Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Google Stadia

388 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#301

Postad 11 april 2020 - 09:56

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Testade i ett par timmar igår, på speldatorn med kabelanslutning. Har 540/535 Mbps och 4-5ms ping på Bredbandskollen.

 

Destiny 2:

Måste vara lägsta grafikpreset. Ful grafik och massor av aliasing. Trots det framedrops ibland.

Input lag var ungefär som med Geforce Now, dvs väldigt segt. Många skott hamnar vid sidan av fienderna.

Massor av komprimeringsfel i bilden. Det är bara 1080p i webbläsaren, men Geforce Now är också 1080p och såg bättre ut.

 

Grid:

Kontrollerna är som väntat sega, men det värsta är grafiken. Extremt suddigt, och det blir ännu värre av komprimeringsfelen. Ser ut som 480p när det händer mycket på skärmen. Frameraten är inte stabil heller.

 

Gylt:

Testade några minuter, verkar vara rätt kass spel.

 

Serious Sam 3:

Gammalt spel med kass grafik. Vet inte om det är låst till 30fps annars, men här är det iaf det. Det verkar dock vara lägre än 30fps ibland. Sega kontroller (såklart).

 

Stacks On Stacks:

Sämre än de flesta gratisspel i Apple Appstore.

 

SteamWorld Quest:

Orkade i en minut. Skitspel...

 

Thumper:

Tråkigt spel som blir ännu sämre med Stadia. Det räcker att trycka när man är i närheten för att det ska räknas, troligtvis för att det ska gå att spela med input lag.

 

Sen orkade jag inte mer. Blev snurrig av den suddiga bilden och allt input lag. Det positiva var att alla spelen fungerade. Inget lagg på flera sekunder som en del har haft. Det negativa var resten.

 

Avslutade med att spela Destiny 2 på PC, 3440x1440 med högsta grafikpreset. Det är ett helt annat spel. Det kan inte vara kul för utvecklare att se sina spel slaktade av en streamingplattform, ungefär som att se film på VHS, med ljud/bild ur synk, istället för på 4K Bluray med Atmos.


Redigerat av Ageve, 11 april 2020 - 10:09.


#302

Postad 11 april 2020 - 18:46

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 2

https://www.youtube.com/watch?v=NSgQl7wTt8I



#303

Postad 12 april 2020 - 22:49

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Japp, med facit i hand var det inte värt att lägga två timmar på även om det var gratis. ;)

 

Men nu slipper man iaf argument som "Har du testat själv? Det är jättebra...".

 

edit: Den enda Stadia-supportern här har iofs tröttnat och sagt upp det.


Redigerat av Ageve, 12 april 2020 - 22:55.


#304

Postad 13 april 2020 - 01:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Man ska testa själv dock enda rätta. Jag har inget behov dock så jag ids inte ens testa :P



#305

Postad 13 april 2020 - 01:54

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0

Varför?

 

Om det rent logiskt går att avgöra att något inte är bra så förstår jag inte varför man måste "testa själv". Har du testat en stor dos arsenik? Om inte, känner du att du trots det kan ha en åsikt, eller till och med avråda någon i alla fall ?



#306

Postad 13 april 2020 - 06:40

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Jag signade upp mig när erbjudandet om att det var gratis kom och jag tycker inte det är så negativt som alla säger.

Dock är spelutbudet så magert och ointtressant att själva tjänsten för mig blir oanvändbar men det får man väl hoppas kommer att förändras.



#307

Postad 13 april 2020 - 08:34

Unregistered42176b20
  • Unregistered42176b20
  • Lärjunge

  • 368 inlägg
  • 0

Varför?

Om det rent logiskt går att avgöra att något inte är bra så förstår jag inte varför man måste "testa själv".


Det beror ju på vad man menar med "inte bra". Rent tekniskt verkar det ju inte finnas någon logik i vilka det fungerar bra för. Att spelpriserna ligger på Nintendo-nivå behöver man ju inte testa för att veta.

#308

Postad 13 april 2020 - 10:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Bortsett input lag den biten går inte komma ifrån går det få till rätt bra. Samt en del är inte så känsliga för input lag men att de ens hyr ut ett fightingspel får det snurra lite i skallen. Har de ens något turbaserat på repertoaren.

#309

Postad 14 april 2020 - 12:47

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Varför?

 

Om det rent logiskt går att avgöra att något inte är bra så förstår jag inte varför man måste "testa själv". Har du testat en stor dos arsenik? Om inte, känner du att du trots det kan ha en åsikt, eller till och med avråda någon i alla fall ?

 

 

Håller egentligen med, men konsekvenserna av att testa Stadia i ett par timmar är nog inte lika allvarliga som om man skulle käka arsenik. ;)



#310

Postad 14 april 2020 - 12:51

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0

Självklart inte. Jag tog förstås i för att göra en poäng.

 

Jag tycker argumentet att man inte får ha en åsikt om man inte testat själv är nästan lika tråkigt som "kan du bättre själv då" :)



#311

Postad 14 april 2020 - 12:57

Unregistered42176b20
  • Unregistered42176b20
  • Lärjunge

  • 368 inlägg
  • 0

Jag tycker argumentet att man inte får ha en åsikt om man inte testat själv är nästan lika tråkigt som "kan du bättre själv då" :)


Det allra tråkigaste är när man drar "man får visst inte ha en åsikt i det här landet"-kortet så fort någon undrar varför man har en specifik åsikt.

Självklart har man rätt till hur ogrundade åsikter som helst, men om de inte är öppna för diskussion ser jag inte riktigt vitsen med att ta upp sin åsikt i ett diskussionsforum.

#312

Postad 14 april 2020 - 13:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Man kan ju ha en förutfattad åsikt baserat på tester och information. Men eftersom det finns flera exempel online på såna som tyckte Stadia var klart bättre än de förväntade sig så går det inte riktigt att till 100 % avgöra med logik. Man kan förstås ändå ha en åsikt om det även om man i slutändan inte vet om den stämde för just en själv.

 

De flesta kommer dock ha rätt i sina antaganden eftersom majoriteten av de som testat tycker den är dålig.



#313

Postad 14 april 2020 - 14:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Självklart inte. Jag tog förstås i för att göra en poäng.

Jag tycker argumentet att man inte får ha en åsikt om man inte testat själv är nästan lika tråkigt som "kan du bättre själv då" :)


Killgissa får man alltid göra :)

#314

Postad 14 april 2020 - 14:40

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 2

Fast är det en "killgissning" när man baserar den på ren fakta? Exempelvis de fakta som finns kring fördröjning gör ju att Stadia redan som koncept lider av seriösa problem för spel där det är kritiskt.

 

Kombinationen av abonnemang OCH köp av spel är ju en annan.

 

Det finns fler nackdelar men jag behöver nog inte dra upp alla för att göra min poäng. Jag tycker man kan komma med rätt många invändningar mot Stadia utan att "killgissa" ett dugg.



#315

Postad 14 april 2020 - 15:42

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Men det beror ju ändå på hur känslig du är. Det är många som kör konsolspel på tv apparater med mer än 40 ms input lag och tycker det är okej

#316

Postad 14 april 2020 - 16:01

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0

Du missar tydligen min poäng. Jag har aldrig hävdat att ingen kan eller får tycka att Stadia är ok, eller t.o.m. bra.

 

Jag vände mig bara mot ditt uttalande om att "Man ska testa själv dock enda rätta".



#317

Postad 14 april 2020 - 17:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Du missar tydligen min poäng.

 

Han pratar om hur man personligen kommer uppleva det och du pratar om ifall man har rätt till generella åsikter om det utan att testa själv. Han har ju själv åsikter utan att ha testat det.

 

För att veta till 100 % om ens förutfattade meningar stämmer måste man testa. För att göra en generell bedömning eller avrådan behöver man inte nödvändigtvis testa eftersom så många är missnöjda. På samma sätt som man inte rekommenderar hotell som har blivit sågade. Men eventuellt kan man gilla det själv om man åker dit.



#318

Postad 14 april 2020 - 17:45

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0

Men du verkar också missa min poäng. Jag pratar inte om "förutfattade meningar", jag pratar om åsikter baserade på ren fakta.

 

Ingen idé att jag upprepar inlägg 314. Om jag inte kunde göra mig förstådd i det besitter jag nog inte förmågan att göra det :)



#319

Postad 14 april 2020 - 17:52

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Men du verkar också missa min poäng. Jag pratar inte om "förutfattade meningar", jag pratar om åsikter baserade på ren fakta.

 

Ingen idé att jag upprepar inlägg 314. Om jag inte kunde göra mig förstådd i det besitter jag nog inte förmågan att göra det :)

 

Jag förstår vad du menar, man har såklart rätt till sin åsikt oavsett vad man grundar den på och vilka fakta man har(om ens några). Men då får du kanske frågan "vad grundar du det på?". Svarar du då "läste att andra inte gillar det" kanske mottagaren väjer att inte väga din åsikt lika tungt när denne formar sin egen åsikt. oqvist försökte troligen kommunicera sin inställning till denna typ av spekulationer. Hans åsikt är att "Man ska testa själv dock enda rätta" och således skiter han kanske i vad vi jappar om här inne för att istället testa själv. ;)



#320

Postad 14 april 2020 - 17:55

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Google har tyvärr lovat för mycket, levererat för lite och sålt det för dyrt.

 

Alla fel, inga rätt. Gamingscenen är tuff, den skiten flyger inte här. Jag tror dock streaming är här för att stanna, med mindre lagg och bättre bild.



#321

Postad 14 april 2020 - 20:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Jag förstår vad du menar, man har såklart rätt till sin åsikt oavsett vad man grundar den på och vilka fakta man har(om ens några).

Frågan är vem som sagt att man inte får ha en åsikt, Oqvist inlägg tolkar jag som att man bör testa för att vara säker. Inte att man måste testa annars får man inte yttra sig.



#322

Postad 14 april 2020 - 21:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Precis jag killgissar ju lika mycket som någon annan i den här tråden min mening är inte att försöka döda spekulationer tvärtom.



#323

Postad 15 april 2020 - 06:30

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Hur kommer det sig ens att Google satsade på Stadia från början?
Kunde dom inte spänt sina Google-ekonomiska muskler och tillverkat en konsol för att tävla mot Sony och Microsoft?
Eller kände dom att racet där var dött och dom ville ha nåt "nytt" och "innovativt"?

#324

Postad 15 april 2020 - 10:44

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Hur kommer det sig ens att Google satsade på Stadia från början?
Kunde dom inte spänt sina Google-ekonomiska muskler och tillverkat en konsol för att tävla mot Sony och Microsoft?
Eller kände dom att racet där var dött och dom ville ha nåt "nytt" och "innovativt"?

Det handlar till viss del om Google's profil skulle jag gissa, de är historiskt inget hårdvaruföretag. De levererar nog hellre tjänster än något annat, det är också där pengarna finns. Se på Valve's framgångar med Steam.

 

Samtidigt tror jag de kände att tiden var mogen för streaming av spel, teknologiskt och kulturellt. Det tror jag också, men då måste man göra det väldigt bra.


Redigerat av Unregistered6fb5a100, 15 april 2020 - 10:46.


#325

Postad 15 april 2020 - 13:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1

Hur kommer det sig ens att Google satsade på Stadia från början?
Kunde dom inte spänt sina Google-ekonomiska muskler och tillverkat en konsol för att tävla mot Sony och Microsoft?
Eller kände dom att racet där var dött och dom ville ha nåt "nytt" och "innovativt"?

Tror också att de tyckte tiden var inne och de ville vara "först" med att leverera en ny tjänst. Sen glömde de bara att ha en tjänst.

 

Att ge sig in i konsolbranschen nu är väldigt svårt mot tre populära och etablerade konkurrenter som har sin fanbase och sina spelstudios redan. Inga småföretag heller direkt. Jag tror inte det finns någon som skulle kunna lyckas med det, de skulle ta stora förluster i början. Finns ju en del som försökt.

 

Det var ju mycket enklare i början i så fall när saker inte kostade så mycket (att tillverka spel t.ex.), det inte fanns lika många aktörer och marginalerna var större.



#326

Postad 21 september 2020 - 21:21

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Ubisoft släpper ett nytt spel på Stadia:

 

Uno  :P

 

https://www.youtube....h?v=fv32oV550C0



#327

Postad 21 september 2020 - 22:28

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 1
Jag hade totalt glömt bort att Stadia existerar. :D

#328

Postad 21 september 2020 - 22:55

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Svansången blir Cyberpunk 2077, som kommer spelas av 3000 pers. Då vet man att systemet är dött.

#329

Postad 21 september 2020 - 22:57

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0

Ubisoft släpper ett nytt spel på Stadia:

 

Uno  :P

 

https://www.youtube....h?v=fv32oV550C0

 

Fantastiskt :)

 

 

Jag hade totalt glömt bort att Stadia existerar. :D

 

Jag med :)

 

Och eftersom det är så dött kring det att vi lyckats med det konststycket funderar jag direkt på hur länge till produkten kommer att finnas innan den hamnar på google graveyard. 



#330

Postad 22 september 2020 - 00:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1

Lite ironiskt att deras flaggspel på den första presentationen var Doom... som nu tillhör MS.



#331

Postad 22 september 2020 - 07:45

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Men bara för nyfikenhets skull, dom äger väl inte helt plötsligt gamla spel vid ett sådant köp? Ja pengaströmmen går väl dit för royalties, men redan utgivna spel måste ju ha sina egna kontrakt och således kan dom f.eks inte bara plocka ned Skyrim från Switch eller ändra i andra typer av kontrakt (f.eks de nästa 3 Doom skal til PS)?



#332

Postad 22 september 2020 - 07:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1

Men bara för nyfikenhets skull, dom äger väl inte helt plötsligt gamla spel vid ett sådant köp? Ja pengaströmmen går väl dit för royalties, men redan utgivna spel måste ju ha sina egna kontrakt och således kan dom f.eks inte bara plocka ned Skyrim från Switch eller ändra i andra typer av kontrakt (f.eks de nästa 3 Doom skal til PS)?

Det stod ju att MS "honors" Sonys exklusiva deals. Det innebär att de hade kunnat bryta dem om de hade velat så att spelen inte kommer till PS, fast Sony redan hade skrivit kontrakt med Zenimax. Dvs, de två Sony har tidsexklusivitet för.

 

MS lär även låta de gamla spelen vara kvar där de är hur som helst. Hypotetiskt tror jag de som äger spelen har rätt att göra som de vill om de inte skrivit på speciella kontrakt om exklusivitet mot pengar eller nåt, plattformarna är ju bara butiker.



#333

Postad 24 september 2020 - 20:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 3

Nu har ju även Amazon gett sig in i leken med Luna. De såg antagligen hur bra det gick för Stadia och skyndade sig.



#334

Postad 04 oktober 2020 - 15:41

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

Känns som att Google själva ger upp Stadia snart. Stadia finns inte ens med på deras nya chromecast, utan ska tydligen inte komma förrän under första halvåret 2021. Hoppas dom på att folk hunnit glömma bort Stadia innan dess, så att dom kan smyga ner skiten i "Google graven"? :D

 

https://www.youtube....h?v=fNBItIFuMy0



#335

Postad 04 oktober 2020 - 16:39

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Äh, det är ju max nio månader bort (och det går att köra Stadia via skum sidoväg). Stadia lever!

#336

Postad 02 februari 2021 - 00:34

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0
Inte helt oväntat :D

https://kotaku.com/g...-bus-1846146761

#337

Postad 02 februari 2021 - 14:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Så dålig planering från första början. De skulle ha byggt egna studios flera år före launch och sedan haft spelen färdiga.

 

Inte för att det hade hjälpt men ändå. Jade satsade på fel häst.

 

Jade Raymond, the veteran producer who helped build Assassin’s Creed for Ubisoft and moved on to EA several years ago before leaving to run game creation at Stadia, is exiting the company, according to Google.

 



#338

Postad 03 februari 2021 - 07:18

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 1

https://www.youtube....h?v=vZw35VUBdzo



#339

Postad 19 maj 2021 - 12:27

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0
Google says Stadia is alive and well.

https://www.sweclock...ever-och-frodas

Bifogad fil  A6E5C52C-49AD-4837-AF7F-5C31E283154C.jpeg   25,95K   0 Antal nerladdningar

#340

Postad 19 maj 2021 - 14:22

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 1

Soon... :D

 

Google-Stadia-Grave-3.png



#341

Postad 19 maj 2021 - 22:48

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 1

Klippte ihop "dead parrot" scenen med den utrotningshotade Stadia...

 

https://www.youtube....h?v=KGBHK9tlucs


Redigerat av Ageve, 19 maj 2021 - 22:49.


#342

Postad 15 juli 2021 - 16:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Stadia är ju hur bra som helst 🥰
Bara ta med sig handkontrollen och Chromebook bärbara å spela när det är lugnt på jobbet är ju hur sweet som helst .
Aldrig behöva bry sig om utrymme,uppdateringar är ju också skönt 😃👍🏻

Och min bärbara har mycket mycket bättre batteritid när jag spelar Stadia spel än via app store eller via Linux å steam

#343

Postad 15 juli 2021 - 17:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 3

Dödsryck? Återupplivningsförsök?



#344

Postad 15 juli 2021 - 18:17

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 2

Och min bärbara har mycket mycket bättre batteritid när jag spelar Stadia spel än via app store eller via Linux å steam

 

För att du inte spelar spelen på datorn, utan istället streamar de med dålig bild och enorm input lag, japp.

 

En Switch borde vara mycket enklare än att ta med dig en chromebook och handkontroll till jobbet. Då behöver du inte oroa dig för att spelen du har köpt till fullpris försvinner när Google lägger ner Stadia heller.


Redigerat av Ageve, 15 juli 2021 - 18:18.


#345

Postad 16 juli 2021 - 13:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
När,det funkar faktiskt helt ok.
Inte alls mycket lagg om man har bra uppkoppling .
Köper mest spel när det är är rea .
Men vist,skulle jag spela spel seriöst på hög nivå så duger de knappast men rpg å slöspela jedi osv duger de gott till
Har även en switch men den är för liten å dålig upplösning för att spela på för mig

#346

Postad 17 juli 2021 - 09:51

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

Inte alls mycket lagg om man har bra uppkoppling .

 

Runt 100ms är det, om man har bra uppkoppling. 

 

Har testat både Stadia och Geforce Now, med 500/500 fiber, kabelanslutet och 4ms i ping till närmaste testserver. Se tidigare inlägg i tråden.

 

Cloud gaming kommer säkert att öka i populäritet framöver, som komplement från seriösa aktörer (Sony, Microsoft och Nvidia osv). Men Stadia? Hehe...

 

Detta svaret från CD Project Red är inte direkt övertygande. ;)

 

https://www.youtube....l_k2b0g&t=5753s



#347

Postad 17 juli 2021 - 09:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Steam deck är ju ett alternativ om man vill ha lite mer kräm än Switch och rätt så portabelt ändå. Måste fortfarande installera spelen vilket väl är en dealbreaker med tanke på hur folk nojar sig över laddningsbilder :)



#348

Postad 17 juli 2021 - 11:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Sitter på mitt trådlösa nät nu.

Känner då inget lagg iaf 😃
Bifogad fil  IMG_20210717_124544.jpg   81,97K   0 Antal nerladdningar

#349

Postad 17 juli 2021 - 12:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Beror ju mycket på vad som liras vilken dealbreaker det är.

#350

Postad 17 juli 2021 - 14:08

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 1

Sitter på mitt trådlösa nät nu.
Känner då inget lagg iaf

Runt 100ms är det, som sagt (ofta klart mer). Det duger inte till spel som kräver snabb reaktion.

Google har planer på att bygga datacenter i Avesta, men det är inget bestämt, och det handlar ju om ett antal år isåfall. Innan dess är Finland närmaste datacenter. Ping dit är runt 30-50ms beroende på var i Sverige man är.

Det är då enbart ping via snabbaste anslutningen (fiber). Sen får du lägga till all processing hos Google, plus encoding, streaming och buffring av video, samt till sist det lagg du även får lokalt pga skärm osv.

Jag har testat som sagt, med bästa förutsättningar. Det är liksom Geforce Now väldigt segt. Har man låga krav duger det ju dvs det går att spela, men sen är frågan hur kul det är när kontrollerna känns som sirap.

Redigerat av Ageve, 17 juli 2021 - 14:23.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.