Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *

2353 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 14 mars 2010 - 11:57

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
Trevlig videos, ser super ut. dock förstår man inte ett skit :D

Någon som hittat någon vids på navigerings SW?

http://www.youtube.c...h?v=5W8IK43sOBQ

Redigerat av theclone, 15 mars 2010 - 20:04.


#52

Postad 16 mars 2010 - 10:15

gbg_mattias
  • gbg_mattias
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Tjenare

Är det inte så att en stor del av Android markets apps inte kommer att var tillgänglig för X10 mini på grund av att skärmupplösningen är för låg. Kommer exempelvis scandinavian keybord och dictionarny fungera? Är det någon som vet om det finns någon annan liten och lätt android-mobil där man kan komma åt alla apps? Att inte ha full tillgång till android market känns kasst tycker jag.

//Mattias

#53

Postad 16 mars 2010 - 21:06

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Någon som har koll på om det är multitouch på den här?


Kan ha (capative touchscreen), men mjukvaran är inte anpassad för det.
I alla fall inte från säljstarten... Android OS 2.0 + anpassningar behövs.

Redigerat av algorithm, 16 mars 2010 - 21:07.


#54

Postad 19 mars 2010 - 22:39

relaxer
  • relaxer
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0

Tjenare

Är det inte så att en stor del av Android markets apps inte kommer att var tillgänglig för X10 mini på grund av att skärmupplösningen är för låg. Kommer exempelvis scandinavian keybord och dictionarny fungera? Är det någon som vet om det finns någon annan liten och lätt android-mobil där man kan komma åt alla apps? Att inte ha full tillgång till android market känns kasst tycker jag.

//Mattias



Tjena,
Minin ska ha QVGA upplösning så alla appar som fungerar på t.ex. HTC Tattoo fungerar fint på Mini.
från och med donut (android 1.6) så sköts omskalning (mellan upplösningar) av OS:et om jag fattat det rätt.

Tittade lite på att skriva en egen app och om man använder dynamiska layouter så sköter android allt själv, vill man däremot speca sina layouter med pixlar så får man bifoga en layout för varje upplösning. Så visst några appar går man kanske miste om dom seriösa utvecklarna stödjer alla upplösningar så jag tror nog inte et kommer vara ett problem (Jag saknar ingen app till min tattoo iaf - men när ska google släppa betal apps i Sverige???).

Har inte testat scandinavian keyboard men spotify funkar fint =)

#55

Postad 29 mars 2010 - 09:24

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0
På vissa videos från mässor osv så lyser tangentbordet på mini pro. På några andra videos ser det inte ut som att den lyser upp när man skjuter ut den. Det är ju riktigt praktiskt om den lyser när man skriver när det är mörkt.

är det någon som vet vilket som stämmer på slutgiltig produkt?

#56

Postad 31 mars 2010 - 16:46

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Det kan vara så att den själv känner av om bakgrundsbelysningen skall slås på eller av.

Katshings preliminära priser ser ju rätt sjysta ut, 3049 för Pro och 2849 för den vanliga Minin.

Redigerat av twintin, 01 april 2010 - 00:47.


#57

Postad 31 mars 2010 - 17:29

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0
Måste säga att denna telefon verkar riktigt intressant om priset hamnar enl Katschings prel pris.
Den här kan verkligen bli en efterträdare till min nuvarande P1i känns det som.

Har kollat på den här på alla Yuotube klipp som finns men har ännu inte sett en bra video på kalendern.

Det som är viktigt för mig då ja använder min P1i i jobbet är en bra kalender,anteckningar och uppgifter,självklart är batteritiden viktig också.Ett bra tangentbord är viktigt då jag hatar att skriva kalendernoteringar med T9. Ska bli kul att testa denna när den kommer ut i handeln så man kan bilda en egen uppfattning om hur den är.

#58

Postad 31 mars 2010 - 17:48

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Med kraftigare processor än min G502 hade jag dock önskat ett lite bättre batteri än det som sitter just i G502.

#59

Postad 31 mars 2010 - 23:46

Unregistered896d12fa
  • Unregistered896d12fa
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Finns en video på SonyEricssons blogg som visar X10 mini och dess UI...
http://blogs.sonyeri...ures-on-android

#60

Postad 01 april 2010 - 17:07

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Måste säga att denna telefon verkar riktigt intressant om priset hamnar enl Katschings prel pris.
Den här kan verkligen bli en efterträdare till min nuvarande P1i känns det som.

Har kollat på den här på alla Yuotube klipp som finns men har ännu inte sett en bra video på kalendern.

Det som är viktigt för mig då ja använder min P1i i jobbet är en bra kalender,anteckningar och uppgifter,självklart är batteritiden viktig också.Ett bra tangentbord är viktigt då jag hatar att skriva kalendernoteringar med T9. Ska bli kul att testa denna när den kommer ut i handeln så man kan bilda en egen uppfattning om hur den är.

http://www.youtube.c...I3AORUOZlk&NR=1

Ca 5.30 in i videon ser man lite av kalendern. Hoppas det kan vara till lite hjälp.

#61

Postad 01 april 2010 - 18:05

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...I3AORUOZlk&NR=1

Ca 5.30 in i videon ser man lite av kalendern. Hoppas det kan vara till lite hjälp.


Den är en av dom videorna jag har gläppt fram o tillbaka i :)
Men tack ändå !

Den verkar lovande men man är ju sugen på att testa i veerkligheten

#62

Postad 02 april 2010 - 01:41

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
White paper

http://developer.son...0_mini_WP_2.pdf

#63

Postad 02 april 2010 - 09:04

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
någon som hört eller läst något om relase av minin. hört Q2 ovh vi är i Q2 nu så den kan komma när som helst nu

#64

Postad 02 april 2010 - 12:42

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Lite olika bud. Slutet av April har jag sett på en site i UK. Andra siter säger antingen slutet på Maj eller början på Juni. Själv hoppas jag på slutet av April då jag är galet sugen på att testa en Mini.

Redigerat av twintin, 02 april 2010 - 16:20.


#65

Postad 02 april 2010 - 17:48

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Har en nära vän inom telebranschen som har koll på allt och lite till och enligt hans små efterforskningar verkar det som om den lanseras likt sin storebror X10 i slutet av sitt kvartal, det vill säga i slutet av juni. Låter bra det då jag återvänder till Sverige vid denna tidpunkt.

#66

Postad 03 april 2010 - 19:08

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
Hmm...illa. Är ju två månader till. Då får de se till att hosta fram en upgradering till 2.x till dess och sänka priset till max 2500. På tok för dyrt med 3000 för den här tellen.

Redigerat av theclone, 03 april 2010 - 19:09.


#67

Postad 03 april 2010 - 19:43

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

  • 254 inlägg
  • 0

Hmm...illa. Är ju två månader till. Då får de se till att hosta fram en upgradering till 2.x till dess och sänka priset till max 2500. På tok för dyrt med 3000 för den här tellen.

Personligen tycker jag 3000 låter billigt. Dessutom tycker jag SE har rätt att ta ut lite slantar för något som de är ensam på marknaden om(?). Jag hade lätt kunnat betala upp till 4000, åtminstone för PRO:n, och nu funderar jag på att köpa en "vanlig" som extralur.

#68

Postad 03 april 2010 - 20:09

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
Personligen tycker jag x10 är lite överprissatt oxå med tanke på vad den erbjuder. någon 500 hundring mindre och det hade varit helt ok. När det kommer till mini så tycker jag först och främst att pro:n borde vara lite dyrare än 200 mer.

Men anledningen till att den är lite dyr är främst att den leveras med 1.6 enligt white papper.
Men oxå att et antal apps inte fungerar pg av skärmstorleken.
saknar multi touch.
mini:n är bara en mm tunnare än pro:n vilket jag tycker är väldigt synd. Borde gå att gör tunnare utan fysiskt tangentbord

för 4000 tusen i juni kan du ju i princip köpa en milestone.

Redigerat av theclone, 03 april 2010 - 20:11.


#69

Postad 03 april 2010 - 22:12

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Spotify på mini.

http://www.youtube.c...h?v=uXJ_LN_JWiI

theclone

Ur ergonomisk synvinkel ser jag ingen anledning till varför den skulle göras tunnare. Den måste ju gå att hålla bekvämt också. Vet inte riktigt varför du jämför med milestone. Vill man ha en större och tyngre telefon lär man nog inte snegla på en Mini i första taget oavsett pris eller har jag fel ?

Mitt enda klagomål är batteriet.

Redigerat av twintin, 03 april 2010 - 22:36.


#70

Postad 03 april 2010 - 22:48

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
mini borde vara smallare för att vara för att den är just en mini, samt att tangenbordsmodellen endast är en mm tjockare. den är ju nästan lika tjock som min N900.

anledning till att jag tog milstone som jämförelse var egentligen menat till föregående post där det det lätt kunde betalas 4000 för en pro. syftet var att påvisa att då hamnar den i prisklass där jag inte tycker den hör hemma i.

#71

Postad 04 april 2010 - 19:56

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Mini Pro klipp från Vietnamn.

http://www.youtube.c...h?v=FxReXHVZ5ZU

#72

Postad 05 april 2010 - 12:14

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0
Frågade i X10 tråden men ställer även frågan här.

SE verkar inte ha någon lösning på synkning mellan Outlook och Androidtelefoner ?
Om så är fallet går tyvärr denna telefon bort för min del då jag måste kunna synka med Lokal
Outlook, datorn är mitt verktyg gällande kalender,kontakter,uppgifter och anteckningar.

Tänkte denna skulle ersätta min P1:a men om detta inte går att lösa kommer det inte ske.

Företaget jag jobbar på har inte fri data eller liknande på sina mobil abonnemang så synka med google eller liknade går inte.

Någon som vet om det kommer eller kanske redan finns ?
Jag borde inte vara ensam om det problemet ?
Vill ha en bra o smidig lösning på synkning mellan datorn och telefonen.

#73

Postad 05 april 2010 - 13:03

bebeklund
  • bebeklund
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Denna kanske kan vara något för syncning via usb till outlook och Lotus Notes
Har inte provat den själv dock!

http://www.wavestore...p/products.html

#74

Postad 05 april 2010 - 13:57

twintin
  • twintin
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0

SE verkar inte ha någon lösning på synkning mellan Outlook och Androidtelefoner ?


Verkar generellt så med alla Androider. Google verkar mest intresserat av att kränga sina egna tjänster.
Du har inte kollat med SE support om SE inte har en ny version av PC Suite på G med stöd för X10 ?

Redigerat av twintin, 05 april 2010 - 16:08.


#75

Postad 05 april 2010 - 17:57

sefors
  • sefors
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0

Frågade i X10 tråden men ställer även frågan här.

SE verkar inte ha någon lösning på synkning mellan Outlook och Androidtelefoner ?
Om så är fallet går tyvärr denna telefon bort för min del då jag måste kunna synka med Lokal
Outlook, datorn är mitt verktyg gällande kalender,kontakter,uppgifter och anteckningar.

Tänkte denna skulle ersätta min P1:a men om detta inte går att lösa kommer det inte ske.

Företaget jag jobbar på har inte fri data eller liknande på sina mobil abonnemang så synka med google eller liknade går inte.

Någon som vet om det kommer eller kanske redan finns ?
Jag borde inte vara ensam om det problemet ?
Vill ha en bra o smidig lösning på synkning mellan datorn och telefonen.



http://www.companion...ndroid-usb.html

#76

Postad 05 april 2010 - 19:39

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Verkar generellt så med alla Androider. Google verkar mest intresserat av att kränga sina egna tjänster.
Du har inte kollat med SE support om SE inte har en ny version av PC Suite på G med stöd för X10 ?


Har skickat ett mail till supporten för att se vad som är på G.

#77

Postad 05 april 2010 - 19:44

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Denna kanske kan vara något för syncning via usb till outlook och Lotus Notes
Har inte provat den själv dock!

http://www.wavestore...p/products.html


Den skulle kunna lösa det problemet, tack för länken

#78

Postad 05 april 2010 - 19:45

sefors
  • sefors
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0
.

Redigerat av sefors, 05 april 2010 - 21:11.


#79

Postad 05 april 2010 - 19:47

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

http://www.companion...ndroid-usb.html


Tack för det förslaget också,verkar också kunna vara en lösning.
Skulle vara intressant att höra av någon som testat dessa hur det
fungerar i praktiken

#80

Postad 09 april 2010 - 21:24

Unregisteredd02f0996
  • Unregisteredd02f0996
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Spännande mobil! Snygg, 3,5mm uttag, touch och tangentbord! Borde finnas fler mobiler med de egenskaperna.

Någon som vet hur länge batteriet håller? Är det lika dåligt som andra touchmobiler, dvs laddning varje/varannan dag?

#81

Postad 10 april 2010 - 07:02

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0
Tal- och stanbytider kan du hitta på SonyEricssons hemsida för dessa mobiler.
Jag skulle tro att använder man telefonen lite så är det nog så som du säger att man får ladda den var/varannan dag.

#82

Postad 10 april 2010 - 09:20

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Det känns som om det beror helt på vilka inställningar du gör på mobilen, slår du av 3G och Wifi + Bluetoothen så klarar batteriet betydligt mycket mer. Den erfarenheten har jag iaf med min Nokia 5800.

#83

Postad 10 april 2010 - 10:26

Unregisteredd02f0996
  • Unregisteredd02f0996
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Enligt passningstiden ska det gå att få ut ca 12 dagar - vilket det säkert går om du inte alls rör telefonen.

Frågan är hur länge den skulle hålla med allt lull-lull avstängt som WiFi, bluetooth, 3G osv. Dock tänder man igång WiFi:n när man behöver den så klart.

En dag kanske kan se ut så här:
Låt oss säga 20 minuter wifi surfning
40 skickade sms.
30 minuter telefonprat.
10 min kalenderverksamhet.
30 min musik & radio.
Hur länge skulle den hålla? Vet självklart att ni inte kan svara på det exakt. Men jag skulle själv gissa på 3 dagar kanske?

Tycker kanske som sagt innan att denna telefon borde kunna hålla igång lite längre med tanka på den mindre skärmen som antagligen slukar mindre batteri (om nu inte batteriet också är mindre/sämre på denna modellen).

Dessutom träffade jag en snubbe i min föreläsningsgrupp i veckan som hade X10 mini (vet ej om det var pro) väldigt underligt att han redan har en. Ska fråga han lite mer frågor i veckan och återkommer kanske med några egna svar.

#84

Postad 10 april 2010 - 18:03

järker
  • järker
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Även jag är intresserad av denna lilla mini, men har en fråga, liten skärm och utan styrkula eller dyl. är inte det knepigt, tycker det är småbökigt på en hero om man surfar och inte använder styrkulan, särskillt då man ska välja en länk t.ex.

Någon som kan ge lite input ang. detta ?

/ J

#85

Postad 10 april 2010 - 18:05

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0

Enligt passningstiden ska det gå att få ut ca 12 dagar - vilket det säkert går om du inte alls rör telefonen.

Frågan är hur länge den skulle hålla med allt lull-lull avstängt som WiFi, bluetooth, 3G osv. Dock tänder man igång WiFi:n när man behöver den så klart.

En dag kanske kan se ut så här:
Låt oss säga 20 minuter wifi surfning
40 skickade sms.
30 minuter telefonprat.
10 min kalenderverksamhet.
30 min musik & radio.
Hur länge skulle den hålla? Vet självklart att ni inte kan svara på det exakt. Men jag skulle själv gissa på 3 dagar kanske?

Tycker kanske som sagt innan att denna telefon borde kunna hålla igång lite längre med tanka på den mindre skärmen som antagligen slukar mindre batteri (om nu inte batteriet också är mindre/sämre på denna modellen).

Dessutom träffade jag en snubbe i min föreläsningsgrupp i veckan som hade X10 mini (vet ej om det var pro) väldigt underligt att han redan har en. Ska fråga han lite mer frågor i veckan och återkommer kanske med några egna svar.

Jag skulle bli förvänad om du klarar dig längra mellan laddningarna är ca varannan dag.

#86

Postad 10 april 2010 - 22:12

ritte88
  • ritte88
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0
Fick känna på en idag, vad liten den är.
Dock lite för tjock för min smak.
Den ska vara väldigt anpassad till att använda med en hand vilket märktes på genvägarna den har i hörnen.

Tyckte dock att det var tråkigt att den inte hade qwerty, men det var väl förväntat med tanke på storleken.

#87

Postad 12 april 2010 - 21:37

ormetkruper
  • ormetkruper
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Jo nog verkar den liten men jag tror nog det blir bra. Kanske de skulle ha haft 3 tums-skärm enl mitt tycke men inte mer. De andra är ju så stora och passar ju mest till kontorsråttor m.fl. som kan ha den i kavajfickan. För mig som vanlig arbetare (industrielektriker) så är det ju bara bra med en liten som passar bra i benfickan på arbetsbyxorna utan att kännas som den är i vägen. Har faktisk aldrig förstört eller skadat nån mobil i arbetet än.

Bara att hoppas den är så bra som det verkar. Synd att den verkas släppas i slutet av Q2, börjar bli lite otålig nu. Förbokade ju direkt efter de gick ut med att denna skulle komma. Får hoppas tiden går fort.

#88

Postad 14 april 2010 - 16:44

Varghjärta
  • Varghjärta
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
När jag just insett att jag ska sluta sukta efter HTC Desire. Då hittade jag denna, priset verkar överkomligt och den verkar väldigt söt. Jag vill gärna ha en nalle som inte är otymplig då jag friluffsar m.m. Denna X10 Mini verkar störtskön. MEN, jag gillar inte deras blåa GUI. Är inte detta Android, och jag undrar om det finns nån möjlighet att stänga av detta påklistrade GUI måntro. På HTC-droid-nallar tror jag man enkelt kan t.ex ändra vilken app som styr hemskärm och så.

Vet någon om det finns någonstans i Stockholm som man kan få fingra/taffsa på en sån här SE X10-Mini? Oavsett fungerande eller bara en fejk-pryl. Jag vill gärna få en känsla för den, samt gärna skillnaden mellan Pro och den andra.

Tack på förhand!

#89

Postad 14 april 2010 - 17:23

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Den här kommer bli en riktig storsäljare.. dels för varumärket, funktionerna, android, utseendet, storleken och speciellt för priset.. under 3000kr är galet!!! Massen som inte är tekniknördar kommer köpa den här direkt. Tilltalar flera grupper.

#90

Postad 15 april 2010 - 17:33

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
Vi borde få någon form av release date snart. köp nog en om den kommer innan sommaren annars väntar jag nof till nokia släpper sin första meego device med tangentbord.

#91

Postad 18 april 2010 - 12:59

kNz
  • kNz
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Om man ska tro på sidan nedan så släpps dem 24:e Maj. 5 veckors lång väntan med andra ord. Vet dock inte om denna sida är att lita på så man kanske får ta det med en näve sylt.

http://www.prlog.org...-confirmed.html

#92

Postad 18 april 2010 - 16:20

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0

Om man ska tro på sidan nedan så släpps dem 24:e Maj. 5 veckors lång väntan med andra ord. Vet dock inte om denna sida är att lita på så man kanske får ta det med en näve sylt.

http://www.prlog.org...-confirmed.html


låter bra, då har man något att ta sikte på :D

#93

Postad 22 april 2010 - 13:48

Unregistered8d65c59c
  • Unregistered8d65c59c
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Läste på Megastore att releasedatum är 2010-06-28.
http://www.megastore...amp;source=1900
Så v.26 kanske är mer troligt. Medans netonnet säger v.19-20.
Om någon hör ngt annat kan ni väl hojta till!

Shit, jag som har snöat in helt på denna lur. Har haft E71 innan och känner att jag vill ha ett fysiskt querty.
Men det kanske är lika bra med en desire.....

#94

Postad 22 april 2010 - 20:13

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
såg mini på mediamarkt idag.

JÄKLAR va liten den är. Knappt så jag tror att det kommer att funka. shit...

#95

Postad 22 april 2010 - 20:16

Unregistered8d65c59c
  • Unregistered8d65c59c
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
O fan, då ska jag dit imån o kolla. Tack för tipset

#96

Postad 22 april 2010 - 20:32

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

O fan, då ska jag dit imån o kolla. Tack för tipset


gäller nog bara norrköping då det är mässa här med en massa folk från olika teknikföretag

#97

Postad 22 april 2010 - 20:37

TCM
  • TCM
  • Forumräv

  • 781 inlägg
  • 0

gäller nog bara norrköping då det är mässa här med en massa folk från olika teknikföretag


Fan, då blir man nästan tvungen att åka in ;). Vet du om det går att kolla på den hela helgen eller är det bara någon dag?

#98

Postad 22 april 2010 - 20:45

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Fan, då blir man nästan tvungen att åka in ;). Vet du om det går att kolla på den hela helgen eller är det bara någon dag?


22-25:e

#99

Postad 22 april 2010 - 20:46

TCM
  • TCM
  • Forumräv

  • 781 inlägg
  • 0

22-25:e


Tack ;)

#100

Postad 23 april 2010 - 11:43

theclone
  • theclone
  • Forumräv

  • 831 inlägg
  • 0
Så det rör sig bara om ett demomässex. Finns inte alla media markt affärer då?

Redigerat av theclone, 23 april 2010 - 11:43.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.