Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus, ingen politik eller religion

3479 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3151

Postad 21 november 2022 - 15:26

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Ageve, sådär ja. Så var det uppklarat...

+ Kul med snö, grabben är tokglad i snöbus. På samma sätt verkar tjänstemännen i Sthlm "jobba" hemmifrån idag. Betydligt glesare trafik.

- Idioter med vinballe som kör som svin och leker med andras liv när de tummar på säkerhetsavstånd i vinterväglaget.

#3152

Postad 21 november 2022 - 19:16

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
- Jag hade faktiskt väntat mig mer artemis bilder och video vid det här laget
+ men det kanske kommer

Redigerat av pacman, 21 november 2022 - 19:16.


#3153

Postad 22 november 2022 - 08:39

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

+ Snöslunga



#3154

Postad 23 november 2022 - 08:40

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 1

+ Inga nassar på månens baksida. ;)

https://www.youtube....h?v=Jth4yATniS4

Skärmavbild 2022-11-21 kl. 13.25.48.png


- Inga Transformers heller…

#3155

Postad 23 november 2022 - 08:51

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 2

- Idioter med vinballe som kör som svin och leker med andras liv när de tummar på säkerhetsavstånd i vinterväglaget.

 

Vad har en klassisk go gammal vinballe med saken att göra eller betyder det något annat där du bor kanske? Hos mig är det att man unnat sig kanske ett glas för mycket och ens lilla kompis inte vill vara med och leka för kvällen. Varför dra upp det i en negativ klang? Är ju kanon med en liten naturlig skyddsmekanism som kanske kan rädda någon stackare från ett misstag. Är ju kanon ju!


Redigerat av Johan_i_burken, 23 november 2022 - 08:54.


#3156

Postad 23 november 2022 - 10:05

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Vad har en klassisk go gammal vinballe med saken att göra eller betyder det något annat där du bor kanske? Hos mig är det att man unnat sig kanske ett glas för mycket och ens lilla kompis inte vill vara med och leka för kvällen. Varför dra upp det i en negativ klang? Är ju kanon med en liten naturlig skyddsmekanism som kanske kan rädda någon stackare från ett misstag. Är ju kanon ju!


Skratt, en omskrivning för de individer som inte har respekt och handlingskraft i trafiken.

#3157

Postad 23 november 2022 - 13:27

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

+ Snöslunga

Måste hålla med, en av de bästa investeringar vi gjort i huset .... :)

 

Dessutom köpt på någon vårrea, så den var j-igt billig dessutom.

Dock börjar det bli dags att fixa till den lite, efter 10 år eller så, börjar en del

remmar bli uttänjda ...

 

+ snö

- för mycket snö, på en gång


Redigerat av frollic, 23 november 2022 - 13:27.


#3158

Postad 25 november 2022 - 09:32

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
+ Vetenskap och beprövad forskning som hjälper till att förstå och förstärka människans överlevnad.
- Sjukdomar som t ex ALS. Kan inte få nog med känslor för en av världens största idrottsliga hjältar som genommänskligt stod upp för laget före jaget.

#3159

Postad 26 november 2022 - 10:13

DPC
  • DPC
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

+ För ledare som är tydliga, kan visa sig sårbara och visa tacksamhet. Då får man med sig laget

+ Helg och träningen går åter bra efter 4 månaders uppehåll när jag byggde nya bion. Väldigt kul omgivning på gymmet med en härlig blandning av alla typer av människor. 
- Enformighet, oavsett om det är arbete eller annat är ingen höjdare. Variation förnöjer



#3160

Postad 29 november 2022 - 07:45

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
- Telia som vägrar förlänga mitt bredband för att jag inte är ny kund.

#3161

Postad 29 november 2022 - 08:57

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

- Telia som vägrar förlänga mitt bredband för att jag inte är ny kund.

 

Säg upp. och låt någon annan i hushållet stå på avtalet så blir det ny kund :P

Brukar lösa sig utan att det behöver genomföras.  Hela detta systemet med att ringa och deala en gång om året är helt sjukt. Ha rätt pris från början och låt det vara så!



#3162

Postad 29 november 2022 - 09:49

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0

- Telia som vägrar förlänga mitt bredband för att jag inte är ny kund.

Jag ringer Allente varje BF för att fortsatt få 50% rabatt på mitt abb, så också på årets BF i fredags. Dock ser jag till att jag hamnar hos den avdelning som hanterar uppsägningar eftersom det är medarbetare på den avdelningen som har mandat att erbjuda nåt enligt min erfarenhet. Har nog gjort på detta sätt i 5-6 år nu och har alltid lyckats få 50%, förutom ett år då jag bara lyckades på 25%. Självklart får man stå på sig lite ibland, men om man är tydlig med att man kan lämna för en konkurrent så brukar det lösa sig. Bra också att ha koll på vad konkurrenterna erbjuder.



#3163

Postad 29 november 2022 - 09:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
- instämmer i Telia.

Mitt problem är att vi är låsta till Telia, så dom skiter nog fullständigt i mina tomma hot. Hyresvärden har heller inga planer på att göra nån förändring.

#3164

Postad 29 november 2022 - 13:19

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Gjorde allt i min makt men lyckades ändå inte.

#3165

Postad 30 november 2022 - 00:20

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
+ John Cusack kallade Melon Husk för Igor på Twitter. 😄

+ Trevlig dag på jobbet.

Redigerat av Zacabeb, 30 november 2022 - 00:21.


#3166

Postad 01 december 2022 - 00:09

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

  • 6 316 inlägg
  • 0

-Folk som inte fattar vad yttrandefrihet är.
+Att se folk som inte fattar vad yttrandefrihet är göra bort sig om och om igen. :D



#3167

Postad 01 december 2022 - 17:12

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
+ julmiddag (4-rötters, inte julbord) ikväll!
+ allt gratis, woop woop!

- viktigt kundbesök imorgon bitti resulterar i nykter tillställning ikväll, typiskt.

#3168

Postad 03 december 2022 - 12:52

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

-Folk som inte fattar vad yttrandefrihet är.
+Att se folk som inte fattar vad yttrandefrihet är göra bort sig om och om igen. :D

Oberoende lagstiftningar, hur definierar du yttrandefrihet? Du skriver ju ganska mycket om det trots allt. :)

 

+ Helg!

- All läsk, chips och annat gott jag köpte till helgen är redan slut. Finns bara kvar en djupfryst pizza och lite havreflarn.



#3169

Postad 03 december 2022 - 21:21

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0

...en djupfryst pizza och lite havreflarn.

Rejäl frossa mao?

#3170

Postad 03 december 2022 - 23:05

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Hammarby!!!

#3171

Postad 03 december 2022 - 23:55

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
+ Fick samtal från far. Han hade svårt att få in grader.
- De som(inklusive min far) som vägrar förstå

#3172

Postad 04 december 2022 - 00:02

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Rejäl frossa mao?

Ja det blir lätt så ibland. Handlade mat och gott för helgen i torsdags men åt ovanligt mycket innan helgen ens han dra igång. Får ta en sväng till affären igen under söndagen och stödhandla lite. :)



#3173

Postad 06 december 2022 - 00:23

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
+ Till stor del tur, men:

Wordle 535 2/6*

🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

Redigerat av Zacabeb, 06 december 2022 - 00:23.


#3174

Postad 06 december 2022 - 00:38

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
- tappade telefonen en gång för mycket och skärmen ville inte längre, så får kolla runt efter ny lur.

+ Ny lur är alltid kul!

- kostar ju dock en j*vla massa...

#3175

Postad 06 december 2022 - 04:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

- tappade telefonen en gång för mycket och skärmen ville inte längre, så får kolla runt efter ny lur.

+ Ny lur är alltid kul!

- kostar ju dock en j*vla massa...

Köp inte årets modell bara. Även äldre är rappa nog



#3176

Postad 09 december 2022 - 19:27

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
+ När det oväntade sker. Jag älskar Brasilien för deras drömspel. Men idag bockar jag med högaktning inför fotbollens lilleputtland i jämförelse Kroatien som vann rättvist.

- Idioter i vänsterfil med alldeles för tung högerfot och dålig avståndsmätare i skallen. Vilka köer i eftermiddags...

#3177

Postad 11 december 2022 - 20:39

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
+ årliga julbordet med vännerna avklarat igår
- årliga svintunga bakfyllan avklarad idag

Redigerat av MrSpokk, 11 december 2022 - 20:39.


#3178

Postad 12 december 2022 - 15:14

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- Det laddningsbara batteriet till min Xbox-handkontroll håller inte längre laddningen och jag vet inte om Microsoft kommer att göra ett utbyte. Det verkar krångligt eftersom jag inte har en konsoll med garanti.

 

+ Batteriet höll sju månader, en hel månad längre än det förra batteriet.

 

- Att de laddningsbara batterierna till Xbox-handkontroller har en så hög andel fel. Den största anledningen till att jag inte har vågat köpa en Elite-handkontroll där skitbatteriet är inbyggt.

 

- Handkontrollen krånglar också. Den går inte att stänga av utan slår på sig själv igen. Jag har samma problem med två stycken Xbox Series-kontroller, så det verkar vara ett mjukvarufel om det inte är skitkvalitet på hårdvaran där också.

 

- Microsoft överlag.



#3179

Postad 17 december 2022 - 17:59

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- Att folk är så dumma i huvudet att korkarna på flaskor framöver måste sitta fast i flaskan för att inte råka ramla ned i havet. Öppnade en läskflaska med sådan kork och den gick inte att vika bak så att den inte var i vägen så jag fick slita loss den. Det är ju vad folk kommer att göra så poängen med fastkedjad kork blir ju i princip nullifierad.

 

- Infantiliseringen som sker på grund av alla avgrundsidioter.

 

+ Pantar alltid flaskor tillsammans med tillhörande kork till att börja med, eftersom jag inte är totalt dum i huvudet.

 

- Köper man förpackade produkter är man ju miljöbov lik förbannat. Undrar hur länge det dröjer innan man blir utskälld av någon för att man andas ut koldioxid.

 

+ För att nämna något positivt så är det väl att årets julkalender på SVT är rätt bra.



#3180

Postad 25 december 2022 - 00:43

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
+ God jul till er alla, om än 43 minuter försenat!

- alldeles för mkt godis

#3181

Postad 31 december 2022 - 21:45

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
+ 2023 har alla chanser att bli ett fantastiskt rekordår jämfört med de tidigare avsluten.
- 2022 kunde inte ge mer.

Må väl alla på MHB.

#3182

Postad 01 januari 2023 - 00:06

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Ja, gott nytt år.

- 2023 kommer nog göra allt för att bräda sina föregångare.

+ 2022 är dött.

#3183

Postad 01 januari 2023 - 02:21

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
-2023 kommer ge en djup lågkonjunktur och fortsatt misär

+Hoppas på 2025

#3184

Postad 01 januari 2023 - 21:49

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
+ Upptäckte att Stewart Copelands soundtrack till Rumble Fish finns på Spotify. Det är komiskt likt de soundtrack han senare gjorde till Spyro the Dragon-spelen med samma patchar, slingor och arrangemang.

Även om Copeland ofta halvfuskar genom att bygga sin musik från färdiga slingor är den rätt bra.

#3185

Postad 06 januari 2023 - 17:34

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

- Elräkningen för december anlände igår. Lagom kul då mitt fasta elavtal gick ut i november och jag har kallhyra...

+ Hade jag förbrukat lika mycket energi som jag gjorde i december 2021 hade slutnotan blivit lite mer än dubbelt så hög.

+ Ska börja duscha på jobbet för att dra ner på utgifterna ytterligare.


Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 06 januari 2023 - 17:34.


#3186

Postad 16 januari 2023 - 16:44

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- Att jag inte kan hjälpa att ta åt mig av guilt tripping.

 

Exempel: Folk som skäller på den som inte fortsätter isolera sig i all framtid eftersom man då ska ha andra människors liv på sitt samvete när de dör i covid.

Motpunkt: Jag är fyrdubbelt vaccinerad och isolerade mig helt i över två år. Det orkar jag inte göra längre. Dessutom bär jag FFP2-mask i kollektivtrafiken om det är trängsel.

Resultat: Lik förbannat tar jag åt mig och känner mig medskyldig till att pandemin inte bara försvinner magiskt och att jag själviskt går utanför dörren.

 

Exempel: Matsmart som hoppat på "throw soup and fuck all of you"-tåget i miljörörelsen och skäller ut en i deras reklam för att man inte handlar hos dem och på grund av det dödar planeten.

Motpunkt: Det är inte mitt fel att miljöförstöringen ser ut som den gör. Jag handlar hellre lokalt och bär hem än beställer mat på nätet eftersom hemfrakten kan ge ett negativt klimatavtryck.

Resultat: Lik förbannat tar jag åt mig och känner mig som en dålig människa som måste äta även om maten inte är framställd perfekt klimatneutral och inte ligger alldeles inpå bäst-före-datum.

 

Önskar att jag kunde stänga av den där j-a skamfunktionen i hjärnan, eller ännu hellre kunna dumpa över den på de som verkligen förtjänar att känna skam. Det är en superkraft jag skulle vilja ha.



#3187

Postad 16 januari 2023 - 19:07

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1 322 inlägg
  • 1
Allt som du handlar i butik kommer därmed inte hamna hos Matsmart eller slängas, vilket är det bästa för miljön.

#3188

Postad 18 januari 2023 - 18:43

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- Photoshop som kraschar efter fem minuter på grund av att man försöker döpa om ett lager.

 

Tips: Prenumerera inte på Adobes produkter. Piratkopiera dem inte ens. Använd något annat där resurserna läggs på att hålla mjukvaran stabil istället för AI och krypto.



#3189

Postad 20 januari 2023 - 12:03

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
-paludan. Ska bränna Koran för att trolla muslimer utanför Turkiets ambassad. Varför är protesträtt viktigare än tryck och yttrandefrihet?

#3190

Postad 20 januari 2023 - 14:59

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 2
Öqvist,

Det handlar inte om protesträtt i sak, utan om yttrandefrihet. I Sverige är åsiktsfriheten grundlagsskyddad enligt Regeringsformen där man skriver att "Varje medborgare är gentemot det allmänna tillförsäkrad ... yttrandefrihet: frihet att i tal, skrift eller bild eller på annat sätt meddela upplysningar samt uttrycka tankar, åsikter och känslor", samt genom Sveriges upphöjande till lag av den europeiska konventionen angående skydd för de mänskliga rättigheterna och de grundläggande friheterna där det framgår att "Var och en har rätt till yttrandefrihet. Denna rätt innefattar åsiktsfrihet samt frihet att ta emot och sprida uppgifter och tankar utan offentlig myndighets inblandning och oberoende av territoriella gränser".

Detta skriver jag under på vilken dag som helst. Oavsett vem som skriker lögner. Men, i sammanhanget bygger denna åsiktsfrihet även på att man inte förlöjligar, förnedrar eller ljuger för att smutskasta någon. Det kan vara straffbart. Det har ju historiskt visat sig riktigt svårt att begränsa åsiktsfrihet utan att vara demagog eller diktator.

+ Åsiktsfrihet
- Missbruk av densamma.

#3191

Postad 20 januari 2023 - 17:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det finns ju en massa yttranden i koranen som paludan uppenbarligen inte tycker ska få finnas. Så hur protesterar man för yttrandefrihet genom att bränna böcker??? Totalt motsägande. 



#3192

Postad 20 januari 2023 - 21:51

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Det finns ju en massa yttranden i koranen som paludan uppenbarligen inte tycker ska få finnas. Så hur protesterar man för yttrandefrihet genom att bränna böcker??? Totalt motsägande.


Det får väl karln och alla liknande hatare svara för själva.

#3193

Postad 20 januari 2023 - 23:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det får väl karln och alla liknande hatare svara för själva.

Det gör han ju inte. Han bränner böcker och påstår att det är för att främja yttrandefrihet. 



#3194

Postad 21 januari 2023 - 00:11

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Det gör han ju inte. Han bränner böcker och påstår att det är för att främja yttrandefrihet.


Maila, fråga. Personligen anser jag att min tid är för dyrbar för att svansa runt honom eller liknande format.

#3195

Postad 21 januari 2023 - 10:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Maila, fråga. Personligen anser jag att min tid är för dyrbar för att svansa runt honom eller liknande format.


Inte så logiskt då han protesterar öppet? Då brukar man köra med slagord för att försöka få fram sin mening. Nu bränner Paludan böcker för att främja yttrandefrihet :D

#3196

Postad 21 januari 2023 - 11:23

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

  • 775 inlägg
  • 0

+ Åsiktsfrihet
- Missbruk av densamma.

Instämmer.

 

Yttrande och åsiktsfrihet tycker jag är något positivt. De tycker jag tillhör grunderna för en fungerande demokrati. Men med rättigheter kommer också skyldigheter. Vissa begränsningar finns i lagstiftningen, andra saker kräver lite egna ställningstaganden. 

 

Paludan tillhör den gruppen som utnyttjar sin yttrandefrihet till att provocera. Men varför låter man sig provoceras av denna clown? Låt honom bränna sin koran utanför turkiska ambassaden (om det var där han ville göra det?). Men låt honom stå där ensam, ignorera honom. Han förtjänar ingen uppmärksamhet och får han ingen så tröttnar han nog ganska snabbt.

 

+ Regnet verkar ha slutat, för tillfället i alla fall.

+ Skönt med helg.

+ Nästa helg börjar Göteborgs Filmfestival

 

- Läget i världen är ju tyvärr på många sätt ganska dåligt



#3197

Postad 21 januari 2023 - 11:43

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

- glashalt ute

 

+ såg Peter Pan går åt h-e på Cirkus igår, riktigt kul :)



#3198

Postad 21 januari 2023 - 11:49

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Instämmer.

 

Yttrande och åsiktsfrihet tycker jag är något positivt. De tycker jag tillhör grunderna för en fungerande demokrati. Men med rättigheter kommer också skyldigheter. Vissa begränsningar finns i lagstiftningen, andra saker kräver lite egna ställningstaganden. 

 

Paludan tillhör den gruppen som utnyttjar sin yttrandefrihet till att provocera. Men varför låter man sig provoceras av denna clown? Låt honom bränna sin koran utanför turkiska ambassaden (om det var där han ville göra det?). Men låt honom stå där ensam, ignorera honom. Han förtjänar ingen uppmärksamhet och får han ingen så tröttnar han nog ganska snabbt.

 

+ Regnet verkar ha slutat, för tillfället i alla fall.

+ Skönt med helg.

+ Nästa helg börjar Göteborgs Filmfestival

 

- Läget i världen är ju tyvärr på många sätt ganska dåligt

Själv tycker jag tryckfrihet är lika viktigt som åsikts och yttrandefrihet :) 



#3199

Postad 21 januari 2023 - 13:28

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Själv tycker jag tryckfrihet är lika viktigt som åsikts och yttrandefrihet :)

Just så, i Sverige har vi tryckfrihetsförordningen. Som ger dig som ansvarig utgivare näst intill obegränsade möjligheter att trycka vad som helst. Så länge det inte bryter mot lagar och att du som ansvarig utgivare också trycker rättelser vid misstag eller lagbrott i din media.

De media/kanaler som inte följer tryckfrihetsförordningen ger jag personligen absolut ingenting för.

+ Dagens middag med gäster.
- Lite trött efter igårkvällens fotbollsmatch/städ/bubbel och gaming.

Redigerat av PML73, 21 januari 2023 - 13:29.


#3200

Postad 21 januari 2023 - 15:00

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

  • 775 inlägg
  • 0

Själv tycker jag tryckfrihet är lika viktigt som åsikts och yttrandefrihet :)

Håller med, missade den när jag skrev  :) .





4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.