Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

IR sändare/mottagare

188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Digiality IR Bender (Trådlös ljud- och bildöverföring) 2 8,43 (46) 359:-
One For All SV 1100 IR/RF (Fjärrkontroller) 1 6,67 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

#1

Postad 18 mars 2004 - 14:50

rori01
  • rori01
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Jag har byggt in all elektronik i skåp under TV-bänken, men har inte kunnat förmedla IR ned till burkarna på ett bra sätt.

Nu har jag hittat vad jag länge sökt. EN IR enhet som förmedlar signaler i skåp : http://www.smarthome.com/8225.html. Jag har dock bara hittat US-siter


Är det någon som vet om det finns liknande att köpa i Sverige nånstans. ???

//Robert

Redigerat av rori01, 18 mars 2004 - 22:25.


#2

Postad 19 mars 2004 - 10:43

klp
  • klp
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0
Det fabrikatet har jag aldrig sett förut.

Själv kör jag med Xantech, som man kan köpa från diverse US siter bl.a. BassBurglarAlarms
Dessa går också att köpa ifrån Sennheiser här i Sverige, under namnet Sonance.
Men de är svindyra i jämförelse.

Jag har tidigare köpt från BMB Electronics, här får man dock fråga efter priser via mail, eftersom de inte har en webshop.
Fördelen gentemot USA är ju att man inte kan åka på några tullavgifter.

Du kan se några bilder på Xantech på mitt galleri.
Jag har precis beställt och fått hem en Mottagare Microlink 490-00 den är ännu mindre än vad den ser ut på länken, som ett litet miniatyr-tittöga, samt en fördelare 795-20, som klara fyra olika zoner.

#3

Postad 19 mars 2004 - 13:05

storback
  • storback
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0
Det beror på hur mycke pengar du vill lägga ut på detta!
Jag köpte 1st Pronto NG 1 st Laddstation 1st RF extender.
Med detta styr jag upp till åtta olika "saker" i ett skåp el. dyligt med radiovågor som räcker ca 30 meter (har jag för mig) utan att behöva tänka på åt vilket håll jag skall peka med fjärren!
Slutpriset blev ca. 4600 skr med frakt till dörren ink. moms,tull m.m.(även två spänningsomvandlare inköpta på clasohlsson).

m.v.h. Peter

#4

Postad 19 mars 2004 - 14:35

klp
  • klp
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0
F..bannat bra tanke, som dock bara förutsätter att extendern kan "se" alla apparaterna i skåpet, annars åker man nog på en till?

Hur stor vinkel funkar extendern på egentligen?
Om skåpet inte är tillräckligt djupt, ser den alla apparater då?

Storback, köpte du ifrån Bluedo, var de bra på alla sätt och vis eller hade du någe krångel?

Priserna matchar ju B&H Photo, som iofs verkar mer seriösa, men vad vet jag?

#5

Postad 19 mars 2004 - 17:19

storback
  • storback
  • Amatör

  • 65 inlägg
  • 0
Japp! tycker själv det är bra!
Det funkar ungefär som det system du har (tror även det är helt kompatibelt)!
RF extendern har förutom att den skickar ut ir signal även fyra utgångar för 3.5mm's mono sladdar, det medföljer även 4 st 2.5 meters IR emitters med två "ögon" på varje d.v.s. 8 möjliga apparater.
Jag kollade faktiskt lite på din lösning men tyckte denna var "lättare" och bara marginellt dyrare!
Bluedo var bra att köpa från och har ett bra rykte på avs forum.

m.v.h. Peter

P.S. fina högtalare du har :)

Redigerat av storback, 19 mars 2004 - 17:22.


#6

Postad 07 april 2004 - 08:00

rori01
  • rori01
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Hej igen..Tack för era svar..
Men nu har jag iaf beställt en Hot Link Pro från Smarthomes.

Det verkar vara rätt produkt men det återstår att se för 99$ +frakt/tull så kan man chansa

//Robert

#7

Postad 07 april 2004 - 08:05

klp
  • klp
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0
Robert,

Posta gärna dina erfarenheter av extendern när du har provat den.
Det finns säkert fler som är inne på samma spår.
Jag har ju redan valt mitt, men andra kan ju stå i valet och kvalet.

Hoppas att den funkar bra och att du blir nöjd, för pengen är det ju inget fel på...

#8

Postad 07 april 2004 - 11:23

rori01
  • rori01
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Japp..
Jag återkommer med kommentarer och bilder...
//R

#9

Postad 04 oktober 2004 - 08:54

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0

Japp..
Jag återkommer med kommentarer och bilder...
//R

Hur gick det med extendern? Jag håller på med samma sak nu och hade behövt lite hjälp och guide

#10

Postad 28 december 2004 - 15:35

fredo
  • fredo
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Tjena,

har väl lurkat länge nog på det här forumet :-) så dags för en lite fråga.

Jag hade tänkt stoppa undan lite prylar i ett skåp, typ sattellitmottagare, dvd spelare och lite sånt.

Men behöver ju kunna styra dom ändå, jag har letat efter ir-prylar men inte riktigt hittat vad jag behöver. Kanske till stor del för att jag inte är riktigt säker på vad det heter ;) . Att söka efter ir på google funkar ju liksom inte så bra.

Så vad som önskas är tips på ir-ögon eller ir-länkar eller vad det nu kallas.

#11

Postad 28 december 2004 - 15:46

JohanGbg
  • JohanGbg
  • Användare

  • 210 inlägg
  • 0
Hej,

är det kanske nått sånt här du vill ha?
Ir-link


/JohanGbg

#12

Postad 28 december 2004 - 15:51

fredo
  • fredo
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
mm, kan vara nåt.

Säljer inte till privatpersoner, och ingen lista med återförsäljare
tja dom gör inte det lätt för sig :-)

Får väl ringa och höra i morgon.

#13

Postad 28 december 2004 - 16:48

Unregistereddae7cbc8
  • Unregistereddae7cbc8
  • Forumräv

  • 856 inlägg
  • 0
Jag har stoppat in alla min apparater i skåpet på min sideboard.

Anänder mig av Clas-Ohlsons IR-extender. Kostar runt 300kr har jag för mig.
Funkar fint!!

Mvh
Andreas

#14

Postad 03 januari 2005 - 16:18

fredo
  • fredo
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Precis vad jag tänkte göra också (eller i alla fall de flesta).

Kollade på Clas Ohlson, verkar som om deras ir-extender har utgått :rolleyes:

#15

Postad 03 januari 2005 - 17:06

Unregistered37166
  • Unregistered37166
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0
Vi har sådant
Hör av dig via mail eller telefon så hjälper vi till!

mvh
/Niklas

#16

Postad 11 januari 2005 - 13:36

walles
  • walles
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Hur gick det med IR kopplingen?
Vore fint att höra om några produkter och hur bra det funkade.

Jag har inte hittat nått ännu, har mailat domesticsystem men inte fått nått svar.

#17

Postad 17 januari 2005 - 15:40

fredo
  • fredo
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Tjena

Jag har kommit av mig lite med det här, har inte fått tillbaka strömmen ännu sedan stormen :-)

/F

#18

Postad 18 januari 2005 - 13:42

klp
  • klp
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0
Du kan oxå kolla Xantech, stor tillverkare i USA.
Man kan antingen beställa från diverse nätbutiker i USA eller från BMB Electronics i Holland.
BMB har ingen webshop så man får maila och fråga om priser.

#19

Postad 20 januari 2005 - 22:52

Unregistered37166
  • Unregistered37166
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Hur gick det med IR kopplingen?
Vore fint att höra om några produkter och hur bra det funkade.

Jag har inte hittat nått ännu, har mailat domesticsystem men inte fått nått svar.


walles: Detta var tydligen populärt! Vet inte om du är en av dem jag mailat priser eller lösningar till. Om inte, hör av dig igen för då har ditt mail inte kommit fram till oss!

mvh
/Niklas

#20

Postad 21 januari 2005 - 10:57

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0
Kolla in denna, ser ut att vara precis vad du behöver:

http://www.letsautom...b9-57539c448f8c

Ser lite fräckare ut än en vanlig fjärrkontrollsförlängare.

/Micke

#21

Postad 07 april 2005 - 03:31

Buffoli
  • Buffoli
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

Kolla in denna, ser ut att vara precis vad du behöver:

http://www.letsautom...b9-57539c448f8c

Ser lite fräckare ut än en vanlig fjärrkontrollsförlängare.

/Micke

<{POST_SNAPBACK}>


Var det någon som testade på den här??
Verkar vara precis en sådan som jag behöver.

#22

Postad 07 april 2005 - 07:25

klp
  • klp
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0
I den här Länkenkan du hitta mer info.
Det ser ut som Rori01 har köpt en sådan...

#23

Postad 09 april 2005 - 21:29

Unregistered1f4c3932
  • Unregistered1f4c3932
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Japp..
Jag återkommer med kommentarer och bilder...
//R

Hur gick det med extendern? Jag håller på med samma sak nu och hade behövt lite hjälp och guide

<{POST_SNAPBACK}>



Jag har extendern till Pronto-Pro och den funkar kanon.... Li900 är beteckningen på extendern.....

#24

Postad 14 april 2005 - 06:58

Unregistered37b84a71
  • Unregistered37b84a71
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Vad tror ni om den här (Powermid XL) kombinerad med (IR dioder) och t.ex. den här fjärrkontrollen? Fördelen är att multifjärrkontrollen inte bara skickar IR, den skickar RF också. Alltså behöver man eg. inte IR-RF pyramiden, RF-IR pyramiden skulle räcka. Dessutom är fjärrkontrollen X10 kompatibel. Man kan alltså styra allt med den vart som helst utan "ögonkontakt"

#25

Postad 14 april 2005 - 11:38

joama
  • joama
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Har den äldre versionen av denna (Powermid Plus Silver) svart fjärr och med en pyramid, denna har funkat hur bra som helst för att styra tv, video och dvd. Men nu har jag köpt en Force 530T och nu kan jag bara programmera ett fåtal av Force fjärrens funktioner (bla funkar bara 2'an av knapparna 0-9). Verkar som Force sänder på en högra frekvens eller kör med ett längre pulståg än vad denna fjärr/reciver combo klarar av.

Frågan är om deras nyare fjärr/reciver combo funkar bättre eller om deras rena ir-förlängare skulle funka och problemet ligger i fjärren. Någon som känner till någon ir-förlängare som funkar med Force 530T?

mvh/joakim



Vad tror ni om den här (Powermid XL) kombinerad med (IR dioder) och t.ex. den här fjärrkontrollen? Fördelen är att multifjärrkontrollen inte bara skickar IR, den skickar RF också. Alltså behöver man eg. inte IR-RF pyramiden, RF-IR pyramiden skulle räcka. Dessutom är fjärrkontrollen X10 kompatibel. Man kan alltså styra allt med den vart som helst utan "ögonkontakt"

<{POST_SNAPBACK}>



#26

Postad 05 maj 2005 - 11:12

axell
  • axell
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Kolla gärna på www.helpinghome.se, där finns lite snyggare IR-extenders.

#27

Postad 25 juli 2005 - 11:50

acarlsson
  • acarlsson
  • Användare

  • 118 inlägg
  • 0
Jag har min stereoutrustning i ett skåp som jag helst vill ha stängt, men ändå kunna skicka vidare IR-signalerna till utrusningen inne i skåpet.
Det finns ju en del "skicka-vidare-IR-signal"-prylar att tillgå, problemet är att jag har det väldigt trångt i mitt skåp och får i princip bara plats med själva "IR-ögat".

Finns det någon sådan produkt att tillgå?

#28

Postad 25 juli 2005 - 12:39

Nordan
  • Nordan
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0
Om du är lite händig med en lödkolv borde det gå att sätta en fotodiod som reagerar på IR-ljus på utsidan av skåpet (dit du vill sikta med fjärrkontrollen). Sedan borde det bara vara att koppla in en IR-diod mot utrustningen du vill styra på insidan, och sedan koppla ihop dessa via en transistor och någon form av strömförsörjning.

Detta kan säkert förfinas på alla möjliga, men jag tycker att det borde fungera.

#29

Postad 11 augusti 2005 - 16:10

Unregistered0c7956f1
  • Unregistered0c7956f1
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0
Hej, undrar om det är någon som vet var det finns Ir Extenders som ej är trådlösa? Söker nämligen en sådan, har en på mitt jobb men det går ej att beställa via samma företag längre.
Jag vet att det finns trådlösa modeller, men det är till en vägg-tv som det ska sitta så det fungerar ej med en sådan.

/Tobbe

#30

Postad 13 augusti 2005 - 00:24

Unregisteredd78813b6
  • Unregisteredd78813b6
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Canseda har sådana i sitt sortiment. (Alla butiker som säljer Canton, Onkyo eller Sonance.)
Jamo har oxå så man bör kunna skaffa genom butik som har dem.

#31

Postad 16 augusti 2005 - 09:52

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

  • 3 403 inlägg
  • 0
Ändrade rubriken en aning :)

Och alla IR extenders, trådlösa som ej trådlösa tas upp i denna tråd.

Redigerat av tb303, 16 augusti 2005 - 09:57.


#32

Postad 31 augusti 2005 - 06:39

Unregistered07a5df97
  • Unregistered07a5df97
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0
Jag har nu en Hot Lonk Pro till salu som jag köpte efter läst denna tråden. Den är ca 1 år gammal och fungerar perfekt.

Skickat ett pm om ni vill ha den eller titta på säljes annaonserna där min annons ligger.

Länk till produkten är
http://www.smarthome.com/8225p.html

Pris 700kr

Redigerat av Unregistered07a5df97, 31 augusti 2005 - 06:40.


#33

Postad 08 november 2005 - 20:16

lanken
  • lanken
  • Användare

  • 230 inlägg
  • 0

Vi har sådant
Hör av dig via mail eller telefon så hjälper vi till!

mvh
/Niklas

<{POST_SNAPBACK}>



Vem är vi?
jag behöver oxå en

#34

Postad 09 november 2005 - 08:18

PsyDuck
  • PsyDuck
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Denna finns för ett bra pris på Sovida (ELFA) men kan knappast kallas för snygg/smidig.

http://www.sovida.co...oc=0184&lang=sv

Ingen som har tips på snyggare lösningar till rimliga priser?

Har hittat denna som skulle vara otroligt smutt men hittar endast återförsäljare i Norge och Holland, och ingen levererar utanför landet. :)

#35

Postad 09 november 2005 - 08:31

klp
  • klp
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0

Har hittat denna som skulle vara otroligt smutt men hittar endast återförsäljare i Norge och Holland, och ingen levererar utanför landet.


Vad är det du hittat? Knappast den hos Elfa väl?

#36

Postad 09 november 2005 - 09:37

PsyDuck
  • PsyDuck
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Glömde en liten detalj :)

http://www.framtidsh...products_id=229

#37

Postad 11 november 2005 - 10:43

Unregistered3757f53c
  • Unregistered3757f53c
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0
Tja!

Jag letar också efter något som kan leda in fjärrsignalerna i ett skåp.
Ang den här: http://www.sovida.co...oc=0184&lang=sv
Vad är den där vita klumpen till för? Har noll koll på sånt här :D
Tror ni annars den där funkar? Kommer att bli väldigt tight i mitt skåp efter att jag monterat luckor. Tänkte om man kan sätta ir-länken på insidan av luckan och sedan kan skicka signaler 90grader åt höger och vänster. Eller måste den sitta precis framför apparaten?

Bild:
https://www.minhembi...e=post&id=14613
Som ni ser står apparaterna på sidorna. I mitten har jag plats för ett ir-länk. Men som sagt, luckorna kommer ligga precis emot prylarna, framförallt stereon. Kan den där skicka till fler apparater förresten? Eller krävs det en per apparat?

#38

Postad 11 november 2005 - 13:41

fredo
  • fredo
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
den vita prylen är nätdel + signalomvandlare.

Kitet är gjort för att skicka signalen via antennsladden till en annan plats i huset, men det borde inte vara nåt problem att använda den som du tänkt under förutsättning att dina apparater har ett ir öga med hyffsad bred mottagningsvinkel.

(testa till exempel att försöka styra med din fjärrkontroll placerad där irsändaren är tänkt att fästas på insidan av luckan).

det jag såg av triax kit är att man kan ansluta 2 sändare till basenheten, kan kanske vara en begränsning.


annars verkar det vara ett rätt snyggt kit och 600 är väl inte så farligt dyrt heller.
/f

#39

Postad 15 november 2005 - 14:50

Unregistered3757f53c
  • Unregistered3757f53c
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0
Så... nu har jag beställt från Sovida. Får se hur det funkar :)

#40

Postad 18 november 2005 - 19:02

berg
  • berg
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Efter en lång tids letande köpte jag en Remote Bender för ca 300:-. Den funkar perfekt om man har prylarna i ett skåp som jag har. Den består av en reciver och två emitters (jag har en i varje skåp). Köpte min hos http://www.electro-ton.se/ i årsta.

Mer info HÄR

Redigerat av berg, 18 november 2005 - 23:25.


#41

Postad 05 december 2005 - 00:12

Unregisterede5fd7b21
  • Unregisterede5fd7b21
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Jag vill kunna placera en dvd-spelare i ett skåp men samtidigt kunna styra den med fjärrkontrollen. Har försökt hitta någon slags IR-öga som man placerar utanför skåpet som sedan leder signalen vidare till spelaren, men inte hittat något. Någon som kan hjälpa?

#42

Postad 05 december 2005 - 07:56

OFA
  • OFA
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Hej,

One For All har en produkt som heter SV1000 ONE FOR ALL
den skulle du kunna använda, man kan placera den ena lilla enheten med antenn utanför skåpet och den andra innanför.

#43

Postad 05 januari 2006 - 00:32

GunnarM
  • GunnarM
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Dags att uppliva en så gott som död tråd...

Jag skulle behöva en IR extender med möjlighet att koppla till 4st (minst) IR-ögon för placering på respektiva apparat (reciever/DVD/digitalbox etc).
Dessutom måste det vara en RF-länk mellan mottagaren av IRsignalen från fjärrkontrollen och den apparat som skickar IR-signalerna till de tillkopplade ögonen.

Vad jag söker är alltså något liknande denna Philips-pryl fast med minst fyra, istället för två IR-ögon. Att kunna skicka ljud och bild som det går med Philipsen är egentligen bara en bonus och inte alls nödvändigt. det är för fjärrkontrollfunktionen som jag behöver den.

Visserligen skulle man kunna använda en RF-fjärr direkt kanske men jag älskar min Onkyo-fjärr så den vill jag inte byta bort. Det har nämnts en del bra produkter i tråden tidigare, men de verkar kräva fysisk kontakt mellan IR-mottagare och de ögon som levererar signalen till apparaterna (eller har jag fel där?) och det funkar inte eftersom jag har mina apparater på en annan våning än själva rummet där jag sitter.

Har någon några idéer?

#44

Postad 05 januari 2006 - 10:13

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

  • 3 403 inlägg
  • 0
Slog ihop 2st trådar om IR-sändare/mottagare till denna tråd :)

#45

Postad 16 januari 2006 - 08:20

Addex
  • Addex
  • Veteran

  • 1 902 inlägg
  • 0
Kolla här, tydligen så ska man kunna skicka styrsignaler med hdmi kabeln

http://www.hdmi.org/...er/why_hdmi.asp

3. Integrated remote provides simple control of your system.
HDMI has built-in intelligence that can automatically configure your system on demand. When utilizing this feature, with the click of a single button, your remote control can tell your HDMI-linked system which components to turn on or off to view a DVD, listen to a CD, or watch cable or satellite TV.


Drömen? kan någon mer insatt säga hur det funkar och om det funkar direkt "out of the box" eller vad som krävs för det att funka.

Mvh
Andreas

Redigerat av Addex, 16 januari 2006 - 08:21.


#46

Postad 06 februari 2006 - 10:32

d00m
  • d00m
  • Veteran

  • 1 678 inlägg
  • 0
Remote Bender som Berg hittade i Årsta verkar ju vara precis en sån pryl jag behöver, då jag bara ska styra en DVD-spelare och en digitalbox som står på andra sidan väggen (tänkte förpassa elektroniken för sovrumsanläggningen till arbetsrummet som ligger vägg i vägg). Varför är det så otroligt svårt att hitta något (inom Sverige) som inte skickar signalen trådlöst? Det måste ju vara världens enklaste grej att tillverka. Allt som är trådlöst är inte av godo. :) Någon som sett någon annan variant på en butik som har webshop, helst i Sverige?

#47

Postad 08 februari 2006 - 15:15

footpro
  • footpro
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Igår fick vi in en fin pryl till butiken:

Omvandla din fjärrkontroll
Nu lanserar Digiality Remote Control Extender, en produkt som omvandlar en vanlig IR-fjärrkontroll till en RF-fjärrkontroll – som fungerar genom väggar, golv och tak med en räckvidd på upp till 30 m.

Remote Control Extender fungerar tillsammans med vilken infraröd fjärrkontroll som helst; till TV, video, DVD-spelare, satellitmottagare eller multifjärr. Produkten består av en RF-mottagare med inbyggd batteriladdare samt en liten RF-sändare som tillsammans med ett uppladdningsbart 2/3 AAA-batteri (två medföljer) monteras i en fjärrkontroll som nyttjar AAA- eller AA-batteri.

Detta verkar vara precis vad jag söker för att kunna ha luckorna stängda på min TV-bänk.

#48

Postad 08 februari 2006 - 15:27

d00m
  • d00m
  • Veteran

  • 1 678 inlägg
  • 0
Fast då måste man ju ha en multifjärr om man vill styra flera apparater...

#49

Postad 08 februari 2006 - 16:50

footpro
  • footpro
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Det fina är att sändaren sätter man in istället för ett av batterierna. Sen finns det då fler sändare att köpa till alla sina fjärrkotroller.

#50

Postad 08 februari 2006 - 20:57

Unregistered2d0b50b3
  • Unregistered2d0b50b3
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0
Låter nästan för bra för att vara sant. Funktionen är så vitt jag förstår densamma som man får med 'Pyramid'. Men hur funkar det? Omvandlaren/sändaren sitter ju i batterifacket och 'ser' alltså inte IR-signalen? Har du möjlighet att prova och lämna rapport? Går det att koppla in separata IR-dioder på mottagaren, sådana som man klistrar på apparaterna?

Har föresten noterat att Teknikmagasinet numera har bytt ut den 'riktiga' pyramiden Powermid XL mot en billig kinesisk kopia, men kallar den fortfarande Powermid XL. Snudd på falsk marknadsföring.
/Micke



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.