Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Avatar 2

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 22 december 2010 - 19:05

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Avatar 2 kan få något stänk av The Abyss enligt James Cameron. Visst, regissören har en förkärlek till vattnet, det vet vi redan. Cameron har meddelat att Avatar 2 kommer att utspelas till stor del i de stora haven på Pandora.

James Cameron säger till Hero Complex/LA Times i intervju: “Part of my focus in the second film is in creating a different environment – a different setting within Pandora. And I’m going to be focusing on the ocean on Pandora, which will be equally rich and diverse and crazy and imaginative, but it just won’t be a rainforest. I’m not saying we won’t see what we’ve already seen; we’ll see more of that as well.”

Och mer? Jo, dessutom får vi en liten hint om Avatar 3. Enligt Cameron kan vi även få se andra planeter som finns runtomkring Pandora. Anar vi en ännu större strid än i ettan med flera olika raser som slåss mot varadra? Det förtäljer inte historien, men om man känner Cameron rätt kommer han att försöka överträffa sig själv med spektakuläriteter i varje film.


Regissören James Cameron vill spela in även uppföljarna till "Avatar" i Nya Zeeland, skriver NRK. Det är goda nyheter för Nya Zeeland, vars myndigheter tidigare beräknat att den första "Avatar"-filmen har inneburit intäkter på 1,65 miljarder kronor. Enligt nyzeeländska nyhetsbyrån NZPA har Cameron kontaktat det nyzeeländska bolaget Weta Digital, som gjorde specialeffekterna till första filmen, för att diskutera möjligheterna att spela in de två kommande "Avatar"-filmerna i Nya Zeelands huvudstad Wellington.

Enligt olika uppgifter arbetade mellan 900 och 1 500 personer i över ett år på plats i Wellington med produktionen av första "Avatar".

"Avatar 2" ska utspelas i planeten Pandoras oceaner och beräknas ha premiär i december 2014.

Tidigare i veckan stod det också klart att Peter Jacksons två "The Hobbit"-filmer kommer att spelas in på Nya Zeeland, efter att regeringen där klivit in för att lösa en konflikt mellan skådespelarfack och produktion
Källa: http://www.svd.se/ku...and_5595097.svd



#2

Postad 22 december 2010 - 19:50

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

  • 1 570 inlägg
  • 0
Usch! En triologi där tvåan blir sämre än ettan o trean ännu värre befarar jag :)

Redigerat av Unregisteredbd2b39d2, 22 december 2010 - 19:51.


#3

Postad 22 december 2010 - 20:06

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Usch! En triologi där tvåan blir sämre än ettan o trean ännu värre befarar jag :)

Fast Cameron är inte direkt känd för att göra dåliga uppföljare.

#4

Postad 22 december 2010 - 22:51

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
Har han gjort några uppföljare?

#5

Postad 22 december 2010 - 23:07

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Har han gjort några uppföljare?


Omg! Bland annat, Terminator 2 och Aliens Återkomsten

#6

Postad 23 december 2010 - 00:23

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
Fast han har väl inte gjort uppföljare på sina egna filmer?

Det jag tror han håller på med nu är att utveckla 3D och datoranimation. Han vill se hur långt han kan ta konceptet. Troligtvis kommer innehållet lida ju längre han experimenterar med animation. Rätt som det är får han en "Lucas" och vill lägga in datoranimerade figurer i sina gamla filmer.

Redigerat av Unregistered1fef72f3, 23 december 2010 - 00:26.


#7

Postad 23 december 2010 - 00:32

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Fast han har väl inte gjort uppföljare på sina egna filmer?

Det jag tror han håller på med nu är att utveckla 3D och datoranimation. Han vill se hur långt han kan ta konceptet. Troligtvis kommer innehållet lida ju längre han experimenterar med animation. Rätt som det är får han en "Lucas" och vill lägga in datoranimerade figurer i sina gamla filmer.


Jo, Terminator. Dock tror jag att detta bara kan bli skit. Som någon annan sa, detta lär ju bli Sjöjungfrun Ariel och en massa blåa gubbar i vattnet.

#8

Postad 23 december 2010 - 01:13

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0

Omg! Bland annat, Terminator 2 och Aliens Återkomsten


Givetvis på sina egna filmer.
Terminator hade jag glömt ;)

#9

Postad 23 december 2010 - 01:18

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Alltså, Avatar 2?! Det förstår ju nog alla att det blir inge bra! Första filmen var ju inte ens speciellt bra. Det var ju bara effekterna och den högupplösta bilden som var något. Satsa på något annat istället!

#10

Postad 23 december 2010 - 08:58

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
Jag tycker om Avatar. Men vi vet hur svårt det är att få till en bra andra film. Och så hade jag glömt att han gjorde Terminator..hehe. Till Camerons försvar så är T2 minst lika bra som den första.

#11

Postad 23 december 2010 - 11:33

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0

Jag tycker om Avatar. Men vi vet hur svårt det är att få till en bra andra film. Och så hade jag glömt att han gjorde Terminator..hehe. Till Camerons försvar så är T2 minst lika bra som den första.



Ja, men det man inte ska glömma är att Terminator hade en relativt liten budget och att det gick nästan 8 år mellan filmerna.
Att göra några enorma tekniska framsteg till Avatar 2 lär ju inte gå.

Men ett bra manus är det viktigaste, så visst kan det funka.

#12

Postad 23 december 2010 - 14:32

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0
Men det finns ju ingen Dansar Med Vargar 2, vad ska han nu rippa?

#13

Postad 23 december 2010 - 15:33

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Men det finns ju ingen Dansar Med Vargar 2, vad ska han nu rippa?

Spelar väl ingen roll? Att två filmer har liknande koncept betyder inte den ena är en rip-off.

#14

Postad 23 december 2010 - 15:39

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Alltså, Avatar 2?! Det förstår ju nog alla att det blir inge bra! Första filmen var ju inte ens speciellt bra. Det var ju bara effekterna och den högupplösta bilden som var något. Satsa på något annat istället!

Om man inte tyckte om första filmen förstår jag att man inte har några högre förhoppningar om andra filmen ;)



Själv är jag hoppfull. Det är för övrigt ingen nyhet att 2an kommer, det har varit känt länge att cameron satsar på en trilogi i Avatar.

#15

Postad 23 december 2010 - 16:10

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0
Det finns ju bra uppföljare så visst går det.
Men som Vincent skrev så beror det på om Jc kan få ihop ett skript.
1'an var väl sisådär på den fronten, så det är definitivt en uppförsbacke.

#16

Postad 23 december 2010 - 18:03

pcch7
  • pcch7
  • Forumräv

  • 867 inlägg
  • 0
Mannen har ju gjort två av dom absolut bästa uppföljarna någonsin, Terminator 2 och Aliens.. Vad är folk oroliga för? Gillade man inte ettan så strunta i tvåan helt enkelt.

#17

Postad 23 december 2010 - 18:30

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0

Mannen har ju gjort två av dom absolut bästa uppföljarna någonsin, Terminator 2 och Aliens.. Vad är folk oroliga för? Gillade man inte ettan så strunta i tvåan helt enkelt.



Eller se tvåan med ett öppet sinne.
Jag gillade Avatar, men även om storyn skulle gett mig noll skulle jag njutit varje sekund av effekterna och Pandora.

#18

Postad 23 december 2010 - 18:49

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Spelar väl ingen roll? Att två filmer har liknande koncept betyder inte den ena är en rip-off.


Nej inte alltid, men i detta fallet.

#19

Postad 23 december 2010 - 18:59

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Nej inte alltid, men i detta fallet.

Fortsätt dröm du. ;)

#20

Postad 23 december 2010 - 19:12

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Fortsätt dröm du. ;)


Vad är det som gör en film till rip-off respektive originell?

#21

Postad 23 december 2010 - 20:05

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Vad är det som gör en film till rip-off respektive originell?

En rip-off är en uppenbar kopia av någonting annat. Därför kan inte Avatar ses som någon rip-off då den har betydligt fler olikheter med bland annat Dances with Wolfes än likheter.

#22

Postad 24 december 2010 - 13:10

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Fortsätt dröm du. :P


Okej då, eftersom det är jul! :)

#23

Postad 24 december 2010 - 13:14

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Jag tyckte Avatar påminde om Disneys Pocahontas!

#24

Postad 24 december 2010 - 18:45

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Nej inte alltid, men i detta fallet.



Att du ens kan påstå något sådant.

Tycker också att en del folk gnäller mer än nödvändigt. Om man inte gillar filmen och inte konceptet så håll er borta från avatar filmer och trådar då det är bara negativitet som träder fram.

Redigerat av Camridge, 24 december 2010 - 18:47.


#25

Postad 24 december 2010 - 22:03

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Att du ens kan påstå något sådant.

Tycker också att en del folk gnäller mer än nödvändigt. Om man inte gillar filmen och inte konceptet så håll er borta från avatar filmer och trådar då det är bara negativitet som träder fram.


Anledningen till att, iallafall jag, man klagar på Avatar är just för att det är den mest inkomstbringande filmen någonsin och alla snackar om att "den är så himla bra!". Jag tål det bara inte. Det känns som att 99% av världens befolkning har noll koll på film.

#26

Postad 24 december 2010 - 23:38

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Anledningen till att, iallafall jag, man klagar på Avatar är just för att det är den mest inkomstbringande filmen någonsin och alla snackar om att "den är så himla bra!". Jag tål det bara inte. Det känns som att 99% av världens befolkning har noll koll på film.


Bra sagt broder!

Sen tycker jag eftersom det är ett forum där det handlar om en uppföljare till en sådan stor film så behövs det både peroner som är för och emot. Hur skoj är det att diskutera med bara folk som tycker som en själv?

#27

Postad 24 december 2010 - 23:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ettan var otroligt bra. Jag såg den i 3d 2 gånger på bio och har sett den ett par gånger till på BD.
Ser fram emot uppföljarna.

Att folk kallar det för rip.off är ju bara löjligt. Då är varenda actionfilm mer eller mindre en rip-off för ca 90% av dem handlar om hämnd i ngn form. Star Wars är en enorm rip-off också isf. Lord of the Rings är också en rip.off för det konceptet är inte heller nytt. Ska jag fortsätta? All film som ngnsin gjorts är byggd på gamla berättelser som uppstod låååångt innan det ens gick att göra film. Sen har såklart tekniken utvecklats så man kan göra lite olika variationer av samma teman men det är inget nytt som kommer fram. Presentationen är det som skiljer.

Ni kan sluta se på film om ni ska tänka så.

#28

Postad 25 december 2010 - 01:27

rabski
  • rabski
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Usch! En triologi där tvåan blir sämre än ettan o trean ännu värre befarar jag :P


Kan det bli sämre än den första? De försökte ju bara visa vad de kunde göra med en dator.

#29

Postad 25 december 2010 - 16:36

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0
Jag tyckte ettan var kanonbra; jag hade medvetet undvikit att läsa nånting överhuvudtaget om den innan jag såg den på BD. Såg den, blev imponerad över sättet det berättades på, över bildkvaliteten och över hur filmen faktiskt (tro det eller ej) berörde mig. Detta trots att storyn var så fantastiskt banal, enkelriktad och oerhört PK.

Det känns som att 99% av världens befolkning har noll koll på film.


Det känns väl snarare som att man är väldigt trångsynt om man BARA ser allt som värdelöst bara för att det råkar vara CGI nästan hela filmen. Däremot har man naturligtvis full rätt att tycka filmen är kass om man inte faller för berättelsen - smaken är som baken, men kalla inte andra för att inte ha noll koll på film. Jag anser mig själv kunna en hel del film, i den bemärkelsen att jag gärna ser film. Brukar avverka kanske tvåhundratalet eller fler filmer per år och finner underhållsvärde egentligen i de allra flesta (romcom och skräck undantagna - där finner jag inte underhållningsvärde i fler än kanske 20-30% eller så). Behöver jag kunna analysera sönder filmer för att ha koll på film?

Kan det bli sämre än den första? De försökte ju bara visa vad de kunde göra med en dator.


Även om den också är en orgie i att visa vad man kan göra med en dator, så kan filmen faktiskt ändå vara bra. Man kan låta bli att se datoranimeringarna och istället se filmen. Pixar och Dreamworks gör sådana filmer hela tiden, utan att folk klagar på att det är animerat allt.

En Avatar-trilogi kommer dock att kännas ganska krystad känns det som. Det blev ju som klart efter ettan; fristående delar kan jag gå med på.

Men man vet ju aldrig :P

#30

Postad 25 december 2010 - 16:45

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Jag tyckte ettan var kanonbra; jag hade medvetet undvikit att läsa nånting överhuvudtaget om den innan jag såg den på BD. Såg den, blev imponerad över sättet det berättades på, över bildkvaliteten och över hur filmen faktiskt (tro det eller ej) berörde mig. Detta trots att storyn var så fantastiskt banal, enkelriktad och oerhört PK.

Det känns väl snarare som att man är väldigt trångsynt om man BARA ser allt som värdelöst bara för att det råkar vara CGI nästan hela filmen. Däremot har man naturligtvis full rätt att tycka filmen är kass om man inte faller för berättelsen - smaken är som baken, men kalla inte andra för att inte ha noll koll på film. Jag anser mig själv kunna en hel del film, i den bemärkelsen att jag gärna ser film. Brukar avverka kanske tvåhundratalet eller fler filmer per år och finner underhållsvärde egentligen i de allra flesta (romcom och skräck undantagna - där finner jag inte underhållningsvärde i fler än kanske 20-30% eller så). Behöver jag kunna analysera sönder filmer för att ha koll på film?


Det är just det här jag menar. Du snackar om att det är storyn eller CGI-effekterna som gör filmen dålig i mina ögon. Detta handlar om okunnighet på din sida. En film ska bedömas på flera variabler, inte bara handling. De jag utgår efter är:

  • Musik
  • Skådespel
  • Handling
  • Foto
  • CGI-effekter

Avatar håller endast måttet på de två sistnämnda punkterna. Det gör den till en dålig film. Jag orkar inte exemplifiera det dåliga i dom andra punkterna, för det har jag gjort i tidigare trådar.

#31

Postad 25 december 2010 - 17:08

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0
Kalekulan >> oki, mixade ihop ditt och rabskis inlägg när jag skrev, så därav det spåret; my bad.

Tycker dock fortfarande det är fel att dra alla andra 99% över en kam och säga att de inte kan nåt om film :P

Själv har jag oerhört svårt för gudfadern-filmerna (bland de sämsta jag har sett - nånsin), så jag kan ju egentligen förstå hur du känner :)

För att återgå till ämnet så känns fortfarande en tvåa väldigt mysko.

#32

Postad 25 december 2010 - 17:19

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0
Tycker Avatar är en helt ok rulle, inte världens bästa men inte dålig heller.
Har avverkat väldigt många filmer :P och får väl anse mig själv som att ha rätt bra koll på film.
Men det jag sällan försöker göra är att analysera sönder filmer i molekyler och faller visa bitar bort så är det en dålig film. Givetvis är det valfritt att göra så om man finner det ens stil att se film på.
Avatar har en hel del brister och endel "face palm" moments (ex. när Rodrigues och helikoptern är blåmålad, sååååå j-kla töntig scen....argh! :) )
Men samtidigt så ser jag det som en matiné-rulle och anlyserar den under ett enda kriterie, "underhållning".
Och i den kategorin så får den 3+, mao in min bedömning helt ok.

Kan ta en liknelse med Jurasic Park, blev vansinigt trött på all hype, reklam och muppar som sprang runt och köpte dinosaurie-böcker och what not.
Såg filmen och undrade WTF är det som alla flippar för.
Tyckte till och med filmen var rätt dålig och även här ett par riktiga face-palm moments (oh this is a Unix system....fsck!!! :D ).
Numer tycker jag den är ok, som en rätt hjärndöd matiné rulle.
Inget som jag ser mer än en gång per 5år eller dyligt men ok att se.

#33

Postad 25 december 2010 - 19:46

Metakrist
  • Metakrist
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Det är just det här jag menar. Du snackar om att det är storyn eller CGI-effekterna som gör filmen dålig i mina ögon. Detta handlar om okunnighet på din sida. En film ska bedömas på flera variabler, inte bara handling. De jag utgår efter är:

  • Musik
  • Skådespel
  • Handling
  • Foto
  • CGI-effekter

Avatar håller endast måttet på de två sistnämnda punkterna. Det gör den till en dålig film. Jag orkar inte exemplifiera det dåliga i dom andra punkterna, för det har jag gjort i tidigare trådar.

Hur mycket begär du av en film egentligen? Musiken är fantastisk och skådespelarna är bra, särskilt Zoe Saldana och Stephen Lang.

#34

Postad 26 december 2010 - 01:41

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Det handlar inte om okunnighet om man tycker en film är bra eller inte, det handlar om smak. Vitt skilda saker.

#35

Postad 26 december 2010 - 07:56

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Kommer säkert se Avatar 2, men troligen blir det väntan till BD snarare än att gå och se den på bio. Det var ju givetvis imponerande effekter i första filmen, men kanske hade jag för höga förväntningar ("alla" man pratade med sa den var så bra), för storyn var så otroligt förutsägbar och tråkig att jag nästan blev irriterad.

#36

Postad 26 december 2010 - 10:18

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0
Även jag valde att inte läsa något om den innan jag såg den hemma på Blu-ray spelaren. Visste knappt vad den handlade om, men jag gillade den skarpt! Den förlängda versionen var om än bättre!
Jag ser verkligen fram emot uppföljaren! Hoppas bara att Cameron inte kommer ta några genvägar för att göra klart filmen :)

#37

Postad 26 december 2010 - 18:01

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0

Kommer säkert se Avatar 2, men troligen blir det väntan till BD snarare än att gå och se den på bio. Det var ju givetvis imponerande effekter i första filmen, men kanske hade jag för höga förväntningar ("alla" man pratade med sa den var så bra), för storyn var så otroligt förutsägbar och tråkig att jag nästan blev irriterad.


Förväntningar kan göra vilken film som helst dålig.
Kommer ihåg när jag och polarn väntade på Alien3, de hade en nedräknande klocka på Rigoletto typ tre månader i förväg, köpte biljetter långt i förväg m.m.
Vi förväntade oss Aliens + en adrenalinspruta :)
Men det var ju inte riktigt vad 3'an blev, vi var måtligt roade efteråt (understatement)
Men sen nu i backspegeln och efter att man sett den ett par gånger så gillar jag den med.
Fyran därmot suger oavsett hur många gånger jag ser den :(

#38

Postad 29 december 2010 - 21:39

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Ser mycket fram emot den här filmen!

#39

Postad 20 september 2017 - 19:58

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 2

Börjar filmas nu på Måndag, premiär tänkt till den 18 Dec 2020 :)

 

https://heroichollyw...filming-monday/



#40

Postad 22 september 2017 - 09:25

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
11 år är lång tid. Avatar levde mycket på CGI och 3D. Vad är nytt nu? Kan bli Cameron's flopp om nu inte filmerna rycker upp sig ett bra snäpp från första

#41

Postad 25 september 2017 - 13:33

lajbanson
  • lajbanson
  • Användare

  • 246 inlägg
  • 0
Fyra filmer till skapas samtidigt. Måste vara för att fördela cgi kostnaderna på alla filmerna direkt, eller?

#42

Postad 25 september 2017 - 22:44

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Ska bli intressant att se om den klår sin föregångare som den mest inkomstbringande filmen någonsin. Ska Cameron göra det för tredje gången? Han kan uppenbarligen det här med uppföljare, Aliens och T2 liksom. Jag har höga förväntningar.



#43

Postad 26 september 2017 - 14:27

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0

Fyra filmer till skapas samtidigt. Måste vara för att fördela cgi kostnaderna på alla filmerna direkt, eller?


En miljard dollar kostar alla 4. En kvarts miljard/film är otroligt mycket. Begriper inte alls hur det kan bli så dyrt när alla görs samtidigt. Trodde själv mer på halva priset i detta fall

Redigerat av budwhite, 26 september 2017 - 14:28.


#44

Postad 26 september 2017 - 14:52

lajbanson
  • lajbanson
  • Användare

  • 246 inlägg
  • 0

En miljard dollar kostar alla 4. En kvarts miljard/film är otroligt mycket. Begriper inte alls hur det kan bli så dyrt när alla görs samtidigt. Trodde själv mer på halva priset i detta fall


Som jämförelse (källa Wikipedia) så kostade ”storfilmer” med release 2017 från $200 miljoner dollar och uppåt:
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 2017 $230
The Fate of the Furious 2017 $250
Guardians of the Galaxy Vol. 2 2017 $200

#45

Postad 26 september 2017 - 14:56

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Precis
Tydligen ska sista filmen filmen ha premiär 2025. Då har Cameron hållt på nästan i 30 år sedan Titanic med enbart smurffilmer. Nej jag är inte imponerad av detta och tror på stor flopp. Kommer att sänka Cameron som filmskapare

#46

Postad 26 september 2017 - 15:31

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Finns det verkligen intresse för en flock Avatar-filmer till? Det känns som om det gått för lång tid från den förra.

Pratade lite om detta på lunchen, och intresset runt bordet var exakt noll och inget för Avatar-uppföljare.



#47

Postad 26 september 2017 - 15:33

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Finns det verkligen intresse för en flock Avatar-filmer till? Det känns som om det gått för lång tid från den förra.
Pratade lite om detta på lunchen, och intresset runt bordet var exakt noll och inget för Avatar-uppföljare.


Tycker han kunde stannat vid första. Bra film i mitt tycke, helt okej slut. Så varför fortsätta.

#48

Postad 26 september 2017 - 16:07

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

det är ju sällan 2or blir bra känner jag.. men endå intresserad av 2an, men ta spiderman, avangers, transformers osv alla är ju rena dyngan nu...



#49

Postad 27 september 2017 - 07:25

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Finns inte mycket surr om Avatar bland nördarna. Det dog ut ganska fort. Nu är det Star Wars, Marvel och DC

#50

Postad 28 september 2017 - 06:04

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

http://people.com/mo...eneration-cast/





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.