Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One - Allt som du behöver veta

408 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#401

Postad 19 mars 2014 - 21:55

GroKKen
  • GroKKen
  • Veteran

  • 2 487 inlägg
  • 0

Nepp det är fel kabel, det är denna du ska ha http://www.netonnet....te/176498.4205/

Köpte min xbox från England med men jag tog kabeln från min gamla xbox, den funkar lika bra den med. Eller om du har en sådan hemma från en gammal pc,skärm etc.

Aha gött, det var en vanlig strömkabel! Slapp man bege sig iväg till butik :)

#402

Postad 08 maj 2014 - 07:45

ibeardtech
  • ibeardtech
  • Lärjunge

  • 368 inlägg
  • 0
Hur står sig bluray spelaren i xbox one tycler ni? Har inget att jämnföra med.

#403

Postad 08 maj 2014 - 09:48

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

  • 611 inlägg
  • 0
Ny uppdatering ute, inget mindblowing denna gång heller! Snart kommer nog lite roliga saker som släpps offentligt efter E3:


Today we’re releasing a new update for you to preview! Come and get it! :)
New version: 1405 (xb_rel_1405.140504-2200).
How to get it:
  • Consoles that are in standby mode will be able to install the update starting at 6:00PM PDT on May 7nd.
  • If you want it right away, feel free to use the new System Updates button! Simply check Settings>System, and if you see System update, click it to start your update.
  • Consoles that have not received the update in standby mode or via the manual update button by 1:00AM PDT on May 9th will be prompted to install the update when they connect to Xbox Live.
Below are some of the details of this update!

New Stuff
  • Update to address issues some users noticed where Party Chat would be quiet unless the Party App is snapped
  • Get System Update button change. This update changes how the system update button works under Settings->System. Now the button will say “No update available” and be greyed out when there is no update and will say “Update console” and be active when an update is available.

Known Issues
  • If a call or IM is received when Skype is in “Background” mode (Skype is active but not the active app), you may see up to 6 toasts notifying you of the call/IM.
  • If your console is not connected to the internet and you launch an app that requires XboxLive, you’ll see an incorrect error, “An update for this game or app needs your attention. Go to your games & apps to see what it needs.”
  • Some consoles that have been fully powered off or are in Energy Saving mode may experience a slightly longer time to power on. These users may also note that a longer time without anything displayed on screen than normal.


#404

Postad 09 maj 2014 - 09:58

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

  • 611 inlägg
  • 0
Ms har släppt två nya videos med lite hintar om framtiden.

I denna video vid 00:50 hintar dom om halo 5, https://www.youtube....h?v=1pN4OUiXaxs

Och i denna vid 0:25 ser man något nytt menysystem, ser ut som någon multitasking historia, http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Man får även se en zebra kinect och en zebra konsol.

#405

Postad 09 maj 2014 - 10:09

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Har knapt spelat de senaste månaderna, men startar upp den ibland för att uppdatera titlar så man slipper det när man väl ska spela :P

Iaf här om dagen så skulle jag uppdatera ghost, fick med en digital kopia när jag köpte boxen, äger även Hardend edition för 360 och ett season pass, har inte varit några problem att ladda ner kartor eller få One versionen att få allt som jag har på 360. den uppgraderades till Ghost "Gold" edition eller nåt sånt för länge sen. Men när jag kollade "my games and apps" så såg jag att jag hade 2 versioner av ghost, en gold och en vanlig. båda över 40GB men inte exakt lika stora (en var nyligen uppdaterad) det fick mig att radera den valiga versionen och vips så hade jag 40GB extra utrymme :)

Har ingen aning om hur jag lyckats få 2st installerade dock? för jag har inte gjort mer än uppdaterat Ghost sen jag installerade det vid launch :P

#406

Postad 26 december 2015 - 08:58

Unregistered5cf1b4b0
  • Unregistered5cf1b4b0
  • Forumräv

  • 719 inlägg
  • 0
Hur funkar denna som mediaspelare? Kan man köra tex viaplay, cmoreplay, youtube mm på denna smidigt?
Går det att köra trådlöst? Bakåtkompatibel med de flesta 360 spel? Högt fläktljud?

#407

Postad 29 december 2015 - 17:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Mediespelare får du förhoppningsvis svar från någon annan om.

Trådlöst, javisst. Men självklart riskerar du mer störningar i snabba spel, vilket kan vara en lite nackdel vid onlinespel.

Nej, den är förvånansvärt (med tanke på vissa modeller av föregångaren) tyst.

#408

Postad 09 januari 2020 - 20:53

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Hur funkar denna som mediaspelare? Kan man köra tex viaplay, cmoreplay, youtube mm på denna smidigt?
Går det att köra trådlöst? Bakåtkompatibel med de flesta 360 spel? Högt fläktljud?

 

Viaplay, Netflix och Amazon Prime Video fungerar fint tycker jag. Finns Youtube app också.

 

Cmore har ingen app för de verkar tro att alla vill använda AppleTV eller Chromecast.  :rolleyes:

 

 

Finns en del appar listade här: https://www.xbox.com...x-one/live-apps

Annars kan man söka i Microsoft Store appen på Windows och sen filtrera på Xbox appar om man vill kolla vad som finns utan att ha tillgång till en Xbox. 

 

Du kan se vilka OG Xbox och Xbox 360 spel som fungerar på Xbox One härhttps://www.xbox.com...ity?xr=shellnav

 

Min Xbox One och One X är hyffsat tysta, hör dem normalt inte när jag sitter i soffan förutom vid lågt ljud på tvn och med något mer krävande spel, då kan man höra lite fläktljud. One S ska vara liknande vad jag förstått. 



#409

Postad 25 augusti 2021 - 07:32

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Tjo, någon som Kör Xbox Live Gold med US abb. Då har jag ett felköp och en 12 månaders kod till salu.

450kr så är den din!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.