Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pokemon Go

636 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 19 juli 2016 - 07:32

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Det är onekligen lite lustigt, men det är ännu mer lustigt hur så många kan vara negativa till något som är så fullständigt harmlöst. ;)



#102

Postad 19 juli 2016 - 07:35

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Det är onekligen lite lustigt, men det är ännu mer lustigt hur så många kan vara negativa till något som är så fullständigt harmlöst. ;)

Jag är inte negativ. Skrev bara att jag tycker det är väldigt lustigt.

Men nu lägger jag ner innan några vuxna känner sig kränkta av mina inlägg :)

#103

Postad 19 juli 2016 - 07:35

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Det är onekligen lite lustigt, men det är ännu mer lustigt hur så många kan vara negativa till något som är så fullständigt harmlöst. ;)

Jag misstänker att de endast läst aftonblaskans skräckartiklar och sen bildat sig en uppfattning därifrån.



#104

Postad 19 juli 2016 - 07:39

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Jag misstänker att de endast läst aftonblaskans skräckartiklar och sen bildat sig en uppfattning därifrån.

Har endast läst här och inte bildat mig någon annan uppfattning. Är bara min reaktion till minnen av Picachu från mitten -90

#105

Postad 19 juli 2016 - 09:05

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 2

Inte särskilt konstigt, spel brukade också vara för barn, nu är medelåldern 31. Målgruppen har ju åldrats 20 år sedan 95. Spel kommer behövas på ålderdomshemmen sedan.

 

Edit: 35 är medelåldern t o m tydligen.

 

Jo men det är lite skillnad på spel som Pokemon och spel som t.ex. GTA 5.

 

Ett är riktat till barn, det andra till vuxna.

 

Nu kan ju även barn spela GTA 5, och vuxna spela Pokemon.

 

Men just Pokemon är ju brutalt barnsligt, vilket inte går att förneka ;)

https://www.youtube.com/watch?v=oKBXSKMXUCY

 

Nu skiter jag i om vuxna ränner runt och jagar Pokemons, vilket även jag gjorde i 10 minuter, men det ÄR lite komiskt :D



#106

Postad 19 juli 2016 - 09:32

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

  • 1 006 inlägg
  • 0
Va en runda i Lund igår. Och måste ju säga att det är ganska lustigt när man se hur många som letar Pokemon.. *haha*
En vän till mig som är polis berättade att det hade under gårdagen ringt på vid en av deras infarter. (Sent på kvällen) På andra änden är det en som undrar om dem kan släppa in vederbörande för att det finns en Pokemon inne på Polisens innergård. ;)

#107

Postad 19 juli 2016 - 10:18

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 2

Jag är inte negativ. Skrev bara att jag tycker det är väldigt lustigt.

Men nu lägger jag ner innan några vuxna känner sig kränkta av mina inlägg :)


Jag tolkar dig som nedlåtande, sen den gamla klassiska folk känner sig kränkta för att få grädde på moset på dryghet. Men det är bara så jag uppfattar dig.

Apropå åldersgrupp

Bifogad fil  pokemon-my-little-pony-call-of-duty-Favim.com-602213.jpg   137K   2 Antal nerladdningar

#108

Postad 19 juli 2016 - 10:22

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Va en runda i Lund igår. Och måste ju säga att det är ganska lustigt när man se hur många som letar Pokemon.. *haha*
En vän till mig som är polis berättade att det hade under gårdagen ringt på vid en av deras infarter. (Sent på kvällen) På andra änden är det en som undrar om dem kan släppa in vederbörande för att det finns en Pokemon inne på Polisens innergård. ;)

 

Man kan ju plocka Pokemons på ganska stor distans, så det där handlar nog om att folk inte kan hantera spelet :P

Vill du se något härligt i Lund - ta en tur genom Stadsparken, där var folk i klasar när jag vandrade igenom i söndags. :)



#109

Postad 19 juli 2016 - 10:45

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 2

Jag tolkar dig som nedlåtande, sen den gamla klassiska folk känner sig kränkta för att få grädde på moset på dryghet. Men det är bara så jag uppfattar dig.
Apropå åldersgrupp
attachicon.gifpokemon-my-little-pony-call-of-duty-Favim.com-602213.jpg

Snacka om att ta åt sig. Nästan så det är värre med åsikter om Pokemon än kabeldebatten.

#110

Postad 19 juli 2016 - 12:20

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 2

Snacka om att ta åt sig. Nästan så det är värre med åsikter om Pokemon än kabeldebatten.

Så varför skrev då om att folk skulle känna sig kränkta? Klassisk debatteknik. 

 

Men nu skriver jag inte mer om det så folk som skriver om att de inte förstår Pokémon känner sig kränkta. 



#111

Postad 19 juli 2016 - 13:19

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 1

Så varför skrev då om att folk skulle känna sig kränkta? Klassisk debatteknik. 
 
Men nu skriver jag inte mer om det så folk som skriver om att de inte förstår Pokémon känner sig kränkta.

Som mitt sista inlägg i denna tråd så ber jag dig notera smileyn i mitt tidigare inlägg om kränkning. Trodde för mitt liv inte att detta ämne var så sjukt känsligt...

#112

Postad 19 juli 2016 - 16:11

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

  • 1 006 inlägg
  • 0

Man kan ju plocka Pokemons på ganska stor distans, så det där handlar nog om att folk inte kan hantera spelet :P
Vill du se något härligt i Lund - ta en tur genom Stadsparken, där var folk i klasar när jag vandrade igenom i söndags. :)


Jodå blev rekommenderad att ta mig ner dit också...

#113

Postad 19 juli 2016 - 18:59

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Jag lät min robotdammsugare ta med telefonen på en promenad medans den städade. Resultatet på 45 min blev ca 300m, vet ej om det är bra eller dåligt  :blink:



#114

Postad 19 juli 2016 - 19:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 1

Men just Pokemon är ju brutalt barnsligt, vilket inte går att förneka ;)

https://www.youtube.com/watch?v=oKBXSKMXUCY

Det är dock skillnad på serien, som är barnslig ja, och spelen, som har stora inslag av strategi och samlande. Eller för den delen Pokemon Go, som går ut på att gå ut och röra sig, interagera och tävla med andra människor och samla saker i naturen på sin telefon. Med tanke på att homo sapiens som ras i sitt DNA är jägare-samlare så finner jag det inte särskilt märkligt att man tycker att det är tilltalande att samla och fånga saker, ganska logiskt tbh. Att det man samlar ser lite gulligt ut kan nog de flesta som har mognat och är vuxna ha överseende med. Hade det hindrat dem från att spela fastän de hade velat det så är det däremot en typisk osäkerhet som finns bland de som ännu inte är vuxna.

 

Den största gruppen som spelade det senaste Pokemon var runt 19-24 tror jag. Medelåldern i CoD är väl runt 7 år så att det finns pang-pang i ena spelet och inte i andra säger ju inte så mycket för demografin.

 

 

 

 

I andra nyheter, Nintendo har nu gått om Sonys marknadsvärde tack vare Pokemon. Kolla den kurvan :D

 

-1x-1.png

 

giphy.gif

 

 

 

McDonalds är nu sponsrade Pokespots i Japan där spelet snart släpps. Genialiskt.

 

5458262_march-of-the-pikachu-video_11525



#115

Postad 19 juli 2016 - 19:33

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Jag lät min robotdammsugare ta med telefonen på en promenad medans den städade. Resultatet på 45 min blev ca 300m, vet ej om det är bra eller dåligt  :blink:


Hmm, kanske robotgräsklipparen är bättre

#116

Postad 19 juli 2016 - 19:46

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

 

Den största gruppen som spelade det senaste Pokemon var runt 19-24 tror jag. Medelåldern i CoD är väl runt 7 år så att det finns pang-pang i ena spelet och inte i andra säger ju inte så mycket för demografin.

 

 

Skulle inte skriva mer, men din gissning på medelåldern i CoD är helt off:

http://www.gamefaqs....ops-ii/65093990

 

Hittade tyvärr inga andra resultat. Men samtliga andra FPS verkar vara slående lika.



#117

Postad 19 juli 2016 - 19:53

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Hmm, kanske robotgräsklipparen är bättre

Ja den lär ju leverera fler meter iaf



#118

Postad 19 juli 2016 - 21:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Skulle inte skriva mer, men din gissning på medelåldern i CoD är helt off:

http://www.gamefaqs....ops-ii/65093990

 

Hittade tyvärr inga andra resultat. Men samtliga andra FPS verkar vara slående lika.

 

Jag tog i extra som ett skämt baserat på min erfarenhet av alla småbarn som spelar och skriker online, men jag hade gärna sett en riktig undersökning i det. Det där är ingen professionell eller täckande undersökning på något sätt dock.

 

Edit: Så du inte missförstår mig tror jag att medelåldern i CoD är runt 20 iaf.

 

Sneakedit: Här och här verkar vara något lite mer vettigt iaf.


Redigerat av Zoiler, 19 juli 2016 - 21:29.


#119

Postad 19 juli 2016 - 21:17

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Jag och kussen gick några timmar nu ikväll, han tycker det är bra mycket roligare än mig. Men jag kan inte påstå att jag hade tråkigt direkt. Bra mycket roligare att fånga pokemons än att sitta hemma. Helt sjuk att se när man kommer ner på stan hur stora klungor med folk står där och alla har telefonerna uppe, jag ser mest bara fördelar med spelet. 



#120

Postad 19 juli 2016 - 22:16

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
CoD-spelare är en bra bit över 40. ;)

#121

Postad 20 juli 2016 - 08:57

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Som mitt sista inlägg i denna tråd så ber jag dig notera smileyn i mitt tidigare inlägg om kränkning. Trodde för mitt liv inte att detta ämne var så sjukt känsligt...

Ja jo den gör att vi skall ignorerar det hela och hållet då? 

 

Jag är inte kränkt, mest fascinerad. 

 

Spelat det med ungarna men det är verkligen inte min grej. Fast att de två kommer ut mer och rör på sig är bara positivt. 



#122

Postad 20 juli 2016 - 09:11

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 2

Folk tappar all trafikvett dock. Blev nästan överkörd två gånger av cyklister med mobil mitt i nyllet. Några fotgängare sicksackade men de är lättare att parera. Kanske mötte runt 30 på 3 km cykelsträcka och 10 av dem var 100 % fokuserade på sina mobiler. Man brukar stöta på en eller två kanske men inte 10.



#123

Postad 20 juli 2016 - 09:23

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Ja, jag höll på att köra på ett par Pokemon spelande cyklister, i förrgår, som svängde ut i vägen, utan att titta sig för.

Folk riskerar ju fan sitt eget, och andras liv, för spelet :angry:



#124

Postad 20 juli 2016 - 09:33

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Cyklar man och stirrar på mobilen är man ju bara korkad. Det är inte spelets fel.



#125

Postad 20 juli 2016 - 10:11

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 420 inlägg
  • 0

Nej, men spelet verka leda till att vissa blir ännu mer korkade, då dom stirrar ner i den mer än vanligt nu, då dom ska hålla utkik efter minsta lilla Pokemon ;)

 

Dom verkar inte inse, att man bara kan klicka på en Pokemon, som är på håll, eller kanske ge fan i den som står mitt i vägen, där det är hårt trafikerat.

 

Men, men, dom får skylla sig själva. Blir några utdelningar av Darwin Awards iaf :D



#126

Postad 20 juli 2016 - 10:24

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Cyklar man och stirrar på mobilen är man ju bara korkad. Det är inte spelets fel.


Haha, fick mig att tänka på "Guns dont kill people" ;)

Det som jag märkt är skillnaden för mig är att jag går till affären och köper mjölk istället för att ta bilen den sträckan. Annars är jag nog inte ute så mycket. Får se hur länge det känns roligt, förmodligen tills jag fastnar i nästa "riktiga" spel.

#127

Postad 20 juli 2016 - 14:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

pokemon-go-10-million-comparison.png

 

 

 

giphy.gif



#128

Postad 20 juli 2016 - 14:14

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Så du menar att utskällda, hånade och utdömda Nintendo vann denna generation också, fast på ett helt nytt sätt. ;)

#129

Postad 20 juli 2016 - 14:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Mobiler kommer nog bli en stor marknad för dem. Har alltså snart slagit alla rekord som går och det med bara ett IP. Deras övriga IP har också chanser att lyckas bra.

 

Kul att se hur de diversifierar sig på alla möjliga sätt nu, Wii U var en bra väckarklocka för dem.



#130

Postad 20 juli 2016 - 16:19

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

  • 986 inlägg
  • 0
Följer med barnen ut när dom ska jaga Pokemons.Gillar iden om att man ska va ute och röra sig,lite som skattjakt.Skulle bara finnas en funktion som larmar när det finns en pokemon i närheten.på så set behöver folk inte kolla i skärmen hela tiden och riskerar sitt och andras liv.

#131

Postad 20 juli 2016 - 16:20

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

  • 4 336 inlägg
  • 0

https://pokevision.com/
Nu kan man se vart dem är


Redigerat av Duckface21, 20 juli 2016 - 16:24.


#132

Postad 20 juli 2016 - 16:34

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Följer med barnen ut när dom ska jaga Pokemons.Gillar iden om att man ska va ute och röra sig,lite som skattjakt.Skulle bara finnas en funktion som larmar när det finns en pokemon i närheten.på så set behöver folk inte kolla i skärmen hela tiden och riskerar sitt och andras liv.

 

http://www.pokemongo...okemon-go-plus/



#133

Postad 20 juli 2016 - 19:20

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Följer med barnen ut när dom ska jaga Pokemons.Gillar iden om att man ska va ute och röra sig,lite som skattjakt.Skulle bara finnas en funktion som larmar när det finns en pokemon i närheten.på så set behöver folk inte kolla i skärmen hela tiden och riskerar sitt och andras liv.

 

Finns redan, vet inte om den är på automatiskt. Men med strömsparläget aktiverat, (inställningarna i appen) Så blir skärmen svart när du håller telefonen upp och ner. Då kan man ha den i fickan och traska runt, när någon pokemon dyker upp i närheten vibrerar telefonen.

 

Perfekt för en annan som skäms att gå med telefonen uppe bland allt folk.  :lol:


Redigerat av Unregistered634f2beb, 20 juli 2016 - 19:21.


#134

Postad 20 juli 2016 - 19:39

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Strömspararläger funkar inte för mig (iPhone 6 plus, senaste iOS), hänger sig när man ska lämna strömspararläget och man är tvungen att starta om spelet.

#135

Postad 21 juli 2016 - 15:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har slut på bollar och det finns få pokestops häromkring så nu är det mer eller mindre slutspelat.

#136

Postad 21 juli 2016 - 15:23

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Ja, dåligt att det inte kan generas pokestops lite random på landet. Finns 1 st i närheten här hemma.. Knatar dock på lunchen på jobbet, där finns det massor. :)



#137

Postad 21 juli 2016 - 15:30

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 0

Såg 2 stycken zombiefierade pokemonspelare knalla rätt ut på vägen så dom nästa blev överkörda.

O i förrgår kom det en moped vinglande sakta mot mig, gubbfan satt o stirra på telefonen.

En lite touch på framskärmen så välte han åt sidan. Helt förvirrad o verkade inte ens veta vart han va.

Många blir verkligen helt hjärndöda av att spela sånt.



#138

Postad 21 juli 2016 - 16:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
De var sannolikt hjärndöda från början, he, he.

#139

Postad 21 juli 2016 - 16:58

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 0

Jupp. Det stämmer nog bra det.



#140

Postad 21 juli 2016 - 19:31

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

De var sannolikt hjärndöda från början, he, he.


Tidigare höll de sig nog hemma istället :P

#141

Postad 21 juli 2016 - 23:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 2
Gick med Apple Maps och letade Apotek och inser att alla tror att jag letar Pokemons. :)

#142

Postad 21 juli 2016 - 23:25

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Gick en sväng i Malmö nu ikväll under en rast. Såg en j*vla massa som spelade, och lyckades själv fånga in lite nya talanger :D

#143

Postad 21 juli 2016 - 23:28

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Gick en sväng i Malmö nu ikväll under en rast. Såg en j*vla massa som spelade, och lyckades själv fånga in lite nya talanger :D

 

Det är en jäkla kul syn i Pildammarna nu om dagarna. Igår kom det tre pers ut från ett par buskar helt plötsligt.



#144

Postad 23 juli 2016 - 17:26

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Nej nu j*vlar!! Fick en 16cp Evee i mitt 10km ägg. Vafan är meningen här? Vem är det som skojjar med meg? Evees plockar man ju upp hela tiden!!! Ok random, men borde vara ett window av ok hits och inte bah "haha varsogod en rattata i ditt 10miljoner ägg haha det är random hoho" ?

 

Är lv 17 också så borde ju få en hyfsad kan man tycka. eller?

 

 

 

Men angående grafen - jaha är det så många som laddat ner slither, då fattar man varför det har vart sånn lagg. Måste ju vara minst lika många som spelar på pc?



#145

Postad 23 juli 2016 - 17:35

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...pela-pokemon-go



#146

Postad 23 juli 2016 - 17:42

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Riktigt roligt spel för mobilen uppväxt med pokemon så kände att jag vill testa detta lite instabila servrar. Är ganska långt ute på landet nu och har 5 km till närmaste pokestop och inte specillt många pokemon som spawnar får mest pidgey weedle och rattata
Kommit över några gräspokemon men bara ett fåtal vatten pokemon kanske 1-2 av 100e pokemon är något annat än pidgey
Weedle eller rattata. Blir förmodligen lättare när man kommer hem till byn. Desperat att hitta fler charmander men har noll koll om var dom finns.

#147

Postad 23 juli 2016 - 18:11

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Ok...jag måste ta tilbaka min ilska litegrann.

Kollade lite närmare nu och det är ju en XL evee med nog godis att transofmera, så jag kläckte ju igentligen en vaporeon jolteon eller flareon....alla ska ju tydligen vara ganska feta.

 

 

Riktigt roligt spel för mobilen uppväxt med pokemon så kände att jag vill testa detta lite instabila servrar. Är ganska långt ute på landet nu och har 5 km till närmaste pokestop och inte specillt många pokemon som spawnar får mest pidgey weedle och rattata
Kommit över några gräspokemon men bara ett fåtal vatten pokemon kanske 1-2 av 100e pokemon är något annat än pidgey
Weedle eller rattata. Blir förmodligen lättare när man kommer hem till byn. Desperat att hitta fler charmander men har noll koll om var dom finns.

 

Om du är låg level så är det därför, jag har vart på semester och fick samma småskit dit jag åkte och så levlade jag lite och fick coolare saker, så åkte jag hem och nu får jag coola saker här också. Får dom där små nu med, men inte tro att det är skit - tvärtemot, pidgey är superbra föar dom behöver bara 12 (eller 13?) för att utveckla så samla en hel hög - kasta ett lucky egg och utveckla skiten ur allihop och "sälj" direkt til professorn (men behåll ett par av dom som får hög cp) då får du en hel del xp. Eller pro-tip: har du tid att dra til en pokestop - sätt inn en lure-module, kasta lucky egg och insense och fånga/utveckla/snurra på pokestoppen som en liten gnu i 2 omgångar så går du garanterat upp några levlar på 2x 30min.


Min soffa är långt från pokestop också men med en insense så fångar jag en 5 småskitar och kanske 1 fin en på en kväll medans jag ser på tv. Bästa är att hitta en spot där han inte riktigt kan lokalisera så han går lite fram och tillbaka av sig själv så räknar man egg också haha.



#148

Postad 23 juli 2016 - 18:16

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Själv har jag tröttnat på buggarna och man vet inte ens om spelet lever eller frusit, har fångat 2 av nånting varav den ena där hemma och den andra på grannens gräsmatta. Då är det inte fel på att jag inte rört på mig, cyklade 3 mil i dag och går varannan dag men inget visar sig då spelet oftast inte fungerar. Billigt blir det ju iaf då inget fungerar och vem vill spela sånt?



#149

Postad 23 juli 2016 - 18:41

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Kände likadant men nu verkar det funka bättre. Asså det fryser ibland när man står still men det har inte frusit när jag fångat en som det gjorde hela tiden förr (typ 8 av 10 frös när bollen skulle röra sig 3ggr) . Och dom få gånger det fryser så går det nu myyycket snabbare att starta om igjen.



#150

Postad 23 juli 2016 - 18:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Kollade lite närmare nu och det är ju en XL evee med nog godis att transofmera, så jag kläckte ju igentligen en vaporeon jolteon eller flareon....alla ska ju tydligen vara ganska feta.

Eevee är en pain in the ass i de nyare spelen... åtta olika evolutioner med olika krav :c I





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.