Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2336 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1751

Postad 14 januari 2021 - 09:52

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Mario Kart 8 med dotter 6 år :-D. Väldigt kul. Vi är båda dåliga förlorare OCH vinnare

Trump har ju ändå omdefinierat "dålig förlorare"-begreppet så numer betraktar jag mig som en ok förlorare... :D



#1752

Postad 17 januari 2021 - 12:12

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Titanfall 2 kampanjen, har hört mycket gott om den. Blev aldrig att jag köpte spelet när det var aktuellt men nu när det ligger på gamepass så blir det ju en ickefråga.

#1753

Postad 17 januari 2021 - 12:19

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Titanfall 2 kampanjen, har hört mycket gott om den. Blev aldrig att jag köpte spelet när det var aktuellt men nu när det ligger på gamepass så blir det ju en ickefråga.


hojta om de är najs,jag är nere i en spelsvacka och hittat inget som lockar. Nött Warzone i ett år, nött Plant vs zombies i brist på annat nu (achievements är deenda som drivit mig typ)

#1754

Postad 17 januari 2021 - 13:44

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

hojta om de är najs,jag är nere i en spelsvacka och hittat inget som lockar. Nött Warzone i ett år, nött Plant vs zombies i brist på annat nu (achievements är deenda som drivit mig typ)

Den verkar bra hittills. Har du spelat What remains of Edith Finch? Enkla 1000/1000 typ 2-3 timmar långt och ganska coolt.
The Touryst är också svinkul.
Call of the Sea var också bra, dock inte lika enkla cheevos men fortfarande ballt spel.

Redigerat av La Cucaracha, 17 januari 2021 - 13:46.


#1755

Postad 17 januari 2021 - 14:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Unto the End, finns på Game pass.

Har achievements som ger 90 GS.


Redigerat av Zerox_no1, 17 januari 2021 - 14:34.


#1756

Postad 18 januari 2021 - 19:11

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Håller på med Sekiro. Började på PS4 och kör nu på PS5. Riktigt bra flyt med 60 fps!

Känns som att det kommer ta länge att köra igenom med tanke på svårighetsgraden. Har kört igenom både Nioh och Nioh 2 där speciellt ettan är svår. I Sekiro måste man ha ett helt annat tänk, men jag maler på :) Grymt spel i alla fall!

#1757

Postad 23 januari 2021 - 18:16

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Day's gone.
Överraskande bra och väldigt snyggt.
Blev lite avskräckt när jag kollade på HLTB, men jag kommer nog köra igenom hela spelet.
Kör dock inte på nån hög svårighetsgrad.

#1758

Postad 23 januari 2021 - 19:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Hltb? Days gone är grymt bra trots zombies

#1759

Postad 24 januari 2021 - 06:04

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Hltb? Days gone är grymt bra trots zombies


How long to beat.
En sida där man kan se hur långt ett spel är i timmar. Beroende på hur mycket man utforskar, gör Side quests mm.

#1760

Postad 24 januari 2021 - 07:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

How long to beat.
En sida där man kan se hur långt ett spel är i timmar. Beroende på hur mycket man utforskar, gör Side quests mm.

Jag brukar använda hur långt till tråkigt istället :)



#1761

Postad 24 januari 2021 - 17:36

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

  • 1 098 inlägg
  • 0

Är väl snart uppe på 60 tim Immortals Fenyx Rising. Är i sluttampen men har väl en del på kartan att rensa kvar. Riktigt bra spel.


Tack för tipset. Slog till nu när spelbutiken sålde det för 348kr. Ett spel helt i min smak.

#1762

Postad 24 januari 2021 - 22:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Quantum Break, tur att man inte missade detta. Har iofs bara spelat första akten samt kollat på första avsnittet men jag gillar upplägget skarpt hittills plus att det är spännande.

#1763

Postad 27 januari 2021 - 18:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Half Life: Alyx. Mer upplevelse än spel så här långt. Imponerande ändå hur bra grafik det går att få ut ur mitt blygsamma Rift S. 200 % SS och flyter som smör på mitt 3080.

Rätt stora problem dock för oekonomisk med ammunitionen efter att ha uppgraderat till reflex sikte som ger sämre sikte så vete tusan hur jag ska ta mig förbi alla headcrabs då jag inte har några meleevapen.



#1764

Postad 28 januari 2021 - 11:53

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Kör Cyber Shadow. Inte lika taskigt svårt som Ninja Gaiden på NES, men man är ändå rätt sugen på att kasta handkontrollen i TV:n emellanåt :D

Dock grymt skön känsla, när man väl lärt sig banorna. Å fan va bra musik :)



#1765

Postad 28 januari 2021 - 18:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Kör Cyber Shadow. Inte lika taskigt svårt som Ninja Gaiden på NES, men man är ändå rätt sugen på att kasta handkontrollen i TV:n emellanåt :D

Dock grymt skön känsla, när man väl lärt sig banorna. Å fan va bra musik :)

Har du kört The Messenger? Väldigt bra retrospel på GP.



#1766

Postad 28 januari 2021 - 19:09

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Har du kört The Messenger?

Ja, det har jag spelat, riktigt bra.

Kom på att jag inte har spelat DLC'n till det än :)



#1767

Postad 03 februari 2021 - 21:45

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Stormlands. Positivt överraskad hoppas det håller i. Känns lite som Titanfall 2 i VR men som sig brukligt så blir alla kontroller lite klumpigare.

Var ett tag sen jag körde fps med rift S men har fasliga problem med aim to sight. Skulle säkert fungera bättre med basstationer. Kanske får damma av min gamla Rift men hoppas hitta någon workaround stance som fungerar. Finns ju lasersikte trots allt.



#1768

Postad 07 februari 2021 - 09:40

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Börjat med Witcher 3 igen. Första varvet minns jag knappt, trots att det tydligen tog 116 timmar :D

#1769

Postad 07 februari 2021 - 12:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Bra med alzheimers ibland. Klar med första varvet av stormland. Får se hur fräscht andra varvet känns men surt man förlorar alla förmågor och vapen.

#1770

Postad 07 februari 2021 - 12:43

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Bra med alzheimers ibland. Klar med första varvet av stormland. Får se hur fräscht andra varvet känns men surt man förlorar alla förmågor och vapen.

Hur lång tid tog det att gå igenom?

Hört att det (som med flesta VR spel) är väldigt kort?



#1771

Postad 07 februari 2021 - 12:49

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Tiden går fortare i vr det är helt sjukt. Ska jag killgissa kanske 5-6h första varvet. Det finns inga side quests det är bara main quest.

Man skulle nog kunna grinda en hel del mer men tänkte ta itu med asgard wrath också. Det har mer speltid.

#1772

Postad 07 februari 2021 - 14:35

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0
Okej, men det är ju ändå helt okej längd.

#1773

Postad 07 februari 2021 - 15:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Okej, men det är ju ändå helt okej längd.


Det hade gärna fått vart längre. Känns som doom 2 shareware.

Asgard wrath nu. Tungur knivur.

#1774

Postad 07 februari 2021 - 20:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Asgard wrath är helt underbart. Underbara dungeons och grym problemlösning.

#1775

Postad 09 februari 2021 - 09:58

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Immortals Fenyx Rising, första DLC’n ”a new god”

Rätt trist DLC imo då den enbart bestod av ”vaults”, alltså pusselbanorna. Dessa var helt okej att göra i själva huvudspelet då majoriteten av gameplay ändå var varierat. Att bara köra dessa ”vaults” eller ”trials” som det kallas här blir grymt enformigt.
Har suttit runt 15 timmar så det är ju ett gäng att göra och har har något enstaka kvar.
Hoppas verkligen inte kommande DLC är samma sak.

#1776

Postad 10 februari 2021 - 23:08

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Matar Asgard Wrath. Får nog ta en nedvarvning med assassins creed valhalla innan jag kör varv 2 för att låsa upp allt. Snart dragit igenom Vikings på netflix också kör lite tema.  Det är mycket statiskt jobb för benen och en massa vevande som belastar skulderpartierna då man svingar som om man har ett 10 kgs svärd när man svingar 350g eller något bara för att det blir aggro :D Nuvarande hjälte är ingen favorit så hoppas inte jag behöver dras med honom till slutet. Okej som karaktär men lite drygt hjältevapen för han. Sköldmön och vikingapiraten är favoriterna hittills. Den senare känns nästan som ett fusk dock

Episkt är väl 30h in minst. Har väl låst upp runt 60-70 % indexen och så mycket nytt hela tiden. Nu har man bara tre följeslagare kvar att upptäcka och tror mig låst upp sista hjälten. 

 



#1777

Postad 17 februari 2021 - 18:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Spelar Gears Tactics nu. sjukt kul.

 

Började spela Xcom 2 egentligen, sen fick jag se att detta fanns och köpte det också. Sen dess har jag inte spelat xcom 2.  Samma typ av spel men Gears känns bättre på alla sätt.

 

Kommer dock spela xcom också men inte just nu.

 

REkommenteras verkligen om man nu gillar turbaserad strategi :)



#1778

Postad 19 februari 2021 - 22:54

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Spelar Gears Tactics nu. sjukt kul.

Började spela Xcom 2 egentligen, sen fick jag se att detta fanns och köpte det också. Sen dess har jag inte spelat xcom 2. Samma typ av spel men Gears känns bättre på alla sätt.

Kommer dock spela xcom också men inte just nu.

REkommenteras verkligen om man nu gillar turbaserad strategi :)


Hade själv en god känsla till en början men tyckte att upplägget blev lite enformigt.
Spelade ändå igenom alla akter men avinstallerade kort efter.
Gillar generellt genren men skulle gärna se att uppdragen har mer omväxling och bryggas ihop på ett bättre sätt. Likt Mutant Year Zero eller Mario och Rabbids.
Nån som har något gött tips? (Kanske fel tråd för frågan...)

#1779

Postad 20 februari 2021 - 10:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Gillade också Gears Tactics även om jag aldrig kom igång igen efter min Series X gick sönder. Gillade det mycket mer än XCOM 2 som jag tyckte var alldeles för komplicerat för min smak.

Håller helt med angående Mutant Year Zero, grymt roligt. Gillar det upplägget att man styr sina karaktärer precis som man vill innan man börjar varje strid plus då att det finns ett visst intresse att gå runt och utforska lite för att hitta saker.

#1780

Postad 21 februari 2021 - 09:51

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Assassins Creed Valhalla. Brutalt läcker grafik. Grym presentation rakt igenom. Spelmässigt så känns det som lönnmörda är det absolut sista man håller på med. Nog det svåraste assassins att smyga i då AI har mer naturlig LOS. Archers får bästa ögonen vilket ju är naturligt. Förstår de som drar ner svårighetsgraden för smygandet men vikingatemat i sig gör ju att det känns onaturligt ;)

Dock är det inget kingdom come deliverance. Vore kul om Ubi skulle våga göra något mer hardcore.



#1781

Postad 23 februari 2021 - 09:09

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

Valheim.  Överlevnad, vikingar, troll och basbyggande. Vad finns inte att älska? :D



#1782

Postad 25 februari 2021 - 13:30

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Grävde fram GameCuben, och kör nu F-Zero GX.

Förbannat bra spel, som står sig lika bra idag, tack vare brutalt snygg artstyle.

 

Helt otroligt att Nintendo inte släppt en port av detta, renderat i 1080p på Switchen.

 

Kör även Rogue Squadron 2, även det håller måttet än idag.

 

Ska förboka en Retro-Bit Prism HDMI adapter, så jag kan koppla in med HDMI till Oled'n.

https://www.spelochs...s/view/id/39737



#1783

Postad 26 februari 2021 - 18:12

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 2
N64, Ocarina of Time med grabben, originalkonsoll och spel.

#1784

Postad 02 mars 2021 - 14:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Fick tag på Super Mario Sunshine till GameCuben.

Enda 3D Mario spelet, som jag aldrig spelat (förutom att jag testade början på en emulator), men fy fan vilket skitspel.

 

Så otroligt dåliga kontroller, och kameran är fan ingen höjdare heller.

Spelar ingen roll hur långt bak man zoomar, så får man fortfarande ingen bra vy på avståndet mellan plattformarna.

Sen verkar Mario vilja välja själv när han vill hoppa extra högt/långt eller ej.

När man vill göra ett kort hopp, så tjoar han och gör ett jättehopp istället.

 

Ska plocka tredje stjärnan på första världen, där en massa kuber och plattformer rör på sig.

Och det blir så frustrerande, när man inte kan bedöma avståndet, att det blev deluxe ragequit.

 

Nog för att kameran inte va så kul i Mario 64, men det var fan lättare att plattforma i det spelet.

 

Förstår nu varför det inte är en favorit i serien.


Redigerat av Svante Skoog, 02 mars 2021 - 14:02.


#1785

Postad 02 mars 2021 - 14:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0

Fick tag på Super Mario Sunshine till GameCuben.

Enda 3D Mario spelet, som jag aldrig spelat (förutom att jag testade början på en emulator), men fy fan vilket skitspel.

 

Så otroligt dåliga kontroller, och kameran är fan ingen höjdare heller.

Spelar ingen roll hur långt bak man zoomar, så får man fortfarande ingen bra vy på avståndet mellan plattformarna.

Sen verkar Mario vilja välja själv när han vill hoppa extra högt/långt eller ej.

När man vill göra ett kort hopp, så tjoar han och gör ett jättehopp istället.

 

Ska plocka tredje stjärnan på första världen, där en massa kuber och plattformer rör på sig.

Och det blir så frustrerande, när man inte kan bedöma avståndet, att det blev deluxe ragequit.

 

Nog för att kameran inte va så kul i Mario 64, men det var fan lättare att plattforma i det spelet.

 

Förstår nu varför det inte är en favorit i serien.

Låter som det behövs en VR version så man kan bedöma avstånden :)



#1786

Postad 02 mars 2021 - 15:28

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0
Ja dom borde ha portat det till 3DS iaf, för 3D Land va ypperligt i 3D.

Nintendo hade ju en prototyp till en 3D skärm som skulle släppas till GameCube, men det blev för dyrt att tillverka, så det blev inget av det.

https://www.gamespot...y/1100-6286296/

#1787

Postad 02 mars 2021 - 17:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Jag hade inga problem med plattformandet i Sunshine när det släpptes  :D 

 

Man kan ju sväva med fludd + har skuggan under för att se var man är.



#1788

Postad 02 mars 2021 - 20:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0
Jo, fast svårt att se skuggan, när kameran inte hänger med, så man inte längre ser den :D

Och när man ska plocka tredje stjärnan, så kommer Marios kopia och tar fludden, så man får plattforma utan hjälp av att kunna sväva.

Hade det varit för 20 år sen, så kanske jag hade orkat sätta mig ner ordentligt med spelet. Men jag har tyvärr inte tålamod med så här sunkiga kontroller nuförtiden :D

Redigerat av Svante Skoog, 02 mars 2021 - 20:17.


#1789

Postad 02 mars 2021 - 23:48

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0

Kameran var dålig på den tiden men när jag spelar Bowser's Fury saknar jag den perfekta kontrollen som fanns i de gamla goa spelen som Mario Sunshine... surt med inget tripppelhopp osv =/



#1790

Postad 03 mars 2021 - 09:40

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Testade Minecraft Dungeons igår efter att ha hört om div uppdateringar gjorda. Mycket nytt helt klart i spelet men också en spelförstörande bugg deluxe, blev två ggr på drygt två timmar utslängd till huvudmenyn pga ”tappat internet” enligt spelet...det märkliga var dock att internet fungerade utan problem då jag fortfarande satt ansluten i chatten samt på Xbox live.
Extremt irriterande då dom lagt till något som kallas Ancient Hunt där man får offra både utrustning och lvl poäng för att kunna hitta bättre loot vilket jag gjorde och sen blev utslängd.

Imponerades dock över laddningstiderna på Series X som var obefintliga jämfört med One X. Tror det var runt 15 sek skillnad på att kunna börja spela varenda bana. Inte för att spelet lär vara speciellt krävande att ladda in men det gick ändå blixtsnabbt.

#1791

Postad 03 mars 2021 - 11:20

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Valheim har tagit över mitt liv. Sitter på jobbet och funderar över byggnationer och expeditioner och hur jag ska få tag i bättre grejer. Sjukt.

#1792

Postad 03 mars 2021 - 22:37

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Jo, fast svårt att se skuggan, när kameran inte hänger med, så man inte längre ser den :D

Och när man ska plocka tredje stjärnan, så kommer Marios kopia och tar fludden, så man får plattforma utan hjälp av att kunna sväva.

Hade det varit för 20 år sen, så kanske jag hade orkat sätta mig ner ordentligt med spelet. Men jag har tyvärr inte tålamod med så här sunkiga kontroller nuförtiden :D


Intressant. Jag kommer ihåg det som ett riktigt bra spel. Kanske mam ska behålla dom bra minnena istället då.

#1793

Postad 04 mars 2021 - 02:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Intressant. Jag kommer ihåg det som ett riktigt bra spel. Kanske mam ska behålla dom bra minnena istället då.

Tja, ett negativt intryck betyder inte att det har försämrats. Det var många som hatade det även när det släpptes bland annat för det tar tid att vänja sig vid kontrollerna.



#1794

Postad 04 mars 2021 - 09:55

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Jag hade säkert tyckt annorlunda, om jag spelade det när det kom.

Men ska ge det en ny chans frampå, när jag känner att jag har bättre tålamod ;)

 

Just nu spelar jag Luigi's Mansion istället :D



#1795

Postad 04 mars 2021 - 13:13

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Tja, ett negativt intryck betyder inte att det har försämrats. Det var många som hatade det även när det släpptes bland annat för det tar tid att vänja sig vid kontrollerna.

Nej inte att spelet har blitt dåligare, men att man själv ökt ribban med årena. Jag såg på en lets play av Mario64 för några veckor sen och det såg definitivt inte ut som jag kom ihåg det, och då menar jag inte bara grafiken men kontrollen.



#1796

Postad 04 mars 2021 - 13:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 893 inlägg
  • 0
Animationerna brukar va rätt så stela på äldre lir :)

Att de skulle va lika bra är som att stenis skulle hänga med någon i årets världscup i slalom

#1797

Postad 04 mars 2021 - 17:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Nej inte att spelet har blitt dåligare, men att man själv ökt ribban med årena.

Det var så jag menade. Spelet kan ju inte bli sämre, bara efter ens egna standard. Men eftersom så många ogillade det redan då så vet man inte om han hade ogillat det då heller så det är ingen garanti för att det har åldrats dåligt.

 

Vet iofs inte om man själv ogillar det nu heller, men jag kollade lite gameplay och jag tror inte det. Marios kontroller är inkodade i mitt DNA vid det här laget.



#1798

Postad 04 mars 2021 - 17:56

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Som sagt så kommer jag ihåg det som ett riktig kul spel, men det är ju flera saker som spelar in då, t.ex hade jag väldigt trevligt sällskap när vi spelade igenom det och sådant kan ju ge positiva minnen som igentligen inte kan tillägnas själva spelet. Av någon anledning är jag extra känslig för retro på de tidiga 3D-spelen (troligtvis för att dom var tidiga då), jag spelar ju NES-spel utan problem, men även här kan man bli förvånad över hur dålig kontroll man aksepterade på den tiden, ett bra exempel är Kid Icarus som var ett av de grymmaste spelen då men som är på gränsen till ospelbart idag.

 

Jag tror jag köper Sunshine på en rea nångång.



#1799

Postad 06 mars 2021 - 23:34

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Har kört lite dark souls 3 då och då och dött otaliga gånger på abyss walkers. Visst att det var några år sedan jag lirade något souls men blev chockad över hur dålig jag var. Efter att ha dött fler gånger än vad jag skulle våga skriva ut börjar jag fundera på om mina nästintill urladdade kontroller skulle kunna vara en orsak till mitt förfall. Letar fram laddkabeln och plötsligt hittar jag tillbaka igen. Hade precis ihjäl abyss walkers och känslan efteråt var...bra

Redigerat av letmefly, 06 mars 2021 - 23:34.


#1800

Postad 06 mars 2021 - 23:40

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Ja men Abyss Watchers är lite klurig då det är 3stk så är det så många chanser för "otur" i fighten. Vad har du för build? :)



2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.