Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC Desire *

3018 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 14 april 2010 - 08:37

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

  • 3 073 inlägg
  • 0

Najksorn: Vart hittar du fordonsInfo appen?


Kollade på Swedroid.. vet alltså inte om den funkar, men det var 2st som rekomenderade den..
vore ju kanon om det funkar nu när sms-frågan lagt ner helt och hållet.. :)

#102

Postad 14 april 2010 - 08:48

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Läste på prisjakt att man måste logga in på sitt googlekonto direkt när man startar installerar mobilen... är det nåt man kan regga innan, eller gör man det då..? :)

#103

Postad 14 april 2010 - 08:48

storm72
  • storm72
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Satt och tittade på denna film som jämför surf på iphone och desire. Ser att när han går in på htc hemsida så blir bilden lite rosa(inget nytt men tråkigt). De konstiga i det hela är att denna rosa ton sitter kvar på allt efteråt också(även gränssnittet). Ser jag fel?

http://www.youtube.c...h?v=IDUdfD2AXRw

#104

Postad 14 april 2010 - 09:00

storm72
  • storm72
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0

Läste på prisjakt att man måste logga in på sitt googlekonto direkt när man startar installerar mobilen... är det nåt man kan regga innan, eller gör man det då..? :)


Trodde alla hade ett :)
Gör de innan så slipper du fibbla med det då.

#105

Postad 14 april 2010 - 09:00

mmange
  • mmange
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Läste på prisjakt att man måste logga in på sitt googlekonto direkt när man startar installerar mobilen... är det nåt man kan regga innan, eller gör man det då..? :)


Tror inte att man måste ha ett Googlekonto men eftersom telefonen har mycket funktionalitet just för Google så kan det väl underlätta. Vad gäller mail m.m. så går det vad jag har förstått precis lika bra med annan mail (t.ex. Hotmail).

#106

Postad 14 april 2010 - 09:02

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

  • 3 073 inlägg
  • 0

Satt och tittade på denna film som jämför surf på iphone och desire. Ser att när han går in på htc hemsida så blir bilden lite rosa(inget nytt men tråkigt). De konstiga i det hela är att denna rosa ton sitter kvar på allt efteråt också(även gränssnittet). Ser jag fel?

http://www.youtube.c...h?v=IDUdfD2AXRw


Svårt att säga.. hm.. kanske lite.. men kan mycket väl bero på nåt annat med, eller?

#107

Postad 14 april 2010 - 09:37

Unregistered1586716f
  • Unregistered1586716f
  • Beroende

  • 1 209 inlägg
  • 0

Dom lyckliga som som har fått den har vell hämtat den i dag så man kan vell inte riktigt känna av det redan.
Man ska ju ladda fullt och sen låta den uraldda några gånger innan full effekt ;)


Nja både ja och nej... :)
Köpte min igår förmiddag på teknikmagasinet och har hunnit leka med den en hel del.
Riktigt underbar på alla sätt och vis och hlt klart att föredra före min iphone enligt mig själv.

Batteritiden är juh som sagt lite tidig att avgöra då batteriet inte har hunnits laddas mer än en gång, men den kunde ha varit lite bättre om jag ska vara ärlig. Visserligen så leker man extra mycket i början också.

Vill bara flika in att jag älskar spotify appen till android, multitaskingen, webläsaren, telefonljudet vid samtal, samt streetview i gps:en imponerar på många. :)

#108

Postad 14 april 2010 - 09:45

fazie
  • fazie
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Kopierar samma sak jag skrev i "abbonemangs-tråden" här, hoppas ni kan hjälpa mig!
---------
Följt Desire-trådarna med glädje, mycket information för en som inte kan nåt som mig!

Telefonen verkar ju absurt bra, kommer med all sannolikhet att köpa.

Men, några otroligt enkla (antar jag) frågor jag gärna skulle vilja ha svar på... hur pass smidigt är det att kolla på ex. YouTube-klipp? Jag har aldrig haft en SmartPhone så har typ noll koll.

Sen en fråga som iofs går in väldigt mycket i den ovan, vad bör man ha för surfgrejs från sin mobiloperatör? Jag har tre, och frågan är om man klarar sig på deras baspaket med topphastighet på 0,384 Mbit/s. Hur snabbt/slött är det egentligen? Har bara wappat tidigare (ganska mycket), hur är det jämfört med det? 1GB data, hur länge räcker det?

Är det idiotiskt att inte köpa nåt slags skydd till? smile.gif

Otroligt tacksam för svar!!!

MVH /Vilsen

#109

Postad 14 april 2010 - 09:48

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Tror inte att man måste ha ett Googlekonto men eftersom telefonen har mycket funktionalitet just för Google så kan det väl underlätta. Vad gäller mail m.m. så går det vad jag har förstått precis lika bra med annan mail (t.ex. Hotmail).



Ok... men tror jag kör på den jag har(Yahoo), använder inte mail så mycket annars, mest när man måste regga sig osv... onödigt att ha flera mail då...

#110

Postad 14 april 2010 - 10:19

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Vilken app är det man ska ha för att mäta datamängden?
(I syfte att lära sig sina surf-vanor och kunna anpassa sitt surfande efter detta)

#111

Postad 14 april 2010 - 10:30

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

  • 2 644 inlägg
  • 0

Vilken app är det man ska ha för att mäta datamängden?
(I syfte att lära sig sina surf-vanor och kunna anpassa sitt surfande efter detta)


Kör själv med ( NetCounter ) som fyller sin funktion. Finns även andra.

#112

Postad 14 april 2010 - 10:35

_AvATAr_
  • _AvATAr_
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0

Vilken app är det man ska ha för att mäta datamängden?
(I syfte att lära sig sina surf-vanor och kunna anpassa sitt surfande efter detta)


Finns ett flertal sådana apps, här är en av dem:

http://www.androidzo...tchdog_ecn.html

#113

Postad 14 april 2010 - 10:40

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0

Vilken app är det man ska ha för att mäta datamängden?
(I syfte att lära sig sina surf-vanor och kunna anpassa sitt surfande efter detta)

Kör Netcounter och tycker den verkar funka bra.

#114

Postad 14 april 2010 - 10:59

marlun
  • marlun
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Ingen som vet något om detta?

************

Hej,

Som många andra är jag sugen på en Desire. Några frågor har jag till den samlade kunskapen på forumet:

1) Jag har sett olika uppgifter om fps vid videoinspelning. Kan någon klargöra vad som gäller? Vilken fps får man vid resp. upplösning?

2) Jag är van vid OVI maps (gratis från nokia) som ger möjlighet att ha kartor "offline" på minneskort och få turn-by-turn navigering. Finns motsvarande app till Android? Vad heter den?

3) Vilken är bästa gratis turn-by-turn navigerings app till Android? (online eller offline kartor)

4) Jag vill kunna synka kalender, kontakter, anteckningar, att-göra o.s.v. med min jobbdator där jag använder Outlook2003. Funkar bra med nuvarande Nokia-mobil. Hur funkar detta med Android (Desire)? Special app som installeras, eller kan man göra detta "out-of-the-box"?

Kommer förmodligen på fler frågar snart :-)

/Marlun

Redigerat av marlun, 14 april 2010 - 15:55.


#115

Postad 14 april 2010 - 11:08

samuels3
  • samuels3
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Finns det någon bra, enkel bittorentklient till android?

#116

Postad 14 april 2010 - 11:17

DownUnder
  • DownUnder
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Det stämmer.


Alla skriver olika!!!

Det är väl MINI-usb på Desire och INTE MICRO-usb väl?

Svara bara om ni är 110% säkra e ni snälla!

#117

Postad 14 april 2010 - 11:19

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

Alla skriver olika!!!

Det är väl MINI-usb på Desire och INTE MICRO-usb väl?

Svara bara om ni är 110% säkra e ni snälla!

Jag låter HTC svara...
http://www.htc.com/e...cification.html
Connectors
* 3.5 mm stereo audio jack
* Standard micro-USB
(5-pin micro-USB 2.0)

#118

Postad 14 april 2010 - 11:57

AAAAAAAAAAAAAAAAAnders
  • AAAAAAAAAAAAAAAAAnders
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Hej!

Jag undrar om man måste koppla upp HTCn till internet när man får den? Jag hoppas jag ska få den på fredag men ska resa bort denna dag och kommer vara utan internet!

#119

Postad 14 april 2010 - 12:09

mmange
  • mmange
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Hej!

Jag undrar om man måste koppla upp HTCn till internet när man får den? Jag hoppas jag ska få den på fredag men ska resa bort denna dag och kommer vara utan internet!


För att kunna använda den som telefon menar du? Det kan jag aldrig tänka mig. Du behöver inte ha nån internetkoppling till den överhuvudtaget om du inte vill (men då är det ju helt klart onödigt med en smartphone :) ).
Förslagsvis så har/skaffar du ett mobilabonnemang med "datapaket" och då har du internet den vägen när du är på resande fot.

#120

Postad 14 april 2010 - 12:15

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

  • 3 073 inlägg
  • 0

För att kunna använda den som telefon menar du? Det kan jag aldrig tänka mig. Du behöver inte ha nån internetkoppling till den överhuvudtaget om du inte vill (men då är det ju helt klart onödigt med en smartphone :) ).
Förslagsvis så har/skaffar du ett mobilabonnemang med "datapaket" och då har du internet den vägen när du är på resande fot.


I skrivande stund är det bara telenor som har "utan begränsning" på sina datapaket (mobilsurf)
annars erbjuder ju telia, tele2, m.fl.. paket om du nyttjar 1 - 20gb/mån (sedan får du betala mer..)

#121

Postad 14 april 2010 - 12:18

AAAAAAAAAAAAAAAAAnders
  • AAAAAAAAAAAAAAAAAnders
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

För att kunna använda den som telefon menar du? Det kan jag aldrig tänka mig. Du behöver inte ha nån internetkoppling till den överhuvudtaget om du inte vill (men då är det ju helt klart onödigt med en smartphone :) ).
Förslagsvis så har/skaffar du ett mobilabonnemang med "datapaket" och då har du internet den vägen när du är på resande fot.


Ja jag har köpt den på tre med 3g abonemang :) Hade bara för mig att jag läst någon stans att man ska ladda ner något för att allt ska funka men hoppas inte det är så!

#122

Postad 14 april 2010 - 12:27

mmange
  • mmange
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Ja jag har köpt den på tre med 3g abonemang :) Hade bara för mig att jag läst någon stans att man ska ladda ner något för att allt ska funka men hoppas inte det är så!


Mycket möjligt att du måste få några inställningar skickade till dig via sms men krångligare än så bör det inte vara.

#123

Postad 14 april 2010 - 12:34

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Desiren vägrar koppla upp, något är fel med inställningar påstår den?!?

Men på Telias hemsida finns det inga inställningar för denna modellen...

Någon annan som har problem med MMS och Datatrafik (Telia)?

#124

Postad 14 april 2010 - 13:10

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

  • 779 inlägg
  • 0
Desire-ägare:

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde prova om AVRCP (alltså paus/play, skip etc.) på Bluetooth headset fungerar med andra apps än bara HTC media player, som t.ex. Google Listen, Spotify, DroidLive och andra app som stödjer den funktionaliteten.
Ett av mina stora klagomål på Heron var just att media playern alltid tog över AVRCP så inget annat kunde styras.

#125

Postad 14 april 2010 - 13:12

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0
HTC Desire: Muskler, speed och hjärna!
http://www.idg.se/2....peed-och-hjarna

#126

Postad 14 april 2010 - 13:39

ibbo
  • ibbo
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Till er som söker finns HTC Desire på Mediamarkt Heron city dom hade massa kvar för 4995:- :o

#127

Postad 14 april 2010 - 13:49

Ume-Anders
  • Ume-Anders
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Ok... men tror jag kör på den jag har(Yahoo), använder inte mail så mycket annars, mest när man måste regga sig osv... onödigt att ha flera mail då...

Du är tvungen att ha ett gmail-konto, annars kommer du inte in i butiken och kan hämta alla program som finns....

Suttit en stund nu med telefonen, en sak jag såg är att nu kan man redigera sin ordlista. Dvs dom orden man själv lagt in.
Sen så är den otroligt mycket fortare än Heron :o

#128

Postad 14 april 2010 - 13:53

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Du är tvungen att ha ett gmail-konto, annars kommer du inte in i butiken och kan hämta alla program som finns....

Suttit en stund nu med telefonen, en sak jag såg är att nu kan man redigera sin ordlista. Dvs dom orden man själv lagt in.
Sen så är den otroligt mycket fortare än Heron :o



Ok, då ska jag fixa det idag :D

#129

Postad 14 april 2010 - 13:54

mmange
  • mmange
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0

Du är tvungen att ha ett gmail-konto, annars kommer du inte in i butiken och kan hämta alla program som finns....

Suttit en stund nu med telefonen, en sak jag såg är att nu kan man redigera sin ordlista. Dvs dom orden man själv lagt in.
Sen så är den otroligt mycket fortare än Heron :o


Aha... det var bra feedback! Har inte sett info om det tidigare nånstans.

#130

Postad 14 april 2010 - 14:07

Hövding
  • Hövding
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Desiren vägrar koppla upp, något är fel med inställningar påstår den?!?

Men på Telias hemsida finns det inga inställningar för denna modellen...

Någon annan som har problem med MMS och Datatrafik (Telia)?


Oj, ja det var inte kul...
Fler som haft några problem med detta? Ska inte uppkopplingen funka "out of the box"?

#131

Postad 14 april 2010 - 14:13

cippran
  • cippran
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0

Oj, ja det var inte kul...
Fler som haft några problem med detta? Ska inte uppkopplingen funka "out of the box"?


Det fungerar väl aldrig out of the box?
Man måste ju alltid göra inställningar för att få MMS och GRPS/3G/wap att fungera.
Ringer man bara teleoperatöreren ska dem nog kunna skicka inställningarna via sms direkt

#132

Postad 14 april 2010 - 14:14

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

  • 261 inlägg
  • 0

Desiren vägrar koppla upp, något är fel med inställningar påstår den?!?
Men på Telias hemsida finns det inga inställningar för denna modellen...
Någon annan som har problem med MMS och Datatrafik (Telia)?

Detta är nog snarare en abonnemangsfråga och borde alltså inte tas upp i denna tråden men, har du provat detta?
http://www.telia.se/...ingar-komigang/

#133

Postad 14 april 2010 - 14:24

Hövding
  • Hövding
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Det fungerar väl aldrig out of the box?
Man måste ju alltid göra inställningar för att få MMS och GRPS/3G/wap att fungera.
Ringer man bara teleoperatöreren ska dem nog kunna skicka inställningarna via sms direkt


Med tre har jag aldrig behövt göra några inställningar hitintills.
Aja, som sagt kanske detta är en abonnemangsfråga, så det ska vi kanske inte spinna vidare på här... :o

#134

Postad 14 april 2010 - 14:25

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
MÅSTE man ha ett google konto för att utnyttja alla funktioner ("app store" tänker jag först och främst)? OM ja: går det att ange ett inaktivt konto bara rent förmält utan att behöva använda det i framtiden. Jag är en hotmail människa och testade gmail för en månad sedan och inte alls var imponerad.

#135

Postad 14 april 2010 - 14:37

Ume-Anders
  • Ume-Anders
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

MÅSTE man ha ett google konto för att utnyttja alla funktioner ("app store" tänker jag först och främst)? OM ja: går det att ange ett inaktivt konto bara rent förmält utan att behöva använda det i framtiden. Jag är en hotmail människa och testade gmail för en månad sedan och inte alls var imponerad.

Ja, du måste ha ett gmail-konto, annars kommer du inte in i butiken.
Använder inte själva mailet från gmail utan jag synckar kontakter och kalendern från datorn till gmail, därifrån så syncas det vidare till telefonen.

Jag stoppade bara in sim-kortet(telia) och sen startades telefonen upp. Fyllde i uppgifterna som kom, som facebook, twitter, mail osv.
Sen fungerade allt, sms, mms, kontakterna och kalendern synkades direkt till telefon...

Första gången jag gick in i butiken så slog jag av wlan:et och använde 3G. På heron så var man tvungen att använda 3G första gången annars kom man inte in där alls.
När jag hade godkänt användarvillkoren så slog jag på wlanet igen.

#136

Postad 14 april 2010 - 14:47

rynkan
  • rynkan
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Fick min desire precis...

Fan vad jobbigt, är det en annan repository som används för android market sweden?

kan inte hitta min egen applikation som är släppt på android market (gratis app)

#137

Postad 14 april 2010 - 15:02

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Detta är nog snarare en abonnemangsfråga och borde alltså inte tas upp i denna tråden men, har du provat detta?
http://www.telia.se/...ingar-komigang/


Nja, ett halvt abonnemangsproblem var det nog. Helt plötsligt kunde jag inte skicka sms heller.
Telia hade varit inne och rotat i våra företagsabonnemang/tjänster tydligen under förmiddagen, och efter en omstart
fungerar nu allting som det ska...

Så, normalt ska nog telefonen fungera "out-of-the-box".

[EDIT:]
Personligen tycker jag nog det var en teknisk fråga mer än en fråga om abonnemang...
(fast det var ju Telia som strulade med tekniken)

Redigerat av pege_amp, 14 april 2010 - 15:04.


#138

Postad 14 april 2010 - 15:02

Hövding
  • Hövding
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
En nyfiken (och kanske dum) fråga, hur svarar man när det ringer på denna telefon? Kan man välja olika sätt att svara på eller?

#139

Postad 14 april 2010 - 15:09

EscJeppe
  • EscJeppe
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag har tänkt att skaffa en Desire, men det låter som att ni som har fått den är missnöjda. Eller?

#140

Postad 14 april 2010 - 15:09

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0

En nyfiken (och kanske dum) fråga, hur svarar man när det ringer på denna telefon? Kan man välja olika sätt att svara på eller?

Om skärmen är låst drar fingret ned nedåt precis som när du låser upp. Vill du ge upptagetton drar du fingret uppåt.
Är skämen upplåst har du en Svara och en Avisa-knapp.

Redigerat av ktd, 14 april 2010 - 15:10.


#141

Postad 14 april 2010 - 15:16

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

  • 2 644 inlägg
  • 0

Jag har tänkt att skaffa en Desire, men det låter som att ni som har fått den är missnöjda. Eller?


Var ser du någon missnöjd med Desiren, alla jublar ju. Var läser du?

#142

Postad 14 april 2010 - 15:16

luniz
  • luniz
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Jag har tänkt att skaffa en Desire, men det låter som att ni som har fått den är missnöjda. Eller?


Vem e missnöjd?

#143

Postad 14 april 2010 - 15:17

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0

Jag har tänkt att skaffa en Desire, men det låter som att ni som har fått den är missnöjda. Eller?


Källa?
Applefanboy? :o

Har läst och läst hela dagen efter intryck från alla som fått sin desire.
Har faktiskt inte hört en ända som sagt något dåligt om denna telefon.
Eller ju där var en som fick en DOA.

Redigerat av FirebladeX, 14 april 2010 - 15:19.


#144

Postad 14 april 2010 - 15:28

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Källa?
Applefanboy? :o

Har läst och läst hela dagen efter intryck från alla som fått sin desire.
Har faktiskt inte hört en ända som sagt något dåligt om denna telefon.
Eller ju där var en som fick en DOA.



DOA?

#145

Postad 14 april 2010 - 15:30

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Jag har tänkt att skaffa en Desire, men det låter som att ni som har fått den är missnöjda. Eller?


Jag tror du missuppfattat vårat något förvirrade lyckorus som negativt...

Inget kunde vara mer fel... det är bara mycket nytt att ta in!
Appar, funktioner och inställningar skall göras innan man är komfortabel!

Men, det är en helt FANTASTISK telefon, på riktigt!

Källa?
Applefanboy? :o

Och även ni som verkligen skulle råka tycka att iPhone fortfarande owns vet vi Desire-innehavare
att det är lögn! =)
iPhone är snygg, snabb och trevlig, men NEJ! (det är fortfarande sekten Apple som ligger bakom den...)

Redigerat av pege_amp, 14 april 2010 - 15:31.


#146

Postad 14 april 2010 - 15:31

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0

DOA?


Dead on Arrival

http://en.wikipedia....Dead_on_arrival

Redigerat av FirebladeX, 14 april 2010 - 15:37.


#147

Postad 14 april 2010 - 15:31

Unregistered89d159a0
  • Unregistered89d159a0
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Precis startat upp och till min stora glädje funkar den klockrent med mitt gamla DS980 headset, nummervisning ETC till skillnad från WM6.5 HD, inga problem med räckvidd heller inbillar mig att ljudet är mycket fylligare också! :o

Dock ingen låtvisning men det kvittar. Här ska lekas!

#148

Postad 14 april 2010 - 15:32

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0

Jag tror du missuppfattat vårat något förvirrade lyckorus som negativt...

Inget kunde vara mer fel... det är bara mycket nytt att ta in!
Appar, funktioner och inställningar skall göras innan man är komfortabel!

Men, det är en helt FANTASTISK telefon, på riktigt!


Och även ni som verkligen skulle råka tycka att iPhone fortfarande owns vet vi Desire-innehavare
att det är lögn! =)
iPhone är snygg, snabb och trevlig, men NEJ! (det är fortfarande sekten Apple som ligger bakom den...)


+1

#149

Postad 14 april 2010 - 15:43

Jimmy_83
  • Jimmy_83
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

+1


Vet inte om ni har gått igenom det tidigare, men hur får man åäö på tangetbordet???

#150

Postad 14 april 2010 - 15:45

SpisPlattan
  • SpisPlattan
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Vad ska man köra med för webläsare?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.