Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiellt PS3 trådlöst stereo headset

291 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 10 september 2011 - 11:32

Unregistered36021db2
  • Unregistered36021db2
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0

Med Tritton behöver du ha kablar både fram och bak på Ps3:an dessutom en kabel som går från Tv/Projektorn över golvet.

Nej, tacka vet jag trådlöst.


Jag har då ingen kabel som går från TVn! Ja ja, det är i alla fall gött att inte behöva tänka på någon batteritid!

#52

Postad 11 september 2011 - 22:24

phnoll
  • phnoll
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Men Rick har all tid i världen att ladda sina prylar så oroa dig inte för det :)

#53

Postad 13 september 2011 - 23:50

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Spelbutiken skickade mina lurar idag. B)
Kommer nog troligtvis på torsdag. Ska bli kul att testa dem.

#54

Postad 14 september 2011 - 08:11

Slatan
  • Slatan
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Jag fick mail om att lurarna har skickats till deras lager. Vad det betyder vet jag inte men de borde ju komma inom några dagar... Sweet!!

#55

Postad 14 september 2011 - 09:31

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Lade en order från VG+ nu. Skulle komma in 6/9 så i mitten av september borde jag ha dem då.


Är det stor risk att behöva betala tull från VG+?

#56

Postad 14 september 2011 - 09:39

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Nja, risken finns väl alltid men på spel brukar den inte inträffa så ofta.

Dock är det såpass billigt på Spelbutiken så det känns som att det kvittar att beställa från Kanada.

#57

Postad 14 september 2011 - 10:19

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Jo men Spelbutiken levererar inte till Finland B)
Och Planetaxel har det på lång backorder verkar det :s

#58

Postad 14 september 2011 - 10:35

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Aha såpass. Ha alltid i baktanke att det kan bli moms och tullavgift så får det ses som en bonus ifall du slipper.

Som sagt spel brukar gå igenom utan bekymmer.

#59

Postad 14 september 2011 - 10:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0
Tänkte köpa ett sådant till min grabb faktiskt ska bli roligt att höra hur ni upplever det.

Annars så säger jag som pappahårding, Tritton AxPro är grymt bra mitt gick dock sönder men det ersattes med ett Astro A40 wireless det fick faktiskt en rätt fin review från fz.se

Mitt håller i 17-20 timmar, utan problem, laddas via usb från mixampen som har egen strömförsörjning.

#60

Postad 14 september 2011 - 11:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Är det stor risk att behöva betala tull från VG+?

Har aldrig fått det på ett spel då det skickats med brev och nedskrivet värde.

På detta headset räknar jag nästan med att det fastnar i tullen och jag åker på avgifter, återstår att se. B)

#61

Postad 14 september 2011 - 12:17

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Tänkte köpa ett sådant till min grabb faktiskt ska bli roligt att höra hur ni upplever det.

Annars så säger jag som pappahårding, Tritton AxPro är grymt bra mitt gick dock sönder men det ersattes med ett Astro A40 wireless det fick faktiskt en rätt fin review från fz.se

Mitt håller i 17-20 timmar, utan problem, laddas via usb från mixampen som har egen strömförsörjning.

Vart köpte du dina Astro A40 wireless ??

#62

Postad 14 september 2011 - 12:36

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0
Funderade också på en astro mixamp innan men det blev att jag beställde ett par Px5 istället. Känns som att kalla astros lösning för trådlös är en sanning med modifikation visst du har ju ingen kabelanslutning fram till ps3an men du har ju fortfarande hörlurssladden att brottas med så för mig gick det bort.

#63

Postad 14 september 2011 - 12:42

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Vart köpte du dina Astro A40 wireless ??


Köpte dem från Gamegear.se

#64

Postad 14 september 2011 - 12:49

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Funderade också på en astro mixamp innan men det blev att jag beställde ett par Px5 istället. Känns som att kalla astros lösning för trådlös är en sanning med modifikation visst du har ju ingen kabelanslutning fram till ps3an men du har ju fortfarande hörlurssladden att brottas med så för mig gick det bort.


Jo det är sant, fast jag hade Tritton AxPro innan och dom är ju helt trådade och det fungerade bra för mig. Hörlurssladden är dock rätt foglig, har min lilla MixAmp RX fäst i byxorna och den följer med så snällt.

Ljudet brutalt i Astro A40, och enkelheten tilltalade mig rätt mycket sedan skadar det inte att det är MLG's officiella headset B)

#65

Postad 14 september 2011 - 12:51

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Funderade också på en astro mixamp innan men det blev att jag beställde ett par Px5 istället. Känns som att kalla astros lösning för trådlös är en sanning med modifikation visst du har ju ingen kabelanslutning fram till ps3an men du har ju fortfarande hörlurssladden att brottas med så för mig gick det bort.


Vilken hörlurssladd? A40 wireless har bara sladdar mellan mixamp och ps3. 1 optisk kabel och en usb chat kabel.
Lurarna är trådlösa.

#66

Postad 14 september 2011 - 12:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Vilken hörlurssladd? A40 wireless har bara sladdar mellan mixamp och ps3. 1 optisk kabel och en usb chat kabel.
Lurarna är trådlösa.


Han menar kabeln som går till RX enheten den du mixar game/chat och master volume. TX enheten har precis som du säger en usb och en toslink.

//thomasson

#67

Postad 14 september 2011 - 13:03

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Iofs ligger den i en liten annan prisliga :blink:

Du får nästan 4st Ps3 lurar för samma peng. Så är man snål som räven (som jag) så duger nog dessa B)

#68

Postad 14 september 2011 - 13:06

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Jo A40 är litet dyra för mitt spelande. Men hur är surroundljudet i A40? Får man surroundljud med Blu-ray också?

Redigerat av andersos, 14 september 2011 - 13:07.


#69

Postad 14 september 2011 - 13:11

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
A40in såg rätt billig ut jämfört med mina PX5or iofs B)


Edit: Nu såg ja att de va riktigt lågt pris på Megastore på PX5an, dock har de ju inga i lager..

Redigerat av Andi_One, 14 september 2011 - 13:14.


#70

Postad 14 september 2011 - 13:29

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Iofs ligger den i en liten annan prisliga :P

Du får nästan 4st Ps3 lurar för samma peng. Så är man snål som räven (som jag) så duger nog dessa :D


Det lär inte vara något fel alls på PS3 lurarna, jag fick ju tillbaka pengarna från mitt AxPro när det gick tillbaka på garanti så jag la bara till drygt 1000kr ungefär man kan ju alltid lura sig själv B)

Jo A40 är litet dyra för mitt spelande. Men hur är surroundljudet i A40? Får man surroundljud med Blu-ray också?


Bra fråga, ska prova ikväll om jag hinner med. Jag spelar ju så mycket så ser man per timme spelad så blir det inte så fasligt dyrt. :blink:

A40in såg rätt billig ut jämfört med mina PX5or iofs ;)


Edit: Nu såg ja att de va riktigt lågt pris på Megastore på PX5an, dock har de ju inga i lager..


Ja det är ju massor med finesser i PX5an måste jag säga men förstår inte varför de kostar ~250$ i USA och ligger på 3000kr i Sverige medans Astro A40 wireless går för ~270$ och går för 2650kr i svedala.

#71

Postad 14 september 2011 - 13:40

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0
IGN recension Turtle Beach PX5

IGN recension Astro A40

IGN PlayStation 3 Wireless Stereo Headset

Nu ska jag sluta att stöka i tråden, men ni som köper måste fasen tala om hur Sony wireless headset är, 9 oktober fyller grabben år så helst innan dess B)

Redigerat av Ola Thomasson, 14 september 2011 - 13:42.


#72

Postad 14 september 2011 - 13:42

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

A40in såg rätt billig ut jämfört med mina PX5or iofs B)


Edit: Nu såg ja att de va riktigt lågt pris på Megastore på PX5an, dock har de ju inga i lager..


PX5'an är 1806kr på amazon uk. Förut i sommar var den nere på ca 1550.

#73

Postad 14 september 2011 - 13:45

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Köpte dem från Gamegear.se

Ok, kanske plockar upp ett par Astro A40 Wireless, när det är dags att köpa nytt, just nu kör jag
med Logitech F540 som jag snart har haft i ett år. fick dom i födelsedags present. tycker dom är helt ok.

#74

Postad 14 september 2011 - 13:55

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
andersos: Jo ja gav 2100inkl frakt från www.thehut.com B)

#75

Postad 14 september 2011 - 14:22

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
"Din beställning har nu skickats till vårt lager för leverans. Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar och tar normalt två dagar att komma fram till dig.
Om du beställt mot faktura, så hittar du den på ditt kundkonto på www.spelbutiken.se."

Så med andra ord får man lurarna nästa vecka nångång. Onödigt mail att skicka ut ! Skicka ett mail när de är påväg hem till mig istället! B)

#76

Postad 14 september 2011 - 15:26

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0
vafan Dragon B)

pratade nys smed supporten och min beställning hade fuckat sig pga driftstörning. så förhoppningsvis får jag med ett mejl i veckan. är ju skrämmande då pip och jag pratade om det här igår!

PIP!!!! JAG SVÄR VAR DET DU SKA JAG TEAMKILLA DIG HELA TIDEN IKVÄLL!!!!! ^^ :blink:

#77

Postad 15 september 2011 - 06:23

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Cel mitt sorteras några mil härifrån nu. Vilket innebär att jag får dom idag.

Hur är det med dig? :lol:

#78

Postad 15 september 2011 - 07:59

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0

Cel mitt sorteras några mil härifrån nu. Vilket innebär att jag får dom idag.

Hur är det med dig? :lol:

vad i hel-v-e-t-e! fick mejl i morse om att försening från leverantören! så får du idag blir det teamkill en kväll till!

Redigerat av Unregistered70c626f4, 15 september 2011 - 09:06.


#79

Postad 15 september 2011 - 08:13

Tobiasgus
  • Tobiasgus
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
YEESSS! Färdig sorterat i GBG och utskickat till motageren! Gött nu kan klanen försöka kniva mig i ryggen på knivfighterna i fortsättningen, så får de smaka min kniv istället :-)

#80

Postad 15 september 2011 - 10:51

Slatan
  • Slatan
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
"Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren"
Sweet!! Drygt bara att jag är bortrest och kommer inte hem förns på söndag :lol:

#81

Postad 15 september 2011 - 13:27

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Verkar också få mitt idag trots det konstiga mailet! :lol:

Sorry Cel!

Edit: Ähh, inte fått nån avi än, var ner till konsum och chansa att det kommit men icke ! Blä ;)

Redigerat av DragonPuffer, 15 september 2011 - 15:00.


#82

Postad 15 september 2011 - 15:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Verkar också få mitt idag trots det konstiga mailet! :lol:

Sorry Cel!

Edit: Ähh, inte fått nån avi än, var ner till konsum och chansa att det kommit men icke ! Blä ;)


Ja posten är inget man ställer klockan efter, speciellt här i trakterna där jag bor. Sorteringsterminalen behöll mitt headset i 36timmar. Nästan samma sak varje gång, köpte lite prylar från los angeles en gång då tog det längre tid på sorteringsterminalen än vad det gjorde för att ta sig från avlämning till sorteringsterminalen..

#83

Postad 15 september 2011 - 16:44

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0

Verkar också få mitt idag trots det konstiga mailet! :lol:

Sorry Cel!

Edit: Ähh, inte fått nån avi än, var ner till konsum och chansa att det kommit men icke ! Blä ;)



Hämta ut det med hjälp av kollinumret. Mitt har kommit men jag hinner inte hämta ut det ikväll. ;)

#84

Postad 15 september 2011 - 17:44

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Hämta ut det med hjälp av kollinumret. Mitt har kommit men jag hinner inte hämta ut det ikväll. :lol:



Det var ju det jag gjorde, men det hade inte kommit in!
Får det imorgon iallafall.

#85

Postad 15 september 2011 - 21:26

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Efter en snabbspelning av Bad company 2 ikväll så är betyget "Meh". Inte superdåliga och inte jättebra.

Brorsan tyckte dom var bra men själv har man väl högre krav eller vet jag inte vad som är vettigt för ett par hörlurar.

Tyckte treblen? och basen var för hög? Då jag sköt med haglet så tyckte jag det mer lät som ett artilleriskott.

Måste testa fler spel innan jag kan ge ett definitivt omdöme men än så länge så lutar det åt mitt gamla TV-ljud av 2 anledningar.

1: Man hör inte andra prata med en (headsetet låser ut ljudet bra)
2: För mycket treble/bas?

PS: Cel när får du dina? :(

#86

Postad 16 september 2011 - 02:00

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Efter en snabbspelning av Bad company 2 ikväll så är betyget "Meh". Inte superdåliga och inte jättebra.

Brorsan tyckte dom var bra men själv har man väl högre krav eller vet jag inte vad som är vettigt för ett par hörlurar.

Tyckte treblen? och basen var för hög? Då jag sköt med haglet så tyckte jag det mer lät som ett artilleriskott.

Måste testa fler spel innan jag kan ge ett definitivt omdöme men än så länge så lutar det åt mitt gamla TV-ljud av 2 anledningar.

1: Man hör inte andra prata med en (headsetet låser ut ljudet bra)
2: För mycket treble/bas?

PS: Cel när får du dina? :)



Hehe, jag var rädd att det inte skulle vara nån bas alls, och att de låser ut ljudet bra är bara ännu en bonus. Dina synpunkter gjorde mig bara mer förhoppningsfull! :(

#87

Postad 16 september 2011 - 07:12

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Hehe. :( Kom på en 3:e sak. Kc sa att min röst inte hördes lika bra som med mitt förra headset, (det var mycket klarare och bättre ljudkvalitet men sämre volym.) jag kunde dock inte höja volymen i tillbehörsinställningar eller på headsetet så att andra hörde mig bättre.

Idag blir det MAG m.m för att se hur de presterar.

#88

Postad 16 september 2011 - 09:09

Tobiasgus
  • Tobiasgus
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Jag är skit nöjd med mitt headset! Var tvungen att mixtra lite med det innan jag fick rätt balans mellan att höra Sq mates och surroundljudet. Kan säga att jag har sällan spelat så bra som jag gjorde igår :-) För alla som inte kan/vill lägga +2000kr på ett headset så KÖP KÖP KÖP!

#89

Postad 16 september 2011 - 09:17

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

  • 305 inlägg
  • 0
Enligt prisjakt så har ju ingen headsetet.. vilken butik kan tänkas ha det? Tänkte nämligen strax ge mig ut för att handla ett headset :(
Trittons AXPro står på listan men trådlöst samt lägre prislapp ser attraktivt ut :)

#90

Postad 16 september 2011 - 09:27

Tobiasgus
  • Tobiasgus
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Jag köpte mitt för 749kr på Spelbutiken.se. Där kostar de nu 769kr.

#91

Postad 16 september 2011 - 09:41

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Efter en snabbspelning av Bad company 2 ikväll så är betyget "Meh". Inte superdåliga och inte jättebra.

Brorsan tyckte dom var bra men själv har man väl högre krav eller vet jag inte vad som är vettigt för ett par hörlurar.

Tyckte treblen? och basen var för hög? Då jag sköt med haglet så tyckte jag det mer lät som ett artilleriskott.

Måste testa fler spel innan jag kan ge ett definitivt omdöme men än så länge så lutar det åt mitt gamla TV-ljud av 2 anledningar.

1: Man hör inte andra prata med en (headsetet låser ut ljudet bra)
2: För mycket treble/bas?

PS: Cel när får du dina? :)


Nummer 1 låter som ett plus för mig, har förhoppning om att 2 och 3 kan fixas med FW uppgraderingar.
Det borde vara fullt möjligt för Sony att lägga in lite mer kontroller för lurarna i nån meny, tex en EQ och kanske lite mer finjustering av ljudet.

Den som lever får se :(

#92

Postad 16 september 2011 - 10:12

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Hehe. :( Kom på en 3:e sak. Kc sa att min röst inte hördes lika bra som med mitt förra headset, (det var mycket klarare och bättre ljudkvalitet men sämre volym.) jag kunde dock inte höja volymen i tillbehörsinställningar eller på headsetet så att andra hörde mig bättre.

Idag blir det MAG m.m för att se hur de presterar.

Måste vara ett plus i MAG, slippa höra skrika amrisar...
(Du blev inte av med MAG då m.a.o.?)

#93

Postad 16 september 2011 - 11:34

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Skrek massa halal-muslimer i micken så jag fick dra på endast surround.

Tyckte det fungerade men har som sagt inget att jämföra med så jag tycker ändå de inte låter topnotch.

Det där med treblen kanske bara är jag som överreagerar? För brorsan tycker det låter bra och hade planer på att köpa ett par.

Kanske jag som har för höga krav? :(

#94

Postad 16 september 2011 - 13:02

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Skrek massa halal-muslimer i micken så jag fick dra på endast surround.

Tyckte det fungerade men har som sagt inget att jämföra med så jag tycker ändå de inte låter topnotch.

Det där med treblen kanske bara är jag som överreagerar? För brorsan tycker det låter bra och hade planer på att köpa ett par.

Kanske jag som har för höga krav? :(


Lurarna har ju inte fått dåliga betyg runt om, de har ju fått bättre än betydligt dyrare hörlurar på några siter.

Jag tycker dock det är underligt att det är enbart när man väljer Wartapes som det låter bra när man skjuter, väljer man något annat så låter det skräp. Så har det varit tidigare när jag körde med AxPro provade även med Sennheiser HD650 och det var samma sak där och det lär vara lika med mina nuvarande också.

Vad som är lite jobbigt med Wartapes är ju att det är ju en sådan massiv ljudbild precis hela tiden, så mixxar man voice 50% så hörs det knappt pga allt ljud som hela tiden trycker på...

#95

Postad 16 september 2011 - 13:11

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Tyckte wartapes lät "för" maffigt i form av för mycket bas men det kan även vara jag :(

Som jag sagt till Kc så är jag pessimist och tycker jag då såländes att något är dåligt behöver det säkerligen inte vara det.

För att jag skall kunna göra för mig en korrekt bedömning behöver jag köra med lurarna över helgen som minst.

#96

Postad 16 september 2011 - 13:18

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Tyckte wartapes lät "för" maffigt i form av för mycket bas men det kan även vara jag :)

Som jag sagt till Kc så är jag pessimist och tycker jag då såländes att något är dåligt behöver det säkerligen inte vara det.

För att jag skall kunna göra för mig en korrekt bedömning behöver jag köra med lurarna över helgen som minst.


Ja man ska vara lite kritisk, men jag säger bara det. Det är bara i wartapes som hörlurar låter bra, mina headset har kostat över 2000kr st så det handlar inte om pengarna. Men ljudbilden med bland annat extremt mycket bas gör att det tar ett tag att vänja sig vid det. Brukar mixa voice 55-65% och game resten. Men när jag spelar själv eller ingen prata då vrider jag upp game till 100% på mixern och runt 50% på volymen då dj*vlar i min gata är det vackert..

Tar jag något annat ljudläge så har det alltid varit dåligt, om man väljer "headphones" som jag tror det heter och "hi-fi" så låter ett tankskott ungefär som att du tar ett långt plaströr och klappar till i ena hålet och har örat mot det andra :( väldigt underligt ljud måste jag säga

#97

Postad 16 september 2011 - 13:43

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Fick mina idag iallafall, testat lite snabbt.

Första intrycket var lättande , att få höra basen och att surrounden funkar!
Voice chatten har jag inte testat än, fanns ingen med det online.
Nu ska jag låta dem ladda medans jag jobbar sen ska det testas vidare ikväll :(

Apropå Wartapes i BFBC2 så tycker jag med att det låter för maffigt, erkänner att det låter grymt ibland men jag personligen pallar inte med den ljudbilden i mer än 15 minuter, lite väl mycket tryck :) I lurarna har jag inte testat det än dock, får väl göra det. Men jag gissar att det bli för påträngande för mig då!

Fan grabbar, nu får det bli dags för BF3 betan !!!! s*tan vad det ska krigas !

#98

Postad 16 september 2011 - 23:13

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Testade en kompis Tritton Ax Pro och det verkade något bättre. Kändes bättre när jag kunde prata med han med lurarna på (mindre instängt) , själva ljudet kändes bättre men fortfarande "meh". Vi spelade Call of Duty: Black ops då det var det enda spelet han hade ^_^

Så det kanske är att jag är för pessimistiskt inställd till hörlurar? :)

#99

Postad 17 september 2011 - 00:34

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0
Mina px5 skickades idag från megastore, trodde först det var något lockpris eftersom dom inte hade dom i lager. Fick ett par mail om att dom var restade men så idag var dom skickade. 1905kr känns som ett rejält klipp.

#100

Postad 17 september 2011 - 00:47

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Testade en kompis Tritton Ax Pro och det verkade något bättre. Kändes bättre när jag kunde prata med han med lurarna på (mindre instängt) , själva ljudet kändes bättre men fortfarande "meh". Vi spelade Call of Duty: Black ops då det var det enda spelet han hade ^_^

Så det kanske är att jag är för pessimistiskt inställd till hörlurar? :)

Kolla in Astro om du är ute efter kvalitet.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.