Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

PUBG @ Xbox One 12/12

296 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
PlayerUnknown's Battlegrounds (PC) (PC-spel) 3 7 (8) Inga priser
PlayerUnknown's Battlegrounds (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 6 7,67 (2) 60:-

#51

Postad 09 december 2017 - 08:21

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Release trailern 

 

https://www.youtube.com/watch?v=m0Tnp-3W3z4

 

https://youtu.be/fsVPtZGisuY

 

Ökenkartan kommer enligt uppgift tidigt 2018 till Xbox. 


Redigerat av Unregisteredc3576a3e, 09 december 2017 - 08:27.


#52

Postad 09 december 2017 - 12:04

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlĂ€gg
  • 0

Spelat nĂ„gra rundor pĂ„ ökenbanan nu, blir nog bra som f*n! :D 

Är mycket rubberbandning nu under testet bara... laggar si in i hel.... i början, sĂ„ vĂ„gar knappt hoppa ner dĂ€r det Ă€r mycket action i början...  :ph34r: 



#53

Postad 09 december 2017 - 12:44

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlĂ€gg
  • 0

Ja det ska bli skönt med omvÀxling efter att ha spelat 1 karta i över ett halvÄr :lol: körde nÄgra rundor igÄr pÄ den nya och den har helt klart potential, gÀller bara att lÀra sig den lika bra som första :)



#54

Postad 09 december 2017 - 19:54

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0
Bara ett par dagar kvar nu! Pepp!!!

#55

Postad 09 december 2017 - 20:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Finns det pÄ store Àn? För ladda vore ju trevligt.

#56

Postad 09 december 2017 - 23:15

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlĂ€gg
  • 0

Nope

 

//Lorryquai



#57

Postad 10 december 2017 - 18:52

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0
https://news.xbox.co...-battlegrounds/

#58

Postad 10 december 2017 - 19:37

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 1

Det Àr inte lÀtt med sÄ fÄ knappar, hoppas det funkar bra i praktiken.

 

Sen sÄ hoppas jag det kommer finnas FPS servrar direkt, annars blir det lite meh för mig dÄ 3:e person inte lockar mig alls. Gömma sig bakom hörn med sin karaktÀr men ÀndÄ kunna se runt hörnet... #boring

 

Edit: sen varför ger dom inte spelarna en mer avancerad button-map otions i spelen? dÀr varje knapp har quick/hold och sÄ kan man fippla bÀst man vill. majoriteten av spel sÄ finns det kanske 3 scheman att vÀlja pÄ och tyvÀrr sÄ Àr det ofta inte i min smak.

 

En funktion jag skulle vilja ha Àr att anvÀnda t.ex LB för att "mappa om hela kontrollen" sÄ nÀr jag hÄller inne LB sÄ fÄr A X B osv en helt ny funktion. SÄ B kan t.ex vara melee, men LB+B Àr Use bandage. DÄ kan man ju FÄ till 8 "fler" knappar minst med dpad+abxy t.ex


Redigerat av SKIBBE, 10 december 2017 - 19:44.


#59

Postad 11 december 2017 - 13:46

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Det Àr inte lÀtt med sÄ fÄ knappar, hoppas det funkar bra i praktiken.

 

Sen sÄ hoppas jag det kommer finnas FPS servrar direkt, annars blir det lite meh för mig dÄ 3:e person inte lockar mig alls. Gömma sig bakom hörn med sin karaktÀr men ÀndÄ kunna se runt hörnet... #boring

 

Edit: sen varför ger dom inte spelarna en mer avancerad button-map otions i spelen? dÀr varje knapp har quick/hold och sÄ kan man fippla bÀst man vill. majoriteten av spel sÄ finns det kanske 3 scheman att vÀlja pÄ och tyvÀrr sÄ Àr det ofta inte i min smak.

 

En funktion jag skulle vilja ha Àr att anvÀnda t.ex LB för att "mappa om hela kontrollen" sÄ nÀr jag hÄller inne LB sÄ fÄr A X B osv en helt ny funktion. SÄ B kan t.ex vara melee, men LB+B Àr Use bandage. DÄ kan man ju FÄ till 8 "fler" knappar minst med dpad+abxy t.ex

Är vĂ€l bara 3e person nu vid release ? Tror Bluehole sagt att first person ska komma strax efter release.  Iaf sĂ„ har nycklar börjat pĂ„ att skickas ut.  EU och NA servrarna ska vara uppe. Knappa 6 gig Ă€r nedladdningen pĂ„. 

 

https://imgur.com/HDNXBIF



#60

Postad 11 december 2017 - 14:06

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

SĂ„ dĂ€r ja nu kom min 206 kr nyckel frĂ„n cdkeys  :wub:

 

5,24 GB nedladdning 


Redigerat av Unregisteredc3576a3e, 11 december 2017 - 14:10.


#61

Postad 11 december 2017 - 14:56

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

SĂ„ dĂ€r första matchen avklarad plats 17 hade fint lĂ€ge kom in med sista cirkeln men dök upp nĂ„gon blĂ„campare och skjuten i ryggen  :)  Kontrollen kĂ€nns bra och tusan inte mycket lag heller . Lite svĂ„rt spotta folk Ă€r det allt .  Fy fan vad kul  :wub:



#62

Postad 11 december 2017 - 15:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

SÄ dÀr första matchen avklarad plats 17 hade fint lÀge kom in med sista cirkeln men dök upp nÄgon blÄcampare och skjuten i ryggen :) Kontrollen kÀnns bra och tusan inte mycket lag heller . Lite svÄrt spotta folk Àr det allt . Fy fan vad kul :wub:


Kör du pÄ One X?

#63

Postad 11 december 2017 - 15:08

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Kör du pÄ One X?

 

Kör pĂ„ pĂ„ S inga problem alls hittills lite lĂ„g fps nĂ€r man flyger in men sedan Ă€r det stabila 30 och 1080P med. Riktigt nöjd.  


Redigerat av Unregisteredc3576a3e, 11 december 2017 - 15:09.


#64

Postad 11 december 2017 - 15:19

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Kör pÄ pÄ S inga problem alls hittills lite lÄg fps nÀr man flyger in men sedan Àr det stabila 30 och 1080P med. Riktigt nöjd.


Ok. FÄr testa ikvÀll nÀr barn somnat.
En ful sak Àr att det ligger som One X-optimerat spel fastÀn det inte Àr det. Hade ocksÄ 5.24gb

#65

Postad 11 december 2017 - 17:05

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlĂ€gg
  • 0

DÄ tankas det ner, kört pc-versionen i flera veckor. Kommer kÀnnas knas med handkontroll. SpÀnnande.

 

//Lorryquai



#66

Postad 11 december 2017 - 18:00

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Ok. FÄr testa ikvÀll nÀr barn somnat.
En ful sak Àr att det ligger som One X-optimerat spel fastÀn det inte Àr det. Hade ocksÄ 5.24gb

 

 StĂ„r som optimerat p.g.a att det kommer ha HDR.



#67

Postad 11 december 2017 - 18:06

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlĂ€gg
  • 0

DÄ tankas det ner, kört pc-versionen i flera veckor. Kommer kÀnnas knas med handkontroll. SpÀnnande.

 

//Lorryquai

 

Kom gÀrna med jÀmförelser... mÄste kÀnnas handikappat att loota som som man gör pÄ pc, dÀr man kan bla hÄlla in tab för att se bÄde vad som ligger pÄ golvet/lÄdor och vad man sjÀlv har, och dra snabbt direkt till tex vapnet man man vill ha saker pÄ, tex kikarsikte mm... Àr ju sjukt mÄnga knappar att hÄlla reda pÄ... finns lean pÄ kontrollen med, sÄ man kan kika runt hörn?

Kommer det till ps4 med i framtiden, eller Ă€r det Xbox exklusivt pĂ„ heltid? Hade gĂ€rna haft det dĂ€r med, dĂ„ jag kĂ€nner en hel del som skulle vilja ha det spelet till sina ps4or som inte har spelPC... 


Redigerat av Garrett, 11 december 2017 - 18:09.


#68

Postad 11 december 2017 - 18:12

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Kom gÀrna med jÀmförelser... mÄste kÀnnas handikappat att loota som som man gör pÄ pc, dÀr man kan bla hÄlla in tab för att se bÄde vad som ligger pÄ golvet/lÄdor och vad man sjÀlv har, och dra direkt till tex vapnet man man vill ha saker pÄ, tex kikarsikte mm... Àr ju sjukt mÄnga knappar att hÄlla reda pÄ... finns lean pÄ kontrollen med, sÄ man kan kika runt hörn?

Kommer det till ps4 med i framtiden, eller Ă€r det Xbox exklusivt pĂ„ heltid? 

 

Lean finns , Inventoryn Ă€r inte helt optimerad om man ska klaga pĂ„ nĂ„got. Lootar genom att trycka pĂ„ X och ev auto equipa delar som passar samt i tomma slot. GĂ„r loota Ă€ven genom att trycka in meny knappen sĂ„ man fĂ„r mer kontroll över det men tar lĂ€ngre tid. 

 

Hittils har jag bara kört med X i början nĂ€r jag lootar sedan nĂ€r man fĂ„tt ihop lite prylar gĂ„r jag in i menyn och Ă€ndrar om. 



#69

Postad 11 december 2017 - 18:19

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlĂ€gg
  • 0

Lean finns , Inventoryn Ă€r inte helt optimerad om man ska klaga pĂ„ nĂ„got. Lootar genom att trycka pĂ„ X och ev auto equipa delar som passar samt i tomma slot. GĂ„r loota Ă€ven genom att trycka in meny knappen sĂ„ man fĂ„r mer kontroll över det men tar lĂ€ngre tid. 

 

Hittils har jag bara kört med X i början nĂ€r jag lootar sedan nĂ€r man fĂ„tt ihop lite prylar gĂ„r jag in i menyn och Ă€ndrar om. 

 

Ok.

Visst Ă€r spelet kul?? Spelat det pĂ„ PC ett tag nu... och pulsen man fĂ„r nĂ€r man Ă€r 5-6st kvar av 100 Ă€r helt sjukt!  :D  :lol:

Kör helst med lurar om ni kan, fotsteg etc hörs jĂ€v... vĂ€l i detta spel, kan va avgörande att höra frĂ„n vilket hĂ„lla man hör steg, man hör tom nĂ€r nĂ„n kryper jĂ€mte en!  :o  :P

 

Duo Ă€r roligare, och squad roligast... men squad Ă€r svĂ„rast med... en del Ă€r sĂ„ sjukt samspelta dĂ€r, gĂ€ller att hĂ„lla ihop heeela tiden, ibland kommer man ifrĂ„n varandra, för "jag ska bara", sĂ„ möter man 3 pers samtidigt i en squad= chanslös...  :ph34r: 


Redigerat av Garrett, 11 december 2017 - 18:24.


#70

Postad 11 december 2017 - 18:35

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

StÄr som optimerat p.g.a att det kommer ha HDR.


Kommer ha eller har?

#71

Postad 11 december 2017 - 18:47

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Ok.

Visst Ă€r spelet kul?? Spelat det pĂ„ PC ett tag nu... och pulsen man fĂ„r nĂ€r man Ă€r 5-6st kvar av 100 Ă€r helt sjukt!  :D  :lol:

Kör helst med lurar om ni kan, fotsteg etc hörs jĂ€v... vĂ€l i detta spel, kan va avgörande att höra frĂ„n vilket hĂ„lla man hör steg, man hör tom nĂ€r nĂ„n kryper jĂ€mte en!  :o  :P

 

Duo Ă€r roligare, och squad roligast... men squad Ă€r svĂ„rast med... en del Ă€r sĂ„ sjukt samspelta dĂ€r, gĂ€ller att hĂ„lla ihop heeela tiden, ibland kommer man ifrĂ„n varandra, för "jag ska bara", sĂ„ möter man 3 pers samtidigt i en squad= chanslös...  :ph34r:

Ja grymt kul och roligt de fungerar sĂ„ bra som det gör klart över förvĂ€ntan drog nyss in min första Top10 med placering 8 kĂ€nde mig sjukt stressad men pĂ„ ett roligt sĂ€tt tabbade mig grovt och glömde ladda om  :D  . Leaderboard och duo Ă€r nu upp med  :)  Rank 343 EU Rating 1281  :D  



#72

Postad 11 december 2017 - 20:07

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlĂ€gg
  • 0

2 games och 6 kills Àn sÄ lÀnge. 7a resp 4. En del folk kÀnns rÀtt ringrostiga. LÀtta kills för det mesta.

 

FPP lÀget finns, trodde att endast 3e-person skulle finnas, Ingen dedikerad server för det bara.

 

annars sÄ:

 

Extremt svÄrt att fÄ trÀff pÄ folk som lubbar sicksack pÄ öppna fÀlt. Inte kompis med att sikta med handkontroll (vanesak)

30fps kÀnns sÄdÀr.

Rubberband Àven hÀr i början av spelen.

Lootsystemet, jösses vad invecklat. Tar 1min att loota en gubbe.

Dubbeltryck pÄ LT för att fÄ upp siktet kÀnns komplicerat, inte ofta den loggar rÀtt (eller sÄ Àr det jag som inte slÀpper helt efter första trycket).

 

//Lorryquai



#73

Postad 11 december 2017 - 20:34

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Kommer ha eller har?

 

Det lÄter som att det har det.

 

"PlayerUnknown’s Battlegrounds is Xbox One X Enhanced, with High Dynamic Range."

https://www.xbox.com...s-battlegrounds



#74

Postad 11 december 2017 - 21:03

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Xbox One S stream

https://mixer.com/BATMAN_SLIM_NZ



#75

Postad 11 december 2017 - 21:17

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0

Lyckas inte hitta det i store hur jag Àn söker?

 

Update: hittade via nÄgon som spelade stÄr bara "comming soon" sÄ antar de med kod kan ladda men det inte gÄr att köpa via store för ens imorgon?


Redigerat av SKIBBE, 11 december 2017 - 21:22.


#76

Postad 11 december 2017 - 21:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Lyckas inte hitta det i store hur jag Àn söker?

Update: hittade via nÄgon som spelade stÄr bara "comming soon" sÄ antar de med kod kan ladda men det inte gÄr att köpa via store för ens imorgon?


Ganska mÀrkligt faktiskt iom att det borde vÀl rÀknas som ett stort slÀpp för MS överlag. Varenda spel gÄr ju att förboka typ mÄnader i förvÀg annars förutom just PUGB.

#77

Postad 11 december 2017 - 21:38

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Ganska mÀrkligt faktiskt iom att det borde vÀl rÀknas som ett stort slÀpp för MS överlag. Varenda spel gÄr ju att förboka typ mÄnader i förvÀg annars förutom just PUGB.

 

Spel i preview programmet gÄr inte att förladda/förboka.



#78

Postad 11 december 2017 - 21:45

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0
Ser bara att det gÄr att vÀlja solo eller duo?

#79

Postad 11 december 2017 - 21:51

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Xbox One X stream

https://mixer.com/SIEFE



#80

Postad 11 december 2017 - 21:57

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Ser bara att det gÄr att vÀlja solo eller duo?

 

Squad kommer nog sent idag alt imorgon dĂ„ det frĂ„n början bara fanns Solo vid 14-15 idag dom slĂ€pper pĂ„ alt eftersom. 



#81

Postad 11 december 2017 - 22:15

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Squad kommer nog sent idag alt imorgon dÄ det frÄn början bara fanns Solo vid 14-15 idag dom slÀpper pÄ alt eftersom.


Skoj! Har ÀndÄ ganska roligt sjÀlv Àn sÄ lÀnge Àven om jag har problem att hitta folk och för den delen ens trÀffa nÄgon alls. Sjukt svÄrt men roligt!

#82

Postad 12 december 2017 - 00:06

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Finns att köpa i marketplace nu... sök pÄ PUBG.



#83

Postad 12 december 2017 - 00:41

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlĂ€gg
  • 0

Köp en kod online pÄ tex cdkeys.com och mata in annars.

 

//Lorryquai



#84

Postad 12 december 2017 - 06:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0
Nu har inte jag lÀrt mig alla kontroller Àn osv men tyckte nÄgra saker kÀndes svÄrt att fÄ in i skallen. Byta sikte mellan 3:rd och 1:st kÀndes svÄrt att fÄ bra kÀnsla för nÀr man vill göra saker snabbt. Snabbmenyn för aid var bökig vid panik, fanskapet vÀgrade anvÀnda first aid nÀr jag var utanför omrÄdet och det slutade med att jag drack en red bull och sen dog :D. ....lite surt nÀr man var bland de 11 sista

Redigerat av La Cucaracha, 12 december 2017 - 06:47.


#85

Postad 12 december 2017 - 07:49

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlĂ€gg
  • 0

Nu har inte jag lÀrt mig alla kontroller Àn osv men tyckte nÄgra saker kÀndes svÄrt att fÄ in i skallen. Byta sikte mellan 3:rd och 1:st kÀndes svÄrt att fÄ bra kÀnsla för nÀr man vill göra saker snabbt. Snabbmenyn för aid var bökig vid panik, fanskapet vÀgrade anvÀnda first aid nÀr jag var utanför omrÄdet och det slutade med att jag drack en red bull och sen dog :D. ....lite surt nÀr man var bland de 11 sista

Du behöver en elite kontroll, bara slÄ till ;)



#86

Postad 12 december 2017 - 07:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Du behöver en elite kontroll, bara slÄ till ;)


FÄr nog bli en sÄn inom kort faktiskt. Dock skulle en sÄn knappast hjÀlpt i detta fallet. Tror inte man kan mappa om sÄ att man anvÀnder bandage osv genom bara ett knapptryck??
BÀttre kÀnsla i analogspakarna hade troligvis varit rÀtt behövligt, kÀndes som man ville sÀnka sensen ganska ordentligt överlag.

#87

Postad 12 december 2017 - 08:06

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Nu har inte jag lÀrt mig alla kontroller Àn osv men tyckte nÄgra saker kÀndes svÄrt att fÄ in i skallen. Byta sikte mellan 3:rd och 1:st kÀndes svÄrt att fÄ bra kÀnsla för nÀr man vill göra saker snabbt. Snabbmenyn för aid var bökig vid panik, fanskapet vÀgrade anvÀnda first aid nÀr jag var utanför omrÄdet och det slutade med att jag drack en red bull och sen dog :D. ....lite surt nÀr man var bland de 11 sista

 

Har 5-6 timmar speltid jag nu senast jag hade det i ett spel pĂ„ en dag mĂ„ste ha varit FF7 sĂ„ jĂ€kla roligt  :D

 

Kontrollen börjar pĂ„ sitta mer och mer och Ă€r inte alls sĂ„ dum tom lootandet gĂ„r hyfsat . Har ett gĂ€ng top10 och en 5e som bĂ€st tĂ€nkte man skulle fĂ„ en kycklingmiddag idag kanske  :) om inte siktet vore sĂ„ kasst  :D  För övrigt sĂ„ Ă€r Squad uppe nu med. 



#88

Postad 12 december 2017 - 08:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Har 5-6 timmar speltid jag nu senast jag hade det i ett spel pÄ en dag mÄste ha varit FF7 sÄ jÀkla roligt :D

Kontrollen börjar pÄ sitta mer och mer och Àr inte alls sÄ dum tom lootandet gÄr hyfsat . Har ett gÀng top10 och en 5e som bÀst tÀnkte man skulle fÄ en kycklingmiddag idag kanske :) om inte siktet vore sÄ kasst :D För övrigt sÄ Àr Squad uppe nu med.


Ja det Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tt att det ”bara blir en runda till” och vips sĂ„ var ett par timmar borta.

Lootingen tycker jag funkar ÀndÄ helt ok, visst gÄr det lÄngsammare Àn pÄ PC men ÀndÄ helt ok. DÀremot sÄ var det mer bökigt om man ville byta tillsatser pÄ vapen mellan sina olika vapen. Ville ha siktet pÄ ett annat vapen och dÄ blev det knas och jag förstod aldrig vad jag gjorde för fel...sen har man ju alltid ett visst stressmoment att bara sitta still och pilla om nu ringen hamnar en bit bort osv.

Sikta Àr skitsvÄrt, tycker sensen Àr galet hög pÄ ett spel som detta pÄ default. Man behöver ju nÀstan aldrig panikvÀnda och skjuta som i snabba fps-spel. Sen klantar jag ofta mig med auto och singlefire, att ha pÄ auto med AR pÄ lÄngt hÄll Àr ju totalt menlöst och det har ju hÀnt ett par gÄnger...

Sen Àr jag typ vÀrdelös pÄ att komma ihÄg VAD jag redan har för utrustning. Har jag lvl 3 hjÀlm borde det synas enklare nÀr man fÄr frÄgan om att byta, samma med ryggsÀck och vÀst. Antar att man blir bÀttre pÄ det framöver.

Har du nÄgra noobtips annars? Jag har svÄrt att förstÄ taktiken riktigt.

#89

Postad 12 december 2017 - 10:05

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • LĂ€rjunge

  • 284 inlĂ€gg
  • 0

Ja det Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tt att det ”bara blir en runda till” och vips sĂ„ var ett par timmar borta.

Lootingen tycker jag funkar ÀndÄ helt ok, visst gÄr det lÄngsammare Àn pÄ PC men ÀndÄ helt ok. DÀremot sÄ var det mer bökigt om man ville byta tillsatser pÄ vapen mellan sina olika vapen. Ville ha siktet pÄ ett annat vapen och dÄ blev det knas och jag förstod aldrig vad jag gjorde för fel...sen har man ju alltid ett visst stressmoment att bara sitta still och pilla om nu ringen hamnar en bit bort osv.

Sikta Àr skitsvÄrt, tycker sensen Àr galet hög pÄ ett spel som detta pÄ default. Man behöver ju nÀstan aldrig panikvÀnda och skjuta som i snabba fps-spel. Sen klantar jag ofta mig med auto och singlefire, att ha pÄ auto med AR pÄ lÄngt hÄll Àr ju totalt menlöst och det har ju hÀnt ett par gÄnger...

Sen Àr jag typ vÀrdelös pÄ att komma ihÄg VAD jag redan har för utrustning. Har jag lvl 3 hjÀlm borde det synas enklare nÀr man fÄr frÄgan om att byta, samma med ryggsÀck och vÀst. Antar att man blir bÀttre pÄ det framöver.

Har du nÄgra noobtips annars? Jag har svÄrt att förstÄ taktiken riktigt.

Haha jag lootar lÀnge som fan ungefÀr tills andra cirkeln och undviker strider i början tills jag Àr riktigt förbered med aid och vapen, Landa nÄgonstans med lite folk och kommer in sent med cirkeln ofta tom in frÄn de blÄ gÄr ju meda bra lÀnge i den.

 

Och se till ha vĂ€st och hjĂ€lm och ha hela tiden red bull och piller i kroppen.   North george gillar jag fina hyreshus och bra loot och inte sĂ„ mycket folk krĂ€ver dock fordon om cirkeln Ă€r lĂ„ngt borta.  Å slĂ€ng bort pistolen efter du fĂ„tt en bra AR en knapptryckning mindre pĂ„ Y .   



#90

Postad 12 december 2017 - 11:09

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Haha jag lootar lÀnge som fan ungefÀr tills andra cirkeln och undviker strider i början tills jag Àr riktigt förbered med aid och vapen, Landa nÄgonstans med lite folk och kommer in sent med cirkeln ofta tom in frÄn de blÄ gÄr ju meda bra lÀnge i den.

Och se till ha vĂ€st och hjĂ€lm och ha hela tiden red bull och piller i kroppen. North george gillar jag fina hyreshus och bra loot och inte sĂ„ mycket folk krĂ€ver dock fordon om cirkeln Ă€r lĂ„ngt borta. Å slĂ€ng bort pistolen efter du fĂ„tt en bra AR en knapptryckning mindre pĂ„ Y .


Har hoppat vid skolan sÄ ofta som möjligt, finns ca 5 höghus brevid som brukar vara helt ok att loota. Plus att man hamnar rÀtt centralt sÄ man inte behöver ta sig över hela kartan om man har otur med ringen sen.

Tar man mindre skada med painkillers eller hur funkar det? Antar att man blir snabbare med energidryck? Har inte anvÀnt dom alls Àn.

#91

Postad 12 december 2017 - 11:27

Chrester
  • Chrester
  • ForumrĂ€v

  • 737 inlĂ€gg
  • 0

Kollat pÄ lite twitch-streams och jag Àr förvÄnad över hur bra det ser ut :) Det ser kul ut ocksÄ. Kan nog bli ett köp.



#92

Postad 12 december 2017 - 12:16

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlĂ€gg
  • 0
Prövat ytterst lite, men fps pÄ en S kÀndes ju ganska ostabilt. FÄr se hur det Àr pÄ min X sen.

Och att man inte kan Àndra knapparna Àr ju keff.

#93

Postad 12 december 2017 - 12:20

Chrester
  • Chrester
  • ForumrĂ€v

  • 737 inlĂ€gg
  • 0

Knapparna ja, sÄg att man skulle "dubbeltappa" LB för att sikta eller vilken knapp det nu var. Helmysko jue. Det mÄste de Àndra pÄ.



#94

Postad 12 december 2017 - 12:45

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 0

Knapparna ja, sÄg att man skulle "dubbeltappa" LB för att sikta eller vilken knapp det nu var. Helmysko jue. Det mÄste de Àndra pÄ.


NĂ€, man tycker en gĂ„ng pĂ„ LT sĂ„ gĂ„r man in i 1:st person, hĂ„ller man inne ”siktar” man i 3:rd person.

#95

Postad 12 december 2017 - 12:47

Chrester
  • Chrester
  • ForumrĂ€v

  • 737 inlĂ€gg
  • 0

Ahaa var det sÄ det var. DÄ missförstod jag :)



#96

Postad 12 december 2017 - 13:04

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 1

Ahaa var det sÄ det var. DÄ missförstod jag :)


Det Àr fortfarande en ganska ovan grej dÄ man mÄste trycka pÄ LT igen för att gÄ ur sjÀlva 1:st person siktet.
FrÄgan Àr om det inte hade varit enklare att man gick in i 1:st person varje gÄng man tryckte in LT? Det gÄr ju dock snabbare att bara ful-sikta lite i 3:rd sÄ jag antar att det Àr poÀngen.

#97

Postad 12 december 2017 - 14:18

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlĂ€gg
  • 0
Kört nÄgra matcher nu. Blev som bÀst 22:a spelare kvar. Tog ett tag att fÄ in vanan med vad man gör med knapparna.

Det negativa:
MÀrks vÀldigt tydligt att det Àr ett spel i preview. Mycket grafiska buggar, vapen som ligger mitt i luften. SvÄrt att plocka upp saker, hÀnder liksom inget nÀr man trycker X. Texturer som laddas in vÀldigt sent, grafiskt kÀnns det som ett 360-spel.

Positiva:
Bara en runda till. :)
GÄr fort att komma igÄng igen efter ett nederlag.

Blev för övrigt rÀddad av en stekpanna som hÀngde i bÀltet. En som sköt mig bakifrÄn och trÀffade stekpannan istÀllet för mig. :)

Redigerat av Bergan, 12 december 2017 - 14:21.


#98

Postad 12 december 2017 - 21:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • MĂ€stare

  • 2 759 inlĂ€gg
  • 1
Vann precis vÄr första duo. KÀndes sjukt otippat och kul :D

#99

Postad 12 december 2017 - 21:14

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlĂ€gg
  • 0

Vann precis vÄr första duo. KÀndes sjukt otippat och kul :D


Nice! Bra jobbat!

#100

Postad 12 december 2017 - 21:43

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • MĂ€stare

  • 3 103 inlĂ€gg
  • 0

Prövat ytterst lite, men fps pÄ en S kÀndes ju ganska ostabilt. FÄr se hur det Àr pÄ min X sen.

Och att man inte kan Àndra knapparna Àr ju keff.

 

Jo, pubg pÄ S ska man helst undvika. Nu har ju Àven X frame-rate problem.





0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.