Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Appar till iPad

65 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPad 3G 16GB (Surfplattor) 8 7,9 (19) Inga priser
Apple iPad 3G 32GB (Surfplattor) 1 8,74 (18) Inga priser
Apple iPad 3G 64GB (Surfplattor) 8 8,47 (18) Inga priser
Apple iPad 16GB (Surfplattor) 9 8,52 (60) Inga priser
Apple iPad 32GB (Surfplattor) 9 9,04 (22) Inga priser
Apple iPad 64GB (Surfplattor) 1 8,53 (14) Inga priser
5 relaterade trådar

#1

Postad 13 oktober 2010 - 20:46

SimonZ
  • SimonZ
  • Forumräv

  • 574 inlägg
  • 0
Hej

Jag efterfrågar bra appar, gratis eller inte, till iPad. iPhone-appar finns att hitta på andra delar av forumet så dela med er av appar till iPad.

Här kommer min lista hittills.

Media
tv.nu
imdb
Flipboard

Spel
GTRacing Free
Harbor Master
Blue Block
Talking Tom
ParaPanicLT
Airport HD Lite
Cut the Rope HD (15 SEK)
Bulls i HD Lite
Vacation Mogul HD (49 SEK)

Övrigt
Nightstand
VLC

#2

Postad 14 oktober 2010 - 20:06

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Den som vill ha invite till Dropbox kan skicka om med mejladress till mig. En win win tack vare extra utrymme för båda. Dropbox är filsynk mellan dator och iPad/iPhone on the go.

Återkommer med mina bästa apptips.

#3

Postad 17 oktober 2010 - 20:20

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Evernote
Qiozk
Zinio
Kindle
Wordpress
VLC
IMDB
FeddellerRSS
Canal Digital (TVTablå)
AccuRadio

tex

#4

Postad 17 oktober 2010 - 21:19

Eidre
  • Eidre
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0
För er som har Squeezeserver + enheter

SqueezePad (värd sitt något höga pris)

#5

Postad 18 oktober 2010 - 09:10

SimonZ
  • SimonZ
  • Forumräv

  • 574 inlägg
  • 0
Jag efterlyser en riktigt bra radioapp med de svenska kanalerna. Lyssnar ju nästan enbart på SR, men kan va gött med musikkanalerna i samma app.

#6

Postad 18 oktober 2010 - 18:29

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Finns det någon som gör webb-utveckling på sin ipad?
Är ute efter en bra editor som klarar mysql, php, html, js, css samt ftp. Har hittat en hel del genom att googla, men har ingen aning om vilken som är bra. Dom flesta verkar kosta lite pengar nämligen, man vill ju inte behöva köpa 5-6 stycken innan man hittar en bra.

Har tänkt att dra igång ett hobbyprojekt :)

#7

Postad 19 oktober 2010 - 20:51

notimetochill
  • notimetochill
  • Veteran

  • 1 978 inlägg
  • 0
Offline läget i Airvideo vad innebär detta ?

#8

Postad 26 oktober 2010 - 18:51

xms67
  • xms67
  • Användare

  • 225 inlägg
  • 0
Jag är på jakt efter ett anteckningsprogram till Ipad. Det skall innehålla funktionen att man lätt kan bläddra från anteckning till anteckning och då se hela sidan. Alltså så som apples eget program fungerar. Sedan måste det vara möjligt att tagga det samt infoga bilder. Någon som har ett tips? Jag kör idag med Evernote och det är bra på allt utom att jag inte kan bläddra mellan anteckningarna.

Jag gillar att på morgonen snabbt titta igenom gårdagens anteckningar för att fixa allt man lovat...

#9

Postad 27 oktober 2010 - 05:19

xms67
  • xms67
  • Användare

  • 225 inlägg
  • 0

Jag är på jakt efter ett anteckningsprogram till Ipad. Det skall innehålla funktionen att man lätt kan bläddra från anteckning till anteckning och då se hela sidan. Alltså så som apples eget program fungerar. Sedan måste det vara möjligt att tagga det samt infoga bilder. Någon som har ett tips? Jag kör idag med Evernote och det är bra på allt utom att jag inte kan bläddra mellan anteckningarna.

Jag gillar att på morgonen snabbt titta igenom gårdagens anteckningar för att fixa allt man lovat...

Under kvällen upptäckte jag att Evernot har den funtion jag sökte....

#10

Postad 27 november 2010 - 10:04

RSuonvieri
  • RSuonvieri
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Finns det någon app som liknar det programmet som Khanacademy använder? http://www.youtube.c...9/8/-ejyeII0i5c

Jag vill alltså ha en app där man kan skriva/rita och anteckna föreläsningar osv genom att skriva med penna på skärmen. Precis som ett vanligt block. Sedan ska man helst kunna skrolla ner eller byta blad lätt och välja mellan olika färger och sudd.

FInns det någon sådan app? Fungerar den bra att anteckna med om någon använt den?

#11

Postad 27 november 2010 - 10:29

shifts
  • shifts
  • Veteran

  • 1 684 inlägg
  • 0

Jag är på jakt efter ett anteckningsprogram till Ipad. Det skall innehålla funktionen att man lätt kan bläddra från anteckning till anteckning och då se hela sidan. Alltså så som apples eget program fungerar. Sedan måste det vara möjligt att tagga det samt infoga bilder. Någon som har ett tips? Jag kör idag med Evernote och det är bra på allt utom att jag inte kan bläddra mellan anteckningarna.

Jag gillar att på morgonen snabbt titta igenom gårdagens anteckningar för att fixa allt man lovat...


Momento klarar det också. Verkar riktigt bra, det lilla jag använt det.

#12

Postad 01 december 2010 - 00:23

Unregistereda8e384a7
  • Unregistereda8e384a7
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Finns det någon app som liknar det programmet som Khanacademy använder? http://www.youtube.c...9/8/-ejyeII0i5c

Jag vill alltså ha en app där man kan skriva/rita och anteckna föreläsningar osv genom att skriva med penna på skärmen. Precis som ett vanligt block. Sedan ska man helst kunna skrolla ner eller byta blad lätt och välja mellan olika färger och sudd.

FInns det någon sådan app? Fungerar den bra att anteckna med om någon använt den?

Penultimate (22:-) har de funktioner du söker. Har tyvärr ingen penna att testa med.

#13

Postad 16 december 2010 - 13:04

Unregistered55e17f65
  • Unregistered55e17f65
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0
Tipsar om Tidningen Hifi+ appen med samma namn, kostar 22:- och man kan ladda ner ett valfritt nummer av tidningen för den pengen. Helt ok

Arkanoid - klassiskt spel för nostalgiker
Bubble Bobble - samma som ovan
Splashtop - rdp att styra datorn med, funkar kanon

#14

Postad 16 december 2010 - 13:58

Unregisteredbcf53c4d
  • Unregisteredbcf53c4d
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Pulse News Reader är en riktigt bra app.

http://www.alphonsolabs.com

Bifogad fil  pulse_1.JPG   144,58K   1 Antal nerladdningar

#15

Postad 04 januari 2011 - 16:22

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Har idag köpt vga connectorn och undra om något hittat bra apps för att skicka ut webbläsare m.m.? alltså allt annat som inte stöds native. Har installerat 2Screens men det verkar vara så förbenat laggigt.
Finns det några spel som går att spela över vga?
Går det att använda ipaden som en extra skärm till pc eller mac? typ utökat skrivbord.

Bilder, video samt goodReader fungerar bra över vga. Kan även rekommendera Infinote som fungerar över vga, dock inte så responsive som man skulle vilja men men.

Har en annan fråga också om någon hittat en app som att man kan använda ipaden som en blåtandstangentbord? vorde grym att kunna koppla med PS3:an eller mac minin och köra den som tangentbord.

#16

Postad 04 januari 2011 - 22:04

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

  • 1 567 inlägg
  • 0
Lite sent tips men passar på ändå. Mirrors Edge är gratis idag för iPaden!

#17

Postad 04 januari 2011 - 23:00

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Har idag köpt vga connectorn och undra om något hittat bra apps för att skicka ut webbläsare m.m.? alltså allt annat som inte stöds native. Har installerat 2Screens men det verkar vara så förbenat laggigt.
Finns det några spel som går att spela över vga?
Går det att använda ipaden som en extra skärm till pc eller mac? typ utökat skrivbord.

Rage HD, The Incident och Chopper 2 vet jag att man kan spela på teven via vga. Med Rage HD så använder du fortfarande iPaden som kontroll men i de andra två spelen så måste du koppla en iPod touch/iPhone trådlöst till iPaden som spelkontroll.

Det finns program för att använda iPaden som extra skärm men har tyvärr ingen koll på vad de heter.

#18

Postad 09 januari 2011 - 21:11

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Wired's iPadtidningar är riktigt sweeta, 28 kr per nummer vilket är betydligt billigare än att köpa lösnummer och tidningen är väldigt väl anappasd till plattan.

#19

Postad 05 februari 2011 - 17:42

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

  • 1 887 inlägg
  • 0
En annan väldigt bra tidning är EVO. För er som gillar bilar! Betydligt billigare än papperstidningen och väldigt bra anpassad till IPaden! Testa!

#20

Postad 07 april 2011 - 12:52

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
View for ipad finns ute nu.
Du kan styra din pc på din ipad var du än är i ordentlig hastighet, har testat några och denna verkar vara den snabbaste jag sett. Ska testa den när jag kommer hem :) kan knappt vänta!

#21

Postad 07 april 2011 - 13:19

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

View for ipad finns ute nu.
Du kan styra din pc på din ipad var du än är i ordentlig hastighet, har testat några och denna verkar vara den snabbaste jag sett. Ska testa den när jag kommer hem :) kan knappt vänta!


Hur är den jämfört med Teamviewer?

#22

Postad 07 april 2011 - 17:23

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Har inte hunnit testa än slutar inte förrens 20.00 så efter det ska det testas, annars blir det imorg för då är jag ledig :)

#23

Postad 08 april 2011 - 12:59

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Man var tvungen att fixa med en massa program och skit, klarade inte av det så jag håller min till jumi som har allt jag behöver :)

#24

Postad 08 april 2011 - 13:59

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
iSwifter om man saknar flash.

Har inte testat det själv, ska göra det ikväll.

/Niklas

#25

Postad 08 april 2011 - 14:13

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0

View for ipad finns ute nu.
Du kan styra din pc på din ipad var du än är i ordentlig hastighet, har testat några och denna verkar vara den snabbaste jag sett. Ska testa den när jag kommer hem :) kan knappt vänta!


Vad krävs för att styra pcen via ipaden förutom appen?

#26

Postad 11 april 2011 - 10:24

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Tänkte tipsa om death rally som är sjukt roligt.

Lite skärpning nu, tråden är ju helt död. Lite mer tips på bra ipad apps :)

Vad krävs för att styra pcen via ipaden förutom appen?


Det var nåt program man var tvungen att köpa från vmware. Fick inte igång det hur jag än gjorde :rolleyes:

#27

Postad 11 april 2011 - 10:42

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0

iSwifter om man saknar flash.

Har inte testat det själv, ska göra det ikväll.

/Niklas


Gött nu funkar alla play kanalerna i ipaden dock lite sunkigt ljud men helt godkänt.

#28

Postad 11 april 2011 - 12:17

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

View for ipad finns ute nu.
Du kan styra din pc på din ipad var du än är i ordentlig hastighet, har testat några och denna verkar vara den snabbaste jag sett. Ska testa den när jag kommer hem :) kan knappt vänta!


Nå, hur är den jämfört med Teamviewer? :rolleyes:

#29

Postad 11 april 2011 - 12:46

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Har börjat snegla på FileBrowser då denna verkar ha stöd för att koppla upp sig mot NAS-enheter för att strömma och ladda ner innehåll ifrån direkt till ipaden via wifi eller 3g.
Dock återstår en fråga. Jag kommer att ha mitt itunes samt iphoto-bibliotek på min tilltänkta NAS och skulle vilja kunna hämta och strömma detta innehåll också till ipaden, det kanske inte finns några NAS som har stöd för detta?
Någon som har erfarenhet av FileBrowser eller liknande appar?

PS: Vill inte behöva en dator emellan.

Rekommenderade appar:
GoodReader: Hantera dokument på ett smidigt sätt från ftp, googledocs m.m.
Miso Music: Om du vill lära dig att spela gitarr på ett enkelt sätt med tabs.
Photo-Sort: För att flytta filmer och bilder till Kamerarullen, ex om du tömmer din digitalkamera till ipaden och vill kunna redigera filmerna i imovie måste dessa filmer ligga i kamerarullen och dit går det inte att importera direkt.
The Settlers: Riktigt kul strategispel.
IM+: För msn, icq, skype, google-talk m.m.
Trafikinfo: För att se vilka vägarbeten som är aktuella i sverige.
Brickset: Hålla reda på vilka legoset man har hemma samt ritningar till de flesta finns där också, även direktlänkar till ebay för att handla önskade set.

#30

Postad 11 april 2011 - 14:34

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

Har börjat snegla på FileBrowser då denna verkar ha stöd för att koppla upp sig mot NAS-enheter för att strömma och ladda ner innehåll ifrån direkt till ipaden via wifi eller 3g.
Dock återstår en fråga. Jag kommer att ha mitt itunes samt iphoto-bibliotek på min tilltänkta NAS och skulle vilja kunna hämta och strömma detta innehåll också till ipaden, det kanske inte finns några NAS som har stöd för detta?
Någon som har erfarenhet av FileBrowser eller liknande appar?


Jag använder Filebrowser själv och den gör precis vad den ska, du kan streama både ljud, bild och video genom den :)

Vad det gäller iPhoto-biblioteket så kan du ha det på NAS'en och där komma åt det från din iPhoto på din Mac men du kommer inte åt det från din iPad då den inte har iPhoto.

#31

Postad 11 april 2011 - 20:23

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Jag använder Filebrowser själv och den gör precis vad den ska, du kan streama både ljud, bild och video genom den :)

Vad det gäller iPhoto-biblioteket så kan du ha det på NAS'en och där komma åt det från din iPhoto på din Mac men du kommer inte åt det från din iPad då den inte har iPhoto.

Misstänkte detta med iphoto, men tänkte det kanske finns stöd för iphoto databaser i själva nas:en så den kan serva bilder därifrån. Men men, man kan inte få allt. Man får väl lägga bilderna dubbelt på nas:en.

Annars spelar det väl inte så stor roll vilken nas man har? funderar på att köpa en router med usb för att kunna koppla in en usb disk och dela ut den som nas.

#32

Postad 12 april 2011 - 08:45

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

Misstänkte detta med iphoto, men tänkte det kanske finns stöd för iphoto databaser i själva nas:en så den kan serva bilder därifrån. Men men, man kan inte få allt. Man får väl lägga bilderna dubbelt på nas:en.

Annars spelar det väl inte så stor roll vilken nas man har? funderar på att köpa en router med usb för att kunna koppla in en usb disk och dela ut den som nas.


Tja, det har enligt mig stor betydelse.

1) Hastighet, både i själva NAS'en men även överföringshastighet
2) Vilka protokoll den klarar av att hantera
3) Funktioner
4) Antal diskar
5) Stöd för RAID
.
.
.
etc

Som du ser så har det stor betydelse ;)

#33

Postad 12 april 2011 - 15:46

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Tja, det har enligt mig stor betydelse.

1) Hastighet, både i själva NAS'en men även överföringshastighet
2) Vilka protokoll den klarar av att hantera
3) Funktioner
4) Antal diskar
5) Stöd för RAID
.
.
.
etc

Som du ser så har det stor betydelse ;)

Var lite otydlig. Menade för att få det att fungera med en ipad har inte så stor betydelse vilken nas man har. Om man bara har FileBrowser alltså, eller liknande app.

#34

Postad 13 april 2011 - 10:07

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

Var lite otydlig. Menade för att få det att fungera med en ipad har inte så stor betydelse vilken nas man har. Om man bara har FileBrowser alltså, eller liknande app.


Det är sant :D

#35

Postad 25 april 2011 - 08:51

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Är filebrowser den bästa appen för att komma åt sin media på nas:en?

#36

Postad 25 april 2011 - 13:22

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Dead space och red alert för 7 spänn st och många andra spel också just men det är nog sista dagen idag!

#37

Postad 25 april 2011 - 16:04

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Ett tips: Risk (7kr) bara idag med tror jag
Ett klagomål: Borde ligga i "Appar & Spel" och inte "Tablets" :)

#38

Postad 25 april 2011 - 18:27

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

  • 789 inlägg
  • 0
Någon som vet om Spotify och Facebook kommer komma som app tilliPad?

#39

Postad 25 april 2011 - 19:32

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Dead space och red alert för 7 spänn st och många andra spel också just men det är nog sista dagen idag!



Ett tips: Risk (7kr) bara idag med tror jag
Ett klagomål: Borde ligga i "Appar & Spel" och inte "Tablets" :)

Verkar vara en 7kr drive som ea brukar köra lite då och då. Vet inte om settlers kostar 7kr idag, köp det då, bästa spelet till ipad tycker jag.

#40

Postad 28 april 2011 - 13:25

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Lite tips på appar från mig då.

Arla Köket, supersnygg på Ipad.
Flipbook, (snygg app att läsa facebook , twitter och annat om livsstil) saknar bara stöd för fler än en avnändare av Facebook,Klockren annars.

CNN
Aftonbladet (kunde vara bättre, men så länge det är gratis är det tillräckligt bra)

Har inte hittat nån bra väderapp.

#41

Postad 30 april 2011 - 12:20

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

  • 1 889 inlägg
  • 0
Order & Chaos© Online


Till paddan riktigt bra :) WOW känsla :P Inte så farligt dyr månadskostnad sen på det. 49kr kostar det att köpa det!

#42

Postad 30 april 2011 - 12:34

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Har inte hittat nån bra väderapp.


För vädret kör jag Weather+ (jäkligt snyggt) och även WeatherProHD

#43

Postad 03 maj 2011 - 09:58

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Mina favoritapps till paddan än så länge är Reeder, Twitter & CNN. Den sistnämnda är riktigt snygg & trevlig att läsa nyheter på ;)

Blev faktiskt lite förvånad över hur pass få appar som är anpassade till just paddan men det kommer väl efter hand kan jag tänka mig. En app som jag verkligen skulle vilja se i iPad format är Spotify och det verkar som många andra eftersöker det också.

Vilken TV tablå app använder ni andra förresten?

#44

Postad 03 maj 2011 - 12:06

Unregisteredaf4ed5c9
  • Unregisteredaf4ed5c9
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Hur Synka Ipad & Iphone i Itunes
Jag har en Iphone ska köpa en Ipad. Behöver man två olika Itunes -konton, det göra man inte va? Jag vill kunna använda mina appar som jag betalat för på båda, men jag vill även kunna ha olika uppsättningar appar på telefon vs padda. Hur hanterar Itunes detta, så jag inte vid en synkning får samma lika på alla devices?

#45

Postad 03 maj 2011 - 12:16

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Inga problem att köra med samma konto som för Iphonen, ställ in att du vill synka manuellt så kan du välja vad som skall synkas.

Kontot är för Itunes och man kan ha 5st (har jag för mig..) enheter mot ett och samma konto

Redigerat av lobo, 03 maj 2011 - 12:17.


#46

Postad 03 maj 2011 - 12:16

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

Hur Synka Ipad & Iphone i Itunes
Jag har en Iphone ska köpa en Ipad. Behöver man två olika Itunes -konton, det göra man inte va? Jag vill kunna använda mina appar som jag betalat för på båda, men jag vill även kunna ha olika uppsättningar appar på telefon vs padda. Hur hanterar Itunes detta, så jag inte vid en synkning får samma lika på alla devices?


Inga problem alls, det är bara att köra på.

#47

Postad 03 maj 2011 - 12:21

pechas
  • pechas
  • Lärjunge

  • 387 inlägg
  • 0

Mina favoritapps till paddan än så länge är Reeder, Twitter & CNN. Den sistnämnda är riktigt snygg & trevlig att läsa nyheter på ;)

Blev faktiskt lite förvånad över hur pass få appar som är anpassade till just paddan men det kommer väl efter hand kan jag tänka mig. En app som jag verkligen skulle vilja se i iPad format är Spotify och det verkar som många andra eftersöker det också.

Vilken TV tablå app använder ni andra förresten?


Jag kör med tv.nu. Men tips om bättre tas gärna emot med :P

Spotify skulle vara en dröm

//Pechas

#48

Postad 03 maj 2011 - 13:41

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Hur Synka Ipad & Iphone i Itunes
men jag vill även kunna ha olika uppsättningar appar på telefon vs padda. Hur hanterar Itunes detta, så jag inte vid en synkning får samma lika på alla devices?


Lös det genom att synka en eller båda av dina enheter manuellt istället för automatiskt. Jag missade själv detta när jag anslöt min iPad första gången till iTunes och den synkade över alla appar som jag hade på iPhonen till iPaden vilket inte var meningen. Men nu har jag satt iTunes till att synka iPaden manuellt och då funkar det bättre.

#49

Postad 03 maj 2011 - 18:41

Unregistered97f17518
  • Unregistered97f17518
  • Användare

  • 223 inlägg
  • 0
Står på Itunes att man kan hämta TV-avsnitt till sitt bibliotek. Jag hittar då inga TV-avsnitt, nån som kan utveckla ?

#50

Postad 04 maj 2011 - 17:21

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Nån mer som upplever att Tv.nu appen krashar vid start rätt ofta? Har hänt mig 4-5 gånger denna veckan redan..



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.