Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4280 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#3851

Postad 30 april 2021 - 18:50

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Efter uppdateringen fungerar HDMI-CEC som det ska hos mig. Däremot är det förhatliga "Laddar....." tillbaka nästan oavsett vad man vill gör, beställa en inspelning, växla kanal från TV-guide, spela upp en inspelning, radera en inspelning. Hopplöst!

 

Pixelleringen på inspelningar gjorda efter uppdateringen är bättre, men pixelleringarna är kvar om än i mindre utsträckning än innan.

 

Dessutom är problemet med att gå till "förra kanalen" med bakåtpil från fjärren, åtminstone inte bättre, ibland kommer man ingenstans alls bara till svartbild, ibland till helt fel kanal och ibland faktiskt till rätt kanal.

Är du förvånad? :)



#3852

Postad 30 april 2021 - 21:50

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Ljudet på inspelningar blir väldigt lågt, min OP är direktkopplad till TVn.

Svart bild vid kanalbyte är inte ovanligt heller, detta med denna nya betaversion.



#3853

Postad 03 maj 2021 - 17:26

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Pixellering och ljudstörning vid uppspelning av inspelning är inte helt löst och en ny sak är ”Spela från början” som slutar fungera efter en dag eller två, en omstart får det att fungera igen.



#3854

Postad 03 maj 2021 - 17:29

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 1
Litt rart og få skjerm med skriften, Allente Better together når OnePlace går i rebooting, har desverre skjedd noen ganger i det siste.

#3855

Postad 03 maj 2021 - 21:13

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Ljudet på inspelningar blir väldigt lågt, min OP är direktkopplad till TVn.

Svart bild vid kanalbyte är inte ovanligt heller, detta med denna nya betaversion.

Håller med om att ljudet på inspelningar är alldeles för lågt. Dessutom finns pixeleringarna kvar på inspelat material som spelats in efter uppdateringen.



#3856

Postad 04 maj 2021 - 08:40

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

  • 592 inlägg
  • 0

Håller med om att ljudet på inspelningar är alldeles för lågt. Dessutom finns pixeleringarna kvar på inspelat material som spelats in efter uppdateringen.

Ljudet på kanalerna som inte sänder med dolby digital ljud blev också alldeles för lågt trotts boxens volym står på max.



#3857

Postad 05 maj 2021 - 07:44

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0
Kollade igår på inspelat första gången sen update,skiten kvarstår.Volymen är ett till bekymmer när man går från Tv till PS eller dvd.
Har gett upp efter nu mer än 3år med denna sketlåda.
Skäms ni inte där på Allinte?
Ni lever på TVtittning som ni inte klarar av.
Uselt.

#3858

Postad 05 maj 2021 - 08:19

Nisken
  • Nisken
  • Forumräv

  • 651 inlägg
  • 0

En ny spännade bugg efter uppdateringen av mjukvara nyligen är att ca 1/3 av alla mina inspelningar msslyckas med felkod M024 (som vi fortfarande inte har nån lista över vad felkoderna betyder....).



#3859

Postad 05 maj 2021 - 10:11

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

En ny spännade bugg efter uppdateringen av mjukvara nyligen är att ca 1/3 av alla mina inspelningar msslyckas med felkod M024 (som vi fortfarande inte har nån lista över vad felkoderna betyder....).

Hej

M024 indikerar på att det skett en krasch under inspelningen, men just varför vågar jag inte svara på. 
Ska undersöka och se om jag kan få fram något.

Återkommer. 

Mvh
Niklas



#3860

Postad 05 maj 2021 - 10:15

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Ljudet på kanalerna som inte sänder med dolby digital ljud blev också alldeles för lågt trotts boxens volym står på max.

Hej

Ang ljudnivån så har jag tagit det vidare internt för att se vad vi kan göra. 

Mvh
Niklas



#3861

Postad 06 maj 2021 - 11:29

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Dagen började bra med bild men inget ljud, löstes med en omstart.

Till lunch var det dags igen, spela från början på ett serieavsnitt från igår startade inte, återigen löst med omstart.

 

Den nya startbilden ’Better together Allente’ känns måttligt inspirerande då man omstartar på grund av problem..



#3862

Postad 06 maj 2021 - 19:14

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Fungerar det för er att spela program från början eller spela från veckoarkivet?

Det har strulat ett par dagar för mig, men en omstart har hjälpt, nu vill det inte alls fungera.

Testade med att rensa CD-appen men icke.

Nätverket är anslutet via kabel och fungerar



#3863

Postad 06 maj 2021 - 19:19

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 1

Fungerar det för er att spela program från början eller spela från veckoarkivet?

Det har strulat ett par dagar för mig, men en omstart har hjälpt, nu vill det inte alls fungera.

Testade med att rensa CD-appen men icke.

Nätverket är anslutet via kabel och fungerar

Hej

Vad händer när du försöker starta något innehåll? Fungerar tex innehåll via tex Paramount+?
Skicka PM med kundnummer.

Mvh
Niklas



#3864

Postad 06 maj 2021 - 19:36

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Hej

Vad händer när du försöker starta något innehåll? Fungerar tex innehåll via tex Paramount+?
Skicka PM med kundnummer.

Mvh
Niklas

Det blir en svart bild med programtidskalan visad nertill men visningen startar aldrig.

Nu har jag precis gjort en hel återställning och programmet jag vill se på 3an startar faktiskt (dagens The Good Doctor).

om felet kommer tillbaka så skickar jag pm.



#3865

Postad 07 maj 2021 - 14:22

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Hej

Vad händer när du försöker starta något innehåll? Fungerar tex innehåll via tex Paramount+?
Skicka PM med kundnummer.

Mvh
Niklas

Samma problem idag, pm skickat.



#3866

Postad 08 maj 2021 - 09:27

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Jag är nu rimligt säker på att boxen håller på att ta död på sig själv, detta efter att ha haft den urkopplad frÅn matningsspänning i en halvtimme.

Vid uppstart kunde jag se ett par minuter på ett program från gårdagens arkiv, bilden såg inte ut som HD, snarare en halvdålig stream för att sedan efter ett par minuter stoppa i uppspelningen med allt tätare intervall. Till slut stannade uppspelningen helt.

i detta läge försökte jag växla till live SVT1 men fick Laddar… under flera minuter tills kag drog ur strömmen på boxen.

Om ett tag ska jag montera en USB-kylfläkt under boxen, med boxen uppallad på en ställning av Lego, men det är nog bara en nödlösning för en trasig box.

 

@Allente Sverige kommentar Niklas?



#3867

Postad 08 maj 2021 - 10:55

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Så här blev det, jag har lyckats se på avsnittet i 20 minuter utan störningar:

Bifogad fil(er)


Redigerat av mhbml, 08 maj 2021 - 10:56.


#3868

Postad 10 maj 2021 - 19:59

mhbml
  • mhbml
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0

Ringde Allente support idag, han menade att problemet är ett gammalt fel som kommit tillbaka med senaste uppdateringen och att en temporär lösning kan vara att dra ur strömmen och kanske också HDMI-kabeln ett tag.

Så vad det betyder är att Allente tryckt ut en uppdatering som gör våra boxar delvis ändå mer oanvändbara..

 

Fläkten får vara kvar ett tag till tills en korrigerad programvara kommer



#3869

Postad 12 maj 2021 - 20:59

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

  • 224 inlägg
  • 0

Hur går det med Serie inspelningarna med "dövtolk" ?

Jag får fortfarande sådana med

 

Sven Åke



#3870

Postad 12 maj 2021 - 21:51

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Pixeleringar i "nederkant" när vi pausar sker dagligen nu. Knappt det går titta på utan man hoppar fram till live och missar funktionerna man betalt för i boxen... Suger fortfarande när man byter kanal, när man står kvar på den gamla kanalen fast allt visar att man bytt.

 

Skynda på med OnePlace 2!



#3871

Postad 12 maj 2021 - 23:44

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Har stadig problem med att programmering av opptak blir borte, veldig irriterende og miste opptak du regner med blir gjort.

#3872

Postad 13 maj 2021 - 04:32

kallec
  • kallec
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Efter sista uppdateringen har pixelering blivit värre. Även ljudstörningar på inspelat material.



#3873

Postad 15 maj 2021 - 19:59

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Måtte slå av og på tuneren for og bytte kanal. Blir bare verre og verre de mer disse software folka tukler med den, skrot den og begynn på nytt.

#3874

Postad 16 maj 2021 - 08:21

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Nu har jag också fått massa bildstörningar (pixlar) i nederkant av bilden. Har inte haft det tidigare.



#3875

Postad 16 maj 2021 - 10:26

clc
  • clc
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Enl. SVT ska alla program/filmer som sänds och är producerade i Dolby Digital 5.1 även visas i detta format i SVT Play.

Dock inte i OP boxens SVT play app. Endast 2.0 ljud. Kör man däremot via Apple tv får man rätt ljud i deras app.

Är detta något som man känner till och kanske kan rätta till. Har varit så länge. Kan du kolla Niklas?



#3876

Postad 16 maj 2021 - 15:39

Visby66
  • Visby66
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

Måtte slå av og på tuneren for og bytte kanal. Blir bare verre og verre de mer disse software folka tukler med den, skrot den og begynn på nytt.

Funkar det inte med +- knappen för att byta kanal? Det gör det oftast för mej när siffrorna inte funkar.



#3877

Postad 16 maj 2021 - 20:55

Unregistered995dd1dc
  • Unregistered995dd1dc
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Funkar det inte med +- knappen för att byta kanal? Det gör det oftast för mej när siffrorna inte funkar.


Pleier og virke på en av måtene, ikke denne gangen.

#3878

Postad 22 maj 2021 - 11:02

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

I går kväll körde jag TV-ljudet via mitt surroundsystem och plötsligt slog slutsteget ifrån. Samtidigt dök det upp en symbol i övre högra hörnet som visar att ljudet är i mute, en högtalare med ett streck över. Trots mute kunde jag köra ljudet via TV:n. Boxen har jag startat om flera gånger och även gjort den strömlös, dock utan att symbolen mute försvann. Nu har jag ändrat i boxens meny från flerkanalsläge till stereo och då försvann symbolen och ljudet fungerar via surroundsystemet. Har någon här på forumet råkat ut för samma problem? Är det ytterligare en bugg eller är det ett hårdvarufel på min box kanske?   



#3879

Postad 24 maj 2021 - 00:16

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
När kan man byta ut boxarna man har liggande mot en ny fungerande box som även funkar med appar
Dvs fungerar med allt som denna box inte gör?

#3880

Postad 24 maj 2021 - 06:41

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
Pixelproblemen, bilden flimrar/blir pixlad, när man ser på inspelat material fortsätter - när kommer detta att adresseras?

#3881

Postad 24 maj 2021 - 10:24

pebjn
  • pebjn
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Stora variationer i volym nu mellan olika kanaler. Tidigare har jag på TV:ns volym (Philips) legat på 6-8 på volyminställningen (full volym på boxen) för en behaglig volym. Nu får jag ändra till att ha 4 på vissa kanaler, upp till 20 på andra kanaler för att få samma volym. 

 

Det blir dessutom allt svårare att byta kanal. Allt som oftast så byter boxen inte kanal trots att det ser ut som den ska göra det. När det har hänt så blir det dessutom helt omöjligt att byta till den kanal man tänkt att byta till. Då måste man först byta till en annan kanal för att sedan byta till den som var tänkt.

 

Inspelning och pausning är mer eller mindre helt oanvändbart nu då det blir pixeleringar på minst halva skärmen vid uppspelning.

 

Jag hade från början en riktigt bra fungerande box men den har bara blivit sämre med varje uppdatering som skickats ut.

 

Finns fler fel på boxen som tagits upp tidigare i forumet. Nu börjar jag bli riktigt less på denna produkt. 



#3882

Postad 24 maj 2021 - 10:54

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0
Jag har gett upp allt angående OnePlace, satt till och med i möte med Allente men allt det rann ut i sanden.

OnePlace 2 kommer nog dröja för länge med, snart semester så inget före september eller oktober nu.

OnePlace suger h**tba**e!

#3883

Postad 24 maj 2021 - 11:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Pixelproblemen, bilden flimrar/blir pixlad, när man ser på inspelat material fortsätter - när kommer detta att adresseras?

Hej

Det är ett problem som vi fortfarande jobbar på att lösa, har tyvärr ingen ny status där just nu.

Mvh
Niklas 



#3884

Postad 24 maj 2021 - 11:17

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0

Hej

Det är ett problem som vi fortfarande jobbar på att lösa, har tyvärr ingen ny status där just nu.

Mvh
Niklas


Trist, anmälde det första gången i februari 2020.

#3885

Postad 24 maj 2021 - 11:28

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Det är kanske dags att Allente skrotar allt vad boxar heter och låta var och en välja själv efter behov. Att begränsa en box till enbart sina egna kanaler är bara så gammaldags. Sedan skall man inte behöva en speciell CA:modul för att kunna se alla kanaler.

 

Niklas gör ett hästjobb, men vill nog se VD eller någon på denna nivå förklara sig varför alla dessa problem kvarstår efter så många år. 



#3886

Postad 24 maj 2021 - 12:46

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Fullständigt vansinnigt beslut att inte lägga upp Allente appen på samsungs nya modeller och tro att alla vill ha en värdelös box.
Alla andra appar finns där, så kanske man skall köra via dom direkt istället för att gå via Allente

Någon i ledningen måste ha mycket otur när han tänker

#3887

Postad 25 maj 2021 - 10:25

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

I går kväll körde jag TV-ljudet via mitt surroundsystem och plötsligt slog slutsteget ifrån. Samtidigt dök det upp en symbol i övre högra hörnet som visar att ljudet är i mute, en högtalare med ett streck över. Trots mute kunde jag köra ljudet via TV:n. Boxen har jag startat om flera gånger och även gjort den strömlös, dock utan att symbolen mute försvann. Nu har jag ändrat i boxens meny från flerkanalsläge till stereo och då försvann symbolen och ljudet fungerar via surroundsystemet. Har någon här på forumet råkat ut för samma problem? Är det ytterligare en bugg eller är det ett hårdvarufel på min box kanske?   

Hej

Vi har ingen symbol för mute i högra hörnet, så det är från TV´n som den symbolen visas.
Men fungerar allt som det ska nu?

Mvh
Niklas
 



#3888

Postad 25 maj 2021 - 11:53

bengtfalke
  • bengtfalke
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Idag får jag helt plötsligt upp:

 

"Innehållet kan inte spelas in"  och det gäller för alla kanaler jag har testat.

Extra trist nu när Giro dItalia är i gång på Eurosport!



#3889

Postad 25 maj 2021 - 11:55

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Idag får jag helt plötsligt upp:

 

"Innehållet kan inte spelas in"  och det gäller för alla kanaler jag har testat.

Extra trist nu när Giro dItalia är i gång på Eurosport!

Hej

Det bör vara enkelt fixat. Gå in på Inställningar / Satellit / Automatisk igenkänning och tryck OK

Efter det bör allt fungera som vanligt igen.

Mvh
Niklas


Redigerat av Allente Sverige, 25 maj 2021 - 11:56.


#3890

Postad 25 maj 2021 - 12:00

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Fullständigt vansinnigt beslut att inte lägga upp Allente appen på samsungs nya modeller och tro att alla vill ha en värdelös box.
Alla andra appar finns där, så kanske man skall köra via dom direkt istället för att gå via Allente

Någon i ledningen måste ha mycket otur när han tänker

Hej

Anledningen till att vi inte finns på de nya modellerna av samsung är för att det krävs att vi tar fram en ny version av vår app till samsung för att det ska fungera.

Mvh
Niklas



#3891

Postad 25 maj 2021 - 12:01

bengtfalke
  • bengtfalke
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Tack... det löste problemet. Det skulle vara bra med en liten guide hur man löser de vanligaste problemen...

När jag tänker efter har jag haft detta fel en gång tidigare men kom inte ihåg hur man löste det.

Du kan väl sammanfatta de vanligaste felen och hur man fixar dem och lägga detta dokument på något ställe där vi enkelt kan hitta det.



#3892

Postad 25 maj 2021 - 12:10

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

  • 382 inlägg
  • 0

Hej

Vi har ingen symbol för mute i högra hörnet, så det är från TV´n som den symbolen visas.
Men fungerar allt som det ska nu?

Mvh
Niklas
 

Mycket märkligt! När jag skiftade till stereoläge på boxen försvann symbolen. Nej, när jag skiftar till flerkanal går det några minuter, sedan tystnar allt ljud så det är bara i stereoläge jag kan få ljud till min surroundanläggning.



#3893

Postad 25 maj 2021 - 19:55

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

  • 299 inlägg
  • 0

Hej
Anledningen till att vi inte finns på de nya modellerna av samsung är för att det krävs att vi tar fram en ny version av vår app till samsung för att det ska fungera.
Mvh
Niklas


Ja, det är väl självklart.
Men hur kommer det sig att ni inte gör det? Och varför inte en app för android tv också när ni ändå håller på.

#3894

Postad 26 maj 2021 - 07:04

Unregistered420cb7ee
  • Unregistered420cb7ee
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Fullständigt vansinnigt beslut att inte lägga upp Allente appen på samsungs nya modeller och tro att alla vill ha en värdelös box.
Alla andra appar finns där, så kanske man skall köra via dom direkt istället för att gå via Allente

Någon i ledningen måste ha mycket otur när han tänker


Och få en fungerande app eller box är ju inte något som Allente klarar av.
Ledningen sålde Electrolux dammsugare från dörr till dörr innan de anställdes hos Canal Digital.

#3895

Postad 26 maj 2021 - 09:06

Ramrod
  • Ramrod
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Ja, det är väl självklart.
Men hur kommer det sig att ni inte gör det? Och varför inte en app för android tv också när ni ändå håller på.

En app till AndroidTV borde ju ändå vara enklast att lösa, eftersom det redan finns en app för vanliga Android.
Jag hade gärna sett en AndroidTV-app jag också och det tror jag mina föräldrar också skulle göra.



#3896

Postad 26 maj 2021 - 12:10

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Nu har min hårddisk slutat att fungera, boxen säger att jag inte har någon ansluten. 

 

Provat att göra boxen strömlös, ta ur och sätta in den igen samt rensa Canal Digital-appen men inget hjälper.

 

Har inte provat att återställa hela boxen ännu, tror ni det kommer hjälpa eller är det bara att köpa ny hårddisk?



#3897

Postad 26 maj 2021 - 14:22

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 1

Nu har min hårddisk slutat att fungera, boxen säger att jag inte har någon ansluten. 

 

Provat att göra boxen strömlös, ta ur och sätta in den igen samt rensa Canal Digital-appen men inget hjälper.

 

Har inte provat att återställa hela boxen ännu, tror ni det kommer hjälpa eller är det bara att köpa ny hårddisk?

Hej

Du ska inte behöva köpa någon ny hårddisk, skicka PM med kundnummer så får vi felsöka.

Mvh
Niklas



#3898

Postad 26 maj 2021 - 14:38

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 1

Hej

Du ska inte behöva köpa någon ny hårddisk, skicka PM med kundnummer så får vi felsöka.

Mvh
Niklas

 

PM med kundnummer skickat.



#3899

Postad 26 maj 2021 - 20:09

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Hej

Anledningen till att vi inte finns på de nya modellerna av samsung är för att det krävs att vi tar fram en ny version av vår app till samsung för att det ska fungera.

Mvh
Niklas

Ja, och vad är problemet?

Det har ALLA andra gjort

Ni kommer vara så efter om ni inte förstår vad man måste göra och ni gör tyvärr inte något av det ni måste göra

Förstår ni inte .. Det är antal parabolkunder som räknas inte antal som har er box.
Om ni kunde förstå att de som inte vill ha er box som förstår att använda Ca modul och att det går lika bra att spela in och med timeshift på en samsung teve om man inte skall skapa ett tevebibliotek för barnbarnen som ev blir raderat av era uppdateringar.

Då skulle ni förstå, att om vi har appen i vår teve så blir vi riktigt nöjda kunder
Som det är nu, kan jag lika bra välja vilken leverantör som helst om jag inte förstår att värdesätta kvaliten från parabol

Det kommer komma en tid, då streaming är lika bra som parabol. Det handlar om max 2-3 år och har ni inte förstått tills dess .. är ni helt körda

Appen är er framtid och då måste den vara tillgänglig på alla plattformar 


Redigerat av MalcomX, 26 maj 2021 - 20:15.


#3900

Postad 01 juni 2021 - 18:07

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

  • 476 inlägg
  • 0

Hej

Du ska inte behöva köpa någon ny hårddisk, skicka PM med kundnummer så får vi felsöka.

Mvh
Niklas

 

I avvaktan på att du skulle återkomma så gjorde jag en fabriksåterställning och nu funkar hårddisken igen.

 

Efter 2 extra satelitsökningar så fick jag även TV-kanaler.





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.