Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

motorcykel och hemmabio

64 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 november 2002 - 15:52

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Är det någon som delar dessa två intressen? Undrar bara om det finns någon på forumet som gör det eftersom jag funderar på att skaffa ett mc-körkort.

#2

Postad 06 november 2002 - 15:59

Unregistered44f7d5ec
  • Unregistered44f7d5ec
  • Lärjunge

  • 347 inlägg
  • 0
Jag har precis sålt min HD Softail, men intresset finns fortfarande skall väl bygga en ny hoj nån gång.

#3

Postad 06 november 2002 - 16:30

Unregisteredff85eeb2
  • Unregisteredff85eeb2
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Har en HD dyna wideglide och hemmabio funkar bra. Har inte märkt av några koordineringsproblem så länge man inte nyttjar båda samtidigt. [:D]

#4

Postad 06 november 2002 - 16:39

Unregistered6b502595
  • Unregistered6b502595
  • Beroende

  • 1 104 inlägg
  • 0
Sålde min RG500 förra sommaren, tuffaste racehojen! Saknar körningen men hade inte lust att meka med den. Kör scooter-mc nu, men det blir nog snart en "riktig" hoj igen.

#5

Postad 06 november 2002 - 17:29

Unregistered3e8a25cd
  • Unregistered3e8a25cd
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
Var tvungen att sälja min Suzuki GSX-R1100 -92 när frun fick för sig att vi skulle ha barn och kombi istället. Kommer med 99,99% chans att bli återfallsknutte så fort ekonomin tillåter.

Angående att skaffa MC-kort så kommer du inte att ångra dig. Få saker är så kul som att åka hoj!

#6

Postad 06 november 2002 - 17:45

Gäst_Salle_*
  • Gäst_Salle_*
  • 0
Har åkt MC i 10 år, jobbar oxå med det.
Kan bara säga att det är en underbar hobby. Själv så föredrar jag plastraketer typ GSXR1000 [;)]

#7

Postad 06 november 2002 - 17:45

jonte
  • jonte
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
Ännu en HD ägare här. Har haft min HD FXST sedan 91 och hemmanbion sedan 98.
Har även barn, så det gäller bara prioriteringar.

#8

Postad 06 november 2002 - 18:01

Unregistered0958527d
  • Unregistered0958527d
  • Beroende

  • 1 119 inlägg
  • 0
Hej!

Jag körde MC i 10 år, sedan blev det framåtvolt och cykeln i ryggen. På förekommen anledning har det inte blivit aktuellt med ny cykel efter det men man blir mer och mer sugen att skaffa ny hoj ju mer tiden går och olyckan hamnar bakom en. Det är en helt enorm känsla att köra MC, speciellt på öppna krokiga landvägar med bra asfalt.

Nästa gång blir det en lugnare maskin men definitivt en körmaskin snarare än "glidare" som jag inte förstår mig på alls. Poängen med MC är ju att det skall vara skönt att ta kurvorna, inte bara smattra på rakt fram.

Ni som funderar på att ta körkort eller köpa MC - tänk på att ALDRIG spara på säkerhetsdetaljerna. Lägg så myclet pengar ni bara kan på säkerhetsställ, säkerhetsstövlar och ett RIKTIGT ryggskydd modell Dainese "sköldpadda" eftersom den inbyggda skenan i skinnstället är helt meningslös. Kör inte en meter utan dessa kläder och skydd, även om det är varmt ute eller du "bara skall ner till kiosken". Olyckorna har nämligen en tendens att hända just då! Det blev min räddning att jag var hård på mig själv att alltid köra rustad till tänderna. Och du - låna aldrig ut din hoj, det är totalt oansvarigt och oförsvarligt!

/Marcus - återfallsknutte?

#9

Postad 06 november 2002 - 20:08

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

  • 2 891 inlägg
  • 0
Har klarat teorin och tagit ca 8 mc-lektioner a 60 min.

Tycker att det är skiiiiiitsvårt! Kommer aldrig att klara den där banan som man ska köra under 23 sekunder eller vad det är...

På körskolan har de bara två cyklar och på den större kan jag knappt köra då jag är ganska kort (1.68) så det har bara blivit 500cc än så länge [;)!][xx(]

Sedan så är det ju snordyrt med mc om man bor i sthlm. [xx(][xx(], det blir till att vänta tills man är över 50 innan man har råd typ...

#10

Postad 06 november 2002 - 20:55

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Får rätta in mig i ledet som en av dem som håller på med hembio och kör motorcykel, men jag kör inte HD som de flesta verkar göra här utan som mitt alias antyder så kör jag en blackbird, var en av de få hojar jag fick plats på när jag gick runt och provade hojar 1997, är man 2m i strumplästen så är det många hojar som jag inte sitter skönt på eller får plats på.

Körde 26 lektioner innan jag fick lappen, hade provat på att köra moppe 3 ggr innan och de slutade med krashade moppar alla 3 gångerna, vilka sjyssta odds, första 16 lektionerna höll jag till på slalombanan, hur tråkigt som helst och supervarmt körde mitt i sommaren. Varför runda konerna när man kan plocka med dem med fötterna [;)] , bilskolan hade en ursunkig XJ 600.

Men ta i trä så har jag inte kört omkull någon gång och jag instämmer med marcus råd, KÖR ALDRIG UTAN SKYDDSUTRUSTNING hur varmt det än är, har sett en hojpolare gå av vägen en gång och rakt in i trästolpe med komprimerad rygg och 2 månader i gipsvagga som resultat.

Men det värsta jag varit med om var när jag kom körandes på min hoj och såg min bästa vän bäras in i ambulans efter en mc-olycka, vi jobbade på samma ställe och han hade startat en halvtimme innan mig, vi bor bara 2.5km från varandra, så oftast åkte vi samtidigt men just den här morgonen åkte han tidigare. Var inget kul, mådde skitdåligt efteråt, tills jag fick reda på hur det stod till med honom, men han klarade sig bra. En länk till vad som händer när en hoj åker in under en minibuss i 70. [url="http://"http://peter.sederlin.net/brutus/index.html"]R.I.P.[/url], för er som inte vet vad en blackbird är så här är en länk till hemsidan om min hoj. [url="http://"http://hem.passagen.se/deadhead/blackbird.htm"] Svartpippi[/url].

Känslan att glida fram på en krokig väg i 70-80 är obeskrivlig, synd bara att försäkringspremierna här i stockholm har nått fantasisummor, även om man har 16 skadefriaår, har larm, hojen i garage, alltid ställ och ryggplatta, dubbla lås och aldrig behövt utnyttja försäkringen. Men det hjälper inte. Länsförsäkringar försäkrar inte ens min hoj, för mycket pulver i den, vadå 170hk [8D] är väl inte någe speciellt, är ju bara mer än i de flesta bilar och 0-100 på 2.7s , gäller att mnan använder hjärnan och inte gashanden när man kör hoj.
/Robert

#11

Postad 06 november 2002 - 21:34

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

  • 2 891 inlägg
  • 0
tack, svartpippi, jag känner att hoppet för mitt mc-kort inte är ute än!!! [;)]

#12

Postad 07 november 2002 - 01:02

Unregistered30733
  • Unregistered30733
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0
Har själv inte mc kort men jag har däremot en Triumph bonneville -52 och en kawazaki 250.. Sen kan jag ju tillägga att min mor kör hd.. Så intresset finns här också trots min ringa ålder på 18 bast!=)

#13

Postad 07 november 2002 - 01:26

Unregistered8c4d89db
  • Unregistered8c4d89db
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Nu börjar det bli riktigt kul, jag är inte ensam tok längre.
4 hojar & hembio funkar fint.
Kan tänka mig att skiljas från en blade & en supermotard
om nån e sugen.




En mc-ordonnans tar sig alltid fram.

#14

Postad 07 november 2002 - 02:30

Unregistered31b537cd
  • Unregistered31b537cd
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 0
Har haft två R1or nu ingen tyvärr

#15

Postad 07 november 2002 - 09:06

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
En GSXR1000 vill jag ha!

#16

Postad 07 november 2002 - 09:08

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Till: svartpippi.

######r vad snygg hoj du har!!!!!!!

#17

Postad 07 november 2002 - 11:09

Unregistered62751b24
  • Unregistered62751b24
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0
anarkizt: serpentinbanan kommer du klara galant.
Det gäller bara att få in flytet.

Personligen tyckte jag det var det lättaste momentet.

Fireblade: "...ensam tok" ??
Det är väl alla andra som inte kör motorcykel som är "tokiga"!

Absolut det trevligaste sättet att färdas på. En helt annan närvarokänsla än att sitta tillbakalutad i en plåtburk.

Själv kör jag Triumph Tiger -99.

#18

Postad 07 november 2002 - 11:33

jonte
  • jonte
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
Min snygga hoj hittar ni på min hemsida www.zetterman.info
Ska lägga in fler bilder senare under veckan.

#19

Postad 07 november 2002 - 12:49

Unregisteredc128dd9c
  • Unregisteredc128dd9c
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Jag har klarat teorin för MC [;)]

#20

Postad 07 november 2002 - 13:01

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Är det svårt att luta hojen när man svänger?

#21

Postad 07 november 2002 - 13:10

Gäst_Salle_*
  • Gäst_Salle_*
  • 0
Fireblade

Vad har du för Motard? Bara lite nyfiken... [;)]

#22

Postad 07 november 2002 - 13:17

Unregistered0958527d
  • Unregistered0958527d
  • Beroende

  • 1 119 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Trekker
Är det svårt att luta hojen när man svänger?


Nej, men det är jäkligt svårt att INTE luta när man svänger! [;)]

Naturlagarna sköter det hela, G kraften gör att du kompenserar genom att luta, annars välter du utåt i kurvan.

Visste du att man utan att tänka på det svänger i motsatt riktning för att lägga ner hojen i en kurva, för att sedan svänga svagt i kurvans riktning?!! Ganska intressant, men helt logiskt. När man gör denna pyttelilla sväng "åt fel håll" vrids hojen ner mot marken, sedan häver man fallet genom att svänga med kurvan. Hade man svängt med kurvan från början hade man vält utåt och trillat.

/Marcus

#23

Postad 07 november 2002 - 13:20

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Är det svårt att luta hojen när man svänger?

#24

Postad 07 november 2002 - 23:07

Unregistered8c4d89db
  • Unregistered8c4d89db
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Hej Salle !

En Kawa klx650r.
[8D]

#25

Postad 08 november 2002 - 11:35

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
[/quote]
Hade man svängt med kurvan från början hade man vält utåt och trillat.

/Marcus

[/quote]

Det där sista fattade jag inte riktigt! Hur kan man välta utåt när man lutar hojen inåt?

#26

Postad 08 november 2002 - 12:07

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Tackar, tycker själv att det är en ruggigt snygg hoj, plus att jag får plats på den [8D] .

Om man svänger med kurvan menas att man försöker vrida styret i den riktning man skall svänga och då går det illa i högre farter, centrifugalkraften gör att hojen välter utåt i kurvan om man inte lutar den inåt i kurvan, det är bara i lägre farter som man vrider styret dit man skall. Oroa dig inte för att luta hojen det kommer naturligt, det är faktiskt svårare att köra riktigt långsamt än i högre hastigheter, när man krypkör så jobbar naturlagarna emot dig, annars jobbar de åt dig.

Har lite funderingar på att ändra lite på hojen.
Kolla följande länkar, på den första bilden har han gjort exakt de förändringar som jag funderat på att göra, med en extra ändring, högglanspolerade fälgkanter som när jag såg bilden bara tände direkt på, har planerat att bygga in blinkersen i bakdelen på samma sätt som på bilden även skissat på att montera dit ett dolt baklyse som bara syns när lyset är på, samma sak med blinkersen. Den andra länken är inte hojen lika mycket ändrad men är ruskigt snyggt det oxå. Skit att man fått sparken från jobbet p.g.a. arbetsbrist [;)] . Renegade slip-on som detta är kostar ca 900 Euro om man beställer det från England.

Glömde länkarna [:I] här är de
[url="http://"http://www.renegade-products.com/renegadeusa/messages/13/537.html?1013899872"]Ursnygg blackbird[/url]

[url="http://"http://www.renegade-products.com/renegadeusa/messages/13/768.html?1023511970"]Annan blackbird[/url]

#27

Postad 08 november 2002 - 13:37

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

  • 1 120 inlägg
  • 0
Jodå... har båda dessa enormt dyra hobbisar!

Mcn är en HONDA SP1... riktig höjdar rolig hoj...[;)]

#28

Postad 08 november 2002 - 16:49

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Det är tråkigt att jag som är 18 år måste vänta 2 år innan jag får köra en hoj som har högre effekt än 25 kW.

#29

Postad 09 november 2002 - 13:20

Steppo
  • Steppo
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0
Jag tycker inte det finns någon snyggare hoj än Ducati Monster, tyvärr var jag tvungen att sälja min i somras när jag blev av med jobbet.
Så nu är det bara Hemmabio som gäller...

#30

Postad 10 november 2002 - 01:09

Unregistered1ff325c1
  • Unregistered1ff325c1
  • Forumräv

  • 743 inlägg
  • 0
Efter att ha läst tråden om hemmabio i en husvagn trodde jag att det var nån galning som ville ha en hemmabioanläggning i sin MC! [:D]

#31

Postad 10 november 2002 - 14:33

kruger
  • kruger
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0
Har haft en ZXR750 för några år sedan. Jag och Dr Killer har peppat varandra att köpa var sin hoj nu till våren.... Fick istället infallet att köpa en ny reciver och det kommer nog en ny tv inokort också. Men våren 2004 då blir det antagligen en liten Japanare att åka runt på!!

#32

Postad 11 november 2002 - 09:47

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Till Keeallo: Om man har hammabioglasögon med det mörka glaset före lcd-skärmen borttaget kan man nog köra samtidigt som man har tittar på en film! [:D]

#33

Postad 19 november 2002 - 11:32

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Några pinsamma frågor! Hur växlar man, var gasar man, bromsar man med en eller två händer, var sitter kopplingen?
Har någon ett tips på en bra servicebok där man kan lära sig mer om hur motorcyklar fungerar?

#34

Postad 19 november 2002 - 13:28

svartpippi
  • svartpippi
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
Några enkla grunder i hojens anatomi [:)].

Växelpedalen sitter på vänster sida framför fotpinnen. på de flesta hojar ligger 1:an neråt och resten uppåt, "neutralen"/ "friläget" (ingen växel ilagd) ligger mellan 1:an och 2:an, så ibland så får man i friläget när man går från 1 -> 2, med effekten att man varvar upp motorn duktigt men inget händer. [:D][:I] (Så är det på de flesta men på en del väldigt gamla hojar så sitter växelspaken på tanken, pungkrossarpinne [:D] ) Sen finns det de som vänder på växellägena och har 1:an uppåt och resten neråt, som en del av roadracinghojarna har det.

Kopplingen är handtaget (armen) som sitter på vänster sida, som man drar in mot styrhandtaget när man skall växla.

Bromsen för framhjulet sitter på höger sida liknande kopplingshandtaget och bromsen för bakhjulet är en pedal som sitter på höger sida framför fotpinnen, som man trampar på när man bromsar med bakhjulet. Vissa hojar, läs Honda, har kombinerade bromsar, min har t.ex. Dual Combined Break System, vilket betyder att om jag drar in bromshandtaget så kläms bromsen åt på framhjulet men även en viss bromsverkan läggs på bakhjulet, och om jag trampar på bromspedalen så kläms bromsen åt på bakhjulet men även en viss bromsverkan läggs på framhjulet. Så det är väldigt sällan som jag använder fotbromsen, annars så skall man använda den för att dels korta bromssträckan men viktigast är att bakbromsen stabiliserar hojen när man bromsar kraftigt.

Gasen sitter på styret, den sitter på höger sida samma som bromsen, det är handtaget som du greppar, genom att vrida det mot dig så gasar du ( brukar inte vara något problem att lära sig [:D][8D] ).

/Robert

#35

Postad 19 november 2002 - 13:51

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Jag tackar för förklaringen[:)]!

#36

Postad 20 november 2002 - 04:02

Unregistered285e28ab
  • Unregistered285e28ab
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Har haft kort sen jag var 16, tog mellan vid 19,5 och nu i somras fick man börja köra på riktigt!
Tyvärr har jag ingen hoj för tillfället, har bara haft 2 125:or, en skottskadad Kawa KDX 125 SR och en ombyggd Cagiva Freccia C12R SP. Cagivan var lite kul, 38hk, 7 växlar. Det sjuka var att jag hade inte fått köra den med full effekt förrän jag fick kort för tung MC (mellan är max 25kW=34hk). Tur att man kan regga dom som strypta.

#37

Postad 20 november 2002 - 09:00

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Kan man köpa en mc som har högre effekt än 25kW och sedan minska effekten på något sätt så att man kan köra hojen innan man har haft kortet i två år?

#38

Postad 20 november 2002 - 15:19

Unregistered285e28ab
  • Unregistered285e28ab
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Javisst. Köp ett kit med strypbrickor (eller nån elektronisk lösning, typ strypchip), huvudsaken är att du kan få på papper vad effekten blir. I vissa fall kan det även behövas en vägning av hojen, eftersom det finns en effekt/vikt-gräns också.[:)!][:D][xx(]
Gränsen är 0,16kW/kg, vilket innebär att en hoj med lägre tjänstevikt än 156kg får inte ens ha 25kW![:D!][:D!]
Sen är det bara att göra en ny regbesiktning.

#39

Postad 20 november 2002 - 17:35

Unregistered0958527d
  • Unregistered0958527d
  • Beroende

  • 1 119 inlägg
  • 0
Det går att hitta på mycket kul med 125:or, en favorit är Husqvarna fabriken i Italien (Husqvarna mc division köptes av Cagiva för några år sedan) som monterade en 600cc fyrtakts vattenkyld enstånka i en Cagiva Mito...snacka om underbar cykel med extremt låg vikt, grymt vrid och precis lagom effekt! Denna cykel var endast en labb produkt som naturligtvis aldrig blev en seriemaskin, men de MC-tidningar som fick provköra var helt lyriska. Vill man göra denna operation själv måste man naturligtvis regga om hela cykeln.

/Marcus

#40

Postad 20 november 2002 - 21:03

Unregistered285e28ab
  • Unregistered285e28ab
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
Samma sak såg jag på en Cagiva Mito-sida, en snubbe som hängt på en XR 600 motor på en Mito. Vilken kurvmaskin, 140kg...[:D]

#41

Postad 02 december 2002 - 15:55

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
Hur mycket kan man strypa effekten som max? I framtiden om ca 4 år kommer jag att fråga hur man ökar effekten istället, men tills dess[:)] får jag nöja mig med mindre!

#42

Postad 02 december 2002 - 18:19

Unregistereda5109ce5
  • Unregistereda5109ce5
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Fd. FatBoy ägare.....snyft. Sålde den förra vintern till förmån för en båt. Planerar att flytta ner till Blekinge igen om något år efter 18 år i Sthlm, söker en gård på landet där jag kan ägna sig åt mina stora intressen MC, lantliv och film. Man kanske till och med kan inreda en BIO...

#43

Postad 02 december 2002 - 19:01

bstr
  • bstr
  • Amatör

  • 84 inlägg
  • 0
Tog mckort i somras, har 1 Honda CBX750F och 1 Kawasaki Z400 och även hembio.

#44

Postad 02 december 2002 - 19:12

Unregisteredfc3b45a2
  • Unregisteredfc3b45a2
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0
Det är roligt med motorcyklar, har ej nått kort men det blir väl med tiden, ska ha till bil först!

Har en liten lustig film på datorn, där dom monterat en kamera på tanken på en hayabusa med turbo!!

Vilket jäkla drag! [:)]

#45

Postad 03 december 2002 - 14:15

Unregisterede3f8bcb4
  • Unregisterede3f8bcb4
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0
Har åkt MC och Cross av olika valörer sen barnsben!
Sålde min senaste mc för 1 månad sedan. Det var en Suzuki TL1000R V-twinn med 135hk och 106nm!!! Grymt vrid och underbart V-twinn smatter ur slip-on burkarna av märket Leovinci. Snyft, snyft jag saknar min båge :) ....

#46

Postad 03 december 2002 - 15:20

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Trekker
Hur mycket kan man strypa effekten som max? I framtiden om ca 4 år kommer jag att fråga hur man ökar effekten istället, men tills dess[:)] får jag nöja mig med mindre!

#47

Postad 03 december 2002 - 17:44

Unregisteredff85eeb2
  • Unregisteredff85eeb2
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Att köpa en dyr hoj nu samt strypa den verkar ologiskt.
1. hojen blir gubbkörd under än längre tid
2. starka hojar minskar snabbt i värde även om de inte körs mycket, när du äntligen får ta bort strypningen kommer du troligen ändå byta hoj.

Förslag: köp en billig hoj och ha kul när du sedan får köra större hojar köp då en muskelmaskin

Obs! bilarna ser inte tvåhjulingar dvs du är osynlig på vägarna. Hur detta går till är ett fysikaliskt mysterium men dessvärre ett faktum.

#48

Postad 03 december 2002 - 22:55

Unregisterede30d5a3b
  • Unregisterede30d5a3b
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0
Givet att man ska ha hoj..... Tog mitt kort i sommras, längesen man va så lycklig. Dock helt omöjligt att hålla hastigheten *ler*.

#49

Postad 04 december 2002 - 02:43

SiliconS
  • SiliconS
  • Användare

  • 199 inlägg
  • 0
Blå R1tta enda rätta!
Jag älskar min OTROLIGT mycket, nr 2 efter flickvännen!
Det är härligt att susa fram i 200 knyck på bakhjulet (givetvis med skyddsutrustning). [:)]

#50

Postad 16 december 2002 - 14:55

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

  • 828 inlägg
  • 0
En fråga bara, jag har hört att försäkringen kostar jävligt mycket! Hur mycket kostar det ungefär per år?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.