Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

iPhone eller HTC Sensation?

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: iPhone eller HTC Sensation? (13 medlem(mar) har röstat)

Ska köpa en ny mobil då min gick sönder igår. Funderar på följande, hjälp mig att välja:

  1. iPhone 3gs (0 röster [0.00%])

    Procent av omröstning: 0.00%

  2. iPhone 4 (3 röster [23.08%])

    Procent av omröstning: 23.08%

  3. HTC Sensation (10 röster [76.92%])

    Procent av omröstning: 76.92%

Rösta Gäster kan inte rösta
HTC Sensation 768MB RAM (Mobiltelefoner) 9 7,63 (59) Inga priser
3 relaterade trådar

#1

Postad 12 juli 2011 - 07:52

Unregistered477ec290
  • Unregistered477ec290
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Känns som detta blev sjukt rörigt, men kanske ser bättre ut när jag postat :)
Jo, igår när jag skulle svara i telefon så gled den ur mina händer rätt ner i golvet. Skärmen är numer helt svart och går inte få igång igen :/
Ska ringa försäkringsbolaget idag och se vad dom säger.

Nu måste jag ha en ny mobil och tankarna går enligt följande:
iPhone eller HTC Sensation?

Vilken ska jag välja?
Hade en Acer Liquid nu.

#2

Postad 12 juli 2011 - 11:48

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Är det en iPhone du ska ha, så ska du helt klart vänta på iPhone 5. Jag tycker Sensation spöar skiten ur veteranmodellen ( :) ) iPhone 4. Men helst skulle jag nog valt Samsung Galaxy S2 tack vare skärmen.

Det bästa vore ju om du kan testa båda vid samma tillfälle så du får en känsla för vad du föredrar.

#3

Postad 12 juli 2011 - 13:27

Tribbe
  • Tribbe
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Jag har en sensation, men hade nog väntat på nya iphonen. iofs antar jag att du vill ha en ny mobil nu med en gång då du är utan nu..
Anledningen till att jag inte vill rekomendera sensation är för att min har krånglat en hel del.. det kanske fixas till med någon uppdate snart men just nu krånglar den väldigt mycket tycker jag.

#4

Postad 12 juli 2011 - 14:03

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Skulle nog säga att Samsung Galaxy S2 är nr1..

Så den eller Iphone 5 beroende på vilket os du trivs bäst med.

#5

Postad 12 juli 2011 - 18:12

Unregistered477ec290
  • Unregistered477ec290
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Är det en iPhone du ska ha, så ska du helt klart vänta på iPhone 5. Jag tycker Sensation spöar skiten ur veteranmodellen ( :) ) iPhone 4. Men helst skulle jag nog valt Samsung Galaxy S2 tack vare skärmen.

Det bästa vore ju om du kan testa båda vid samma tillfälle så du får en känsla för vad du föredrar.



Jaa, det är lite så jag känner med. 4:orna borde ju sjunka i pris annars när 5:an släpps. Men det är ju så långt dit :/
Jag får nog ta mig till typ Elgiganten eller nåt så jag får känna på dom. OnOff vågar man ju inte handla av då garantin är körd :/

Jag har en sensation, men hade nog väntat på nya iphonen. iofs antar jag att du vill ha en ny mobil nu med en gång då du är utan nu..
Anledningen till att jag inte vill rekomendera sensation är för att min har krånglat en hel del.. det kanske fixas till med någon uppdate snart men just nu krånglar den väldigt mycket tycker jag.


Hade gärna väntat om den hade kommit tidigare än september, men orkar inte gå med en dumbphone så länge. Har känt mig helt handikappad idag med en S.E Spiro :s
Okej, tack för svaret!

Skulle nog säga att Samsung Galaxy S2 är nr1..

Så den eller Iphone 5 beroende på vilket os du trivs bäst med.


Gillar inte Samsungs mobiler så det känns inte riktigt som ett alternativ tyvärr.
Har ju bara haft Android och tycker att det har vart helt kalas så man är ju lite nyfiken på iPhone just för att den är annorlunda. Ändå känns det som att Android är tryggt för det känns hemma på nåt sätt :lol:

#6

Postad 12 juli 2011 - 18:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Alltid hatat Slamsung telefoner och allt de tillverkat..

Så jag kan ärligt säga att Sgs2 är sjukt bra...

Avskriv den inte innan du provat en

#7

Postad 12 juli 2011 - 18:28

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Jaa, det är lite så jag känner med. 4:orna borde ju sjunka i pris annars när 5:an släpps. Men det är ju så långt dit :/
Jag får nog ta mig till typ Elgiganten eller nåt så jag får känna på dom. OnOff vågar man ju inte handla av då garantin är körd :/




Hade gärna väntat om den hade kommit tidigare än september, men orkar inte gå med en dumbphone så länge. Har känt mig helt handikappad idag med en S.E Spiro :s
Okej, tack för svaret!



Gillar inte Samsungs mobiler så det känns inte riktigt som ett alternativ tyvärr.
Har ju bara haft Android och tycker att det har vart helt kalas så man är ju lite nyfiken på iPhone just för att den är annorlunda. Ändå känns det som att Android är tryggt för det känns hemma på nåt sätt :)


Fyrorna kommer inte gå ner i pris nämnvärt (eller är jag ute och cyklar nu?), Apple brukar väl inte jobba med prissänkningar.

"Slamsungen" som moparman nämner är helt otroligt bra, där gör du INTE bort dig.

#8

Postad 12 juli 2011 - 18:33

Unregistered477ec290
  • Unregistered477ec290
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Fyrorna kommer inte gå ner i pris nämnvärt (eller är jag ute och cyklar nu?), Apple brukar väl inte jobba med prissänkningar.

"Slamsungen" som moparman nämner är helt otroligt bra, där gör du INTE bort dig.


Okej, ne det är nog sant. har ju kikat runt på 3gs och dom kostar ju dom också trots att dom ändå har några år på nacken :/

Okej, då får jag kika på den med då :)

Alltid hatat Slamsung telefoner och allt de tillverkat..

Så jag kan ärligt säga att Sgs2 är sjukt bra...

Avskriv den inte innan du provat en



Okej, ska ge den en chans om jag stöter på en där man kan testa den :lol:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.