Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Switch/Wii U]

476 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U) (Nintendo Wii U-spel) 8 8,4 (14) 699:-
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch) (Nintendo Switch-spel) 9 9,03 (63) 629:-
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Limited Edition (Switch) (Nintendo Switch-spel) 9 8,4 (4) Inga priser

#51

Postad 08 april 2015 - 20:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Till viss del säkert, men även att de behöver mer tid.



#52

Postad 13 november 2015 - 08:19

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

lzLAlV0.gif

 

:wub:



#53

Postad 08 april 2016 - 21:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

z2dHy2l.png

 

 

För de som inte tyckte detta var helt uppenbart redan.



#54

Postad 27 april 2016 - 09:14

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Delayed till mars 2017 tydligen. Släpps samtidigt på WiiU och NX.

 

Kan tycka att det hade varit schysst mot trogna WiiU-ägare att de hade fått detta till 2016. Som en avslutande julklapp och "tack för support".


Redigerat av pacman, 27 april 2016 - 09:27.


#55

Postad 27 april 2016 - 09:20

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Zelda Nukem Forever....



#56

Postad 27 april 2016 - 10:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

hade vi fått vänta till 2027 så hade jag kunnat hålla med dig där hasse, men du har fel ;)



#57

Postad 27 april 2016 - 10:26

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ursäkta språket, men va ända in i ****!?

 

Är dom bara två pers som jobbar på spelet eller?? :D

Det här börjar bli komiskt.

 

Oh well, kul att det nu är spikat att det blir en NX version, men samtidigt så kunde dom väl ha gett Wii U ägarna sin version i år.

Känns ju lite som en slap in the face.

 

Men samtidigt, inte HELT oväntat ;)



#58

Postad 27 april 2016 - 10:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Oh well, kul att det nu är spikat att det blir en NX version, men samtidigt så kunde dom väl ha gett Wii U ägarna sin version i år.

Känns ju lite som en slap in the face.

Tacksamt för mig att jag slipper spela/recensera spelet på Wii U iaf :D

 

Då är det väl inte så mycket kvar till Wii U under året..? Den där Fire Emblem-crossovern, sen vet jag inte om det är något annat utannonserat. Paper Mario kanske. Kirby?

 

Allt kommer komma till NX i mars helt enkelt.



#59

Postad 27 april 2016 - 10:46

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ja, det är inte mycket att se fram emot i år, om dom inte kommer med nån surprise i nån Direct sändning.

Men då Zelda ska va det enda spelbara på E3 i år, så kan vi nog räkna med att det blir extremt dött, resten av året.

 

Wii U versionen av Zelda lär ju inte direkt bli nån storsäljare direkt :D



#60

Postad 27 april 2016 - 10:53

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Wii U versionen kommer nog vara lika sällsynt som Zelda TP till GC är idag. Ska nog plocka upp båda när det släpps.



#61

Postad 27 april 2016 - 10:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja, det är inte mycket att se fram emot i år, om dom inte kommer med nån surprise i nån Direct sändning.

Vet inte vad det skulle kunna vara dock då det känns som de satsar all manpower på NX nu. Wii U kommer ju fortfarande få spel i framtiden men bara portar av NX-spelen.

 

Aja, skönt på ett sätt, det avlastar åtminstone vinterschemat.



#62

Postad 27 april 2016 - 11:12

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 1

Dom får gärna släppa en remastring av Skyward Sword, som tröst, på Wii U ;)



#63

Postad 27 april 2016 - 11:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Dock verkar det som att de åtminstone kommer att närvara vid E3 för en gångs skull och tillägna en stor del av showen åt Zelda. Alltid nåt, ser helt klart fram emot att se hur det ser ut.

 

Nintendo changes its approach to the show every year. This June, Nintendo will focus its attentions on the upcoming game in The Legend of Zelda series. The Wii U version of the game will be playable for the first time on the E3 show floor, and it will be the only playable game Nintendo presents at the show, in order to provide attendees a complete immersion. Additional information about Nintendo’s E3 plans will be announced in the future.

 

 

Kan iofs vara bara på mässan de menar och inte någon konferens.


Redigerat av Zoiler, 27 april 2016 - 11:26.


#64

Postad 27 april 2016 - 12:06

Segge
  • Segge
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Wii U versionen kommer nog vara lika sällsynt som Zelda TP till GC är idag. Ska nog plocka upp båda när det släpps.

Är lite inne på samma sak, dock osäker på om det blir något NX eller inte, beror på vad det är för något.



#65

Postad 26 maj 2016 - 16:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Så det verkar som att de kommer dema Zelda i 90 minuter på E3.
 

Nintendo is informing media that there will be two extended demos of the Wii U version to play at the booth and are being asked to set aside 90 minutes to make the most of the gameplay.

 

 

Känns lite för mycket va? Då har man redan sett hela spelet efteråt.



#66

Postad 26 maj 2016 - 17:27

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

  • 648 inlägg
  • 0

Så det verkar som att de kommer dema Zelda i 90 minuter på E3.
 

 

Känns lite för mycket va? Då har man redan sett hela spelet efteråt.

Om inte spelet är 2x större än The Witcher 3 så..ja. 

(Men jag kommer sitta och tokglo ändå haha)



#67

Postad 13 juni 2016 - 10:00

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

CkxTiaCUUAME8QU.jpg



#68

Postad 14 juni 2016 - 22:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag klämmer in en trailer här mellan de livliga diskussionerna.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1rPxiXXxftE

 

Finns ju massa gameplay också. Och massa pussel!

 

More than 100 Shrines of Trials dot the landscape, waiting for players to discover and explore them in any order they want. As players work their way through the traps and puzzles inside, they’ll earn special items and other rewards that will help them on their adventure. Puzzles in the game often have multiple answers, and secrets can be found everywhere. Exploration and discovery are a huge part of the fun.

 

Jag skulle vilja påstå att jag ser fram emot NX-versionen av Zelda mest av alla spel jag såg på E3. Ser ut att finnas hur mycket som helst att göra och upptäcka.

 

 

Bland de sjukt många ändringar Nintendo gjort med konceptet till detta Zelda, känns detta som ett av de mer intressanta.

 

UV51B8B.gif

 

Har silkesvantarna äntligen kastats? Helt rätt att en stengolem ska mörda en på ett slag och det var likadant med en annan fiende som sköt en laserstråle som tog typ 7-8 hjärtan. Zeldaspelens har alltid varit för enkla, och det ser ut som att de kanske gör ett svårare denna gång.

 

Dessutom - en riktig ragdollmodell.. måste vara första gången?


Redigerat av Zoiler, 14 juni 2016 - 22:35.


#69

Postad 15 juni 2016 - 06:26

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Nu vill man ju bara se NX versionen. Hoppas verkligen att det är klart och dom bara putsar NX versionen till släpp.



#70

Postad 15 juni 2016 - 07:55

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja påstå att jag ser fram emot NX-versionen av Zelda mest av alla spel jag såg på E3. 

Fullständigt korrekt betraktelse.

 

Behöver grafiskt finslip dock, ser väldigt omodernt ut på sina ställen, därav att hoppet sätts till NX förstås (plus att spelet inte är helt klart).



#71

Postad 15 juni 2016 - 08:30

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ja, grafiskt såg det bedrövligt ut emellanåt.

När Link vaknade i början av demon, så är han så låg upplöst, att han ser ut att ha ramlat ut ur ett cellshadat PS2 spel.

Tack och lov blev det lite bättre när han klev ut i världen, men fortfarande inte i närheten av lika snyggt, som den där videon vi fick för 2-3 år sen.

 

Förhoppnigsvis, så blir det mindre popins och högre texturer på NX versionen.



#72

Postad 15 juni 2016 - 14:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

När Link vaknade i början av demon, så är han så låg upplöst, att han ser ut att ha ramlat ut ur ett cellshadat PS2 spel.

Tack och lov blev det lite bättre när han klev ut i världen, men fortfarande inte i närheten av lika snyggt, som den där videon vi fick för 2-3 år sen.

Kolla på trailern igen. Det är faktiskt inte långt ifrån. NX kommer säkert matcha eller överträffa trailern.

 

Jag tycker det är märkligt de som klagar på grafiken. Det är en Wii U som ritar upp detta, och spelet är säkerligen lika stort som Skyrim, alltså det är ju enormt. Ändå ser det ut så här:

 

a49KQ0O.gif

zeldaugif1yiakv.gif

spxxOvV.gif

0C6mcQS.gif

giphy.gif

 

Massa fysikbaserade lösningar, som att vinden blåser elden i giffen ovan, att man kan hugga ner träd, rulla stenblock, fysikbaserade pussel till skillnad från alla andra nybörjare med sina scriptade pussel. Det är helt otroligt snyggt SÄRSKILT om man ser till att det är på Wii U. De har trollat och använt mer svart magi än någon annan utvecklare för hårdvaran de använder, och ändå finns det de som klagar på bedriften. Vad trodde ni att ni skulle få på Wii U egentligen? Det är.. vad.. 10 år gammal hårdvara?

 

Med tanke på alla förseningar så har de nog hunnit slipa på NX-versionen en hel del. Jag hade varit nöjd med det vi sett, men vad de kan göra med en drygt två generationer starkare konsol blir högst intressant att se.

 

Mer information om själva spelet finns här, rekommenderas att läsa. De har något speciellt på gång, och detta tillsammans med övriga spel de har i pipelinen gör att NX launch mycket väl kan bli Nintendos bästa någonsin sett till spelutbud.



#73

Postad 15 juni 2016 - 15:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Man kan gå direkt till slutbossen, precis som i Chrono Trigger.

 

"Users may not actually get the full story depending on how they play this game and how they strategize and solve puzzles," producer Eiji Aonuma told Polygon. "Users are able to go to the very end goal without revealing why Link woke up the way he did and where he did. Whether you want to reveal the storyline and find out why Link woke up, or you want to just go straight to the goal, that's an option totally up to the user."

When asked, Aonuma confirmed that a player could go directly to the final boss of the game from its opening moments if they wanted. However, he also stressed that he didn't view this as an ideal way to play.

"Anybody who can go straight to the goal without doing anything else — there's two possibilities," Aonuma said. "Either they're a really good gamer, or they could be somebody that's a little bit crazy. But it's not impossible. I created the game like that.

 

 

Zelda överlägset mest diskuterade spelet:

 

pmcbvb.png



#74

Postad 15 juni 2016 - 16:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

spelet är säkerligen lika stort som Skyrim,

Eheh. 12 gånger större än Twilight Princess enligt Nintendo. Tydligen är hela spelet aningen mindre än Xenoblade Chronicles som är 400 km2

 

Som referens:

 

GTA: San Andreas (36 km2)
Skyrim (39 km2)
Red Dead Redemption (41 km2)
Far Cry 4 (46 km2)
GTA 5 (81 km2)
Witcher 3 (136+ km2) *** this is from outdated info based on two regions, can anyone provide final map size? Researched but couldn't find

 

Så okej, 10 gånger större än Skyrim. Det området vi sett än så länge utgör bara 1 % av totalen.

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1234095



#75

Postad 15 juni 2016 - 17:39

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Sssshhh zoiler, du får inte prata varmt om Zelda, det är Nintendo. Man måste hata på dom, glöm inte det ;)


Skämt å sido, detta ser riktigt najs ut. Och det är skoj att dom går tebax till det öppna. Och det ser jävligt snyggt ut på wii u, så det blir spännande att se hur det kommer se ut på nx med :D

#76

Postad 15 juni 2016 - 18:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Sen tycker jag det är för mycket fokus på grafiken öht. Om man ser till själva spelmekaniken så är det ju ett paradigmskifte i serien. Folk har alltid tjatat om att Zelda har vissa traditioner som måste brytas, och nu har de gjort det.

 

Kolla inledningen, var är den 5 timmar långa introduktionstutorialen som alltid finns, med tjatiga medhjälpare som avbryter en konstant för att upprepa saker som om man vore en nyfödd idiot?

 

De har tagit bort det, de har tagit bort hjärtan, de har nästan tagit bort rupeer, öppen värld, man kan hoppa, man kan klättra, nedtonad musik, inte längre linjärt och styrt eftersom man kan ta dungeons i vilken ordning man vill, RPG-system med vapnen/armor, fysikbaserade pussel, inte längre barnsligt enkelt - fienderna kan döda dig på en träff. Och en massa saker till som bryter de traditionella konventionerna.

 

Det är ett mer vuxet Zelda helt enkelt och det är tack vare att de har tagit in ungt och fräscht blod till utvecklarteamet som kommer med nya idéer. Tror stenhårt på det.



#77

Postad 15 juni 2016 - 18:12

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Kan jag definitivt hålla med dig. Det är ju bara att kolla e3-tråden om allt hårdvarutjafs. Köp pc istället :).

Jag har inte hunnit kolla något mer än trailern på detta, men det räckte för att tända en glöd i min döende speleld. Jag ser fram emot detta som fan :)

#78

Postad 15 juni 2016 - 18:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Kan jag definitivt hålla med dig. Det är ju bara att kolla e3-tråden om allt hårdvarutjafs. Köp pc istället :).

Ja men hårdvarudiskussionerna där beror ju i grunden på att vi vill ha så starka konsoler som möjligt därför att då höjer det ribban för hur snygga spelen blir eftersom det är konsolerna som är minsta gemensamma nämnare. Så även om du inte köper någon PS eller Xbox så gynnas du som PC-ägare av att de blir så starka som det går.

 

Vi vill ju alltid ha snyggare spel trots allt, utvecklingen ska gå framåt.



#79

Postad 15 juni 2016 - 18:20

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Kollade trailern nu, ser bra ut! Är det samma animation vid trädklättring, bergsklättring och murklättring?

#80

Postad 15 juni 2016 - 19:21

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Vi vill ju alltid ha snyggare spel trots allt, utvecklingen ska gå framåt.

 

Anledningen till att jag inte tycker att Zelda är så imponerande grafiskt, beror nog en hel del på att man blivit lite bortskämd med just openworld spel som Witcher 3 m.m., samt att det garanterat inte hjälper till, att man nyss sett trailers på nya God of War m.m, vilket ju inte blir så rättvist mot ett Wii U spel. ;)

 

Jag gillar själva artstylen på nya Zelda, men det kändes mer imponerande, när man såg första trailern för några år sen.

 

Mitt stora problem med nya Zelda är inte grafiken, utan att själva världen ser så tom ut, jämfört med tidigare spel, och att jag tyckte att själva känslan verkade saknas. Men visst, detta kan ju ändra sig vid release. Och kanske fyller dom ut världen med mer liv i det färdiga spelet.

 

Nuvarande version, sög tyvärr inte tag i mig iaf :(



#81

Postad 15 juni 2016 - 19:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Mitt stora problem med nya Zelda är inte grafiken, utan att själva världen ser så tom ut, jämfört med tidigare spel

För det första har de plockat ur saker från världen för att inte spoila, det kommer finnas byar/städer/bossar/minispel/finurliga figurer i vanlig ordning. Och sedan är det ju fullt med saker att utforska och hitta, och till skillnad från vissa andra spel så får du inte en massa markörer som visar precis vart allting är och så följer du bara en snitslad bana, utan måste själv hitta det och märka ut det på kartan.

 

Tänker man på det så är de traditionella Zelda-spelen mycket tom yta också, det är tom yta fram till templen i stort sett. I Skyward Sword fanns inte mycket att göra utanför templen. Det finns mycket mer innehåll i detta.

 

Men det är okej att du inte är hajpad just nu, det kommer ändra sig :)



#82

Postad 15 juni 2016 - 19:33

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ja, vi får väl hoppas på det :)



#83

Postad 15 juni 2016 - 20:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

M3ZQWtb.gif



#84

Postad 16 juni 2016 - 07:10

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Jag tycker det är märkligt de som klagar på grafiken. Det är en Wii U som ritar upp detta

Tjaa, det var ju du själv som börja med att lyfta fram NX versionen... ;)

 

Personligen tror jag det här är något av 10-talets bästa spel, trots att demot såg omodernt ut ibland. Riktigt trött hårdvara (som de förvisso utfört mirakel med) och ofärdigt/censurerat är förklaringen men man hoppas ju att båda dessa löser sig tills 2017.



#85

Postad 16 juni 2016 - 11:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

kollar på lite videos nu, och jäklar va det ser fint ut. blir bara mer och mer taggar :)

 

uit är cleant, vilket vi gillar. jag hoppas verkligen dom håller det så i slutprodukten med. ah kan inte 2017 komma snart!



#86

Postad 16 juni 2016 - 15:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tjaa, det var ju du själv som börja med att lyfta fram NX versionen... ;)

Så för att jag tycker Wii U är snygg och vet att NX kommer bli ännu snyggare så innebär det att jag också klagar på Wii U-grafiken? You got me! :huh:

 

Det är självklart att ett spel som är tio gånger större än Skyrim och görs på Wii U-hårdvara kommer att ha sina skönhetsfläckar. Det är det snyggaste spelet på Wii U, det tycker jag man kan lyfta fram istället. Men det handlar om vilka förväntningar man har och de som klagar förväntar sig PS4-grafik. Vi får se om NX-versionen kan fixa det, men att Wii U inte fixar det borde väl ett barn förstå.



#87

Postad 16 juni 2016 - 20:41

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Eheh. 12 gånger större än Twilight Princess enligt Nintendo. Tydligen är hela spelet aningen mindre än Xenoblade Chronicles som är 400 km2

 

Som referens:

 

GTA: San Andreas (36 km2)
Skyrim (39 km2)
Red Dead Redemption (41 km2)
Far Cry 4 (46 km2)
GTA 5 (81 km2)
Witcher 3 (136+ km2) *** this is from outdated info based on two regions, can anyone provide final map size? Researched but couldn't find

 

Så okej, 10 gånger större än Skyrim. Det området vi sett än så länge utgör bara 1 % av totalen.

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1234095

Betyder det då att nya Zelda ska vara ungefär 390 km2? Det är blir ju alltså den största kartan/räckvidden i ett spel någonsin efter Xenoblade Chronicles X?



#88

Postad 16 juni 2016 - 20:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Betyder det då att nya Zelda ska vara ungefär 390 km2?

Aningen mindre än Xenoblade som är 400. Alltså 10 gånger mer än 39, ungefär.

 

Det är blir ju alltså den största kartan/räckvidden i ett spel någonsin efter Xenoblade Chronicles X?

 

Nej, det finns fler och större spel än de referenser som är listade.



#89

Postad 17 juni 2016 - 19:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jasså man kan parera.

 

76jUj091NbsrK.gif



#90

Postad 18 juni 2016 - 23:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

10Qwa9NDpwhSDu.gif



#91

Postad 19 juni 2016 - 00:10

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Det finns en anledning till varför Nintendo anses vara en av dom största, om inte DOM största. Få som klarar av att göra spel av den magnituden.

#92

Postad 05 juli 2016 - 19:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Zelda vann bästa spel på E3. Också Neogafs bästa (största spelforumet i världen). Och var mest populärt att spela på showen och att titta på på nätet. Ser bra ut :)

 

Best of Show
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
(Nintendo/Nintendo for Wii-U/NX)

Best Original Game
Horizon Zero Dawn
(Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4)

Best Console Game
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
(Nintendo/Nintendo for Wii-U/NX)

Best VR Game
Batman: Arkham VR
(Rocksteady/Warner Bros. Interactive Ent for PlayStation 4)

Best PC Game
Civilization VI
(Firaxis/2K)

Best Hardware/Peripheral
PlayStation VR
(Sony Interactive Entertainment)

Best Action Game
Battlefield 1
(DICE/EA for PC, PlayStation 4, Xbox One)

Best Action/Adventure Game
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
(Nintendo/Nintendo for Wii-U/NX)

Best Role Playing Game
Final Fantasy XV
(Square-Enix for PlayStation 4, Xbox One)

Best Racing Game
Forza Horizon 3
(Playground Games/Turn 10/Microsoft Studios for PC, Xbox One)

Best Sports Game
Steep
(Ubisoft Annecy/Ubisoft for PC, PlayStation 4, Xbox One)

Best Family Game
Skylanders: Imaginators
(Toys for Bob/Activision for PC, PS3/PS4, Xbox 360/Xbox One, Wii-U)

Best Online Multiplayer
Titanfall 2
(Respawn/EA for PC, PlayStation 4, Xbox One)

Best Independent Game
Inside
(Playdead for PC, Xbox One)

Special Commendation for Graphics
God of War
(Sony Santa Monica/Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4)

 



#93

Postad 02 december 2016 - 08:38

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 1

Ny trailer. Mäktigt.

https://youtu.be/vDFZIUdo764

 

Hoppas på mindre flimmer och högre upplösning på Switch dock...



#94

Postad 02 december 2016 - 11:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

ge mig!

 

måste varit zelda som syntes va? hon har inte setts till innan väl?



#95

Postad 02 december 2016 - 11:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

måste varit zelda som syntes va? hon har inte setts till innan väl?

 

Ja och nej :)

 

Hoppas hon har en mer aktiv roll än normalt. Verkar som att det hände nåt där vid utbrottet som förstörde skogen (det var väl samma ställe?)



#96

Postad 02 december 2016 - 11:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

jag övertolkar säkert, men det känns som hon har en större roll.



#97

Postad 02 december 2016 - 12:58

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Musiken får mig att tänka på den härliga Studio Ghiblifilmen Laputa.

 

https://youtu.be/229K5n_PRJA



#98

Postad 02 december 2016 - 13:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja musiken var bra, minst två bra låtar nu ^^



#99

Postad 02 december 2016 - 13:45

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Det här ska bli trevligt att hugga tag i.  :D



#100

Postad 03 december 2016 - 10:28

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Betyder det då att nya Zelda ska vara ungefär 390 km2? Det är blir ju alltså den största kartan/räckvidden i ett spel någonsin efter Xenoblade Chronicles X?

 

The Elder Scrolls: Daggerfall är cirka 161`500 km2

 

Det allra första: Arena, går inte ens att mäta då det är utan slut.

Kommer ihåg hur sjukt det var på den tiden....

 

Så finns det spel i andra genrer som är helt galna f.eks minecraft som teoretiskt kan vara 8 gånger större än jordens storlek.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.