Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Star Wars: The Old Republic

188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Star Wars: The Old Republic (PC) (PC-spel) 6 6,44 (8) 229:-
1 relaterade trådar

#51

Postad 05 januari 2012 - 21:23

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
400 spänn är ju aningen tradigt att pröjsa för ett spel man inte riktigt vet om man vill spela vidare på eller inte sen :/

#52

Postad 05 januari 2012 - 21:42

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
120 spänn i månaden kostar det. Får en månad gratis när du köper.

#53

Postad 06 januari 2012 - 00:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

400 spänn är ju aningen tradigt att pröjsa för ett spel man inte riktigt vet om man vill spela vidare på eller inte sen :/


Nja. Det är mer speltid i det här spelet än i ett vanligt spel som knappt håller i ett par dagar ;)

#54

Postad 06 januari 2012 - 22:34

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0

Nja. Det är mer speltid i det här spelet än i ett vanligt spel som knappt håller i ett par dagar ;)


Men är det kul o levla då? Stora problemet jag har med wow är ju att levladet är så jävla trist och spelet börjar inte förren man kan raida.

#55

Postad 07 januari 2012 - 00:41

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Nja. Det är mer speltid i det här spelet än i ett vanligt spel som knappt håller i ett par dagar ;)


Beror väl på hur man ser på det. Det kostar 400 kr att testa spelet och sen betala över 100 spänn per månad om man vill kunna fortsätta.
Jag hade förmodligen aldrig börjat spela wow om det inte vore för gratis testvecka. :)

#56

Postad 07 januari 2012 - 02:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Wow hade inte heller gratis testvecka i början. Tror inte de hade det ens första året så isf får du vänta.

#57

Postad 07 januari 2012 - 15:15

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Wow hade inte heller gratis testvecka i början. Tror inte de hade det ens första året så isf får du vänta.


Vet det, och jag testade aldrig då heller :) Menar bara att de förmodligen hade vunnit på att ha det. Eller så chansar de på att folk ska testa och sen inte kunna slippa ändra sig.

#58

Postad 07 januari 2012 - 19:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
har nog mer att göra med att belastningen är hög så de ka helt enkelt inte släppa i en massa gratisspelare innan de vet hur mycket serverkapacitet de kommer behöva.

lvl 50 sith sorceror idag ;)

#59

Postad 07 januari 2012 - 22:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

lvl 50 sith sorceror idag ;)


Värt pengarna ?
Kört wow lite seriöst sista veckorna men inget jag riktigt fastnade för.

#60

Postad 07 januari 2012 - 23:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Absolut värt det. Har precis köpt time card för två månader till

EDIT: fixade stavningen lite. Blir lite fel ibland när man knappar på ipad. Är inte riktigt vän med tangentbordet alla gånger.

Redigerat av Unregistereddc471864, 08 januari 2012 - 09:30.


#61

Postad 07 januari 2012 - 23:45

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0

absolut värt det precis köpa time card för två månader till

Trodde inte du skulle spela mer än gratismånaden? Vad ska du göra nu när du är lvl 50 då? Nya klasser?

#62

Postad 08 januari 2012 - 01:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Minsann.

jag kommer bara spela de här 30 dagarna dock. tänker inte fortsätta betala.


Å andra sidan skulle han spela till D3 släpps också.

Men vad Radiozo säger och förutspår och vad han gör och vad som händer stämmer inte alltid ;)

#63

Postad 08 januari 2012 - 07:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Så är det. D3 släpps uppenbarligen inte förän tidigast i sommar.
Det blir väl att hålla på med crafting lite kanske, spela upp lite alts (har 3 andra som jag spelar lite då och då), levla pvp ranking, maxa companions affection.

Just nu får jag dock inte ens igång SWTOR. Känns som disken håller på att ge upp. Håller på att scanna den för trasiga sektorer nu. Blir nog en tur til webhallen i eftermiddag. En ny snabbare disk är ju dock aldrig fel.

EDIT: nevermind nu funkade det igen. Vet inte det har med chkdsk att göra eller om det var problem på serverside men nu är jag inne i spelet igen.

Redigerat av Unregistereddc471864, 08 januari 2012 - 07:06.


#64

Postad 09 januari 2012 - 09:41

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Finns ju lite för mycket att göra känns det som. Man kan ju glömma att köpa alla tradeskill recept och att crafta hela tiden om man inte har slicing så man får ihop nog cash, annars räcker inte pengarna till skills :P Kör man annat än story missions och någon flashpoint ( instans ) här och där levlar man ifrån class quests osv. Men det finns då att göra till 50 sen börjar grinden. Inga raids värda att nämna och hm ( hardmode ) är ju inte speciellt hard.

#65

Postad 09 januari 2012 - 09:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nja pengar är inget problem vid lvl 50. Man får massor från daylies eller så kan man campa en kista medans man levar en alt ;) Har en nice kista jag campar som ger 6-7000 credits var 20:e minut samt gröna, blå och orange items då och då ;)

Jag har inte testat ngn annan flashpoint än black talon. Har nästan uteslutande kört solo-quests så jag har massor att prova senare

Redigerat av Unregistereddc471864, 09 januari 2012 - 09:57.


#66

Postad 09 januari 2012 - 22:09

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
Flashpoints är ju det roligaste. Är då man får möta många bossar och vissa uppdrag är långa och riktigt svåra även med 3 andra spelare. Kör nog lite för många för jag är högre lvl än alla andra quests så jag får mindre exp än vad man ska få. Fick 5 exp för ett uppdrag (om questet är grått är det lika bra att kasta bort det alltså). Spöade en world boss också med 24 spelare i gruppen (max). Man får bara 1-2 sällsynta (rosa) föremål för jobbet men jag hade tur att få ett av dem :) Tog lite över en timma men det är väl det man sysslar med hela tiden när man är lvl 50 antar jag för att få de bästa föremålen.

#67

Postad 10 januari 2012 - 04:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jo det får bli sånt senare. Har fortfarande inte gjort klart min klass-quest så jag ska ta det först.

#68

Postad 10 januari 2012 - 09:17

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
cash är inget problem på lvl50, men om man ska crafta så man kan göra saker som är värda för ens level under upplevlingen samt köpa alla skills så får man det snålt. Om man inte drar iväg och campar kistor förstås. Men känns ju lite skevt att man ska måsta göra det etc.

#69

Postad 10 januari 2012 - 11:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag har 3 alts med crafting att underhålla så det kostar en del ;) En alt till sen har jag nog nästan alla crew skillsen. Tror det är 16 totalt eller så.

#70

Postad 10 januari 2012 - 12:38

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
Om man byter crew skills så kan man inte byta tillbaka igen utan att den nollställs eller? Har archaelogy, artifice och treasure hunting. Men grejerna jag kan crafta med artifice är skit jämfört med vad jag redan har hittat. Treasure hunting är väl okej då man kan hitta companion gifts och lockboxar som kan innehålla bra saker om man har tur. Vad menar ni med att campa kistor? Typ bara stå vid en kista och vänta tills den går att öppna igen eller?

Redigerat av Freezard, 10 januari 2012 - 12:39.


#71

Postad 10 januari 2012 - 13:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tar du bort en skill så blir du av med alla poängen i den skillen.

Ja. Kistor spawnar var 20:e minut.

#72

Postad 11 januari 2012 - 09:24

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
finns kistor som spawnar på 8 minuter :P

den enda crewskill som är värd det på lvl 50 och om man inte levlar den i takt med sin egen level ( blir svindyrt utan att campa kistor ) är biochem i nuläget i alla fall.

#73

Postad 11 januari 2012 - 10:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Värt och värt. Jag håller på med crewskills för att det är kul. Credits finns det i överflöd så man håller knappast på med crewskills för att tjäna mer credits ;)

Min rekommendation är att levla cybertech till 400 och skapa speeders ni vill ha, skepp delar samt granaterna som aldrig tar slut. Sen kan ni dumpa cybertech och köra biochem istället. Cybertech-prylarna kräver nämligen inte att man har skillen för att kunna använda dem.

Redigerat av Unregistereddc471864, 11 januari 2012 - 10:13.


#74

Postad 11 januari 2012 - 10:55

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Du måste levla riktigt långsamt. Spelar man i normal takt och skickar ut sina crewmembers på crewskills har man inte råd med att träna upp sina skills ens. Inte för att det är dåligt att levla långsamt, men att säga det finns credits i överflöd innan man blir högre level ( om man inte campar kistor ) är väl inte riktigt sant?

Jag hade stora problem innan man kom upp i level i alla fall, fick sluta med crewskills för att ha råd med skills.

#75

Postad 11 januari 2012 - 11:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Va? Jag är lvl 50 sedan ett tag. Credits finns i överflöd när man är i hög lvl. Finns inget att köpa ändå.

#76

Postad 12 januari 2012 - 09:36

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Ja alltså vad jag menar är att, man har inte överflöd med credits när man levlar upp. Om man inte campar lite kistor eller har slicing. På lvl 50 är det ju inga större problem. Men skickar man ut sina crewmembers på crewskill missions hela tiden medan man levlar upp har man inte råd att träna alla skills.

Tror vi säger samma sak fast lite missförstånd bara :)

#77

Postad 12 januari 2012 - 10:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ja jo jag var väl lite otydlig iofs. Jag körde scavening, slicing, archelogy till lvl 50. Fick man massa material att sedan använda när man gav sig på andra skills.

#78

Postad 12 januari 2012 - 15:27

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
Tja jag craftar hela tiden och har överflöd av credits vid lvl 27. Fast jag kör ju treasure hunting och artifice så jag förlorar inte mycket på det. Det enda jag har köpt är en speeder bike, alla skills och en inventory upgrade. Fast har börjat köpa och sälja grejer på galactic trade nu, de lägger upp mycket bättre föremål där än vad som normalt går att köpa. Brukar inte vara så himla dyrt heller. Köpte till exempel en relic för 1000 spänn och jag har aldrig ens sett en förut. Bra att köpa crafting material där också.

#79

Postad 13 januari 2012 - 08:03

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Jag måste suga, för om jag skickar ut min robot hela tiden på gathering missions samtidigt som jag levlar, finns det inte en chans någonstans att jag har råd med alla tradeskill recept och skils i takten man går upp. På min alt sith sorcerer.. har artifice treasure hunting och archeology. Har khem val som tank, så skickar bara ut en companion. Eller så har jag tagit fel crewskills på denna. Spelar egentligen ingen roll då jag kan maila över credits. Men ville testa om det upplevs på samma sätt nu som första varvet upp etc. Och det gjorde det :>

#80

Postad 13 januari 2012 - 09:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nej håller man på med massa crafting under tiden man levlar så blir det nog ganska snålt. Det gjorde inte jag. Körde bara gatheringskills. slicing är schysst då det finns en hel del slicing nodes överallt som innehåller cradits. Sen köpte jag aldrig ngn utrustning. Använde bara drops och grejjer jag fick för commendations.

Just nu vid lvl 50 har jag köpt alla skills, alla license för mounts, har 4-5 olika mounts. 3 alts som jag skickat ett par hundra tusen credits till för crafting och ändå har jag nästan en miljon credits.

Har stött på lite problem nu då man behöver crafting material som bara droppar från bossar i operations eller hard mode flashpoints. Har ingen att spela med heller så det skiter nog sig ;) Guilden jag är med i är jag ensam på lvl 50.

#81

Postad 13 januari 2012 - 16:34

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0

Jag måste suga, för om jag skickar ut min robot hela tiden på gathering missions samtidigt som jag levlar, finns det inte en chans någonstans att jag har råd med alla tradeskill recept och skils i takten man går upp. På min alt sith sorcerer.. har artifice treasure hunting och archeology. Har khem val som tank, så skickar bara ut en companion. Eller så har jag tagit fel crewskills på denna. Spelar egentligen ingen roll då jag kan maila över credits. Men ville testa om det upplevs på samma sätt nu som första varvet upp etc. Och det gjorde det :>

Men hur mycket använder du treasure hunting då? Jag har samma crafting skills som du och brukar skicka ut två-tre kompanjoner på att samla lockboxes. Man får lite roliga föremål då och då och förlorar inga credits. Archaeology har jag inte använt mycket utan den har levlat sig själv genom att plocka upp kristallnoder etc. Får mest skit och inte det jag vill ha när jag använder archaelogy, är mest Fire Nodes som jag behöver för att crafta blå föremål (enklare att köpa dem för 20 spänn styck på galactic trade), men allting jag kan crafta är ju skit ändå. Mods på level 5 när jag redan har level 9-10 i mina föremål? Nej tack...

izikiel kan man crafta enkla recept hela tiden och ändå gå upp i artifice? Spelar ingen roll hur svåra de är att crafta?

Artifice: 72
Archaeology: 138
Treasure Hunting: 127

#82

Postad 14 januari 2012 - 07:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
yay fick mitt första champion item. tog bara två dagar och 11 champion bags

#83

Postad 14 januari 2012 - 08:19

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
gah blir avis d: provade köra lite men min dator verkar inte klara av spelet.. ):

#84

Postad 16 januari 2012 - 08:02

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Men hur mycket använder du treasure hunting då? Jag har samma crafting skills som du och brukar skicka ut två-tre kompanjoner på att samla lockboxes. Man får lite roliga föremål då och då och förlorar inga credits. Archaeology har jag inte använt mycket utan den har levlat sig själv genom att plocka upp kristallnoder etc. Får mest skit och inte det jag vill ha när jag använder archaelogy, är mest Fire Nodes som jag behöver för att crafta blå föremål (enklare att köpa dem för 20 spänn styck på galactic trade), men allting jag kan crafta är ju skit ändå. Mods på level 5 när jag redan har level 9-10 i mina föremål? Nej tack...

izikiel kan man crafta enkla recept hela tiden och ändå gå upp i artifice? Spelar ingen roll hur svåra de är att crafta?

Artifice: 72
Archaeology: 138
Treasure Hunting: 127


Jag har 300 i artifice på lvl 31 med alt. kan crafta lvl 37 hilts, så man måste ligga före. Det är då det kostar.

Nej du ser på cirkeln bredvid receptet om du får skillup eller inte. orange-gult grått? kanske grönt också inte säker. Men gråa recept ger inte skillup. Sen måste man ju crafta en massa gröna.. reverser engineera för att få blått recept. Sen crafta massa blå, reverse engineera för att få lila recept. Sen crafta lila tills man får en "crit" craft så man får ett lila med en mod-slot i :P Jäkla jobb och dyrt att skicka ut alla på gathering missions.

Men det känns ändå som att crafting mest är till för att levla alts sen. För man får ju i princip upgrades av quests som är bättre hela tiden.
Kör man flashpoints så är gearen löst utan problem. Kan dock tänka att cybertech för ship-upgrades kan vara deal även senare. Lila gemstones för att crafta epic recept kostar runt 10000 styck på grade4 på min server iaf. Så känns lite dyrt :P

#85

Postad 16 januari 2012 - 09:19

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Hur är det med detta, kan man spela smugglare a la Han Solo och dra iväg i sitt krispiga fraktskepp till andra planeter och solsystem?

#86

Postad 16 januari 2012 - 09:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Hur är det med detta, kan man spela smugglare a la Han Solo och dra iväg i sitt krispiga fraktskepp till andra planeter och solsystem?


Nja. Du kan inte styra ditt skepp själv men smuggler är en klass man kan spela.


Jag bävar inför 1.1 patchen nu i veckan. Jag spelar på en low pop server och nu ska de bryta ut så lvl 50 bara kan spela warzones med andra lvl 50. Det kommer mao inte bli några warzones alls på mycket länge. Bioware måste sätta igång och merga low pop servers genast om detta ska kunna fungera eller införa cross-server warzones. Tror inte jag sett 20 lvl 50 totalt under alla warzones på servern jag spelar på. Då räknar jag in bägge sidorna.

Ilum daily/weekly är bara att glömma när de kommer kräva kills av fiender för att klara questsen.

Redigerat av Unregistereddc471864, 16 januari 2012 - 09:52.


#87

Postad 16 januari 2012 - 12:24

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
Skulle säga att runt en tredjedel är lvl 50 i de warzones jag spelat. Dock är det riktigt kasst att man inte kan välja vilket av de tre olika lägena man vill spela utan det är slumpmässigt. Tycker ändå det är bra att lvl 50 får en egen liga för de dominerar alla andra som spelar. I och för sig har jag lyckats rätt bra i Huttball men tror bara det är för att det är många noobs som inte vet vad man ska göra som jag möter, även om de är hög nivå.

Märkligt val med 1.1 patchen och fokuseringen på rakghouls. Alltså är det något som jag blev riktigt trött på så var det alla rakghouls på Taris. Men jag gillar att de ska införa ordentliga uppdrag med mycket story. Flashpoints/heroics kan vara rätt svaga på den punkten. Måste säga att Athiss är det klart bästa gruppuppdragen jag kört än så länge. Riktigt kul bana med häftiga bossar.

#88

Postad 16 januari 2012 - 13:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Enda gruppgrej jag kört är Black Talon. Hittar aldrig ngn att spela med. Så få highlvls är det på den servern jag spelar på. När det är prime time så är servern medium. Alla andra tider på dygnet light. Att få ihop en grupp till en operation eller hard mode flashpoint är bara att glömma.

Därför så har jag koncentrerat mig på PVP i warzones men nu kommer de se till så jag inte ens kan spela det. Tack BioWare.

Redigerat av Unregistereddc471864, 16 januari 2012 - 13:21.


#89

Postad 17 januari 2012 - 07:34

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Verkar som rätt många kommer lägga ner efter free month, som det ser ut nu iaf!
server merges lär dyka upp rätt snart!

#90

Postad 17 januari 2012 - 10:14

w0mbat84
  • w0mbat84
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0
Själv kommer jag i alla fall sluta, tog bort min subscription igår. När man väl kommit till lvl 50...gjort hardmodes och lite operations finns det inget o göra längre... Men levlingen var det roligaste jag någonsin upplevt i ett mmo.

Kommer kankse titta tillbaka på swtor igen om några månader, se vad som hänt. Men just nu känns spelet redan rätt dött för mig, vilket är synd. Det är ett bra spel.

#91

Postad 17 januari 2012 - 14:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jepp. Det var kul till lvl 50 sen tappade man lusten totalt. Jag kommer spela en alt ett tag istället. Provar republic nu.

#92

Postad 17 januari 2012 - 20:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Gick de inte lite väl fort att komma till max lvl ?

#93

Postad 17 januari 2012 - 22:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
tja om man tycker 200 timmar är snabbt så. jag spelade typ all vaken tid i 2 veckors tid för att nå 50. idag blev det kul igen. fick ett fett ljussvärd med lila färg idag ;)

Redigerat av Unregistereddc471864, 17 januari 2012 - 22:33.


#94

Postad 18 januari 2012 - 07:36

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Det lila pvp lasersvärdet är snyggt! Jag farmar worldbossen på alderan för det vita dock :P verkar sjukt rare att få den droppen :(

#95

Postad 18 januari 2012 - 08:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Droppar den bossen verkligen det? Går det att döda den solo på lvl 50 månne? Isf ska jag prova en gång.

Idag är det maintenance 9-17. Hoppas det inte är längre än så och att patchningen går bra.

#96

Postad 18 januari 2012 - 11:12

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
Fy s*tan. Alldeles för lång downtime. Jag har ändå ingen nytta av patchen, den är ju bara till för de som är lvl 50. Kommer garanterat bli längre än kl 17. ARRRRRRR!

#97

Postad 18 januari 2012 - 11:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Fy s*tan. Alldeles för lång downtime. Jag har ändå ingen nytta av patchen, den är ju bara till för de som är lvl 50. Kommer garanterat bli längre än kl 17. ARRRRRRR!


Du kommer iofs slippa alla lvl 50 med massa pvp-expertise i warzones. Men pvp är kanske inget du gör så mycket av än?

#98

Postad 18 januari 2012 - 14:05

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0

Du kommer iofs slippa alla lvl 50 med massa pvp-expertise i warzones. Men pvp är kanske inget du gör så mycket av än?

Nej just nu gör jag inte mycket mer än att crafta :) Gör bara daily PvP. Men det är i och för sig bra att slippa alla 'pros'.

#99

Postad 18 januari 2012 - 16:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Gick de inte lite väl fort att komma till max lvl ?

200 timmars hållbarhet är absolut lite :lol:

#100

Postad 18 januari 2012 - 17:23

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 237 inlägg
  • 0
Var en hel del förändringar faktiskt förutom det de promotat. Anti-aliasing har lagts till, något som verkligen behövs (jaggies överallt). Dock fruktar jag att det tar asmycket prestanda... min Sage har dock inte blivit förändrad något, de buffade bara Shadow :(

http://www.swtor.com.../rise-rakghouls



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.