Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Mitt Stora Tack

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 29 augusti 2019 - 13:03

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 1

En av mina favorittrådar är ”senaste filmen jag sett”. Under tiden jag följt den har det varit ett stort antal filmer jag läst om som gjort att jag valt att se dem, och oftast sådana det visade sig att jag verkligen gillade. Filmer jag annars missat. Och urvalet är stort i tråden. Det finns action och adventure för de som gillar det, dokumentärer och drama. Till och med udda independent eller lite mer obskyra genrer. Kort och gott det finns filmer för alla smaker och ofta med bedömningar som gör att det går att avgöra om det är en film för mig eller ej. För den film jag avskyr kan någon annan älska (till exempel Mad Max Fury road som jag inte gillade alls).

 

Ville inte sabba just den tråden med det här inlägget så det fick bli en egen tråd.

 

Så här är mitt STORA TACK till alla som lägger tid och ansträngning på att hålla tråden levande och för alla tips som lämnats. Alla timmar som lagts på skriva detaljerande, eller mindre detaljerade, omdömen. För råd jag hållit med om, eller INTE hållit med om. För mångfalden i smak bland de filmer som tas upp.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.