sjukt bra ut.

#10

Postad 23 augusti 2018 - 15:09

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Jo, ljudet var lite tunt på detta BF4.5.

Brandenburger tor såg ganska realistiskt ut.

Endast PC, antar jag ?



#11

Postad 23 augusti 2018 - 17:02

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 1
Det är bara annonserat på pc än så länge vad jag vet. Du har ju dock Sandstorm som kommer till ps4 annars.

#12

Postad 27 augusti 2018 - 15:37

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Detta kan bli riktigt bra faktiskt. Och eftersom jag precis i detta nu har byggt ihop min speldator, så kan jag äntligen se fram emot pc spel.  :D



#13

Postad 07 september 2018 - 17:48

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 1

Detta kan bli riktigt bra faktiskt. Och eftersom jag precis i detta nu har byggt ihop min speldator, så kan jag äntligen se fram emot pc spel. :D


Välkommen tillbaka eller välkommen till den bättre världen av spelande :)

#14

Postad 09 september 2018 - 08:51

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Senast jag hade en speldator, så va cs:source det man spelade. :)



#15

Postad 30 september 2018 - 14:37

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Kommer ut i early access 19 oktober. Tror jag hörde ett pris om 30$.



#16

Postad 18 oktober 2018 - 21:32

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=JIg1KCFPxhc



#17

Postad 19 oktober 2018 - 09:26

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Har kollat på Levelcap 2 dar i rad, när han har streamat betan. Är väldigt kluven till spelet nu. Det ser riktigt coolt ut. Men det har vissa element som inte alls är bra.

 

Spawns är inte speciellt bra

 

Man köper vapen för "pengar" i spelet, men det verkar vara segt som fan att få ihop pengar.

 

Skademodellen dom kör på är jag inte överens med. Du har chest armor och hjälm som hjälper dig väldigt mycket. Problemet med detta är att om du hamnar i strid och skjuter någon i bröstet, så kan du göra 1 i skada. Medans motståndaren kanske sprayar hej vilt och träffar dig i magen och gör 96 i skada. Detta hände flertalet gånger för levelcap.

 

Hade lite andra saker jag störde mig på, men kan inte komma på det just nu. Fördelen med detta är ju dock att det är early access och dom kan fixa mycket. Frågan är bara hur mycket dom kommer lyssna på feedback och ändra spelet.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.