Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Forza Horizon

218 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Forza Horizon (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 5,88 (7) Inga priser
Forza Horizon - Limited Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5,5 (1) Inga priser

#101

Postad 25 oktober 2012 - 18:53

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

Det handlar inte om hanterbarheten i mitt fall. Det handlar om vilken känsla jag vill åt. Om de har tagit bort möjligheten att ha d-pad som alternativ anser jag att de gjort bort sig...


Om det går vet jag inte men förstår din önskan.

#102

Postad 25 oktober 2012 - 22:07

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Det handlar inte om hanterbarheten i mitt fall. Det handlar om vilken känsla jag vill åt. Om de har tagit bort möjligheten att ha d-pad som alternativ anser jag att de gjort bort sig...

Om det inte går är det nog för att de inte vill att spelet ska vara så arkad-aktigt. Digital styrning är stenålder.

#103

Postad 25 oktober 2012 - 22:37

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
Det är väl ytterst få bilspel överhuvudtaget numer som tillåter en styra med d-padden?

#104

Postad 26 oktober 2012 - 17:03

Slinger
  • Slinger
  • Användare

  • 195 inlägg
  • 0
Blir väl till att försöka hitta en ratt som inte kostar mer än 12-1500:- och sen köpa spelet... Några tips på bra rattar?

#105

Postad 26 oktober 2012 - 17:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Blir nog svårt till 360n med den budgeten. Du gillade demot så pass att du vill köpa en ratt för det?

#106

Postad 26 oktober 2012 - 18:19

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 1
En sån här lösning hade ju inte varit fel nu när man har Horizon i handen:


Bifogad fil  317802_446725695365313_621620358_n.jpg   63,72K   15 Antal nerladdningar

"Your missus will LOVE the practicality of THIS rig"

#107

Postad 26 oktober 2012 - 20:52

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
F1 körställning är sjukt oergonomisk dock så är lite tveksam. Gäller att man får ner tvn tillräckligt lågt så man slipper böja nacken uppåt också.

Men tja om WAF är avgörande så :D

#108

Postad 27 oktober 2012 - 15:11

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Kunde man föra över bilar från Forza 4?

#109

Postad 28 oktober 2012 - 16:13

Hanky
  • Hanky
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Första inlägget, hej kamrater! :)

Köpte ett Xbox för snart ett år sedan för sambon ville testa Kinect. Nyhetensbehag la sig efter en vecka och sedan dess har Xbox´et bara stått och samlat damm. Men äntligen fick jag damma av det i samband med Forza Horizon!

Själv tycker jag liret är helgrymt. Kände att jag ville ha något arkadigt att race´a på och detta är grymt! Har bara testat det några timmar, men är än så länge väldigt nöjd.

Hur långt har ni andra kommit? Själv är jag på gång med mitt tredje armband. Men det är så trevligt att bara åka omkring, så jag känner att jag itne spelar så "effektivt" när det gäller progress.

Dock är det lite tråkigt när man inte har några kompisar som spelar detta, så jag ska nog kolla lite i gamertag-tråden och se om jag hittar några mhb-folk där (själv heter jag Bergeforsen på Xbox live)!

Återkommer med en lite mer utförig recension när jag spelat mer.

#110

Postad 28 oktober 2012 - 20:16

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Välkommen Hanky/Bergeforsen!

NAD Ollie heter jag på Live.

Själv startade jag min Horizon-karriär så sent som idag. Tycker det känns roligt men tråkigt på samma gång. Jag saknar att kunna göra inställningar på bilarna för att skapa den där skillnaden som sätter prägel att detta är en bil som verkligen jag byggt.

Det som känns mest arkadigt är själva kollisionerna, som inte alls är i närheten av FM4.

Riktigt roligt att köra omkring med kompisar och klara co-op challenges :) Hoppas det kommer fler för det verkar gå ganska snabbt att klara dem.

#111

Postad 29 oktober 2012 - 00:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Välkommen Hanky/Bergeforsen!

Tack, åtminstone en som orkade idka god forumsed och svara/bemöta den nya medlemmen...

#112

Postad 29 oktober 2012 - 10:15

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Tack, åtminstone en som orkade idka god forumsed och svara/bemöta den nya medlemmen...

Och ett bra första inlägg dessutom ;)

#113

Postad 29 oktober 2012 - 10:33

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Fick precis hämta mitt blå armband innan jag stängde av igår.

En störig bugg som verkar ha drabbat ganska många är att man inte får sina "Loyalty bonus cars" och därmed inte heller achievementen "May the Forza be with you". Jag är drabbad, och tänker vänta ut en patch eller fix för problemet istället för att starta om karriären för att ge det ett nytt försök.

Alternativet är att starta en ny karriär på ett annat save-ställe (måste även innehålla saves från tidigare Forza-spel). Men då låses bonusbilarna till just den save-filen och kan inte skickas till den ursprungliga.

#114

Postad 29 oktober 2012 - 10:42

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Efter att ha spelat spelet under en hel helg så måste jag säga att spelet är så gott som perfekt. Enda nackdelen är väl att man skiter i om man krockar med trafik/barriärer. I GT5 så fick man betala för att bilen blev fixad efter att den blev ramsned t ex. Vore något för Forza Horizon 2, så man känner att det bilarna är värda något.

Favoritbilen?
Bugatti EB110 - Ful som stryk anno 1992 men jäklar vad skön den är att köra.

Hanky:
Välkommen! Kommer en friend request från ColinZealSE på Live - Behöver fler speedtraps att slå. ;)
Ni andra? Ni är välkomna att lägga till ColinZealSE på Xbox Live om ni vill ha något att bita i.

#115

Postad 29 oktober 2012 - 16:58

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Fick precis hämta mitt blå armband innan jag stängde av igår.

En störig bugg som verkar ha drabbat ganska många är att man inte får sina "Loyalty bonus cars" och därmed inte heller achievementen "May the Forza be with you". Jag är drabbad, och tänker vänta ut en patch eller fix för problemet istället för att starta om karriären för att ge det ett nytt försök.

Alternativet är att starta en ny karriär på ett annat save-ställe (måste även innehålla saves från tidigare Forza-spel). Men då låses bonusbilarna till just den save-filen och kan inte skickas till den ursprungliga.


Funkade galant för mig!! Gött att få sin Aventador direkt!!;)

#116

Postad 29 oktober 2012 - 19:18

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Har nu avverkat ca 2 timmar med Horizon och tycker spelet är helt ok. Spelade inte FM4 så jag har inte direkt nåt att jämföra med.
För en bilnörd som mig blir man lätt till sig när ser utbudet av bilar. Senaste inköpet är en Nissan Skyline 2000gt-r -71 som har fått ta emot en motor från en Nissan GT-R -13. Tämjning pågår :)

Ser att man kan skapa "carclubs", finns det nåt intresse att göra en MHB-klubb?

Vill ni så är det bara att lägga till mig, TheKingOfKink heter jag på live!

#117

Postad 29 oktober 2012 - 20:48

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Kan man ändra språket om det står "spelet är på svenska" på fodralet? Tänker inte lyssna på sånnahäära treeejleeeersssh-bimbotjejen igen.

//Lorryquai

#118

Postad 29 oktober 2012 - 21:49

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 1
Jag var tvungen att sätta Xboxen på Great Britain.

Typ, Inställningar - Console - Locale

#119

Postad 29 oktober 2012 - 22:13

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Funkade galant för mig!! Gött att få sin Aventador direkt!! ;)

OK, så det var från "May the Forza be with you" jag fick min första Aventador, alltså. Har sedan fått en när jag levlade online också.

Har nu avverkat ca 2 timmar med Horizon och tycker spelet är helt ok. Spelade inte FM4 så jag har inte direkt nåt att jämföra med.
För en bilnörd som mig blir man lätt till sig när ser utbudet av bilar. Senaste inköpet är en Nissan Skyline 2000gt-r -71 som har fått ta emot en motor från en Nissan GT-R -13. Tämjning pågår :)

Jag som spelat en del Forza 4 tycker att utbudet av bilar är lite klent...

#120

Postad 29 oktober 2012 - 23:52

Plommonkalas
  • Plommonkalas
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Har börjat spela Forza Horizon idag och jag tycker att spelet är alldeles fantastiskt. Har snart ett orange armband i min ägo efter att inte ha kunnat slita mig från spelet sedan jag kom hem i eftermiddag. Har även utforskat kartan en hel del för att köra på så många vägar som möjligt samt hitta skyltarna som ger rabatt när man ska uppgradera sina bilar.

Även om bilfysiken absolut inte är lika simulationsaktig som i Forza 4 tycker jag ändå att den funkar utmärkt, speciellt i den här typen av spel som bjuder in till väldigt mycket mer arkadkänsla överhuvudtaget än den banracing vi är vana vid sedan tidigare spel i serien. Jag tycker egentligen inte att man ska se Horizon som en ersättare till Forza 4. Snarare är det så att Horizon är ett perfekt komplement till fyran.

Fortsätter Horizon att vara lika underhållande i många timmar framöver kommer jag ranka det väldigt högt på min lista över de bästa racingspelen någonsin. Ett så pass bra första intryck har jag fått av spelet.

#121

Postad 30 oktober 2012 - 08:17

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Ser att man kan skapa "carclubs", finns det nåt intresse att göra en MHB-klubb?

Vill ni så är det bara att lägga till mig, TheKingOfKink heter jag på live!

Det vore lite ballt med en MHB-klubb.
Min gamertag är: Falcy1979

#122

Postad 30 oktober 2012 - 12:28

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Ändrade så jag slapp undan dom horribla svenska speakerrösterna och när jag sen startade spelet igen hade jag fått tre nya bilar, vet ju inte om det hade med ändringen att göra. Men fick en Viper,en Saleen och en Challenger.

#123

Postad 30 oktober 2012 - 13:21

Plommonkalas
  • Plommonkalas
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Jag har sluppit de svenska speakerrösterna som fanns i demot trots att jag inte har ändrat locale på Xboxen, märkligt men bra! Har däremot svensk text i spelet men det funkar bra så det är inget som stör mig.

Vill bara hem och spela för övrigt. Herrjösses vad tiden går långsamt.

#124

Postad 30 oktober 2012 - 17:59

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
Så här såg publiken ut när jag körde upp till registreringspodiet för att delta i ett lopp:

Bifogad fil  horizon_crowd.jpg   219,4K   8 Antal nerladdningar

Och det är ju uppmuntrande och positivt. :P

#125

Postad 30 oktober 2012 - 21:26

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Tjena!
Hur är tanken med detta spelet egentligen? Jag såg nån referera till äldre NFS, och det fanns ett, som jag inte minns nu. Men där man kunde cruisa omkring och bara lattja, och sen gå på ett rejs, eller åka till garaget och bygga om/lacka osv. Det va ganska trevligt faktsikt.

Är det så det är tänkt att horizon funkar ni som testat, eller är det som i andra forza, att man kör en karriär, eller väljer singelrejs, och ingen freeride där emellan?
Vore ju schysst om man kunde köra sig till nästa rejs typ.
Laddar ner demon nu, så kanske blir klok. Trodde fram till idag att detta skulle varit ett tillägg/add on bara.

Fick en nytädning på FM4 igår, hemskt kul när man jagar tider i HotLaps och hamnar på plats "flera-tusen" :D

#126

Postad 30 oktober 2012 - 22:23

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
Jodå, man kör runt fritt som i många av NFS-spelen, Test Drive Unlimited, Burnout Paradise och liknande spel.

Faktum är att man måste köra själv till startplatsen för varje tävling man vill delta i. Om man vill korta ned sträckan finns det ett fåtal utposter man kan teleportera till mot en kostnad efter att man väl har "upptäckt" dem, plus att man gratis kan teleportera till Horizon Central i mitten på kartan. Genom att klara PR-tävlingar i utposterna kan man sänka kostnaden (klarar man alla tre PR-tävlingar för en utpost blir den gratis att teleportera till).

Det är väldigt annorlunda än de vanliga Forzaspelen, även om en del av deras DNA naturligtvis finns där.

Redigerat av Zacabeb, 30 oktober 2012 - 22:45.


#127

Postad 30 oktober 2012 - 22:33

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Det är fortfarande ingen som vet om man kan flytta över bilar från Forza 4?

#128

Postad 30 oktober 2012 - 22:35

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Dom ska väl komma automatiskt vad jag förstått. Men det är någon bugg som förhindrar det för vissa (bl a mig)

#129

Postad 31 oktober 2012 - 00:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Eftersom NFS: MW inte verkar ha fått samma bra betyg som det här så tror jag att det blir ett ex av Forza Horizon istället. :)

#130

Postad 31 oktober 2012 - 00:42

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Det är fortfarande ingen som vet om man kan flytta över bilar från Forza 4?

Nej, det kan man inte. Men det kunde man ju inte mellan Forza 3 och Forza4 heller. Förstår inte varför någon skulle tro att det går alls.

Det går däremot att importera Vinyls från Forza4.

Dom ska väl komma automatiskt vad jag förstått. Men det är någon bugg som förhindrar det för vissa (bl a mig)

Tror inte en sekund på att det är tänkt att det ska gå. Du får gärna komma med bevis för att det är tänkt så, men innan du gör det tror jag inte på det.

#131

Postad 31 oktober 2012 - 00:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Eftersom NFS: MW inte verkar ha fått samma bra betyg som det här så tror jag att det blir ett ex av Forza Horizon istället. :)

Hmm, de har ju exakt samma betyg i skrivande stund (86). Men NFS verkar vara kort om man inte spelar online (7-8 timmar). Ska sätta igång med det strax.

#132

Postad 31 oktober 2012 - 04:02

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Nej, det kan man inte. Men det kunde man ju inte mellan Forza 3 och Forza4 heller. Förstår inte varför någon skulle tro att det går alls.

Det går däremot att importera Vinyls från Forza4.


Tror inte en sekund på att det är tänkt att det ska gå. Du får gärna komma med bevis för att det är tänkt så, men innan du gör det tror jag inte på det.


Har för mig att dom snackade om det i nån av klippen på youtube därför jag undrade.
Är väl ingen anledning och vara spydig för det. :(

#133

Postad 31 oktober 2012 - 07:12

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Nej, det kan man inte. Men det kunde man ju inte mellan Forza 3 och Forza4 heller. Förstår inte varför någon skulle tro att det går alls.

Det går däremot att importera Vinyls från Forza4.


Tror inte en sekund på att det är tänkt att det ska gå. Du får gärna komma med bevis för att det är tänkt så, men innan du gör det tror jag inte på det.


Snacka gojja!! Det går visst .... Läs mitt inlägg några nummer upp! Jag fick 7-8 bilar från F4 genom att gå in i garaget för uppgradering! Tack för att du är en lojal Forza lirare stod det då!

#134

Postad 31 oktober 2012 - 11:28

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Hmm, de har ju exakt samma betyg i skrivande stund (86). Men NFS verkar vara kort om man inte spelar online (7-8 timmar). Ska sätta igång med det strax.


Problemet är att NFS skulle vara rätt kasst singleplayer men otroligt bra multiplayer medan Horizon skulle vara ett mer samlat paket.
Och eftersom ingen jag känner spelar NFS så blir det Horizon.

#135

Postad 31 oktober 2012 - 11:29

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
För att reda ut det där..

Man för inte över bilar från Forza Motorsport 4. Istället är det så, på samma sätt som det gjorde i just FM4, att man ska bli tilldelad en så kallad lojalitetsbonus för att man spelat de tidigare spelen. Bonusen innefattar ett antal bilar men det är ju inte bilar som förts över från ditt FM4-garage. I FM4 fungerade det bra för min del att få min lojalitetsbonus men i Horizon har jag, och många andra, problem med det. Det är tråkigt eftersom att vi missar ett antal, möjligtvis roliga och användbara, bilar och dessutom en achievement.



Eftersom NFS: MW inte verkar ha fått samma bra betyg som det här så tror jag att det blir ett ex av Forza Horizon istället. :)


Köpa mitt exemplar för en femhundring? ;)

#136

Postad 31 oktober 2012 - 11:35

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Ja fast de menade ju att det fanns en bugg som hindrade vissa från att få dem! Sc-zap citerade ju att det inte skulle gå!

#137

Postad 31 oktober 2012 - 12:02

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

  • 797 inlägg
  • 0
Lite DLC dags då :)

Antingen 400msp eller så köper man Season pass för 4000msp så ingår Horizon Rally DLC

Postad bild
Gallardo LP 570-4 Spyder Performante

Postad bild
Shelby 1000

Postad bild
BMW M3 GTS

Postad bild
Shelby Cobra 427S/C

Postad bild
Nissan 240SX

Postad bild
Jeep Wrangler Rubicon

Istället för 10 bilar som i FM4 så kommer det 6 st i vare dlc! En gratis bil i vare DLC kommer att finnas o denna månad så är det Wrangler Rubicon

#138

Postad 31 oktober 2012 - 13:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Problemet är att NFS skulle vara rätt kasst singleplayer men otroligt bra multiplayer medan Horizon skulle vara ett mer samlat paket.
Och eftersom ingen jag känner spelar NFS så blir det Horizon.

Lär nog stämma, testade NFS igår och som singleplayer är det ingen höjdare. Knäppa designbeslut. Onlineracers kör jag inte helst men får väl testa..

#139

Postad 31 oktober 2012 - 14:20

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Lite DLC dags då :)

Antingen 400msp eller så köper man Season pass för 4000msp så ingår Horizon Rally DLC

Postad bild
Gallardo LP 570-4 Spyder Performante

Postad bild
Shelby 1000

Postad bild
BMW M3 GTS

Postad bild
Shelby Cobra 427S/C

Postad bild
Nissan 240SX

Postad bild
Jeep Wrangler Rubicon

Istället för 10 bilar som i FM4 så kommer det 6 st i vare dlc! En gratis bil i vare DLC kommer att finnas o denna månad så är det Wrangler Rubicon


Konstigt! Mitt october pack har helt andra bilar!

#140

Postad 31 oktober 2012 - 15:38

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
En liten fundering över dessa förhandskoder man fått. Knappat in 2st bilar, men var är dom? Får man dem till sitt garage eller måste man köpa dessa ingame?

//Lorryquai

#141

Postad 31 oktober 2012 - 16:32

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Snacka gojja!! Det går visst .... Läs mitt inlägg några nummer upp! Jag fick 7-8 bilar från F4 genom att gå in i garaget för uppgradering! Tack för att du är en lojal Forza lirare stod det då!

Du fick bilar för att du spelat Forza-spel förut, ja. Det fick jag med. Men det går inte att importera från Forza 4.

Har för mig att dom snackade om det i nån av klippen på youtube därför jag undrade.
Är väl ingen anledning och vara spydig för det. :(

Var inte meningen att vara spydig. Säger ju bara att det inte finns och att jag inte tror det kommer. Men som sagt, ni får gärna överbevisa mig (och då inte med något random yoututube-klipp).

En liten fundering över dessa förhandskoder man fått. Knappat in 2st bilar, men var är dom? Får man dem till sitt garage eller måste man köpa dessa ingame?

//Lorryquai

Du måste antagligen köpa dem ingame. Men de finns att köpa, det finns de inte för oss andra.

#142

Postad 31 oktober 2012 - 19:40

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Lite DLC dags då :)

Antingen 400msp eller så köper man Season pass för 4000msp så ingår Horizon Rally DLC

Postad bild
Gallardo LP 570-4 Spyder Performante

Postad bild
Shelby 1000

Postad bild
BMW M3 GTS

Postad bild
Shelby Cobra 427S/C

Postad bild
Nissan 240SX

Postad bild
Jeep Wrangler Rubicon

Istället för 10 bilar som i FM4 så kommer det 6 st i vare dlc! En gratis bil i vare DLC kommer att finnas o denna månad så är det Wrangler Rubicon


Detta var visst november månads bilar och inte oktober för kännedom !

#143

Postad 31 oktober 2012 - 21:33

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Då var MHB:s egen "carclub" skapad. Den heter kort o gott: MHB :)

#144

Postad 31 oktober 2012 - 21:39

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Vad händer i carclubben?

#145

Postad 31 oktober 2012 - 22:02

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Man kan göra sina (alla eller några) bilar tillgängliga för dom andra medlemmarna i samma klubb så dom kan låna o rejsa med dom bl.a...

#146

Postad 01 november 2012 - 02:01

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
MHB - club not found får jag upp.

//Lorryquai

#147

Postad 01 november 2012 - 02:59

Unregistered96167b23
  • Unregistered96167b23
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Fan vad kul att jag titta förbi och läste den här tråden.
Lirar ju också spelet, men har bara kört "singel" än så länge (orange armband)

Pixeln på live , lägger till er om det är okej. :D

#148

Postad 01 november 2012 - 16:12

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 444 inlägg
  • 0
Hur var det med den svenska dubbningen? Jag köpte LCE-versionen och har testat att spela på "svenska" bara för att leta efter fler översättningsfadäser, men fick fortfarande engelska röster då.

Är svenskdubbningen bara där i den vanliga utgåvan, eller har de haft den goda smaken att skrota den?

#149

Postad 01 november 2012 - 18:14

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0

MHB - club not found får jag upp.

//Lorryquai


Hmm...skumt. Testa o skriv "swea" annars. Det är klubbtagen.

#150

Postad 01 november 2012 - 19:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
De tillät alltså MHB? Annars brukar det vara ett av de förbjudna orden man inte får välja. Så har det varit sen MW1 vad jag kan minnas. Och det har varit spritt över alla sorters spel så det borde vara en del av Xbox Lives egna förbjudna ord lista...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.