Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Westworld (HBO) 2016 (Ed Harris, Anthony Hopkins m fl)

150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 09 november 2016 - 09:44

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Det hände mig redan i förra. Har inte sett det senaste ännu...
Hade gärna sett att det var mer western och mindre av intrigerna bakom kulisserna.

Intrigerna och händelserna bakom kulisserna eskalerade ordentligt i sista, alldeles på tok för mycket. Hoppades även jag på mer Western.

#52

Postad 15 november 2016 - 09:10

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Klartecken har givits för en andra säsong, enligt Kulturnytt Sveriges Radio.



#53

Postad 15 november 2016 - 09:18

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

det är en djup serie därför den tappar tittare, folk vill titta på vampire diaries, folk vill inte tänka


Redigerat av xarl, 15 november 2016 - 09:19.


#54

Postad 15 november 2016 - 09:46

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Senaste avsnittet bjöd på ett väldigt intressant slut. Kanske läge att kika på originalet.

#55

Postad 15 november 2016 - 09:58

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 0

Ja sista 5min på senaste avsnittet va väldigt bra...o välspelat, man märker att det lönar sig med bra skådisar



#56

Postad 15 november 2016 - 10:26

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0

Varför kan inte HBO släppa alla avsnitt på en gång? Jag vill se nästa avsnitt nu!



#57

Postad 15 november 2016 - 10:42

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 1

det är en djup serie därför den tappar tittare, folk vill titta på vampire diaries, folk vill inte tänka

Eller så var serien helt enkelt inte bra och intressant nog.

 

Jag är lite allergisk mot den där typen av inlägg där man nästan dömer ut de som inte gillar serien för att man inte är bra nog, intelligent nog eller vad det nu handlar om. 



#58

Postad 15 november 2016 - 11:03

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

det är en djup serie därför den tappar tittare, folk vill titta på vampire diaries, folk vill inte tänka

 

De kan väl inte ha tappat alltför många tittare, eftersom Säsong 2 är på gång.


Varför kan inte HBO släppa alla avsnitt på en gång? Jag vill se nästa avsnitt nu!

 

HBO arbetar inte på det sättet, det är däremot så Netflix gör. Vilket man kan tycka är märkligt egentligen.



#59

Postad 15 november 2016 - 12:31

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0

HBO arbetar inte på det sättet, det är däremot så Netflix gör. Vilket man kan tycka är märkligt egentligen.

 

HBO startade som kabelkanal. De sänder ett avsnitt i veckan till kabelkunderna och de som strömmar får köra samma modell. Netflix har numer streamingen som huvudnäring och de tycker väl att de får nöjdare kunder om de släpper hela säsongen på en gång.


Redigerat av dalle, 15 november 2016 - 12:42.


#60

Postad 15 november 2016 - 12:56

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Eller så var serien helt enkelt inte bra och intressant nog.

 

Jag är lite allergisk mot den där typen av inlägg där man nästan dömer ut de som inte gillar serien för att man inte är bra nog, intelligent nog eller vad det nu handlar om. 

givetvis handlar det om vad man själv tycker är bra.. men det är kul att använda knoppen ibland..



#61

Postad 15 november 2016 - 14:04

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

HBO startade som kabelkanal. De sänder ett avsnitt i veckan till kabelkunderna och de som strömmar får köra samma modell. Netflix har numer streamingen som huvudnäring och de tycker väl att de får nöjdare kunder om de släpper hela säsongen på en gång.

Ja, det är det som är märkligt, att inte HBO kommer ikapp nutiden :)



#62

Postad 15 november 2016 - 14:09

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 1

givetvis handlar det om vad man själv tycker är bra.. men det är kul att använda knoppen ibland..

Jag gillar också att använda knoppen, men hör fungerade det inte för mig. Jag förstår inte varför folk skulle åka till Westworld i hopp om revolverdueller och liknande. Hur många spelar spel i "god mode" gång på gång? I alla framgångsrika spel kan man dö eller i alla fall drabbas av bakslag, men här har man tagit spänningen fullständigt från spelarna. Det går liksom inte ihop för mig. (Jo, de som är där för sex kan säkerligen acceptera ett förutsägbart happy ending).

Sedan fanns det ett par andra saker jag störde mig för mycket på för att jag skulle gilla serien. 

 

Problemet är ofta för mig, att ju seriösare och mer kvalitativ filmen är, desto större krav har jag på den. På en "popcornrulle" eller på en serien som Swedish Dicks skiter jag i om det är logiskt alla gånger, men när jag inte tycker att drivkraften bakom eller logiken kring saker i en påkostad historia får jag det svårt. Det är som Interstellar som jag tyckte var en skitfilm i och med fjanteriet om kärleken som en kraft i universum eller tidsresor bakåt i tiden. Sådant får det vara i hot tub time machine, men som sagt så är det en annan genre.


Ja, det är det som är märkligt, att inte HBO kommer ikapp nutiden :)

Eller så är det ett marknadsmässigt grepp. Jag tycker att det är roligare när det släpps ett avsnitt i veckan.



#63

Postad 15 november 2016 - 14:27

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Ja, det är det som är märkligt, att inte HBO kommer ikapp nutiden :)

Fortfarande störst som vanlig TV-kanal i staterna.



#64

Postad 15 november 2016 - 14:30

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0

Jag gillar också att använda knoppen, men hör fungerade det inte för mig. Jag förstår inte varför folk skulle åka till Westworld i hopp om revolverdueller och liknande. Hur många spelar spel i "god mode" gång på gång? I alla framgångsrika spel kan man dö eller i alla fall drabbas av bakslag, men här har man tagit spänningen fullständigt från spelarna. Det går liksom inte ihop för mig. (Jo, de som är där för sex kan säkerligen acceptera ett förutsägbart happy ending).

Sedan fanns det ett par andra saker jag störde mig för mycket på för att jag skulle gilla serien. 

 

Hur långt har du sett? I början var det två parallella trådar med en ganska tydlig uppdelning; den ena handlade om vad värdarna och gästerna gjorde i Westworld och den andra handlade om spelet bakom kulisserna. I de senare avsnitten har den gränsen börjat luckras upp och jag tycker att det är en bättre historia nu, än när man fick se Dolores vakna upp tio gånger i samma avsnitt.

 

Eller så är det ett marknadsmässigt grepp. Jag tycker att det är roligare när det släpps ett avsnitt i veckan.

 

Du har fel. Så enkelt är det. Jag vill se nu. :-)



#65

Postad 15 november 2016 - 14:31

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

.


Eller så är det ett marknadsmässigt grepp. Jag tycker att det är roligare när det släpps ett avsnitt i veckan.

Det tycker jag också... det finns så mycket att se att man ändå inte hinner med :)


Fortfarande störst som vanlig TV-kanal i staterna.

Ja, USA är inte känt för att hinna med i utvecklingen på TV-fronten, där ligger vi långt före :)



#66

Postad 15 november 2016 - 14:43

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Det tycker jag också... det finns så mycket att se att man ändå inte hinner med :)


Ja, USA är inte känt för att hinna med i utvecklingen på TV-fronten, där ligger vi långt före :)

När jag var där i våras samlades vi i soffan för att se Game of Thrones och Silicon Valley.
Här hemma har jag inte ens ställt in TV-kanalerna på min TV. Som jag köpte för tre år sedan. :P



#67

Postad 16 november 2016 - 09:45

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Ett av dom bästa avsnitten. Det var faktiskt på tiden att det hände något drastiskt nu. Hade dom väntat några avsnitt till så kanske inte säsong två hade fått klartecken pga för stor tittarras.

Jag har inte haft något emot tempot, upprepningarna eller att det rör sig för långsamt framåt men det är vanskligt att göra så under första säsongen. Westworld har inte levererat som HBO hoppats på och en serie kan definitivt hinna läggas ner om den inte tar fart.

Hopkins visade i slutet att han fortfarande kan vara läskig och iskall med minimalt skådespel.

Var Bernard en människa som Ford mördarde och ersatte med en robot eller är han en ny skapelse? Kommer Cullen att ersättas av en robot? Troligen

#68

Postad 16 november 2016 - 10:02

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Var Bernard en människa som Ford mördarde och ersatte med en robot eller är han en ny skapelse? Kommer Cullen att ersättas av en robot? Troligen

 

Spoilers?

Min teori är att roboten som redan satt i "svarven" där i slutet är Cullens ersättare... :)



#69

Postad 16 november 2016 - 12:56

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Inga spoilers när avsnitten har visats.

http://www.forbes.co...e/#52bda8d010ca

#70

Postad 16 november 2016 - 13:47

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0

Nu när vi redan spoilat det här avsnittet kan jag ju säga att just meningen "What door?" fick mig att rycka till. WTF? Det pumpade in lite ny spänning och undran om vart serien skall ta vägen.



#71

Postad 16 november 2016 - 14:00

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Nu när vi redan spoilat det här avsnittet kan jag ju säga att just meningen "What door?" fick mig att rycka till. WTF? Det pumpade in lite ny spänning och undran om vart serien skall ta vägen.

 

Polletten trillade ner direkt när han sa det, då visste jag hur det låg till med Bernard. Sen började hjärnan direkt spinna vidare på om det fanns fler personer som inte är vad man tror de är :D



#72

Postad 16 november 2016 - 14:32

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Varför kan inte HBO släppa alla avsnitt på en gång? Jag vill se nästa avsnitt nu!


Vänta med att börja se tills säsongen är klar.

#73

Postad 16 november 2016 - 15:06

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Jag gillar också att använda knoppen, men hör fungerade det inte för mig. Jag förstår inte varför folk skulle åka till Westworld i hopp om revolverdueller och liknande. Hur många spelar spel i "god mode" gång på gång? I alla framgångsrika spel kan man dö eller i alla fall drabbas av bakslag, men här har man tagit spänningen fullständigt från spelarna. Det går liksom inte ihop för mig. (Jo, de som är där för sex kan säkerligen acceptera ett förutsägbart happy ending).

Sedan fanns det ett par andra saker jag störde mig för mycket på för att jag skulle gilla serien. 

 

Problemet är ofta för mig, att ju seriösare och mer kvalitativ filmen är, desto större krav har jag på den. På en "popcornrulle" eller på en serien som Swedish Dicks skiter jag i om det är logiskt alla gånger, men när jag inte tycker att drivkraften bakom eller logiken kring saker i en påkostad historia får jag det svårt. Det är som Interstellar som jag tyckte var en skitfilm i och med fjanteriet om kärleken som en kraft i universum eller tidsresor bakåt i tiden. Sådant får det vara i hot tub time machine, men som sagt så är det en annan genre.


Eller så är det ett marknadsmässigt grepp. Jag tycker att det är roligare när det släpps ett avsnitt i veckan.

 

 

har du ens förstått vad serien handlar om? om du säger att det inte finns något hot mot människarna i parken har du ju inte använt knoppen.. det var uppenbart redan tidigt i serien, nu efter sista avsnittet...


Redigerat av xarl, 16 november 2016 - 15:07.


#74

Postad 16 november 2016 - 15:36

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

har du ens förstått vad serien handlar om? om du säger att det inte finns något hot mot människarna i parken har du ju inte använt knoppen.. det var uppenbart redan tidigt i serien, nu efter sista avsnittet...

Jag opponerade mig emot att människor skulle betala massor för att besöka parken, när alla androider/replikanter eller vad det nu kallas inte kan träffa dem när de skjuter. För mig får jag inte ihop den delen. Parken skulle i mina ögon vara så oerhört mycket intressantare om man som "spelare" blev bestraffad om man blev träffad. Exempelvis genom att transporteras till starten eller vad som helst. 

I mitt exempel så knappast World of Warcraft blivit så stort om rollpersonen inte kan bli skadad av monstren.

 

Nu har jag släppt serien då det var ett av de fundamentala sakerna jag inte kunde begripa.



#75

Postad 18 november 2016 - 10:41

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Jag opponerade mig emot att människor skulle betala massor för att besöka parken, när alla androider/replikanter eller vad det nu kallas inte kan träffa dem när de skjuter. För mig får jag inte ihop den delen. Parken skulle i mina ögon vara så oerhört mycket intressantare om man som "spelare" blev bestraffad om man blev träffad. Exempelvis genom att transporteras till starten eller vad som helst. 

I mitt exempel så knappast World of Warcraft blivit så stort om rollpersonen inte kan bli skadad av monstren.

 

Nu har jag släppt serien då det var ett av de fundamentala sakerna jag inte kunde begripa.

 

wait... du kommer missa en bra serie, det du inte tror kan hända kommer hända..



#76

Postad 18 november 2016 - 11:09

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Såg första avsnittet i förrgår.

 

Mja, tyckte den kändes lite seg, trött och gubbig. Sen får jag väl erkänna att Western inte är något tema som tilltalar mig. Betyg 2/5 på det initiala avsnittet från mig. Får se om jag ser något mer.



#77

Postad 18 november 2016 - 11:21

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Såg första avsnittet i förrgår.

 

Mja, tyckte den kändes lite seg, trött och gubbig. Sen får jag väl erkänna att Western inte är något tema som tilltalar mig. Betyg 2/5 på det initiala avsnittet från mig. Får se om jag ser något mer.

haha



#78

Postad 18 november 2016 - 11:22

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1

Såg första avsnittet i förrgår.

 

Mja, tyckte den kändes lite seg, trött och gubbig. Sen får jag väl erkänna att Western inte är något tema som tilltalar mig. Betyg 2/5 på det initiala avsnittet från mig. Får se om jag ser något mer.

Ehm, det är ingen western.



#79

Postad 18 november 2016 - 11:23

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ehm, det är ingen western.

Ehm, temat i parken är väl ändå Western?


Redigerat av genstruktur, 18 november 2016 - 11:25.


#80

Postad 18 november 2016 - 11:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1

Ehm, temat i parken är väl ändå Western?

Ja, men det är ingen Western-serie. Det är en SF-serie.



#81

Postad 18 november 2016 - 11:34

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ja, men det är ingen Western-serie.

Det skrev jag inte heller.


Redigerat av genstruktur, 18 november 2016 - 11:35.


#82

Postad 18 november 2016 - 11:41

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Det skrev jag inte heller.

jag gillar inte heller western, men det är inte det man tänker på när man ser serien..



#83

Postad 18 november 2016 - 12:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det skrev jag inte heller.

Jag tycker vi släpper frågan tills du har sett övriga 7 avsnitt.



#84

Postad 18 november 2016 - 13:38

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jag tycker vi släpper frågan tills du har sett övriga 7 avsnitt.

Njea, behöver nog inte 7 avsnitt på mig för att se att de är westerntema i parken. Men bra försök ;).

Kanske ser jag något avsnitt till bara för din skull! :)



#85

Postad 18 november 2016 - 22:42

dalle
  • dalle
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 1

Första avsnitten hade klar pilot-känsla och mycket fokus låg just på livet i parken och att allt är en enda stor groundhog day. I de andra avsnitten utspelar sig mer av handlingen bakom kulisserna och det blir allt mindre repetition ju längre serien går. Jag tycker du skall ge den ett par avsnitt till innan du ger (åtminstone sex avsnitt till för där hände det saker :)).


Redigerat av dalle, 18 november 2016 - 22:42.


#86

Postad 21 november 2016 - 12:36

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Tycker det är en klockren serie.Nästan den enda jag ser som jag inte kan snabbspola i...jag menar det mesta som visas vet man ju vad som ska hända härnäst,men icke denna B)Looove it.Första avsnitten kan ju skrämma en del med det repetetiva,men ju längre serien går detso mindre av det, och som sagt man vet aldrig  vart handlingen tar vägen.


Redigerat av Unregistered40562de1, 21 november 2016 - 12:37.


#87

Postad 28 november 2016 - 22:21

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Senaste avsnittet var helt klart det mest intressanta. Flera misstankar besannades.

#88

Postad 29 november 2016 - 07:54

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Såg om första avsnittet före gårdagens. Så uppenbart att William är MIB och det besvarades ju även igår

#89

Postad 29 november 2016 - 08:02

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Senaste avsnittet var helt klart det mest intressanta. Flera misstankar besannades.

Helt klart en av de mer oförutsägbara serierna. Didn't see that one coming!



#90

Postad 01 december 2016 - 09:24

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0

Lika usla (ja, jag anser verkligen det) som de första avsnitten var - lika briljanta har dom senaste 3-4 avsnitten varit. Kommer garanterat titta om från början inom en snar framtid för att se allt som jag missat i varje avsnitt. Det är väldigt spännande att följa den här historien och alla lager som den består av. Sen går det förstås att argumentera att den försöker vara lite för smart för sitt eget bästa. Personligen tar jag det som att skaparna av serien verkligen har tänkt sig vad dom vill säga med serien.

 

Finns det någon serie som verkligen visar varför vissa serier gör sig bättre med 1-avsnitt/vecka så är det Westworld. Det ger ett utrymme att låta fantasin skena mellan avsnitten. För de personer som kommer binge´a den här serien kommer verkligen missa detta i upplevelsen. Visst, man kan tycka att man är så smart att man uppfattar precis alla detaljer, men jag är helt övertygad om att skaparna vill att tittarna ska spekulera fritt om vad som kommer att hända - och eller har hänt. För det finns verkligen många teorier runt den här serien, det är bara titta på alla podcastar som dykt upp för just den här serien. Riktigt roligt att höra hur folk spekulerar om vad saker betyder efter varje avsnitt.

 

Ser verkligen fram emot säsongsavslutningen, fullt medveten om att även om vi kommer få en del svar, så kommer det garanterat uppstå ännu större frågor som blir sjukt jobbigt att behöva vänta till 2018 innan säsong 2 startar.



#91

Postad 01 december 2016 - 09:56

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Ser verkligen fram emot säsongsavslutningen, fullt medveten om att även om vi kommer få en del svar, så kommer det garanterat uppstå ännu större frågor som blir sjukt jobbigt att behöva vänta till 2018 innan säsong 2 startar.

Man kan spekulera i om de egentligen planerar för 5-7 säsonger med tanke på att Game of Thrones har sin sista säsong 2018. Mig veterligen har inte HBO någon annan serie som skulle kunna axla den rollen som deras mest omtalade serie och där har Westworld potential.


Redigerat av agpath, 01 december 2016 - 09:56.


#92

Postad 01 december 2016 - 11:21

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Håller med om att det är perfekt med ett avsnitt per vecka. Jag tänker ofta på vad som händer i Westworld.

Ser nästan aldrig om serier men har redan börjat se om från början.

Så tydligt nu att William är MIB och nu är det lättare att se när det är Arnold eller Bernard i de olika tidslinjerna

#93

Postad 01 december 2016 - 23:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
https://youtu.be/o6jc5QX8Zy4

#94

Postad 03 december 2016 - 01:53

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Riktigt bra serie. Väntar spänt på säsongsavslutningen.



#95

Postad 06 december 2016 - 09:59

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Bra avslutning! Jag antar att allt som hände i nutid var del av Ford's nya historia. Bra manus, bra twists och stort se_om_värde. Undrar hur många olika världar vi får se i kommande säsonger, Japan och samuraier lär väl komma. Och var är parken? Bernard sa att Maeve skulle ta tåget till mainland. Är det på en ö, eller är det på månen, Mars?

#96

Postad 06 december 2016 - 11:12

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Näh, gillade inte slutet. Näst sista var ett riktigt bra avsnitt, men sista gav ingen längtan till nästa sässong.

#97

Postad 08 december 2016 - 08:31

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Ni som sett filmen, är serien bara väldigt löst baserad på den?

#98

Postad 10 december 2016 - 19:41

BlueFruit
  • BlueFruit
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0

Jag har precis sett säsongsavslutningen. Riktigt bra serie. Kanske den bästa nya serie på flera år.



#99

Postad 11 december 2016 - 15:41

Prodigys
  • Prodigys
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0

Ni som sett filmen, är serien bara väldigt löst baserad på den?

Serien bygger på samma princip som filmen och är en reboot med övergripande likadana plotpoints men lite annat utförande och självklart i en mer modern tappning. 

 

Filmen är väldigt bra och borde ses om man gillar serien. 



#100

Postad 18 december 2016 - 23:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Sett typ 3 avsnitt men inte orkat sen.
Tycker den var ok men inte WOW.
Tar den sig mer sen eller?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.