Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilka är värda att samla?

66 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 29 januari 2009 - 16:58

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Finns ju en hel del information om hard to get-filmer i flera trådar, men jag tänkte vi kanske kunde samla lite info i en tråd så det blir lättöverskådligt.

Jag börjar lite lätt med dom top-of-the-head-titlar jag kommer på.

-Taking Lives - Endast testpressad, enligt uppgifter ca 20 exemplar i cirkulation (Fler har dykt upp, fortfarande rätt ovanlig)
-P2 - Aldrig officiellt släppt, men ca 5000 kom ut till en återförsäljare
-Death Proof (Todsicher) - Sista HD-DVD:n, släppt 15:e December 2008, Tysk utgåva i Plåtbox
-Jack Ryan Collection - Tillbakadragen pga missvisande fodral
-Bee Movie - Endast testpressar
-Band of Brothers - Dyrt nypris, Japansk utgåva.
-Bonnie and Clyde - Bokutgåva


Fyll gärna på och rätta mig om jag har fel.

edit: fyller på listan allteftersom folk listar...

Redigerat av C Upp, 18 april 2009 - 18:29.


#2

Postad 29 januari 2009 - 17:17

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Fyller på med Band of Brothers serien och Jack Ryan Collection. Band of Brothers är ju indragen och släpptes väl i begränsad upplaga då den ändå kostat runt 200 dollar som paket pris när den fanns i lager knappast massköp när det begav sig. Jack Ryan boxen drogs ju tillbaka när det upptäcktes att xtramaterial infon som fanns på fodralen inte fanns med på skivorna och det hann aldrig släppas nån ny då HD DVD la ner. De som sålts har varit ex som slank ut ändå och vet att vi var några här på forumet som fick boxar från Axelmusic.

Nu har Inetvideo fått in ett lager och de har haft innan med. Vet dock inte var de får dem ifrån, om det är Paramount som ej förstört dem och sålt dem till nån som sen sålt de till Inet eller direkt till Inet.

Har själv Jack Ryan och P2 samt Death Proof och de känns väl som fina samlar objekt tillsammans med de Japanska importerna .Men alla importer smäller lite högre än vanliga titlar känns det som just i samlarobjekts synpunkt. Men finns ju många katalogtitlar som är svårfunna och indragna.

Saknar själv Grand Prix som aldrig blev av att köpa och nu finns bara Amazon att tillgå till rätt dyrt pris med frakt från privata säljare.

Redigerat av henke007, 29 januari 2009 - 18:20.


#3

Postad 29 januari 2009 - 17:43

Dankan
  • Dankan
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Grand Prix han jag faktiskt köpa :)

Annars finns det väl även testpressningar på Bee Movie och den är väl superrare?
Pans Labyrinth med DTS HD MA har väl möjlighet att bli värd att samla då det släpptes bara någon månad innan formatet började dö ut?

#4

Postad 29 januari 2009 - 17:44

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

  • 807 inlägg
  • 0
Vet inte hur ovanlig denna är men det är i alla fall den utgåva i hyllan jag är stoltast över. :)

Postad bild

#5

Postad 29 januari 2009 - 18:09

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Visste inte att Grand Prix fanns på HD-DVD... Jag har alltid velat se den filmen, så jag sökte runt lite och hittade den i lager på Amazon.ca för 220 svenska bagare inkl Expedited International Shipping (2-4 weeks). Bara ett tips. Jag la en beställning iaf. Men är den ett samlarobjekt eller bara nåt du saknar?

http://www.amazon.ca...F...9548&sr=1-1

edit: länk

Redigerat av C Upp, 29 januari 2009 - 18:19.


#6

Postad 29 januari 2009 - 18:12

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
Jag sitter med Death Proof, men är åxo rätt nöjd med Hooligans, I am Legend och F4 Silversurfer! :)

Vet dock inte hur ovanliga dom sistnämnda är, men kul att ha :)

#7

Postad 29 januari 2009 - 18:16

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Visste inte att Grand Prix fanns på HD-DVD... Jag har alltid velat se den filmen, så jag sökte runt lite och hittade den i lager på Amazon.ca för 220 svenska bagare inkl Expedited International Shipping (2-4 weeks). Bara ett tips. Jag la en beställning iaf. Men är den ett samlarobjekt eller bara nåt du saknar?


Jag skulle nog se den som ett samlarobjekt. Verkar inte heller tryckts upp i många Ex. Andra Ex är Forbidden Planet, Mutiny on the Bounty och lite såna titlar som inte tilltalar en bredare publik. Intressant om dessa kommer släppas på BD jag tvivlar.

Det var ok pris ju tack för tipset.

En titel som är sjukt svår att hitta och mkt rare är Sublime som släpptes precis när HD DVD la ner.

Bonnie & Clyde bokutgåvan, den enda som hann komma på HD DVD kostar väl 50 dollar ny på Amazon.com shysst samlarobjekt.

Redigerat av henke007, 29 januari 2009 - 18:22.


#8

Postad 29 januari 2009 - 18:21

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Forbidden Planet finns ju också i Kanada, fast inte plåtlådan jag sett bild på tidigare... Hmm... *beställt*
Sublime är temporarily out of stock... Borde ju inte komma in fler i sånt fall.

Tyskarna har ju en hel skara filmer de verkar vara ensamma med. Dessa borde ju kunna vara värda nåt på andra sidan pölen så småningom.

Argh... Plånbok töms fort... damn you Canada!

Redigerat av C Upp, 29 januari 2009 - 18:32.


#9

Postad 29 januari 2009 - 18:26

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Forbidden Planet finns ju också i Kanada, fast inte plåtlådan jag sett bild på tidigare... Hmm...


Ca hade ju massa indragna titlar Bonnie and Clyde 28 Can $ ny
http://www.amazon.ca...h...9880&sr=1-6

Andra svårfunna
http://www.amazon.ca...d_luc_arr_03_02
http://www.amazon.ca...d_luc_arr_03_01
http://www.amazon.ca...pd_bxgy_d_img_b
http://www.amazon.ca...V...0202&sr=1-7

Redigerat av henke007, 29 januari 2009 - 21:02.


#10

Postad 29 januari 2009 - 18:41

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Hur är det med Amazon och titlar som ej finns i lager och Preorders, de drar inte pengar innan de skickar va?

Redigerat av henke007, 29 januari 2009 - 18:42.


#11

Postad 29 januari 2009 - 19:12

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Henke, vet du om utgåvan av Bonnie And Clyde i Kanada skiljer sig något mot din?

#12

Postad 29 januari 2009 - 19:23

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0

Hur är det med Amazon och titlar som ej finns i lager och Preorders, de drar inte pengar innan de skickar va?

Temporarily out of stock.
Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Your account will only be charged when we ship the item.
Ships from and sold by Amazon.ca. Gift-wrap available.


Redigerat av C Upp, 29 januari 2009 - 19:24.


#13

Postad 29 januari 2009 - 19:32

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Equilbrium anses väl vara sällsynt? Samma med Resident Evil 1, 2 och 3?

Är verkligen Forbidden Planet sällsynt? Jag är lite tveksam på det. Verkar inte särskilt åtråvärd på eBay iallafall.


Jag har en som kan tänka sig sälja My Name is Nobody (utan engelsk text, I know :)) till mig för ca 200spänn. Ska jag köpa den tycker ni? Har den något samlarvärde?

Redigerat av Kalekulan, 29 januari 2009 - 20:09.


#14

Postad 29 januari 2009 - 21:05

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Forbidden planet är väl inte sådär jättesällsynt kanske, men som henke skriver så är det ju filmer för en rätt smal grupp människor. Inga blockbusters, så just därför kan de ju bli värda en del längre fram. Eller så faller de i glömska. Jag vill i alla fall se den så jag är glad att den fanns. Jag verkar dock ha tagit den sista de hade för jag såg det var en kvar i lager när jag beställde och nu är min "shipping soon" och varan "out of stock".

Equilibrium... Är det bara en Japanesisk utgåva eller finns det flera? Har sett att en del har den, men det verkar otroligt om alla skulle importerat den från Japanesien*

*Ja, jag vet att det inte heter Japanesiska eller Japanesien

#15

Postad 29 januari 2009 - 21:15

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Equilibrium finns bara i Japan och Xploitedcinema är den enda som har den i lager.

#16

Postad 30 januari 2009 - 00:56

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

  • 807 inlägg
  • 0
Vad tror ni om den här då, borde ju vara värd en del... Är det någon som har den?

Postad bild

#17

Postad 30 januari 2009 - 05:49

Unregistered874d6626
  • Unregistered874d6626
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
HD DVD DTS demo diskarna och till viss mån dolby demo disken. Speciellt den första dts demo disken från 2006, hd dvd dts demo alive! eller något liknande. Den är mycket mer sällsynt än tom Taking lives.

Har bara sett den en gång på ebay och var ganska nära att få tag på den då, stannade dock vid runt $200 eftersom jag inte var helt säker på hur ovanlig den var/är då om jag vetat hade jag gått mycket högre.

CSI:NY avsnittet som följde med en tysk hemmabiotidning är ganska svårt att få tag på. Dock är den väl inte speciellt sällsynt det är bara att det är ganska få på tyska ebay som skickar till utlandet.

Redigerat av Unregistered874d6626, 30 januari 2009 - 05:55.


#18

Postad 30 januari 2009 - 07:54

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Jag sitter med Death Proof, men är åxo rätt nöjd med Hooligans, I am Legend och F4 Silversurfer! :)

Vet dock inte hur ovanliga dom sistnämnda är, men kul att ha :)


Du kan köpa första FF av Tony till ett hyggligt pris nu!
http://cgi.ebay.com/...oQQcmdZViewItem

#19

Postad 30 januari 2009 - 16:18

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Bifogad fil  forbiddenplanettin.jpg   50,58K   0 Antal nerladdningar

Den utgåvan av Forbidden Planet är nog ett klart större samlarobjekt än den i vanligt fodral som jag köpte på Amazon.ca.

#20

Postad 30 januari 2009 - 17:56

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Den utgåvan av Forbidden Planet är nog ett klart större samlarobjekt än den i vanligt fodral som jag köpte på Amazon.ca.


Den ser asfräck ut!

För övrigt, har ni sett La Môme? Är den bra? Är det samlarvärde på den?

#21

Postad 30 januari 2009 - 19:05

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Har aldrig hört talas om La Mome tyvärr. Men det ser ju ut som en utgåva som kan ge lite samlarvibbar i framtiden.

Bifogad fil  protectedimage.jpeg   90,33K   0 Antal nerladdningar

Hittade den där bilden på Forbidden Planet Ultimate Collectors Edition (Fast det här är SD-versionen, enda skillnanden är enligt uppgifter att HD-versionen bara har en disk), och jag blev lite väl sugen så jag "råkade" trycka på köp-knappen på amazon.com (ja, dom har den visst fortfarande). Så om någon är sugen på den vanliga utgåvan så har jag den över så fort den kommer hem. Blir nog Tradera för den då. Eller om någon här vill ha den tillräckligt så... Var ju den sista de hade i Kanada. Lär ju åka på Tull också för FP:UCE men det är smällar man får ta.

Redigerat av C Upp, 30 januari 2009 - 19:07.


#22

Postad 30 januari 2009 - 21:04

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Har aldrig hört talas om La Mome tyvärr. Men det ser ju ut som en utgåva som kan ge lite samlarvibbar i framtiden.

Hittade den där bilden på Forbidden Planet Ultimate Collectors Edition (Fast det här är SD-versionen, enda skillnanden är enligt uppgifter att HD-versionen bara har en disk), och jag blev lite väl sugen så jag "råkade" trycka på köp-knappen på amazon.com (ja, dom har den visst fortfarande). Så om någon är sugen på den vanliga utgåvan så har jag den över så fort den kommer hem. Blir nog Tradera för den då. Eller om någon här vill ha den tillräckligt så... Var ju den sista de hade i Kanada. Lär ju åka på Tull också för FP:UCE men det är smällar man får ta.


Ja, såg också det. Jag funderar verkligen på att köpa den... Tror du att den fastnar i tullen? För isåfall är det lite tvek...


Hur mycket är Sublime värd typ?

Redigerat av Kalekulan, 30 januari 2009 - 22:14.


#23

Postad 30 januari 2009 - 22:14

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
OBS! INTE MIN FILM, BARA EN GRYM STORLEKSJÄMFÖRELSEBILD JAG HITTADE!

Postad bild

Rackarns va stor den är... Tror nog den kan räknas som ett bra samlarobjekt.

This Limited Collector's Edition includes the following:
- HD DVD (movie with extras including English subtitles)
- DVD (more extras)
- CD (soundtrack)
- 2008 Calendar
- Photo book of the movie (144 pages)
- Music Sheet "Hymne A L'Amour" (Copyright 1949)

Movie is reported to be 2h:20min VC-1 encoded, 16/9 Cinemascope.
5.1 Dolby Digital TrueHD and 5.1 DTS HD audio tracks.

http://forums.highde...nch-import.html

Redigerat av C Upp, 30 januari 2009 - 22:22.


#24

Postad 30 januari 2009 - 22:17

Mljoner
  • Mljoner
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0
C Upp vart köpte du La Mome Boxen?
Själv så fick jag Kronjuvelen idag!
Bifogad fil  DSC02106.JPG   1,6MB   0 Antal nerladdningar

Riktigt nöjd.

Ha de. M

#25

Postad 30 januari 2009 - 22:21

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Ska tilläggas att det är inte min La Mome-box. Hittade bara en bild på nätet som jag vart imponerad av... Tror inte det är nåt för mig heller. Även om Edit Piaf är grym, så är nog utgåvan för dyr för min plånbok.

http://www.amazon.fr...c...0740&sr=8-2

Tyvärr bara en säljare, som inte verkar sälja utanför frankrike... Men du kan väl fråga...

Redigerat av C Upp, 30 januari 2009 - 22:26.


#26

Postad 30 januari 2009 - 22:46

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Ska tilläggas att det är inte min La Mome-box. Hittade bara en bild på nätet som jag vart imponerad av... Tror inte det är nåt för mig heller. Även om Edit Piaf är grym, så är nog utgåvan för dyr för min plånbok.

http://www.amazon.fr...c...0740&sr=8-2

Tyvärr bara en säljare, som inte verkar sälja utanför frankrike... Men du kan väl fråga...


Lustigt att ni prata om La vie en rose, nu är det ju inte mega boxen utan 2 discen som ja själv har som ligger ute på tradera. http://www.tradera.c...uktion_83502711

Riktigt fint med Taking lives, Mljoner!! du lär nog vara rätt ensam om att äga en inplastad.

#27

Postad 31 januari 2009 - 13:48

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Ska tilläggas att det är inte min La Mome-box. Hittade bara en bild på nätet som jag vart imponerad av... Tror inte det är nåt för mig heller. Även om Edit Piaf är grym, så är nog utgåvan för dyr för min plånbok.

http://www.amazon.fr...c...0740&sr=8-2

Tyvärr bara en säljare, som inte verkar sälja utanför frankrike... Men du kan väl fråga...


Finns här som skickar till Sverige http://cgi.benl.ebay...E...A1|240:1318'

Redigerat av Majorglenn, 31 januari 2009 - 14:20.


#28

Postad 14 februari 2009 - 01:39

Mljoner
  • Mljoner
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0
Postad bild

Om någon råkar hitta den och att den sänds till swe så säg till bara.
Missade chansen förra gången.
Ha de gött. M

Redigerat av Mljoner, 14 februari 2009 - 01:41.


#29

Postad 17 februari 2009 - 21:18

Shrimpii
  • Shrimpii
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0
Vad tror ni om Vivaldi Four season. Ganska ovanlig i europa tror jag. har inte sett den i någon butik här.
Beställde en ifrån amazon för ett tag sedan.
Mkt bra måste jag säga :P
Bifogad fil  517cvjMAuLL._SS500_.jpg   46,75K   0 Antal nerladdningar

#30

Postad 22 februari 2009 - 17:44

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Herre######r!!! Kolla tradera-auktionen med den inplastade tyska utgåvan av Terminator 2! 530kr ligger den på nu! Känner nästan för att sälja min, måste ta mig en funderare :)

http://www.tradera.c...px?aid=84728426

#31

Postad 22 februari 2009 - 17:49

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Herre######r!!! Kolla tradera-auktionen med den inplastade tyska utgåvan av Terminator 2! 530kr ligger den på nu! Känner nästan för att sälja min, måste ta mig en funderare :)

http://www.tradera.c...px?aid=84728426


Sjukt, det högsta jag sett för den på Tradera!! Den blir väl mer o mer RARE.

Dock ska du inte räkna med att du får lika mkt bara för att du lägger ut din. De som budar nu kan vara som bortblåsta sen, det gäller att ha flyt.

Själv ropa ja in Silent Hill precis Inplastad på Ebay för 24 Euro inkl frakt.

#32

Postad 22 februari 2009 - 18:11

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0
särskilt sjukt då den finns oöppnad på amazon marketplace för mindre än hälften...

#33

Postad 22 februari 2009 - 18:34

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

särskilt sjukt då den finns oöppnad på amazon marketplace för mindre än hälften...



Jo, jag köpte ju min för ca 100kr inkl. frakt.

Även jag köpte lite filmer precis (fan... jag som trodde det var färdigköpt...):
Mission Impossible Box:en
Backdraft
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
Forbidden Planet Tin Box

Vill även köpa mig lite musikhddvds också...


Åh, jag skulle vilja ha Brotherhood of the Wolf! Är den bra? Vad är den värd i SEK?

Redigerat av Kalekulan, 22 februari 2009 - 21:04.


#34

Postad 23 februari 2009 - 09:45

Shagrath
  • Shagrath
  • Användare

  • 185 inlägg
  • 0

Åh, jag skulle vilja ha Brotherhood of the Wolf! Är den bra? Vad är den värd i SEK?


Skitbra film! http://www.pricemini...ups-HD-DVD.html

14 euro för ny, inplastad.

Redigerat av Shagrath, 23 februari 2009 - 09:46.


#35

Postad 23 februari 2009 - 12:16

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Skitbra film! http://www.pricemini...ups-HD-DVD.html

14 euro för ny, inplastad.



Då ska jag köpa den! Men jag vill hellre ha den brittiska utgåvan, den har ju trots allt svensk text. Får ta och leta lite...

#36

Postad 23 februari 2009 - 12:38

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

  • 1 470 inlägg
  • 0

Då ska jag köpa den! Men jag vill hellre ha den brittiska utgåvan, den har ju trots allt svensk text. Får ta och leta lite...

stämmer det verkligen? de flesta hävdar ju att själva skivan är exakt samma utgåva som den franska.
1, 2

nån som vet får hemskt gärna bekräfta.

#37

Postad 23 februari 2009 - 12:43

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
ska kolla min Brotherhood of the wolf sen men är 95% säker att det va tryckfel och eng text bara.

EDIT: Japp som jag kom ihåg så är det endast eng text och det är franskt DTS HD MA 5.1, det som står på omslaget stämmer inte alls.

Det är bra bild och ljud på denna kan ja säga iaf.

Redigerat av henke007, 23 februari 2009 - 16:31.


#38

Postad 23 februari 2009 - 17:11

Svärta
  • Svärta
  • Forumräv

  • 848 inlägg
  • 0
Nära 8 lax för Taking Lives. Någon intresserad?

#39

Postad 23 februari 2009 - 17:13

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

ska kolla min Brotherhood of the wolf sen men är 95% säker att det va tryckfel och eng text bara.

EDIT: Japp som jag kom ihåg så är det endast eng text och det är franskt DTS HD MA 5.1, det som står på omslaget stämmer inte alls.

Det är bra bild och ljud på denna kan ja säga iaf.



Jag förmodar att du tycker filmen är bra också eller?

Hur som helst så blir det att köpa en fransk utgåva, då den är betydligt billigare.

#40

Postad 23 februari 2009 - 17:14

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
De kan ju droppa det där med 20 st för det stämmer knappast.

Tänk om du hitta en kartong såna i nåt dammigt hörn hos Toshiba haha

Alfons2>> ja Brotherhood tyckte ja om blev sugen att se den igen nu.


Denna var lite mer lagom i pris :)

http://cgi.ebay.com/...I...52BSI&otn=4


Denna fanns på Deepdiscount när de sålde ut fattar inte att man inte köpte den då.
http://cgi.ebay.com/...D...:1|240:1318

Redigerat av henke007, 23 februari 2009 - 17:25.


#41

Postad 23 februari 2009 - 18:38

Lord K
  • Lord K
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0

Denna fanns på Deepdiscount när de sålde ut fattar inte att man inte köpte den då.
http://cgi.ebay.com/...D...:1|240:1318

Shit pommes frites, den hade man ju i korgen när amazon slängde ut sina filmer för $8.90 i slutet av augusti, men den sållades bort när jag ändå högg en 16 andra filmer till det priset.

Redigerat av Lord K, 23 februari 2009 - 18:50.


#42

Postad 24 februari 2009 - 15:12

Mljoner
  • Mljoner
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0

Nära 8 lax för Taking Lives. Någon intresserad?


Ja ni.
Tror inte Taking Lives går ner när BD utgåvan kommer.
Men tror man får räkna med minst 900$ i framtiden också om inte mer.
Men filmen är ju värd att ha annars är ju inte samlingen komplett.

Ha de.

Mvh M

#43

Postad 24 februari 2009 - 16:09

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Jag skulle aldrig pröjsa så mkt med den enkla anledningen att skulle den dyka upp på nåt oförklarigt vänster för en struntsumma så skulle jag inte kunna hantera det ;) :blink:

#44

Postad 24 februari 2009 - 22:42

Mljoner
  • Mljoner
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0

Denna fanns på Deepdiscount när de sålde ut fattar inte att man inte köpte den då.
http://cgi.ebay.com/...D...:1|240:1318


Om ni kan tänka er att buda på PS i love you öppnad så skulle jag slå till på denna.
Ha de gött.

Mvh M

#45

Postad 25 februari 2009 - 18:05

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Jag kan få tag i The Bug (tysk utgåva) för 10$. Är filmen i sig bra? Är det bra pris? Vad är den värd?

#46

Postad 25 februari 2009 - 19:01

Shagrath
  • Shagrath
  • Användare

  • 185 inlägg
  • 0
Filmen i sig är ganska störd om man säger så :rolleyes:

#47

Postad 25 februari 2009 - 23:01

Mljoner
  • Mljoner
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0
Någon här som vet något om följande filmer?

Timeline Hd dvd

Bulletproof Monk

Fan känner mig lost!
Fast det står ju WMV ser jag nu.
Ha de.

Mvh M

Redigerat av Mljoner, 25 februari 2009 - 23:02.


#48

Postad 28 februari 2009 - 11:31

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0

särskilt sjukt då den finns oöppnad på amazon marketplace för mindre än hälften...


Vissa verkar tro att Internet bara finns i Sverige.

#49

Postad 18 april 2009 - 18:45

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

  • 791 inlägg
  • 0

Någon här som vet något om följande filmer?

Timeline Hd dvd

Bulletproof Monk

Fan känner mig lost!
Fast det står ju WMV ser jag nu.
Ha de.

Mvh M

Timeline är ingen hd-dvd, är någotslags special format. Samma för den andra också såg jag.

Redigerat av Unregistered8b1dd9ee, 18 april 2009 - 18:47.


#50

Postad 28 april 2009 - 08:32

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Hur ser det ut med Taking Lives nuförtiden? Någon som har koll på hur många skivor som kommit till ytan?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.