Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4280 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#2801

Postad 12 mars 2020 - 21:07

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

tar du till ex "frusna vägar" så har jag sagt serie på måndagen 20:00 (när det sänds på TV3)

men det spelas det in ytligare 3 st avsnitt (repriser)tror det var lördag söndag och måndag 19:00

och det är lika på flera andra program

 

Sven Åke

Hej

Om du programmerar en inspelning av ett program som går tex imorgon och det går två repriser av det programmet så kan man uppfatta det som att boxen kommer spela in tre avsnitt. När boxen har spelat in första avsnittet så kommer boxen inte att spela in repriserna.

 

Om du redan har spelat in ett program och boxen även har spelat in repriserna av det programmet så vill jag gärna ha information om kanal, tid och program. Men är det som jag skrev ovan så är det inget fel.

Mvh
Niklas


Redigerat av Allente Sverige, 12 mars 2020 - 21:07.


#2802

Postad 13 mars 2020 - 00:33

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0
Och där blev Australiens formel 1 inställd pga av Corona bara några timmar innan första träningen.

#2803

Postad 13 mars 2020 - 05:41

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Hej

Mjukvaran kommer att lösa problemet med att inspelningar saknar ljud. Vad har du för problem med serieinspelningarna?

Mvh

Niklas

 

Hos meg blir programmeringa borte etter en stund, regner med att det er problemet, og att en tar opp repriser.



#2804

Postad 14 mars 2020 - 09:09

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Felkod M024 vid inspelning av program på SVT1 i går kväll.

 

Vad gäller serieinspelningar upplever jag ett stort problem vara att om man ser på ett inspelat program och sedan raderar det så spelas det in igen när repriser visas.



#2805

Postad 15 mars 2020 - 09:37

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Felkod M024 vid inspelning av program på SVT1 i går kväll.

 

Vad gäller serieinspelningar upplever jag ett stort problem vara att om man ser på ett inspelat program och sedan raderar det så spelas det in igen när repriser visas.

Hej

Problemet med att avsnitt spelas in igen efter man tagit bort avsnittet när man har en aktiv serieinspelning är något som vi fortfarande jobbar på att lösa.

Mvh
Niklas



#2806

Postad 15 mars 2020 - 11:04

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

 

Vad gäller serieinspelningar upplever jag ett stort problem vara att om man ser på ett inspelat program och sedan raderar det så spelas det in igen när repriser visas.

men varför spelar den då in 2 repriser ?

edit kanske för man städat ?

 

i min förra box var en serie inspelning något som startade mellan 19:00 och 21:00 på TV3 på måndagar

 

Sven Åke


Redigerat av storbacken29, 15 mars 2020 - 11:04.


#2807

Postad 15 mars 2020 - 11:08

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Har inte med Boxen att göra men

Viaplay har ju sänkt avgifterna

kommer ni att sänka priset på Viasat sport?

F1 Indy car kör ju inte

 

edit nu har även Nascar ställt in

 

edit 2 Supercars har även ställt in

 

så nu är alla sporterna som jag tittar på i Visat sport paketet inställda !

 

Sven Åke


Redigerat av storbacken29, 15 mars 2020 - 16:05.


#2808

Postad 16 mars 2020 - 10:42

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Har inte med Boxen att göra men

Viaplay har ju sänkt avgifterna

kommer ni att sänka priset på Viasat sport?

F1 Indy car kör ju inte

 

edit nu har även Nascar ställt in

 

edit 2 Supercars har även ställt in

 

så nu är alla sporterna som jag tittar på i Visat sport paketet inställda !

 

Sven Åke

Hej

Här har du en länk till vår företagstråd där du kan ställa frågor om allt som har med Canal Digital att göra.

https://www.minhembi...4);">Mvh</span>

Niklas

 



#2809

Postad 16 mars 2020 - 15:37

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

 

Här har du en länk till vår företagstråd där du kan ställa frågor om allt som har med Canal Digital att göra.

ursäkta jag visste inte om den

tack ser att andra hann före mig

 

Sven Åke



#2810

Postad 17 mars 2020 - 15:33

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0

Hej!

Är det någon som lyckats/vet om det går installera expressentv, aftonbladettv ?


Redigerat av lepelepe, 17 mars 2020 - 15:34.


#2811

Postad 19 mars 2020 - 09:34

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Uppdateringen skulle komma "om tre veckor" sedan flyttades det fram till "20 mars", hur ser planeringen ut nu Niklas? Och VAD är det som ska uppdateras, CD-appen, LG-plattform eller LG-mellanvara? VILKA buggfixar och andra ändringar förväntas?



#2812

Postad 19 mars 2020 - 09:52

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Uppdateringen skulle komma "om tre veckor" sedan flyttades det fram till "20 mars", hur ser planeringen ut nu Niklas? Och VAD är det som ska uppdateras, CD-appen, LG-plattform eller LG-mellanvara? VILKA buggfixar och andra ändringar förväntas?

Hej

 

Väntar fortfarande på information om när vi kommer att lansera. Information om vad mjukvaran innehåller kommer när vi har ett spikat datum.

Det är LG-plattformsversion som vi uppdaterar.

Mvh
Niklas
 


Redigerat av Allente Sverige, 19 mars 2020 - 09:52.


#2813

Postad 20 mars 2020 - 15:27

Unregisteredb3e2b940
  • Unregisteredb3e2b940
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0

Sett att flera inte gillar denna box, är det någon som rekommenderar denna box? eller onödig uppgradering?


Redigerat av Unregisteredb3e2b940, 20 mars 2020 - 15:27.


#2814

Postad 20 mars 2020 - 20:44

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Sett att flera inte gillar denna box, är det någon som rekommenderar denna box? eller onödig uppgradering?

 

Har du redan en box, så är det bättre att komplettera med en Apple TV då du får många fler funktioner som fungerar 
Denna boxen är bara för de som vill spela in och det verkar inte fungera så bra
Jag har denna boxen, men använder Apple TV för det mesta när jag inte ser på linjär tv

 

Men, om de får ordning på mjukvaran trots 2 års försök, så kanske det kan bli något 


Redigerat av MalcomX, 20 mars 2020 - 20:57.


#2815

Postad 25 mars 2020 - 21:23

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Nån mer som fick svart ruta,pixlingar ikväll på svt1 mellan 20-20.30?
Fick bli en omstart o sen var de bra.
Det rullar på.

#2816

Postad 27 mars 2020 - 19:30

jannek999
  • jannek999
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
Ny mjukvara som jag just nu laddar ner, spännande. Appversion 189007, MW version 7.89, CATask version 0.7.2 och TA version 0.4.2
/jannek999

Ps firmware heter v.1.103.89, undrar vad som är nytt?

Redigerat av jannek999, 27 mars 2020 - 19:32.


#2817

Postad 27 mars 2020 - 23:23

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Japp, uppdaterar nu!

Produktion-lådor.. fniss!

Bifogad fil(er)


Redigerat av mhbml, 27 mars 2020 - 23:25.


#2818

Postad 27 mars 2020 - 23:41

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Verkar initialt inte vara någon rättning på grundläggande funktioner, som att kunna visa bild och byta kanal kontrollerat.

suck.


Redigerat av mhbml, 27 mars 2020 - 23:42.


#2819

Postad 28 mars 2020 - 06:17

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Ny mjukvara som jag just nu laddar ner, spännande. Appversion 189007, MW version 7.89, CATask version 0.7.2 och TA version 0.4.2
/jannek999

Ps firmware heter v.1.103.89, undrar vad som är nytt?

"Firmware" borde vara "LG-plattform" och MW är nog LG-mellanvara, Appversion är nog CD-appen. Enbart LG-plattform är uppdaterad därmed. Samma sak som uppgraderades i december. Det är nu riktigt länge sedan de uppgraderade CD-appen, så värst mycket nya funktioner lär vi inte hitta denna gång heller, men förhoppningsvis buggfixar som inte ger fler nya problem än de de skulle "fixa"?

 

Den som överlever får se.....



#2820

Postad 28 mars 2020 - 09:21

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Det som sades var bla att buggen med inspelningar utan ljud skulle fixas.

 

Det kom även med en uppdatering till fjärrkontrollen, tog ca 4-5 försök innan den gick in.



#2821

Postad 28 mars 2020 - 10:22

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Jag började med att försöka vara snäll med Produktion-lådan, så jag rensade CD-appens data och cache.

Det var ett misstag uppenbarligen, för nu accepteras inte programkortet längre, flera omstarter, strömlöst, hjälper inte.
Får ringa CD.

 

Var ligger uppdatering av fjärren?



#2822

Postad 28 mars 2020 - 10:25

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Jag började med att försöka vara snäll med Produktion-lådan, så jag rensade CD-appens data och cache.

Det var ett misstag uppenbarligen, för nu accepteras inte programkortet längre, flera omstarter, strömlöst, hjälper inte.
Får ringa CD.

 

Var ligger uppdatering av fjärren?

Hej

 

Vi har en hel del system som ligger nere nu och då fungerar det tyvärr inte att göra rensa data processen i boxen. Bör vara löst inom kort.

Mvh

Niklas



#2823

Postad 28 mars 2020 - 11:02

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Det som sades var bla att buggen med inspelningar utan ljud skulle fixas.

 

Det kom även med en uppdatering till fjärrkontrollen, tog ca 4-5 försök innan den gick in.

Vi får se hur det går efter bugg-fixen på det. Det "lustiga" är att jag inte haft några problem med just inspelningar utan ljud på ett antal veckor nu.... däremot en och annan kraschad inspelning (utan felkod).



#2824

Postad 28 mars 2020 - 11:07

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Inspelning utan ljud hade jag för någon dag sedan senast.

Missade kanalbyten och svart bild dagligen.

 

Niklas, vad är inom kort?



#2825

Postad 28 mars 2020 - 12:12

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Två timmar senare, fortfarande oanvändbar..



#2826

Postad 28 mars 2020 - 13:12

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Inom kort borde vara mindre än ett antal timmar.. :/



#2827

Postad 28 mars 2020 - 13:16

Unregistered420cb7ee
  • Unregistered420cb7ee
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Hej

Vi har en hel del system som ligger nere nu och då fungerar det tyvärr inte att göra rensa data processen i boxen. Bör vara löst inom kort.

Mvh
Niklas


JA, är det inte det ena så är de det andra ! CD i ett nötskal. Spännande vilkanya fel/problem CD byggt in i den nya mjukvaran. 😎

#2828

Postad 28 mars 2020 - 13:25

Unregisterede7e7b230
  • Unregisterede7e7b230
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Haft boxen ca 2 år nu och största problemet för mig har varit att den blir VÄLDIGT långsam efter lite användande. Efter senaste omstarten är den löjligt seg, vet nån hur jag åtgärdar det? Rensa nån cache eller liknande?



#2829

Postad 28 mars 2020 - 13:39

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Gör ingenting just nu, CD har problem med sin infrastruktur, rensar du data nu kommer du tappa bilden helt.

Min Produktion-låda är oanvändbar just nu, sedan ett antal timmar, efter rensning av data...



#2830

Postad 28 mars 2020 - 13:53

Unregisterede7e7b230
  • Unregisterede7e7b230
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Ok, tackar.



#2831

Postad 28 mars 2020 - 14:21

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Inom kort borde vara mindre än ett antal timmar.. :/

Hej

 

Vi jobbar fortfarande på att lösa problemet, har tyvärr inte fått någon återkoppling på när man tror att problemet är löst.

 

Mvh

Niklas



#2832

Postad 28 mars 2020 - 15:03

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Gör ingenting just nu, CD har problem med sin infrastruktur, rensar du data nu kommer du tappa bilden helt.

Min Produktion-låda är oanvändbar just nu, sedan ett antal timmar, efter rensning av data...

Hej

Testa gärna igen nu mhbml, ser ut som allt är uppe och rullar nu.

Mvh

Niklas



#2833

Postad 28 mars 2020 - 15:24

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Japp, började fungera igen vid tredraget.



#2834

Postad 28 mars 2020 - 15:30

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Jag började med att försöka vara snäll med Produktion-lådan, så jag rensade CD-appens data och cache.
Det var ett misstag uppenbarligen, för nu accepteras inte programkortet längre, flera omstarter, strömlöst, hjälper inte.
Får ringa CD.

Var ligger uppdatering av fjärren?


Den kom upp automatiskt efter uppdateringen av boxen.

#2835

Postad 28 mars 2020 - 15:33

Unregisterede7e7b230
  • Unregisterede7e7b230
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Jag söker efter uppdateringen men den säger att jag kör med den senaste. Har den uppdaterat automatiskt vid omstart?

#2836

Postad 28 mars 2020 - 15:34

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Min fjärr har version 2.2 sedan länge, finns det en nyare?



#2837

Postad 28 mars 2020 - 15:39

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Jag söker efter uppdateringen men den säger att jag kör med den senaste. Har den uppdaterat automatiskt vid omstart?

Hej

Det är endast några hundra kunder som har fått den senaste mjukvaran. Jag kommer skriva här så fort jag har ett datum.

Mvh

Niklas


Japp, började fungera igen vid tredraget.

 

Vad bra, tack för återkoppling!

Mvh
Niklas



#2838

Postad 28 mars 2020 - 17:51

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Hej

Det är endast några hundra kunder som har fått den senaste mjukvaran. Jag kommer skriva här så fort jag har ett datum.

Mvh

Niklas

 

Jag är EN av dem som fått den. Är det trots allt en slags beta-testgrupp och vad är uppdraget i så fall?


Redigerat av Nisken, 28 mars 2020 - 17:52.


#2839

Postad 28 mars 2020 - 18:29

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Jaha - då börjar felrapporterna med den nya uppdateringen då.

 

Idag beställde jag inspelning av "Fyren mellan haven" på TV8. Jag såg när skylten "Inspelningen har börjat" kom upp, medan jag tittade på något annat. Allt såg normalt ut, tills jag skulle kika på filmen nu ikväll.

 

Inspelningen ligger där den ska men är bara "2 sekunder" lång enligt inspelningstexten. Vilket visar sig stämma rätt bra... ingen felkod ingeting som antyder att det skulle blivit fel? Men bara 2 sek inspelning? En andra förbeställd inspelning som skulle starta samtidigt i TV3 blev däremot ok vad jag kan se.

 

Onekligen ett nytt spännande fel Niklas.....


Redigerat av Nisken, 28 mars 2020 - 18:30.


#2840

Postad 28 mars 2020 - 18:42

Unregistered420cb7ee
  • Unregistered420cb7ee
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Jaha - då börjar felrapporterna med den nya uppdateringen då.

Idag beställde jag inspelning av "Fyren mellan haven" på TV8. Jag såg när skylten "Inspelningen har börjat" kom upp, medan jag tittade på något annat. Allt såg normalt ut, tills jag skulle kika på filmen nu ikväll.

Inspelningen ligger där den ska men är bara "2 sekunder" lång enligt inspelningstexten. Vilket visar sig stämma rätt bra... ingen felkod ingeting som antyder att det skulle blivit fel? Men bara 2 sek inspelning? En andra förbeställd inspelning som skulle starta samtidigt i TV3 blev däremot ok vad jag kan se.

Onekligen ett nytt spännande fel Niklas.....


Oj, uppdateringen har verkligen fixat alla felen i den här skitburken.
Är det inte dags för en gruppanmälan av boxen till konsumentverket och begära pengarna åter från CD ?
För de ersätter ju inget om man inte orkar ringa och åter ringa och stå på sig.
Man blir bara kopplad till den ”speciella” tekniska supporten. Och det enda ”speciella” med dem är att de lägger på luren om man det minsta ifrågasätter deras kompetens.

#2841

Postad 28 mars 2020 - 18:55

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

Oj, uppdateringen har verkligen fixat alla felen i den här skitburken.
Är det inte dags för en gruppanmälan av boxen till konsumentverket och begära pengarna åter från CD ?
För de ersätter ju inget om man inte orkar ringa och åter ringa och stå på sig.
Man blir bara kopplad till den ”speciella” tekniska supporten. Och det enda ”speciella” med dem är att de lägger på luren om man det minsta ifrågasätter deras kompetens.

Jag har fått mina pengar tillbaka för länge sedan och diverse extra fria abb-månader dessutom. Det får du säkert med om du står på dig.



#2842

Postad 28 mars 2020 - 19:49

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Nu går det inte längre att ta bort "Säsong" på planerade inspelningar.

 

På tex Vägens Hjältar så sänds det nu samtidigt minst 3 säsonger och 2 av dessa har jag redan sett, nu är alla säsonger satta som planerade inspelningar trots att jag tidigare valt att ta bort säsonger som jag redan sett. Valde att ta bort "Serie" men då försvann ju den pågående serien också, så nu får man tydligen ta bort avsnitt för avsnitt. Även reprisavsnitt som jag tidigare valt att ta bort är återigen satta som planerade inspelningar, tex "Bäst i test" från igår.



#2843

Postad 28 mars 2020 - 20:03

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Tydligen var det bara en tillfällig bugg för nu kan jag återigen välja att ta bort "Säsong", men jag måste göra detta för alla serier som sänder flera säsonger samtidigt. Trots att jag har gjort detta tidigare.

 

Får göra ett tillägg ang detta med "Säsong". 

 

Man måste ta bort serieinspelningen helt och lägga till den igen för att få möjlighet att ta bort "Säsong".

 

Det blir nog enklast att rensa Canal-Digital appen och lägga om alla serieinspelningar.


Redigerat av R-R, 28 mars 2020 - 20:13.


#2844

Postad 29 mars 2020 - 15:47

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Ttuneren min fikk ny software i natt, 30 minutter etterpå fikk jeg stillbilde og etterhvert svart skjerm og innlasting av android på nytt, etter det har det fungert som det skal.

#2845

Postad 30 mars 2020 - 09:05

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Nu börjar det här med mina serieinspelningar bli lite jobbigt. 

I går när jag startade boxen så låg alla mina säsonger och avsnitt som jag tog bort i lördags åter igen som planerade inspelningar. Jag rensade återigen CD-appen och programmerade om mina serieinspelningar och tog då återigen bort säsonger och avsnitt jag redan sett, men nu när jag startade boxen igen så var alla tillbaka igen. Som tidigare så går det inte nu heller att välja ta bort Säsong utan får som tidigare ta bort hela serieinspelningen och lägga till den igen för att kunna välja ta bort Säsong. Men vad hjälper det när nästa gång man startar boxen så är alla tillbaka igen.



#2846

Postad 30 mars 2020 - 12:30

DennisTv
  • DennisTv
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0

 tog då återigen bort säsonger och avsnitt jag redan sett, men nu när jag startade boxen igen så var alla tillbaka igen. 

Du skriver at du tog bort säsonger. Er det ikke bedre å bare ta opp den sesongen du ønsker? 
Velger du Serie.... så tar den opp alt av den serien, alle sesonger. Velger du sesong så tar den opp bare den sesongen og ingen annen.

Når valget er Serieopptak og du etterpå sletter de episodene den har funnet i en sesong så er den fortsatt i "serieopptak" modus, det vil si at den vil fortsatt lete etter nye episoder i den sesongen du har slettet.



#2847

Postad 30 mars 2020 - 14:21

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Du skriver at du tog bort säsonger. Er det ikke bedre å bare ta opp den sesongen du ønsker? 
Velger du Serie.... så tar den opp alt av den serien, alle sesonger. Velger du sesong så tar den opp bare den sesongen og ingen annen.

Når valget er Serieopptak og du etterpå sletter de episodene den har funnet i en sesong så er den fortsatt i "serieopptak" modus, det vil si at den vil fortsatt lete etter nye episoder i den sesongen du har slettet.

 

Jag vet att den spelar in alla säsonger om man väljer serieinspelning, eftersom jag även vill ha med kommande säsonger så väljer jag detta. Vissa serier har jag missat någon äldre säsong och då är det bra att dom också kommer med.

 

Det har inte varit något problem tidigare att ta bort en hel säsong men efter uppdateringen nu i fredags så kom alla gamla säsonger tillbaka i inspelningslistan. Då hade varit bra om det funkade att ta bort dom säsongerna som man redan sett.

 

Det funkar ju inte heller att bort ett enskilt avsnitt, även dessa kommer tillbaka när jag startat om boxen.



#2848

Postad 30 mars 2020 - 17:27

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Ttuneren min fikk ny software i natt, 30 minutter etterpå fikk jeg stillbilde og etterhvert svart skjerm og innlasting av android på nytt, etter det har det fungert som det skal.


Har nå hatt 5 nye stopp av avspilling av opptak og ny oppstart med Android figurene. Hadde håpet på mere nå.

#2849

Postad 31 mars 2020 - 09:39

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Du skriver at du tog bort säsonger. Er det ikke bedre å bare ta opp den sesongen du ønsker? 
Velger du Serie.... så tar den opp alt av den serien, alle sesonger. Velger du sesong så tar den opp bare den sesongen og ingen annen.

Når valget er Serieopptak og du etterpå sletter de episodene den har funnet i en sesong så er den fortsatt i "serieopptak" modus, det vil si at den vil fortsatt lete etter nye episoder i den sesongen du har slettet.

 

Nu har jag gjort som du föreslog, dvs att endast spela in "Säsong". I dag så var återigen mina borttagna säsonger i inspelningslistan.

Enda gången som jag nu använder "Serieinspelning" är när serien är på säsong 1 eller när jag vill spela in alla säsonger.



#2850

Postad 31 mars 2020 - 18:25

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Det markeras ej längre inspelningar av repriser så det är väl bra i alla fall.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.