Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PUBG @ Xbox One 12/12

296 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
PlayerUnknown's Battlegrounds (PC) (PC-spel) 3 7 (8) Inga priser
PlayerUnknown's Battlegrounds (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 7,67 (2) 59:-

#201

Postad 12 januari 2018 - 12:32

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Officiellt över 3 miljoner spelare på Xboxen inte alls dåligt på 1 månad.

 

Med 3 miljoner på Xbox och ~27,5 miljoner på PC, så är det på plats 10 över bäst säljande spel genom tiderna. Rätt imponerande. 



#202

Postad 12 januari 2018 - 13:41

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Hold LT för ADS kommer snart för er som vill ha det istället för tapp. 

 

https://www.reddit.c..._be_a_priority/



#203

Postad 13 januari 2018 - 10:41

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Patchen ute  :)  Dom jobbar på bra med uppdateringarna andra denna vecka och bra dom fixat exploiten med att vara under kartan gäller bara att dom rensar leaderboarden nu från alla fuskare med. 

 

https://forums.playb...-patch-notes-4/

 

Och det många väntat på 

 

Added a new controller preset to options menu.
Type B (new preset) now supports:
Holding LT to aim down sight.
Holding LB to use 3rd person perspective aim sight


#204

Postad 13 januari 2018 - 10:49

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Då kanske jag kan öka mitt spelade från ca 1h totalt sen release :P ang "hold LT" samt FPV som kom senast. Men det är ju fortfarande så sjukt slött. Så får se om det blir kul nu.

 

BTW är det inte väldigt stora updates för "små" justeringar? 4GB omskriven nätkod har jag ju svårt att tro det är :P


Redigerat av SKIBBE, 13 januari 2018 - 10:52.


#205

Postad 13 januari 2018 - 10:58

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Då kanske jag kan öka mitt spelade från ca 1h totalt sen release :P ang "hold LT" samt FPV som kom senast. Men det är ju fortfarande så sjukt slött. Så får se om det blir kul nu.

 

BTW är det inte väldigt stora updates för "små" justeringar? 4GB omskriven nätkod har jag ju svårt att tro det är :P

Har något med Unrel Engine att göra har jag läst mig till. Så i praktiken är det som att radera hela spelet och ladda ner det på nytt med fixarna inkluderade. 



#206

Postad 14 januari 2018 - 15:40

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Är riktigt taggad för att spela lite nu efter två veckors semester, några dagar till i värmen sen blir helgen vigd till PUGB...om inte man är helt förstörd av jetlag

Redigerat av La Cucaracha, 14 januari 2018 - 15:41.


#207

Postad 19 januari 2018 - 10:48

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Sjukt irriterande bugg nu att man inte kan byta mellan granaterna...
Gillar f.ö klart mer nya funktionen med ”hold to ads”

#208

Postad 20 februari 2018 - 20:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
17.99£ från electronicsfirst just nu

#209

Postad 23 februari 2018 - 12:20

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Fortninte har i sin nya patch höjt till 60 fps på konsol. Om Battlegrounds kunde göra det samma skulle det bli spelbart. Om det skulle släppas med 60 fps till PS4 så skulle jag nog köpa. 30 fps är inget jag vill ta i.



#210

Postad 23 februari 2018 - 12:40

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Fortninte har i sin nya patch höjt till 60 fps på konsol. Om Battlegrounds kunde göra det samma skulle det bli spelbart. Om det skulle släppas med 60 fps till PS4 så skulle jag nog köpa. 30 fps är inget jag vill ta i.


Kommer nog inte hända... sjukt ooptimerat spel... även med bra dator så får man problem... ligger nu för tiden mellan 100-144 fps ändå på datorn, så uppdateringarna har ju hjälpt. Men det jag irreterad mig mest är att tickraten verkar fortfarande pendla, det plus man möter folk med hög ping eller om man har det själv... skotten stämmer liksom inte... beter sig inte samma från gång till gång... och medans
i cs go, bf1 kommer man ju in i hur skotten går...

Jättejobbigt att träffa folk som rör sig i sidled i PUBG... 

När vi spelade igår och satt i teamspeak, så råkade jag avlossa ett hagelskott, då sa jag direkt "ojsan, det va bara jag!" Och polaren som va i huset jämte, hörde skottet typ nån sekund senare efter jag sagt det... kommer man i us , as servrar ibland eller vad..?  :mellow:

Skulle finnas ett Battleryal läge i bf1, eller bf4, det hade varit nice! :D 


Redigerat av Garrett, 23 februari 2018 - 13:11.


#211

Postad 23 februari 2018 - 14:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Skulle finnas ett Battleryal läge i bf1, eller bf4, det hade varit nice! :D

 

Du får i Red Dead Redemption 2 sen istället  ;)



#212

Postad 23 februari 2018 - 14:47

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Du får i Red Dead Redemption 2 sen istället  ;)

 

Det hade varit sjukt (skjut) kul också! :) :P 



#213

Postad 23 februari 2018 - 16:19

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Antar det är enklare design i Fortnite efter som dom kan leverera 60fps, och att det endast gäller pro/x ? Jag han testa Fortnite innan dom tog bort att man kunde spela uncapped framerate, det var då inga 60fps då...

 

Det jag menar är ju att båda bygger på unreal 4 motorn. Tycker MS borde göra en mer special version av Pubg där fokus är på att nå 60fps för att jag tar mig inte för att starta pubg pga den horribla prestandan, återgår alltid till bf1 som levererar stabila 60fps (med x då) Synd bara på senaste DLC som fuckat upp hela spelet på alla platformar, men det är en annan tråds-historia :P

 

Update:

 

Startade Fortnite och lirade en match, blev nästan lite kär... alltså 60fps mot 30 fps det är som att spela 2 helt olika spel, dom går inte jämföra. Tänk om pubg löste det med mindre karta, eller vad nu som krävs. DO IT NOW!


Redigerat av SKIBBE, 23 februari 2018 - 17:01.


#214

Postad 24 februari 2018 - 13:16

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Ja det är väl inget snack om saken att minst stabila 30 fps hade behövts. Det är framförallt när det blir närstrid och flera personer iblandade spelet känns som typ 5 fps emellanåt.
Tycker ändå spelet är såpass kul att det inte är en dealbreaker att sluta spela pga det. Uppdateringar kommer ju hela tiden så förhoppningsvis blir det bra framöver.

#215

Postad 25 februari 2018 - 12:32

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Startade Fortnite och lirade en match, blev nästan lite kär... alltså 60fps mot 30 fps det är som att spela 2 helt olika spel, dom går inte jämföra. Tänk om pubg löste det med mindre karta, eller vad nu som krävs. DO IT NOW!

 

 

Välkommen till PC-gaming ;)

 

Köpte en 100Hz G-syncskärm för ett tag sen (3440x1440 IPS) och det är en klar skillnad från 60 till 100fps med. Inte i närheten av skillnaden mellan 30 och 60 såklart, för den är enorm.

 

Testade Fortnite på PS4 för ett par veckor sedan, och då fanns det två val för framerate. Den olåsta (eller vad det nu var) gav högre fps men långt ifrån 60, så det är bra gjort av Epic att fixa det nu.

 

Förklaringen till att det funkar med Fortnite är troligtvis att kartan är mycket mindre, samt att grafiken är mer tecknad. Sen underlättar det säkert att det är Epic som har gjort spelmotorn.



#216

Postad 25 februari 2018 - 13:20

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Streamers med värstingdatorer ligger på 100-150 fps på PUBG och 200-400 fps på Fortnite så det är ju klart högre i det senare fallet. Mindre än 60 är ju riktigt trist dock men jag tycker stabila 60 är helt ok. 30 är på tok för lågt.

#217

Postad 14 mars 2018 - 06:24

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Startade Fortnite och lirade en match, blev nästan lite kär... alltså 60fps mot 30 fps det är som att spela 2 helt olika spel, dom går inte jämföra. Tänk om pubg löste det med mindre karta, eller vad nu som krävs. DO IT NOW!


Testade själv tre snabba rundor Fortnite i helgen för att se, väldigt silkeslent och fint jämfört med PUBG. Men vilket spel...jag hann tröttna redan innan jag hade lootat första huset. Kan förstå att folk sitter med det dock, massa skins, gadgets, fällor och annat tjafs. Ville instinktivt leta efter ett fordon det första jag gjorde vilket såklart inte fanns. Hann kolla igenom ett hus innan en slags gargoyle kom och sköt mig i huvet på stubben.

Tycker ändå PUBG flyter och fungerar bra mycket bättre än vid release. Största problemet är fortfarande att det kan krascha vilket är uselt att dom inte fått ordning på. Händer mig själv kanske var 50:e spel och jag tror One X har nån slags fördel där jämfört med vanliga One.

Kunde ju hoppats på nån ny karta snart men det kommer säkert dröja ett tag till.

#218

Postad 14 mars 2018 - 08:08

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Fortnite är svårare på många sätt då det förutom skjutandet kräver att man bemästrar byggandet. Det är lite för krångligt för mig.

 

Angående PUBG så kommer den nya mindre djungelbaserade kartan senare i år. Kan bli intressant.



#219

Postad 14 mars 2018 - 08:42

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Fortnite är svårare på många sätt då det förutom skjutandet kräver att man bemästrar byggandet. Det är lite för krångligt för mig.

Angående PUBG så kommer den nya mindre djungelbaserade kartan senare i år. Kan bli intressant.


Ja det är väl kanske framförallt byggandet som gör mig totalt ointresserad av Fortnite. Gillar inte det faktum att du på bråkdelen av en sekund kan slänga upp ett skydd om du blir beskjuten. Och spelet känns allmänt rörigt i jämförelse med PUBG. Säkert kul om man tar sig tid att sätta sig in i allt men jag väljer PUBG alla dagar i veckan ändå.

Ja man kan ju hoppas dom även prånglar ut lite banor till konsol när det ändå finns klara.

#220

Postad 14 mars 2018 - 09:11

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Ja det är väl kanske framförallt byggandet som gör mig totalt ointresserad av Fortnite. Gillar inte det faktum att du på bråkdelen av en sekund kan slänga upp ett skydd om du blir beskjuten. Och spelet känns allmänt rörigt i jämförelse med PUBG. Säkert kul om man tar sig tid att sätta sig in i allt men jag väljer PUBG alla dagar i veckan ändå.

Ja man kan ju hoppas dom även prånglar ut lite banor till konsol när det ändå finns klara.


Bara att hålla tummarna för att de kan hålla "early spring" när det gäller ny karta (Miramar) på Xbox. Fast jag ser nog mer fram emot djungelkartan när den nu kan tänkas komma till Xbox.

https://forums.playb...spring-roadmap/

#221

Postad 14 mars 2018 - 09:31

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Så miramar har inte kommit till boxen än??  :o ​ Trodde det släpptes när det släpptes till PC... föredrar den gamla kartan helst, men ombyte förnyar ju... men ingen omgång är den andre lik ändå :P 



#222

Postad 14 mars 2018 - 09:35

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Streamers med värstingdatorer ligger på 100-150 fps på PUBG och 200-400 fps på Fortnite så det är ju klart högre i det senare fallet. Mindre än 60 är ju riktigt trist dock men jag tycker stabila 60 är helt ok. 30 är på tok för lågt.

 

Jag ligger på 100-144 fps 1080p... har absolut ingen värstingdator, 1060gtx, 16gig, i5-4690K(@4.2 i spel) Kan gå ner till 80 som lägst i städer och mycket folk, eller när man kör över vidder med massa grafiks som ska läsas in... mycket bättre nu än när jag spelade det i början i november eller när det va... :) 

Kör allt på lägsta  förutom distance och texture  iofs... men höjer jag nåt annat sert jag fienden etc sämre.. :P 



#223

Postad 14 mars 2018 - 10:44

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Så miramar har inte kommit till boxen än?? :o ​ Trodde det släpptes när det släpptes till PC... föredrar den gamla kartan helst, men ombyte förnyar ju... men ingen omgång är den andre lik ändå :P


Nope, inga extra maps än. Tycker väl iofs denna första är bra men som du säger så är det ändå trevligt med visst ombyte. Lilla djungelbanan verkar spännande.

#224

Postad 14 mars 2018 - 17:21

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Och xboxens cpu maxar 1.8ghz typish på X, en bra bit kvar till 4Ghz och det är tyvärr väldigt cpu krävande.

Men jag har inte spelat något pubg alls, grymt att ni tycker det är kul, men jag tycker prestanda är en stor del i hur kul ett spel är och har tyckt sen pc tiden när man började lira quake.

Men skall försöka logga på på fredag 21:30 med min X och ge det ett försök 😋

Skulle ju önska ett helt nytt GUI för konsol som gör så att man kan bli snabbare med loot, och byta sikten under strider, ser ju pc spelare ändra mellan holo och 4x i samma strid om en ny spelare dyler upp närmare eller om striden tighyas ihop.

Så som systemet funkar nu, tar det ju ett gäng knapptryck och meck. Varför inte ha ett hjul där atachment(sikte) dyker upp som passar på vapnet i handen?

Varför envisas dom med pc gui...

#225

Postad 15 mars 2018 - 06:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Ja man går ju ogärna in i inventoryn under strid men det går om man står skyddad ett par sekunder. Det gäller ju att vara mer förberedd på olika situationer istället. Att köra två vapen med 4-8x scope är ju värdelöst precis som att köra två med red dot. Sen behöver jag själv bli mycket bättre på att använda LB för concentrated fire istället för att alltid köra ADS-läget nu när man inte behöver klicka sig in och ur ADS. Speciellt på närmare distanser eftersom folk är mycket bra på att röra sig och det är svårt att följa med siktet annars.

Spelet måste ju spelas annorlunda antar jag mot PC på en mängd punkter.
Spelade en runda igår med en helt sjuk jävel, engelsman, skotte eller nåt sånt. Han tyckte den stora skillnaden är att det skjuts betydligt mindre på Xbox, folk inväntar oftast mycket mer och vill ha säkra skott. Kanske inte helt konstigt då det är betydligt svårare att sikta på konsol. Oavsett var han helt störd på spelet och vi fick chicken dinner som en 3-man squad vilket inte är det enklaste.

Men kör lite FPP Skibbe, det är riktigt bra numera jämfört med tidigare. Enda svåra är att köra fordon.

Tillägg: Dom har ju gjort så fordon tar betydligt mindre skada nu också så man ser ofta inte 5 bilar mot slutet som bara cirkulerar. Ser man en bil och har ett vapen med vettig damage är det bara att plöja på, är man två kan man spränga en jeep på ett par sekunder.

Redigerat av La Cucaracha, 15 mars 2018 - 06:09.


#226

Postad 15 mars 2018 - 20:15

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

5 miljoner spelare nu på Xbox , Detta firas med att alla som innan 22 mars skapat en karaktär får en Ingame Jacka.

 

https://majornelson....on-player-mark/



#227

Postad 16 mars 2018 - 11:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

5 miljoner spelare nu på Xbox , Detta firas med att alla som innan 22 mars skapat en karaktär får en Ingame Jacka.

https://majornelson....on-player-mark/


s*tan, 5 miljoner på drygt 3 månader är inte illa. Game preview dessutom.

#228

Postad 16 mars 2018 - 12:45

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

5 miljoner spelare nu på Xbox , Detta firas med att alla som innan 22 mars skapat en karaktär får en Ingame Jacka.

 

Över 37,5 miljoner totalt då:

http://steamspy.com/app/578080

 

Det har med andra ord passerat Mario Kart på Wii ;) 



#229

Postad 16 mars 2018 - 23:18

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

s*tan, 5 miljoner på drygt 3 månader är inte illa. Game preview dessutom.

Ja rullar på bra för Microsoft och PUBG Corp ,  Patch nr 11 kommer dessutom i början på nästa vecka hoppas på ytterligare förbättringar och kan ju tänkas att Miramar kommer med vilket vore trevligt för lite omväxling. 



#230

Postad 17 mars 2018 - 11:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Ja rullar på bra för Microsoft och PUBG Corp , Patch nr 11 kommer dessutom i början på nästa vecka hoppas på ytterligare förbättringar och kan ju tänkas att Miramar kommer med vilket vore trevligt för lite omväxling.


Man kan ju hoppas på att dom lyckas få bort krascherna helt och hållet snart. Finns inget mer spelförstörande än när det händer. Nog för att det inte är ofta men varje gång är en för mycket.

#231

Postad 18 mars 2018 - 09:04

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Nå Skibbe, blev det nåt spelande i fredags?

#232

Postad 19 mars 2018 - 13:55

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Nå Skibbe, blev det nåt spelande i fredags?

Yes jag och Mowlie lirade några timmar. Kände en klar skillnad i prestanda i början mot innan, men vid panik/närstrider så då tankade min X det var typ 10 fps, och jag hade inte en chans. Men vi kom väl #4 som bäst under kvällen. Vi hade kul. Men prestandan i lägena som man behöver den mest är inte okey, det är inte ens nära. Men såklart bara en del av upplevelsen.

 

Update: om du skulle undrat varför jag sällan är online, är pga att jag kör "visa som offline" dels pga att jag ibland har med boxen till jobbet när jag sover jour, och för undvika tjat om spel med kidsen i släkten :P


Redigerat av SKIBBE, 19 mars 2018 - 14:06.


#233

Postad 19 mars 2018 - 14:41

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Yes jag och Mowlie lirade några timmar. Kände en klar skillnad i prestanda i början mot innan, men vid panik/närstrider så då tankade min X det var typ 10 fps, och jag hade inte en chans. Men vi kom väl #4 som bäst under kvällen. Vi hade kul. Men prestandan i lägena som man behöver den mest är inte okey, det är inte ens nära. Men såklart bara en del av upplevelsen.

Update: om du skulle undrat varför jag sällan är online, är pga att jag kör "visa som offline" dels pga att jag ibland har med boxen till jobbet när jag sover jour, och för undvika tjat om spel med kidsen i släkten :P


Håller med, framedropsen vid kritiska punkter är det som är trist. Man vill helst avgöra strider på halvdistans eller långdistans så man slipper panikdueller. Förhoppningsvis så blir det stabilare framöver.

Haha! Får du agera support till släkten :D

#234

Postad 22 mars 2018 - 06:33

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Performance update igår, skulle vilja påstå att spelet kändes mer responsivt överlag efter detta. Det finns hopp!!! :D

#235

Postad 22 mars 2018 - 07:30

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 269 inlägg
  • 0

Håller med, jag och polaren körde några duo igår, tyckte det flöt bättre än någonsin, nu jäklar kände vi kunde man verkligen börja njuta av spelet bättre  :)



#236

Postad 22 mars 2018 - 22:23

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Tre squad chicken dinners på raken ikväll. Första gången man går och lägger sig med bara vinster i bagaget.

#237

Postad 23 mars 2018 - 10:29

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Tre squad chicken dinners på raken ikväll. Första gången man går och lägger sig med bara vinster i bagaget.

 

Gött väntar fortfarande på min första solovinst jag :) har inte spelat allt för mycket på sistone då annat kommit i vägen (Hockeyslutspel).

Men har radat upp placeringar mellan 25-2 :ph34r: och rank strax över 500 EU i FPP.



#238

Postad 23 mars 2018 - 14:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Gött väntar fortfarande på min första solovinst jag :) har inte spelat allt för mycket på sistone då annat kommit i vägen (Hockeyslutspel).
Men har radat upp placeringar mellan 25-2 :ph34r: och rank strax över 500 EU i FPP.


Har två solovinster tror jag, dock i TPP. Känner mig mer bekväm i tredjeperson sen Gears of War-tiden.
Är f.ö rätt värdelös jämfört med dom jag spelar med så jag blir ju carryad nåt enormt. Tror jag låg på rank 1000 EU squad TPP när jag kikade.

#239

Postad 03 april 2018 - 14:51

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Spelat för första gången på 2-3 månader. Fungerar rätt mycket bättre nu tycker jag. Bättre flyt, framerate? och inga krascher på typ 15 matcher. Nästan ett spel nu ju! :D

 

Kör nästan ingen SP men har några stycken kycklingmiddagar i squad.


Redigerat av genstruktur, 03 april 2018 - 14:52.


#240

Postad 03 april 2018 - 18:08

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Nya djungelbanan ser mycket bra ut IMO.

#241

Postad 04 april 2018 - 08:19

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Spelat för första gången på 2-3 månader. Fungerar rätt mycket bättre nu tycker jag. Bättre flyt, framerate? och inga krascher på typ 15 matcher. Nästan ett spel nu ju! :D

Kör nästan ingen SP men har några stycken kycklingmiddagar i squad.


Var ju lite synd igår att Moowlie beslutade sig för att i full fart med hojen parkera rakt i en stor sten. Vi kanske kunde vunnit den sista annars

#242

Postad 04 april 2018 - 08:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Var ju lite synd igår att Moowlie beslutade sig för att i full fart med hojen parkera rakt i en stor sten. Vi kanske kunde vunnit den sista annars

Ja det där var sick! Vilken jäkla smäll. Trodde att det kommit något nytt vapen i spelet en stund innan jag förstod att han kört rakt in i en sten i 200km/h :D


Nya djungelbanan ser mycket bra ut IMO.

Ny bana? Åh fan, det hade varit kul :)



#243

Postad 04 april 2018 - 09:00

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Den är nice! Mer action, redan lyckats få 2 middagar på den! :D

Undrar vilken tumult det blir med squad på den... hehe :P 

 

Nya djungelbanan ser mycket bra ut IMO.



#244

Postad 04 april 2018 - 11:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Tråkiga är att den mindre banan lär dröja till Xbox säkert. Först ska vi väl få ökenbanan som alla hatar...suck

#245

Postad 04 april 2018 - 11:34

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Tråkiga är att den mindre banan lär dröja till Xbox säkert. Först ska vi väl få ökenbanan som alla hatar...suck

 

 

Den är ändå ok... lite väl öppet bara... man vill helst få tag i 4* scoope iaf, annars är det jobiigt om det avslutas på öppna fälten... :P 



#246

Postad 04 april 2018 - 12:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Tråkiga är att den mindre banan lär dröja till Xbox säkert. Först ska vi väl få ökenbanan som alla hatar...suck

Finns det tre banor på PC då eller?



#247

Postad 04 april 2018 - 12:38

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Finns det tre banor på PC då eller?

 

2... plus denna nu då... men den nya 4*4km mapen är ju en betatest just nu.



#248

Postad 04 april 2018 - 12:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

2... plus denna nu då... men den nya 4*4km mapen är ju en betatest just nu.

Ok, 4x4km är "djungelbanan"? Tack för info :)



#249

Postad 04 april 2018 - 13:04

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Ok, 4x4km är "djungelbanan"? Tack för info :)

 

 

Japp :) 



#250

Postad 04 april 2018 - 13:45

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Topp!





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.