Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

98"+

72 svar till detta ämne 98 tum Qled 98 98+ Led
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 21 juni 2022 - 19:52

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Nu j-vlar börjar priset bli rimligt på 98" TV.
TCL är först ut i ligan med ett pris på 50 papp för en 98 tums Qled med Direct LED bakgrundsbelysning. FALD lär dock dröja ett tag till.
Nu kan vi med tillförsikt invänta konkurrensen bland alla tillverkare så man får möjligheten att välja en 98 feting från sin favorittillverkare.

Redigerat av Honkium, 28 juni 2022 - 18:44.


#2

Postad 22 juni 2022 - 17:00

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Jaha ner tio papp sen gamla priset, vad månne det bli till BF tro. Men väntar nog in favorittillverkaren.

#3

Postad 22 juni 2022 - 19:13

tjomm
  • tjomm
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Någon som sett eller hört något skvaller om priset på LG:s 97”? Visserligen inte 98+ men ändå 😆
Hittade bara detta vid en snabb sökning…
https://www.whathifi...a-fancy-new-car

Redigerat av tjomm, 22 juni 2022 - 19:13.


#4

Postad 27 juni 2022 - 18:22

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
97" Oled lär nog bli monsterdyr när den väl anländer som artikeln antyder.
Men 97" är helt ok att lägga in i 98+ tråden.
Någon tum hit eller dit för lite spelar ingen roll. :-)

Redigerat av Honkium, 27 juni 2022 - 18:23.


#5

Postad 27 juni 2022 - 20:10

tjomm
  • tjomm
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0

97" Oled lär nog bli monsterdyr när den väl anländer som artikeln antyder.
Men 97" är helt ok att lägga in i 98+ tråden.
Någon tum hit eller dit för lite spelar ingen roll. :-)

Tack Honkium 👍
Nej en Oled i denna storlek kanske tar några Black Fridays framöver innan den når rimliga prisnivåer😆

Någon här som har sett 98” från TCL?
Och är det samma serie som deras andra Qled?

Redigerat av tjomm, 27 juni 2022 - 20:11.


#6

Postad 27 juni 2022 - 22:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Här finns en video på TCL:n :D

https://youtu.be/dCZxeeH8aSg

#7

Postad 28 juni 2022 - 18:41

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Till och med Samsung har lanserat en inledningsvis billig 98 tummare.
Deras QN98QN90A går loss för 150 papp.
Som hittat jämfört mot Sonys 98 tummare för 875 svårsmälta papp.

#8

Postad 29 juni 2022 - 19:12

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Otroligt pantat av TCL att sätta fötterna precis i hörnen på apparaten, tv-bänken måste mao vara bredare än TVn.

Redigerat av frollic, 29 juni 2022 - 19:15.


#9

Postad 01 juli 2022 - 22:49

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Det kan jag tveklöst hålla med om.
Och så breda bänkar som dessutom är snygga växer inte på träd (även om de är av trä hehe)

#10

Postad 01 juli 2022 - 22:55

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 942 inlägg
  • 1

Det kan jag tveklöst hålla med om.
Och så breda bänkar som dessutom är snygga växer inte på träd (även om de är av trä hehe)

Köp två små bänkar, ett till varje ben 👀😄

Men egentligen, varför inte, tex två ikea bestå, sen kan man en jäkla stor centerhögtalare i mitten utan problem 😝😄

Redigerat av Garrett, 01 juli 2022 - 23:20.


#11

Postad 02 juli 2022 - 00:35

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Kollade in Ikea Bestå och den finns upp till 240cm bred i några olika modeller.
Passar som en smäck till TCL 98C735 som är 218cm bred.

#12

Postad 02 juli 2022 - 15:52

Unregistered42176b20
  • Unregistered42176b20
  • Lärjunge

  • 368 inlägg
  • 0

Kollade in Ikea Bestå och den finns upp till 240cm bred i några olika modeller.


Nja, den finns i upp till 180 cm bredd (beroende på höjd), resten är olika kombinationer av flera stycken.

#13

Postad 11 augusti 2022 - 20:36

tjomm
  • tjomm
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
TCL 98’ nu sänkt på Giganten!

https://www.elgigant...sjakt-listing-2

#14

Postad 12 augusti 2022 - 20:24

Zapp
  • Zapp
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0

Hej! Vad tror ni om denna tv ? lågt pris nu på Elgiganten 36990 kr ,mycket bildyta så man kan ta bort projektorn !

 

#15

Postad 12 augusti 2022 - 21:14

Zapp
  • Zapp
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0

https://youtu.be/dCZxeeH8aSg



#16

Postad 13 augusti 2022 - 19:40

Peterrrrr
  • Peterrrrr
  • Beroende

  • 1 240 inlägg
  • 0

Tyvärr säger inte den videon mycket, de kalibrerar ju inte ens tvn....



#17

Postad 14 augusti 2022 - 07:54

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Packar upp den, slår igång den, zappar lite och packar sedan ihop den igen, gör en gratis retur, och får pengarna tillbaka.

Youtube click bait.

#18

Postad 14 augusti 2022 - 08:06

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Hej! Vad tror ni om denna tv ? lågt pris nu på Elgiganten 36990 kr

Har sett den i butik och den gjorde inte bort sig. Man får lite vad man betalar för, men i detta fall lite mera😊

Redigerat av mcmike, 14 augusti 2022 - 08:09.


#19

Postad 16 september 2022 - 11:48

nilsskytte
  • nilsskytte
  • Användare

  • 116 inlägg
  • 0
https://www.gamereac...L 98 C735 QLED/

#20

Postad 16 september 2022 - 15:45

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

B the installer

Installerar och snackar lite om denna tvn.

 

https://www.youtube....h?v=d4Awgm7kK2I



#21

Postad 11 november 2022 - 15:14

Tommmy70
  • Tommmy70
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Hallå, är det någon som sett TCL 98C735 98" i verkligheten, hur är bilden? vet ni någon butik som har den på demovisning



#22

Postad 11 november 2022 - 22:12

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Elg i Enköping hänger det en upphängd. Kollade på den igår, såg ok ut men inget mera.

#23

Postad 12 november 2022 - 13:06

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Sen är iofs butiksmiljö knappast det bästa stället att bedöma en tv.

#24

Postad 21 november 2022 - 14:10

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0
https://www.ljudochb.../tv/tcl-98c735/

Helt klart ingen oled men verkar kunna ge en rejäl upplevelse.


Slutsats

98-tums TV-skärm som TCL 98C735 är definitivt inte något för alla. Men den som kan hitta plats för ett sådant monster blir belönad med bildupplevelser utöver det vanliga! Här snackar vi om en TV som på allvar kan få in bio- eller stadionkänslan i vardagsrummet.
Bildkvaliteten överraskar, i positiv bemärkelse, även om det inte är någon egentlig highend-TV vi pratar om. Det finns utan tvekan TV-apparater där ute som har ännu saftigare kontrast och rikare färgåtergivning. Men vi måste ändå säga att 98C735 klarar sig bättre än förväntat, genom bra kontrast/ljusstyrka och utmärkt svärta. Somliga kommer säkert att hävda att vi fått storhetsvansinne, men det här är faktiskt en av de roligaste TV-apparaterna vi har testat på länge! TCL 98C735 är inte perfekt, men när vi ser vilka bildupplevelser den ger för pengarna så tvekar vi inte att ge den en klar rekommendation.

Redigerat av frollic, 21 november 2022 - 18:37.


#25

Postad 21 november 2022 - 23:09

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Riktigt trevligt att höra så pass positiv recension om fete-tvn.
Enda nackdelen är väl fotstödet som sittet så brett isär. Denna vill man inte hänga på väggen samt jag gillar att ha tvn på en snygg bänk med ihop alla attiraljer.

#26

Postad 23 november 2022 - 14:24

Tommmy70
  • Tommmy70
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Jag slog till och köpte en TCL 98C735 98" för det otroliga priset 29990 på Davids i Varberg.

Bilden överraskade mig, den är inte perfekt i alla lägen men jag är mycket nöjd med tv:n.



#27

Postad 24 november 2022 - 08:31

_digital_
  • _digital_
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

Jag slog till och köpte en TCL 98C735 98" för det otroliga priset 29990 på Davids i Varberg.

Bilden överraskade mig, den är inte perfekt i alla lägen men jag är mycket nöjd med tv:n.

Hur fick du det priset? De ser ju ut att ha 33333 kr på deras websida?


Redigerat av _digital_, 24 november 2022 - 08:37.


#28

Postad 24 november 2022 - 12:59

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Jag slog till och köpte en TCL 98C735 98" för det otroliga priset 29990 på Davids i Varberg.
Bilden överraskade mig, den är inte perfekt i alla lägen men jag är mycket nöjd med tv:n.

Var in på deras hemsida och tänkte beställa men man kunde bara välja att hämta ut den på plats. Fick du lov att hämta ut den själv eller fick du den levererad hem?

Du verkar ha pratat till dig ett bra pris på den också.

Redigerat av Camridge, 24 november 2022 - 13:00.


#29

Postad 02 december 2022 - 14:30

Tommmy70
  • Tommmy70
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Hur fick du det priset? De ser ju ut att ha 33333 kr på deras websida?

Dom hade fått in fem stycken som dom sålde till det priset men dom gick åt direkt.


Var in på deras hemsida och tänkte beställa men man kunde bara välja att hämta ut den på plats. Fick du lov att hämta ut den själv eller fick du den levererad hem?

Du verkar ha pratat till dig ett bra pris på den också.

Jag var och hämtade i butiken i Varberg, nu har jag haft tv:n i två veckor och är verkligen supernöjd.



#30

Postad 02 december 2022 - 18:27

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Hur känns fjärren?
Är den riktningskänslig? (Funkar den från under ett täcke eller rummet bredvid)
Känns den blurrig av alla knappar?
Och hur känns OSD menyn? Rapp eller slö?

#31

Postad 08 december 2022 - 13:11

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Dom hade fått in fem stycken som dom sålde till det priset men dom gick åt direkt.

Jag var och hämtade i butiken i Varberg, nu har jag haft tv:n i två veckor och är verkligen supernöjd.


Önskar jag kunde göra samma sak.

Åkte 20,mil för att testa den på Elgiganten och till slut blev det en beställning på tvn samt
ELCARE förlängd garanti på plats för TV (totalt 5 år) Samt Kalibrering av TV med 1x SDR- och HDR-profil / AutoCal.

Så nu väntar jag på att få den hemskickad.
Självklart så var det helt slut på den när jag kom dit. Försökte pruta på priset men det var ett starkt nej 😅

Var ett svårt beslut dock mellan tcl 98" och lg 77" c2. Det som avgjorde var nog att när vi satte en 75" bredvid den så såg 75" extremt liten ut och pojken ville absolut ha den stora . Just nu spelar vi mycket Spiderman på ps5 och att svinga sig runt stan på 98" lär ge en extremt större inlevelse än Lgn.
Efter min Sony 9096 75" så tänkte jag bara investera i Oleds men nu blev det såhär.
Väntan är näst intill olidlig just nu.

Lite orolig också över fjärrkontrollen och hur responsen är på systemet så hoppas på en positiv upplevelse.

#32

Postad 08 december 2022 - 17:46

Tommmy70
  • Tommmy70
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Hur känns fjärren?
Är den riktningskänslig? (Funkar den från under ett täcke eller rummet bredvid)
Känns den blurrig av alla knappar?
Och hur känns OSD menyn? Rapp eller slö?

Det följer med två fjärrkontroller, tycker dom känns helt ok, jag testade på 10 meters avstånd och den svarade bra, även i menyn tycker jag att den är snabb.



#33

Postad 15 december 2022 - 23:10

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Funkar fjärren från under ett täcke eller måste du rikta fjärren mot tvn.
Jag ville mest kolla om den bygger på IR-leds eller radiosändare, typ Bluetooth.

#34

Postad 17 september 2023 - 11:40

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Mjukstartar tråden inför senhösten o BF heta tid med nya modeller som bla Sonys 98” X90L med intro pris på 114 tkr. Lär gå ner som vanligt med tiden. Men Sony har placerat fotstativen ej i hörnen iaf, med avstånd 153 cm mellan dessa. Klumpen väger 65 kg o 220 cm bred. Men att fler o fler modeller dyker upp är lovande med mer konkurrens o prispress.

#35

Postad 17 oktober 2023 - 18:25

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Fotstativen med avstånd på 153cm....
Det blir på det berömda hittefåret ovanpå våran tv-bänk på 155cm bredd. Skulle den glida sidlänges av någon anledning så får man sig en olycklig anledning till omköp av tvn hehe!

#36

Postad 17 oktober 2023 - 22:03

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Då kan den här med ytterligare två tum vara någonting. Hisense 100U7KQ MiniLed TV med intressant tidig prisbild. Intressant att Hisense satsar i svedala också nu och det ser ut som fotstativen eller stativet har trevligt kort avstånd vad det verkar men lite olika bud än om detta. Dåligt med bilder än och dom som finns ser olika ut.

#37

Postad 17 oktober 2023 - 23:04

p1er
  • p1er
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0

Blir lite nyfiken: vilka avstånd har folk från sin TV i denna storlek och står dem i ett vardagsrum eller mer dedikerat filmrum?

 

Är det bara jag som tänker, med förbehåll att det faktsikt går någorlunda bra att genomföra, att det är bättre att gå ner lite i storlek och hellre flytta TV och/eller sittplats så avståndet blir närrmre? Så kanske man har råd att lägga lite extra på bättre bildkvalité.

 

Om det inte är en vardags-TV, som jag får lite svårt att tro i denna storleksklassen, så borde rummet den står i gå att anpassa någorlunda för att optimera både ljud och bild, vilket då också innefattar sittavståndet.

Jag kan också förstå motargumentet att man då lika gärna kan köpa en 32-tummare och sitta typ 1 meter ifrån men då blir det svårare att vara fler som ser på plus att priserna på TV-storlek är mer exponentiell än den är konstant så för att öka storleken så måste man ofta öka priset betydligt mer.

 

Så jag menar mer att man kanske kan gå ner till en okej 77" OLED som har börjat komma ner till runt 25-30 tusen och få en ganska mycket bättre bildkvalité men sedan flytta fram TV/sittplatsen ca 25% närmre jämfört med 98", som säkert kostar mer än så.

 

Ingen kritik till dem som föredrar storlek utan mer jag som är nyfiken på hur andra tänker och argumenterar om sitt TV-köp, mest pga. priserna just nu.



#38

Postad 18 oktober 2023 - 07:44

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 1
För mig tilltalar en stor bildvisare att man känner sig mer deltagande i vad som händer på ”duken” , om man säger så. Sen har TV rummet förstås blivet mer och mer av en hembio med alla uppgraderingar. Tittar på ca 2,8 met avstånd på 85” TV o det skulle fungera även för 100”. Många projektor ägare sitter 2,3- 3 met på 120”<. Man vänjer sig också fort med större bild och vill inte gärna gå tillbaka till mindre, hellre större. Är man sport intresserad är det en fröjd med Big screen. Men det är upp till vilka förutsättningar man har i sitt hem och alla personer i hushållet med sina åsikter.

#39

Postad 18 oktober 2023 - 21:57

Honkium
  • Honkium
  • Forumräv

  • 907 inlägg
  • 0
Håller helt med. Större är bättre. Jag är ingen bilnörd men dock en bildnörd så jag lägger hellre min surt förvärvade kosing på fet bildupplevelse än en penisförlängare.

#40

Postad 24 oktober 2023 - 12:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Monitorhettan avgör hur nära du sitter med monitor. Med projektor blir det hur mycket screendoor du tolererar

#41

Postad 25 oktober 2023 - 08:26

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 196 inlägg
  • 0

Monitorhettan avgör hur nära du sitter med monitor. Med projektor blir det hur mycket screendoor du tolererar

 

Screendoor ja, det var tider det. Kommer ihåg att jag ställde min gamla vw11ht lite ur fokus för att minska problemet :)

 

Men det är väl knappast ett problem idag? Jag har i.a.f. inte sett någon projektor med problemet på säkert 15 år så det är i.a.f. inte ett generellt problem.

 

"monitorhetta" fick jag söka på  och det uttrycket verkar du ju ha hittat på själv :)



#42

Postad 25 oktober 2023 - 09:55

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 942 inlägg
  • 0

hehehe, ja, va sedan man hade 720p projektor som screendor va ett problem väl :lol:  Gjorde då som du Loco, satte lite ur focus för att minska problemet, verkligen dålig kompromiss, året va 2003-2006 med en 720 panasonic projektor  :lol:

Monitorhetta? Vad är det?


Redigerat av Garrett, 25 oktober 2023 - 10:05.


#43

Postad 25 oktober 2023 - 12:06

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 196 inlägg
  • 0

hehehe, ja, va sedan man hade 720p projektor som screendor va ett problem väl :lol:  Gjorde då som du Loco, satte lite ur focus för att minska problemet, verkligen dålig kompromiss, året va 2003-2006 med en 720 panasonic projektor  :lol:

 

Ja, på något sätt känns det som man hade större överseende med problemen på den tiden. Rutmönster i hela bilden? Inga problem, vi gör bilden suddig istället :)

 

 

Monitorhetta? Vad är det?

Det hoppas jag oqvist kommer förklara :)
 



#44

Postad 25 oktober 2023 - 14:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Det är när värmestrålningen från tvn träffar hjässan. På min 48" oled börjar det kännas av vid lite drygt en halvmeter från hjässan. Det är faktiskt rätt psykisk påfrestande inte alls samma härliga känsla som när du bastar även om du såklart inte bastar i timtal.

Apropå screendoor jag har episka erfarenheter av det i form av vr headsets... När jag går på bio får jag fortfarande screendoor brukar sitta på rad 1 eller 2 för att få vettigare fov. Nu inte till den grad det totalt förgör bilden och den större fov kompenserar men det är trevligt att slippa. 

Idag fick jag hem en Varjo Aero riktigt nyfiken på hur bra den fungerar som virtuell projektor. 



#45

Postad 25 oktober 2023 - 15:31

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 196 inlägg
  • 0

Det är när värmestrålningen från tvn träffar hjässan. På min 48" oled börjar det kännas av vid lite drygt en halvmeter från hjässan. Det är faktiskt rätt psykisk påfrestande inte alls samma härliga känsla som när du bastar även om du såklart inte bastar i timtal.

 

Ok, en halvmeter från en tv låter ju extremt nära. Hur möblerar man ens då?

 

 

Apropå screendoor jag har episka erfarenheter av det i form av vr headsets... När jag går på bio får jag fortfarande screendoor brukar sitta på rad 1 eller 2 för att få vettigare fov. Nu inte till den grad det totalt förgör bilden och den större fov kompenserar men det är trevligt att slippa.

Ok, VR-headsets har jag ingen erfarnhet av. Vi pratade ju om projektorer. Och om du pratar om digitala bio-projektorer är jag också lyckligt ovetande.

 

Men en modern projektor för hemmabruk bör du inte se någon screendoor på.



#46

Postad 25 oktober 2023 - 17:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Ok, en halvmeter från en tv låter ju extremt nära. Hur möblerar man ens då?

 

 

Ok, VR-headsets har jag ingen erfarnhet av. Vi pratade ju om projektorer. Och om du pratar om digitala bio-projektorer är jag också lyckligt ovetande.

 

Men en modern projektor för hemmabruk bör du inte se någon screendoor på.

Beror ju på hur mycket du blåser upp bilden kan tänkas. Vi har dock inte imax i stan men det var screendoor även när man såg avatar 2 på imax i mall of scandinavia. Men det är ju naturligt när man får så stor bild att det blir svårt täppa till hålen mellan pixlarna.

Jag sitter i en racing rigg så jag får benen under monitorn. Betydligt bekvämare än traditionell skrivbordssetup även om det iof är lättare komma nära hukandes över monitor istället.



#47

Postad 25 oktober 2023 - 21:02

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 196 inlägg
  • 0

Beror ju på hur mycket du blåser upp bilden kan tänkas. Vi har dock inte imax i stan men det var screendoor även när man såg avatar 2 på imax i mall of scandinavia. Men det är ju naturligt när man får så stor bild att det blir svårt täppa till hålen mellan pixlarna.

 

Ok, sista gången jag var på bio var det faktisk film i projektorn så jag kan inte uttala mig om hur dagens digitala projektorer ser ut på det avståndet med enbildbredd på 22 meter.

 

Men det är ju inte så relevant för denna tråden va? Jag påstår fortfarande att screen door inte är en issue på en hembioprojektor idag.

 

Jag sitter i en racing rigg så jag får benen under monitorn. Betydligt bekvämare än traditionell skrivbordssetup även om det iof är lättare komma nära hukandes över monitor istället.

 

Ok, jag tror att även detta är ganska irrelevant information. Ingen kommer att sitta 50cm från sin 98" TV :)



#48

Postad 26 oktober 2023 - 03:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Dock en 98" har ju större yta att radera värme ifrån. Jag behöver sitta längre ifrån min 55" oled än min 48". Och jag betvivlar starkt att screendoor inte längre existerar på hemmaprojektorer. Handlar mer om perception är min tanke. Man läser ju många tester med vr headset med nära obefintlig screendoor.

För min del blir det lite bättre om Jag tar av glasögonen.

#49

Postad 26 oktober 2023 - 20:42

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

 

 

 

Ok, jag tror att även detta är ganska irrelevant information. Ingen kommer att sitta 50cm från sin 98" TV :)

Beror på, jag har märkt att ibland när jag kör vissa spel så sätter jag mig på bordet framför min 77", ca 1 meter. 

Något jag gör omedvetet faktiskt :D



#50

Postad 26 oktober 2023 - 20:49

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 196 inlägg
  • 0

Beror på, jag har märkt att ibland när jag kör vissa spel så sätter jag mig på bordet framför min 77", ca 1 meter. 

Något jag gör omedvetet faktiskt :D

 

Ändå en procentuellt sett stor skillnad mot 50cm och 98" ;)

 

Känner du någon hetta?






Även taggad med 98 tum, Qled, 98, 98+, Led

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.