Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny version av forumet

953 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#101

Postad 18 september 2011 - 11:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Verkar som bilderna i trådar inte blir förminskade så dom passar själva sidan längre utan ligger med full storlek i tråden.
Jag la dessutom in ett par bilder i en tråd där 2 av bilderna automatiskt vred på sig 90 grader, förstod inte om det gick att ändra på ngt sätt...det framgick inte varför den vred mina bilder.

#102

Postad 18 september 2011 - 11:20

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0
Hela forumet vart ju fläskigt och oskönt att läsa hitta och söka på typ som en Doro mobil för gamlingar. Det första jag försökte göra när jag laddade sidan var att försöka zooma ut men det gick inte! Får ju ingen överblick alls! :angry: Rent spontant känns det inte lika roligt att hänga på sidan längre, hoppas detta inte är någon slutgiltig version för då söker jag mig till något annat. :mellow:

#103

Postad 18 september 2011 - 11:24

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0

Saknar genvägarna till övriga forumdelar. Nu måste man klicka tillbaka till "Minhembio Forum" innan man kan välja ett subforum

Ligger längst ner på sidan (om det är det du menar)


#104

Postad 18 september 2011 - 11:27

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
Detta
Spoiler
alls bra :(

Spoiler-funktionen MÅSTE ändras till hur den var innan. Det var perfekt att bara markera det spoiler-markerade och så kunde man läsa det i löpande text. Som i exemplet ovan så blir det absolut inget flyt i texten...

#105

Postad 18 september 2011 - 11:28

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Jag saknar en del funktioner, kan någon hjälpa mig att hitta dem igen?
1) Listan på mina prenumerationer.
2) Listan på senast lästa trådar
3) Lo-fi forumet. Var är det?
Det har gjort att min android-app för minhembio helt har slutat fungera, och utan förvarning hade jag ingen möjlighet att göra något i förväg.

Lägger den här uppgraderingen till stöd för TapaTalk?

#106

Postad 18 september 2011 - 11:32

Johanpixels
  • Johanpixels
  • Forumräv

  • 760 inlägg
  • 0


Varför ska du hålla dig borta härifrån mer?!?
Som sagt var; det finns en hel del fel nu i början men det får ni ha överseende med.


Warning: mysqli::mysqli() [mysqli.mysqli]: (08004/1040): Too many connections in /home/prisjakt/sites/minhembio/releases/minhembio_v4/classes/legacy/global_dbi.php on line 727


SQL Error



För att hela Prisjakt börjar se ut som Pricerunner vilket inte alls är bra kan snart lika väl gå över dit.

Det är meningen att ett forum ska vara lättöverskådligt vilket prisjakt låg först med innan, nu ser man 2 inlägg per skärm i minhembio vilket är är totalt skit då man inte vill läsa varje inlägg.

Otroligt mycktet svårare at hitta allt nu.

Det var helt perfekt innan ta i stället och gör lite småändringar i den versionen så blir de grymt bättre.

#107

Postad 18 september 2011 - 11:35

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
http://noooooooooooo...ss='bbc_img' />

#108

Postad 18 september 2011 - 11:36

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0
RSS-feeden??? Om jag väljer att klicka på RSS-ikonen längst ned alternativt via bokmärkesmenyn i Firefox så får jag "Community Calendar" istället för den här tråden??

Samma sak oberoende av vilket forum eller tråd jag står i.

#109

Postad 18 september 2011 - 11:38

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

Det var helt perfekt innan ta i stället och gör lite småändringar i den versionen så blir de grymt bättre.



+1 på den!

#110

Postad 18 september 2011 - 11:39

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Jag saknar en del funktioner, kan någon hjälpa mig att hitta dem igen?
1) Listan på mina prenumerationer.
Det har gjort att min android-app för minhembio helt har slutat fungera, och utan förvarning hade jag ingen möjlighet att göra något i förväg.

Lägger den här uppgraderingen till stöd för TapaTalk?

Klicka på "Visa nytt innehåll", som du hittar långt upp till höger, precis under ditt inloggningsnamn.
Sedan är det bara att filtrera. Bocka för "Bara prenumereringar" och välj tidsperiod. Funkar fint.
MinHembios Android-app funkar inte för mig heller.
Hoppas forumägaren snarast lägger till stöd för Tapatalk.

#111

Postad 18 september 2011 - 11:41

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Va*an behåll gilla "knappen" det klart gränsnittet och funktioner ska utvecklas efter trenden, man kan inte leva på samma grej bara för att det fungerar. Gilla knappen finns nästan överallt och det är riktigt bra att man bara kan trycka på en knapp istället för att skriva några rader att man håller med (typ när vissa skriver +1... ), det blir bara lite mindre upprepande inlägg som man slipper läsa.

Tycker forumet ser riktigt bra ut, youtube integrationen var bra, sen att det kommer upp en popup med uppdaterade inlägg under tiden man skriver är klockrent också! Hur många gånger har man inte skrivit något för att sedan se att någon annan hann före, t.ex i tips trådarna.

Fixa bara till så att allt fungerar som det ska och att ni kanske kan separera på klistrade trådar i en egen rad så blir det perfekt!

#112

Postad 18 september 2011 - 11:44

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0

Va*an behåll gilla "knappen" det klart gränsnittet och funktioner ska utvecklas efter trenden, man kan inte leva på samma grej bara för att det fungerar. Gilla knappen finns nästan överallt och det är riktigt bra att man bara kan trycka på en knapp istället för att skriva några rader att man håller med (typ när vissa skriver +1... ), det blir bara lite mindre upprepande inlägg som man slipper läsa.

Tycker forumet ser riktigt bra ut, youtube integrationen var bra, sen att det kommer upp en popup under tiden man skriver med uppdaterade inlägg är klockrent också! Hur många gånger har man inte skrivit något för att sedan se att någon annan hann före, t.ex i tips trådarna.

Fixa bara till så att allt fungerar som det ska och att ni kanske kan separera på klistrade trådar i en egen rad så blir det perfekt!

Gillaknappen är bara dumheter i ett sånt här forum. Och om den absolut skall finnas så varför inte en ogilla också...

#113

Postad 18 september 2011 - 11:47

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Va*an behåll gilla "knappen" det klart gränsnittet och funktioner ska utvecklas efter trenden, man kan inte leva på samma grej bara för att det fungerar. Gilla knappen finns nästan överallt och det är riktigt bra att man bara kan trycka på en knapp istället för att skriva några rader att man håller med (typ när vissa skriver +1... ), det blir bara lite mindre upprepande inlägg som man slipper läsa.

-1 ;)

#114

Postad 18 september 2011 - 11:49

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

man kan inte leva på samma grej bara för att det fungerar.


Jasså? ;)

#115

Postad 18 september 2011 - 11:54

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

  • 3 945 inlägg
  • 0

Rent spontant så gillar jag det inte men lär säkert vänja mig vid utseendet...

1. Det tar för stor plats! Svårt med överblick, jag ser max 3 inlägg åt gången
2. Bortbortbortbort med Gilla-knappen!!!

Instämmer med 1, och med 2: Gilla-knappen ja, se här:
Bifogad fil  smörja.jpg   106,87K   0 Antal nerladdningar

Går ju alltså inte ens att använda, och den är dessutom larvig, så bort med den!

Åsså har'om klantat till uploaden av bilder till inlägg, en extra grej att klicka på [ Infoga i inlägg ] innan bilden läggs in, dåligt!

Sen är ju editorn under all kritik, enär man måste klicka "Fler Alternativ" innan man får upp en stor ruta så man ser vad man gör.



Och som flera andra påpekat. Alldeles för mycket vitt. Blir ansträngande för ögonen. Den gamla designen var förvisso mer gammaldags men fyllde sitt syfte bättre. Avskalad och enkel.

Tycker som flera andra att inläggen tar alldeles för stor plats på höjden. Det var illa innan men ännu värre nu.. På en vanlig laptopskärm (1366x768) får det bara plats två inlägg även om de bara är på en rad.

Sen är det kanske inte så lyckat med svart text på mörkgrå bakgrund (navigeringsfältet längst upp).

Verkar som bilderna i trådar inte blir förminskade så dom passar själva sidan längre utan ligger med full storlek i tråden.
Jag la dessutom in ett par bilder i en tråd där 2 av bilderna automatiskt vred på sig 90 grader, förstod inte om det gick att ändra på ngt sätt...det framgick inte varför den vred mina bilder.

Hela forumet vart ju fläskigt och oskönt att läsa hitta och söka på typ som en Doro mobil för gamlingar. Det första jag försökte göra när jag laddade sidan var att försöka zooma ut men det gick inte! Får ju ingen överblick alls! Postad bild Rent spontant känns det inte lika roligt att hänga på sidan längre, hoppas detta inte är någon slutgiltig version för då söker jag mig till något annat. Postad bild

Instämmer med ovanstående!

Det här var ett klart nerköp, ingé roligt´längre ...

BLÄ!

#116

Postad 18 september 2011 - 11:54

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

  • 6 316 inlägg
  • 0

Ligger längst ner på sidan (om det är det du menar)



Ser det verkligen ut så hos dig?
Jag skulle vilja ha ett "rull-fönster" så jag snabbt kan gå till den delen som jag vill läsa, samma som avsforum har.

#117

Postad 18 september 2011 - 11:54

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0

Klicka på "Visa nytt innehåll", som du hittar långt upp till höger, precis under ditt inloggningsnamn.
Sedan är det bara att filtrera. Bocka för "Bara prenumereringar" och välj tidsperiod. Funkar fint.

Tackar!

MinHembios Android-app funkar inte för mig heller.

Jag vet, det är jag som har gjort den... och jag önskar att jag hade fått någon typ av notis om att Lofi-forumet skulle förändras eller tas bort.

#118

Postad 18 september 2011 - 11:55

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
.

#119

Postad 18 september 2011 - 11:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0
Kan man hoppas på att forumägaren sväljer sin stolthet och ändrar tillbaks till gamla designen?

Blev en "George Lucas" över det hela ;)

#120

Postad 18 september 2011 - 11:59

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Va*an behåll gilla "knappen" det klart gränsnittet och funktioner ska utvecklas efter trenden, man kan inte leva på samma grej bara för att det fungerar. Gilla knappen finns nästan överallt och det är riktigt bra att man bara kan trycka på en knapp istället för att skriva några rader att man håller med (typ när vissa skriver +1... ), det blir bara lite mindre upprepande inlägg som man slipper läsa.

if(faceBookGeneration == true){
System.out.println("information overflow!");
}else{
System.out.println("gratulerar till normal beteende!");
}

En annan bugg som har följt med sedan förra versionen är att man inte kan se var markören är förrän man börjar skriva. IE9.

#121

Postad 18 september 2011 - 12:02

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0


Jasså? ;)

-1 Postad bild

Gillaknappen är bara dumheter i ett sånt här forum. Och om den absolut skall finnas så varför inte en ogilla också...


För mig kan en "ej gilla" knapp finnas med också :D, men nackdelen med den är väl att det är lite otrevligt att dissa ett inlägg :D men man kan alltid hålla med, där ser jag ingen som helst nackdel förutom att den knapnnen kan ta en liten plats på skärmen.

Ni sitter väl inte med en tjock tv, VHS eller gramofon idag? så självklart ska saker och ting vidare utvecklas :P sålänge det funkar som det ska.

Och den där -1 inlägget haha, precis vad jag menade. (Även om det var ironi i det här fallet :P)

#122

Postad 18 september 2011 - 12:09

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0
Hittar inte mycket längre. Var hittar jag t.ex de trådar jag prenumenerar på?
Förut så gick man ju in i kontrollpanelen men där hittar jag inget om detta längre.

#123

Postad 18 september 2011 - 12:11

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

  • 2 049 inlägg
  • 0

Gillaknappen är bara dumheter i ett sånt här forum.


+1

#124

Postad 18 september 2011 - 12:12

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0

så självklart ska saker och ting vidare utvecklas :P


Absolut, men jag känner inte att forumet utvecklats till det bättre när det gäller designen m.m.

Den taffliga looken förvärrade min bakfylla en aning ;)

#125

Postad 18 september 2011 - 12:14

ktn
  • ktn
  • Dev

  • 451 inlägg
  • 0
Hej alla!

Vi läser i tråden! Vi fixar till saker efterhand som vi upptäcker dem.
Vi ska absolut kolla över designen (färgval, placering av författarnamn osv).

Hittar inte mycket längre. Var hittar jag t.ex de trådar jag prenumenerar på?
Förut så gick man ju in i kontrollpanelen men där hittar jag inget om detta längre.


En länk till dina prenumerationer kommer snart att läggas till, än så länge hittar du dem här: https://www.minhembi...rch&do=followed

#126

Postad 18 september 2011 - 12:16

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

  • 2 049 inlägg
  • 0


´så självklart ska saker och ting vidare utvecklas sålänge det funkar som det ska.


Jo, men problemet med just den här vidareutvecklingen (vilket du har många bevis på i just denna sträng), är ju att det inte funkar speciellt bra. Det finns säkert många små finurliga grejer som kommit till (om man grottar ner sig i sidan). Men det man möts med i forumdelen, ser enligt mig personligen, bara grötigt och stort ut och känns inte alls speciellt "nytt".

#127

Postad 18 september 2011 - 12:16

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Tycker lite synd om dom som suttit och slitit med detta hela helgen

Måste känna sig helt misslyckade :(

Bästa tipset hitintills har varit att gå tillbaka till det ni hade och utveckla därifrån

#128

Postad 18 september 2011 - 12:21

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0
Mycket är säkert en vanesak men kom på mig med att jag sitter och blinkar hela tiden. Byt bort det kritvita (även minska på det fetmarkerade?) och ta även bort den populistiska "gilla knappen", till att börja med.

#129

Postad 18 september 2011 - 12:27

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 0


Jo, men problemet med just den här vidareutvecklingen (vilket du har många bevis på i just denna sträng), är ju att det inte funkar speciellt bra. Det finns säkert många små finurliga grejer som kommit till (om man grottar ner sig i sidan). Men det man möts med i forumdelen, ser enligt mig personligen, bara grötigt och stort ut och känns inte alls speciellt "nytt".


Precis! Det hade varit bättre om dom lagt till några nya vettiga funktioner till den gamla designen istället.

#130

Postad 18 september 2011 - 12:29

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0



Ser det verkligen ut så hos dig?
Jag skulle vilja ha ett "rull-fönster" så jag snabbt kan gå till den delen som jag vill läsa, samma som avsforum har.

Nej, de ligger på rad. Blir så där med copy-paste.

AVS-forum är något man borde titta mer på. Ett jättelikt forum med massor av användare. En enkel, tydlig och avskalad design som fungerar jättebra UTAN att följa trenderna (som någon tyckte man borde göra).

Eller vi kanske ska göra om hela forumet till en Facebookgrupp istället... :ph34r: så att det följer trenden :huh:

#131

Postad 18 september 2011 - 12:31

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

  • 6 316 inlägg
  • 0
+1 där.

#132

Postad 18 september 2011 - 12:31

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Nu har jag plötsligt kommit in på forumet 20 ggr i rad, har något ändrats?

#133

Postad 18 september 2011 - 12:33

ktn
  • ktn
  • Dev

  • 451 inlägg
  • 0

Nu har jag plötsligt kommit in på forumet 20 ggr i rad, har något ändrats?


Ja, det strulade innan, men fixades i morse.

#134

Postad 18 september 2011 - 12:33

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0


Precis! Det hade varit bättre om dom lagt till några nya vettiga funktioner till den gamla designen istället.


Jo, men problemet med just den här vidareutvecklingen (vilket du har många bevis på i just denna sträng), är ju att det inte funkar speciellt bra. Det finns säkert många små finurliga grejer som kommit till (om man grottar ner sig i sidan). Men det man möts med i forumdelen, ser enligt mig personligen, bara grötigt och stort ut och känns inte alls speciellt "nytt".



Hehe gilla knappen har inte ens börjat fungera och många reagerar på den... SYND om mhb tar bort den.

Men visst kan jag förstå att man kanske inte gillar den nya designen, alla gillar olika. Fast ser gärna att det blir någon utveckling.

Sen tror jag inte mhb kan tweaka så mycket, då de har väl köpt forum produkten från ett företag, antar att det kanske finns någon begränsning på hur mycket man kan tweaka, det gamla systemet de hade är ju riktigt gammalt det blir nog lite svårt att koda om den så att de nya funktioner kommer in. Så ska man behålla de nya funktionerna med gamla layouten/designen så får de väl kanske designa om den här så att den ser ut som den gamla.

#135

Postad 18 september 2011 - 12:36

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 1

+1 där.

En fördel med den nya versionen är att man slipper skriva +1 överallt, utan kan klicka på gilla-knappen istället ;)

#136

Postad 18 september 2011 - 12:39

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0

Nej, de ligger på rad. Blir så där med copy-paste.

AVS-forum är något man borde titta mer på. Ett jättelikt forum med massor av användare. En enkel, tydlig och avskalad design som fungerar jättebra UTAN att följa trenderna (som någon tyckte man borde göra).

Eller vi kanske ska göra om hela forumet till en Facebookgrupp istället... :ph34r: så att det följer trenden :huh:


Jämfört med andra forum så har jag alltid tyckt att mhb såg snyggt och prydligt ut, AVS forumet ser ju riktigt tråkigt ut. MHB:s design tilltalar de flesta, och mhb är väl inriktat för alla och inte bara hardcore teknik människor.. så jag ser ingen nackdel till att de t följer "facebook" trenden.

Aja.. men hur som helst, vi får se hur de fixar det.

#137

Postad 18 september 2011 - 12:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 421 inlägg
  • 1
Jag rekommenderar att dom väljer en mörk bakgrund till inläggen, blir behagligare för ögonen.

#138

Postad 18 september 2011 - 12:43

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0

En fördel med den nya versionen är att man slipper skriva +1 överallt, utan kan klicka på gilla-knappen istället Postad bild

-1 ;)

#139

Postad 18 september 2011 - 12:48

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

  • 4 905 inlägg
  • 0
Man får nog ge det hela en chans. Självklart ska man vara lite kritisk om det är något man inte är nöjd med. Administratörerna och designerna läser tråden så det är bara att ge lite feedback här nu som de kan ta åt sig av. :)

#140

Postad 18 september 2011 - 12:53

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

  • 6 316 inlägg
  • 0

En fördel med den nya versionen är att man slipper skriva +1 överallt, utan kan klicka på gilla-knappen istället ;)



Nej, den funkade inte när jag testa det.

#141

Postad 18 september 2011 - 12:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
jag ser MAX två inlägg på min laptop samtidigt,, får ingen överblick alls numera.

den STORA texten ser lite amatörmässig ut tycker jag samt att "gilla" är väldigt fjortisaktigt, man får nog av det på facebook.

sen hatar jag att behöva bläddra åt sidan numera.
och det osmidigaste av allt är att genvägen till dom olika forumsdelarna verkar va borta.

det är kul med förändringar om dom är positiva, och det var inte detta.

världen kommer inte gå under för det så det är bara att vänja sig antar jag :)

#142

Postad 18 september 2011 - 12:55

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Egentligen tycker jag att det är onödigt hård kritik av något som förändrats så lite, det kunde ha varit mycket värre.
Skrollandet är det största problemet med för mycket info vid avataren

#143

Postad 18 september 2011 - 12:56

CokeSpray
  • CokeSpray
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Kanske fel forum, men jag undrar om ni planerar att lägga in CD-skivor, eller musik överhuvudtaget i prisjakt. Skulle jag uppskatta mycket. :D

#144

Postad 18 september 2011 - 12:57

ktn
  • ktn
  • Dev

  • 451 inlägg
  • 1
"Gilla detta"-knappen är avstängd nu. Den kanske kommer tillbaka igen, men det är någonting vi ska diskutera.

#145

Postad 18 september 2011 - 12:57

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Vem fan bryr sig om facebook been there done that!
Det var kul i en vecka eller två sen försvann intresset.
Ta bort gilla knappen sånt trams kan dom behålla på FB.

Den gamla designen hade charm och var mycket lätt överskådlig och framför allt väldigt trevlig att jobba med.
Och den här andas och verkligen lyser nybörjar site lång väg.

Nån som har nått bra tips på forum man kan flytta till?
Har trivts i så många år här och varit sjukt nöjd med allt.
Såg att det var nån interjuv med grundaren av MHB och att vi var över 200K användare.
Min första tanke när jag skum läste den att nu kommer det snart en ny site.
Här har man suttit många dyrbara timmar och läst på om allt möjligt man varit intresserad av men det lär ju minska nu.
Det klart min sambo och plånbok lär bara bli glada.

#146

Postad 18 september 2011 - 12:58

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0
Strula inte till prisjakt också, tack!

Faktiskt.se finns ju även :)

#147

Postad 18 september 2011 - 13:00

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

  • 3 967 inlägg
  • 0
Som sagt, vi läser i tråden och kommer att genomföra vissa ändringar allt eftersom vi hittar saker som inte fungerar som de ska, eller som ni inte gillar.

Anledningen till att vi inte tweaker den gamla versionen är för att vi helt enkelt inte kan lägga till och få till de senaste sakerna som efterfrågas på ett enkelt sätt, som tex Tapatalk. Det finns stöd för det i den här versionen och kommer att fungera enligt utsago så småningom.
Den gamla versionen hade vi tweakat själva och ändrat väldigt mycket i koden så det går/gick inte att få till den nya funktionerna på ett bra sätt.
Genom att hålla oss till deras "standard"forum så kan vi snabbare få till buggändringar och inplementera nyheter fortare än om vi måste knacka all kod själva.
En sådan sak som olika färgscheman blir lättare att genomföra nu, så kan man välja ett tema som man gillar själv. En del gillar ljusa medans en del gillar mörka teman. Det kommer så snart vi jobbat bort en del buggar.

Konstruktiv feedback är trevligt, det visar att ni är engagerade och vi uppskattar er och era förslag.

Redigerat av Berggren, 18 september 2011 - 13:02.
Stavfel


#148

Postad 18 september 2011 - 13:02

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Hur ser man vilka trådar som fått nya inlägg sen man sist läste?

Innan var det ju en ikon framför eller om det var bakom själva rubriken som visade att tråden fått nytt inlägg. Nu ser jag inget sånt.

#149

Postad 18 september 2011 - 13:02

CokeSpray
  • CokeSpray
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Kan tillägga att jag inte hann se så mkt av de förra forumets upplägg men jag tycker att detta är helt OK

#150

Postad 18 september 2011 - 13:04

Johanpixels
  • Johanpixels
  • Forumräv

  • 760 inlägg
  • 0
Varför inte GE OSS TILLBAKA det gamla forumet och ta en ny sak i taget och fråga folk om dem gillar det, på såsätt får ni ett ännu mer lyckat forum? Var det många som klagade innan, någon?

Är det akut att trycka in så mycket skit så snabbt som möjligt?

Ska vi verkligen behöva gå över till kelkoo? http://shopping.kelk...non-50-1,8.html :unsure:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.