Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PlayStation 5 - Beställningssnackstråden

359 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 februari 2021 - 11:18

morlock
  • morlock
  • Über-Guru

• 14 822 inlägg
  • 2

Min PS5 (fat editiion) är skickad idag från Webhallen, beställdes 2020-05-25..

Postad 19 februari 2021 - 13:15

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1 457 inlägg
  • 2

Spännande. Jag beställde 2020-05-19, får se när min beställning kommer. Någon annan som fått sin med beställningsmånad april/maj från just Webhallen?

Intressant att veta om Komplett har snabbare leverans eller om det är samma...

Hämtade upp min igår på Webhallen.

Postad 19 februari 2021 - 17:45

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4 198 inlägg
  • 1

Hej.

Jag tror att du tjänar på att använda webläsartillägget Distill och hålla koll på sidorna som säljer. De hemsidor som verkar sälja till folk direkt utan kö är power.se, netonnet och maxgaming.se. De släpper då och då ett antal konsoler, övriga försäljare verkar ha kö som de först måste beta av. Så håll koll på de sidorna. De släppen tar slut på några minuter varje gång, så det enda sättet att hinna med är att köra med Distillbevakning.

Elgiganten kör med ganska jämna mellanrum utlottning via deras instagram, av en kod som ger dig rätten att köpa en konsol.

Jag lyckades själv få tag i en PS5 SE via Netonnet förra veckan, en kompis till mig vann kod hos Elgiganten.

Så jag kunde boka av min köplats hos Dustin som jag haft sedan 9 november 2020.  :rolleyes:

Tack så mkt

Tjänsten som du nämner är ny för mig; men hoppas på att jag har lite tur snart :)

Postad 20 februari 2021 - 14:38

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 802 inlägg
  • 0

Grymt. Blir det Resogun för hela slanten eller 😂

Postad 20 februari 2021 - 17:39

morlock
  • morlock
  • Über-Guru

• 14 822 inlägg
  • 0

Grymt. Blir det Resogun för hela slanten eller 😂

Finns det något annat att spela nu? 🤔

Postad 20 februari 2021 - 20:17

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 083 inlägg
  • 0

Preggie PS5. Nais.

Postad 24 februari 2021 - 00:01

Hassepower
  • Hassepower
  • Användare

• 115 inlägg
  • 1

Jag vill bara säga tack så mycket till _green_för tipset om distill! Jag installerade det i söndags och la bevakning på12 olika hemsidor och igår fick jag ett mail om att NetOnNet hade ändrat sin lagerstatus på hemsidan. De tog  slut på fem minuter, men jag lyckades att beställa en som kom idag! 

Det känns nästan lite märkligt att det gick att få tag på en PS5 så snabbt när jag räknade med att få vänta till midsommar.

Så igen, stort tack för ett strålande tips!

Postad Igår, 08:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 194 inlägg
  • 3
Fick tag i min andra ps5 idag. Scalping? Absolut inte, jag har en arbetskamrat som går igenom en tuff tid just nu, så den Ps5an ska till honom. Därefter så kommer jag inte försöka få tag i fler 😅

Postad Igår, 09:58

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 428 inlägg
  • 0

Fick tag i min andra ps5 idag. Scalping? Absolut inte, jag har en arbetskamrat som går igenom en tuff tid just nu, så den Ps5an ska till honom. Därefter så kommer jag inte försöka få tag i fler 😅

Fint av dig! 😁🤘

Postad Igår, 11:07

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 706 inlägg
  • 0

Snyggt!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.