Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sekiro: Shadows Die Twice

138 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sekiro: Shadows Die Twice (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 9 8,33 (2) 386:-
Sekiro: Shadows Die Twice (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 7,29 (6) 349:-
Sekiro: Shadows Die Twice (PC) (PC-spel) 5 8,33 (2) Inga priser

#51

Postad 26 mars 2019 - 22:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Jag hade problem som fan med en mini boss igår.
Men insåg att istället för att fega och skutta undan, så hjälpte det att brutalt gå på med attacker, då hann han inte riktigt få till sina attacker. Så efter att ha dött 20ggr igår å rage quittat, så tog jag honom på andra försöket idag :D

Är så j*vla nice känsla när man väl tagit kål på en svår fiende, och man fått kämpa för det, jämfört med de flesta spel idag, där man ofta knäcker dom på första försöket.


Detta är tråden för Sekiro, inte Generation Zero :P


Ja de verkar ju va en kandidat. Vete gudarna om jag ens orkar bryta plasten. Vilket lir har jobbigast bosstrider?

#52

Postad 27 mars 2019 - 01:03

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

En speedrun redan ute med tiden 1 tim 25 min. :D


Redigerat av Zerox_no1, 27 mars 2019 - 01:04.


#53

Postad 27 mars 2019 - 01:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nu var det Genichiro jag spöade i alla fall... 6-7 försök eftersom combatsystemet har sina brister i konsekvens. Ändrar en liten grej (dodgea istället för parera ett visst slag som borde gå att parera) och plötsligt hur lätt som helst.

 

Ibland när man slår honom blir han stunnad och ibland inte. Ja lite inkonsekvent men det är ju fortfarande ett spel trots allt.


Redigerat av Zoiler, 27 mars 2019 - 01:42.


#54

Postad 28 mars 2019 - 14:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

En recension som ger det 2 av 5. Slantmagazine som söker hits som vanligt. De brukar ge låga betyg till populära spel.

 

Recensenten slår tillbaka kraftigt mot de som gillar spelet.

Det märkliga är att han verkar fokusera på att stealthsystemet är för lätt att exploatera, vilket gör spelet lätt eller nåt. Alltså att han springer tillbaka och gömmer sig när han blir upptäckt och prövar igen. Men stealth är bara en sekundär mekanik.



#55

Postad 28 mars 2019 - 15:29

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Herregud vilken jäkla tomte :D

 

Tvivlar på att han tog sig nånstans i spelet, utan bara fegade ur och smet hela tiden.

 

Verkar även va en sån där indie hipster, som hatar storbudget spel.


Redigerat av Svante Skoog, 28 mars 2019 - 15:35.


#56

Postad 28 mars 2019 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tvivlar på att han tog sig nånstans i spelet, utan bara fegade ur och smet hela tiden.

 

Nä han har väl inte ens kommit förbi Ashina Outskirts.

 

Tydligen hade han Bloodborne på sin topp 10 sämsta spel 2015 och tyckte Dark Souls 3 var värdelöst.

 

Vad jag då inte förstår, om vi skulle utgå från att de vore en riktig recensionssida och inte bara ute efter kontrovers, är varför man ger dessa spel till samma recensent hela tiden. Det kan ju bara ha att göra med att de ser att trafiken ökar, annars byter man. Vem fortsätter spela spel hen inte gillar?



#57

Postad 28 mars 2019 - 17:59

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
Nån som plockat ”The Owl” är tokfast här : ) har gjort allt som går att göra så måste förbi denna filur.


Edit: efter ett dygns mental vila gick han ned på första försöket idag,skall nog gå o köpa en lott idag tror jag ; )

Redigerat av TOOL, 29 mars 2019 - 09:04.


#58

Postad 29 mars 2019 - 12:39

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Kan man inte ställa in svårighetsgraden?



#59

Postad 29 mars 2019 - 13:08

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
Det har man aldrig kunnat göra i ett spel från Fromsoftware.

#60

Postad 29 mars 2019 - 13:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det har man aldrig kunnat göra i ett spel från Fromsoftware.

 

Jo de andra spelen har ju haft ett easy mode... kalla på hjälp om man har problem. Så har man kunnat komma vidare även fast man egentligen inte skulle.

 

Men går inte i detta, så finns en del som klagar på det  ;)



#61

Postad 29 mars 2019 - 14:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Låter brutalt svårt. Inget för en casual som mig.

#62

Postad 29 mars 2019 - 18:43

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Det är inte så farligt som vissa vill få det till, även om det är svårt. Men fantastiskt.

 

Vad som inte är så fantastiskt är att få sin save fil förstörd efter 17h in i spelet (PC). Datorn tvärhängde sig i spelet, sen var filen korrupt. Lyckades dock att fixa det med den här guiden: https://www.reddit.c...e_save_data_is/

Min fil låg i en mapp med lite annat namn, slutade på 65 och inte 66, men det verkar gjort susen.



#63

Postad 29 mars 2019 - 22:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Ja det är svårt ..
Iaf om man är van tex Dark Souls .

Men det är svårt på ett bra sätt.

Oftast iaf

#64

Postad 29 mars 2019 - 23:57

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Jo alltså det är svårt. Men så svårt kan det inte vara. Jag jag är rätt kass på tv-spel överlag, men bloodborne, dark souls och nu detta hör till mina absoluta favoriter



#65

Postad 31 mars 2019 - 14:43

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
Ja jäklar,nu är det bara 2 eller man kanske skall säga 3 gubbar kvar,ena värre än den andra : )

#66

Postad 31 mars 2019 - 15:07

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Jag tycker plåtniklas på höjden är knepig. Han har sån j*vla reach, och när man blir träffad så är är man inte så kaxig

#67

Postad 31 mars 2019 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag tycker plåtniklas på höjden är knepig. Han har sån j*vla reach, och när man blir träffad så är är man inte så kaxig

 

Gå in i close combat med honom så bör det bli enklare  :)

 

Han fick jag ner till noll ett ANTAL gånger.... innan jag fattade hur man var tvungen att vinna över honom.

 

Hjälpte inte att spelet lurade mig innan att tro att det inte var möjligt att göra så.



#68

Postad 31 mars 2019 - 16:19

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
När ni kommer upp mot toppen,dra i repet till klockan så blir spelet mycket lättare efter det : )

Redigerat av TOOL, 31 mars 2019 - 16:19.


#69

Postad 31 mars 2019 - 20:39

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Gå in i close combat med honom så bör det bli enklare :)

Han fick jag ner till noll ett ANTAL gånger.... innan jag fattade hur man var tvungen att vinna över honom.

Hjälpte inte att spelet lurade mig innan att tro att det inte var möjligt att göra så.


Jag gör det, men han är stark. Man skjuts ju iväg när man deflektar... Tror jag har problem med dodgeknapp timingen.

När ni kommer upp mot toppen,dra i repet till klockan så blir spelet mycket lättare efter det : )


Det blir det va? Hehe, har dock förstått att det är bra när man vill farma

#70

Postad 31 mars 2019 - 20:47

TOOL
  • TOOL
  • Forumräv

  • 632 inlägg
  • 0
Precis,det blir lättare att farma : ) (fler saker släpps) men gubbarna blir svårare,man får dock en liten klocka att ringa i så återgår det till det normala.

#71

Postad 31 mars 2019 - 21:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tror jag har problem med dodgeknapp timingen. 

 

Ja om du tajmar pareringen rätt så blir det mer han som ryggar tillbaka lite.



#72

Postad 31 mars 2019 - 21:43

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Done. Den där centipede-liraren var ju söt också. Men tycker spelet bara växer. Först tyckte jag nog att det inte riktigt var BB och DS klass men jag har ändrat mig. Sjukt bra.

#73

Postad 01 april 2019 - 15:47

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Är rätt sugen köpa detta men är lite rädd det ska vara för svårt 😊 ser ju riktigt bra ut och gillar att det inte verkar vara lika mörkt utan varierande miljöer

#74

Postad 02 april 2019 - 01:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Är rätt sugen köpa detta men är lite rädd det ska vara för svårt

 

Det är svårt. Kommer inte rekommendera detta till casuals direkt.

 

Sen lurade spelet mig att ta fel beslut så jag fick möta fel slutboss och fick inte det riktiga slutet (bara 0,5 % som fått prestationen), så jag missade typ 10 bossar och ett helt område. Körde NG+ nu och testade men tror inte jag kommer orka spela om hela spelet för att få göra om valet och se resten, spelar i stort sett aldrig om spel.

 

Men bra försök slutboss... bra försök. Fast jag slog dig utan att ens utnyttja punishsystemet, din j-vel  :angry:



#75

Postad 02 april 2019 - 13:57

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Det är svårt. Kommer inte rekommendera detta till casuals direkt.

Slog till igår. Kunde inte låta bli 😊
Början känns hittills rätt överkomlig. Väldigt många fiender går ju smyga förbi eller grapple hook:a förbi om man nu inte känner att man måste slåss mot allt och alla.
Körde så man kom förbi Chained Ogre.
Gillar det man sett hittills och suget köra mer är stort 😊

#76

Postad 02 april 2019 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Början känns hittills rätt överkomlig. Väldigt många fiender går ju smyga förbi eller grapple hook:a förbi om man nu inte känner att man måste slåss mot allt och alla. 

 

Ja fienderna är inte egentligen problemet, de bör man använda som exp/pengar och träning  :)

 

När det gäller svårighetsgrader så tänker jag att alla till slut kan övervinna allt bara man lägger ner tillräckligt med tid, det som avgör hur svårt ett spel är blir hur länge man måste träna på något för att komma vidare, eller hur många väggar man stöter på där man fastnar. Många kommer inte ha tålamodet att slutföra Sekiro, har sett ett antal lägga ner på Resetera.

 

Upright sa att det inte är så farligt som vissa vill få det till, men om han jämför med andra spel han spelat på sistone så tror jag han stött på fler väggar i Sekiro än i de flesta andra spel. Men till slut går det ju, bara man lägger ner tid.

 

Men oavsett så är det ju roligt hur länge man än spelar. Skillnaden mot Souls är dock att man inte kan summona hjälp vid bossar eller göra sin karaktär mer eller mindre OP genom att expa. Lär förmodligen vara en stor majoritet som tagit sig igenom Souls-spelen på dessa sätt, men i Sekiro är man mer själv.



#77

Postad 02 april 2019 - 16:06

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=KfI9RRQI8Fs



#78

Postad 02 april 2019 - 17:00

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Ja fienderna är inte egentligen problemet, de bör man använda som exp/pengar och träning :)

När det gäller svårighetsgrader så tänker jag att alla till slut kan övervinna allt bara man lägger ner tillräckligt med tid, det som avgör hur svårt ett spel är blir hur länge man måste träna på något för att komma vidare, eller hur många väggar man stöter på där man fastnar. Många kommer inte ha tålamodet att slutföra Sekiro, har sett ett antal lägga ner på Resetera.

Upright sa att det inte är så farligt som vissa vill få det till, men om han jämför med andra spel han spelat på sistone så tror jag han stött på fler väggar i Sekiro än i de flesta andra spel. Men till slut går det ju, bara man lägger ner tid.

Men oavsett så är det ju roligt hur länge man än spelar. Skillnaden mot Souls är dock att man inte kan summona hjälp vid bossar eller göra sin karaktär mer eller mindre OP genom att expa. Lär förmodligen vara en stor majoritet som tagit sig igenom Souls-spelen på dessa sätt, men i Sekiro är man mer själv.


Jo alltså du har en poäng. Men jag tycker hittills inte att det är svårare än tex dark souls 3. Men jag har å andra sidan det värsta kvar kan jag tänka mig. Är håller på att göra mig redo för Gen... Vad det nu var han hette. Men allt jag stött på so far har varit lättare än tex Bloodbornes DLC. Det har jag iof kört på NG+.

#79

Postad 02 april 2019 - 17:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja du har absolut det svåraste kvar  :)

 

Ja väldigt individuellt vad man tycker, men jag minns att jag tyckte trean var enklast eftersom jag var så van vid det laget. Fast slutbossen i andra DLC:t var INTE att leka med. Eller DS1-remake var ju enklast men då var jag ju alldeles för van. Tog slutbossen med ett fjantvapen.

 

DS1 första gången och tvåan däremot vet jag inte om jag tycker Sekiro var svårare än, förmodligen inte. Men har som sagt missat så många bossar i Sekiro så lite orättvist.

 

Bloodborne tyckte jag var enklare än Souls-spelen, spelade dock inte DLC:na.

 

Däremot känns Sekiro som ett bossgauntlet jämfört med Souls-spelen. Fienderna men framförallt miljöerna och fällor utgör ett större hot i Souls. Du dör ju inte ens om du ramlar ner i Sekiro. I Sekiro är det bossar runt varje hörn känns det som och dubbelt upp dessutom.

 

 

Men alla de här spelen är ju ändå en nische i svårighetsgrad som inte finns i 99 % av resterande spel som släpps idag.



#80

Postad 02 april 2019 - 21:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 1
Har då själv rätt stora problem med alla småbossar 😄..
Är nog för dålig att parera ..
Hatade det i alla Souls spel 😒

#81

Postad 02 april 2019 - 22:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

MHB:s recension



#82

Postad 03 april 2019 - 00:03

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Genichiro var svår. Gäller verkligen att hålla tungan rätt i mun, ett feltajmat tryck och man blir rätt fint manglad.

#83

Postad 03 april 2019 - 00:14

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Bra recension. Hacken du nämner finns inte i pc-versionen. Den ligger väldigt stabilt. Fattar inte varför den är låst till 60fps, inte för att jag bryr mig jättemycket men...
Ett stort minus var att jag blev av med min save. Nu gick det att återskapa den, men man vet ju aldrig om det kommer funka om det händer igen. Då skulle jag bli ledsen.

#84

Postad 03 april 2019 - 00:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Bra recension. Hacken du nämner finns inte i pc-versionen. Den ligger väldigt stabilt.

 

Sant, jag testade på X. Men jag hade nog inte orkat köra om ifall jag tappat 17 timmars spelande. Iofs körde jag vidare på NG+ idag... kul att döda bossarna på olika sätt nu när man kan dem lite mer. Men kanske inte så kul när de bra kommer =P

 

Slog förresten Drunkard på NG+ och tog hjälp av blå killen den här gången, blev ju skitlätt då, haha. Bara slå honom i ryggen, 2 mot 1.


Redigerat av Zoiler, 03 april 2019 - 23:20.


#85

Postad 03 april 2019 - 23:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Omröstning på Era. Sekiro klart svårast enligt dem.

 

Tror ändå det har mycket att göra med att man glömmer saker med tiden också, t.ex. hur man verkligen tyckte när man spelade Demons Souls. Frustration som är färskt i minnet är ju starkare.



#86

Postad 04 april 2019 - 13:31

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Zoiler, vilken area missade du?



#87

Postad 04 april 2019 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Den sista. Du får två alternativ i slutet och jag valde fel.



#88

Postad 04 april 2019 - 14:44

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Två alternativ kanske, men det ska finnas fyra slut



#89

Postad 04 april 2019 - 15:15

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Hatar när spel har olika slut, iaf när det är otydligt vad man behöver göra för att få ett bra/riktigt slut.

Annars känns det bara som en spark på kulorna, när man får ett dåligt slut, efter att man kämpat med ett spel i flera veckor.


Redigerat av Svante Skoog, 04 april 2019 - 17:56.


#90

Postad 04 april 2019 - 15:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Två alternativ kanske, men det ska finnas fyra slut

 

 

Ja men vilket slut jag får bryr jag mig inte så mycket om, men att låsa ett helt område (såg nu att det var hela 8 idoler dessutom) bakom story är rätt dumt och tar man fel där så blir man utstängd från det.

 

Det "riktiga" slutet är helt omöjligt att komma på själv så många steg som det har. Man fattar att From designade spelet med detta i åtanke, att folk kollar upp allt på nätet, så de gör det istället så jobbigt att de flesta inte kommer bry sig. Men går ju att kolla upp på YT om man är intresserad också i dagens läge.

 

Jag läste ett inlägg från nån på Era igår som önskade att han kunde döda åtminstone en boss utan att behöva kolla en guide först. Det är som att kolla facit på ett prov, man har inte klarat det själv. Att memorera en boss attacker eller inse vad man ska göra är ju det svåra, utförandet är inte lika svårt.

 

Var bättre på den gamla goda tiden när internet inte fanns och folk behövde använda hjärnan  ;)



#91

Postad 04 april 2019 - 23:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Det här påminner mig Nioh, ju mer aggressivt man spelar desto bättre går det. Måste dock behärska parry och counter, men ändå. Dodge är inte lika använbart.

#92

Postad 05 april 2019 - 01:05

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Ja men vilket slut jag får bryr jag mig inte så mycket om, men att låsa ett helt område (såg nu att det var hela 8 idoler dessutom) bakom story är rätt dumt och tar man fel där så blir man utstängd från det.

Det "riktiga" slutet är helt omöjligt att komma på själv så många steg som det har. Man fattar att From designade spelet med detta i åtanke, att folk kollar upp allt på nätet, så de gör det istället så jobbigt att de flesta inte kommer bry sig. Men går ju att kolla upp på YT om man är intresserad också i dagens läge.

Jag läste ett inlägg från nån på Era igår som önskade att han kunde döda åtminstone en boss utan att behöva kolla en guide först. Det är som att kolla facit på ett prov, man har inte klarat det själv. Att memorera en boss attacker eller inse vad man ska göra är ju det svåra, utförandet är inte lika svårt.

Var bättre på den gamla goda tiden när internet inte fanns och folk behövde använda hjärnan ;)


Ja, det är sjukt hur invecklade vägar det är för att nå vissa slut eller side quests i Froms spel. Jag kollar upp sånt, tycker inte det gör något. Dom här spelen är lite som community efforts, och det går nästan inte att gå in i blindo utan att missa något viktigt

Det här påminner mig Nioh, ju mer aggressivt man spelar desto bättre går det. Måste dock behärska parry och counter, men ändå. Dodge är inte lika använbart.


Japp, måste ligga upp inpå och aldrig låta dom få andningspaus.

#93

Postad 05 april 2019 - 01:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det här påminner mig Nioh, ju mer aggressivt man spelar desto bättre går det. Måste dock behärska parry och counter, men ändå. Dodge är inte lika använbart.

 

Sidododge, om man tajmar det rätt, tycker jag var rätt effektivt mot vissa slag. Då kommer man oftast bakom också.

 

Jag kunde inte köra offensivt mot alla bossar, utan fick vara defensiv mot vissa. Men egentligen är det ju bäst att vara offensiv. Lite mer safe att spela defensivt mot en del bossar dock.



#94

Postad 05 april 2019 - 06:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Körde mot en miniboss som hade nån sorts virvelvindsattack .
Testade säkert 20ggr.
Hade kollat på Youtube så jag visste ändå hur man skulle göra .

Fixade inte parera han som man bör göra .
Men det gick att fegspela mot han å lura ut hans attacker å låta gift ha sin verkan 😁

#95

Postad 05 april 2019 - 13:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Körde mot en miniboss som hade nån sorts virvelvindsattack .
Testade säkert 20ggr.
Hade kollat på Youtube så jag visste ändå hur man skulle göra .

Fixade inte parera han som man bör göra .
Men det gick att fegspela mot han å lura ut hans attacker å låta gift ha sin verkan

 

Jasså du kunde fegspela mot honom? Försökte första gången och tyckte det verkade svårt, han var ju på en hela tiden. Så andra gången stod jag bara kvar och tryckte i samma takt som han slog (vilket var coolt) och sen var det klart på 1 minut. Lättaste bossen i spelet om man räknar bort de som inte är riktiga fighter. 



#96

Postad 05 april 2019 - 17:57

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Är det centipede ni menar?

#97

Postad 05 april 2019 - 18:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Japp.

 

Antar han menar honom iallafall... virvelvindsattack, borde vara det.


Redigerat av Zoiler, 05 april 2019 - 18:09.


#98

Postad 05 april 2019 - 18:23

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Jag undrar lite om längden på spelet. Kört alla DS och BB. Kände dock på senaste när jag körde DS1 att det var i längsta laget, då jag tyckte det blev lite tjatigt på slutet.

Hur känns längden och variationen i detta?

#99

Postad 05 april 2019 - 18:42

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0

Japp.

Antar han menar honom iallafall... virvelvindsattack, borde vara det.


Ah okej. Jag hade problem med den först också, men sen så insåg jag att det faktiskt inte alls var så svårt ...

SPOILER
... vilket var tur, eftersom det kommer en till. Den gången gick det lätt som en plätt.

Jag undrar lite om längden på spelet. Kört alla DS och BB. Kände dock på senaste när jag körde DS1 att det var i längsta laget, då jag tyckte det blev lite tjatigt på slutet.

Hur känns längden och variationen i detta?


Längden varierar lite. Men kortare än DS/BB skulle jag säga.

#100

Postad 05 april 2019 - 19:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det är kortare än DS-spelen, här kan du se längd: https://howlongtobea...me.php?id=57415

 

Men det är mycket som är valfritt, många valfria bossar. Nu när jag körde lite på NG så går det såklart mycket snabbare, och egentligen är det inte särskilt långt om man bara kör huvuduppdraget. Men räkna med 25-30 timmar säkert.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.