Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox 360 prissänkt

298 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 10 mars 2008 - 20:55

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

  • 1 742 inlägg
  • 0
Tror nästan jag ska köpa mig en Arcade och sedan en HDD för 499:- så har man nästan en Pro med HDMI för 2300:- ;)

Redigerat av Mr_Empa, 10 mars 2008 - 20:55.


#52

Postad 10 mars 2008 - 21:00

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Var hittar du HDDn så billigt?

#53

Postad 10 mars 2008 - 21:22

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

  • 1 742 inlägg
  • 0
Mediamarkt GBG hade när jag var där vid 19 tiden.

#54

Postad 10 mars 2008 - 22:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tror nästan jag ska köpa mig en Arcade och sedan en HDD för 499:- så har man nästan en Pro med HDMI för 2300:- ;)

Just det, man kan ju köpa HDD begagnat också på Tradera eller whatever (eller om de nu är så billiga på mediamarket). Riktigt bra pris på en "pro" då.

#55

Postad 10 mars 2008 - 23:01

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Kanske drar förbi mediamarkt imorrn och kollar in vad som finns där. Har de hdds för 500 spänn så köper jag en sån. Fattas det bara en core sen! ;)

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 10 mars 2008 - 23:04.


#56

Postad 10 mars 2008 - 23:04

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Vadå, reklambladet var ju mycket värdefullt. Det bevisade i stort sett att ryktet var sant (jag tror inte på såna sammanträffanden :) ). Sen att det inte fanns några officiella källor just då kan ju inte jag hjälpa :P

Nej nej. Meningen var ju inte att nedvärdera "rykterna"; i några fall stämmer det ju. Sen är det ju roligt att läsa; som en skvallertidning för tvspelsnördar. Men vissa behöver bara se 3 vita svanar för att dra slutsatsen att alla svanar är vita och jag vill helst se hela världens population av svanar innan jag kan dra samma slutsats (gammalt exempel från diskret matematikboken i skolan)

Efter Elgiganten och aftonbladet kändes det lite overkill med MS-statement för att jag skulle posta det men det är bra att du är noggrann :D

Ville bara glädja alla såna som mig där ute ;) Och visst värde hade det iom att den klart visade REK priset för alla SKU:er istället bara för vissa butiker pris på en av SKU:erna.

Funderar också på en arkad; mest för att då kan man skicka Premiumen till lagning utan att vara utan en box...

Får väl läsa på lite hur det fungerar att ha två lådor. Har för mig att det var nått strul med men minns inte exakt vad. Att behöva internetuppkoppling för att spela arkad kan jag leva med...

Det skall inte vara något strul, jag har bytt låda en gång och lever dagligen med problemet att inte komma åt mina XBLA spel (de som jag köpte på första boxen) de gånger Live är nere. Jag lider betydligt mer när jag inte hittar fjärrkontrollen eller när godisskålan står utom räckhåll när jag lirar.

-lk

#57

Postad 10 mars 2008 - 23:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

ag lider betydligt mer när jag inte hittar fjärrkontrollen

Du också? Om vi ändå kunde slippa såna problem ;)

Kanske drar förbi mediamarkt imorrn och kollar in vad som finns där. Har de hdds för 500 spänn så köper jag en sån. Fattas det bara en core sen!

Spännande tider :P

#58

Postad 10 mars 2008 - 23:32

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0

j-vla MS vill verkligen inte ha mina pengar ;)

De sänkte ju priset på eliten till det du hoppades på tidigare i tråden.

Ruttna MS som inte samtidigt fixade ljudproblemet eller vad?


ja, annledningen till att jag väntar är alla problem som fortfarande verkar finnas, först va det mycket stul när den kom ut, ms säger att det har fixats, sen hd dvd inbyggd och 65mm prolle, kommer det tal om nyare utgåvor jämt så har inte känts som ett bra läge än, men det börjar närma sej att jag slår till endå pga av all bra spel börjar va svårt att stå emot ;-)

#59

Postad 10 mars 2008 - 23:42

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0

ag lider betydligt mer när jag inte hittar fjärrkontrollen

Du också? Om vi ändå kunde slippa såna problem ;)


Prova att tejpa fast fjärrkontrollen på TVn. Då vet man alltid var man har den...
Nu blev det väldans offtopic så då måste jag väl skriva att jag är jättesugen på att köpa en Arcade för att få HDMI och Falcon, men jag kan inte klaga på min gamla Premium som fortfarande fungerar prima, så jag får nog vänta ett tag. Men jag har ju en 2:a... Så en i sovrummet skulle kanske...

#60

Postad 10 mars 2008 - 23:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jag vet inte om det finns några andra problem just nu än ljudproblemet (som inte är ett problem för mig som spelar med ljud, men alla äro vi olika).

Det kommer alltid vara tal om nya utgåvor dock. Så är det alltid, det har bara upphaussats så mycket med just 360. Dock med just Falcon så var det värt att vänta pga den massiva stabilitetsökningen. Med Jasper och kommande iterationer känns det mer tveksamt då flera års väntan för ett par decibel lägre känns lite sådär imo..

#61

Postad 11 mars 2008 - 00:06

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
är det falcon i elite då?

väntar nog på att pc city drar ner sitt pris dom brukar ju kunna va billligast .

#62

Postad 11 mars 2008 - 00:35

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

är det falcon i elite då?

väntar nog på att pc city drar ner sitt pris dom brukar ju kunna va billligast .

PC City och El-Giganten har en hel del gemensamt ;) .

Ja i alla nya Xbox 360 sitter det ett falcon chip numera och jag tvivlar på att man ens kan få tag på en med Zephyr chipet längre ens om man hade velat...

Jag vet inte om det finns några andra problem just nu än ljudproblemet (som inte är ett problem för mig som spelar med ljud, men alla äro vi olika).

Det kommer alltid vara tal om nya utgåvor dock. Så är det alltid, det har bara upphaussats så mycket med just 360. Dock med just Falcon så var det värt att vänta pga den massiva stabilitetsökningen. Med Jasper och kommande iterationer känns det mer tveksamt då flera års väntan för ett par decibel lägre känns lite sådär imo..

Japp det kommer tydligen komma en ny version i slutet av varje år så om man väntar tills den "ultimata" 360´n finns ute får man nog vänta väldigt länge ja=). Jag har iaf bestämt mig att max vänta tills Jasper kommer sen så blir det ett köp som det ser ut nu iaf, dock är det en väldigt lång väntan trots att det bara rör sig om några månader=).

#63

Postad 11 mars 2008 - 00:46

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Jag tycker att EBgames erbjudande för 3600 som innehåller pro, 1 spel och 1 extra handkontroll är ett bra erbjudande. Sänks det med 500 spänn blir det också intressant. Speciellt eftersom man kommer kunna byta in ett par ps3 spel. Och få ner priset lite! ;)

#64

Postad 11 mars 2008 - 07:40

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

När/hur märker man att den trådlösa inte hänger med riktigt?


Bumpar Bizhops fråga...

#65

Postad 11 mars 2008 - 17:01

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! ;)

#66

Postad 11 mars 2008 - 17:07

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0
Jag beställde mitt Premium HDMI paket med Microsofts officella HDMI-sladd för 2799kr igår från webhallen ;)

#67

Postad 11 mars 2008 - 17:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! ;)

Grattis. Så länge som du velat :P

#68

Postad 11 mars 2008 - 18:04

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

  • 685 inlägg
  • 0

När/hur märker man att den trådlösa inte hänger med riktigt?


Bumpar Bizhops fråga...


Tror snarare det är vissas hjärnor som glappar lite. :( Kan inte tänka mig det är många microsekunder som skiljer sladdkontrollerna från de trådlösa. De kör ju ändå via FM. Har aldrig tidigare hört någon klaga över detta.

#69

Postad 11 mars 2008 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Inte min hjärna iaf, jag höll bara med honom om att sladdad är bättre. Jag gillar att slippa ladda :(

#70

Postad 11 mars 2008 - 18:34

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Menar du att du håller med om att den inte hänger med eller tycker du bara att sladdkontroll är bättre för att du slipper ladda?
Har inte heller hört någon klaga på att trådlös är långsammare.

#71

Postad 11 mars 2008 - 19:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jag slipper ladda.

#72

Postad 11 mars 2008 - 20:54

Radaghast
  • Radaghast
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Någon som sett vad media markt har för priser på xbox 360 efter prissänkningen?

#73

Postad 11 mars 2008 - 22:54

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

  • 1 742 inlägg
  • 0
När jag frågade på MM GBG så visste de inte förräns på fredag.

#74

Postad 12 mars 2008 - 00:03

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! :(

Grattis. Så länge som du velat :lol:


Ja men det känns riktigt bra att ha slagigt till, nu ska jag börja från början med 360. Kameo blir nog första köpet. Är PDZ bra?

#75

Postad 12 mars 2008 - 00:16

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Köp Gears of War och CoD4 så har du att göra ett tag. Och får uppleva dom absolut bästa sidorna av din sproilans fina krysslåda.

#76

Postad 12 mars 2008 - 00:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja men det känns riktigt bra att ha slagigt till, nu ska jag börja från början med 360. Kameo blir nog första köpet. Är PDZ bra?

Helt rätt, kör i ordning. Finns mycket godis att ta av sen :( . PDZ är rätt bra om du har en polare att spela co-op med.. inte annars. Kameo är skönt och visar upp bra grafix.

#77

Postad 12 mars 2008 - 01:41

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Ja men det känns riktigt bra att ha slagigt till, nu ska jag börja från början med 360. Kameo blir nog första köpet. Är PDZ bra?

Från det lilla jag testat hemma hos kompisen så verkar det helt okej ja. Mitt råd är ocskå att du införskaffar Gears of War för det går att få tag på för en billig penning. Sen så kan jag rekommendera Ghost Recon Advanced Warfighter om du gillar den typen av spel. Mass Effect är nog ett måste om du gillar Biowares rpg spel, har dock inte själv fått testa detta spel men det verkar helt klart vara ett av dom bästa till 360 än så länge. Condemned kan vara något om du gillar att bli lite småskrämd, jag gillade verkligen story i spelet och jag är riktigt sugen på fortsättningen som kommer om några veckor. Bioshock höll jag ju på att glömma, det spelet är jag, precis som, Mass Effect grymt sugen på att spela och allt jag sett från det spelet verkar grymt, får lite Star Wars vibbar från det efter de trailers jag sett.

Redigerat av Jack of all trades, 12 mars 2008 - 01:42.


#78

Postad 12 mars 2008 - 07:42

roger_w
  • roger_w
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Xbox 360 Premium för 2499:- på onoff webshop...undra om det är hdmi eller ej :(

#79

Postad 12 mars 2008 - 10:08

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

Inte min hjärna iaf, jag höll bara med honom om att sladdad är bättre. Jag gillar att slippa ladda :(

Skaffa barn så inbillar jag mig att fördelarna väger över till det man inte snubblar över :lol:
Sorry för OT...

#80

Postad 12 mars 2008 - 12:51

En i kvadrat
  • En i kvadrat
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0
Hej,

Har haft ögonen på en Xbox länge nu och iom prissänkningen kanske det har blivit dags att köpa.

Finns det någon anledning att vänta ytterligare 1-3 månader med tanke på någon kommande uppgradering som är värd att vänta på? (tystare, bättre, stabilare, ny teknik...?)

Vilken av de tre ska jag ha om jag bara skall ha den till och spela över live med polarna? (Inte musik och film alltså).
Arcade, Premium eller Elite? Förstår inte riktigt vad skillnaderna är förutom storleken i HDD. Kommer att koppla in den till 32 tums samsungslcd 720p med hdmi ingång och 2-kanalsstereo utam hdmi-ingång.

Kan man köpa till det reducerade priset nu eller ska jag vänta ett par veckor till?

Jag väntar med fingret på köpknappen...

Tack på förhand

Redigerat av En i kvadrat, 12 mars 2008 - 12:52.


#81

Postad 12 mars 2008 - 13:37

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0
Nästa "uppgradering" kommer inte att komma förräns vid hösten och med rätt stor säkerhet kommer det nog dröja tills i slutet av året innan man kan vara någorlunda säker på att få tag på en. Har man planerat att köpa en 360 sen tidigare och bara väntar på rätt tillfälle att slå till så är det nog nu man ska göra det, spelar nog ingen roll om du väntar då Microsoft knappast kommer sänka priset igen. Mitt råd är nog att köpa den på fredag (eller på ett ställe som redan ändrat priset) men om du är osäker så kan du nog lugnt vänta någon vecka (kan dock hända att det nya priset gör så att det kan bli svårt att få tag på en konsol, om inte så lär det nog bli det dagarna innan Gta 4 lanseras).

Redigerat av Jack of all trades, 12 mars 2008 - 13:44.


#82

Postad 12 mars 2008 - 14:29

En i kvadrat
  • En i kvadrat
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0

Nästa "uppgradering" kommer inte att komma förräns vid hösten och med rätt stor säkerhet kommer det nog dröja tills i slutet av året innan man kan vara någorlunda säker på att få tag på en. Har man planerat att köpa en 360 sen tidigare och bara väntar på rätt tillfälle att slå till så är det nog nu man ska göra det, spelar nog ingen roll om du väntar då Microsoft knappast kommer sänka priset igen. Mitt råd är nog att köpa den på fredag (eller på ett ställe som redan ändrat priset) men om du är osäker så kan du nog lugnt vänta någon vecka (kan dock hända att det nya priset gör så att det kan bli svårt att få tag på en konsol, om inte så lär det nog bli det dagarna innan Gta 4 lanseras).


Tack för svaret.

Vilken box är mest prisvärd för mina behov då? Arcade premium eller elite?

Varför först på fredag? Sänker alla butiker först på fredag?

#83

Postad 12 mars 2008 - 14:39

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Tack för svaret.

Vilken box är mest prisvärd för mina behov då? Arcade premium eller elite?

Varför först på fredag? Sänker alla butiker först på fredag?


Valet bör vara Arcade eller Premium. Elite är bara överflöde idag för en svensk.

Hårddisken du får med premium behövs om du vill ladda ner extra saker till spelen samt att Burnout Paradise kräver hårddisk om du ska köra Online, intye säkert att detta kommer vara något som dyker upp i andra spel.

Jag hade kört på Arcade och sen köpt en hårddisk vid behov senare, finns billiga diskar att få tag i och ändå komma under priset mot Premium.

#84

Postad 12 mars 2008 - 15:02

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Varför först på fredag? Sänker alla butiker först på fredag?

Nja vissa har redan sänkt (känner dock bara till El Giganten än så länge) och andra har redan satt ut att de kommer sänka den på fredag (Webhallen till exempell).

Har du inte tänkt spela spel över nätet eller använda Live tjänsten för att dra hem demos och liknande så räcker nog en Arcade och som PalmiNio skriver ovan kan man tydligen köpa rätt så billiga hårddiskar och hamna under priset som de tar för en Pro. Det som skiljer Elite och Pro åt är att Elite har en större hårddisk (120 GB istället för Pros 20 GB) och den är svart. Allt annat har jag för mig ska vara samma som Pro (förutom att man får med en svart handkontroll till Elite och en vit till Pro). Se till att det är en med Hdmi som du köper så du inte får den utan (vissa butiker verkar fortfarande ha kvar den "gamla" modellen. Köper du på El Giganten så behöver du nog inte oroa dig för att få en utan men det skadar aldrig att vara säker=).

Redigerat av Jack of all trades, 12 mars 2008 - 15:04.


#85

Postad 12 mars 2008 - 15:40

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Trevligt om jag skulle behöva köpa en ny. Den jag har fungerar fortfarande sen launch.


hehe du menar sen "lunch" antar jag ;)

#86

Postad 12 mars 2008 - 16:36

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0
På webhallen stå det boka och datumet 14 mars med de nya priserna. Jag bokade i måndags och fick min på posten idag ;)

#87

Postad 12 mars 2008 - 16:37

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

  • 1 061 inlägg
  • 0
Elgiganten har ju bara sänkt priset på Arcade moddelen än ;)

#88

Postad 12 mars 2008 - 16:47

En i kvadrat
  • En i kvadrat
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0

Tack för svaret.

Vilken box är mest prisvärd för mina behov då? Arcade premium eller elite?

Varför först på fredag? Sänker alla butiker först på fredag?


Valet bör vara Arcade eller Premium. Elite är bara överflöde idag för en svensk.

Hårddisken du får med premium behövs om du vill ladda ner extra saker till spelen samt att Burnout Paradise kräver hårddisk om du ska köra Online, intye säkert att detta kommer vara något som dyker upp i andra spel.

Jag hade kört på Arcade och sen köpt en hårddisk vid behov senare, finns billiga diskar att få tag i och ändå komma under priset mot Premium.



Tack för alla snabba svar.

Jag kommer att spela nästan uteslutande online och kanske en del demos och tillägg så det får nog bli en med hårddisk. Kan man köpa vilken som till eller måste det vara en xbox-hårddisk? HAr ni några rekommendationer på en sådan i så fall?

Verkar luta mot premium vilken jag antar är samma som pro (?) till priset av 2599:-

Redigerat av En i kvadrat, 12 mars 2008 - 16:52.


#89

Postad 12 mars 2008 - 16:52

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

  • 1 742 inlägg
  • 0

Tack för alla snabba svar.

Jag kommer att spela nästan uteslutande online och kanske en del demos och tillägg så det får nog bli en med hårddisk. Kan man köpa vilken som till eller måste det vara en xbox-hårddisk? HAr ni några rekommendationer på en sådan i så fall?

Verkar luta mot premium vilken jag antar är samma som pro?


En sådan här är det

eller


Pro kallas den "nya" modellen som har HDMI.

Redigerat av Mr_Empa, 12 mars 2008 - 16:52.


#90

Postad 12 mars 2008 - 16:53

ganja
  • ganja
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

Med Jasper och kommande iterationer känns det mer tveksamt då flera års väntan för ett par decibel lägre känns lite sådär imo..

Jag skulle iallafall bli glad om min lät lite mindre som en hårtork när man spelar från skiva. Det bästa Microsoft kan göra enligt mig är att släppa en rejäl hårddisk som man kan installera spelen på.

#91

Postad 12 mars 2008 - 17:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag skulle iallafall bli glad om min lät lite mindre som en hårtork när man spelar från skiva. Det bästa Microsoft kan göra enligt mig är att släppa en rejäl hårddisk som man kan installera spelen på.

Det skulle jag med (jag har den mest högljudda), men inget jag skulle vänta så länge på.

#92

Postad 12 mars 2008 - 19:52

Bertilsson
  • Bertilsson
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0

För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! ;)

För 5 minuter sen beställde jag arcade från pc-city för 1790:- med fri frakt! :D

#93

Postad 12 mars 2008 - 23:49

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! :)

För 5 minuter sen beställde jag arcade från pc-city för 1790:- med fri frakt! ;)


Elgigantens hemsida är mycket snyggare! Min shoppingupplevelse var hästlängder trevligare än din! ;)

Tänkte höra med de insatta, kärlekskontrollerna som finns på webhallen(blå och rosa). Är det samma kontroll som den vanliga förutom den underbara färgen? :D

Förresten, när kommer xbox live marketplace för filmer etc?

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 13 mars 2008 - 00:13.


#94

Postad 13 mars 2008 - 00:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tänkte höra med de insatta, kärlekskontrollerna som finns på webhallen(blå och rosa). Är det samma kontroll som den vanliga förutom den underbara färgen? :)

Inte riktigt. Kärlekskontrollerna har inbyggd vibrator med olika hastighetsinställningar.

#95

Postad 13 mars 2008 - 00:53

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Tänkte höra med de insatta, kärlekskontrollerna som finns på webhallen(blå och rosa). Är det samma kontroll som den vanliga förutom den underbara färgen? :)

Inte riktigt. Kärlekskontrollerna har inbyggd vibrator med olika hastighetsinställningar.


Oh la la! ;)

#96

Postad 13 mars 2008 - 16:03

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

  • 286 inlägg
  • 0
Grattis till alla er som tänkt köpa nu när priset sänkts!

Annars tycker jag att just spelkonsoller har varit nästan unika på hemelektronikmarknaden genom att hålla bra i pris fram till nästa generation kommer. Ta Playstation 2, köpte man ett 2001 kunde man sälja det för samma pris två år senare (om man skickade med några spel som man ändå kört igenom).

Alltså tråkigare för oss som tänkt sälja... Mitt Premium ha stått oanvänt sedan november efter att jag spelat igenom två spel: Forza 2 och Oblivion. Köpte det i augusti. :)

Missförstå mig inte för snålhet och bakåtsträvare, men är vi inte många som suckar när vår platt-TV, digitalkamera och laptop kostar hälften så mycket bara ett år efter vi köpt dem?

Jaja, det får bli ett splitternytt PS3 för 1990:- på Elgiganten till sommaren! :D

#97

Postad 13 mars 2008 - 16:22

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Jaja, det får bli ett splitternytt PS3 för 1990:- på Elgiganten till sommaren! :D


Vill man som du inte spela spel på sin spelkonsoll tror jag nog PS3an kan bli ett bra köp.


:)

#98

Postad 13 mars 2008 - 16:26

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
haha humming, det roligaste jag läst på länge. Klockrent!

#99

Postad 13 mars 2008 - 16:34

Pompen
  • Pompen
  • Lärjunge

  • 286 inlägg
  • 0
:) No comments!

#100

Postad 13 mars 2008 - 16:37

Unregisteredb1334109
  • Unregisteredb1334109
  • Lärjunge

  • 326 inlägg
  • 0

För 5 min sen hoppade jag på tåget. Beställde arcade från elgiganten. Ca 1900 med frakt! :)

För 5 minuter sen beställde jag arcade från pc-city för 1790:- med fri frakt! :D


Samma här, beställde Xbox 360 Arcade och Halo3 för glada 2179:-, gratis frakt. Hoppas den dimper ner imorgon på posten. ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.