Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Lorryquai

57 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 01 juni 2005 - 03:38

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Halloj...

Vill nån av något skäl veta nåt, ställ en fråga...


Hade gott och låt oss göra minhembio.com till landets bästa teknikforum!

//Lorryquai

Redigerat av Lorryquai, 13 oktober 2005 - 01:26.


#2

Postad 30 september 2005 - 22:58

MullBenkt
  • MullBenkt
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Tjena!

Vad tycker du om XTZ Class A-100 ?

#3

Postad 30 september 2005 - 23:11

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Jag tycker att den är otroligt prisvärd. Har ej haft tiden att hårdlyssnaden än, jobbet är i vägen.

Men mitt intryck av den är bra. Den blev rekomenderad som en stärkare som passar bra till aukustisk musik av Hifi&Musik, enlingt Pefre i 17kg xtz tråden. Jag kan bara hålla med, tycker att den har en otroligt ren och strikt diskantåtergivning. Visst, resten är det inget fel på heller men just diskanten faller mig i smaken då jag är ett jazzfan. Att mina Yamahas har studiomonitoregenskaper gör inte ljudet sämre för den delen.

Helt klart ett bra köp, kör man den i class-A läge så kan man grilla marshmellows på den efter 10 min om man nu anser det som en fördel.... :)

//Lorryquai

#4

Postad 30 september 2005 - 23:20

MullBenkt
  • MullBenkt
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Haha, även grillegenskaper!

Det låter trots allt väldigt lovande. Om jag inte missminner mig så har denna Pre out, inte sant?

#5

Postad 30 september 2005 - 23:35

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Så sant så... Pre-out (fullregister). Kikade i ditt galleri och fick syn på den svartvita gittar/basen?

Är jag ute och cyklar om jag påstår att det e en fender jazzbas? Har haft en nämligen, den var från 1979... oh, den var inte att leka med.

//Lorryquai

#6

Postad 01 oktober 2005 - 00:21

MullBenkt
  • MullBenkt
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Hehe, inte en fender och inte en jazzbas. Däremot en polares SX P-bas. Funkar utmärkt att öva på.

#7

Postad 01 oktober 2005 - 00:23

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Ok, lika var dom iaf... :)

//Lorryquai

#8

Postad 26 december 2005 - 07:28

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0
Tjena Lorryquai

Satte betyg, och tänkte jag skulle passa på å lämna avtryck i gästboken...
Galleriet ser betydligt mycket roligare ut nu. Men det vore naturligtvis intressant att se mera av rummet, å ett screenshot från någon kul film.

Fråga, vilken är den bästa skivan resp bästa låten ?

Något annat som är på gång. Uppgraderings/nyårslöfte ?

Mvh
:) Passerati

#9

Postad 22 januari 2006 - 17:04

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tackar tackar.

Alltid trevligt med respons. Visst det kommer att komma mer bilder men dessa lägger jag ut när jag är helt nöjd med resten av rummet, vilket jag inte är nu.


Hm, bästa skivan... ja där måste jag säga Jamiroquai - Synkronized men det finns så många fler som har samma nivå från Jamiroquai.

Bästa låten för tillfället är Jamiroquai - Stillness i time extended version.

Nyårslöftet är jag nog inte ensam om att ha, tappa några kilon! :P

Dessvärre så vill jag uppgradera lite till i rummet men jag vet inte vad som ska till. Har du några tips? :)

//Lorryquai

Redigerat av Lorryquai, 22 januari 2006 - 17:05.


#10

Postad 23 januari 2006 - 16:31

Selme
  • Selme
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Ser att du använder en 1.7 ghz med 1024ram som källa till film och musik.
Vilket grafikkort har du då????

#11

Postad 24 januari 2006 - 15:34

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Det sitter ett ATI Mobility Radeon 9200 som är på 64mb i burken.

//Lorryquai

#12

Postad 24 januari 2006 - 16:18

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0

Hm, bästa skivan... ja där måste jag säga Jamiroquai - Synkronized men det finns så många fler som har samma nivå från Jamiroquai.

Dessvärre så vill jag uppgradera lite till i rummet men jag vet inte vad som ska till. Har du några tips?  :ph34r:

//Lorryquai

<{POST_SNAPBACK}>

Är benägen att hålla med gällande valet av bästa skiva, iaf bland Jamiroquai

Du kanske skulle ha infrästa kablar eller kabelkanaler till kablarna ? Annars kan väl en uppgradering av strömkablarna vara på plats, om du nu kör med svarta standard kablar...

Mvh
:) Passerati

#13

Postad 26 januari 2006 - 14:44

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Men sen finns det ett antal bootlegs som man kan frossa i också :D

Njee... med tankte på att jag kommer att flytta hemmifrån om något år så är en satsning på rummet uteslutet. Vad gäller strömkabar så vet jag inte om jag är villig att lägga ut pengar på något som jag är skeptiskt på. Fulel? Nja...

Det som känns mest nödvändigt idag är en ev. en Samsung 950 DVD-spelare samt ett PS3, när nu den lär komma ut.

Det är mycket man skulle vilja ha... tills dess får jag ligga o bläddra i M3

Skepp o hoj!

//Lorryquai

#14

Postad 30 januari 2006 - 23:13

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Nu har jag bestält en KISS dp-600. Denna lilla svarta sak får salivet att rinna. Vill ha faktorn är överflödig. 16:e februari kommer den kanske ut. Den som lever får se.

//Lorryquai

#15

Postad 06 februari 2006 - 03:26

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Nu har jag suttit mig ner och skissat lite på mitt kommande absorbentbygge. Följ denna tråd om du är intresserad.

Grubbel...grubbel...grubbel... vad ska man ha för tyg?

Svart, vit och blå färg ska tyget bestå av. Tips någon?

//Lorryquai

#16

Postad 06 februari 2006 - 21:10

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tyg är nu införskaffat.

Jakten på ett absorbentmaterial samt ram fortsätter.

//Lorryquai

#17

Postad 07 februari 2006 - 10:40

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0

Applåder för bilderna. Trodde aldrig att "du" skulle klara de :) de visade sig att jag hade rätt också, hehe.

Peace out.

//Lorryquai

<{POST_SNAPBACK}>

Svårt och omöjligt att fotografera utan kamera.
Om det är det du menar... så är det ganska självklart att inte vare sig jag, eller någon annan för den delen skulle lyckades med en sådan grej...utan "hjälp" av en Hi-Fi-vän/kompis/polare/kamrat med kamera.

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker själv bilderna blev bra, så tack för din kredd ang det

Mvh
Passerati

#18

Postad 09 februari 2006 - 22:25

BrainPower
  • BrainPower
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Jag gillar din stil på inredningen! :D

Hur länge har du haft dina yamaha NS-777? Funderar själv på att skaffa antingen dem eller de mindre 555:orna, tycker du att de låter bra(dina, alltså)? Jag kan inte hitta någonstans där man kan provlyssna på dem, så jag försöker få så många åsikter som möjligt innnan jag bestämmer mig för att köpa. Har du nån gång lyssnat på klipsch f1, f2 eller f3?

Lycka till med ditt projekt, och jag tycker att KiSS DP-600 är ett bra val :lol:

#19

Postad 10 februari 2006 - 17:29

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
välldigt fint. men jag förstår inte riktigt ditt titelval.. 2-kanalsbiosovrum står det, men jag ser inte bion?

#20

Postad 10 februari 2006 - 17:34

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tackar tackar... :) Jo det är ju visserlign bara ett uttryck men plasman agerar "biograf". Har du något bättre uttryck kanske?

Har aldrig tänkt på detta om jag ska vara ärlig :)

Peace out !

//Lorryquai

#21

Postad 10 februari 2006 - 18:46

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0

Jag gillar din stil på inredningen! :)

Hur länge har du haft dina yamaha NS-777? Funderar själv på att skaffa antingen dem eller de mindre 555:orna, tycker du att de låter bra(dina, alltså)? Jag kan inte hitta någonstans där man kan provlyssna på dem, så jag försöker få så många åsikter som möjligt innnan jag bestämmer mig för att köpa. Har du nån gång lyssnat på klipsch f1, f2 eller f3?

Lycka till med ditt projekt, och jag tycker att KiSS DP-600 är ett bra val :)

<{POST_SNAPBACK}>


Hej BrainPower.

Jag tycker att ns-777:orna låter kalas. Det ljud man får för pengarna är otroligt prisvärt. Enda nackdelen är nog mellanregistret, lite för svagt. Men annars är allt annat prima.

Själv bor jag i Nyköping så om du har vägarana förbi så är du välkommen på en lyssningstur ;)

Har tyvärr inte lyssnat på klipsch :)

//Lorryquai

#22

Postad 11 februari 2006 - 00:24

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Nej, nej det var inget personligt pohopp.. tyckte bara det lät så kul med bio när det inte fanns nån projektor med i bilderna bara...

Tackar tackar...  :) Jo det är ju visserlign bara ett uttryck men plasman agerar "biograf". Har du något bättre uttryck kanske?

Har aldrig tänkt på detta om jag ska vara ärlig :)

Peace out !

//Lorryquai

<{POST_SNAPBACK}>



#23

Postad 11 februari 2006 - 00:41

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0

Nej, nej det var inget personligt pohopp.. tyckte bara det lät så kul med bio när det inte fanns nån projektor med i bilderna bara...

Tackar tackar...  :P Jo det är ju visserlign bara ett uttryck men plasman agerar "biograf". Har du något bättre uttryck kanske?

Har aldrig tänkt på detta om jag ska vara ärlig :)

Peace out !

//Lorryquai

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>



Ehe... B) Nej jag ansåg faktiskt inte din fråga som ett påhopp, seriöst... vad kan man skriva? :) Du har ju helt rätt i punkten med att det inte är en riktig bio.... fäst det r ju ändå en bio på sätt och vis... njae nu blev det snurrigt. ;)

Ska fundera på ett nytt namn här... :)

Go natt!

//Lorryquai

#24

Postad 23 februari 2006 - 07:04

Unregistered0e422d8a
  • Unregistered0e422d8a
  • Forumräv

  • 863 inlägg
  • 0
Visst är det så att ljudet studsar lite som de vill. Det finns inget på bakväggen och Jag hade tänkt börja jobba på akustiken när Jag precis får veta att den Jag hyr av ska sälja lägenheten (Jag hyr i 2:a hand.)

Så därför så blir det inte att fixa akustiken här utan det får bli i huset Jag ska köpa :D Måste bara hitta det först.

Mvh Magnus

#25

Postad 23 februari 2006 - 15:23

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0
Tjena... såg att du undrade varför jag ska ha en KISS DP-600 när jag har Xbox360, och svaret är för mig enkelt: WMV-HD samt DivX-HD stöd... Tills någon knäcker Xbox:en kommer jag köra KISS fullt ut. Dessutom är KISS-spelaren riktigt snygg....

#26

Postad 02 mars 2006 - 22:34

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0

Jaha. Detta visste jag inte, tackar för upplysningen. Själv har man lyckats bygga egna absorbenter

<{POST_SNAPBACK}>

Ville bara förtydliga att det i detta fallet handlade om mina högtalare (efterssom de har dubbla mellan/diskantregister framåt och bakåt)

Snyggt tyg du fick tag på, får man fråga vad meterpriset blev (och vad det heter) ?:huh:

Mvh
Passerati

#27

Postad 14 maj 2006 - 04:38

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0
Tjena Lorryquai

Nåt nytt på horisonten ?

Mvh
Passerati

#28

Postad 14 maj 2006 - 06:30

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Hejsan!

Yes, har äntligen flyttat till eget! På elektronikfronten så står det nästan still just nu. Det sparas inför framtida köp...

Ursäkta mig för att jag är fåordig just nu, är precis hemkommen från jobbet.... sängen lockar!!!


...zZz...zZz....zZz... :wub:
//Lorryquai

#29

Postad 14 maj 2006 - 17:19

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0
Å grattis till egen lya, kommer själv ihåg hur gött det var att skaffa eget.
Tänk bara på att härda dina nya grannar :( B) ;)

Mvh
Passerati

#30

Postad 14 maj 2006 - 17:52

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

  • 4 120 inlägg
  • 0
heheh alla flyttar nu verkar det som... Själv har man oxå ny lya... snart kommer nya bilder i galleriet... Grejjer står lite provisoriskt just nu..

//Loofy

#31

Postad 14 maj 2006 - 19:25

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tackar tackar!

Jo det är klart, men ibland får man släppa loss :( Som tur är så är lägenheten brevid mig tom för tillfället och själva huset är inte så värst lyhört heller. Hurra!!!

Men du, passerati, vad har hänt? Inga bilder i galleriet?

Hehe Loofy, jo jag vet vad du menar. Jag har faktiskt fått till möbler osv rätt så bra, det är bara tavlor och etc. som ska till...o blommor sånt krafs...

Sen så kommer den värsta biten, KABELDRAGNING.... det måste jag åtgärda snart.... står inte ut längre.

Den största tekniska uppgradering som flytten har påverkat är byte från kabel-tv till marksänd dvb-t. Skillnaden är rätt så stor, åt det bättre.

Nu kan man stoltsera med (nästan) äkta digital-tv.

//Lorryquai

#32

Postad 16 maj 2006 - 06:39

Unregistered1041101d
  • Unregistered1041101d
  • Veteran

  • 2 015 inlägg
  • 0
Tjena Lorryquai

Du har ett pm, då jag inte ville ta upp det i tråden.

Mvh
Passerati

#33

Postad 17 maj 2006 - 03:29

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Startar härmed kampanjen: nytt album juni 06.

Den som lever får se resultatet om några veckor <_< Håll till godo.

//Lorryquai

#34

Postad 19 maj 2006 - 19:15

EneriZ
  • EneriZ
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0
Bara en bild? ;)
Nåja, den bilden var ju fin.

Måste dock fråga: Vart har du köpt din tv-bänk och vad heter den?
Riktigt snygg!

Edit: Om du inte gjort den själv, dvs. :)

Redigerat av EneriZ, 19 maj 2006 - 19:16.


#35

Postad 19 maj 2006 - 19:56

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Hej Eneriz, anledningen till att jag bara har en bild just nu är pga jag precis har flyttat och vill därför förnya mitt galleri.

Bilden som är upplagd nu använder jag som en teaser ända fram till juni, därefter kommer det nya bilder.

Men jag kan iaf avslöja att tvbänken är inte ett eget ygge utan köpt på Jysk, modellen heter Daniel och kostade, när jag köpte den 899:- men priset har sjunkit rejält, dock så vet jag inte vad det nuvarande priset ligger på.

Tack för visat intresse och hoppas att detta svar hjälper dig.

//Lorryquai

#36

Postad 24 maj 2006 - 23:30

sanjuro
  • sanjuro
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
TV-bänken från jysk kostar för tillfället 600 spänn i Nyköping i alla fall (ja, lorryquai jag är också från Nyköping från början). Köpte den nyligen och tycker den är riktigt fin för det priset.

Jag funderar för övrigt på ett Yamaha köp, vet ej om jag ska satsa på NS-555 eller gå på 777. Tänkte faktiskt om jag fick komma förbi dig en stund under sommaren, eftersom jag kommer bo hos föräldrarna och jobba i mysiga hemstaden:-) Har du något emot det?

#37

Postad 25 maj 2006 - 06:36

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Jasså, såpass. Där sjönk värdet fort :(

Självklart så kan du titta in till mig om du så önskar, hela minhembio.com är välkomna ;)

//Lorryquai

#38

Postad 27 maj 2006 - 23:18

sanjuro
  • sanjuro
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
tackar, tackar lorryquai. Får se hur det blir, tittar även på Wharfedale högtalare. Tufft det här med att välja dyra prylar, särskilt när lyssningsmöjligheterna är få

#39

Postad 30 maj 2006 - 04:06

EneriZ
  • EneriZ
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Bara en bild?  :huh:
Nåja, den bilden var ju fin.

Måste dock fråga: Vart har du köpt din tv-bänk och vad heter den?
Riktigt snygg!

Edit: Om du inte gjort den själv, dvs. :D

<{POST_SNAPBACK}>


Tack så mycket för svaret. En fråga dock: Är det lika sjaskig kvalitet som på andra jyskprodukter (Stolar, skrivbord m.m.), dvs. att det vinglar en massa?

#40

Postad 30 maj 2006 - 15:39

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Så lite så.

Måste faktiskt säga att kvaliten på bordet är bra. Eftersom du själv skruvar på benen kan du reglera styrkan. Visst, det kan säkert bli lite rangligt om du överbelastar bordet (maxvikt 75kg, tror jag). De enda skavankerna man hittar är små märken från små klisterbitar som sitter på glasytan. Nä du tar bort dessa blir det fula streck i glaset. Men det kan lösas på ett relativt enkelt sätt.

Ta bara lite fönsterputs, spruta ner märket, låt det stå några minuter, knugga med fingret. Klart!

//Lorryquai

#41

Postad 31 maj 2006 - 18:15

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Lägger upp en beskrivning på hur jag väggmonterade mina absorbenter, på förfrågan från NiklasK.

En bild säger mer än tusen ord, som man brukar säga.

//Lorryquai

Bifogad fil(er)


Redigerat av Lorryquai, 31 maj 2006 - 18:16.


#42

Postad 15 juni 2006 - 17:11

Unregistered1ca7c3a4
  • Unregistered1ca7c3a4
  • Lärjunge

  • 414 inlägg
  • 0
Din "teaser"-bild bådar gott! Hoppas dina nya bilder kommer hålla ännu högre kvalitet som de förra.
Jag ser fram emot att du visar alla mobilkamerasnubbar här på forumet hur det ska se ut i galleriet..

Hörrudu, hur har du gjort din coola lorryquai-logo? Hur har integrerat den i din bild? Ge oss photoshopdummies en snabbkurs!

Mvh

Molle

#43

Postad 16 juni 2006 - 14:53

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tjena Molle!

Jovars, det kommer bli bra, när det slutligen blir av. ;) Hög kvalitet om något ska det vara!

Dessvärre så har jag tidigare utlovat att de nya bilderna ska publiceras i juni, tyvärr så kan jag ej hålla det eftersom min möbelleverans har blivit uppskuten.

Så fort mina nya möbler m.m är hemma och monterade så ska jag sätta igång och plåta med detsamma!

Ang. loggan så har jag använt mig av bildredigeringsprog. ACDSee 8.0. Av ren lathet så har jag laddat ner några sjysta fonter (textstil), skrivit "Lorryquai" och helt enkelt använt mig av klipp ut/klista in tekniken.


Stay Tuned!


//Lorryquai

#44

Postad 26 juni 2006 - 16:03

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Nu är allt riggat och klart, nästan.

Ska ner till Linköping och shoppa lite kabellister etc. imorgon.

Har iaf släppt 3st nya teaserbilder åt folket.

Nu är premiären nära.

//Lorryquai

Redigerat av Lorryquai, 28 juni 2006 - 16:51.


#45

Postad 09 juli 2006 - 15:38

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
Dina små kvadratiska tavlor hade ett mycket, mycket snyggt möster. Vart köpte du det och finns et i större format?
PM:a gärna om svar så ja inte glömmer bort :)

/Jacob

#46

Postad 12 juli 2006 - 06:28

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Köpte dom i en liten privat syaffär i stan. Men jag tänker kolla upp vad tyget kallas och vart man kan få tag på det i övriga landet.

//Lorryquai

Redigerat av Lorryquai, 12 juli 2006 - 06:28.


#47

Postad 27 oktober 2006 - 11:40

lundvall
  • lundvall
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
TJena. Jag undrar var du har köpt barstolarna?

Skulle vara riktigt kul att se bilder på övriga rum också. sovrum/sovalkov och kök. Jag ska själv snart flytta och jag söker inspiration :P

#48

Postad 27 oktober 2006 - 12:52

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Hejsan!

Barstolarna är köpta från en privat designbutik i stan. Present o Inredning heter butiken, men barstolarna är sedan länge slutsålda. Jag har sett liknande stolar på tradera/blocket men de är inte av samma form som mina.

Eftersom jag bor i en 1:a så är de rum som syns de enda (toaletten skippar vi). Om du nu undrar var jag sover så ta en titt på soffan(bäddsoffa). Framöver kommer jag att lägga ut bilder på den i utfällt läge så att ni kan förstå hur skön den är. Maddrassen är 12cm tjock och skön som få.

//Lorryquai

#49

Postad 19 december 2006 - 20:59

madhawks
  • madhawks
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
tänkte kolla vad tyget heter och vad man kan köpa det?
väldigt snyggt inrett måste jag säga....


Mvh Madhawks

#50

Postad 21 december 2006 - 12:32

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tackar!

Gick förbi butiken igår och kollade upp vad tyget hette...

Valencia var namnet, butiken köpte det från en stor grossist, så tyget borde finnas i fler butiker runt om i landet.

//Lorryquai



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.