Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Switch/Wii U]

476 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U) (Nintendo Wii U-spel) 8 8,4 (14) 699:-
The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Switch) (Nintendo Switch-spel) 9 9,03 (63) 215:-
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Limited Edition (Switch) (Nintendo Switch-spel) 9 8,4 (4) Inga priser

#151

Postad 15 februari 2017 - 08:36

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Känns som Nintendo satsar hårt på merförsäljning med 5 amiibo och Season Pass. Rädda att inte få in tillräckligt med dollares?

#152

Postad 22 februari 2017 - 13:33

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=tirsoK5Jwj4



#153

Postad 22 februari 2017 - 13:55

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Ser att WH tar emot bokingar igen på Limted Edition. Den har varit fullbokad länge där. Antigen har dom fått mer än dom trodde eller så har folk avbokat.



#154

Postad 22 februari 2017 - 14:43

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Ser att WH tar emot bokingar igen på Limted Edition. Den har varit fullbokad länge där. Antigen har dom fått mer än dom trodde eller så har folk avbokat.

 

Gött! Då var den bokad :)



#155

Postad 22 februari 2017 - 14:46

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0

Känns som Nintendo satsar hårt på merförsäljning med 5 amiibo och Season Pass. Rädda att inte få in tillräckligt med dollares?

Dessutom fem sjukt dyra amiibos. Har bokat dem för säkerhetsskull men är rätt säker på att jag kommer avboka i början på nästa vecka för jag har verkligen ingen lust att lägga ut 1500 kr på fem amiibos :(



#156

Postad 22 februari 2017 - 17:00

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Pratade med Webhallen, och det är tydligen leverans nr 2, av Limited utgåvan, som går att boka just nu.


Redigerat av Svante Skoog, 22 februari 2017 - 17:00.


#157

Postad 22 februari 2017 - 21:32

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Ser att WH tar emot bokingar igen på Limted Edition. Den har varit fullbokad länge där. Antigen har dom fått mer än dom trodde eller så har folk avbokat.

Jag hade redan en utländsk beställning på den, men det skadar inte ha en i Sverige för säkerhetsskull. Tack!

 

Dessutom fem sjukt dyra amiibos. Har bokat dem för säkerhetsskull men är rätt säker på att jag kommer avboka i början på nästa vecka för jag har verkligen ingen lust att lägga ut 1500 kr på fem amiibos :(

Jag håller med dig om att de är extremt dyra, är själv tveksam på om jag verkligen ska ha dem. Vi fick inte se något mer av de där 30th anniversary generationen heller, de blev fullbokade innan release och sen dess har man inte sett eller hört mer. Jag hoppas de här dyra amiibo figurerna just nu också är av någon form av limited edition. I så fall är det värt tycker jag.



#158

Postad 23 februari 2017 - 09:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Ang Amiibos:

 

"The Guardian amiibo unlocks rare weapons and items to help you on your adventure, which include a special arrow and some other objects which could potentially be used for crafting. The Bokoblin amiibo also unlocks rare weapons - a few special clubs, to be precise. Horse Rider Link gives you a special sword and saddle, while the Zelda amiibo rewards with you a fancy Hylian shield. Finally, the Link with a bow amiibo gives you a (you've guessed it) special bow.

All of these items can be obtained in the game without using amiibo - these figures simply give you early (and easy) access to them. You can also use your existing Zelda amiibo figures to unlock other (less exciting) items."

 

http://www.nintendol...onder_no_longer



#159

Postad 23 februari 2017 - 10:09

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0

Jag håller med dig om att de är extremt dyra, är själv tveksam på om jag verkligen ska ha dem. Vi fick inte se något mer av de där 30th anniversary generationen heller, de blev fullbokade innan release och sen dess har man inte sett eller hört mer. Jag hoppas de här dyra amiibo figurerna just nu också är av någon form av limited edition. I så fall är det värt tycker jag.

 

Av en händelse så var jag in på mitt lokala gamestop och dom hade några av 30th anniversary amiibosarna. jag hade reda fått tag på två av dem från cdon men köpte de andra två. jag pekade ut vilka två jag skulle ha, butikschefen skickade in sin medarbetare på lagret för att hämta ut dem, jag såg aldrig vad hon stoppade i påsen. När jag kom hem så ser jag att så klart har dom stoppat i fel så jag fått en av dem jag inte skulle ha. Ringde tillbaka och då var den jag ville ha slut. Så j*vla surt att gå miste om den enda Zelda amiibon jag inte har för att personalen inte kan hålla reda på vad dom gör.



#160

Postad 23 februari 2017 - 10:14

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

 jag såg aldrig vad hon stoppade i påsen.

 

Sånt här kollar jag alltid, innan jag lämnar butiken.

 

Just in case sånt här händer.


Redigerat av Svante Skoog, 23 februari 2017 - 10:15.


#161

Postad 23 februari 2017 - 10:21

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0

Sånt här kollar jag alltid, innan jag lämnar butiken.

 

Just in case sånt här händer.

Handlar så sällan i butik att jag knappt vet vad en påse är :P

 

Å andra sidan så har jag själv jobbat i spel/film butik i tio år och aldrig stoppat fel i en enda påse så kanske har lite för höga förväntningar på andra som gör samma sak.



#162

Postad 23 februari 2017 - 14:53

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Av en händelse så var jag in på mitt lokala gamestop och dom hade några av 30th anniversary amiibosarna. jag hade reda fått tag på två av dem från cdon men köpte de andra två. jag pekade ut vilka två jag skulle ha, butikschefen skickade in sin medarbetare på lagret för att hämta ut dem, jag såg aldrig vad hon stoppade i påsen. När jag kom hem så ser jag att så klart har dom stoppat i fel så jag fått en av dem jag inte skulle ha. Ringde tillbaka och då var den jag ville ha slut. Så j*vla surt att gå miste om den enda Zelda amiibon jag inte har för att personalen inte kan hålla reda på vad dom gör.

Oj, snacka om riktig otur. Någon annan fick turen att få ett exemplar på din oturs bekostnad. Jag kan förstå att butiker som Gamestop kan ha några exemplar eftersom man bara kan boka i butik eller hur? Då är det inte konstigt. Men nu ska de säkert vara slutsålda överallt. I alla fall Link från Ocarina.



#163

Postad 23 februari 2017 - 16:48

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0

link från wind waker gick jag miste om, den finns ju för typ 400 kr på tradera men nej tack.



#164

Postad 23 februari 2017 - 17:09

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

link från wind waker gick jag miste om, den finns ju för typ 400 kr på tradera men nej tack.

Jag hade hela samlingen i min hand vid releasen, men jag valde att bara hämta ut två av fyra, tyckte inte Link och Zelda i Wind Waker såg bra ut i design. Därför föredrog jag 8-bit Link delvis för att den passade ihop med 8-bit Mario då båda är 30th anniversary exemplar. Och sedan vill man inte vara utan Ocarina of Time varianten ;) För dyrt om man skulle behålla alla fyra ändå.



#165

Postad 24 februari 2017 - 18:08

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Hmmm... dom kanske skulle ha använt sig av dynamisk upplösning, och gå ner till 720p emellanåt?

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z9t2uY91kyg



#166

Postad 24 februari 2017 - 20:31

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Hmmm, s*tan vilken skillnad 🙄

#167

Postad 25 februari 2017 - 12:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Zelda fick 10/10 i Edge. Känner på mig att det kommer få några till.



#168

Postad 25 februari 2017 - 16:26

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Zelda fick 10/10 i Edge. Känner på mig att det kommer få några till.

Har ej läst artikeln. Hur bedömer dem spelet? Innehållsmässigt ? Om dom ger 10/10 så måste dom vara mer än nöjda även med hårdvaran antar jag?

Fan, kan det inte bli fredag🤔😂😂

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 25 februari 2017 - 16:26.


#169

Postad 25 februari 2017 - 18:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Även WiiU versionen fick en 10:a så uppenbarligen (och föga överraskande) är det ett bra spel oavsett hårdvara.

Kom ihåg när de delade ut sin första 10:a (SM64), var världens grej då. :)

#170

Postad 25 februari 2017 - 22:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Har ej läst artikeln. Hur bedömer dem spelet? Innehållsmässigt ? Om dom ger 10/10 så måste dom vara mer än nöjda även med hårdvaran antar jag?

 

Har inte läst heller. Skummade previewtråden på GAF lite, det här spelet verkar ligga på någon slags Ocarina of Time-nivå av superioritet om man ska gå efter intrycken däri.

 

Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnghhh..

 

HAJP!



#171

Postad 26 februari 2017 - 07:34

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Har inte läst heller. Skummade previewtråden på GAF lite, det här spelet verkar ligga på någon slags Ocarina of Time-nivå av superioritet om man ska gå efter intrycken däri.

Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnghhh..

HAJP!


Härligt!

Därför OOT var det sista spelet av Zelda som jag spelade igenom ordenligt, MM och WW hade jag ej tiden på min sida med andra intressen som tog upp fritiden. TP har jag ej ens sett något klipp på.
Men med BOTW känner jag något annat inför, jag vet inte varför. Men kan ha att göra med att jag lessnat ur på genren jag spelat sista 5 åren, FPS (är nästan så man skäms när jag skriver det) men nu är det back to the roooooots 🙌🏻

Hoppas bara jag får min maskin på fredag. Bor i Mora och det är Vasaloppstider här, så får se om posten pallar med att leverera. Hmm...

#172

Postad 26 februari 2017 - 10:12

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Tråkiga är att jag har ingen maskin förbokad, men vill inte lira på Wii U. What do what do...

#173

Postad 26 februari 2017 - 11:59

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Tråkiga är att jag har ingen maskin förbokad, men vill inte lira på Wii U. What do what do...

Vet att det är en på en Facebook grupp som bor på västkusten som har 2-3 maskiner bokade, som mer än gärna kunde släppa en av bokningarna till någon som inte hade någon bokad. Och självklart till ordinarie pris 👍🏻

Nintendo Switch / WiiU Sverige är gruppen 👍🏻

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 26 februari 2017 - 12:00.


#174

Postad 26 februari 2017 - 12:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

har inte råd, vilket är delvis varför jag inte förbokat. sen att där bara var ett intressant spel var en större anledning ;)

men jag är sjukt sugen på att lira detta, så jag lär väl göra det på wii u.



#175

Postad 26 februari 2017 - 19:56

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Saaatan vad hypad jag blev nu! Är rädd att man får för höga förhoppningar men 10/10 låter strålande :)



#176

Postad 26 februari 2017 - 20:27

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Har sett en hel del gameplay videos under helgen, och det är helt sjukt va mycket stölligt man kan hitta på i spelet.

 

Gillar att man kan frysa ett objekt i tiden, slå på föremålet, sikta på fienden, och sen skicka i väg det, för att mosa dom, eller åka med på en flygtur :D

 

Kul att man kan använda fienderna mot varandra.

Typ att lura in ett monster i skottlinjen, när en Guardian siktar på Link, och låta fienden smaka på lasern istället, osv.

 

Fysiken verkar ju va guld också.

 

Äntligen ett open-world spel, som kommer med nya idéer, och sätt att spela på.

 

Ubisoft skulle behöva ta en titt på detta ;)

 

Här har ni EDGE recensionen, inscannad:

https://www.reddit.c...h6q&sh=feab31a0



#177

Postad 28 februari 2017 - 01:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

men jag är sjukt sugen på att lira detta, så jag lär väl göra det på wii u.

 

Wii U jämfört med Switch:

 

Strictly talking about the tutorial area :
Strong aliasing
Worse sharpness
Serious framerate drops
Visual issues with cutscenes and when getting out of the inventory
Too many actions (using a power+rotating the camera = "framerate death"
5 sec loading time when you get back to the Home menu
He installed every patch available
The plateau on Switch is bad framerate related and it gets better after, but in the plateau it's nowhere near what the Wii U version is

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1348277

 

 

Skulle nog väntat snarare än att spela en så mycket sämre version av ett så bra spel tbh.



#178

Postad 28 februari 2017 - 07:15

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Wii U jämfört med Switch:

 

Strictly talking about the tutorial area :
Strong aliasing
Worse sharpness
Serious framerate drops
Visual issues with cutscenes and when getting out of the inventory
Too many actions (using a power+rotating the camera = "framerate death"
5 sec loading time when you get back to the Home menu
He installed every patch available
The plateau on Switch is bad framerate related and it gets better after, but in the plateau it's nowhere near what the Wii U version is

 

http://www.neogaf.co...d.php?t=1348277

 

 

Skulle nog väntat snarare än att spela en så mycket sämre version av ett så bra spel tbh.

 

Jag blir nästan lite förbannat på Nintendo efter att ha stött dem genom Wii U och bli nerprioriterad såhär med en skitversion. Å andra sidan kommer jag förr eller senare köpa Switch och spelet ändå. Jag böjer mig alltid fram och tar upp tvålen till sist när det gäller bra spel.  :wacko:



#179

Postad 28 februari 2017 - 08:47

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

Jag blir nästan lite förbannat på Nintendo efter att ha stött dem genom Wii U och bli nerprioriterad såhär med en skitversion. Å andra sidan kommer jag förr eller senare köpa Switch och spelet ändå. Jag böjer mig alltid fram och tar upp tvålen till sist när det gäller bra spel.  :wacko:

 

Om detta går att säga utan att trampa på någons tår så skulle jag nog vilja påstå att problemet inte är att de gör en skitversion, utan att Wii U i sammanhanget är en skitkonsol som helt enkelt inte har kraften att driva ett spel som detta. Jag skulle snarare vilja säga att Nintendo ska ha en viss eloge för att de faktiskt inte övergav Wii U användarna, utan antagligen krängde sig själva ut och in för att faktiskt få spelet alla väntat på att faktiskt fungera även på Wii U. Deras största fel var att överhuvudtaget presentera Zelda som ett Wii U spel (eller att ens släppa Wii U med den prestandan den har). 



#180

Postad 28 februari 2017 - 10:00

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Tror folk behöver lugna sig lite, ang Wii U versionen:

 

https://www.youtube.com/watch?v=bsciL21R9bk

 

Ser inte direkt ospelbart ut ;)

Både drawdistance of flytet ser ju betydligt bättre ut än versionen som visades under E3.

 

Att spelet inte är lika skarpt som på Switch, är ju inte så underligt, då det rullar på i 720p, jämfört med 900p på Switchen.

 

Enligt Edge recensionen, så har både Wii U och Switch versionerna "Occasional framerate drops", vilket händer med alla open-world spel emellanåt. Men bägge versionerna fick 10 av 10 i betyg.

 

En polare ska köpa spelet till Wii U, så ska jämföra, när jag kört Switch versionen några timmar.

 

Hade dom inte släppt en version på Switch, så tror jag inte det hade blivit så mycket gnäll på Wii U versionen.


Redigerat av Svante Skoog, 28 februari 2017 - 10:25.


#181

Postad 28 februari 2017 - 10:34

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Wii U versionen streamas just nu här:

https://www.youtube.com/watch?v=ytBnkDcq3_w&feature=youtu.be

 

Flyter på fint :)

Varning för spoilers dock ;)


Redigerat av Svante Skoog, 28 februari 2017 - 10:38.


#182

Postad 28 februari 2017 - 10:39

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

https://www.youtube....?ci=YQbkBlpJX24



#183

Postad 28 februari 2017 - 12:10

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

vafan, ser nu att mitt switch ex som jag bokade som limited edition är ändrat till vanliga :(. j*vla webhallen...



#184

Postad 28 februari 2017 - 13:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tror folk behöver lugna sig lite, ang Wii U versionen:

 

Det är inte att det är ospelbart, utan mer att vill man verkligen spela den sämre versionen av ett spel som verkar så bra om man kan vänta och spela den bättre senare?



#185

Postad 28 februari 2017 - 14:26

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Det är inte att det är ospelbart, utan mer att vill man verkligen spela den sämre versionen av ett spel som verkar så bra om man kan vänta och spela den bättre senare?

 

Jo det förstår jag, men folk har ju fått hjärnsläpp på forumen, och anklagar Nintendo för att ha gjort en skitversion av spelet till Wii U. Kan ju inte förvänta sig att en last gen version ska va lika bra som en next gen ;)

 

Nintendo lär ju ha pressat Wii U:n så hårt som det bara går med nya Zelda.

Visst dom kanske kunde ha sänkt upplösningen ännu mer, eller tagit bort lite effekter, för ännu bättre flyt, men då hade folk gnällt på det istället :D

Jämfört mot E3 versionen, som visades i somras, så har den färdiga versionen fått ett lyft.

 

 

 

Nåväl, nu är iaf Limited versionen skickad från Webhallen! :)


Redigerat av Svante Skoog, 28 februari 2017 - 14:33.


#186

Postad 28 februari 2017 - 14:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Nä hade inte Switch funnits så hade de ju inte märkt det :)



#187

Postad 28 februari 2017 - 14:35

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Nä hade inte Switch funnits så hade de ju inte märkt det :)

 

Precis :)

 

 

Jag måste sluta kolla på gameplay videos nu, även om det bara är från första området.

Har fan blivit besatt av spelet :D



#188

Postad 28 februari 2017 - 14:37

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

vafan, ser nu att mitt switch ex som jag bokade som limited edition är ändrat till vanliga :(. j*vla webhallen...

Vilken otur, igår natt såg jag tillgängliga förbokningar på ICA för bara 999 kr och idag när jag vaknade var det slutsålt.



#189

Postad 01 mars 2017 - 00:59

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 1

Kollade lite gameplay-videos, har aldrig varit så taggad på ett nytt Zelda! Världen verkar vara hur stor som helst, och fylld med intressanta saker. Man blir inte mindre taggad av att läsa Edge's recension.

 

Förlåt, Nioh och Horizon: Zero Dawn men ni kommer att få vänta för nu ska jag lägga ner all speltid på Breath of the Wild! Hyrule here I come!


Redigerat av Bananklasen, 01 mars 2017 - 01:10.


#190

Postad 01 mars 2017 - 10:34

linkhouse
  • linkhouse
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

vafan, ser nu att mitt switch ex som jag bokade som limited edition är ändrat till vanliga :(. j*vla webhallen...

Testa Elgiganten! Dom har flera på lager! Även i butikerna.


Kollade lite gameplay-videos, har aldrig varit så taggad på ett nytt Zelda! Världen verkar vara hur stor som helst, och fylld med intressanta saker. Man blir inte mindre taggad av att läsa Edge's recension.

 

Förlåt, Nioh och Horizon: Zero Dawn men ni kommer att få vänta för nu ska jag lägga ner all speltid på Breath of the Wild! Hyrule here I come!

Instämmer helt :)



#191

Postad 01 mars 2017 - 12:36

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

tack linkhouse! slängde iväg en på elgiganten, så får vi se vad som händer :)



#192

Postad 01 mars 2017 - 13:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

40/40 i Famitsu.

 

Fast det säger inget för de gav det till MGS 4 och 5 också.

 

  • The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998, Nintendo, for Nintendo 64)
  • Soulcalibur (1999, Namco, for Dreamcast)
  • Vagrant Story (2000, Square Co., for PlayStation)
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker (2003, Nintendo, for Nintendo GameCube)
  • Nintendogs (2005, Nintendo, for Nintendo DS)[2]
  • Final Fantasy XII (2006, Square Enix, for PlayStation 2)
  • Super Smash Bros. Brawl (2008, Nintendo, for Wii)
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (2008, Konami, for PlayStation 3)
  • 428: Fūsa Sareta Shibuya de (2008, Sega, for Wii)
  • Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies (2009, Square Enix, for Nintendo DS)
  • Monster Hunter Tri (2009, Capcom, for Wii)
  • Bayonetta (2009, Sega, PlatinumGames, for Xbox 360)
  • New Super Mario Bros. Wii (2009, Nintendo, for Wii)
  • Metal Gear Solid: Peace Walker (2010, Konami, for PlayStation Portable)
  • Pokémon Black and White (2010, Nintendo, for Nintendo DS)
  • The Legend of Zelda: Skyward Sword (2011, Nintendo, for Wii)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim (2011, Bethesda Softworks, for Xbox 360 and PlayStation 3) – the first western developed game to receive a perfect score.
  • Final Fantasy XIII-2 (2011, Square Enix, for Xbox 360 and PlayStation 3)
  • Kid Icarus: Uprising (2012, Nintendo, for Nintendo 3DS)
  • Yakuza 5 (2012, Sega, for PlayStation 3)
  • JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle (2013, Namco-Bandai, for PlayStation 3)
  • Grand Theft Auto V (2013, Rockstar Games, for Xbox 360 and PlayStation 3) – the second western developed game to get a perfect score after Skyrim.
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015, Konami, for Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild (2017, Nintendo, for Wii U, Nintendo Switch)


#193

Postad 01 mars 2017 - 15:11

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1
Nintendogs:40/40 är en klassiker... :D

#194

Postad 02 mars 2017 - 14:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Förstår inte varför ni postar recensionerna i Switch-tråden istället för spelets dedicerade tråd :huh:

 

Men ja, 98 % på Metacritic är fan otroligt. Det är bara ett spel genom alla tider som har mer och det är Ocarina of Time på 99, men det lär inte ha fått lika många recensioner. Så bästa spelet genom alla tider typ. Får väl duga som launchspel.

 

banner01.png

 

Jag är bortom hajpad nu :D



#195

Postad 02 mars 2017 - 15:35

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Detta verkar så bra, men jag tycker om att ha kvar mina switch zeldapengar på banken. ÅNGEST!  :unsure:  :unsure:  :unsure:

 

Är också rädd att min sambo skjuter mig om jag kommer hem med mer tvspel. 


Redigerat av Unregistered6fb5a100, 02 mars 2017 - 15:37.


#196

Postad 02 mars 2017 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Du vet vad du måste göra. YOLO.



#197

Postad 02 mars 2017 - 15:50

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0
NU har jag fått mitt Zelda, konsolen kommer imorgon :(

#198

Postad 02 mars 2017 - 16:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 1

Nu j*vlar har Webhallen äntligen lagt min Limited på lådan! :)

Stog att det var skickat för ett par dar sen, men inte enligt PostNord, så blev lite orolig över att jag inte skulle hinna få det innan helgen.

 

Nu har jag iaf fixat mat, dricka och godis, så jag klarar mig under helgen.

För i morrn blir det att låsa in sig, stänga av mobilen, och gå under jorden :D



#199

Postad 02 mars 2017 - 17:51

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Plockar upp detta på WH imorrn tillsammans med Horizon Zero Dawn då sambon ska vara med när jag spelar Zelda. Då måste man ha ett bra spel att spela utan henne.



#200

Postad 02 mars 2017 - 23:29

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Nu har jag iaf fixat mat, dricka och godis, så jag klarar mig under helgen.

För i morrn blir det att låsa in sig, stänga av mobilen, och gå under jorden :D

 

Amen to that! Jag jobbar till sen kväll imorgon men efter det blir det spela för hela slanten i helgen  :D





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.