Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG 42PX4R, När, Var?

157 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#1

Postad 30 augusti 2005 - 22:10

Combo
  • Combo
  • Användare

  • 149 inlägg
  • 0
Hittade den här på LG:s hemsida, verkar vara som 42PX5R utan "Jukebox"-funktionerna. Är det någon som vet när och om den börjar säljas i Sverige?
PX5R börjar ju poppa upp lite varstans, men fick inte en träff på denna skärm..

Modell : 42PX4R

Högupplöst version av vår rosade 42PX4RV

NYHET ! 42" högupplöst Plasma tv med Nya XD engine 2 som har 10 bitars bild processor som återger 4 gånger så många färgnyanser (1023) jämfört med ett konventionellt 8 bit system (255) och LG:s unika Pure Palette som kontinuerligt mäter signalen på aktuell källa finns här i kombination med ett optiskt öga som mäter ljuset i rummet och kalibrerar automatiskt bilden så att du alltid kan njuta av maximal bildkvalitet, 42PX4R är HD Ready,

http://nordic.lge.co...&model=NOTHING#

#2

Postad 04 september 2005 - 14:28

Combo
  • Combo
  • Användare

  • 149 inlägg
  • 0
Ingen som vet något :)
PX4RV är ju otroligt populär?!

#3

Postad 04 september 2005 - 16:38

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Det är väl den här?!
Om priset blir runt det som står där och det är en högupplöst plasma så är det ju väldigt intressant då jag struntar fullkomligt i om den tar minneskort och har den där jukeboxfunktionen.

#4

Postad 04 september 2005 - 16:51

Combo
  • Combo
  • Användare

  • 149 inlägg
  • 0
Exakt! Om det butikspriset stämmer förstår jag inte hur PX5R ska kunna bli storsäljaren, 5000 för minneskortläsare å bättre högtalare? De flesta av oss använder väl annat ljud ändå. Mycket bra fynd, odditee! Vet nån vilken butik som säljer den?

#5

Postad 04 september 2005 - 17:01

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0

Exakt! Om det butikspriset stämmer förstår jag inte hur PX5R ska kunna bli storsäljaren, 5000 för minneskortläsare å bättre högtalare? De flesta av oss använder väl annat ljud ändå. Mycket bra fynd, odditee! Vet nån vilken butik som säljer den?

<{POST_SNAPBACK}>


Om pris stämmer ,så lär ju RV(lågupplöst) ägarna grina illa .Den har väll inte funnits ute så länge .

Det skumma med annonsen från Blocket är att det stod Radiolagret eller liknande som "annonsör" när jag först hittade den ,å nu Sysko Invest AB :)
Jag sände dessutom ett mail direkt om att denna tv INTE skulle ha varit högupplöst iom att jag hade trode det var den lågupplösta RV:n..å har inte fått svar på tal om det ...men någon i Sthlm kanske kan ringa å få sig en visning av denna apparat ,å kolla upp i fall det är nått Kalle Anka företag..

#6

Postad 04 september 2005 - 18:33

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Drog iväg ett mail på annonsen och frågade om man kunde kolla på den någonstans, får se vad man får för svar.
Sökte på Eniro på telefonnumret i annonsen och fick upp Det här så det bör ju finnas en butik någonstans.

Ska testa att ringa LG imorgon också och kolla hur länge den funnits ute och om dom har något riktpris på Plasman.

#7

Postad 05 september 2005 - 02:25

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Haha... för alla RV ägares skull så hoppas jag att de rör sig om en felskrivning, dvs att det är en RV på bilden och inget annat.

19.500 låter lite väl för en annars ny xga-upplöst LG

//Lorryquai

#8

Postad 07 september 2005 - 17:32

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Pratade med en kille på LG idag och frågade lite om tvn men han visste ingenting. Ska bli uppringd imorgon och få prata med någon produktchef eller liknande som visste lite mer.
Såg att PX5:an gick loss på ~25k på inwarehouse så den här borde ju då hamna lite under det priset tycker man. Läste även något test på någon Holländsk eller Tysk sida där den i princip fick mellan 9 och 10 i betyg på allt, vet dock inte vad det var för sida men det bådar ju kanske gott iaf. Vill ha info NU! vill inte köpa px4rv för att den här ska släppas veckan efter för samma pris :ph34r:

#9

Postad 07 september 2005 - 23:29

Combo
  • Combo
  • Användare

  • 149 inlägg
  • 0
Löjligt att dom inte känner till produkter som t.o.m finns med på deras svenska hemsida...

Men nu kan vi i alla fall hoppas på ett pris under 25 990!

#10

Postad 08 september 2005 - 07:12

StorNovisen
  • StorNovisen
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Hur är det egentligen med de högupplösta plasmorna, blir bilden eg bättre när man tittar på vanlig lågupplöst Boxer-TV eller måste man kolla på HD-tv alt spela x-box (i högupplösning) för att uppleva fördelarna?

Såg nämligen PY10 på OnOff och tyckte att den hade sämre TV-bild än den lågupplösta PX4RV.

#11

Postad 08 september 2005 - 07:53

Daniel86
  • Daniel86
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0

Hur är det egentligen med de högupplösta plasmorna, blir bilden eg bättre när man tittar på vanlig lågupplöst Boxer-TV eller måste man kolla på HD-tv alt spela x-box (i högupplösning) för att uppleva fördelarna?

Såg nämligen PY10 på OnOff och tyckte att den hade sämre TV-bild än den lågupplösta PX4RV.

<{POST_SNAPBACK}>



Stämmer bra det!
Har sett båda tv apparaterna då jag jobbar med dem dagligen. Det blir bättre bild på 4RV med en lågupplöst box.

Mvh Daniel

#12

Postad 08 september 2005 - 15:25

StorNovisen
  • StorNovisen
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Hur är det egentligen med de högupplösta plasmorna, blir bilden eg bättre när man tittar på vanlig lågupplöst Boxer-TV eller måste man kolla på HD-tv alt spela x-box (i högupplösning) för att uppleva fördelarna?

Såg nämligen PY10 på OnOff och tyckte att den hade sämre TV-bild än den lågupplösta PX4RV.

<{POST_SNAPBACK}>



Stämmer bra det!
Har sett båda tv apparaterna då jag jobbar med dem dagligen. Det blir bättre bild på 4RV med en lågupplöst box.

Mvh Daniel

<{POST_SNAPBACK}>


Så ska man ENBART ha en boxer ansluten finns det ingen som helt anledning att betala extra för en högupplöst alltså...Det är ju ändå tv man tittar på mest, följt av nån enstaka DVD, men det är väl lika där med upplösningen kan jag tänka mig tills nya dvd-format slår igenom.

#13

Postad 08 september 2005 - 15:44

Daniel86
  • Daniel86
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Så ska man ENBART ha en boxer ansluten finns det ingen som helt anledning att betala extra för en högupplöst alltså...Det är ju ändå tv man tittar på mest, följt av nån enstaka DVD, men det är väl lika där med upplösningen kan jag tänka mig tills nya dvd-format slår igenom.

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]


För mig är det tvärtom! Kollar mest på DVD och sällan på TV.
:ph34r:

#14

Postad 08 september 2005 - 16:09

Kurben
  • Kurben
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0
Det är samma upplösning på DVD som på DVB. Alltså 720x576i Film med samma bitrate ser identisk ut oavsett om det kommer från DVD, Boxer, Canaldigital.. m.m m.m som använder DVB standarden.
Så visst spelar upplösning roll, alla lågupplösta 850x480 plasmor skalar ner bilden. Förutom på NTSC DVD skivor.

#15

Postad 09 september 2005 - 23:43

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0
Jisses säger jag, tror ni någon ringde upp mig angående plasman? Icke! Ringde idag igen, INGEN visste någonting om den förbannade tvn, jag påpekade att den funnits på deras hemsida i ~2 veckor men som vanligt med kundtjänster så fick jag någon dålig bortförklaring. Ringde till LG's produktansvarig och lämnade ett meddelande på svararen, får se om han ringer upp.. Fan, jag är sjukt intresserad av tvn, riktigt irriterande att man inte ens kan få ett svar från LG själva. Vi får se vad som händer. I'll be back!

#16

Postad 21 september 2005 - 10:06

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

  • 804 inlägg
  • 0

Jisses säger jag, tror ni någon ringde upp mig angående plasman? Icke! Ringde idag igen, INGEN visste någonting om den förbannade tvn, jag påpekade att den funnits på deras hemsida i ~2 veckor men som vanligt med kundtjänster så fick jag någon dålig bortförklaring. Ringde till LG's produktansvarig och lämnade ett meddelande på svararen, får se om han ringer upp.. Fan, jag är sjukt intresserad av tvn, riktigt irriterande att man inte ens kan få ett svar från LG själva. Vi får se vad som händer. I'll be back!

<{POST_SNAPBACK}>


Det här verkar onekligen högintressant.
Har du hört något mer? Verkar ju inte finnas att köpa någonstans!

#17

Postad 21 september 2005 - 10:23

mawk
  • mawk
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Nån som hört nåt mer om den här plasman? den verkar ju helt klart intressant

#18

Postad 21 september 2005 - 19:48

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0
Kan inte annat än hålla med! PX5R verkar riktigt lovande men har ju en del funktioner som jag absolut inte behöver ha. Får PX4R ett pris runt 20 000:- så lär den sälja som smör :huh:

#19

Postad 22 september 2005 - 21:46

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Runt 25000 kommer denna att hamna på enligt Fyndbörsen, får hem denna om ett par veckor (fyndbörsen alltså)

Finns på deras hemsida!!! Synd den inte är upplagd på Prisjakt.nu ännu.

Redigerat av Danhill, 22 september 2005 - 21:50.


#20

Postad 22 september 2005 - 22:08

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0
Ringde till LG´s ÅF support idag och snackade lite med dom. PX4R trodde dom skulle komma till sverige inom några veckor (precis som fyndbörsen sa..), skulle egentligen ha kommit för flera veckor sedan men blivit försenad.

Vad det gäller priset så är rekomenderat pris ut till kund 32 000:- för PX5R och 30 000:- för PX4R, ingen jätteskillnad med andra ord. Detta är väll dom priser man kan förvänta sig i fysiska butiker med andra ord, på nätbutiker har dom ju av uppenbara skäl lättare att ha lägre priser....

Frågan är hur pass mycket den sjunker i värde på dom första 1-2 månaderna? Kanske kan va värt att ha lite is i magen om man kan spara 2-3 000:- på att vänta ett tag, vad tror ni?

#21

Postad 22 september 2005 - 23:03

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

  • 1 210 inlägg
  • 0

Frågan är hur pass mycket den sjunker i värde på dom första 1-2 månaderna? Kanske kan va värt att ha lite is i magen om man kan spara 2-3 000:- på att vänta ett tag, vad tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>


Svårt att sia om hur mkt den kommer sjunka i pris dom första 1-2 månaderna , men kolla på tidigare modeller och prishistoriken här på prisjakt så kanske du får en något sådär uppfattning om det är värt att vänta ett tag till.

#22

Postad 23 september 2005 - 00:09

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0

Ringde till LG´s ÅF support idag och snackade lite med dom. PX4R trodde dom skulle komma till sverige inom några veckor (precis som fyndbörsen sa..), skulle egentligen ha kommit för flera veckor sedan men blivit försenad.

Vad det gäller priset så är rekomenderat pris ut till kund 32 000:- för PX5R och 30 000:- för PX4R, ingen jätteskillnad med andra ord. Detta är väll dom priser man kan förvänta sig i fysiska butiker med andra ord, på nätbutiker har dom ju av uppenbara skäl lättare att ha lägre priser....

Frågan är hur pass mycket den sjunker i värde på dom första 1-2 månaderna? Kanske kan va värt att ha lite is i magen om man kan spara 2-3 000:- på att vänta ett tag, vad tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>


Iom att Inwarehouse satt ut pris på PX5R redan som hamnat på 25995:- så känns det som att PX4R borde hamna runt 2-3000:- mindre, vilket är ett ruskigt bra pris om den håller samma klass som PX4RV, som är en riktigt bra plasma (med skillnaden att 4R är högupplöst också!).

#23

Postad 23 september 2005 - 06:30

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Jag är ruggit intresserad av denna men som det ser ut nu så skiljer det endast knappt 1000:- mellan dem.

#24

Postad 24 september 2005 - 16:52

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Ringde till LG´s ÅF support idag och snackade lite med dom. PX4R trodde dom skulle komma till sverige inom några veckor (precis som fyndbörsen sa..), skulle egentligen ha kommit för flera veckor sedan men blivit försenad.

Vad det gäller priset så är rekomenderat pris ut till kund 32 000:- för PX5R och 30 000:- för PX4R, ingen jätteskillnad med andra ord. Detta är väll dom priser man kan förvänta sig i fysiska butiker med andra ord, på nätbutiker har dom ju av uppenbara skäl lättare att ha lägre priser....

Frågan är hur pass mycket den sjunker i värde på dom första 1-2 månaderna? Kanske kan va värt att ha lite is i magen om man kan spara 2-3 000:- på att vänta ett tag, vad tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>


Iom att Inwarehouse satt ut pris på PX5R redan som hamnat på 25995:- så känns det som att PX4R borde hamna runt 2-3000:- mindre, vilket är ett ruskigt bra pris om den håller samma klass som PX4RV, som är en riktigt bra plasma (med skillnaden att 4R är högupplöst också!).

<{POST_SNAPBACK}>


Fyndbörsern - 25995 för PX5R och 25295 för PX4R

Det var inte större skillnad det!!

#25

Postad 24 september 2005 - 18:17

odditee
  • odditee
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 0

Ringde till LG´s ÅF support idag och snackade lite med dom. PX4R trodde dom skulle komma till sverige inom några veckor (precis som fyndbörsen sa..), skulle egentligen ha kommit för flera veckor sedan men blivit försenad.

Vad det gäller priset så är rekomenderat pris ut till kund 32 000:- för PX5R och 30 000:- för PX4R, ingen jätteskillnad med andra ord. Detta är väll dom priser man kan förvänta sig i fysiska butiker med andra ord, på nätbutiker har dom ju av uppenbara skäl lättare att ha lägre priser....

Frågan är hur pass mycket den sjunker i värde på dom första 1-2 månaderna? Kanske kan va värt att ha lite is i magen om man kan spara 2-3 000:- på att vänta ett tag, vad tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>


Iom att Inwarehouse satt ut pris på PX5R redan som hamnat på 25995:- så känns det som att PX4R borde hamna runt 2-3000:- mindre, vilket är ett ruskigt bra pris om den håller samma klass som PX4RV, som är en riktigt bra plasma (med skillnaden att 4R är högupplöst också!).

<{POST_SNAPBACK}>


Fyndbörsern - 25995 för PX5R och 25295 för PX4R

Det var inte större skillnad det!!

<{POST_SNAPBACK}>


Nej det var det verkligen inte, riktigt konstigt.

#26

Postad 26 september 2005 - 09:01

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Finns nu upplagd på prisjakt.nu!!

https://www.prisjakt...ukt.php?p=68497

Redigerat av Danhill, 26 september 2005 - 09:02.


#27

Postad 26 september 2005 - 10:52

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

  • 804 inlägg
  • 0

Finns nu upplagd på prisjakt.nu!!

https://www.prisjakt...ukt.php?p=68497

<{POST_SNAPBACK}>


Hehe, 1000:- d y r a r e än 42PX5R, svårt fall :wub:

#28

Postad 26 september 2005 - 11:11

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Finns nu upplagd på prisjakt.nu!!

https://www.prisjakt...ukt.php?p=68497

<{POST_SNAPBACK}>


Hehe, 1000:- d y r a r e än 42PX5R, svårt fall :wub:

<{POST_SNAPBACK}>


:D ja verkligen, men det är ju Technistore priser, deras 42PX5R kostar ju 28000 tror jag.

#29

Postad 26 september 2005 - 16:04

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Såg den nu för 29990:- på Elgiganten!!

#30

Postad 27 september 2005 - 09:07

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0
Ha-Ges Nynäsvägen Sthlm, säljer enl. reklamblad PX4R för 21,900:- !!!
Grymt pris om det stämmer ?

Är detta LGs högupplösta eller ?

Hages

Redigerat av ljudnisse, 27 september 2005 - 09:24.


#31

Postad 27 september 2005 - 09:12

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Ha-Ges Nynäsvägen Sthlm, säljer enl. reklamblad PX4R för 22,xxx:- !!!
Grymt pris om det stämmer ?

<{POST_SNAPBACK}>


??

Har den butiken någon internet site?? Eller telefefonnr??

Edit: Hittade butiken på nätet, men detta är den lågupplöste LG-PX4RV :)

Se Här

Redigerat av Danhill, 27 september 2005 - 09:16.


#32

Postad 27 september 2005 - 09:21

Woodhacker
  • Woodhacker
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Ha-Ges Nynäsvägen Sthlm, säljer enl. reklamblad PX4R för 22,xxx:- !!!
Grymt pris om det stämmer ?

<{POST_SNAPBACK}>


??

Har den butiken någon internet site?? Eller telefefonnr??

Edit: Hittade butiken på nätet, men detta är den lågupplöste LG-PX4RV :rolleyes:

Se Här

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, jag var också in och tittade. Men är du 100% på att det är den lågupplösta. Den högupplösta ser ju precis likadan ut och vad jag kan se så står det inte i beskrivningen vilken av modellerna det är.
Låter ju otroligt om den skulle va så billig, men å andra sidan är låter det ju otroligt att den lågupplösta skulle va så dyr. :)

#33

Postad 27 september 2005 - 09:25

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Jo, jag var också in och tittade. Men är du 100% på att det är den lågupplösta. Den högupplösta ser ju precis likadan ut och vad jag kan se så står det inte i beskrivningen vilken av modellerna det är.
Låter ju otroligt om den skulle va så billig, men å andra sidan är låter det ju otroligt att den lågupplösta skulle va så dyr.  :)


Ja rätt så, den högupplöste heter LG-42PX4R medans den lågupplöste heter LG RZ-42PX4RV.

På deras site står det LG RZ-42PX4R, verkar som om de har "glömt" V;et.

#34

Postad 27 september 2005 - 09:29

Woodhacker
  • Woodhacker
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Jo, jag var också in och tittade. Men är du 100% på att det är den lågupplösta. Den högupplösta ser ju precis likadan ut och vad jag kan se så står det inte i beskrivningen vilken av modellerna det är.
Låter ju otroligt om den skulle va så billig, men å andra sidan är låter det ju otroligt att den lågupplösta skulle va så dyr.   :)


Ja rätt så, den högupplöste heter LG-42PX4R medans den lågupplöste heter LG RZ-42PX4RV.

På deras site står det LG RZ-42PX4R, verkar som om de har "glömt" V;et.

<{POST_SNAPBACK}>


Jodå, beteckningarna har jag doktorsexamen på efter att ha kollat på LG:s plasmor sen början av året. :rolleyes:

Men på deras site står det bara RZ-42px4, varken R eller RV så..........vad dom mena?

#35

Postad 27 september 2005 - 09:41

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Jo, jag var också in och tittade. Men är du 100% på att det är den lågupplösta. Den högupplösta ser ju precis likadan ut och vad jag kan se så står det inte i beskrivningen vilken av modellerna det är.
Låter ju otroligt om den skulle va så billig, men å andra sidan är låter det ju otroligt att den lågupplösta skulle va så dyr.   :)


Ja rätt så, den högupplöste heter LG-42PX4R medans den lågupplöste heter LG RZ-42PX4RV.

På deras site står det LG RZ-42PX4R, verkar som om de har "glömt" V;et.

<{POST_SNAPBACK}>


Jodå, beteckningarna har jag doktorsexamen på efter att ha kollat på LG:s plasmor sen början av året. :rolleyes:

Men på deras site står det bara RZ-42px4, varken R eller RV så..........vad dom mena?

<{POST_SNAPBACK}>



L.G. 42" RZ-42PX4 21900:-

Det står RZ så det är den lågupplöste.

#36

Postad 27 september 2005 - 09:55

Woodhacker
  • Woodhacker
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Jo, jag var också in och tittade. Men är du 100% på att det är den lågupplösta. Den högupplösta ser ju precis likadan ut och vad jag kan se så står det inte i beskrivningen vilken av modellerna det är.
Låter ju otroligt om den skulle va så billig, men å andra sidan är låter det ju otroligt att den lågupplösta skulle va så dyr.   :)


Ja rätt så, den högupplöste heter LG-42PX4R medans den lågupplöste heter LG RZ-42PX4RV.

På deras site står det LG RZ-42PX4R, verkar som om de har "glömt" V;et.

<{POST_SNAPBACK}>


Jodå, beteckningarna har jag doktorsexamen på efter att ha kollat på LG:s plasmor sen början av året. :rolleyes:

Men på deras site står det bara RZ-42px4, varken R eller RV så..........vad dom mena?

<{POST_SNAPBACK}>



L.G. 42" RZ-42PX4 21900:-

Det står RZ så det är den lågupplöste.

<{POST_SNAPBACK}>


RZ står det vad jag förstår på bägge. Kollar man ute på nätet så står det RZ på bägge, så det är R eller RV som berättar vilken modell det är.

#37

Postad 27 september 2005 - 10:01

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

RZ står det vad jag förstår på bägge. Kollar man ute på nätet så står det RZ på bägge, så det är R eller RV som berättar vilken modell det är.


Okey, jag gick på info här på prisjakt, både PX5R och PX4R har ingen RZ framför.

Men jag är 99% säkert att den tv; är den lågupplösta versionen, nämlingen RV

#38

Postad 27 september 2005 - 10:03

Woodhacker
  • Woodhacker
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

RZ står det vad jag förstår på bägge. Kollar man ute på nätet så står det RZ på bägge, så det är R eller RV som berättar vilken modell det är.


Okey, jag gick på info här på prisjakt, både PX5R och PX4R har ingen RZ framför.

Men jag är 99% säkert att den tv; är den lågupplösta versionen, nämlingen RV

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, det skulle nog jag sätta mina pengar på också.
Själv är jag helt inriktad på 5R efter att länge ha velat ha PY10:an.

#39

Postad 27 september 2005 - 10:10

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

RZ står det vad jag förstår på bägge. Kollar man ute på nätet så står det RZ på bägge, så det är R eller RV som berättar vilken modell det är.


Okey, jag gick på info här på prisjakt, både PX5R och PX4R har ingen RZ framför.

Men jag är 99% säkert att den tv; är den lågupplösta versionen, nämlingen RV

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, det skulle nog jag sätta mina pengar på också.
Själv är jag helt inriktad på 5R efter att länge ha velat ha PY10:an.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag med egentligen, men jag måste se denna live innan jag slår till (5R), jag är inte så glad för det helsvarta. Finns ingen i Malmö som har den vad jag vet.

Sen är ju skilnaden inte så stor mellan 4R & 5R, därför är även 4R väldigt intressant, det är så dryyyyyyyygt att vänta.

Redigerat av Danhill, 27 september 2005 - 10:11.


#40

Postad 27 september 2005 - 10:13

Woodhacker
  • Woodhacker
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

RZ står det vad jag förstår på bägge. Kollar man ute på nätet så står det RZ på bägge, så det är R eller RV som berättar vilken modell det är.


Okey, jag gick på info här på prisjakt, både PX5R och PX4R har ingen RZ framför.

Men jag är 99% säkert att den tv; är den lågupplösta versionen, nämlingen RV

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, det skulle nog jag sätta mina pengar på också.
Själv är jag helt inriktad på 5R efter att länge ha velat ha PY10:an.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag med egentligen, men jag måste se denna live innan jag slår till (5R), jag är inte så glad för det helsvarta. Finns ingen i Malmö som har den vad jag vet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det tycker jag däremot verkar kanonsnyggt. Dom hade ju fått in 4R på Elgiganten, så jag tänkte jag skulle ta och åka dit och kolla lite. Exact likadan som 5R bildmässigt så.......

#41

Postad 27 september 2005 - 10:17

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Det tycker jag däremot verkar kanonsnyggt. Dom hade ju fått in 4R på Elgiganten, så jag tänkte jag skulle ta och åka dit och kolla lite. Exact likadan som 5R bildmässigt så.......


Såg det i annonsen som kom igår också att Elgiganten säljer 4R, ska kika i helgen på den. Stör mig lite på att ingen har 5R i Malmö så man kan se denna live.

#42

Postad 27 september 2005 - 10:23

Woodhacker
  • Woodhacker
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Det tycker jag däremot verkar kanonsnyggt. Dom hade ju fått in 4R på Elgiganten, så jag tänkte jag skulle ta och åka dit och kolla lite. Exact likadan som 5R bildmässigt så.......


Såg det i annonsen som kom igår också att Elgiganten säljer 4R, ska kika i helgen på den. Stör mig lite på att ingen har 5R i Malmö så man kan se denna live.

<{POST_SNAPBACK}>

Så sant så sant. Men tar man en kik på 4R och är nöjd med den så köper man ju i alla fall inte grisen i säcken. Det enda som skulle ha varit intressant vore att få lyssna på ljudet.

#43

Postad 27 september 2005 - 10:47

stolle
  • stolle
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
4R är var försenad till elgiganten i västerås så de kan väl vara läge att ringa innan o kolla om de har den inne.

#44

Postad 27 september 2005 - 11:22

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

4R är var försenad till elgiganten i västerås så de kan väl vara läge att ringa innan o kolla om de har den inne.

<{POST_SNAPBACK}>


Tack för tipset. :)

#45

Postad 28 september 2005 - 08:08

dogman
  • dogman
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
:) Då ska man hämta sin PX4R snart, ÄNTLIGEN!!!!!

#46

Postad 28 september 2005 - 08:14

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

:)  Då ska man hämta sin PX4R snart, ÄNTLIGEN!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>


säger det igen, väntar med stor spänning på dina bilder och kommentarer!!

Skynda dig nu, slösa inte bort tiden, skit i frukosten.............kör................. :(

#47

Postad 30 september 2005 - 07:04

dogman
  • dogman
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
;) Jaha, då får man göra ett nytt försök!!! Tv'n ska vara på plats för hämtning!!
Helgen är räddad!!! återkommer med omdöme o ev. bilder under helgen!!!

#48

Postad 30 september 2005 - 07:20

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

;) Jaha, då får man göra ett nytt försök!!! Tv'n ska vara på plats för hämtning!!
Helgen är räddad!!! återkommer med omdöme o ev. bilder under helgen!!!

<{POST_SNAPBACK}>


Väntar med spänning på din input!!!

#49

Postad 30 september 2005 - 15:40

dogman
  • dogman
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
:D :rolleyes: :D :) Har haft min PX4R hemma över dagen nu, har bara en sak o säga, WOW!!!!!!

#50

Postad 30 september 2005 - 15:42

dogman
  • dogman
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

:) Jaha, då får man göra ett nytt försök!!! Tv'n ska vara på plats för hämtning!!
Helgen är räddad!!! återkommer med omdöme o ev. bilder under helgen!!!

<{POST_SNAPBACK}>


Väntar med spänning på din input!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Tjena Danhill !!! Fråga på, så ska jag försöka svara!!! Har gäster över helgen, så är inte här så mkt!!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.