Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Småbarn och hemmabio - hur gör ni?

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 10 december 2010 - 23:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Småbarn är monster. Postad bild
Tur att den yngsta är 5 nu och att babyperioden är slut för alltid. Nu kan man ju ha lite kul med dem. Jag och grabben (snart 10) lirar COD tillsammans och sånt. Synd att det är så dyrt och så tidskrävande med kids bara. Utan dem hade jag kört sportbil istället för kombi och ekonomin hade varit lysande men jag tror att livet är mer givande nu ändå...

#52

Postad 10 december 2010 - 23:48

Unregistered1939
  • Unregistered1939
  • Beroende

  • 1 045 inlägg
  • 0
Min grabb är snart fyra

Sedan han var 3 har han fixat sätta igång allt och han fixar själv med filmer och tv
Dock får han inte använda projjen om inte jag är med, trots att han skulle fixa det med

Lär barnen hur de skall göra, så behöver ni inte vara rädda för att de skall förstöra något

Maveric :lol:

Ps. han fixar även allt med sin Wiikonsoll och lär mamma hur man gör med Iphone
och kan alla iphonespel. Dock får han bara spela 30-45 minuter varannan dag.

Redigerat av Unregistered1939, 10 december 2010 - 23:51.


#53

Postad 11 december 2010 - 10:16

Unregistered6df60672
  • Unregistered6df60672
  • Veteran

  • 1 811 inlägg
  • 0
Jag har kollat på TV-bänkar som är högre för att han inte ska komma åt. Det kanske går att hänga upp TV:n annars men väggen är tunn och jag har inga verktyg. Frontglaset till panasonics plasmor har ändå fått beröm för att vara stryktåliga så jag får hoppas det håller.

Jag har en simpel ljudanläggning där jag förut hängde upp surroundhögtalarna på väggen. Han rev ner dem... :lol: Han drog i sladdarna men kunde också klättra upp i soffan och nå dem. Tur att den inte är dyr. Har beslutat mig för att vänta med att köpa en bättre anläggning tills han är typ 3 eller nåt så han inte är på dem hela tiden. Skulle inte vilja ha en 15 000 kr ny anläggning som kraschas. Det räcker med att han slår på CD-spelaren och trycker igång digitalboxen om vartannat....

#54

Postad 11 december 2010 - 10:39

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Jag har kollat på TV-bänkar som är högre för att han inte ska komma åt. Det kanske går att hänga upp TV:n annars men väggen är tunn och jag har inga verktyg. Frontglaset till panasonics plasmor har ändå fått beröm för att vara stryktåliga så jag får hoppas det håller.


Själv körde jag med Ikeas Bonde Tv bänk. Luckan gömde enheterna och barnen kunde inte pilla på dem. satte även kanallister för högtalarnas kablar som hängde på väggarna vilket ledde till att de inte kunde rycka ner dem.

Sedan är det ju bara att försöka "tjata" på dem att vad som är INTE röra och sådant" :lol: Det tar sig till slut :( Själv har jag hjälp av min fyråring nu som säger till sin lillebror att det är "aj aj" när han rör tvn :D



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.