Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Start av biorummet av Hellpe

100 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 september 2020 - 09:52

Hellpe
  • Hellpe
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Det är väl så, att vara så driven till att skapa saker har alltid varit stort för mig och att gå till ytterligheter. Inget är omöjligt om bara viljan finns... kanske inte helt sant men ändå. Jag har nog tänkt att de som vill följa mig bara går till komentarer för att komma till sista bilderna och att det då inte spelar någon roll hur mycket bilder jag har. Det käns som om jag har som en biodagbok och därför känns det som om jag tar bort eller byter ut bilder så förändrar jag min historia. Det vill jag inte, så detta album kommer finnas kvar. Men jag skapar gärna ett nytt som är en kort variation av min bio. Känner jag mig rätt så kan den bli lika stor....så länge min hälsa finns så kommer jag skapa saker! Jag hoppas att ni nu förstår mig lite bättre och jag känner stor glädje till att skapa saker.😆

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.