Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tonicsmakare

Inga svar i detta ämne https://sv.wikipedia.org/wiki
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 20 mars 2019 - 20:00

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Tänkte att det finns så många trådar om väldigt mycket. Så varför inte starta en tråd om Tonicvatten med dess olika varianter.

 

Jag har sent omsider börjat smutta lite lätt på olika varianter av Tonic och lärt att uppskatta det som jag tidigare ratat bort, den finare Gin&Tonic. Det finns ju fler varianter av Tonicvatten därute än som serveras på närmaste turistfälla eller av halvtrött bartender på någon finlandsbåt.

 

Personligen gillar jag det fina i att slå i egna bubblor i Tonicsirap och på så sätt också påverka smak och upplevelsen i högre egen grad efter hur hårt jag bubblat vattnet. Ett relativt ungt svenskt märke är SweTnc-Swedish Tonic som jag inte ens googlat på. Men jag vet att de även hittat på bus med s.k. Gin&Tonicsemlor. För att inta glömma en annan grym leverantör Jack Rudy. Det finns garanterat fler märken och stilar än det som presenterats för mig. Lista gärna egna upplevelser i rangordning och eller hur ni önskar. I helgen tänkte jag damma av lite olika Tonicsirap och bubbelvattenmaskinen ordentligt tillsammans med lite torr/neutral Gin med en vän. Bilder kommer.

 

Vänligen

PML73

 





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.