Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Bio Campanaro - Project Corona av emifog

54 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 februari 2021 - 14:51

Hellpe
  • Hellpe
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Det ser snyggt ut, även om det inte blir perfekt först så finns tid till förbättring! Jag gör det hela tiden, man måste liksom bo in sig i rummet och det kommer du göra! Lycka till!

Postad 27 februari 2021 - 15:02

emifog
  • emifog
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Det ser snyggt ut, även om det inte blir perfekt först så finns tid till förbättring! Jag gör det hela tiden, man måste liksom bo in sig i rummet och det kommer du göra! Lycka till!

Tack, det blir absolut snyggt. Bakhögtalarna är i perfekt position för "bästa platsen" på rad 1 så att rad två blir lite so so kan jag leva med. Såg en film igår på ett av de två mittsätena (1 och 2 från vänster i bild) och det låter fantastiskt. Anledningen till att fjärde stolen inte är på plats samt att högtalarna sitter lite tätt är att den sista väggregeln inte kan sättas på plats innan soffan har kommit. Den kommer i mitten av april och jag har ingen lust att vänta :)

Det kommer sannolikt bli förbättringar under vägen men jag hoppas kunna fokusera på kiosk och lounge samt memoriblia...

Postad 01 mars 2021 - 08:17

Degpojken
  • Degpojken
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Djupt imponerad över bygget. Jag kan inte ens få ihop en IKEA bänk.

Postad 01 mars 2021 - 09:55

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 524 inlägg
  • 0
Trevligt med en stänkare! :)

Postad Igår, 12:15

Idala
  • Idala
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Fantastiskt snyggt! smarta lösningar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.