Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

No Man´s Sky

683 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
No Man's Sky (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 5,93 (14) 549:-
No Man's Sky (PC) (PC-spel) 7 6,57 (6) 255:-

#51

Postad 22 mars 2015 - 18:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Jag avvaktar lite, tar bussen.



#52

Postad 22 mars 2015 - 19:00

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

121915.gif



#53

Postad 24 mars 2015 - 09:51

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 0

Nu blir det bump!
Ryktet säger Q3, troligtvis augusti, och priset säger... 10 dollah! Dom bästa tio dollahnah som går att spendera! fan bättre än poliovaccin ffs!

10 dollar låter billigt. Bra om det är sant:-)

 

121915.gif

Haha..va f-n vilken tur han har!

 

 

 

 

1:a klass här jag kommer att köpa spelet första dagen!!



#54

Postad 25 mars 2015 - 16:24

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Ser fram emot detta, behöver ett nytt superstort sandlåde spel.. ett i rymden är ju bara kul.. :P



#55

Postad 16 juni 2015 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Ja.. vad säger ni om vad som visades? Inget som fick mig att gå upp i varv direkt.

 

Okej, han åker till en ny planet med outforskat liv. Skjuter han på något så kommer robotpatrullen.

 

Man ska ta sig till mitten av galaxen, det är målet. Jaha, hur? Vad är syftet med spelet? Trenden verkar gå mot större och större spel som tar längre och längre tid att klara. Witcher tar 100-200 timmar. Fallout 4 kan säkert ta något liknande. Då är det viktigt att den tiden fylls av grejer som är roligt att göra, som bra sidouppdrag. Vad erbjuder NMS där? Det vet vi fortfarande inte. Vi vet att spelet är stort och det slösade de halva tiden på att demonstrera, det vet vi redan. Men vad FAN GÖR MAN!?



#56

Postad 16 juni 2015 - 16:18

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Tror faktiskt inte man vet själva ännu vad man vill fylla världen med.

#57

Postad 16 juni 2015 - 20:30

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 1
Även om jag ser fram emot det här spelet väldigt mycket så nog är jag lite rädd för att jag kommer tröttna på det!
Sean Murray har väl inte velat avslöja speciellt mycket av vad spelet går ut på, men som ovan inlägg går in på så är frågan om han/de vet det själva!

Men se tillbaka en massa år så kunde man ju få den där känslan av att man såg ett häftigt omslag på ett spel och kände att det här vill bara ha! Man visste ju inte så mycket om spelet men man köpte det iallafall för det såg ju så
Häftigt ut. Lite så känner jag nu!(jaja det va länge sen:-)..)

Nu för tiden blir vi ju överösta med info och videos om spelen så att man vet allt om dem.
Måste vi veta exakt allt? Kan det inte va kul att installera ett spel och bara köra och se vart det leder?

Redigerat av Zerokelvin, 16 juni 2015 - 20:31.


#58

Postad 16 juni 2015 - 20:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Man samlar credits för att uppgradera sitt skepp och sen så åker man till mitten och får slutdemot :)

#59

Postad 16 juni 2015 - 20:48

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0

Även om jag ser fram emot det här spelet väldigt mycket så nog är jag lite rädd för att jag kommer tröttna på det!
Sean Murray har väl inte velat avslöja speciellt mycket av vad spelet går ut på, men som ovan inlägg går in på så är frågan om han/de vet det själva!

Jo. Spel med massivt stora världar brukar ju ge en skön "frihetsskänsla" när man glider runt och utforskar, men samtidigt är risken stor att man tröttnar ganska fort om allting bara blir transportsträckor... Jag tycker det är lite för tidigt att säga bu eller bä om spelet innan vi vet vad utvecklarna kommer fylla det med för innehåll. :)

 

 

 

Nu för tiden blir vi ju överösta med info och videos om spelen så att man vet allt om dem.
Måste vi veta exakt allt? Kan det inte va kul att installera ett spel och bara köra och se vart det leder? 

Jo då, men ska man hosta upp 5-600 spänn för ett spel så vill i alla fall jag vara någorlunda säker på att spelet kommer passa mina kriterier och att det är välgjort. :)



#60

Postad 16 juni 2015 - 20:59

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 0

Jo. Spel med massivt stora världar brukar ju ge en skön "frihetsskänsla" när man glider runt och utforskar, men samtidigt är risken stor att man tröttnar ganska fort om allting bara blir transportsträckor... Jag tycker det är lite för tidigt att säga bu eller bä om spelet innan vi vet vad utvecklarna kommer fylla det med för innehåll. :)
 

Jo då, men ska man hosta upp 5-600 spänn för ett spel så vill i alla fall jag vara någorlunda säker på att spelet kommer passa mina kriterier och att det är välgjort. :)


Ja såklart så lite vill man ju veta om spelet. Man eller jag läste oftast nån recension i nån tidning eller en kompis pratade om något spel som var kul och då kunde man få den här "känslan" som jag lite känner nu med det här spelet. Att det här verkar spännande på något sätt!
I det här spelet så tror jag det tilltalar min utforskar sinne plus att det är så ofantligt stort. Bara det gör att jag vill köpa spelet. Och som du säger frihetskänslan:-)

#61

Postad 16 juni 2015 - 21:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Nu för tiden blir vi ju överösta med info och videos om spelen så att man vet allt om dem.
Måste vi veta exakt allt? Kan det inte va kul att installera ett spel och bara köra och se vart det leder?

Media blackout kallas det. Det är något som ligger i dina händer ;)



#62

Postad 16 juni 2015 - 21:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Sean Murray har väl inte velat avslöja speciellt mycket av vad spelet går ut på, men som ovan inlägg går in på så är frågan om han/de vet det själva?

Jag tolkar det som de inte har en jeffla aning själva.

De (han) modifierade en mandelbrot algorithm och applicerade den på en klotrenderare typ, "åh coolt! Vi kan göra femtioelva miljarder planeter som alla ser likadana ut men med olika färger !!"
Får han frågan vad spelet går ut på kommer ett fluff svar som slutar med "...men världen är oändligt stor med oändliga variationer!!!!!"

Jag är skeptisk...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 juni 2015 - 21:32.


#63

Postad 16 juni 2015 - 21:34

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 0

Media blackout kallas det. Det är något som ligger i dina händer ;)


Hehe...ja det är det man får ta till.

#64

Postad 16 juni 2015 - 21:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 2

Jag är skeptisk...

Vadå skeptisk? Du ska mot mitten, det är ju solklart!
 
 

Spoiler
var det någon som..? Ingen?



#65

Postad 16 juni 2015 - 21:36

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

  • 1 358 inlägg
  • 1
Du får 1 plus på den zoiler:)

#66

Postad 18 juni 2015 - 02:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
  • No Man’s Sky does not have a traditional story with cutscenes and a predefined hero.
  • Like Minecraft and Terraria, the player creates and defines their own experience.
  • Planets are planet sized. You can spend days exploring just one world, experiencing its day and night cycles while walking its surface or flying through the sky in your spaceship (or jet pack)
  • Once you discover a planet, you can change its randomly generated name to whatever you want. The same goes for any creatures you find on its surface.
  • Although you're free to do what you want in No Man's Sky, there are consequences for your actions. If you kill too many creatures or deplete a planet's valuable resources, your “wanted” level will go up, and the planet’s “Sentinels” will come after you.
    If you pick a fight in space, the space police will come after you.
    And if you pick a fight with them, prepare to take on the military.
     
  • Almost everything in the game can be upgraded: shields, ships, weapons, and even your spacesuit.
  • There are three basic gameplays styles: exploring, trading, and fighting.
  • If you die in the game, you'll lose any information you did not save to "The Atlus", a giant computer that records your progress and can be accessed via a planet's beacons.
  • You can literally craft items on an atomic level by using blueprints you find in the game.
  • Even when the game "ends" (i.e.making it to the center of the galaxy) you can continue to explore worlds for as long as you want.
  • You can share your discoveries online by uploading information to The Atlus, which will allow friends to see everything you've discovered in the game.

 

 

 

Så det är som Minecraft?

 

 

Det här spelet verkar vara motsatsen till Just Cause. I Just Cause kan du spränga och döda allt och det uppmuntras. I NMS kommer rymdpolisen efter dig om du gör sönder, samlar eller skjuter på saker.

 

Det är mao GTA där polisen kommer så fort man tittar konstigt på en fotgängare. Men vissa tycker ju det är kul iofs.



#67

Postad 18 juni 2015 - 13:02

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

 

  • No Man’s Sky does not have a traditional story with cutscenes and a predefined hero.
  • Like Minecraft and Terraria, the player creates and defines their own experience.
  • Planets are planet sized. You can spend days exploring just one world, experiencing its day and night cycles while walking its surface or flying through the sky in your spaceship (or jet pack)
  • Once you discover a planet, you can change its randomly generated name to whatever you want. The same goes for any creatures you find on its surface.
  • Although you're free to do what you want in No Man's Sky, there are consequences for your actions. If you kill too many creatures or deplete a planet's valuable resources, your “wanted” level will go up, and the planet’s “Sentinels” will come after you.
    If you pick a fight in space, the space police will come after you.
    And if you pick a fight with them, prepare to take on the military.
     
  • Almost everything in the game can be upgraded: shields, ships, weapons, and even your spacesuit.
  • There are three basic gameplays styles: exploring, trading, and fighting.
  • If you die in the game, you'll lose any information you did not save to "The Atlus", a giant computer that records your progress and can be accessed via a planet's beacons.
  • You can literally craft items on an atomic level by using blueprints you find in the game.
  • Even when the game "ends" (i.e.making it to the center of the galaxy) you can continue to explore worlds for as long as you want.
  • You can share your discoveries online by uploading information to The Atlus, which will allow friends to see everything you've discovered in the game.

 

 

 

Så det är som Minecraft?

 

 

Det här spelet verkar vara motsatsen till Just Cause. I Just Cause kan du spränga och döda allt och det uppmuntras. I NMS kommer rymdpolisen efter dig om du gör sönder, samlar eller skjuter på saker.

 

Det är mao GTA där polisen kommer så fort man tittar konstigt på en fotgängare. Men vissa tycker ju det är kul iofs.

 

 

Låter ju skittrist, ska man åka runt och titta på saker? Se men inte röra? Får man röra planeten man gift sig med i alla fall? :P 



#68

Postad 18 juni 2015 - 14:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Du kan ju skjuta ner allt som jagar dig också. Antar jag. Jag kommer bli den vildaste banditen sedan buffalo Bill!

#69

Postad 22 juni 2015 - 20:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

- Not an MMO, SP experience, despite not being alone in the universe.
- Units are the main currency.
- Health and shield, auto regenerates and is all upgradeable.
- GTA style Wanted level. Multiple stages of policing via sentinels, mech walkers, ships, armada's etc.
- To avoid Wanted Levels, you can defend yourself against aggressive creatures in alternative ways. Eg shoot near their feet to scare them away.
- Wanted Level increases by causing too much destruction, killing too much life, or mining too aggressively.
- Not all planets have them.
- Things you mine can be deposited and stored.
- If you die you'll lose everything past your last beacon point, and whatever you didn't store.
- Discover planets and solar systems.
- Your ship does not start with hyperdrive, you have to build and improve it.
- The more you upgrade your hyperdrive, the deeper in to the universe you can venture.
- More unusual planets you can discover.
- Your suit is also upgradable.
- Your weapon (multi tool) is also upgradeable.
- More you upgrade your weapon, the more damage it does, the further it can scan etc.
- More you upgrade your suit, the further you can jump, deeper you can swim, the more toxicity you can survive etc.
- Some planets will have toxic areas or environments only accessible by upgrading certain things.
- There are alternative upgrades too, like a cloaking device for your ship.
- Cloaking device could be effective at avoiding pirate ships in space.
- Ship has numerous slots to fill with upgrades.
- Upgrades are made with finding materials, then other materials for crafting them.
- Choose between cargo upgrades or other tech upgrades.
- You can be a trader, miner, fighter, pirate, explorer etc.
- You don't actually have to ever land on a planet. You can just attack other ships like a pirate.
- Steal their goods, trade, etc, to upgrade your ship to travel to the centre.
- Though exploring planets is far more fun lol.
- Trading posts on most planets.
- Space station in every solar system.
- These can be destroyed, having ramifications on the world.
- You need fuel for your hyperdrive.
- There is a day night cycle, and planets actually rotate.
- Depending on which side of the sun or solar system etc you are, things will dynamically change.



#70

Postad 22 juni 2015 - 21:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Låter helt fantastiskt! :D



#71

Postad 23 juni 2015 - 11:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Låter skitbra, trodde inte att man kunde pirata och grejer :)

Fan, ge oss releasedatum!

#72

Postad 23 juni 2015 - 11:21

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Låter ju skittrist, ska man åka runt och titta på saker? Se men inte röra? Får man röra planeten man gift sig med i alla fall? :P

Jag är nog benägen att hålla med. Fattar inte alls detta spel. Det de visade på e3 verkade ju inte alls roligt. Åka runt och scanna planeter, vad går det ut på?


Påminner mig om detta när de bara skryter om hur stort spelet är och hur mycket som händer samtidigt typ.
http://youtu.be/G2fjtPlTRho

Redigerat av Johan_i_burken, 23 juni 2015 - 11:25.


#73

Postad 23 juni 2015 - 14:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

vad går det ut på?

Enligt senaste informationen verkar det gå ut på att uppgradera sin armor, vapen, skepp etc för att ta sig mot mitten av universum. Alltså, t.ex uppgradera sin armor för att kunna komma åt ställen man inte kunde gå till förut (likt Metroid Prime). Lät åtminstone lite bättre i den infon.

 

Men man kan inte förvänta sig någon The Last of Us-story direkt.



#74

Postad 24 juni 2015 - 15:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=wV1i2x7XZug

 

 

Agh, djurljuden.



#75

Postad 07 juli 2015 - 15:17

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

18 minuter av hypetrain!

 

http://www.youtube.com/watch?v=CLcjvIQJns0



#76

Postad 07 juli 2015 - 16:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 1
Ser väldigt tråkigt ut tycker jag.

En miljard olika (likadana) planeter ! Med lika många olika (likadana) djur och annat.

Sub par grafik dessutom...

Allt är hela tiden "det finns en miljard varianter bla bla", t ex skeppet... Jaha, en snöflinga är inte den andra exakt lik med de ser ändå likadana ut och man blir less på det om det blir för mycket...

#77

Postad 07 juli 2015 - 16:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

sååå jääävla hypetrain of a thousand warpspeeds!

fan, dom måste ju visa uppföljaren! hoppas verkligen att utgivningsdatumet kommer på gamescon. senast. det hade gärna fått släppas nu, ser ut som att det är ganska färdigt måsta jag säga. gotta have it!!



#78

Postad 07 juli 2015 - 17:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Ser väldigt tråkigt ut tycker jag.

En miljard olika (likadana) planeter ! Med lika många olika (likadana) djur och annat.

Sub par grafik dessutom...

Allt är hela tiden "det finns en miljard varianter bla bla", t ex skeppet... Jaha, en snöflinga är inte den andra exakt lik med de ser ändå likadana ut och man blir less på det om det blir för mycket...

Det känns som att No Mans Sky är gjort för att fånga Minecraftpubliken, eller liknande. Tja, man får väl testa det först.



#79

Postad 15 juli 2015 - 22:09

Tanax
  • Tanax
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0

Förstår inte er skeptisism, detta verkar ju hur grymt som helst. Jag älskar Star Citizen och No Man's Sky verkar bli som en "light"  version av det, fast ändå olika på vissa plan, t.ex. att man kan gå från rymd > atmosfär > landa var man vill som gör det väldigt tilltalande.

 

Det finns inget "mål" med spelet annat än att utforska, göra vad man vill. Vill du skjuta ner andra skepp, go ahead. Vill du transportera varor, go ahead! Vill du bara utforska nya planeter och se vilka mysterium som väntar? Go ahead!



#80

Postad 15 juli 2015 - 22:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Lyssna inte på dom. Jag har hypat detta till skyarna likt ingen annan man (höhö, see what I did there?) och det kommer bli fetast och hetast någonsin. Med release snart och ign first som har det under luppen just nu! :)

#81

Postad 15 juli 2015 - 22:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Hajpen och ambitionsnivån för spelet påminner om Spore om någon minns det spelet.



#82

Postad 15 juli 2015 - 22:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Självklart. Oj så jag spelte det i tvenne timmar på min tid

#83

Postad 16 juli 2015 - 06:30

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Hajpen och ambitionsnivån för spelet påminner om Spore om någon minns det spelet.

 

 

Försöker låta bli att tänka på det.



#84

Postad 16 juli 2015 - 09:31

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Lyssna inte på dom. Jag har hypat detta till skyarna likt ingen annan man (höhö, see what I did there?) och det kommer bli fetast och hetast någonsin. Med release snart och ign first som har det under luppen just nu! :)

Hypar Zartok blir det en Destinyflopp ;) 



#85

Postad 16 juli 2015 - 10:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Hypar Zartok blir det en Destinyflopp ;)

Flopp och flopp, om du kollar i din vänlista så är destiny det som spelas absolut mest. Eller hur? ;)

#86

Postad 16 juli 2015 - 11:55

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Flopp och flopp, om du kollar i din vänlista så är destiny det som spelas absolut mest. Eller hur? ;)

Äsch, det är mest BF4 där vettu ;)



#87

Postad 16 juli 2015 - 12:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Flopp och flopp, om du kollar i din vänlista så är destiny det som spelas absolut mest. Eller hur? ;)

i min lista är majoriteten Resogun och Killzone-spelare, måste ju innebära att dessa spel sålt mest ???

#88

Postad 16 juli 2015 - 12:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

i min lista är majoriteten Resogun och Killzone-spelare, måste ju innebära att dessa spel sålt mest ???

nope, destiny har sålt mest, det är MIN lista som gäller :D

fast det är rätt hård konkurrens med rocket league just nu måste jag erkänna =)

 

jag hoppades att ign first skulle visa mer gameplay på detta, då man i första långklippet på 18 minuter fick se reportern sno tag i kontrollen och sa att vi skulle få se mycket mer gameplay. jag väntar fortfarande på att detta gp ska visas. igår kväll kom det upp ett nytt klipp om inspirationen till no mans sky, men vem fan bryr sig vart grundaren fått inspiration ifrån? ge fan i, ge mig gameplay! ge mig spelet!



#89

Postad 16 juli 2015 - 12:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Har en känsla av att inspirationen är det gamla spelet starflight från 80-talet.

http://youtu.be/RM8-...eU2aGsSZeNUZONX

#90

Postad 27 juli 2015 - 15:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Finns en drös videos på ign first eller vad det nu heter. Dock så har det inte släppts någon mer intressant än den på 18 minuter.

#91

Postad 27 juli 2015 - 15:38

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Vad tror ni om spelet nu då? Floppar det? 



#92

Postad 27 juli 2015 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Det har ju blivit så hajpat att många kommer köpa bara för den sakens skull. SÅ jag tror det säljer rätt bra men om spelet sedan blir bra är en annan fråga. Vi har inte så jättemycket att gå på ju.



#93

Postad 27 juli 2015 - 16:49

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Beror på hur man definierar flopp. Det är inte något trippel A-spel vi pratar om här. Det är killar bakom Joe Danger med en ganska modest budget. Sett till hypen kan många beteckna det som en flopp om den inte säljer mycket. 



#94

Postad 27 juli 2015 - 17:03

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

jag tror själv att det beror mycket på hur lockande gameplay är till det. vi har sett så pass lite, och av det vi har sett så var e3 2014 det bästa, med flera olika arter av djur på ett och samma ställe. många andra planeter har varit rätt tråkiga. vi behöver veta mer om vad som ska locka oss att spela. uppgraderingarna på skeppet ex, kommer det att kunna uppgraderas hur otroligt mycket som helst och därmed bli ett eftersträvande mål, eller finns det tio levlar som du får för x antal credits? samma med vapen och dräkter som man har, det måste ju locka att spela.

 

men det största HINDRET för det här tror jag just är att planeterna inte känns så levande just nu. det tillsammans med att vi måste få uppgradera en j*vla massa och ha väldigt mycket att söka efter.



#95

Postad 27 juli 2015 - 19:22

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

men det största HINDRET för det här tror jag just är att planeterna inte känns så levande just nu. det tillsammans med att vi måste få uppgradera en j*vla massa och ha väldigt mycket att söka efter.

 

Planeternas livsformer m.m. ska ju förändras mer och mer ju längre in mot universumets mitt man kommer. Tycker att de borde försöka visa upp lite intressantare livsformer för just nu är det ju bara gulliga varelser.



#96

Postad 27 juli 2015 - 21:55

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Håller med. Först ut var det stora dinosaurier, nu är det tre decimeter höga skumma småsaker som piper gulligt.

#97

Postad 28 juli 2015 - 07:12

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Har det kommit info angående lootingsystem? Som jag förstod på nån video så ska man loota och typ gräva efter resurser som sedan används för att uppgradera skeppet osv.



#98

Postad 28 juli 2015 - 09:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Yes, du lootar resurser, antingen genom att gräva eller genom att råna. Sen behövdes olika grundämnen till olika delar eller något sånt, så det är inte en lootmateria man får (som i kommande mad max, där det var "parts" eller något sånt.

#99

Postad 28 juli 2015 - 09:34

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Tänk om man aldrig ser någon annan spelare? Jag tror man skulle bli rätt less efter ett tag om det endast var AI man träffade på..



#100

Postad 28 juli 2015 - 10:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det lät vara mycket sällsynt att träffa andra. Jag har för mig att dom säger att det ska vara ett sp-spel, men att alla spelar i samma värld.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.