Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

alla vill inte köpa dyra grejor!!!!!

105 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 23 november 2002 - 11:58

Unregisteredeee306cc
  • Unregisteredeee306cc
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0
Hehe.. Dr Death: Man kanske skulle skicka stereoprylar till Afrika istället för mat för att lösa problemet... :)

#52

Postad 23 november 2002 - 12:04

plastic
  • plastic
  • Lärjunge

  • 318 inlägg
  • 0
Jag förstår inte hur vi kan diskutera en sån här sak!

Vad som är dyrt för någon kanske någon annan tycker är billigt. Allt beror ju på vad man har för referenser och pengar. Det är väll bara att acceptera.

#53

Postad 23 november 2002 - 12:05

Unregistered31d98864
  • Unregistered31d98864
  • Användare

  • 182 inlägg
  • 0
När folk säger till mig att jag är dum i huvudet för att jag lägger x antal kronor på ljud o bild hemma och i bilen tar jag det som en komplimang,då vet jag att jag ligger nära målet.
Folk tycker inte om sådana som sticker ut ur mängden, dom som har förmycket pengar e stroppar och dom som har för lite e drägg, tror att många resonerar så tyvärr. Den svenska avundsjukan spelar nog en stor roll i samanhanget också, men ok vill man inte lägga pengar på tex hemmabio eller bilen så e man inte en sämre person för det.

#54

Postad 23 november 2002 - 12:14

Unregisteredff85eeb2
  • Unregisteredff85eeb2
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Det är väl som vanligt. Har man gjort en bra affär berättar man om vilka fina prylar man har. Har man gjort en dålig affär berättar man om vilka dyra grejor man har. Men berätta är ju en del av glädjen.

Låt folk berätta men undvik att tävla det ät ändå omöjligt att vinna. Åtminstone om man är Svensk. Ni har väl sett en del Jänkares hemsidor. Det är ju så att Rigoletto skäms.

#55

Postad 23 november 2002 - 12:14

EuphoniC
  • EuphoniC
  • Beroende

  • 1 121 inlägg
  • 0
Tycker det är kul att Bagiz kommer undan så billigt. Good for you! Det är ju i slutänden den som ska lyssna på anläggningen, hans åsikt om det låter bra eller dåligt som spelar roll. Personligen ska jag inte besöka honom så det kvittar för mej, men nöjda personer är bra personer :)

Sedan det här med watten är ju i högtalarsammanhang helt meningslöst att ens nämna, efter dom watten du, Bagiz, har skrivit up är max nivån för watt som högtalaren kan hantera utan att skadas, och i slutänden är det ju watten från din receiver (100 watt som du nu skev, om dom siffrorna är sanna eller inte ska jag inte argumentera med) som blir den verkliga watten. MEN, det är ju inte watten som säger hur mycket dina högtalare låter, eftersom det är ju bara en bråkdel av dessa watt som blir ljud, och största delen bara värme. Om något så är det verkningsgraden du ska nämna, som normalt är bara något eller ett par procent av dom watt som skickas in i högtalaren -- specas normalt som "känslighet (dB)".

Grattis till din lyckade anläggning iaf :D

(och ja, jag har också lagt en hel del pengar på anläggningen så jag ser inte saker och ting från Bagiz synvinkel, jag bara förstår hans position)

#56

Postad 23 november 2002 - 12:24

Unregistereddde987e5
  • Unregistereddde987e5
  • Forumräv

  • 518 inlägg
  • 0
Rickard: Nej, jag menar inte bara dig. Menar flera inlägg. Man kan ju lära honom en fin syn på det hela istället för att håna honom.

#57

Postad 23 november 2002 - 12:37

Unregistereda28250e4
  • Unregistereda28250e4
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
"alexidjungeln" du är dum i huvudet[:)]

#58

Postad 23 november 2002 - 12:39

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
hkan: det är jag med. så han behöver inte känna sig ensam

#59

Postad 23 november 2002 - 12:42

Unregistered31d98864
  • Unregistered31d98864
  • Användare

  • 182 inlägg
  • 0
hkan: tack så mycket jag kan sjunga falskt också för att retas lite till[:)]

#60

Postad 23 november 2002 - 13:07

Unregistered3ccf9828
  • Unregistered3ccf9828
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
BAGIZ...
Nu får du väl för f**n skärpa dig med dina jä**<"a kommunist-synpunkter på om folk prioriterar en schysst hemmabio istället för att t.ex. dra på en dykarresa eller köpa sig en amerikansk hobbybil att skruva med.
Ditt agg emot folk som sparar pengar för att kunna ha en hobby som skänker dem både kunskap och glädje verkar inte sund... Sök hjälp...

#61

Postad 23 november 2002 - 13:12

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
jiha: min flickvänn är kommunist och hon har inga synpunkter på min stereo.

#62

Postad 23 november 2002 - 13:18

Unregistered8a021127
  • Unregistered8a021127
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0
[:)]

#63

Postad 23 november 2002 - 13:26

Unregistered3ccf9828
  • Unregistered3ccf9828
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by SamuelRönnqwist
jiha: min flickvänn är kommunist och hon har inga synpunkter på min stereo.


Samuel: Har absolut inget emot kommunismen, det är en underbar tanke som verkar ha lite svårt att klara sig i vardagen. Min morfar som har krigat mot ryssarna i två krig (Finne) som fortfarande är röd och sitter i kommunfullmäktige i kiruna har jag den största respekt för.
Ordvalet var dumt, men faktum kvarstår: Bagiz syn på olika människors prioriteringar när det gäller vad man gör för sina surt förvärvade pengar STINKER..

"Låt den förste som inte är skyldig till prylgalenhet kasta ut den första förstärkaren genom balkongen"

Den som har flest prylar nar man dör vinner....

#64

Postad 23 november 2002 - 13:59

Unregistereddde987e5
  • Unregistereddde987e5
  • Forumräv

  • 518 inlägg
  • 0
jiha: Hänvisar till mitt inlägg i den andra tråden. Har inget med kommunism att göra.

PS. Sovjet var inte kommunistiskt isåfall. DS.
PPS. Nej, jag är inte kommunist. DS.

#65

Postad 23 november 2002 - 14:13

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
Jag tror nog din kompis skulle fått kraftiga reaktioner om han skulle köpa en bil för 1.5 miljoner också (bara 15 gånger). 1.5 miljoner hade kanske varit naturligt för en med samma passion som vissa här, fast för bilar.


För det första så tror jag inte alls att jag skulle få samma reaktion. Dom skulle bli väldigt intresserad och skulle gärna vilja se på den och åka med.
Sedan så håller jag inte med att man ska jämföra med vad man som är "normalt" att lägga på skivspelare/bil/klocka/mm. 100 000kr är 100 000kr oavsätt vad du lägger dom på. Det är just dom "normal priserna" som gör att folk undrar vad man pysslar med. För MIG så ser jag ingen skillnad mellan att köpa en bil för 10 000kr och hifi/hembio för 300 000kr eller 300 000 för en bil och 10 000kr hifi/hembio, det är samma summa pengar. Att jag tycker att man inte behöver lägga ut över 100 000kr på en bil för min för 8000kr gör samma sak, transporterar mig från A till B, är upp till mig. Att jag anser att en anläggning för 8000kr inte ger mig allt av musiken är också min sak. Pengar är pengar oavsätt vad man lägger dom på.



Jag skulle t.ex. inte köpa en bil för en mille, inte en flaska rött vin för trehundra kronor, inte ett par skor för tretusen kronor, och absolut inte en hembioanläggning för trehundra tusen. På något sätt så bör man föra ett inre resonemang med sig själv vad man får för pengarna jämfört med vad man skulle kunna köpa istället.


Och VAD är det som gör att du inte tror dom som gör det HAR gjort ett inre resonemang?? För om jag skulle ta dom 200 kakorna som jag ska spendera på skivspelare, vad skulle jag vilja göra med dom istället? Ingen bil iaf. Nej, det jag vill ha är ju just skivspelaren, något som jag har kommit fram till. Så jag tycker du ligger farligt nära dom som klagar med att man skulle tänka på vad man annars skulle kunna köpa för dom pengarna, som att det finns saker som är viktigare, och det är ju så att det är PERSONLIGT vad som är viktigt för en själv. Om jag anser att lägga ut 400 kakor på en stereo ger mig lycka och välmående, vad är det så fel med det? Eller måste jag köpa en bil eller fritidshus för att få må bra för dom pengarna??

#66

Postad 23 november 2002 - 14:24

Unregisteredd6613e0c
  • Unregisteredd6613e0c
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 0
Jag anser att jag tillbringar såpass mycket tid med film och musik att jag inte skulle tveka att skaffa bättre prylar för att få en trevligare upplevelse. Likaså skall jag skaffa en riktigt trevlig säng när ekonomin tillåter, men det kommer att dröja innan jag skaffar en fin bil för i den tillbringar jag inte många timmar.

#67

Postad 23 november 2002 - 14:47

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

  • 5 782 inlägg
  • 0
Har kollat igenom Bagiz all 24 inlägg(var nyfiken)!

Typ 95% handlar om hur fattig och snål han är eller hur bra PROSON är och det inte är nån poäng med att köpa dyra grejjer!

Har du nån typ av ångest eller nåt Bagiz, söker du bekräftelse, eller är det så enkelt att du jobbar på för Proson?


Proson är jättebra, om man inte har råd med nåt dyrare, för i så fall är det bara SKIT!

Du kan få köpa ett par GENEXXA högtalare med dubbla tio:or av mig, du ska få dom billigt![8D]

Med den typ av smak som du verkar ha så är det väl riktiga
audiofil högtalare av yppersta klass!

#68

Postad 23 november 2002 - 14:57

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
Att köpa en säng för 30-50 000 ser jag som något väldigt förnuftigt.. själv har jag nyss köpt en ny säng för 13 000. rimlig summa. den är skön att sova i. när jag sedan var till min bror som har en hästens för 30 000 så föstog jag skillnaden. jag belv trött så fort jag la mig i den sängen. jag kommer aldrig att tveka på att köpa en säng för den summan pengar.

jag skulle inte heller tveka på att lägga ut 300 000 på min stereo. den dagen jag har den ekonomin för att handla. sen handlar man inte alla saker samtidigt. ifall man köper begagnade stereo prylar för 300 000 så har man en anl vars nypris kanske ligger runt 5-600 000. det är en bra affär helt enkelt. vad jag aldrig kommer att göra är att köpa en bil för samma pengar.

MVH Samuel Rönnqwist

#69

Postad 23 november 2002 - 15:34

Unregistereda28250e4
  • Unregistereda28250e4
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Nin "man bör" betyder inte att du bör. Jag utgår från mig själv och de värderingar och referensramar som jag är bekant med. Jag tror att när det gäller välljud så finns där en gräns nånstans där ytterligare förbättringar inte på nåt sätt rimmar med det ökande priset. Vill man sen betala ett högt pris för att få smärre förbättringar, får vara var och ens ensak, som jag påpekade i mitt förra inlägg. en annan fråga är ? Vem är det som sätter priset. Det har ju hänt att "de stora" gått ut med för högt pris på en vara och sen fått sänka priset. Det är också ganska vanligt att dessa tunga prestigemärke ofta reas ut till betydligt lägre priser efterhand.
Det handlar till sist ändå om tillgång och efterfrågan alltså det är alltid vi som avgör vad en vara är värd. Och jag tycker inte som ex. att en skivspelare kan vara värd sina 200.000:-
Du gör vad du vill med dina pengar och jag gör vad jag vill med mina.

#70

Postad 23 november 2002 - 15:42

Unregistered0958527d
  • Unregistered0958527d
  • Beroende

  • 1 119 inlägg
  • 0
Den här typen av trådar ser jag ogärna fler av på forumet. Please???

/Marcus

#71

Postad 23 november 2002 - 16:02

Unregistered957af5bf
  • Unregistered957af5bf
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Har läst igenom alla inlägg och jag måste säga att jag har haft riktigt roligt.

Allt är ju relativt. Jag sålde mina jws högtalare med en gammal förstärkare som jag hittade i ett soprum för 300 kr till en kompis. Tanken slog mig att så mycket ljud för så lite pengar var nog omöjligt att hitta.

Men sen att många av oss här vill ha så mycket mer välljud är en annan femma. Allt är relativt.

#72

Postad 23 november 2002 - 16:08

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
Jag tror att när det gäller välljud så finns där en gräns nånstans där ytterligare förbättringar inte på nåt sätt rimmar med det ökande priset.....Och jag tycker inte som ex. att en skivspelare kan vara värd sina 200.000:-


Ja, men VART går den gränsen?? Jo, den är ju såklart personlig. Jag tycker att dom högtalarna jag har (nypris 50 kakor) låter bra men tycker att dom Sonus Faber Amato homage för 180 000kr låter klart mycket bättre och är värda dom pengarna. Du kanske inte tycker det, du kanske inte hör skillnaden heller. Så därför så är det personligt. Och visst, jag tycker det är värt att lägga ut så stora pengar på skivspelare för det blir klart bättre än det jag har.

#73

Postad 23 november 2002 - 16:31

Unregistereda28250e4
  • Unregistereda28250e4
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Det kan mycket väl vara så att jag inte hör skillnaden eftersom jag har en smärre hörselskada på höger öra som gör att det "spricker" ibland när jag lyssnar på för hög basrik musik, av den anledningen har jag inte funnit nåt behov av subba till min hemmabio. Så var rädd om dina öron som du kan höra sådana skillnader med.

#74

Postad 23 november 2002 - 16:47

Unregisteredf9364581
  • Unregisteredf9364581
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
quote:Den här typen av trådar ser jag ogärna fler av på forumet. Please???
Instämmer!

#75

Postad 23 november 2002 - 16:56

Unregisteredeee306cc
  • Unregisteredeee306cc
  • Lärjunge

  • 449 inlägg
  • 0
Jag kommer lägga in en motion om att hemmabiomarknaden skall regleras av staten. Staten skall förvärva Siba som kommer att vara den enda kedjan som får sälja hemmabioprylar. Åldersgräns för att få handla skall vara 21år. Reklam för hemmabio får endast ske på biografer och inte i vanliga tidningar. Eventuellt kommer även motbok införas så man inte kan handla prylar och filmer för mer än 1000:- per månad. Endast anläggningar på mindre än 5*60 watt får tas in i sverige. Subwoofers blir naturligtvis totalförbjudet.








(Nej jag bara skojade)

#76

Postad 23 november 2002 - 16:59

Unregistered8cbedfcf
  • Unregistered8cbedfcf
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by jiha
BAGIZ...
Nu får du väl för f**n skärpa dig med dina jä**<"a kommunist-synpunkter på om folk prioriterar en schysst hemmabio istället för att t.ex. dra på en dykarresa eller köpa sig en amerikansk hobbybil att skruva med.
Ditt agg emot folk som sparar pengar för att kunna ha en hobby som skänker dem både kunskap och glädje verkar inte sund... Sök hjälp...


jaha du.....

hmm jag är moderat....skiter i vad du handlar för...MEN

JAG tycker att det inte är något fel på proson/jws grejor bara för att dom är billiga...
DOM har faktiskt fåt hyfsat betyg ...i bland annat...
tidningen hemmabio nummer 10 2002 bland aktiva basar
SÅ det så



delad glädje är dubbel glädje

#77

Postad 23 november 2002 - 17:08

Unregistered8cbedfcf
  • Unregistered8cbedfcf
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
OCH jag jobbar absolut inte för proson...

Jag är konditor i en håla som heter SJÖBO...(sen-olle olssons kommun...:-(...)

jag får väl för fan tycka vad jag vill...

ni e ändå en bunke snorungar med för mycket pengar för ert eget bästa....(om ni inte jobbat ihop dom villsäga)

#78

Postad 23 november 2002 - 17:09

Unregistered8cbedfcf
  • Unregistered8cbedfcf
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
hehehehe

nu blir det väl ett ###### galande om det....

#79

Postad 23 november 2002 - 17:10

Unregistered9225c452
  • Unregistered9225c452
  • Veteran

  • 1 571 inlägg
  • 0
quote:ni e ändå en bunke snorungar med för mycket pengar för ert eget bästa....(om ni inte jobbat ihop dom villsäga)


Var f-n tror du annars att vi fått våra grejor ifrån?

#80

Postad 23 november 2002 - 17:14

Unregistered8cbedfcf
  • Unregistered8cbedfcf
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by Black Rob
quote:ni e ändå en bunke snorungar med för mycket pengar för ert eget bästa....(om ni inte jobbat ihop dom villsäga)


Var f-n tror du annars att vi fått våra grejor ifrån?



TOMTEN!!!

#81

Postad 23 november 2002 - 17:20

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
Bagiz: själv är jag 19 år och arbetat ihop varenda krona jag spenderat på denna anl som jag har. jag börjar bli lite sur på dig. ###### pajjas . dra alla över en kam. KAN DU FATTA ATT DET ÄR SÅ ATT VI PRIORITERAR EN SAK MER ÄN VAD DU GÖR.

lås tråden

#82

Postad 23 november 2002 - 17:33

Unregistereddde987e5
  • Unregistereddde987e5
  • Forumräv

  • 518 inlägg
  • 0
Jag tar tillbaka allt jag sagt om att folk varit ojusta mot honom. Var så då, men nu börjar det här bli patetiskt.


bagiz: Tror du alla här får sina grejor av sina föräldrar eller tandfen eller nåt?

#83

Postad 23 november 2002 - 17:37

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0
Phu.
Ska göra ett försök att få lite ordning på diskusionen.
Bagiz, din attityd är lite snedvriden tycker jag. Att börja kalla "oss" för "snorungar med för mycket pengar" är inte vidare snyggt. Vad vissa har kallat dig är inte heller speciellt snällt, men du kastade nog första stenen i det här fallet.

Hur som helst så handlar det om prioriteringar och du tycks inte se att olika personer kan ha olika sådana. Du skriver ju själv att du bor i villa som du just nu renoverar. Du har två barn, och säkert en bil också.

Jag fyller 30 år om ett halvår. Jag har inga barn, bor i lägenhet, och äger ingen bil. Mitt största intresse är film. Därför har jag valt att istället lägga mina pengar på en hembio. Jag kan tänka mig att din villa, renovering, och eventuell bil kostar dig minst lika mycket som min hembio. Varför skulle jag vara "bortskämd" för att jag valt att spendera pengarna på ljud och bild istället?

Du har också gjort en prioritering och jag tror inte att du skulle bli så glad om vi vände på resonemanget och ifrågasätter varför du ska ha en villa när du lika gärna kunde bo i en billig lägenhet och köpa en bra anläggning istället.

Det känns faktiskt som det ligger lite vanlig svensk avundsjuka bakom ditt inlägg. Jag tror inte du har tänkt på ovanstående utan tycker "varför ska dom om inte jag kan". Du kan säkert också, men du vill nog inte göra dig av med sakerna du har idag. En prioritering som sagt.

#84

Postad 23 november 2002 - 18:10

Unregistered3ccf9828
  • Unregistered3ccf9828
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by bagiz
quote:Originally posted by jiha
BAGIZ...
Nu får du väl för f**n skärpa dig med dina jä**<"a kommunist-synpunkter på om folk prioriterar en schysst hemmabio istället för att t.ex. dra på en dykarresa eller köpa sig en amerikansk hobbybil att skruva med.
Ditt agg emot folk som sparar pengar för att kunna ha en hobby som skänker dem både kunskap och glädje verkar inte sund... Sök hjälp...


jaha du.....

hmm jag är moderat....skiter i vad du handlar för...MEN

JAG tycker att det inte är något fel på proson/jws grejor bara för att dom är billiga...
DOM har faktiskt fåt hyfsat betyg ...i bland annat...
tidningen hemmabio nummer 10 2002 bland aktiva basar
SÅ det så



delad glädje är dubbel glädje

Bagiz:
Angående din signatur profil "delad glädje är dubbel glädje" dags att byta kanske?? Känns som du har lite svårt att överhuvudtaget känna glädje för andras glädje, och ännu mindre kunna dela den.....

#85

Postad 23 november 2002 - 18:26

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
Så var rädd om dina öron som du kan höra sådana skillnader med.


Med bättre grejer betyder ju inte att man spelar högre. Men man KAN spela högre p g a att det låter bättre vid höga volymer, något som säkert är bättre för öronen än hög musik från en dålig anläggning. Själv så spelar jag ganska lågt.

#86

Postad 23 november 2002 - 18:44

Unregistered841621b6
  • Unregistered841621b6
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Verkar som om killen råkade trampa på en öm tå här... Många med en aning undermedveten ångest eller?

Fred

#87

Postad 23 november 2002 - 19:01

Unregisteredfc3b45a2
  • Unregisteredfc3b45a2
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0
"The kenner syndrome"... [:)]

Lås tråden, det här har gått för långt!
[V]

#88

Postad 23 november 2002 - 19:04

Unregistereddde987e5
  • Unregistereddde987e5
  • Forumräv

  • 518 inlägg
  • 0
nikodemus: Tyckte så innan med, men han har verkligen en skum syn på det hela och tror att vi är "bortskämda snorungar" för att man köper dyrare saker än proson.

Jag har isåfall ångest för att jag inte kunnat skaffa bättre grejor ännu.

#89

Postad 23 november 2002 - 19:04

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
fred: jag har inte ångest.. snarare är jag så nöjd jag kan bli.

#90

Postad 23 november 2002 - 19:07

Radiohandlarn
  • Radiohandlarn
  • Beroende

  • 1 219 inlägg
  • 0
För 12.000:- går det att få ett hyfsat hembiopaket, men jag hade definitivt valt helt andra produkter än bagiz valde/blev pålurad.
[:)]

#91

Postad 23 november 2002 - 19:08

Unregistered53ce823f
  • Unregistered53ce823f
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Nu tycker jag att det är dags att lägga av!! Om skitkastandet fortsätter kommer jag att ta bort denna tråd. Vi kan väl försöka föra hålla oss på en någorlunda vettig nivå?

#92

Postad 23 november 2002 - 19:16

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
joker: varför har du inte låst den redan? det var länge sedan det skulle behövt.

det är som dazzin säger.. KENNER SYNDROM

#93

Postad 23 november 2002 - 19:23

Unregistered53ce823f
  • Unregistered53ce823f
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Jag tror på människans godhet :)
Allvarligt talat så vill jag ge er en chans att bättra er innan jag låser.

#94

Postad 23 november 2002 - 19:29

Unregistereddde987e5
  • Unregistereddde987e5
  • Forumräv

  • 518 inlägg
  • 0
joker: Du är alldeles för ädel =)

#95

Postad 23 november 2002 - 19:42

Unregistered53ce823f
  • Unregistered53ce823f
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Chunga: :)

#96

Postad 23 november 2002 - 19:46

Unregistered31d98864
  • Unregistered31d98864
  • Användare

  • 182 inlägg
  • 0
kan någon stänga denna tråden. Joker skulle du vilja slänga denna tråd nånstans där vi inte kommer hitta den, nangiala tex.[}:)]

#97

Postad 23 november 2002 - 20:33

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

  • 625 inlägg
  • 0
Jag förstår inte varför en del personer överhuvudtaget sysslar med hembio, kan ni inte se på vanlig TV istället?
Alla dessa högtalare,förstärkare,sladdar,dvd-spelare mm, det tar bara en massa plats.

#98

Postad 23 november 2002 - 20:36

Unregisteredfc3b45a2
  • Unregisteredfc3b45a2
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0
quote:Originally posted by cinemax
Jag förstår inte varför en del personer överhuvudtaget sysslar med hembio, kan ni inte se på vanlig TV istället?
Alla dessa högtalare,förstärkare,sladdar,dvd-spelare mm, det tar bara en massa plats.

[:)] [:D] [:D]

#99

Postad 23 november 2002 - 20:41

Unregistereddde987e5
  • Unregistereddde987e5
  • Forumräv

  • 518 inlägg
  • 0
cinemax: Sant.

#100

Postad 23 november 2002 - 20:43

Unregistered2ba2233b
  • Unregistered2ba2233b
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
joker :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.