Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Witcher 3

819 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Witcher 3: Wild Hunt (PC) (PC-spel) 9 9,44 (17) 128:-
The Witcher 3: Wild Hunt (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8,76 (28) 309:-
The Witcher 3: Wild Hunt (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 9 8,86 (6) 216:-

#101

Postad 21 mars 2015 - 11:48

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Kommer inte röra spelet förrän jag uppgraderat datorn.



#102

Postad 09 april 2015 - 12:38

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Varken spelat eller hört talats om The witcher förut. Och med tanke på hur ettan och tvåan såg ut gameplaymässigt och framför allt combat i de två filmerna Zoiler lagt upp här så har jag inte missat nåt.

Däremot ser det faktiskt riktigt intressant ut i trean och snyggt verkar det vara med.
Ah kluven, köpa Dark souls 2 till nextgen eller vänta på detta. Hinner inte med mer innan Batman och DMC 4SE.
Vad tror ni, kommer det bli en höjdare The Witcher 3?

#103

Postad 09 april 2015 - 12:45

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Varken spelat eller hört talats om The witcher förut. Och med tanke på hur ettan och tvåan såg ut gameplaymässigt och framför allt combat i de två filmerna Zoiler lagt upp här så har jag inte missat nåt.

Däremot ser det faktiskt riktigt intressant ut i trean och snyggt verkar det vara med.
Ah kluven, köpa Dark souls 2 till nextgen eller vänta på detta. Hinner inte med mer innan Batman och DMC 4SE.
Vad tror ni, kommer det bli en höjdare The Witcher 3?

Jag tyckte inte riktigt om gameplay i tidigare Witcherspelen men 3an kommer rocka loss :) Är helt utan tvekan om att det kan bli ett av de bästa spelen 2015.



#104

Postad 09 april 2015 - 13:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Och med tanke på hur ettan och tvåan såg ut gameplaymässigt och framför allt combat i de två filmerna Zoiler lagt upp här så har jag inte missat nåt.

Haha ja faktiskt, jag recenserade tvåan och tyckte inte det var särskilt bra medan andra hyllade det.

 

Trean ser ut att vara mycket bättre tbh.



#105

Postad 09 april 2015 - 16:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Tvåan började bra men sedan gick det käpprätt åt helsicke! Lite rädd det är för mycket fokus på tidsödandegrafik än på innehåll :(



#106

Postad 09 april 2015 - 17:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det jag har läst är lovande iaf, enorm levande värld med mycket att göra, unika sidouppdrag och möjlighet att påverka storyn. Sen får vi se om det verkligen är så.

Grafiskt ser det bra ut, inte bäst någonsin. Men det är en stor värld.



#107

Postad 10 april 2015 - 07:27

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Tidigare Witcherspel hade stora krav på PC minns jag, hoppas dom lyckas optimera bättre på 3an. Nu kommer jag iofs köra på PS4, men man vet ju att current gen är begränsade i kraft..



#108

Postad 10 april 2015 - 14:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=_AWw2Haadbk&feature=youtu.be



#109

Postad 10 april 2015 - 17:12

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Ser lovande ut!
Allt hänger dock på hur combat känns i spelet för min del.
Så värdelöst när man ska föreställa en mäktig krigare eller i det här fallet witcher. Sen när man får kontroll över karaktären så känns man mer som en stel gammal gubbtjyv som vevar runt med sin käpp.

#110

Postad 10 april 2015 - 17:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

i det här fallet witcher.

Häxkarl =P

Redigerat av Zoiler, 10 april 2015 - 17:22.


#111

Postad 10 april 2015 - 17:44

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Haha :D
Hoppas spelet går att ha på svenska och det översätts så.
Råkade spela en bit på Bloodborne med svenska inställt. Nu kommer jag inte ihåg exakt vad det stod men när jag dödade cleric beast dök det upp nåt jag skrattade gott åt. Ändrade efter det

#112

Postad 10 april 2015 - 18:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det är ju den officiella översättningen, finns böcker :)



#113

Postad 10 april 2015 - 19:44

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Det var som tusan. Skumt att jag aldrig har hört talas om den här häxkarlen förut då.
Är några av de här klippen konsoll eller har de bara visat pc versionen hittills?

#114

Postad 10 april 2015 - 20:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vetefan.. tror konsol är ungefär high settings på PC.



#115

Postad 11 april 2015 - 23:23

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Vetefan.. tror konsol är ungefär high settings på PC.

 

Svårt att tro det då jag läste att mitt grafikkort skulle vara rekommenderat till Witcher 3, rekommenderat = 30fps i 1080p och då har jag ett Radeon R9 290. Om det inte bara är väldigt dåligt optimerat till PC. Ett R9 290 är bättre än vad som sitter i konsolerna.

 

Gameplay-klipp brukar vara från allra högsta inställningar på PC om inget annat sägs.



#116

Postad 12 april 2015 - 00:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Svårt att tro det

Det är vad de har påstått i alla fall.

Mamais also claimed that the console version is equivalent to the high settings of the PC version. Not only that, but the game will be running at 900p/30fps on current-gen consoles (though the team would love to hit 1080p on both PS4 and Xbox One).

 

PS4 körs i 900p också, så det kräver inte lika mycket.

 

 

Gameplay-klipp brukar vara från allra högsta inställningar på PC om inget annat sägs.

 

De har medvetet undvikit att visa den allra högsta inställningen (Ultra), vilket de också har sagt.



#117

Postad 12 april 2015 - 10:09

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Det är vad de har påstått i alla fall.

Mamais also claimed that the console version is equivalent to the high settings of the PC version. Not only that, but the game will be running at 900p/30fps on current-gen consoles (though the team would love to hit 1080p on both PS4 and Xbox One).

 

PS4 körs i 900p också, så det kräver inte lika mycket.

 

 

De har medvetet undvikit att visa den allra högsta inställningen (Ultra), vilket de också har sagt.

 

Okej. Låter ju bra om det stämmer. Kanske räcker med att dra ner det till 900p för att de ska klara av det.

Varför undviker de det?



#118

Postad 12 april 2015 - 12:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Antagligen för att det ska bli en trevlig överraskning.



#119

Postad 12 april 2015 - 19:23

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Antagligen för att det ska bli en trevlig överraskning.

 

Vet inte varför jag frågade, förstår ju egentligen att det är därför. Mer frågande till hur de tänker då. Tror inte folk kommer dra efter andan bara för att det är lite bättre ljuseffekter och AA eller vad det nu är för skillnad.



#120

Postad 13 april 2015 - 11:35

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Vet inte varför jag frågade, förstår ju egentligen att det är därför. Mer frågande till hur de tänker då. Tror inte folk kommer dra efter andan bara för att det är lite bättre ljuseffekter och AA eller vad det nu är för skillnad.

Till skillnad från Watch Dogs som gjorde tvärtom så tror jag att det är 100% bättre att ha en mindre skillnad åt det bättre hållet än det man sett innan släpp.



#121

Postad 16 april 2015 - 15:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Witcher har gått GULD nu :)



#122

Postad 16 april 2015 - 16:59

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Men ****, när släpps detta då? Jag orkar inte fler spel nu... min backlog... :/



#123

Postad 16 april 2015 - 21:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det är ett tag kvar, 19 maj.

 

 

Ännu mer ny info, låter väldigt bra det här. Att de inte har många fetchquests är long overdue.

 

 

  • The damage made to Geralt’s face when he’s intoxicated by his potion is actually displayed in cutscenes. White Honey cures it.
  • There are very very few fetch quests in the game. The team doesn’t particularly like them. Those that are there spend time developing the character that gives the quest. For instance there’s one in which you have to go from point to point with a character, and while you do he tells you in depth about him. That can influence the choice at the end of the quest.
  • Monsters can attack you while you’re meditating.
  • The AI of normal animals like sheeps and goats is pretty basic. It will tell them that there’s a bush that they might like within their radius, so they’ll go eat it. The same goes for animals or entities they’re scared of, causing them to run away.
  • If you kill that goat, it’s gonna produce a smell, and monsters may be attracted to it if there’s one that likes that kind of meat in the radius. If no one eats it and the corpse rots, a different kind of monster that eats rotten meat will be attracted.
  • If there are deers in an area wolves will hunt them, but if you kill all the deers you may see some wolves patrolling, but there will be less because there’s less game.
  • The reason why ice skating was removed from the game (very few things have been actually cut) is because creating a big fight based on a completely different set of mechanics that haven’t been explained or used before and that the players didn’t have the opportunity to master is a bad idea, as it gets people killed too easily and frustrated.
  • In some cases when you kill the monsters in an area, humans will settle it. In the prologue there’s actually a cutscene that shows is as it happens so that the players understand the mechanic. It’s not always so simple, and there are different states. Whenever you go into an area the game will check what you have and what you haven’t done, who you helped, who you killed, the decisions you made during quests and dialogue. That can change a lot of things, including the people that spawn in a village. The mechanic is simple, but it can get complex because of all the branching.
  • Monsters don’t scale with your level. If you’re way underleveled compared to a monster, you’ll do almost no damage.
  • The level of an enemy is displayed, but is its level is indicated by a skull you better stay away, because it’s way too strong for you, and it might even oneshot you.
  • The bestiary populates itself as you learn information and eventually it tells you where a monsterlives, at what times of day it appears, what it’s vulnerable to.
  • Gear has been moved around very recently to re-balance it.
  • You won’t find items you can’t use because you’re too low level. They will automatically scale down to your level if they’re too high for you. For instance the damage of a weapon will be lower, even if they will keep their “cool” elements like setting elements on fire for instance. Once you pick up an item, its stats are set, so it won’t scale back up to its original stats. That said, you’ll always get better loot as you move forward anyway. There’s no need to wait to be the right level before you get an item.
  • You can use Axii on your horse to force him not to panic during combat. Quen can be changed from defensive to offensive, and it can explode and damage enemies when it’s penetrated.
  • There was a big conversation within the team on whether Geralt could be fully nude or not. The conversation also involved the extra polygons that would be used for his penis and who would animate it while running. On the other side, others believed that there was a lot of female nudity in the game, so there should be male nudity as well. The result is that there’s a lot more male nudity than in previous games, but Geralt still normally wears his underwear.
  • The Gwent minigame was designed to last ten minutes tops for each match. You can win money, new cards, enter a torunament with all the best Gwent players. There are even quests linked to the game.

Redigerat av Zoiler, 16 april 2015 - 21:57.


#124

Postad 17 april 2015 - 06:38

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Aaaah love it! Detta kommer bli så grymt!



#125

Postad 19 april 2015 - 11:05

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Finns att förboka på Xbox one nu, 584kr och storleken är 25.15gb.
Känns inte det lite för ett sådant stort spel?
Hur stor kommer day 1 patchen vara egentligen

#126

Postad 19 april 2015 - 12:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Dark Souls II är 13 gb tror jag och det är rätt stort.

 

12 på X1.


Redigerat av Zoiler, 19 april 2015 - 12:35.


#127

Postad 19 april 2015 - 22:11

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

13GB är väl inte så stort då de flesta "trippel A" spel ligger runt 40GB. Så 25GB låter väl inte som så mycket, men jag tror inte det behöver säga nåt om kvalitén/storleken på ett spel.



#128

Postad 19 april 2015 - 22:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

13GB är väl inte så stort då de flesta "trippel A" spel ligger runt 40GB. Så 25GB låter väl inte som så mycket, men jag tror inte det behöver säga nåt om kvalitén/storleken på ett spel.

Spelet är rätt stort.

#129

Postad 20 april 2015 - 06:17

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Det man kan göra är också att kolla "filmversionen" av ettan och tvåan. Går ju snabbare. Funderar på det, måste ha lite mer bakgrundsstory inför trean.

http://www.youtube.c...e&v=ZHwa-7LBfV4

http://www.youtube.c...h?v=ieH6PrNIgmI

Ettan ser ju för j-vlig ut grafikmässigt, ansiktena/animationerna.

Yikes! 3h...
Tänkte ge tvåan en chans nu, ettan hade inge vidare game play.

#130

Postad 20 april 2015 - 13:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Finns även lite färska sammanfattningstrådar.

 

http://www.neogaf.co...9969&highlight=

http://www.neogaf.co...d.php?t=1030363



#131

Postad 20 april 2015 - 15:45

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 0

Jag blir mer och mer sugen på det här spelet. Hade först tänkt köpa Dragon Age Inquisition, vet inte vad det är men The Witcher verkar på något sätt

kittla mina intresseknölar mer :)


Redigerat av Zerokelvin, 20 april 2015 - 15:46.


#132

Postad 20 april 2015 - 18:41

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

http://www.gamespot....t/2300-6424503/

 

Del 1 av 3 av Gamespots exklusiva hands-on med Witcher 3

 

Gillar att en av utvecklarna säger i slutet av videon att man behöver inte ha spelat nåt tidigare för att spela Witcher 3



#133

Postad 21 april 2015 - 08:51

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

http://www.gamespot....t/2300-6424503/

 

Del 1 av 3 av Gamespots exklusiva hands-on med Witcher 3

 

Gillar att en av utvecklarna säger i slutet av videon att man behöver inte ha spelat nåt tidigare för att spela Witcher 3

Undrar om de sade det inför tvåan också? Hade på storyn från ettan samtidigt som fotbollen igår och kunde konstatera att hade jag sett den inför tvåan hade jag troligtvis gett tvåan lite mer tid än vad det fick nu. Hoppade man rakt in i tvåan kändes Gerald väldigt tunn som karaktär.



#134

Postad 21 april 2015 - 12:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Håller med, det gör nog en stor skillnad att spendera så många timmar med att lära känna karaktärerna.



#135

Postad 21 april 2015 - 12:22

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Ska man vara helt insatt så ska man ju läsa böckerna :) Men jag får kolla någon recap, jag spelade bara Witcher 2 så har ingen history från ettan.



#136

Postad 21 april 2015 - 13:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det känns rätt overkill dock.
 

No, no you do not. The books are back story, a lot of the journal entries throughout the game are from the books. Not needed at all to enjoy the games or understand the story.



#137

Postad 21 april 2015 - 14:03

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 1

Det känns rätt overkill dock.
 

Jo jag skämtade smått, skulle inte tänka tanke på att läsa en bok :)



#138

Postad 23 april 2015 - 22:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=WfGFU2XPLr4

 

vMnVsYv.gif


Redigerat av Zoiler, 23 april 2015 - 22:29.


#139

Postad 24 april 2015 - 12:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Översikt av storleken, tips, det kommer att bli stort.

 

http://www.youtube.com/watch?v=zFfTSs2309k



#140

Postad 24 april 2015 - 13:38

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Vet inget om Witcher spel. Är det likt Skyrim i spelsätt?



#141

Postad 24 april 2015 - 15:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja, ett stort open world RPG med fabelmonster och komplexa dialogval som direkt påverkar handlingen. Du kan t.ex. rensa ut monster på ett ställe och när du kommer tillbaka har det bebotts av människor. Du kan valfritt jaga unika monster, du är en jägare trots allt som tar dig an kontrakt.

 

Levla upp, använda magi, hitta svärd, rustning, gömda grottor etc.



#142

Postad 24 april 2015 - 15:18

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Blir alldeles pirrig av mig! :D :D :D

 

Är förvånad/glad att det är så otroligt billigt att förboka spelet på PSN...



#143

Postad 24 april 2015 - 15:30

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

blir alltid helt till mig av sådan här spel innan jag spelar dom.. då brukar jag tröttna på 1 timma, men ska fan ge detta chansen alltså, ser förbannat bra ut



#144

Postad 24 april 2015 - 15:50

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

blir alltid helt till mig av sådan här spel innan jag spelar dom.. då brukar jag tröttna på 1 timma, men ska fan ge detta chansen alltså, ser förbannat bra ut

Tror inte det kommer bli enformigt alls, verkar finnas gott om "random" saker som händer i världen. Jag brukar ofta spåra ur i dessa typer av spel, som Skyrim som jag aldrig klarade ut men säkert hade 200-300h på! :P Mycket sidequests och saker att göra utöver mainstory brukar kunna ställa till det..

 

Dying Light är senaste spelet som blev långdraget (dock utklarat) då det fanns mycket yta att röra sig på och mängder med sidequests att göra. Man glömmer som bort mainstoryn lätt.



#145

Postad 24 april 2015 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Skyrims sidouppdrag var väl rätt dåliga också? Fullt av massa grejer att göra, svårt att veta var och mycket fetchquests? Körde mest storyn.

 

Det är bra i The Witcher att de säger att de hatar fetchquests och har dragit ner på dem, så att sidouppdragen ska ge mer story.

 

AC: Black Flag spelade jag faktist inte igenom, lade en 40-50 timmar på att åka båt och hitta skatter och annat, och vid det laget hade jag tröttnat på mainstoryn =P. Ubisoft är experter på det där.



#146

Postad 24 april 2015 - 16:25

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Skyrims sidouppdrag var väl rätt dåliga också? Fullt av massa grejer att göra, svårt att veta var och mycket fetchquests? Körde mest storyn.

 

Det är bra i The Witcher att de säger att de hatar fetchquests och har dragit ner på dem, så att sidouppdragen ska ge mer story.

 

AC: Black Flag spelade jag faktist inte igenom, lade en 40-50 timmar på att åka båt och hitta skatter och annat, och vid det laget hade jag tröttnat på mainstoryn =P. Ubisoft är experter på det där.

En hel(?) del uppdrag var riktigt bra men storheten med Elder scrolls-serien tycker jag är hur full av liv världen känns oavsett om man kör huvudquest eller sidouppdrag. Skönaste sidouppdraget i ett RPG måste jag ändå tillskriva Oblivion: Det där det

Spoiler



#147

Postad 25 april 2015 - 11:11

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

En hel(?) del uppdrag var riktigt bra men storheten med Elder scrolls-serien tycker jag är hur full av liv världen känns oavsett om man kör huvudquest eller sidouppdrag. Skönaste sidouppdraget i ett RPG måste jag ändå tillskriva Oblivion: Det där det

Spoiler

Älskar i Oblivion när man blir Gladiator och lever i grottan ett tag :) Sen rankar man upp tills man tagit ihjäl alla motståndare och sen fortsätter spelet 



#148

Postad 27 april 2015 - 19:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=lJpWBMH9EtQ



#149

Postad 02 maj 2015 - 13:05

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Yikes! 3h...
Tänkte ge tvåan en chans nu, ettan hade inge vidare game play.


Ja, ettan orkade jag inte med eftersom gameplayet var så dålig. Ska också börja med tvåan snart för att se vad jag tycker om det. Treans gameplay ska vara ganska lik tvåans så det gäller ju att man gillade det.

#150

Postad 02 maj 2015 - 15:29

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Ja, ettan orkade jag inte med eftersom gameplayet var så dålig. Ska också börja med tvåan snart för att se vad jag tycker om det. Treans gameplay ska vara ganska lik tvåans så det gäller ju att man gillade det.

Jag är ca 8h in i Witcher 2. Miljöerna är vackra att titta på, dialogerna är välskriva, röstskådespeleriet helt ok och utmaningen lagom. Däremot är det något som är off med spelkontrollen (spelar med handkontroll), den är inte i närheten av lika tight som i *Souls eller Dragon's Dogma. I vilket fall är det ändå underhållande än så länge.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.