Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bloodstained: Ritual of the Night [PC/PS4/XB1/NS]

112 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Bloodstained: Ritual of the Night (PS Vita) (PlayStation Vita-spel) 0 (0) Inga priser
Bloodstained: Ritual of the Night (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 (0) 135:-
Bloodstained: Ritual of the Night (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 1 6,5 (1) 99:-
Bloodstained: Ritual of the Night (PC) (PC-spel) 1 (0) 24:-
Bloodstained: Ritual of the Night (Switch) (Nintendo Switch-spel) 1 (0) 223:-

#51

Postad 02 maj 2019 - 16:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vid samma tid, nästa är, så blir det flyttat till 2020 :D

 

Pessimist  ;)

 

Ett sommarspel alltså, hoppas det blir bra.

 

 

Edit: Omg, trailern  :D


Redigerat av Zoiler, 02 maj 2019 - 16:53.


#52

Postad 30 maj 2019 - 18:39

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=irMPqha2YtQ



#53

Postad 18 juni 2019 - 15:57

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0

https://gematsu.com/...yable-character

 

Bloodstained: Ritual of the Night launch trailer teases Shovel Knight as secret playable character

 

Shovel-Knight-Bloodstained_06-18-19.jpg

 

https://youtu.be/xi7Wzl3YHjU



#54

Postad 18 juni 2019 - 19:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Inte så secret kanske men..



#55

Postad 18 juni 2019 - 19:54

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Haha, jäklar va litet huvud han har.

Fast han kanske använder en Hulk-Buster liknande rustning ;)



#56

Postad 19 juni 2019 - 10:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Har bara hunnit spela en timme ungefär, men det här känns, än så länge, lika bra som Symphony of the Night och DS spelen :)

 

Det har varit en brutal väntan, och jag var orolig för att slutprodukten inte skulle hålla samma kvalité som de gamla Castlevania spelen. Men dom har banne mig fått till en välpolerad produkt. 

 

Blev mycket snyggare än väntat också, även om Miriam's animation, fortfarande ser lite floaty ut, när hon springer.

 

Hoppas det håller rakt igenom.



#57

Postad 19 juni 2019 - 14:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Grymt, har läst många liknande intryck på ERA. Ska sätta igång med det idag och testa själv  :)



#58

Postad 20 juni 2019 - 01:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men dom har banne mig fått till en välpolerad produkt. 

 

Tekniskt sett är det inte bra, buggarna drar ner upplevelsen en del.

 

Spelförstörande bugg som tydligen kommer till Xbox nästa vecka och redan finns på PS4. Antar jag får spela i offlineläge efter helgen.

 

Sen, jag hittade nån ny vit shard.. vilket ledde till att all min utrustning och shards togs bort så jag var tvungen att utrusta allt igen.

 

Det värsta hittills är dock att det helt slumpmässigt tar av en av ringarna. En gång togs en hjälm av. Fattar ingenting.

 

Själva spelet är däremot bra, typ som Aria/Dawn of Sorrow, de gamla CV-spelen. Inte lika bra musik dock, de försöker härma men lyckas inte variera så bra.



#59

Postad 20 juni 2019 - 17:49

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Ja det verkar ha kommit till en del nya buggar med senaste uppdateringen.

Synd då det verkade så stabilt det jag körde igår.

Körde inte så långt, då jag testade hos en polare, och jag vill vänta med resten tills jag fått mitt fysiska exemplar. Men kanske bara bra att vänta en vecka, tills dom rensat lite buggar?
Dock har dom ju haft 4 år på sig att göra spelet, så det borde fan inte va några buggar kvar tycker man, då sista året var just finpolering av spelet ;)

Redigerat av Svante Skoog, 20 juni 2019 - 17:51.


#60

Postad 20 juni 2019 - 18:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja det är nog lika bra att vänta lite. Återigen ett bevis på vad man får som belöning när man spelar dag ett.

 

Ska väl komma DLC och så dessutom, och tydligen gör de grafiska förbättringar och annat med patcharna. Synd om ens sparfil är körd då för att man inte kan uppgradera.



#61

Postad 23 juni 2019 - 13:29

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Ett spel som har gått helt under radarn hos mig! Men som fan av Metroidvania blir detta ett solklart köp :) Ser ju helt underbart ut. Oroar mig lite dock när man hör om spelförstörande buggar? Kanske bäst att vänta några veckor i alla fall.



#62

Postad 23 juni 2019 - 14:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

På PS4 är det fixat, men Xbox bör man vänta med.



#63

Postad 25 juni 2019 - 17:39

ZooN_86
  • ZooN_86
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0
Äntligen 🤓

Bifogad fil(er)



#64

Postad 25 juni 2019 - 19:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tur att du fick din, har hört om många som inte fått O_o



#65

Postad 25 juni 2019 - 23:47

ZooN_86
  • ZooN_86
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0

Tur att du fick din, har hört om många som inte fått O_o

Å fan, hade sneat efter så lång väntan 😄Spännande att man fick spelet ena dagen och dagen efter kom omslaget (från LA)

#66

Postad 26 juni 2019 - 04:38

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Undvik Switch versionen.
Brutalt slarvig portning, med input lagg och rejält svajig framerate.

https://youtu.be/7jm3qzEr6wY

#67

Postad 26 juni 2019 - 08:12

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0
Släpp först optimera sen, why?

https://www.kickstar...t/posts/2547316

Switch Release Update

We have been listening to the feedback regarding Switch performance. Our goal is for everyone, regardless of platform, to be able to enjoy the game and have it run smoothly. We want to live up to your, and our, expectations.

Throughout the QA process we have been addressing performance issues in the game. Update 1.01 was published to Switch prior to launch to add content and improve performance. It did not accomplish as much as we had hoped and we need to do more.

To address the concerns brought up by the community we are immediately shifting resources to improve performance and stability for the Switch. You can expect a number of small updates that will improve different areas of the game rather than waiting longer for one big update. We will have more details as we dive into the work.

We thank you for your patience and apologize for the inconvenience.

Jason “Question” Ryan

Sr Community Manager – 505 Games



#68

Postad 26 juni 2019 - 09:11

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Läser man kommentarerna på deras Facebook sidan, ang att dom ska patcha Switch versionen, så hyllas dom för att dom är så snälla och ska fixa spelet. j*vla asskissers. Dom borde fan kräva att spelet är buggfixat och klart INNAN dom släpper det, då cartridgen innehåller ett halvtrasigt spel just nu. Är så trött på att folk godtar sån här skit, vilket även är anledningen till att spelutvecklarna blir så här lata.

 

Minns när jag skaffade Symphony of the Night på PS1, och det funkade som det skulle från day one.

Då kunde dom inte patcha spelen efteråt, utan var tvugna att buggtesta.

Visst hände det även på den tiden att det kanske slank igenom nån liten bugg, men det är ju långt ifrån den massiva skiten vi får idag.

Fan va trött jag är på det här, och det blir bara värre och värre...



#69

Postad 26 juni 2019 - 13:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Minns när jag skaffade Symphony of the Night på PS1, och det funkade som det skulle från day one.

 

Till skillnad från Sega Saturn-porten då  ;)

 

https://www.youtube....3&v=5PxGM1np2hU

 

Alla portar var inte perfekta förr heller, fastän spelen var så mycket mindre komplexa. Men i dagens läge får man reda på så mycket mer brister via nätet.

 

Däremot har det här spelet varit extra buggigt, de borde ha försenat det ytterligare. Men frågan är om det hade hjälpt då de redan har försenat flera gånger och patcherna hittills tydligen har introducerat nya problem. Sen tycker jag inte folk godtar det för då hade de ju inte klagat så att de hade fått svara, men de är väl glada över att de svarar snabbt, till skillnad från många andra företag som inte kommunicerar alls.



#70

Postad 26 juni 2019 - 16:47

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

 Sen tycker jag inte folk godtar det för då hade de ju inte klagat så att de hade fått svara,

 

Tyvärr är det ändå brutalt många kommentarer på Facebook, där folk helt enkelt inte har nåt problem alls med framerate eller buggar, och skäller ut folk som klagar, för att vi är för kräsna ;)

 

Och det gäller att undvika att berätta om bristerna på ett Nintendo forum, för då blir man yxmördad av fanboysen, då stabil framerate och upplösning INTE är nåt viktigt :D

Digital Foundry brukar ofta inte vara populära på NintendoLife, när dom pekar ut bristerna på en Switch version (precis som dom även gör med en PC,PS4 och Xbox One version).

 

Men just detta spelet, har hör och häpna även fått bl.a. NintendoLife att öppna ögonen för problemen, även om vissa fortfarande har en magisk version av spelet, som inte ALLS har nåt problem ;)

 

Men ja, Saturn versionen av Symphony var inte helt lyckad ;)

Även senaste Requiem collection, på t.ex. PS4 har buggar, som originalet inte hade...


Redigerat av Svante Skoog, 26 juni 2019 - 16:49.


#71

Postad 27 juni 2019 - 19:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

MHB:s recension

 

 

 

Sammanfattning: Mycket bra, men vänta tills de löst buggarna  :) 

 

Har inte sett någon som använder min kombo, men det finns väldigt många lyckade kombos i detta. Sen ser man de som har stora problem med vissa bossar som jag inte ens fick se ordentligt för att fighten var över på fem sekunder. Väldigt fritt spel, uppfriskande.



#72

Postad 27 juni 2019 - 20:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Bra recension :)

Tror jag väntar en månad, och ser om dom putsat bort de flesta buggarna, innan jag sätter mig med spelet ;)

#73

Postad 27 juni 2019 - 21:55

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Samma här!



#74

Postad 28 juni 2019 - 00:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Bra recension :)

Tror jag väntar en månad, och ser om dom putsat bort de flesta buggarna, innan jag sätter mig med spelet ;)

 

Tack  :)

 

Jooooo.... jag har ju spelat utan uppdateringar fram till idag. Idag uppdaterade jag och då förstördes mitt spel. Men det visste jag ju och jag är ändå klar med det. Mitt huvudsvärd såg ut som något helt annat och hade blivit typ en dolk fast med samma skada som tidigare (men ingen räckvidd så den är meningslös). Sen var flaskor som ger mer HP och MP (som jag redan tagit) tillbaka igen. Vissa kistor hade återställts så jag kunde få innehållet igen. Och fiender hade försvunnit, t.ex. var det en yxgubbe utanför ett sparrum som jag dödade hela tiden som inte var där längre. Det var vad jag hittade på några minuter, men det lär finnas mycket mer.



#75

Postad 30 juni 2019 - 14:38

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0

https://youtu.be/LcamTEsNu8k



#76

Postad 01 juli 2019 - 04:07

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Endast 1080p på Pro??

Skamligt dåligt optimerat...



#77

Postad 04 juli 2019 - 10:20

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0

https://www.kickstar...egistered_users

JULY 4, 2019

UPDATE #93
Development Bonus Update: Console DLC, bug fixes, and improvements


Hello again everyone! Not to be outdone, our amazing production and development teams came through with confirmed updates to share with you regarding progress on bug fixing, DLC and improvements to the Switch, and even bonus info on platform wide improvements! So let’s dive right in:

Chest Bug

Xbox One (Status: Fix Incoming)

Treasure chest issues have been fixed; after the patch, unique items will be obtainable even on existing playthroughs.
The patch for this should be submitted today (Wednesday), and we anticipate public release on Friday or Saturday.
The teams are also working on additional improvements and bug fixes.

Playstation 4 (Status—unchanged)

The problems causing the bug have been identified, teams are working to identify and implement solutions.
No new users affected by this bug, just like before all new games/playthroughs are safe to play.

Nintendo Switch (Status—fix being tested)

The fix is currently in test, the submission date we were working toward has been delayed due to a graphical bug that has reemerged.
We anticipate testing will be completed by next week, which would mean an ETA of public release during the week of July 15, 2019.

Improvements

Map Improvements

Map close button has been remapped to standard exit/close button
Marker button has been changed
Trail display button has been changed
Map scroll speed improved
Zoom in and zoom out improved
Zoom level retained when reopening the map
Auto-center when opening the map
Bug fix: No longer displaying enemies for completed quests
Fixed items getting stuck on walls/geometry

The functionality of waiting until the item is collected automatically has been left in, in case the issue persists.

Switch-specific Improvements

HD Rumble issues in certain areas of the game have been fixed
Enabled Traditional Chinese language option
Fixed instances where the game would crash while transitioning between rooms
Work has been done on the technical "non-visible" side of things to improve input delay, stability, and various optimizations. The teams are continuing to work on these items and we'll have future updates and plans to share soon.
"Iga's Back Pack" DLC

Xbox One (Status—DLC being tested)

Testing will happen next week, if completed successfully we will submit and have an updated ETA for release during the week of July 15, 2019.

Playstation 4 (Status—DLC submitted, pending approval and release)

We're currently working through some submissions with Sony, and plan to have an update, hopefully for release, next week.

Nintendo Switch (Status—DLC approved, release imminent)

The DLC has been approved by Nintendo, we're just taking the final steps to make it go live.


Redigerat av Drake001, 04 juli 2019 - 10:24.


#78

Postad 04 juli 2019 - 12:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det känns som att de borde haft ett... buggtest innan de släppte det officiellt. Nu blev det officiella släppet själva buggtestet och det egentliga släppdatumet skulle vart några månader senare.

 

...

 

Vänta lite nu...  :huh:

 

Är det inte så alla spel är idag  :o ?



#79

Postad 04 juli 2019 - 16:57

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Tyvärr är det väl så  :(



#80

Postad 23 juli 2019 - 16:55

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Har börjat med spelet och är väl ca 5 timmar in. Underbart! Länge sedan jag hade så roligt med ett spel.



#81

Postad 23 juli 2019 - 17:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag laddade ner Symphony of the Night via Xbox Live Guld och spelade det nu efter Bloodstained, hade inte spelat det innan. Kul att se alla likheter, men Bloodstained är det klart bättre spelet idag.



#82

Postad 24 juli 2019 - 11:21

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Jag laddade ner Symphony of the Night via Xbox Live Guld och spelade det nu efter Bloodstained, hade inte spelat det innan. Kul att se alla likheter, men Bloodstained är det klart bättre spelet idag.

Tycker det är så med de flesta idag. Ori, Owl boy, Messenger, Celeste, Hollow Knight m.fl. Bättre än de gamla klassikerna. Vilket de borde vara så allt är i sin rätt.

#83

Postad 24 juli 2019 - 14:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tycker det är så med de flesta idag. Ori, Owl boy, Messenger, Celeste, Hollow Knight m.fl. Bättre än de gamla klassikerna. Vilket de borde vara så allt är i sin rätt.

 

Ja så är det, spel utvecklas. 22 år gör sitt. Men SoT har man hört att det ska vara GOAT, men det är förstås mycket nostalgi också. Dock tycker jag det är bra nog, men Bloodstained var bättre. Det är mycket gamla saker man stör sig på, som 4:3 eller att man inte kan sortera föremålen i de usla menyerna, de horribla rösterna, osv.

 

Däremot spelade jag Ninja Gaiden (Xbox) när det kom på GP och det har snarare blivit bättre egentligen, för såna spel görs inte idag.



#84

Postad 24 juli 2019 - 15:15

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

 

Däremot spelade jag Ninja Gaiden (Xbox) när det kom på GP och det har snarare blivit bättre egentligen, för såna spel görs inte idag.

 

Håller med!

Hade inte spelat det sen det släpptes, men det kändes fortfarande fräscht, med rätt bra kontroller och grafik som står sig väl, renderad i högre upplösning.

 

Hoppas vi får en reboot frampå. Fast då helst i samma stil, och inte nån Souls variant.

 

Ang Bloodstained så kanske det är dags att ta tag i spelet nu.

Har PC versionen, och de värsta buggarna kanske är bortrensade?



#85

Postad 24 juli 2019 - 15:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja nu lär det vara säkert. YOLO  ;)

 

Hoppas vi får en reboot frampå. Fast då helst i samma stil, och inte nån Souls variant

 

 

Ja det har jag hoppats på i några år nu. Vad sägs om kameran extremt nära bakom axeln där du får vara med om nervkittlande långsamma promenader och bergsklättringar med din skitunge till son samt en katana som man kan slänga så den kommer tillbaka?  :D



#86

Postad 24 juli 2019 - 18:15

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Men...men...det låter ju typ som...som...God of War!  :D

 

Har spelat ungefär 10 timmar nu och tror jag har upptäckt ca 70% av kartan. Verkligen roligt spel! Har råkat ut en enda gång för blue screen, det var precis innan jag skulle gå in i ett rum och spara  :unsure:  Som tur var behövde jag inte göra om någonting direkt.


Redigerat av Bananklasen, 24 juli 2019 - 18:15.


#87

Postad 24 juli 2019 - 18:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Vad sägs om kameran extremt nära bakom axeln där du får vara med om nervkittlande långsamma promenader och bergsklättringar med din skitunge till son samt en katana som man kan slänga så den kommer tillbaka?  :D

 

Fy fan säger jag :D

Hade Sony producerat en reboot, så hade det varit exakt det vi fått: "God of Ninja" ;)


Redigerat av Svante Skoog, 24 juli 2019 - 18:18.


#88

Postad 24 juli 2019 - 18:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Fy fan säger jag :D

Hade Sony producerat en reboot, så hade det varit exakt det vi fått ;)

 

Vi behöver en reboot på God of War  ;)



#89

Postad 24 juli 2019 - 20:07

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0

Vi behöver en reboot på God of War  ;)

 

Ja, tack :D



#90

Postad 26 juli 2019 - 22:32

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Körde klart spelet inatt, hoppas verkligen att det kommer en uppföljare någon gång!



#91

Postad 31 oktober 2019 - 23:13

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 092 inlägg
  • 0
https://gematsu.com/...and-performance

Bloodstained: Ritual of the Night version 1.03 update now available for Switch, improves graphics and performance

Four areas of improvement: input lag, visual quality, crashes, and load times.


#92

Postad 22 november 2019 - 13:50

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Någon som vet om det är spelbart till Switch efter patch 1.03? Har det släppts någon mer efter det?



#93

Postad 22 november 2019 - 13:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 411 inlägg
  • 0
Det ska komma en Patch 1.04 snart.

1.03 kortade ner laddningstiderna, och ska tydligen ha fixat input lagget. Såg på en jämförelse att det är lite skarpare texturer på vissa ställen.
Men det ska fortfarande va rätt så brutala slowdowns emellanåt.

Jag skulle nog vänta tills 1.04 patchen släppts.

#94

Postad 22 november 2019 - 14:25

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0
Såg det va discount i eshopen på BF så blir nog köp men avvakta att börja spela då. Tack :)

#95

Postad 22 december 2019 - 10:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Spelade detta ett par timmar igår. Tyckte det var rätt kul. Ett par märkliga buggar när karaktären fastnade i nån animation och började vibrera skumt ett par sekunder var väl det enda jag vet att jag stötte på. Annars fattar jag inte vad man använde shortcut shard till? Stod att man kunde göra en setup när man höll inne LT (Xbox) men jag kunde inte ändra något alls där, enda som hände varje gång när jag försökte trycka på saker var att vapnet unequippades varje gång...mycket skumt.

#96

Postad 22 december 2019 - 11:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Lärde mig aldrig heller det, allt bara togs av när jag provade så provade aldrig igen.



#97

Postad 23 december 2019 - 12:17

ZooN_86
  • ZooN_86
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0
Samma för mig, fattade aldrig det där

#98

Postad 20 januari 2020 - 08:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Svårt spel ändå på sina ställen, fastnade och förstod aldrig vart jag skulle ta vägen. Fick googla hur man gjorde :P
Gick och dödade en boss och fick game over? Också lite märkligt...???

#99

Postad 20 januari 2020 - 14:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Gick och dödade en boss och fick game over? Också lite märkligt...???

 

Hehe ja, finns ett trick där.

 

Mycket med svårigheten beror på vilken vapencombo och level man kör. Jag fick inte se de flesta bossars moveset pga framförallt min vapenkombo. Gillar att man är fri att laborera mycket med det, finns många olika.



#100

Postad 20 januari 2020 - 18:48

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Hehe ja, finns ett trick där.

Mycket med svårigheten beror på vilken vapencombo och level man kör. Jag fick inte se de flesta bossars moveset pga framförallt min vapenkombo. Gillar att man är fri att laborera mycket med det, finns många olika.


Misstänkte det så jag hoppade över det för tillfället..

Menade mest att det är svårt att veta vart man ska gå emellanåt. T.ex blodfontänen.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.