Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG 55" 3D LED-TV 55LB620V sänkt 5500kr på Elgiganten

75 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG 55LB620V (TV) 1 6,17 (5) Inga priser

#1

Postad 03 juni 2014 - 04:47

Jaxione
  • Jaxione
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Hej!

Såg att Elgiganten hade ett erbjudande på bla LG 55" 3D LED-TV 55LB620V för att fira sin nya logga. Kan dock inte hitta några recensioner på denna TV. Lanseringsår på prisjakt står som 2014.

Är det något att ha?

Mvh J

Redigerat av Jaxione, 03 juni 2014 - 04:48.


#2

Postad 03 juni 2014 - 11:14

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 1
Ingen aning, men jag har köpt en och skall hämta i eftermiddag.

#3

Postad 03 juni 2014 - 11:37

Snarko
  • Snarko
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 1
Säkert en bra och prisvärd TV (passiv 3D gillar jag personligen!), men observera att denna modellen inte har smartTV, DLNA, webläsare o.s.v.!

#4

Postad 03 juni 2014 - 12:25

m203
  • m203
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Återkom gärna snarast med intryck. Sittr på en 40 tummare idag och skulle vilja ha en större i väntan på att 4k tar fart. Har HTPC och Chromecast så smarttv funktioner är inget jag använder. Är det bra bild blir det nog att slå till. Någon som vet om det är samma panel som någon version med Smarttv som har omdömen?

#5

Postad 03 juni 2014 - 12:36

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 1

men observera att denna modellen inte har smartTV, DLNA, webläsare o.s.v.!


Precis så har jag uppfattat det med, DLNA och WIFI verkar finnas enligt LG's hemsida. Ska gå att använda android/iOS som fjärrkontroll
http://www.lg.com/se/tv/lg-55LB620V

Metallic Design 3D Full HD TV with Wi-Fi and DLNA.

#6

Postad 03 juni 2014 - 21:01

arde_81
  • arde_81
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Om någon har köpt denna tv, kan klargöra om wifi dlna finns på denna tv?

Tacksam för svar

#7

Postad 03 juni 2014 - 21:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Om någon har köpt denna tv, kan klargöra om wifi dlna finns på denna tv?

Tacksam för svar

Nåt fel på Google?

http://www.lg.com/se...5LB620V/reviews

LED TV. 0,9 GHZ-PROCESSOR OCH 1,25 GB RAM. WI-FI, DLNA OCH MAGIC REMOTE READY.

Redigerat av masse70, 03 juni 2014 - 21:31.


#8

Postad 03 juni 2014 - 22:45

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Nåt fel på Google?

http://www.lg.com/se...5LB620V/reviews

LED TV. 0,9 GHZ-PROCESSOR OCH 1,25 GB RAM. WI-FI, DLNA OCH MAGIC REMOTE READY.


Nåt fel på inlägg #5 ?

Redigerat av plaggis, 03 juni 2014 - 22:46.


#9

Postad 04 juni 2014 - 10:00

m203
  • m203
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Ingen aning, men jag har köpt en och skall hämta i eftermiddag.


Något omdöme eller den har inte kommit upp än? Hur stort var paketet förresten? Går det in i en kombi av normalstorlek månne?

#10

Postad 04 juni 2014 - 10:37

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Tycker att den är ganska trevlig faktiskt. Spelat lite FIFA14 på 360:n och gillar bilden.
Fäller du sätet på bilen bör det få plats, men kan inte garantera då jag hade släpkärran med mig för hemtransport

#11

Postad 04 juni 2014 - 11:31

m203
  • m203
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Tycker att den är ganska trevlig faktiskt. Spelat lite FIFA14 på 360:n och gillar bilden.
Fäller du sätet på bilen bör det få plats, men kan inte garantera då jag hade släpkärran med mig för hemtransport


Kanon, tackar.

#12

Postad 04 juni 2014 - 11:50

Centurion
  • Centurion
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 1

Något omdöme eller den har inte kommit upp än? Hur stort var paketet förresten? Går det in i en kombi av normalstorlek månne?

Fick in den utan problem i en VW Passat med nerfällt säte...

#13

Postad 04 juni 2014 - 14:56

m203
  • m203
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Fick in den utan problem i en VW Passat med nerfällt säte...


Tack!

Nöjd med bilden?

#14

Postad 05 juni 2014 - 07:53

Snarko
  • Snarko
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Kan någon bekräfta om den har stöd för:
- DLNA (stream film m.m. internt från dator/NAS)
- Inbyggt WiFi
- Stöd för magic remote (utgår från att det inte följer med någon!)
- Styrning av TV från android/ios enhet

Stort tack!!

#15

Postad 05 juni 2014 - 08:47

Centurion
  • Centurion
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Kan någon bekräfta om den har stöd för: - DLNA (stream film m.m. internt från dator/NAS) - Inbyggt WiFi - Stöd för magic remote (utgår från att det inte följer med någon!) - Styrning av TV från android/ios enhet Stort tack!!

Du måste köpa till LG:s trådlösa wifi-usb-adapter... den har inget nätverk out of the box.

#16

Postad 05 juni 2014 - 09:43

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Just varit i kontakt med LG och de har fel info på sin hemsida gällande denna TV.
Det finns ingen Wi-fi eller DLNA.

#17

Postad 05 juni 2014 - 10:00

arde_81
  • arde_81
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Nåt fel på Google?

http://www.lg.com/se...5LB620V/reviews

LED TV. 0,9 GHZ-PROCESSOR OCH 1,25 GB RAM. WI-FI, DLNA OCH MAGIC REMOTE READY.

Just varit i kontakt med LG och de har fel info på sin hemsida gällande denna TV.
Det finns ingen Wi-fi eller DLNA.


Google är det inget fel på men...

#18

Postad 05 juni 2014 - 13:33

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Google är det inget fel på men...


Förstår inte vad du menar

#19

Postad 05 juni 2014 - 15:23

arde_81
  • arde_81
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Förstår inte vad du menar


Var riktat till "masse70". Dig tackar jag för informationen om WIFI och DLNA.

#20

Postad 05 juni 2014 - 21:14

holmert
  • holmert
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Är det några fler som har kommentarer om bilden?
Funderar på att köpa denna imorgon och uppgradera från min 42" plasma.

Smart funktioner har inte så stor betydelse, vill bara ha shjysst bild för shjysst peng!

#21

Postad 06 juni 2014 - 20:59

cmdrsven
  • cmdrsven
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Blev intresserad av detta erbjudande just för att jag mest är ute efter en skärm och inte massa SmartTV jox som jag fixar via andra enheter. Hur som helst, grävde lite och skulle gissa utifrån info i denna tråd att denna TV marknadsförs i USA under detta namnet: http://www.lg.com/us...55LN5400-led-tv . Finns även lite recensioner att hitta om man söker på det modellnamnet.

En intressant sak att veta vore ju om dessa båda egentligen är samma TV? https://www.prisjakt...2630883,2578059

Ska försöka ta mig ut till bägge butikerna imorrn och se om det går att bli lite klokare...

#22

Postad 07 juni 2014 - 12:01

xMUMINx
  • xMUMINx
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Jag plockade upp denna tv igår och måste säga att rent bildmässigt är jag väldigt nöjd!

Dock så är det fel på högtalarna på min enhet. Det sprakar och knastrar en massa hela tiden. Alla olika källor och volymer, speciellt på volym två av någon anledning.

Var in till Elgiganten idag och pratade med de och de skickade vidare med till LG kundtjänst då det här skulle gå på deras garanti.
Gick in på deras hemsida och bokade in reparation och får hoppas på att de kommer snart...

Inget som är jätteproblem för mig då jag ändå kör ljudet ifrån hemmabion, dock irriterande att man får en defekt enhet.

Samt ni som undrar om tv:n går in i bilden så fick jag in den hur lätt som helst i min lilla clio! (lite trångt i framsätena dock)

#23

Postad 07 juni 2014 - 15:54

holmert
  • holmert
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag var och köpte mig denna TV igår. har inte heller nytta av massa smart-funktioner. kör padda + apple TV istället.

Riktigt nöjd med bildkvalitén och 55" blev lagom till 3,5m avstånd från soffa till TV.

Enligt mig en prisvärd TV nu när den kostar 6490:-

#24

Postad 09 juni 2014 - 08:51

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Dock så är det fel på högtalarna på min enhet. Det sprakar och knastrar en massa hela tiden. Alla olika källor och volymer, speciellt på volym två av någon anledning.

Inget som är jätteproblem för mig då jag ändå kör ljudet ifrån hemmabion, dock irriterande att man får en defekt enhet.


Jag fick en massa sprak när jag körde via optiska utgången till min soundbar, jag antog att det var jag som mosat kontakten när jag tryckte upp tvn på väggen. Måste byta optisk kabel och kolla så jag inte har något fel på min tv

#25

Postad 09 juni 2014 - 09:42

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Blev intresserad av detta erbjudande just för att jag mest är ute efter en skärm och inte massa SmartTV jox som jag fixar via andra enheter. Hur som helst, grävde lite och skulle gissa utifrån info i denna tråd att denna TV marknadsförs i USA under detta namnet: http://www.lg.com/us...55LN5400-led-tv . Finns även lite recensioner att hitta om man söker på det modellnamnet.

En intressant sak att veta vore ju om dessa båda egentligen är samma TV? https://www.prisjakt...2630883,2578059

Ska försöka ta mig ut till bägge butikerna imorrn och se om det går att bli lite klokare...


Nej, det verkar vara så att 55LB561V INTE har 3D-funktioner.

#26

Postad 10 juni 2014 - 10:48

xMUMINx
  • xMUMINx
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Jag fick en massa sprak när jag körde via optiska utgången till min soundbar, jag antog att det var jag som mosat kontakten när jag tryckte upp tvn på väggen. Måste byta optisk kabel och kolla så jag inte har något fel på min tv


Men du får inte det via de vanliga högtalarna från tv:n?
Hade tänkt testa med optisk till receivern för att få bukt med problemet. Dock så ska LG komma och kolla på tv:n ändå för det är ändå fel på den.

#27

Postad 11 juni 2014 - 10:14

plaggis
  • plaggis
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Men du får inte det via de vanliga högtalarna från tv:n?
Hade tänkt testa med optisk till receivern för att få bukt med problemet. Dock så ska LG komma och kolla på tv:n ändå för det är ändå fel på den.


Nej, inte via högtalare

#28

Postad 26 september 2014 - 15:32

roast
  • roast
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Är ni som köpte den här TV'n fortfarande nöjda? Jag fick hem den igår och är nöjd med bildkvalitén men jag tycker det är ganska mycket clouding på mitt exemplar, är det samma sak för er? Märks mest om man kollar på filmer med sorgekanter så det är inte så störande hittills.

#29

Postad 27 september 2014 - 08:35

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
5990kr på..

http://cdon.se/hemel...lektronics_LGTV

#30

Postad 27 september 2014 - 12:08

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Stödjer TV:n 24p? Hittar ingen info om det? :(

#31

Postad 27 september 2014 - 15:10

flamur
  • flamur
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
Hur bra fungerar 3D-funktionen? Jag är tyvärr inte insatt i hur de olika 3D-funktionerna fungerar som finns ute på marknaden, men är LGs den bästa tekniken? =)

#32

Postad 27 september 2014 - 21:09

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Jag beställde TV:n på CDON, och nu när jag tittar så finns den inte i lager alls.
Och under "Status" över varan så står det ingenting alls.

Hur gäller köplagen på en vara som en (online)butik har annonserat ut om och den sen inte finns kvar, om jag t.ex. inte får det jag beställt?
Köper de in en från en annan återförsäljare, bidrar de med en likvärdig produkt, osv.?

#33

Postad 28 september 2014 - 07:19

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Jag beställde TV:n på CDON, och nu när jag tittar så finns den inte i lager alls.
Och under "Status" över varan så står det ingenting alls.

Hur gäller köplagen på en vara som en (online)butik har annonserat ut om och den sen inte finns kvar, om jag t.ex. inte får det jag beställt?
Köper de in en från en annan återförsäljare, bidrar de med en likvärdig produkt, osv.?


Tyvärr inget du kan göra något åt. Annars har du denna nedsatt 5005kr under tim erbjudande (14.00-15.00) idag på Ladan..

http://www.elgigante...led-tv-55lb610v

Redigerat av mcmike, 28 september 2014 - 07:25.


#34

Postad 28 september 2014 - 12:17

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Jag beställde TV:n på CDON, och nu när jag tittar så finns den inte i lager alls.
Och under "Status" över varan så står det ingenting alls.

Hur gäller köplagen på en vara som en (online)butik har annonserat ut om och den sen inte finns kvar, om jag t.ex. inte får det jag beställt?
Köper de in en från en annan återförsäljare, bidrar de med en likvärdig produkt, osv.?


Hej titta nu igen! Måste ha vart nån sjukt konstig bugg.. Min älskling välte igår så behövde desperat en ny tv och såg att jag fått mail från CDON ang denna, men när man tryckte på tvn i länken kom man bara till en kampanj sida och där fanns tvn med men om man tryckte på den kom man bara tillbaka till kampanjsidan igen... Fatta paniken... Men när jag vaknade imorse så fanns den där och nu är den beställd :)

#35

Postad 28 september 2014 - 19:06

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0

Hej titta nu igen! Måste ha vart nån sjukt konstig bugg.. Min älskling välte igår så behövde desperat en ny tv och såg att jag fått mail från CDON ang denna, men när man tryckte på tvn i länken kom man bara till en kampanj sida och där fanns tvn med men om man tryckte på den kom man bara tillbaka till kampanjsidan igen... Fatta paniken... Men när jag vaknade imorse så fanns den där och nu är den beställd :)


Jag kollade på orderhistoriken nu och när jag klickar på länken till produkten man beställt så finns TV:n i lager igen :)
Har varit lite skeptisk inför LG då de flesta jag känner som köpt en TV av det märket varit allt annat än nöjd med det (har själv bara kört med Philips och Sony). Men man får väl själv se hur den är som :)

#36

Postad 28 september 2014 - 21:11

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 1

Jag kollade på orderhistoriken nu och när jag klickar på länken till produkten man beställt så finns TV:n i lager igen :)
Har varit lite skeptisk inför LG då de flesta jag känner som köpt en TV av det märket varit allt annat än nöjd med det (har själv bara kört med Philips och Sony). Men man får väl själv se hur den är som :)


Skönt att höra! :) Du behöver inte vara orolig, den LGn jag hade som åkt i golvet igårkväll har vart den bästa jag sett i den prisklassen, jag är dock lite skeptisk till fötterna på den tvn du och jag har köpt, förjävla fula eller?

#37

Postad 29 september 2014 - 11:59

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0

Skönt att höra! :) Du behöver inte vara orolig, den LGn jag hade som åkt i golvet igårkväll har vart den bästa jag sett i den prisklassen, jag är dock lite skeptisk till fötterna på den tvn du och jag har köpt, förjävla fula eller?


Hehe, ja, jag hoppas att jag blir nöjd med den :) Det var ju ingen dålig prisnedsättning på den!
Tittade precis på orderhistoriken och nu står det "Ej levererad" under statusen - men TV:n finns än en gång inte i lager..
Och ja: fötterna ser obegripligt fula ut..! :D

Redigerat av Unregistered3db0abc9, 29 september 2014 - 12:45.


#38

Postad 30 september 2014 - 00:17

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Nej den prisnedsättningen var inte att leka med, men det var nog drive på den här modellen för veckan alltså, Elgiganten körde ju också en rejäl nedsättning på timerbjudandena :)

Nej jag ser också detta, men det betyder bara att dom inte skickat dom än, förmodligen så skickar dom väll imorgon då. Nej den finns nog inte i lager eftersom produktsidan strulat under hela "driven".

Förskräckligaaaaaaaaaaa! :D

#39

Postad 30 september 2014 - 06:01

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Fick mail från cdon i morse att de strukit min beställning, eftersom den utgått från leverantör... Suck. Jag som gjorde ett impulsköp (för ovanlighetens skull), och det är nästan som att min gamla tv kände på sig att den skulle bli utbytt, för det började lukta bränd el och bilden försvann. Men i morse var bilden tillbaka igen, så det kan vara något fel när den blir varm. Jaja, bara att grina en stund och se vad som blir.

Redigerat av SamuelA, 30 september 2014 - 06:01.


#40

Postad 30 september 2014 - 09:38

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Det... är.... inte.... sant....

#41

Postad 30 september 2014 - 12:41

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Jag har suttit utan tv sedan i lördags och väntat på CDONs explosivt snabba DHL bil, fick en förhoppning om att få prova på 3D funktionen trots att jag är helt säker på att jag inte skulle gillat den och så får jag 50 spänn som plåster på såren!?

Köpte nu denna istället: http://cdon.se/hemel...09-12-p27583272
Dock inte från CDON... Aldrig i livet att jag köper någon tv därifrån, köpte från NetonNet istället med Postens Express, hoppas jag får den imorgon :) Tittade även på en 58" Samsung från Siba men den innebar 2000:- till, vilket jag ogärna lägger för något som jag ändå kommer tycka är lite väl stort, det gäller att kombinera storlek med "infrastrukturen" i tv rummet hahah... Bänken räckte precis till för en 58a.

Hoppas det löser sig till det bästa för er andra som blev blåsta :)

#42

Postad 30 september 2014 - 14:38

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Frågan är om det är färdighandlat från CDON? Tv:n är ju inte alls slut på lager, den har kommit tillbaks, men till ordinarie pris... http://cdon.se/hemel...b620v-p29800794

Misstänkte detta redan när jag la ordern, eftersom det ni nämnt ovan i tråden... Så förmodligen är det någon som råkat sänka priset, och sen slätar man över det hel? Ruggigt dålig stil.

Redigerat av SamuelA, 30 september 2014 - 14:39.


#43

Postad 30 september 2014 - 15:45

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Frågan är om det är färdighandlat från CDON? Tv:n är ju inte alls slut på lager, den har kommit tillbaks, men till ordinarie pris... http://cdon.se/hemel...b620v-p29800794

Misstänkte detta redan när jag la ordern, eftersom det ni nämnt ovan i tråden... Så förmodligen är det någon som råkat sänka priset, och sen slätar man över det hel? Ruggigt dålig stil.


Men nu får dom ge för fan ta och ge sig... Nu fick jag ett förlåt mail om att de fått in fler exemplar och fick också en rabattkod till det priset vi beställde för på 5990. Så kolla eran mail vettja! :)

#44

Postad 01 oktober 2014 - 11:37

SamuelA
  • SamuelA
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Jag hade också fått mail, så jag la en beställning igen, få se hur det går den här gången...

#45

Postad 01 oktober 2014 - 14:19

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Jag hade också fått mail, så jag la en beställning igen, få se hur det går den här gången...


Det är fullständigt kaos för mig just nu pga allt detta, ingen tv, en 50 tummare i bagaget på bilen som jag blev tvingad att hämta ut som jag inte ens vill ha som jag måste åka till NetonNet och lämna tillbaka, en 55a jag vill ha som KANSKE är påväg??!!..

Jag vill ha en öl... :(

#46

Postad 01 oktober 2014 - 15:21

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Haha, ja, det blev samma för mig.
Jag skrev i deras Facebookgrupp med och frågade vad fan de håller på med (den finns där, sen inte. Sen finns den igen, sen borta igen).
Deras svar (via mail) var först att TV:n utgått hos deras leverantör. När jag sedan länkade om konsumentlagen (i deras Facebookgrupp) så fick jag ett mail tillbaka där de skrev att de hade "glädjande nyheter": de hade just fått veta att deras leverantör skulle få in fler likadana apparater (även fast TV:n nu har sitt fullpris på 12 495kr) och att jag fick med en kod som kompensation så TV:n skulle inte kosta mer än 5990kr.

Djävla nötter.. Ibland så funkar det med att öppna käften och skälla om en rabiessmittad hund :D

#47

Postad 01 oktober 2014 - 16:18

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Haha, ja, det blev samma för mig.
Jag skrev i deras Facebookgrupp med och frågade vad fan de håller på med (den finns där, sen inte. Sen finns den igen, sen borta igen).
Deras svar (via mail) var först att TV:n utgått hos deras leverantör. När jag sedan länkade om konsumentlagen (i deras Facebookgrupp) så fick jag ett mail tillbaka där de skrev att de hade "glädjande nyheter": de hade just fått veta att deras leverantör skulle få in fler likadana apparater (även fast TV:n nu har sitt fullpris på 12 495kr) och att jag fick med en kod som kompensation så TV:n skulle inte kosta mer än 5990kr.

Djävla nötter.. Ibland så funkar det med att öppna käften och skälla om en rabiessmittad hund :D


Hahah det är bra att du satte dit dom! Jag fick faktiskt båda mailen utan att öppna käften, tänkte att det skulle vara lönlöst ändå.. Men nu hoppas jag att skiten är påväg annars psykar jag loss. Första förlåt mejlet var ju fan bara tragiskt, 50 spänn i kompensation... TACK! :) :) :) :) :) :) :) :)

Nu får vi se om vi får hem burkarna innan jul bara, CDON skickar ju nämligen med DHL :(

#48

Postad 02 oktober 2014 - 11:51

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 1
HALLLLLLLLELLLLUUUUUJAAAAAAAA :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Bifogad fil  lg.png   24,14K   11 Antal nerladdningar

#49

Postad 02 oktober 2014 - 21:29

Unregistered3db0abc9
  • Unregistered3db0abc9
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Härligt, Krikke!
På min står det bara "Ej levererad" ännu. Får se när det väl händer nåt :)

#50

Postad 02 oktober 2014 - 22:03

Unregistered3b3502f0
  • Unregistered3b3502f0
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 1
Kolla din mail! Jag har fått mail om att den är skickad nu! :) Tjooohoooo... Skall jag bara få tag i DHL imorgon, åker fan personligen till Terminalen på Landvetter för o hämta tvn, orkar inte med DHLs hemkörning asså, jävla Kalle Anka fasoner hahah :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.