Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Posta en annons?

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 17 mars 2019 - 22:10

l_g
  • l_g
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0

Jag försökte posta en annons igår kväll. Det var den märkligaste process jag någonsin upplevt på den här sortens forum och det blev fel gång på gång så jag undrar om någon kan verifiera att den blev "rätt" i slutändan?

 

Annonsen ska ha ett pris, ett inköpspris, tre bilder, en länkad produkt, en rimlig rubrik, en kort beskrivning och Stockholm som ort.

 

Har jag lyckats?

 

Tack.

 

Och annonseringsprocessen borde strömlinjeformas på något sätt...



#2

Postad 18 mars 2019 - 09:05

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Hur ska vi veta om den blev "rätt" ?

Här är den iaf https://www.minhembio.com/l_g/375645

#3

Postad 18 mars 2019 - 10:15

Unregistered8ab46c63
  • Unregistered8ab46c63
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 1

TS: l_g!

 

När du lägger ner energi på att lägga ut en annons, varför lägger du inte ner minst lika mycket energi på att ta någon eller några bilder på det aktuella objektet som är till salu? Jag blir alltid lika förvånad när jag i annonser ser säljare som lägger ut fabrikantens/tillverkarens egna bilder istället för att ta några bilder på det aktuella objektet som är till salu. I synnerhet lägga ut tecknade bilder!??



#4

Postad 19 mars 2019 - 00:39

l_g
  • l_g
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0

TS: l_g!

 

När du lägger ner energi på att lägga ut en annons, varför lägger du inte ner minst lika mycket energi på att ta någon eller några bilder på det aktuella objektet som är till salu? Jag blir alltid lika förvånad när jag i annonser ser säljare som lägger ut fabrikantens/tillverkarens egna bilder istället för att ta några bilder på det aktuella objektet som är till salu. I synnerhet lägga ut tecknade bilder!??

Vad tror du en egen bild har att tillföra? Den blir ju bara lite sämre. Min enhet ser ut som på bilden (=inga repor etc).

 

Den tecknade bilden var för att visa vilka utgångar mm som fanns. Många föredrar att få detta illustrerat istället för en beskrivet i text (men jag hade ju även inkluderat en länk till manualen för de som föredrar det).





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.