Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 5 - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

3764 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2801

Postad 15 oktober 2020 - 11:03

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

USB-C på framsidan? Löser båda problem!


👍

#2802

Postad 15 oktober 2020 - 14:40

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

https://www.neogaf.c...nds-on.1570749/

;)


Herregud vilken tråkig tråd. DF får väl göra vad dom vill, man kan ju välja att se något annat.
För mig var videon intressant, jag följer inget Sony relaterat förutom trådarna här på MHB och jag hade ej sett ps5 teardown innan, sen att dom inte hade nån data är ju inte deras fel, är ju ingen som har.
Märkligt gnäll imo.

#2803

Postad 15 oktober 2020 - 14:49

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 1
First Look at the PlayStation 5 User Experience

https://www.youtube....h?v=7TBPrYJDoDE


Redigerat av Zerox_no1, 15 oktober 2020 - 14:50.


#2804

Postad 15 oktober 2020 - 15:32

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
Ser nice ut 👍

#2805

Postad 15 oktober 2020 - 16:48

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

För mig var videon intressant


Thats the point. :)

Redigerat av pacman, 15 oktober 2020 - 17:09.


#2806

Postad 15 oktober 2020 - 21:20

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

First Look at the PlayStation 5 User Experience
https://www.youtube....h?v=7TBPrYJDoDE


Ser ju bra ut.

#2807

Postad 15 oktober 2020 - 22:20

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Såg riktigt schysst ut :)



#2808

Postad 16 oktober 2020 - 09:39

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Kan man förhandsköpa PS5 launch-spelen på Playstation Store på nått sätt eller måste man faktiskt vänta tils man har en PS5?



#2809

Postad 16 oktober 2020 - 09:50

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

  • 1 109 inlägg
  • 1

Kan man förhandsköpa PS5 launch-spelen på Playstation Store på nått sätt eller måste man faktiskt vänta tils man har en PS5?

Dom ska ju göra om storen den 19:e oktober, kanske blir möjligt efter det?



#2810

Postad 16 oktober 2020 - 17:11

Subs2000
  • Subs2000
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0

Kan man förhandsköpa PS5 launch-spelen på Playstation Store på nått sätt eller måste man faktiskt vänta tils man har en PS5?

Vad är vinsten i att göra det när du inte kan preloada det vilket fall?

Du måste ju ändå leta upp spelet i storen för att ladda ner det och då är det ju bara några extra tryck för att köpa det samtidigt. 

Eller något jag missar?



#2811

Postad 16 oktober 2020 - 17:20

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Ingen annan vinst än att jag tänkte köpa några spel nu som jag vet att jag vill ha. Då slipper jag ut med alla pengar sammtidigt nästa månad. Men visst jag kan ha pengarna på konto det går också fint, jag bara undrade om jag kunde köpa nu, det är ju bara en månad kvar så.

 

Tyckte det skulle vara kul att kunna browsa lite spel också och se vad dom olika deluxe-utgåvorna var. Kanske man skulle se fler datum på andra förhandsköp också på spel so kommer efter launch osv..



#2812

Postad 19 oktober 2020 - 10:22

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Jag tror PS5 kommer bli riktigt bra, men jag har tänkt på en del saker runt vad som är förmedlat:
 

1. Angående krafthanteringen.
Jag undrar hur detta igentligen fungerar. Det Cerny säger rakt av är att den skal gå med konstant power och ha klockfrekvenserna nära max stort sett hela tiden. Detta blir ju väldigt bokstavligt talat och som har påpekats betyder ju inte detta att den går på max hela tiden det vore idiotiskt (och ge världens dåligaste power-rating för en konsumentprodukt), man tänkte väl mer en "max vid gaming" eller liknande, men nu har jag sett på "road to ps5" igenn, samt de DF-videor och andra quoter från intervju med Cerny som ligger på nätet.

 

Det Cerny säger har tagits alltför bokstavligt "we run at essentially max power" är bara för att måla upp en skillnad mellan max och variabel klocka, och inte bokstavligt talat hela tiden i alla spel.

 

Vad jag tror, är att konsolen helt enkelt har en "power cap" dvs ett max tak för hur mycket kraft den kan ge totalt. Kylningen är så anpassad för detta då fläkten också sägs gå i en konstant hastighet. Detta tak går inte på klockfrekvens utan på workload, då ett chip kan arbeta med max klockfrekvens men ändå ha en lättare eller tyngre sak den ska utföra. Så hur mycket kraft den drar är absolut variabelt, och till och med mera variabelt än det varit innan. Detta med nedklockning och att kunna låna outnyttjad kraft från CPU är då på grund av 3 saker:

* Den måste klocka ned om den når power limit
* Den ska kunna klocka ned om den inte behöver köra max klocka (spara ström och kylning)

* Konsolen är mycket mer dynamisk än vanligt mtp hur den kan fördela kraften innanför budget

Så varför dom gjort det så här är för att få förutsägbarhet (vilket är negativt mtp performance). Men sammtidigt har dom utarbetat ett system som kan utnyttja maximalt på ett mera dyanmiskt sätt, dvs kräma ut allt dom kan (vilket är positivt mtp performance).

 

CPU och GPU har totalt en max budget av kraft de drar vid maxklocka och max arbete. CPUn kommer kanske ha det lite chill en stund framöver då den är overpowered jämfört med lastgen så det kan ju vara att GPUn får mera av denna budget en tid framöver.

 

Det ryktas nu om mätningar av temp vid olika spel och scenarier och att Sony ska kunna justera fläkten via firmware om detta behövs. Internet får det direkt att låta som att den ska varvas upp, men vi har ingenting som tyder på detta så det kan likagärna vara att den ska varvas ned, eller få flera lägen, eller någonting annat som vi inte vet om.

 

2. Custimeringar?
Det snackas väldigt mycket om "custom" från Sonys sida, nästan så man får en bild av att dom startat från scratch och 80% är annorlunda än AMDs egentliga arkitektur. Men ju mer jag jämför konsolerna desto mer tycker jag att dom är ganska lika. Smartshift f.eks ligger ju i arkitekturen.

Jag har försökt finna vad som är custom HW på ljud och dekomprimering och klarar igentligen inte finna någonting annat än vad som sägs ligga på I/O-delen på APUn. Det är också svårt att se vad som bara lyfts fram av dena ena parten utan att det nödvändigtvis betyder att det inte finns hos den andra. "Custom decompressor" f.eks låter ju fett och den beskrivs ha ekvivalenten av 9 zen2-kärnor, men om man ser på XSX så har den ju faktiskt stort sett samma dekomprimeringsfart.

 

Tempest engine låter ju också som ett eget chip, men när man läser mer så är det baserat på AMD GPU så kanske den sitter på APU den med. XSX har också 3d ljud. Är detta helt enkelt software som skiljer bara?

 

3. SSDn
Denna är beskriven som sjukt custom. Men om man gräver riktigt djupt så ser det igentligen bara ut som att Sony har använt lite mer pengar på snabbare flash, DDR-buffer och en kontroller som kan pusha det i riktig fart, ihop med 6stk prioriteringar (till skillnad från standard 2). XSX ser ut att ha billigare flash (SK Hynix QLC?), ingen DDR-buffer och en kontroller som inte är lika kraftig (Phison E19T). Att Sony kallar sin kontroller custom kan ju helt enkelt betyda att istället för att köpa Phison E18 off the rack som då hade blitt "för snabb" så har de bett samsung tillverka en som klarar just den fart dom behöver och att detta blev billigare än en E18 (f.eks).

 

Så hittils är det igentligen inte så mycket custom, endast användelse av delar som klarar en viss spec (plus de 6 prioriteringarna), men så kommer vi till HW-decompressor och DMA-kontroller som båda sitter på I/O-delen och vad är det som säger att inte detta också är AMD-arkitektur och kanske finns på XSX också?

 

4.

Missförstå mig rätt, det kan absolut vara så att Sony och AMD har jobbat ihop för att utveckla teknik som sitter i PS5 och som MS inte ens visste om att Sony hade. Jag försöker bara se lite förbi vad som är marknadsföring och vad som faktiskt är det jag lägger i ordet "custom". Det hintas om att Sony och AMD har kommit fram till bra teknik som kanske AMD t.o.m har implementerat i Radeon, det vore ju kul om det nämns något om detta på Radeon-launch den 28. annars får vi nog vänta ganska länge tills någon river isär en PS5 och går djupt ned i gröten.


Redigerat av Demon Slayer, 19 oktober 2020 - 10:30.


#2813

Postad 19 oktober 2020 - 13:01

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 2

3. SSDn

Denna är beskriven som sjukt custom. Men om man gräver riktigt djupt så ser det igentligen bara ut som att Sony har använt lite mer pengar på snabbare flash, DDR-buffer och en kontroller som kan pusha det i riktig fart, ihop med 6stk prioriteringar (till skillnad från standard 2). XSX ser ut att ha billigare flash (SK Hynix QLC?), ingen DDR-buffer och en kontroller som inte är lika kraftig (Phison E19T). Att Sony kallar sin kontroller custom kan ju helt enkelt betyda att istället för att köpa Phison E18 off the rack som då hade blitt "för snabb" så har de bett samsung tillverka en som klarar just den fart dom behöver och att detta blev billigare än en E18 (f.eks).

 

Så hittils är det igentligen inte så mycket custom, endast användelse av delar som klarar en viss spec (plus de 6 prioriteringarna), men så kommer vi till HW-decompressor och DMA-kontroller som båda sitter på I/O-delen och vad är det som säger att inte detta också är AMD-arkitektur och kanske finns på XSX också?

Alltså custom betyder att det är en (för Sony) specialdesignad lösning. Inte att det är omöjligt att nån annan att göra nått lika bra eller bättre...

 

Så ja, kontrollern är en speciallösning som jobbar över 12 kanaler.(ijmf med 4 och 8 i E19 resp E18 tex) Trotligtvis har den varit färdig ett bra tag, vilket utesluter tredjepartslösningar som har börjat dyka upp först nu (dessutom så kan det ju vara så att denna "breda" lösning tillåter dem att använda lite enklare/långsammare NAND-chip). Det kan inte bli så mkt mer custom än så...skulle väl vara om Sony hittat på egna NAND chip då men det är ju inte riktigt direas buisness.



#2814

Postad 19 oktober 2020 - 13:03

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

"PS5 sales to surpass 200 to 300 million units in 5 to 6 years, analyst says… Sony’s PS5 sales are predicted to surpass 200 to 300 million in 5 to 6 years with the console potentially selling more than 600 to 700 Million units in the future."

 

https://my1sttoday.c...n-5-to-6-years/

 

Jo men tjenare. Lite smått orealistiskt kanske ;)


Redigerat av Svante Skoog, 19 oktober 2020 - 13:03.


#2815

Postad 19 oktober 2020 - 18:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Vadå, tror du inte det blir den mest säljande stationära konsolen någonsin (med bred marginal)?

😂

#2816

Postad 19 oktober 2020 - 19:32

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Alltså custom betyder att det är en (för Sony) specialdesignad lösning. Inte att det är omöjligt att nån annan att göra nått lika bra eller bättre...

 

Så ja, kontrollern är en speciallösning som jobbar över 12 kanaler.(ijmf med 4 och 8 i E19 resp E18 tex) Trotligtvis har den varit färdig ett bra tag, vilket utesluter tredjepartslösningar som har börjat dyka upp först nu (dessutom så kan det ju vara så att denna "breda" lösning tillåter dem att använda lite enklare/långsammare NAND-chip). Det kan inte bli så mkt mer custom än så...skulle väl vara om Sony hittat på egna NAND chip då men det är ju inte riktigt direas buisness.

Ja men det är ju absolut custom. SSDn är väl den delen som är mest special.

 

Undrar fortfarande hur mycket av I/O-delen som inte finns på XSX dvs:

 

1584564092_PS5-SSD-a-master-pillar-in-the-architecture-of-the-1024x576.jpg



#2817

Postad 19 oktober 2020 - 20:37

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Tydligen var ryktet om 664gb ledigt utrymme sant.
https://www.psu.com/...r-internal-ssd/

Edit: Kollade på videon och det var ju inget som konfirmerades alls.

Redigerat av La Cucaracha, 19 oktober 2020 - 20:41.


#2818

Postad 19 oktober 2020 - 21:12

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

En 2TB SSD kostar 3600 kr till PS5, ändå helt ok, så har man 2,6 TB istället.. 

 



#2819

Postad 19 oktober 2020 - 21:44

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

En 2TB SSD kostar 3600 kr till PS5, ändå helt ok, så har man 2,6 TB istället.. 

 

Vilken SSD är det?



#2820

Postad 20 oktober 2020 - 02:14

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Sony kommer stödja PS4 i fyra år till.

https://www.washingt...5-retail-units/



#2821

Postad 20 oktober 2020 - 10:36

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 1

En 2TB SSD kostar 3600 kr till PS5, ändå helt ok, så har man 2,6 TB istället..


Sony har väl inte annonserat vilka ssd som fungerar än eller ens vilka prestanda krav som finns?

WD har iofs gått ut med att deras Black SN850 är PS5 kompatibel och där kostar 2TB 5500kr utan heatsink som jag antar man kommer behöva i PS5.

#2822

Postad 20 oktober 2020 - 12:34

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Skulle tro att man får mycket mer för pengarna att vänta bara til sommaren eller så. Jag har inget behov att utöka minnet innan jag verkligen måste och startar då med 1TB tror jag. PS4-spel kan man spela från en extern usb-disk.


Redigerat av Demon Slayer, 20 oktober 2020 - 12:37.


#2823

Postad 21 oktober 2020 - 10:51

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
En fråga: vad är egentligen meningen med ps5 kameran? Den stödjer inte psvr och inte finns det några spel för den.

#2824

Postad 21 oktober 2020 - 11:14

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

En fråga: vad är egentligen meningen med ps5 kameran? Den stödjer inte psvr och inte finns det några spel för den.

När du ska streama dig själv, videochatt m.m.



#2825

Postad 21 oktober 2020 - 12:01

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

När du ska streama dig själv, videochatt m.m.


Aha ok. Det tänkte jag inte ens på. Jag är väl för gammal =)

#2826

Postad 21 oktober 2020 - 18:42

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Nu har jag en (vanlig) ps4:a som körs på en projektor med 1080p utan HDR.
Har dessutom en Xbox One X på en 4k-tv.
Projektorbilden är ju stor och maffig till min ps4, men Xboxens bild är mindre men knivskarp (enligt mig).

Men om jag skulle införskaffa en PS5:a, skulle jag "förlora" för mycket fördelar av grafiken mm då projektorn inte fixar mer än 1080p och saknar HDR?
Bör storleken bytas ut mot en bättre (men mindre) bild?

Har tyvärr inte en miljon kronor att lägga på en 4k-projektor med HDR.

#2827

Postad 22 oktober 2020 - 02:12

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Nu har jag en (vanlig) ps4:a som körs på en projektor med 1080p utan HDR.
Har dessutom en Xbox One X på en 4k-tv.
Projektorbilden är ju stor och maffig till min ps4, men Xboxens bild är mindre men knivskarp (enligt mig).

Men om jag skulle införskaffa en PS5:a, skulle jag "förlora" för mycket fördelar av grafiken mm då projektorn inte fixar mer än 1080p och saknar HDR?
Bör storleken bytas ut mot en bättre (men mindre) bild?

Har tyvärr inte en miljon kronor att lägga på en 4k-projektor med HDR.

 

Kompisen har något liknande och jämfört med min 85" 4K tv så tappar han extremt mycket bildmässigt.



#2828

Postad 23 oktober 2020 - 14:40

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

https://www.platestation5.com/



#2829

Postad 24 oktober 2020 - 09:31

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

 

Snyggt med matt svart men man skulle ju vilja kunna köpa den där blanka svarta saken i mitten av konsolen i samma färg som plattorna.



#2830

Postad 27 oktober 2020 - 15:05

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0
En unboxing video. Den verkar va redigt tung också. Ser inte ut som att det runda stödet behövs, när man har maskinen i vertikalt läge, iaf inte den med läsaren.

https://youtu.be/QtMzV73NAgk

Fan va liten PS4 Pro ser ut i jämförelse :D

#2831

Postad 27 oktober 2020 - 18:25

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 1
Så länge den är tyst är jag nöjd. Skulle den låta som en PS4a med den där storleken så kommer jag sälja den på blocket.

#2832

Postad 27 oktober 2020 - 19:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Ser bra ut. Nu gäller det bara att få tag på en, he,he.



#2833

Postad 27 oktober 2020 - 19:56

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Fick chock pånytt över hur stor den är så mätte min Playstationhylla, som visar sig ha 10,4cm plats. :wacko:

 

 

 

Bifogad fil  psize.PNG   14,26K   0 Antal nerladdningar



#2834

Postad 27 oktober 2020 - 23:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Xbox Series och PS5 bredvid varandra för de som inte sett.

 

https://www.resetera...by-side.313756/



#2835

Postad 28 oktober 2020 - 19:58

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0

Feber har fått tag på en PS5: https://feber.se/spe...2uL6xOc_mRPLmMs



#2836

Postad 28 oktober 2020 - 21:59

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Ny app ska släppas idag

 

https://youtu.be/peX9k5wMqWk



#2837

Postad 28 oktober 2020 - 22:23

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Ps5 är verkligen ful, kommer köpa en Slim när den kommer, dessutom passar inte vitt in i min hylla då jag har allt i svart.

#2838

Postad 28 oktober 2020 - 22:59

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Digital Foundry testar DualSence kontrollen och Astro's Playroom:

 

https://www.youtube....h?v=cOxuvUJ84Yk



#2839

Postad 28 oktober 2020 - 23:12

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

asobo de som gjorde ms flight simulator 2020?



#2840

Postad 28 oktober 2020 - 23:47

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

PS5:an ser alldeles för klumpig ut. Däremot ser kontrollen bättre ut än någonsin, större vilket är bra eftersom tidigare har varit för små. Förhoppningsvis bättre spakar också. Det är ju många som är positiva till den.



#2841

Postad 29 oktober 2020 - 00:59

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

  • 225 inlägg
  • 1

En unboxing video. Den verkar va redigt tung också.

Ja hela 4,5 kg, knappt man orkar lyfta den ;)  (series X verkar ligga på 4,45 kg enligt prisjakt)


Redigerat av MattEng76, 29 oktober 2020 - 01:00.


#2842

Postad 29 oktober 2020 - 06:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Den är inte vacker men inte heller så ful som nya xboxen. Om båda är tysta så har ändå båda gängen gjort ett lysande jobb med designen. Det är lättare att dölja ett fult utseende än att dämpa oljud. Personligen har jag maskinen bakom mig och kommer aldrig att titta på den utom när jag städar.



#2843

Postad 29 oktober 2020 - 11:33

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Klart den fulaste konsollen på senare år. Jag som inte gillade PS4, men den här kostiga "vasen" får man ju gömma under soffan.



#2844

Postad 29 oktober 2020 - 11:54

aperitif
  • aperitif
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0

Ps5 är verkligen ful, kommer köpa en Slim när den kommer, dessutom passar inte vitt in i min hylla då jag har allt i svart.

Ploppa loss sidorna och spraya svart.....done

#2845

Postad 29 oktober 2020 - 11:58

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 4

Va folk hänger upp sig på designen. Ska ni spela på den, eller ska ni bara stirra på konsollen? ;)



#2846

Postad 29 oktober 2020 - 14:59

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Fanns väl svarta sidor att beställa från tredjepart redan nu?

#2847

Postad 29 oktober 2020 - 15:18

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Sminka en gris alltså ;)

#2848

Postad 29 oktober 2020 - 15:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Jag bryr mig inte om design men den ser ju bloated ut. Säkert inte lika illa irl och inget som förhindrar ev köp :)

#2849

Postad 29 oktober 2020 - 15:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Ny gameplay trailer av Demon's Soul :)

 

https://www.youtube....h?v=C7NqSTQvRBw



#2850

Postad 29 oktober 2020 - 17:48

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 1
Fan nya handkontrollen har fått mig att känna mig lugn med PS5. Ser ju ruskigt skön ut och DF videon sålde in den ännu mer 👍



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.