Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4K

3360 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2751

Postad 30 juli 2020 - 18:38

Colonel
  • Colonel
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0

Någon mer som kör betan på tvOS14 och har problem med CMORE? Går inte att starta en film eller serie för mig. Tur att man har sin Chromcast Ultra som nödlösning...

har samma problem med senaste icke-betan.



#2752

Postad 30 juli 2020 - 18:48

nisseläsk
  • nisseläsk
  • Forumräv

  • 742 inlägg
  • 0
Konstigt jag har inga problem på min andra AppleTv som inte kör beta?

#2753

Postad 30 juli 2020 - 20:12

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

  • 1 356 inlägg
  • 0
Ingen inställning, fungerade innan och jag har inte rört något
Det slutar bara fungera emellanåt , får inte igång det igen
Går inte aktivera i ATV 4K heller
Stängt av och satt igång CEC på alla enheter flera gånger
Dragit ut sladdar o gjort allt
Vill inte

#2754

Postad 31 juli 2020 - 13:41

nilhe7
  • nilhe7
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0

Alltså VARFÖR slutar styrningen att fungera via Apple TV , att sätta igång TV o receiver , samt stänga av det
Vad faaaaaan för jag för fel?
Funkat fram tills för ett tag sen, sen vips funkar det inte längre. Hur fan är det ens möjligt !?
Alla CEC är igång , allt som ska vara aktiverat är aktiverat.
Startat om allt. Dragit ut sladdarna till allt. INGET fungerar.
Samsung NU8005 tv och marantz 6013 receiver , allt kopplat till receiver


Har fått exakt samma problem. HDMI styrningen slutar helt plötsligt att funka. Har inte betauppdateringarna. Har inte ändrat några inställningar, allt har funkat bra tidigare. Men nu helt plötsligt reagerar inte byte till Apple TV om man trycker på fjärren. Så jäkla irriterande!
Har en LG OLED B7 kopplad direkt till Apple TV:n

Detta problem hände för ett tag sedan men löstes av sig självt efter ett tag. Nu samma problem igen.

#2755

Postad 22 augusti 2020 - 11:31

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Jag har köpt en Apple TV 4K som jag vill koppla in i min Integra receiver som är kopplad till min 4K Projektor med en Hdmi kabel för 4K men jag får ingen bild. Den fungerar på en vanlig tv så det är inget fel så. Jag har även testat en annan och samma fel. Min tidigare Apple TV generationen innan 4K fungerar utmärkt. Vad kan det vara för fel? Vad skall jag göra?

Tacksam för all hjälp!

Redigerat av tony97, 22 augusti 2020 - 11:32.


#2756

Postad 22 augusti 2020 - 11:41

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Kolla med 1080P. Din Integra receiver kan kanske inte klara av 4K.



#2757

Postad 22 augusti 2020 - 11:47

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Hdmi kabeln kanske du får byta till med som klarar 4k 60hz... som klarar 18gbs
Samt kollaa så din reciver fixar 4k också

Redigerat av Garrett, 22 augusti 2020 - 12:04.


#2758

Postad 22 augusti 2020 - 12:02

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Tack till Er båda!

Det är en Integra DRX-R1.1 och den skall vad jag vet klara 4K och kabeln är också 4K och jag testade att köpa en ny 4K kabel men det hjälpte inte :(

#2759

Postad 22 augusti 2020 - 12:06

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Tack till Er båda!

Det är en Integra DRX-R1.1 och den skall vad jag vet klara 4K och kabeln är också 4K och jag testade att köpa en ny 4K kabel men det hjälpte inte :(

 

 

hur lång är kabeln, och vilken är det?

Har du nån inställning på HDMI i recivern som heter extended range eller nåt sånt? Måste ha det på, på min sony, för att den ska klara 4k på den 12m långa kabeln jag har till projjen.



#2760

Postad 22 augusti 2020 - 12:12

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

hur lång är kabeln, och vilken är det?
Har du nån inställning på HDMI i recivern som heter extended range eller nåt sånt? Måste ha det på, på min sony, för att den ska klara 4k på den 12m långa kabeln jag har till projjen.


En 10 m Belkin kabel mellan projektor och receiver som är 4K. Mellan receivern och Apple TV en Supra 4K kabel.
Inställningarna måste jag dubbelkolla!
Tusen tack för tipset!
Detta forum är fantastiskt bra!

#2761

Postad 22 augusti 2020 - 13:08

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Testa först att koppla atv direkt till projektorn med en kort hdmi-sladd, helst den du vet fungerade mellan atv och tv. Funkar det så testar du samma sak men med långa hdmi-sladden. Funkar det så vet du (har en bra indikation i alla fall) att problemet är i stärkaren. Funkar den långa inte vet du att kabeln är problemet. Funkar ingen av kablarna så är det förmodligen något problem med projektorn.

#2762

Postad 22 augusti 2020 - 14:28

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Testa först att koppla atv direkt till projektorn med en kort hdmi-sladd, helst den du vet fungerade mellan atv och tv. Funkar det så testar du samma sak men med långa hdmi-sladden. Funkar det så vet du (har en bra indikation i alla fall) att problemet är i stärkaren. Funkar den långa inte vet du att kabeln är problemet. Funkar ingen av kablarna så är det förmodligen något problem med projektorn.


Tusen tack för många bra tips!
Skall testa!

#2763

Postad 23 augusti 2020 - 12:12

vilse
  • vilse
  • Forumräv

  • 577 inlägg
  • 0
Jag kör med liknade setup (Integra) och det fungerar ypperligt. Nu var det några år sen men är det inte olika hdmi kontakter in i Integran?

#2764

Postad 23 augusti 2020 - 12:54

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Jag kör med liknade setup (Integra) och det fungerar ypperligt. Nu var det några år sen men är det inte olika hdmi kontakter in i Integran?


Jo det finns en hel del och jag har testat dem alla.
Jag har ett XBox One och där fungerar tex Netflix med Dolby Atmos och 4K.

#2765

Postad 23 augusti 2020 - 14:09

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Vad händer om du drar sladden i apple tv och sätter i den Igen, medans projektorn , recivern är på? Då kanske bildinställningarna hittar ”rätt” igen

#2766

Postad 23 augusti 2020 - 14:18

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Vad händer om du drar sladden i apple tv och sätter i den Igen, medans projektorn , recivern är på? Då kanske bildinställningarna hittar ”rätt” igen


Tack, jag har redan testat det men tyvärr ingenting.

#2767

Postad 14 september 2020 - 21:16

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Någon mer som har problem med att Apple Tvn (4K) bilden blinkar till svart i någon sekund för att senare komma tillbaka? det kan hända flera gånger i minuten ibland, och ibland ha längre uppehåll mellan blinkningarna.

 

Har testat att byta hdmi kabel både från Atvn -> stärkaren och från stärkaren in i tvn, har testat att byta hdmi port på både tvn och stärkaren. Det ska sägas att alla andra enheter fungerar perfekt, så tror knappast det är fel på stärkaren, PS4, Xbox-X lirar 4K/60fps HDR utan problem. 

 

Även kopplat atvn direkt in i tvn, samma problem uppstår, så att stärkaren är problemet är därmed uteslutet. 

 

Jag har certade hdmi kablar som skall klara hastigheterna, men jag får samma problem om jag så kör 1080p 50hz.

 

Börjar AppleTvn ge upp tro? detta problem hade jag inte innan, utan har uppståt senaste månaden. Ruskigt irriterande.

Har testat stänga av omfång osv, men det hjälper inte heller.

 

Kör även trådat från routern in i atvn.

 

Har en LG oled B6a

 

Det enda jag inte gjort ännu som sisa utväg är att fabriks-återställa atvn. 


Redigerat av Azper, 14 september 2020 - 21:20.


#2768

Postad 14 september 2020 - 21:34

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Fick samma bekymmer efter jag skaffade ny TV (Hitachi 4K).

Uppgraderade senare receivern från Denon X4100 till Pioneer LX704, problemet kvarstod.
Köpte en aktiv optisk HDMI-kabel mellan receiver och projektor, problemet kvarstod.
Skaffade samtliga nya HDMI-kablar, problemet kvarstod.

Allt vad heter CEC etc var avstängt.

Gjorde fabriksåterställning på samtliga enhet, problemet kvarstod.

Köpte sedan ny TV (Samsung 65” någonting mellanklass) och problemet försvann.

Redigerat av Unregistereda299ec85, 14 september 2020 - 21:37.


#2769

Postad 15 september 2020 - 05:35

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Har liknande problem med tillfälliga bild dropouts själv.

Det har varit så av och till sedan jag köpte mina Atv 4K och på 2 olika tv och recievers.

I mitt fall händer det oftast precis när man startar en uppspelning och det försvinner efter ett par sekunder. Känns som någon form av HDMI handshake strul.

Kan tillägga att resten av prylarna i hemmet funkar utan bekymmer.



#2770

Postad 15 september 2020 - 05:51

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Har liknande problem med tillfälliga bild dropouts själv.

Det har varit så av och till sedan jag köpte mina Atv 4K och på 2 olika tv och recievers.

I mitt fall händer det oftast precis när man startar en uppspelning och det försvinner efter ett par sekunder. Känns som någon form av HDMI handshake strul.

Kan tillägga att resten av prylarna i hemmet funkar utan bekymmer.

 

 

Så där blir det med allt jag matar med i start, när det ändras hz..., från apple TV, BD spelare, htpc, precis vid start, är väl normalt.... reciver sony STR 1080, projektor epson 9400... men för min del känns det som recivern är väldigt långsam att hänga med i svängarna när det ändras hz... gick snabbare med min yamaha reciver jag hade innan, men det va det enda den va bättre på än den jag har nu. 


Redigerat av Garrett, 15 september 2020 - 05:57.


#2771

Postad 15 september 2020 - 07:27

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Ja, att bilden tillfälligt försvinner vid ändring av hz är ju normalt.

Detta händer efter att bild/ljud kommit igång. ibland funkar det och ibland droppar signal en sekund eller ett par sekunder för att sedan återkomma.

Mest irriterande är det när det sker många gånger under första minuten. ibland tar det så lång tid att tv'n meddelar att det inte finns någon signal.



#2772

Postad 15 september 2020 - 07:31

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Ja, att bilden tillfälligt försvinner vid ändring av hz är ju normalt.
Detta händer efter att bild/ljud kommit igång. ibland funkar det och ibland droppar signal en sekund eller ett par sekunder för att sedan återkomma.
Mest irriterande är det när det sker många gånger under första minuten. ibland tar det så lång tid att tv'n meddelar att det inte finns någon signal.


Ah, ja, då låter det som ett handshake problem.... bara från apple tv sa du?

#2773

Postad 15 september 2020 - 07:43

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Ja det är endast via båda mina Atv 4K det händer.

Htpc, Raspberry pi4 eller andra 4K källor fungerar utan problem.

Jag har provat byta kablar med, det gjorde ingen skillnad.



#2774

Postad 15 september 2020 - 15:03

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Ja att bilden försvinner vid byte av hz är ju en sak, men att den tappar bilden titt som tätt är en helt annan.

 

Hur löser man handshake problemet då? om det ens går att lösa? 

 

nu när jag tänker efter så började problemet efter att jag uppdaterade FW:n till atvn. 

och som många andra säger så gäller det endast apple tvn... 


Redigerat av Azper, 15 september 2020 - 18:14.


#2775

Postad 15 september 2020 - 17:37

kribban
  • kribban
  • Mästare

  • 3 037 inlägg
  • 0

Vet inte om du har sagt det med k.r du beta eller den senaste uppdateringen?



#2776

Postad 15 september 2020 - 17:50

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Vet inte om du har sagt det med k.r du beta eller den senaste uppdateringen?

 

Jag är ingen beta-testare nej,  kör 13.4.8 



#2777

Postad 15 september 2020 - 18:37

nisseläsk
  • nisseläsk
  • Forumräv

  • 742 inlägg
  • 0
Jag har också problem, kom med med senaste betan.

#2778

Postad 15 september 2020 - 18:44

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Jag har också problem, kom med med senaste betan.

 

Ok,  skönt att höra att det verkar vara ett känt problem. Bara hoppas att Apple är medvetna om det också... 

någon som hört något ? 



#2779

Postad 15 september 2020 - 19:43

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Se mitt tidigare inlägg, inga problem med senaste beta.

#2780

Postad 15 september 2020 - 20:19

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Precis, jag har haft detta sedan Atv 4K kom ut i handeln.

Ibland sker det ofta och ibland kan det gå dagar utan strul. Det är helt random för mig och det händer oavsett 720 1080 2160p material. Helt klart är det vanligast vid 4K tittande så det känns som att ju mer bandbredd desto mer frekvent förekommande. Ibland kan den tappa signalen en-två gånger och sen är det bra resten av filmen. Vissa gånger håller det på i ca minuten. Det sker aldrig under filmens gång, bara i början av uppspelningen.

Har en relativt ny Samsung Tv av premium modell och matar allt via en Pioneer sc-lx801.  Ingen CEC skit på heller.


Redigerat av somoene2, 15 september 2020 - 20:20.


#2781

Postad 15 september 2020 - 20:30

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Se mitt tidigare inlägg, inga problem med senaste beta.

 

I ditt tidigare inlägg så menar du att problemet försvann när du köpte ny TV? 

Det var inte så att du tankade ner betan i samma veva och i och med det så försvann problemet?

 

isf tankar jag ner betan direkt och hoppas att det är nå knas i nuvarande FW som orsakar problemet. 


Redigerat av Azper, 15 september 2020 - 20:41.


#2782

Postad 15 september 2020 - 20:46

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

I ditt tidigare inlägg så menar du att problemet försvann när du köpte ny TV? 
Det var inte så att du tankade ner betan i samma veva och i och med det så försvann problemet?
 
isf ska jag slå på beta-testning direkt och hoppas att det är nå knas i nuvarande FW som orsakar problemet.

Har haft nya TV’n sedan några månader tillbaka och har uppdaterat ATV’n vid ett par tillfällen efter. Problemen uppstod med förra TV’n och försvann samma dag som nya TV’n hamnade på väggen.

Och jag själv kikar aldrig på TV utan enbart på projektor, problemen kom alltså mot projektorn.
Kopplade jag bort kabeln mot TV’n så hade jag inga bekymmer.

#2783

Postad 15 september 2020 - 21:04

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Någon mer som har problem med att Apple Tvn (4K) bilden blinkar till svart i någon sekund för att senare komma tillbaka? det kan hända flera gånger i minuten ibland, och ibland ha längre uppehåll mellan blinkningarna.

 

Har testat att byta hdmi kabel både från Atvn -> stärkaren och från stärkaren in i tvn, har testat att byta hdmi port på både tvn och stärkaren. Det ska sägas att alla andra enheter fungerar perfekt, så tror knappast det är fel på stärkaren, PS4, Xbox-X lirar 4K/60fps HDR utan problem. 

 

Även kopplat atvn direkt in i tvn, samma problem uppstår, så att stärkaren är problemet är därmed uteslutet. 

 

Jag har certade hdmi kablar som skall klara hastigheterna, men jag får samma problem om jag så kör 1080p 50hz.

 

Börjar AppleTvn ge upp tro? detta problem hade jag inte innan, utan har uppståt senaste månaden. Ruskigt irriterande.

Har testat stänga av omfång osv, men det hjälper inte heller.

 

Kör även trådat från routern in i atvn.

 

Har en LG oled B6a

 

Det enda jag inte gjort ännu som sisa utväg är att fabriks-återställa atvn. 

Kör du 4:4:4, menar att jag satte allt på max och fick ostabillitet så skruvade ned til normalt och då försvann det.



#2784

Postad 15 september 2020 - 21:46

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Kör du 4:4:4, menar att jag satte allt på max och fick ostabillitet så skruvade ned til normalt och då försvann det.

 

Jo jag hade den tanken också, och har testat att "skruva" ner allting till lägsta, men det hjälper inte heller.

Spelar inge roll om jag kör 4:4:4 eller 4:4:2  samma problem.

 

60hz/4K HDR(/SDR eller 1080P 50hz SDR gör inge skillnad heller..   



#2785

Postad 15 september 2020 - 21:52

Azper
  • Azper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Har haft nya TV’n sedan några månader tillbaka och har uppdaterat ATV’n vid ett par tillfällen efter. Problemen uppstod med förra TV’n och försvann samma dag som nya TV’n hamnade på väggen.

Och jag själv kikar aldrig på TV utan enbart på projektor, problemen kom alltså mot projektorn.
Kopplade jag bort kabeln mot TV’n så hade jag inga bekymmer.

 

 

 

Okej! , uppdaterade till BETAn nu, har enbart tappat bild 1 gång senaste timmen under ett program på dplay... får se om detta kommer hålla i sig.. 

 

Sen en annan sak jag upptäckt, om Atvn är i viloläge, och jag byter till ATvns källa på stärkaren INNAN jag "väcker" atvn så tappar den bild flera gånger även på hemskärmen, men om jag väcker atvn och sedan byter till källan då atvn redan är igång så att säga, så är det inte lika mkt problem..


Redigerat av Azper, 15 september 2020 - 21:53.


#2786

Postad 16 september 2020 - 09:52

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

TVos 14 släpps senare idag, kan ju hoppas att det hjälper er att lösa några av problemen :)



#2787

Postad 16 september 2020 - 11:56

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Hoppas HDR-buggen med Yamaha er fix.



#2788

Postad 16 september 2020 - 12:29

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Hoppas HDR-buggen med Yamaha er fix.

 

 

Vad händer då?

Nån här som använder HDR-SDR konvertering? Tycker det funkar bra på itunes och netflix... men på plex och infuse ter det sig lite olika, för färgstarkt ibland i infuse, och lite tvärtom i plex, urvattnade färger... tycker nästan MrMc sköter det bättre, om man vill ha SDR från HDR till tex projje...   :ph34r:



#2789

Postad 16 september 2020 - 12:33

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Måste starta och stoppa upp til 4ggr för att tvn skal kicka in HDR. Sker bara på ATV.



#2790

Postad 17 september 2020 - 11:40

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Jaha, vad va nytt med ios 14 till ATV då? 

Och trodde en ny apple TV skulle komma nu i september, va det inte rykten om det?  :ph34r:



#2791

Postad 17 september 2020 - 11:41

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Jaha, vad va nytt med ios 14 till ATV då? 

Och trodde en ny apple TV skulle komma nu i september, va det inte rykten om det?  :ph34r:

 

Man ska inte tro på rykten



#2792

Postad 17 september 2020 - 11:42

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 1

Man ska inte tro på rykten

 

Haha, sant :P



#2793

Postad 17 september 2020 - 11:44

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Haha, sant :P

 

Det enda en ny kraftfullare ATV skulle lösa som jag ser det är att man kan köra avancerade spel :) 



#2794

Postad 17 september 2020 - 18:49

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

  • 3 568 inlägg
  • 0

What's new in tvOS 14

- HomeKit scenes on Apple TV
- HomeKit cameras on Apple TV
- YouTube in 4K (not yet active)
- Multi user support forApple Arcade (including Game Center accounts)
- List of upcoming Apple Arcade games
- Support for keyboard, mouse & advanced controllers (Xbox Elite 2 and Xbox adaptive controllers)
- Support for haptic feedback, new types of input, motion sensors, controller lights, and controller battery status on TV
- A redesigned Game Center with trophies, scoreboards & multi-player
- Picture-in-picture in apps (developer API)
- AirPlay in picture-in-picture
- Support for 4K photos in AirPlay
- AirPods audio sharing (two sets of AirPods)
- Manual selection of screensaver themes

 

https://www.flatpane...l&id=1600254113



#2795

Postad 17 september 2020 - 20:14

Biggles2002
  • Biggles2002
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

 YouTube in 4K (not yet active)  detta är ju värdelöst.



#2796

Postad 17 september 2020 - 21:14

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Fungerar HDR 4K för er,  Får det inte att fungera till min Sony Bravia KD-65XE8505.  



#2797

Postad 17 september 2020 - 21:29

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Fungerar HDR 4K för er, Får det inte att fungera till min Sony Bravia KD-65XE8505.


Jodå, testade innan idag

#2798

Postad 18 september 2020 - 06:46

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
Igår stötte jag på ett underligt problem med ATV4 Netflix appen. Jag kunde inte välja engelskt original språk. Fanns bara svenska och norska. Jag kollade på The Dark Crystal serien. Engelskt språk finns tillgänglig i TVns Netflix app.

#2799

Postad 18 september 2020 - 10:11

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Ett kabelbyte gjorde susen. Nu fungerar HDR som det ska



#2800

Postad 18 september 2020 - 10:17

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Igår stötte jag på ett underligt problem med ATV4 Netflix appen. Jag kunde inte välja engelskt original språk. Fanns bara svenska och norska. Jag kollade på The Dark Crystal serien. Engelskt språk finns tillgänglig i TVns Netflix app.

 

Hehe, testade nu för din skull, jag kunde bara välja norska  :o  :lol:





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.