Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Störande missljud vid låg volym på ny Samsung Qled q67

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 15 oktober 2020 - 19:11

Unregistered9b117a23
  • Unregistered9b117a23
  • Lärjunge

  • 285 inlägg
  • 0

Köpte en Samsung Qled q67t tv på El-Giganten. Supernöjd med allt förutom att det är ett störigt svagt susande missljud som hörs på de lägsta volymerna. Har hittat fler som stört sig på engelska forum men ej svenska. Efter att ha kört fabrikåterställning, testat två hdmi-kablar o massa inställningar så åkte jag till ElGiganten och fick hem en ny tv. Samma sak med den :/  Låter som om magen kurrar eller nån dj*vla duva som ruvar och då vi har tv:n i sovrummet så kollar man ju ibland med låg volym. 

Gillar verkligen tv:n o är förundrad att det är så här på två st jag provat när tv:n får såna höga omdömen av andra köpare. Den låter alltså så på låga volymer oavsett vilken hdmi ingång det är eller om jag kollar på Netflix och sånt. 

Finns det något mer jag kan prova som jag missat för att slippa detta störande ljud? :/  

https://www.elgigant...wE&gclsrc=aw.ds



#2

Postad 16 oktober 2020 - 22:13

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Köpte en Samsung Qled q67t tv på El-Giganten. Supernöjd med allt förutom att det är ett störigt svagt susande missljud som hörs på de lägsta volymerna. Har hittat fler som stört sig på engelska forum men ej svenska. Efter att ha kört fabrikåterställning, testat två hdmi-kablar o massa inställningar så åkte jag till ElGiganten och fick hem en ny tv. Samma sak med den :/ Låter som om magen kurrar eller nån dj*vla duva som ruvar och då vi har tv:n i sovrummet så kollar man ju ibland med låg volym.

Gillar verkligen tv:n o är förundrad att det är så här på två st jag provat när tv:n får såna höga omdömen av andra köpare. Den låter alltså så på låga volymer oavsett vilken hdmi ingång det är eller om jag kollar på Netflix och sånt.

Finns det något mer jag kan prova som jag missat för att slippa detta störande ljud? :/

https://www.elgigant...wE&gclsrc=aw.ds


Försvinner ljudet om volymen är avstängd? Isåfall är väl en liten soundbar att föredra istället för att använda sig utav Tvns högtalare.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.