Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad händer med minhembio?

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 17 juni 2019 - 09:36

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

Det är svårt att inte notera att aktiviteten på forumet har sjunkit rejält. Sidan med "nya inlägg" sträcker sig oroväckande många dagar tillbaka...

 

Beror det på forumets undanskymda plats på nya prisjakt, har folk dragit vidare till andra forum eller har intresset för hemelektronik sjunkit? 



#2

Postad 17 juni 2019 - 10:01

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

  • 3 158 inlägg
  • 0

kanske sommar? nää men jag vet inte, samma personer som är här hela tiden, ett gäng som svarar på allt, kanske tråkigt för nya? jag har också märkt lite de du säger, tråden med bensinpriser har tagit över 90% av alla inlägg, hehe..



#3

Postad 17 juni 2019 - 10:09

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 712 inlägg
  • 0

Varit på väg neråt i många år nu känns det som, ett tag hade foto-forumet tagit över helt, vilket jag tyckte var väldigt tråkigt.

 

Tycker inte "hemmabio" känns lika hypat nu som runt millennieskiftet, men vi som är kvar kanske är desto seriösare?



#4

Postad 17 juni 2019 - 10:28

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

Jo, det är kanske bara en nedåtgående trend, som inte lär brytas om inte forumet får lite mer kärlek från de som driver det än vad det får idag.

Känner själv att jag mer och mer vänder mig till Sweclockers även för klassiska "minhembio-frågor", eftersom jag vet att jag kommer få väldigt mycket mer respons. Väldigt synd, hur som helst. 



#5

Postad 17 juni 2019 - 10:37

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 712 inlägg
  • 0

Försökte skapa ett konto på component.se för ett par år sedan, men något blev fel. Men både mitt användarnamn och epost-address verkar finnas i deras system redan, men deras "glömt lösenord"-funktion verkar vara trasig. Men får kanske bita i det sura äpplet och regga mig med ny epost/usernamer, för det är vä där och/eller faktiskt.io som de seriösa nördarna hänger? (jag borde reggat mig för evigheter känns det som :D )


Redigerat av jn82, 17 juni 2019 - 10:38.


#6

Postad 17 juni 2019 - 10:40

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Grejen med Minhembio är att det är en så väldigt hårfin skiljelinje bland medlemmarna. Många är nybörjare, i vissa fall har de hamnat helt fel t.o.m. och det blir svårt att ha vissa diskussioner. Andra är väldigt inbitna och kunniga, det är oftast de man ser mest frekvent på forumet (som tur är).

 

Intresset i överlag har nog minskat, och ska sanningen fram vet jag inte hur mycket jag skulle saknar Minhembio om det försvann en dag. Visst har jag spenderat mycket tid här de senaste tio åren men sååå mycket värdefullt får jag nog inte ut här som jag inte kan få på annat håll. Det är kul när ens kunskaper kommer till användning iaf.



#7

Postad 17 juni 2019 - 11:56

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

Detta är egentligen inte menat som kritik, för jag förstår logiken, men jag gissar att det är svårt för ett företag som inte har det som huvudsyssla att driva ett sådant här forum. Lär inte generera särskilt mycket intäkter och lär driva högst begränsat med trafik till prisjakt. Men synd är det, jag har gillat mixen av ämnen. Tyvärr blir det ju så att man går inte mer och mer sällan, just eftersom det inte har hänt något nytt. 


Redigerat av jaQoB, 17 juni 2019 - 12:00.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.