Hej
Vart klagar man egentligen om jag tycker nya prisjakt Àr det sÀmsta som hÀnt jorden? Totalt ALLT som var bra med prisjakt har man Àndrat pÄ.
Prisjakt har jag och alla bland mig alltid anvÀnt för deras funktioner att jÀmföra produkter och filtrera pÄ olika krav. Nu har de lagt mindre energi pÄ det och gömt allt i nÄgon konstig "modern" flik som hoppar fram och tillbaka i vÀnsterkant. Typiskt pÄkommet av en nyexaminerad student som vill göra nÄgot cooolt eller nÄgon som inte förstÄr sig pÄ hur anvÀndaren vill ha det utan gör det efter eget huvud.
TACK OCH LOV finns gamla prisjakt kvar! Hoppas det inte finns planer pÄ att skrota det? Den dagen blir den sista dagen jag och alla jag kÀnner kommer sluta anvÀnda prisjakt. Tycker Àven de gömmer fliken vart man kommer in till gamla prisjakt med.
Det Ànda som Àr bra med det nya prisjakt Àr att grafiken Àr modernare. Med det sagt inte sagt att jag gillar fÀrgvalet nÄgot vidare. Det gamla Àr mer neutralt. Gillar varken skrikigt och vitt som nya Àr eller sÄdant Àr trams med "dark mode" som ocksÄ Àr "modernt" hos en del som gör sidor.
Verkar som prisjakt gjort NOLL koll pÄ vad anvÀndarna vill ha och har kopierat pricerunner. Vilket Àr en skitsida men som man likavÀl kan anvÀnda nu istÀllet för prisjakt.....
TyvÀrr hÄrde ord för Ànnu en sida/företag som bara Àndrar för Àndrandets skull och för att nÄgra ska ha kvar sina anstÀllningar och att det ska hÀnda nÄgot. Varför inte UTVECKLA en produkt som Àr bra. IstÀllet för att göra om allt bara för att det Àr roligt och kostar massa pengar. Ser tyvÀrr denna tendensen alltför mycket i dagens samhÀlle. Jag Àlskar teknik och utveckling. Men nÀr man Àndrar bara för nÄgon tycker vi ska göra det och förstöra hela företaget förstÄr jag mig inte pÄ.
Redigerat av frollic, 20 januari 2021 - 22:37.