Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4280 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#201

Postad 06 mars 2018 - 20:54

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Jag satte en inspelning kl 2022 på JFK den förlorade kulan som pågår till 2100 och tryckte sedan på standby. Det står nu att programmet är inspelat och är tre minuter långt.

Redigerat av jonasbratt, 06 mars 2018 - 20:59.


#202

Postad 06 mars 2018 - 21:22

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

I kväll så har jag haft tre inspelningar programmerade.

 

Farmen = Lyckad

 

Sveriges Bästa = Misslyckad

 

Veckans Brott = Började titta på pågående inspelning, efter ca 1 minut så försvann hela det inspelade programmet. Det går inte ens att starta en manuell inspelning av det pågående programmet. Således Misslyckad även denna.

 

Noterade även att den inforutan som kom upp i går om "Startad inspelning" samt "Avslutat inspelning" inte kom upp i dag.



#203

Postad 06 mars 2018 - 21:30

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Mera ”gnäll”, boxen tappade det trådade nätet. Det var länk på swiitchen och det hjälpte inte att dra ur och sätta i kabeln. Startade om boxen via menyn och då kom det igång igen.

#204

Postad 06 mars 2018 - 21:40

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Satte Breaking News på inspelning igår, det står M015 i rutan att inspelningen misslyckades om det kan vara till hjälp. Det står det iofs på alla misslyckade inspelningar.
Wife acceptanse factor ligger på 1 av 10 tyvärr, man tänker tillbaka på när Sagemboxen fick sin stora uppdatering....

Redigerat av jonasbratt, 06 mars 2018 - 21:44.


#205

Postad 07 mars 2018 - 09:53

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 1
Alltså bestämmer cd va för appar som får funka? Sjukt det är en vanlig android tv box måste gå att få netflix att funka om man mixtrar lite lite tur att det är just android tv lätt att få saker funka som man behöver

#206

Postad 07 mars 2018 - 10:09

ROBRUG
  • ROBRUG
  • Lärjunge

  • 288 inlägg
  • 1

Tur man inte har skaffat boxen, verkar vara så att kunderna ska vara betatestare.......



#207

Postad 07 mars 2018 - 11:00

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 1
Håller med... Halvfärdig produkt verkar det som.

#208

Postad 07 mars 2018 - 11:01

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0

Ja jag väntar tills (om) de får ordning på boxen.

Märkligt att de inte testar funktioner och funktionalitet grundligt innan den släpps!? En erfaren användare som vet vad man kan förvänta sig av en pvr-box hade ju snabbt hittat allt det som framkommit de senaste dagarna.



#209

Postad 07 mars 2018 - 12:26

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Prio 1 för CD bör ju vara att få inspelningarna att fungera till 100%.

 

Nu på förmiddagen så tänkte jag att boxen ska få jobba lite så jag satte sammanlagt 13 program på inspelning, de va på kanalerna 1, 3,4 och 5 mellan klockan 8:00 och 12:00.

Under hela tiden så var boxen på och kanalen SVT1 HD stod på hela tiden.

Vid något tillfälle så var där 3 samtidiga inspelningar samt titta på den 4:e.

Nu var även inforutan tillbaka som talade om att inspelning börjat eller avslutats.

 

Samtliga 13 inspelningar blev lyckade (Jippi).

 

Nu har jag ännu inte haft tid att spela upp dom men att dom inte står som "Misslyckade" är ju bra bara de.

 

Skillnaden mot tidigare misslyckade inspelningar var att nu hade jag valt att spela in endast ett avsnitt i stället för serie om det har någon betydelse.

 

Ska göra om ett liknande test en annan dag och då välja serieinspelning i stället för bara ett avsnitt.



#210

Postad 07 mars 2018 - 13:05

Unregistered5645b62e
  • Unregistered5645b62e
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0

Prio 1 för CD bör ju vara att få inspelningarna att fungera till 100%.

Nu på förmiddagen så tänkte jag att boxen ska få jobba lite så jag satte sammanlagt 13 program på inspelning, de va på kanalerna 1, 3,4 och 5 mellan klockan 8:00 och 12:00.
Under hela tiden så var boxen på och kanalen SVT1 HD stod på hela tiden.
Vid något tillfälle så var där 3 samtidiga inspelningar samt titta på den 4:e.
Nu var även inforutan tillbaka som talade om att inspelning börjat eller avslutats.

Samtliga 13 inspelningar blev lyckade (Jippi).

Nu har jag ännu inte haft tid att spela upp dom men att dom inte står som "Misslyckade" är ju bra bara de.

Skillnaden mot tidigare misslyckade inspelningar var att nu hade jag valt att spela in endast ett avsnitt i stället för serie om det har någon betydelse.

Ska göra om ett liknande test en annan dag och då välja serieinspelning i stället för bara ett avsnitt.


Kul att det fungerar.
Är du nöjd med boxen i övrigt?
Bildkvalitet?
Flyt i det nya gränssnittet?
Hastighet i kanalbyten?
Osv...

Jag spelar inte in serieinspelningar själv så det är inget problem för mig.
Jag är mest intresserad av att det är bra samlat hela deras utbud.
//Patric

#211

Postad 07 mars 2018 - 13:27

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Kanalbyten tar längre tid än vad det gör med de gamla boxarna nu när man måste pila sig fram kanal för kanal och information skall visas med bild. Det jobbiga med favoritlistan är att kanalnumren int läggs löpande, utan att de behåller sina nummer från huvudkanallistan och kanalnummer är jag dålig på att komma ihåg när de inte är upplagda i min ordning.  Men kommer man ihåg kanalnumret går det blixtsnabbt. 



#212

Postad 07 mars 2018 - 13:49

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Mellan kanalbytena så är även bilden svart en liten stund, får man bort den tiden så skulle bytena gå mycket fortare.

 

Misstänker även att fjärrkontrollen går in i "viloläge" när man inte använt den på en stund och då tar det längre tid innan boxen reagerar. Speciellt så märker jag det når man trycker på "Canal Digital" eller "Google" så kan det ta extra lång tid om fjärren legat oanvänd en stund.



#213

Postad 07 mars 2018 - 14:07

Unregistered5645b62e
  • Unregistered5645b62e
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0

Mellan kanalbytena så är även bilden svart en liten stund, får man bort den tiden så skulle bytena gå mycket fortare.

Misstänker även att fjärrkontrollen går in i "viloläge" när man inte använt den på en stund och då tar det längre tid innan boxen reagerar. Speciellt så märker jag det når man trycker på "Canal Digital" eller "Google" så kan det ta extra lång tid om fjärren legat oanvänd en stund.


Jag kör en vi+ ultimo box idag med openpli image som fungerar bra och på den kan jag pila upp och ner på navigeringsplattan för att stega i favoritlistan. Jag kan även höger och vänster pila för att direkt byta kanal. Går det på denna box?

#214

Postad 07 mars 2018 - 14:30

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0
Har boxen follow me? Har den hdcp 2.2

#215

Postad 07 mars 2018 - 16:27

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Har boxen follow me? Har den hdcp 2.2


1 x HDMI 2.0 (HDCP v1.4 och HDCP v2.2 UHD)

Follow me finns ganska säkert bara till de förra modellerna från ADB...
Ni som klagar på Netflix, om ni kollar på det danska testet ser ni att det går att starta en sideloadad Netflix men eftersom boxen ännu inte är godkänd av Netflix så går der inte att använda den....

#216

Postad 07 mars 2018 - 16:48

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

1 x HDMI 2.0 (HDCP v1.4 och HDCP v2.2 UHD)

Follow me finns ganska säkert bara till de förra modellerna från ADB...
Ni som klagar på Netflix, om ni kollar på det danska testet ser ni att det går att starta en sideloadad Netflix men eftersom boxen ännu inte är godkänd av Netflix så går der inte att använda den....

 

 

Netflix kommer inte att godkänna boxen så länge CD inte är villiga att betala licensen för boxen så man kan säga att det är upp till CD att bestämma om det ska funka eller ej med boxen.



#217

Postad 07 mars 2018 - 16:58

mr miyagi
  • mr miyagi
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0
Tack så mycket för svaret. Har velat ha 4k och HDR samt bättre stöd för nyare ljudformat, länge nu på C.D men boxen verkar ha många barnsjukdomar så jag avvaktar tills sändningar med något av detta kommer. Hoppas CD också tänker på att ha valfritt när det gäller HDR.

#218

Postad 07 mars 2018 - 20:17

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Om man aktiverar utvecklaralternativ och ändrar Skala fönsteranimering, Skala övergångsanimering och Längdskala för Animator till 0,5x så går det lite snabbare att bläddra i menyerna.



#219

Postad 07 mars 2018 - 22:03

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Satte på boxen, då står det felkod M017 satellitsignalen har tappats. Försök igen så fungerade det.
Boxen tappade också nätverket. Testar nu med en statisk IP-adress istället.

#220

Postad 07 mars 2018 - 22:14

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

I kväll så hade jag 4 olika program på serieinspelning, den första (Farmen TV4) blev misslyckad (kod M015).

 

När halva Farmen hade gått så kollade jag under Inspelningar och då pågick fortfarande inspelning av Farmen.

 

Nu såg jag programmet "Live" och när eftertexten började rulla så bytte jag kanal till 5:an och efter ca 15-20 sekunder så försvann både bild och ljud. Bytte kanal till 6:an och sen tillbaka och då kom bild o ljud tillbaka. Om det var detta som orsakade att den pågående inspelningen blev misslyckad vet jag ej.

 

Det är också bra tänkt att man kan få upp klockan i bild men mindre bra att den hamnar uppe i högra hörnet precis där i stort sett alla kanaler har sin logga.



#221

Postad 07 mars 2018 - 22:21

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Klockan dyker upp ibland vet inte varför men så försvinner den igen när man klickar runt i menyerna..
Min bix klagade på för många inspelningar nu kl 22 då jag hade två inspelningar satta, den påstod att jag hade ytterligare ett program på inspelning som inte ens fanns i listan....

#222

Postad 08 mars 2018 - 00:10

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

Klockan dyker upp ibland vet inte varför men så försvinner den igen när man klickar runt i menyerna..
Min bix klagade på för många inspelningar nu kl 22 då jag hade två inspelningar satta, den påstod att jag hade ytterligare ett program på inspelning som inte ens fanns i listan....

de är väl bra att den förutsätter att du kanske kan tänkas se det programmet ändå se de som en fördel😂

#223

Postad 08 mars 2018 - 16:28

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Finns det några speciella krav gällande hårddisk, eller duger det med vilken 2.5" SATA-disk som helst"



#224

Postad 08 mars 2018 - 21:55

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Någon mer som får ”användaridentifiering misslyckades” med kod A027 efter att boxen stått i standby? Det verkar inte ha med nätverket att göra... gäller det googlekontot jag kopplat till boxen, trycker jag försök igen försvinner meddelandet och allt verkar normalt.

#225

Postad 08 mars 2018 - 22:13

XINS
  • XINS
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Nu ser det ut som att fjärrinspelning fungerar

#226

Postad 08 mars 2018 - 22:29

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Har lagt in fjärrinspelning och väntar med spänning på resultatet i morgon. Nu är det  Follow Mee samt att kunna spela in manuellt  jag vill ha som nästa steg.



#227

Postad 09 mars 2018 - 05:54

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Nu ser det ut som att fjärrinspelning fungerar


Knapparna är inte gråade i appen längre och går att trycka på.
Men när jag sedan går in i schemalagda inspelningar är listan står det att det inte finns några schemalagda inspelningar. Arken den jag la till i appen eller de som är inlagda tidigare.

#228

Postad 09 mars 2018 - 11:33

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Wow det funkar. Har ej kunnat skriva i denna tråd på flera dagar. Även Niklas på CD har haft problem vet jag. Nog därför många frågor är obesvarade här. 

 

Jag väntar nog med att installera denna box till uppdatering kommer. Inte lönt att få problem hela tiden med inspelningar, när den gamla boxen funkar.


Redigerat av andersgog, 09 mars 2018 - 11:37.


#229

Postad 09 mars 2018 - 16:39

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Hur är det oss med den platta antennen?

Hej Askungen

Man måste inte byta parabolhuvud, det beror på hur många boxar man har hemma och vad man har för parabolhuvud idag. Vårat single cable lnb hanterar upp till fyra användarband idag, vilket är vad OnePlace boxen behöver för att kunna spela in på tre kanaler och titta på en fjärde.

Du behöver nytt parabolhuvud om du har tvillingabonnemang och köper en OnePlace med hårddisk och vill ha möjlighet att spela in på tre kanaler samtidigt. Eller om du köper en Oneplace och har ett gammalt parabolhuvud som saknar stöd för single cable. Blev du kund efter 2013-09-01 så har du ett single cable lnb.

Vårat nya parabolhuvud hanterar upp till 24 användarband.

Mvh
Niklas

 



#230

Postad 09 mars 2018 - 17:04

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Med NTFS?

Hej

Det fungerar redan nu från start att köra ett extra minneskort i boxen. Det kommer att komma stöd för extern hårddisk via USB framöver. Har tyvärr inget spikat datum för detta. Men så fort jag får information om när så kommer jag att uppdatera er här.

Mvh
Niklas



#231

Postad 09 mars 2018 - 17:11

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Nä den var inte mycket till OnePlace... 

För övrigt är det ont om appar. Saknar främst  C moreappen vilket gör att man inte kan streama de sportsändningar som inte visas på någon kanalerna. Inte heller finna Viafree eller Kanal 5:s app för de som vill se dessa sändningar. Det innebär att det inte är en On Place Satellit Box. utan man måste ha kvar ATV 4, vilket jag trodde jag skulle slippa. 



#232

Postad 09 mars 2018 - 17:51

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
Tänk om alla skulle skicka tillbaka skiten och åneropa konsumentköplagen där det sägs.

Om varan inte uppfyller vad den lovar har kund rätt att häva köp, ja då jäklar skulle det kanske hända något på anal digital.
Jag förstår verkligen inte hur ett it-företag kan misslyckas med det mesta!

#233

Postad 09 mars 2018 - 17:55

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Tänk om alla skulle skicka tillbaka skiten och åneropa konsumentköplagen där det sägs.

Om varan inte uppfyller vad den lovar har kund rätt att häva köp, ja då jäklar skulle det kanske hända något på anal digital.
Jag förstår verkligen inte hur ett it-företag kan misslyckas med det mesta!

Barnsjukdomar ja, med allt är inte uselt. Hårdvaran verkar vara OK, det är mjukvaran som är lite buggig samt konstig programmering gentemot de tidigare boxarna. 



#234

Postad 09 mars 2018 - 18:28

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Nu är det ju nog inte CD som själva sitter och programmerar mjukvaran, men man kunde ju tycka att en person som haft boxen en vecka borde upptäcka det mesta. Sedan är det ju en annan avdelning som bestämmer när man ska släppa rptlarna och de hade nog inte samma uppfattning kanske, som vanligt?

Redigerat av jonasbratt, 09 mars 2018 - 18:29.


#235

Postad 09 mars 2018 - 18:43

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Inte så kul att få kod M017 fel på satellitsignalen när man vill se på TV. En omstart senare och biilden är tillbaka men boxen är seg som sirap en bra stund.
En gång är ingen gång men jobbigt när det händer varje dag!

#236

Postad 09 mars 2018 - 19:02

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Tänk om alla skulle skicka tillbaka skiten och åneropa konsumentköplagen där det sägs.

Om varan inte uppfyller vad den lovar har kund rätt att häva köp, ja då jäklar skulle det kanske hända något på anal digital.
Jag förstår verkligen inte hur ett it-företag kan misslyckas med det mesta!

 

Det finns ju ingen box som är perfekt när den släpps. Tror den kommer bli bra, vid nästa uppdatering blir den bättre, vid nästa ännu bättre. Förhoppningsvis :)

 

Lättare för CD att uppdatera med Android, än med dom gamla boxarna. Just detta med inspelning jobbar CD med just nu. så lite is i magen bara.



#237

Postad 10 mars 2018 - 06:58

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0
När den blir officiellt Netflix kompatibel då beställer jag nog den. Läser denna tråd med stora ögon :)

#238

Postad 10 mars 2018 - 08:48

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Tagit bort googlekontot från boxen för att se om felet med användarautentisering försvinner. Överväger också att låta boden alltid vara på istället för att sätta den i standby. Det är ju när man sätter på boxen problemen visar sig.

#239

Postad 10 mars 2018 - 09:28

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Hör kommer en sammanställning som jag tänkte skicka in till CD har jag nissar något:

Har kört boxen en vecka nu och har upptäckt dessa fel i programvaran:

Tillägg: 180211 - innehåll i veckoarkivet går inte att spela upp om boxen är inställd på 4K, workaround är att välja 1080 (full HD). Känt av CD

M017 fel på satellitsignalen när jag startar boxen. En omstart senare och biilden är tillbaka men boxen är seg som sirap en bra stund.

Nätverket är inställt på DHCP-tilldelad adress och boxen tappar nätverket. En omstart så är nötverket tillbaka. Har satt en statisk adress och efter det har jag inte haft problem.

Fel ”användaridentifiering misslyckades” med kod A027 ibland när jag startar boxen. Om jag trycker försök igen försvinner meddelandet och allt verkar normalt.

Största felet på in inspelningsbar box är att inspelningarna inte går att lita på. En inspelning jag satte på ett enskilt program ”misslyckades” och det står kod A008 i ett hörn. Verkar mest gälla serie eller säsongsinspelningar men även enskilda program där inspelningen stoppar efter några minuter eller misslyckas.

Ni fixade så att det går att sätta inspelningar via CD-appen. Men varje gång jag går till TV-guide visas ”Hoppsan ett fel har uppstått”. Listan med planerade inspelningar, där visas också ”Hoppsan” och sedan att det inte finns några planerade inspelningar.

Jag hade felkod 2 när jag installerade boxen och fick ta ur och trycka tillbaka kortet ett antal gånger, innan det gick att fortsätta

Slår på boxen för kvällen och möts av felkod A014 - den anslutna hårddisken är inte formaterad. Omstart hjälpte inte. Fick formatera om disken med allt inspelat förlorat förstås

Redigerat av jonasbratt, 12 mars 2018 - 13:34.


#240

Postad 10 mars 2018 - 13:21

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Bra gjort Jonasbratt. In med brister så CD kan fixa till en bättre box till oss. Utan feedback från oss, blir den ju inte bättre.



#241

Postad 10 mars 2018 - 14:22

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Har ett sånt här LNB liggandes. Är det det man får till eller är det nyare modell?

Bifogad fil(er)



#242

Postad 10 mars 2018 - 14:58

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Är tveksam. På kartongen ståt det DCSS LNBF i stället för ONE CABLE LNBF.



#243

Postad 10 mars 2018 - 19:43

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Slår på boxen för kvällen och möts av felkod A014 - den anslutna hårddisken är inte formaterad. Omstart hjälpte inte. Fick formatera om disken med allt inspelat förlorat förstås

#244

Postad 10 mars 2018 - 20:02

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Slår på boxen för kvällen och möts av felkod A014 - den anslutna hårddisken är inte formaterad. Omstart hjälpte inte. Fick formatera om disken med allt inspelat förlorat förstås

 

Med alla de felen du har på din box så verkar det mer som att din box e kass. Nu har jag iofs ingen hårddisk men jag har inte haft några problem sedan installation då jag fick sätta i och ta ur kortet ett par ggr.



#245

Postad 10 mars 2018 - 20:06

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Slår på boxen för kvällen och möts av felkod A014 - den anslutna hårddisken är inte formaterad. Omstart hjälpte inte. Fick formatera om disken med allt inspelat förlorat förstås

Det låter oroande, för det är ju det viktigaste man vill spara innan det försvinner. Är det CD:s original hårddisk eller något annat märke?



#246

Postad 10 mars 2018 - 20:18

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Det låter oroande, för det är ju det viktigaste man vill spara innan det försvinner. Är det CD:s original hårddisk eller något annat märke?

Den som följde med boxen. Låter boxen stå ”på” tills vidare...

#247

Postad 10 mars 2018 - 23:23

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Boxen behöver uppdateras snabbt, inspelningar fungerar ibland, ibland inte alls. Netflix går inte ens sideloada, den är blockerad, knappt inga playtjänster går installera överhuvudtaget så någon ONEPLACE är den inte, snarare LastPlace... Den kan inte "se" en USB-disk, den spelar inga filer. Den är klart sämre än smartboxen och sämre än den vita med... Fjärren laggar, speciellt när den legat en stund och det går bara hoppa 15 sekunder när man pausat och det finns inga inställningsmöjligheter heller...

 

Det sämsta (för mig personligen) var att CD lovat mig den billigare för dom raderade mitt abbonemang flera gånger i höstas, men icke, det hade dom inte loggat. Känns som den här kan bli som den gamla 250GB-boxen... 



#248

Postad 11 mars 2018 - 00:20

homery
  • homery
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 1
Har de gjort några tester överhuvudtaget,skickat ut halvfärdigt produkt.

#249

Postad 11 mars 2018 - 08:13

jonasbratt
  • jonasbratt
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Innan jag kontaktar CD, kan någon spela upp material från veckoarkivet nu? Får felkod B065 licensen kunde inte hämtas kontrollera internetanslutningen. Tror det har funkat tidigare.
Internettanslutningen bör vara ok eftersom jag kan spela upp från andra appar t ex TV4 play, Youtube etc.
Edit: B065 ska det vara inte M065

Redigerat av jonasbratt, 11 mars 2018 - 08:14.


#250

Postad 11 mars 2018 - 08:34

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Finns SF-anytime kvar som app, eller vill google inte ha någon konkurrens?



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.