Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Asus Eee Pad Transformer Prime TF201

209 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 15 januari 2012 - 12:38

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
.... Som alltid så är det.... De som har en windows dator säger att du ska ha det... Den som har en mac säger att du ska ha en sån.... De som tänkte köpa en tablett säger dock alltid samma sak... Det är ett komplement, ingen ersättare... Är vi lite bättre då som erkänner våra brister? ;)
Allvarligt talat. Man måste ha en dator vid sidan om. Så är det bara. ;)

#102

Postad 15 januari 2012 - 12:47

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
:D thx!

#103

Postad 16 januari 2012 - 16:30

Janne.G
  • Janne.G
  • Forumräv

  • 726 inlägg
  • 0
Kul med fungerande konkurrens. Skiljer en Piggelin mellan lägsta och högsta pris på listan.

#104

Postad 16 januari 2012 - 17:28

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Alla är lika "giriga" ;) inköpspriset ligger säkert på en 4000 inkl moms....

#105

Postad 17 januari 2012 - 07:58

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Jaså ingen 3G på denna :(

http://feber.se/andr...e_kommer_inte_/

Gordon sprang på Transformer Prime från ASUS nere i CES och gillade den (se ovan). För ett litet tag sedan dök det upp rykten att det skulle komma en 3G-version, något som nu ASUS dementerar. Tyvärr.

Som väl är sitter inte ASUS still i båten utan har under CES-mässan släppt ännu en modell i Transformer-serien, med efternamnet TF700T. Den fick en skärm med tokig upplösning - 1920x1200 - och GPS men inget 3G. Vi får hoppas att vi inte behöver vänta speciellt mycket längre tills vi får se en Transformer med 3G.


http://www.youtube.c...h?v=sYNraWEHD3U

#106

Postad 17 januari 2012 - 10:23

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Vad jag vet har Asus aldrig sagt att det skall komma 3g. Vilket jag tycker spelar mindre roll. Wifi tethering funkar utmärkt. De verkar dessutom var problemen med reboot etc etc på spåren. Det finns nu en officiell (från Asus själva) tråd på xda om detta.

Redigerat av da_goon, 17 januari 2012 - 10:30.


#107

Postad 17 januari 2012 - 13:14

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Enligt http://forum.xda-dev...d.php?t=1423587 funkar SDXC 64GB utmäkt i Prime. Eftersom, till en början, bara kommer sälja 32GB i Sverige ger det ändå nätta 96GB i plattan. Har man dockan med sig landar vi på 160GB. (Med reservation för om SDXC funkar i SD slotten på dockan).

#108

Postad 17 januari 2012 - 14:34

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Vad jag vet har Asus aldrig sagt att det skall komma 3g. Vilket jag tycker spelar mindre roll. Wifi tethering funkar utmärkt. De verkar dessutom var problemen med reboot etc etc på spåren. Det finns nu en officiell (från Asus själva) tråd på xda om detta.


Vad jag har hört så kommer det en 3G-modell. Dock är det så att det enda dom kan säga om datum är "under året".

Redigerat av BrittBastard, 17 januari 2012 - 14:35.


#109

Postad 18 januari 2012 - 11:58

ajohansson
  • ajohansson
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Enligt http://forum.xda-dev...d.php?t=1423587 funkar SDXC 64GB utmäkt i Prime. Eftersom, till en början, bara kommer sälja 32GB i Sverige ger det ändå nätta 96GB i plattan. Har man dockan med sig landar vi på 160GB. (Med reservation för om SDXC funkar i SD slotten på dockan).


Ja, jo, visserligen kan man kanske ha 160 GB men när filsystemet är FAT32 så känns det litet overkill. Försökte att partitionera mitt SD-kort på android-mobilen i förhoppningen att kunna spara större filer än vad som begränsas av FAT32. Tanken var att kunna ha virtuella maskiner på kortet (supportsyfte). Ett partitionerat kort vägrade telefonen att ta emot och jag gissar att samma sak kommer att ske i den här plattan, eller kan någon bekräfta att jag har fel i mitt antagande? Litet synd för det förtar en del av fördelarna med stora kort.

#110

Postad 18 januari 2012 - 17:46

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Läst någonstans försökte hitta källan men sitter med mobilen och har dålig mottagning... Att de löst detta med ett annat filsystem. Vill inte säga med vad eftersom jag helst vill kolla upp det först ;)

#111

Postad 19 januari 2012 - 07:39

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
NTFS

Ja, jo, visserligen kan man kanske ha 160 GB men när filsystemet är FAT32 så känns det litet overkill. Försökte att partitionera mitt SD-kort på android-mobilen i förhoppningen att kunna spara större filer än vad som begränsas av FAT32. Tanken var att kunna ha virtuella maskiner på kortet (supportsyfte). Ett partitionerat kort vägrade telefonen att ta emot och jag gissar att samma sak kommer att ske i den här plattan, eller kan någon bekräfta att jag har fel i mitt antagande? Litet synd för det förtar en del av fördelarna med stora kort.

NTFS.

#112

Postad 19 januari 2012 - 12:00

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

NTFS
NTFS.


och exFAT! ;)

Ni som inte läst denna borde göra det.
http://www.swedroid....nsformer-prime/

Redigerat av pipari, 19 januari 2012 - 12:01.


#113

Postad 20 januari 2012 - 06:20

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Ja, jo, visserligen kan man kanske ha 160 GB men när filsystemet är FAT32 så känns det litet overkill.


Det är bara windows default-verktyg som begränsar till att använda 32GB utan att använda exFAT eller liknande. Du kan formatera 2TB med vanlig FAT med andra verktyg som du kan tanka ner.

Försökte att partitionera mitt SD-kort på android-mobilen i förhoppningen att kunna spara större filer än vad som begränsas av FAT32.


Filstorleken tror jag dock alltid kommer vara begränsad till 2GB i FAT.

#114

Postad 20 januari 2012 - 10:00

ajohansson
  • ajohansson
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Det är bara windows default-verktyg som begränsar till att använda 32GB utan att använda exFAT eller liknande. Du kan formatera 2TB med vanlig FAT med andra verktyg som du kan tanka ner.



Filstorleken tror jag dock alltid kommer vara begränsad till 2GB i FAT.


Jo, filstorleken kommer alltid vara 2GB i FAT samt 4GB i FAT32 (som android-enheter "normalt" använder). Jag försökte partitionera SD-kortet med en andra del i XFS den gången, samt NTFS, ext3 och 4 men det gick inte. exFAT har jag aldrig hört talas om tidigare men jag googlade och såg att då kan filer som är 1 Exbibyte - 1 byte användas, dvs152921504606846976-1 bytes. Känns ju som om det skulle räcka men det är ett Microsoft-filsystem som jag inte vet om det kan användas på andra maskiner. NTFS klarar ju filer upp till 16 Terabyte och är kanske litet mer spritt även om det också är ett Microsoftsystem. Så fine, jag har fått en rättelse på mitt påpekande :-)

#115

Postad 20 januari 2012 - 10:12

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Vad jag kan läsa mig till verkar dock NTFS ha mer "overhead" eller hur man ska säga... Jag kommer testa exFAT när jag får min prime i alla fall (: Vi får väll se om det fungerar ;)

#116

Postad 20 januari 2012 - 10:17

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Vad jag kan läsa mig till verkar dock NTFS ha mer "overhead" eller hur man ska säga... Jag kommer testa exFAT när jag får min prime i alla fall (: Vi får väll se om det fungerar ;)

10 dagar kvar!

#117

Postad 20 januari 2012 - 13:34

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

10 dagar kvar!


JA!!!!!!!! FUCKING AWESOME! SKYNDA ASUS SKYNDA!

#118

Postad 21 januari 2012 - 14:58

Unregisteredc5472c21
  • Unregisteredc5472c21
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Alla är lika "giriga" ;) inköpspriset ligger säkert på en 4000 inkl moms....


Jag vet vad dessa har för inköpspris på en av de 3 stora elkjedjorna, och det är inte 4 000.
Är inte så värst stor vinst på dessa, några hundra lappar.

#119

Postad 21 januari 2012 - 15:22

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Jag vet vad dessa har för inköpspris på en av de 3 stora elkjedjorna, och det är inte 4 000.
Är inte så värst stor vinst på dessa, några hundra lappar.

Det mest irriterande är väl att den kostar $650 i staterna, vilket är 27% billigare än i Sverige.

#120

Postad 21 januari 2012 - 15:55

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 297 inlägg
  • 0
Amerikanska priser skall alltid räknas med ca 10:- för en dollar för att kompensera för svensk moms bland annat.

#121

Postad 21 januari 2012 - 16:21

Unregisteredc5472c21
  • Unregisteredc5472c21
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Det mest irriterande är väl att den kostar $650 i staterna, vilket är 27% billigare än i Sverige.


Det kan jag hålla med om, men då är det pgr av giriga staten och inte butikerna :)
Har bokat mig en själv och hoppas på att lyckas få den när de får in dom den 23:e.

#122

Postad 22 januari 2012 - 11:15

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Hm ja, när ni lägger fram det så så kanske man skall vara glad att vi pröjsar 25% mer. Det kan det ju vara värt för att slippa ha det som i USA.

23e kommer den nog inte, Asus har sagt 30e.

Redigerat av da_goon, 22 januari 2012 - 11:17.


#123

Postad 22 januari 2012 - 13:03

Dalthor-san
  • Dalthor-san
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Japp 30:e är det som gäller. ASUS ska släppa den i sverige i sammarbete med Inet. Snackat med en kompis som jobbar på Inet uddevalla.

#124

Postad 22 januari 2012 - 14:04

Unregisteredc5472c21
  • Unregisteredc5472c21
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Japp 30:e är det som gäller. ASUS ska släppa den i sverige i sammarbete med Inet. Snackat med en kompis som jobbar på Inet uddevalla.


släpps 30:e ja, men enligt datasystemet på tjejens jobb får dom inn dom redan den 23:e. så ska försöka få ut en då.
Får hoppas butikschefen inte har något mot det. :)

#125

Postad 22 januari 2012 - 18:09

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Det mest irriterande är väl att den kostar $650 i staterna, vilket är 27% billigare än i Sverige.


Men i USA så är väl alltid alla priser utan VAT. Dom har ju inte samma regler som i Sverige att priser till konsumenter ska visas med VAT (moms). Tänkte be polarn köpa den i USA, men efter att ha räknat om lite så skulle tab:en kosta 5200 om man även ska ha dockningsstationen (I sverige kommer den ju med paketet), så några ynka hundralappar i skillnaden och veta att man har svenska konsumentregler bakom sig så känns det inte särskilt besvärande.

#126

Postad 22 januari 2012 - 18:45

JockeII
  • JockeII
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Det var då verkligen på tiden, har väntat i snart 3 månader på Primen. Köpte den första Transformern i slutet av oktober men hade lite väl mycket backlight bleeding och tyckte att det kapacitiva rutnätet syntes för mycket så jag skickade tillbaka den, och i samma veva så blev det kännt att något skulle ske i början av november för Primen, vilket då var dess officiella utannonsering. Så jag väntade och hoppades att den skulle komma i november, sedan skulle den komma i mitten av december men hepp hepp. Nu kan nog inget ske som ändrar 30 januari i alla fall. :)

Hur tänker ni er när ni motiverar era köp av Primen? Det känns ju som att de flesta som är intresserad av en Transformer är ju intresserade av funktionaliteten med tangentbordet, men hur många ersätter en laptop med den? För min del så är det i alla fall en surfplatta jag vill ha, men samtidigt kunna anteckna med tangentbordet vid behov på föreläsningar och dylikt. Har haft en mängd laptops men i slutändan orkar man inte kånka med sig dem ens när de är 15,4" bara för att anteckna lite och spela PC-spel gör man ju så sällan när man är iväg ändå. Alla andra vanliga tasks som att surfa, läsa eller dylikt blir ju mycket simplare på en surfplatta än en laptop. Och batteritiden med dockan skapar ju stora möjligheter jämfört med en laptop.

#127

Postad 22 januari 2012 - 21:09

Dalthor-san
  • Dalthor-san
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Jag har ingen bärbar dator alls och jag gillar det behändiga formatet och med t-bord. Grym batteri tid. Kommer nog surfa och glo film en del på jobbet när det är lugnt :P men även vid soffan framför TVn. Så motiverar jag det.

Jag ska även ha mina kundjournaler i den när jag jag börjar eget som massör.

#128

Postad 23 januari 2012 - 09:06

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Jag ska ha den som surfdator när man sitter framför TV'n på soffan. Att ha en vanlig laptop har jag redan, men den orkar man ALDRIG ta fram, plugga i strömmen, boota upp, öppna webbläsaren och så... Mobilen använder man ofta, men det är så förbaskat litet på skärmen, och att hålla på att tagsa på skärmen för att skriva text är inte rätt...

Nä, som surf-laptop blir det!

Sedan att det kommer säkerligen användas till en del annat är ju givet.

http://www.bigbadtoy...925&mode=retail

Det "givna" tillbehöret? =)

#129

Postad 23 januari 2012 - 09:10

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Min laptop från 2008 har förövrigt samma upplösning som denna (1280x800) men med 12.1"-skärm.. Ansåg att det var för få pixlar för att kunna göra något seriöst surfande, men med den nära på vektorbaserade grafiken som android (och andra) webläsare har med skalning, så ska det nog inte vara något större problem...

#130

Postad 24 januari 2012 - 08:15

JockeII
  • JockeII
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Usch så irriterande att de envisas med att utannonsera sin 1920x1200-version av Prime redan och släpper den dessutom Q2. Frågan är hur stor skillnaden blir i praktiken? Kommer ju helt klart se skarpare och fräschare ut med den DPI'n, men en dealbreaker för TF201? Den förbättrade frontkameran bryr jag mig inte om alls.

Kommer nog garanterat fortsätta med min förhandsbokning av TF201 dock, dels så orkar jag verkligen inte vänta ett halvår (en halv livstid inom prylar) och dessutom så kommer den ändå att kosta säkert en tusenlapp mer så det är inte direkt så att den utökade upplösningen kommer gratis. En del påstår att spel och dylikt skulle lida av den höjda upplösningen, men det har jag svårt att se hur det skulle göra dock. Det kanske blir lite mer skalningsjobb, men spelen i sig borde ju inte få mer pixlar än vad de är skapade med.

#131

Postad 24 januari 2012 - 09:04

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Usch så irriterande att de envisas med att utannonsera sin 1920x1200-version av Prime redan och släpper den dessutom Q2. Frågan är hur stor skillnaden blir i praktiken? Kommer ju helt klart se skarpare och fräschare ut med den DPI'n, men en dealbreaker för TF201? Den förbättrade frontkameran bryr jag mig inte om alls. Kommer nog garanterat fortsätta med min förhandsbokning av TF201 dock, dels så orkar jag verkligen inte vänta ett halvår (en halv livstid inom prylar) och dessutom så kommer den ändå att kosta säkert en tusenlapp mer så det är inte direkt så att den utökade upplösningen kommer gratis. En del påstår att spel och dylikt skulle lida av den höjda upplösningen, men det har jag svårt att se hur det skulle göra dock. Det kanske blir lite mer skalningsjobb, men spelen i sig borde ju inte få mer pixlar än vad de är skapade med.


Fär mig lär det absolut inte vara värt 1000-2000 mer. Jag har sett rykten om listpris på 8000!. TF201 är dyr nog.

#132

Postad 24 januari 2012 - 13:01

P-OA
  • P-OA
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Hade jag suttit med en surfplatta idag hade jag nog väntat på TF700T, men Q2 i USA blir lätt Q3-Q4 här i Sverige.
Får hoppas att Inet skickar ett litet paket på fredag :)

#133

Postad 24 januari 2012 - 18:26

Gorynytj
  • Gorynytj
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Är det möjligt att få den på fredag? Har inte beställt en ännu, då jag väntat på löningen. Men sitter just nu och kollar runt vart jag ska beställa den från, men kan inte bestämma mig. Vill gärna ha den så fort som möjligt ;)

#134

Postad 24 januari 2012 - 22:14

JockeII
  • JockeII
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Usch, fick precis reda på att vi får champagne gold i Sverige. Varför denna skabbiga köksfärg istället för den fina amethyst grey som jag var säker på att vi skulle få. :(

#135

Postad 25 januari 2012 - 08:50

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Usch, fick precis reda på att vi får champagne gold i Sverige. Varför denna skabbiga köksfärg istället för den fina amethyst grey som jag var säker på att vi skulle få. :(


Min sambo kommer iallafall bli glad :P

#136

Postad 25 januari 2012 - 10:22

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Usch, fick precis reda på att vi får champagne gold i Sverige. Varför denna skabbiga köksfärg istället för den fina amethyst grey som jag var säker på att vi skulle få. :(


Det e inte så mycket vare sig Champagne eller guld, ser mest ut som silver.

Postad bild

Redigerat av da_goon, 25 januari 2012 - 12:20.


#137

Postad 25 januari 2012 - 17:26

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Fick precis sms om att min order håller på att plockas!! (Inet)

#138

Postad 25 januari 2012 - 21:20

JockeII
  • JockeII
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0

Det e inte så mycket vare sig Champagne eller guld, ser mest ut som silver.


Precis, därför jag skrev "köksfärg". Den har ju samma färg som min diskmaskin och allt annat rostfritt stål. Den är inte ful naturligtvis, jag älskar rostfritt stål - i köket. Men den grålila färgen är ju så fräsch och unik, vilket hade passat Primen perfekt.

Postad bild

#139

Postad 26 januari 2012 - 06:24

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Vadå "Rostfri".. skulle säga att rostfritt är "vitt", medan denna mer är brun/beige i sin ton.. Lite grand som bakgrunden på forumet här.

Den lila-aktiga känns 90-tal och jag e glad att det inte är den =)

#140

Postad 26 januari 2012 - 06:37

Gorynytj
  • Gorynytj
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag är nog på Jockells sida här, hade hellre sett den "grå"-versionen, men tycker dock inte champagne är ful på något sätt.

#141

Postad 26 januari 2012 - 13:28

P-OA
  • P-OA
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Fick precis sms om att min order håller på att plockas!! (Inet)

Fick också ett igår 16:16 men kollar man på Inet nu står det skickat: 0 st... :-/

Redigerat av P-OA, 26 januari 2012 - 13:29.


#142

Postad 26 januari 2012 - 14:47

muSashiSF
  • muSashiSF
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Fick också ett igår 16:16 men kollar man på Inet nu står det skickat: 0 st... :-/


Dom får inte skicka plattan förrens på torsdag eller fredag tidigast, beroende på vart i Sverige du bor. Release datum är 30 januari och gäller för alla i Sverige.

#143

Postad 26 januari 2012 - 15:55

JockeII
  • JockeII
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0

Vadå "Rostfri".. skulle säga att rostfritt är "vitt", medan denna mer är brun/beige i sin ton.. Lite grand som bakgrunden på forumet här.

Den lila-aktiga känns 90-tal och jag e glad att det inte är den =)

Den bilden jag visar där har lite missvisande sken, de flesta bilder jag sett på champagne gold så ser den ut som ungefär samma silver som rostfritt borstat stål med en svag nyans av beige.

Men nu är det som det är med färgerna, champagne gold är fortfarande snygg och långt snyggare än alla horribla vita plastenheter som är vanliga idag. Jag förbokade min Prime igår iaf och kommer bli galet nöjd. :)

#144

Postad 26 januari 2012 - 15:58

P-OA
  • P-OA
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Dom får inte skicka plattan förrens på torsdag eller fredag tidigast, beroende på vart i Sverige du bor. Release datum är 30 januari och gäller för alla i Sverige.

Förvisso, därför hade det varit bra om de hade skickat den idag, då hade jag varit garanterad att jag skulle fått TF201 den 30:e (eller tidigare vilket inte hade gjort något eller hur? =)).

#145

Postad 26 januari 2012 - 16:13

muSashiSF
  • muSashiSF
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Förvisso, därför hade det varit bra om de hade skickat den idag, då hade jag varit garanterad att jag skulle fått TF201 den 30:e (eller tidigare vilket inte hade gjort något eller hur? =)).


Du e fortfarande garanterad att få TF201 den 30 jan om du inte bor ovanför Ånge och de inte skickat den idag..

#146

Postad 27 januari 2012 - 09:52

da_goon
  • da_goon
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Jag visste att jag inte skulle lita på SIBA. De har inte "fått den från leverantören och undersöker saken". Alltså ingen Prime på måndag för mig.

#147

Postad 27 januari 2012 - 11:22

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Jag visste att jag inte skulle lita på SIBA. De har inte "fått den från leverantören och undersöker saken". Alltså ingen Prime på måndag för mig.


Siba suger!
Jag fick nyss att min order är skickad från Inet ^_^ Men jag bor mitt i ingenstans (men kan fortfarande ha 100/100 av någon anledning) så jag lär väll få min på tisdag -_-

#148

Postad 27 januari 2012 - 11:24

Post
  • Post
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Fick just veta att min går att hämta ut på Webhallen idag. Sticker om 10 min och plockar upp den :)

#149

Postad 27 januari 2012 - 13:17

Luin
  • Luin
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Jaha då är man ägare av detta trevliga redskap, Fick hämta min idag på Webhallen.
Synd bara att man jobbar eftermiddag-kväll så jag fick inte prova den så mycket. Jaja den blir laddad och klar när jag kommer hem.

Edit: Fick med den till jobbet, kul leksak.

Redigerat av Luin, 27 januari 2012 - 15:32.


#150

Postad 27 januari 2012 - 15:38

pipari
  • pipari
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
I hate you guys... får vänta tills måndag :(



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.